Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 13:02
Boy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:41:
[...]

Always-on ben ik nu gewend en vind ik erg fijn.

+ ik ga voor de Pixel 3, niet de XL, die notch is idd echt te lelijk... :p

Wat zijn voor jou dan de punten? Mag ik niet gewoon bepaalde dingen heb ik die belangrijk vind?

en qua prijs, het scheelt incl btw 300 euro, ik koop 'm als ondernemer en dan blijft daar nog minder dan de helft van over, dus dat valt wel mee...
Ik mag ook zakelijk een nieuwe smartphone kiezen en zit een beetje met hetzelfde dilemma als jij. Ik zit met een budget van 650 ex. BTW. Eigenlijk wil ik gewoon de Pixel, maar gezien de roofprijzen die ze hier in Nederland vragen, moet ik dan ongeveer €200 zelf bijdragen. De Pixel heeft een kleinere vormfactor (vond m'n Nexus 6p toch wel erg groot de afgelopen jaren), de beste camera, een iets beter scherm, veel betere stereo speakers en draadloos laden voor op de 6t. Die laatste heeft dan weer een druppelnotch en in screen fingerprint, wat allemaal wel lekker modern aandoet. Al met al neig ik naar de Pixel, vooral om de camera en het draadloos laden, maar ik kan de meerprijs nog niet helemaal verantwoorden voor mezelf. Maar soms moet je misschien ook gewoon je gevoel volgen in plaats van je hoofd 🤔

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

asing schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:28:
[...]

Bright deed het ding onderdompelen :

[YouTube: Review OnePlus 6T: de T van top of tegenvaller?]

Ik zou er overigens niet mee onder water proberen te filmen ofzo, ik denk niet dat dat goed gaat.

En waarom geen S10, hij schijnt echt bizar te worden :

[YouTube: This Smartphone Will Change Everything...]
Een S10 zal ook een fikse duit kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Hoe doen jullie het met de batterij? Bij al mijn vorige telefoons laat ik hem de eerste dag helemaal leeglopen om daarna tot 100% op te laden. De periode daarna laad ik hem rond de 15% á 20% totdat deze weer boven de 80% is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wes88 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:36:
Hoe doen jullie het met de batterij? Bij al mijn vorige telefoons laat ik hem de eerste dag helemaal leeglopen om daarna tot 100% op te laden. De periode daarna laad ik hem rond de 15% á 20% totdat deze weer boven de 80% is.
Gewoon laden wanneer je wilt, die trucjes zijn allemaal onzin naar mijn weten. Maar dat is off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Vraagje over het scherm: ik heb afgelopen jaren een oneplusx en nexus6p gebruikt en was gewend om het op 30% helderheid te hebben. Bij de Oneplus 6t moet ik het scherm wel op 70 % hebben staan. Is dat het verschil tussen LCD en Amoled? Hebben jullie die ervaring ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuttingStorm
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:54
RoD schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:04:
[...]

Ik hang niet zo aan een IP-rating, zolang de tests maar laten zien dat ie tegen water kan. Die review van Bright is wat dat betreft een goed begin, aangezien ze hem volledig hebben ondergedompeld in water. Ziet er wat dat betreft dus goed uit, maar ik zie graag meer ervaringen.
Anders kijken jullie die video even goed... op beeld heeft die 6t nooit water geraakt en zeggen ze alleen dat ondanks het ontbreken van de IPrating oneplus aangeeft dat ie wel tegen water kan

Edit: blijkbaar heb ik zelf die review niet afgekeken en ging uit van de eerste minuut van de video, sorry. Bedankt @akerssies

[ Voor 10% gewijzigd door CuttingStorm op 01-11-2018 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:24
(jarig!)
Nooit water geraakt?
Video begint bij het onderdompelen

[ Voor 16% gewijzigd door akerssies op 31-10-2018 23:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
Vos schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:27:
[...]

Een S10 zal ook een fikse duit kosten.
Reken op meer dan 1000. Tenminste, daar denk ik dan aan.

Voorlopig blijft het zoeken naar die perfecte smartphone met nieuwste snelste snapdragon, amoled, 3.5 mm jack, 4000 mAh accu, snelladen, draadloos snelladen, een camera die de S9 kan evenaren, IP68 rating heeft, randloos is, een vingerprintscanner heeft ter grootte van het halve scherm, 3 jaar updates, 2 nieuwe Android versies, kale Android zonder bloatware, ondersteuning voor Wireless Android Auto etc. En dan ben ik vast nog wat vergeten :D .

Oja, en het mag niet teveel kosten natuurlijk. :P

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Mijn eerste indrukken zijn als volgt. Om de 6T als upgrade te zien voor de 6 gaat me te ver, want dat is gewoon een machtig goed toestel. Ik mis de headphone jack niet (deed alles al met de wireless Bullets), maar notificatie lampje wel.

Scanner onder scherm werkt een stuk sneller dan mijn verwachting was. Ja, het is wel trager dan de 'standaard', maar in het gebruik merk ik het niet. Zeker niet als face unlock ook aan staat (mits het voldoende licht is). In het donker de scanner gebruiken is wat heftig, want er wordt veel licht losgelaten om te kunnen scannen. Ik denk dat het 9/10 keer in 1 scan werkt nu.

Toch wel plezierig om een veel kleinere notch te hebben. Subtiel en elegant en de ervaring is net iets rijker nu.

De software is geweldig. Dat maakt voor mij de keuze voor een Oneplus altijd doorslaggevend. Geen bloatware, razendsnel en alles voelt verfijnd. Daarnaast is de community sterk en rollen er veel updates uit. Mijn ervaringen met beta programma voor de 6 waren echt super.

Accu voelt, zelfs aan het begin van gebruik, aan alsof deze stuk langer mee gaat. Te vroeg om nu al wat over te zeggen natuurlijk. Maar sinds gebruik gisteren (18:30 uur) had ik hem niet opgeladen (uit de doos was 64%) en na intensief gebruik met alles installeren was de accu vanmorgen 5:45 uur 19%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

Boy

www.byoscoop.nl

Gugger schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:01:
[...]

Ik mag ook zakelijk een nieuwe smartphone kiezen en zit een beetje met hetzelfde dilemma als jij. Ik zit met een budget van 650 ex. BTW. Eigenlijk wil ik gewoon de Pixel, maar gezien de roofprijzen die ze hier in Nederland vragen, moet ik dan ongeveer €200 zelf bijdragen. De Pixel heeft een kleinere vormfactor (vond m'n Nexus 6p toch wel erg groot de afgelopen jaren), de beste camera, een iets beter scherm, veel betere stereo speakers en draadloos laden voor op de 6t. Die laatste heeft dan weer een druppelnotch en in screen fingerprint, wat allemaal wel lekker modern aandoet. Al met al neig ik naar de Pixel, vooral om de camera en het draadloos laden, maar ik kan de meerprijs nog niet helemaal verantwoorden voor mezelf. Maar soms moet je misschien ook gewoon je gevoel volgen in plaats van je hoofd 🤔
Prijzen hier zijn idd erg hoog, door de grijze import. Maar ik woon dicht bij de Duitse grens, dus zou m tegen "normale" prijs kopen. Dat scheelt veel mbt keuze

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 19:32
BTBoy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:51:

- Google camera port van pixel 3 werkt helemaal naar behoren (vandaag is de stable version uitgekomen)
Dat klinkt interessant, is het vooral de software die met de pixel voor goede foto's zorgt? of heeft de pixel ook echt een veel betere camera sensor?

Ik wil eigenlijk graag de 6T, maar door de camera blijf ik twijfelen. Ik heb nu een OP3 en erger me dood aan hoe lang het duurt voordat iets gefocust is. Ik mis daarom ook vaak het moment (dochter van 10mnd zit nooit stil:)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Laguna

Connaisseur

Burnd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:53:
[...]

Ik heb nu een OP3 en erger me dood aan hoe lang het duurt voordat iets gefocust is. Ik mis daarom ook vaak het moment (dochter van 10mnd zit nooit stil:)).
Je gebruikt wel touch to focus? Dat scheelt bij mij namelijk echt een hoop qua foto's die out of focus zijn.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnd
Laguna schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:07:
[...]

Je gebruikt wel touch to focus? Dat scheelt bij mij namelijk echt een hoop qua foto's die out of focus zijn.
Ja dat wel, maar tegen die tijd dat ie gefocust heeft is mn dochter alweer bewogen waardoor hij alsnog niet scherp is als het 'shot' wordt genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Laguna schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:07:
[...]

Als dat nodig is, ervaar ik dat al als een zwakte eigenlijk? Heb in de 3 jaar met mijn Nexus 6p nog nooit touch to focus gebruikt...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Burnd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:32:
[...]

Ja dat wel, maar tegen die tijd dat ie gefocust heeft is mn dochter alweer bewogen waardoor hij alsnog niet scherp is als het 'shot' wordt genomen.
Ok, ja dan is het beste advies om op zoek te gaan naar een telefoon met dual pixel autofocus dan heb je dat probleem niet.
Gugger schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:39:
[...]

Als dat nodig is, ervaar ik dat al als een zwakte eigenlijk? Heb in de 3 jaar met mijn Nexus 6p nog nooit touch to focus gebruikt...
Klopt dat is ook een zwakte van de OP3.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de 6T is als je hard geluid (een concert bijvoorbeeld) filmt. De 6 was daar echt dramatisch mee. Kan iemand eens testen of dat nu is opgelost?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnd
Laguna schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:51:
[...]

Ok, ja dan is het beste advies om op zoek te gaan naar een telefoon met dual pixel autofocus dan heb je dat probleem niet.
Heeft de OP6T dat niet, die heeft wel fase detectie autofocus? Dan moet ik dus toch echt naar een xiaomi mi 8 of mi mix3 kijken, beide Sony IMX363 (heeft dual pixel autofocus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Kan iemand die hem al heeft misschien aangeven hoe het speaker geluid is?
Ik was zo blij met de dual front facing speakers van mijn Nexus 6p toen ik eindelijk in de auto Google Maps via de speaker fatsoenlijk kon verstaan terwijl ik gewoon muziek uit de radio op heb staan. Ik ben erg benieuwd hoe dat met de 6T zal zijn, gezien z'n enkele downfiring speakertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Burnd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:28:
[...]

Heeft de OP6T dat niet, die heeft wel fase detectie autofocus? Dan moet ik dus toch echt naar een xiaomi mi 8 of mi mix3 kijken, beide Sony IMX363 (heeft dual pixel autofocus)
Bij mijn weten niet. Geen idee waarom OnePlus telkens voor het inferieure PDAF kiest boven DPAF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vond het wat leuker om het hier te plaatsen dan in levertijdentopic: wat pop-up's
OnePlus 6T pop-up

OnePlus 6T pop-up

OnePlus 6T pop-up

OnePlus 6T pop-up

OnePlus 6T pop-up

OnePlus 6T pop-up

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:12

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Heb ambient display uit gezet, als je je telefoon oppakt dan is de vingersensor meteen actief en werkt face unlock niet...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:14
Huigie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:09:
Heb ambient display uit gezet, als je je telefoon oppakt dan is de vingersensor meteen actief en werkt face unlock niet...
Eenmaal de power knop indrukken en face unlock werkt dan alsnog.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
Eindelijk (het duurde 3 dagen) heeft Unbox Therapy ook een review. Wat ik prettig vind is dat Lewis Hilsenteger er gewoon eerlijk over is wat hij ervan vind. Je lekker met de neus op de feiten drukt. En daarna mag je uiteraard gewoon zelf kiezen of je dsat negeert ja of nee.

Hij valt nergens door de mand behalve met de camera. De Pixel 3 is echt een klap beter! :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

asing schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:13:
Eindelijk (het duurde 3 dagen) heeft Unbox Therapy ook een review unboxing. Wat ik prettig vind is dat Lewis Hilsenteger er gewoon eerlijk over is wat hij ervan vind. Je lekker met de neus op de feiten drukt. En daarna mag je uiteraard gewoon zelf kiezen of je dsat negeert ja of nee.

[YouTube: OnePlus 6T - Is This My Next Smartphone?]

Hij valt nergens door de mand behalve met de camera. De Pixel 3 is echt een klap beter! :9
;)

Maar beter dan die clickbait van OnePlus (al trapte ik er wel in):

[ Voor 12% gewijzigd door Laguna op 01-11-2018 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Batterijverbruik is top, 12 uur geleden van de lader gehaald, nog 69% over met normaal gebruik. Met de 6 zat ik normaal zo rond de 45%.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Huigie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:27:
Batterijverbruik is top, 12 uur geleden van de lader gehaald, nog 69% over met normaal gebruik. Met de 6 zat ik normaal zo rond de 45%.
Dat zegt dus helemaal niks lol..

Heb het liever over je sot grdurende die periode. Normaal gebruik is voor iedereen anders namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

banananas schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:36:
[...]

Dat zegt dus helemaal niks lol..

Heb het liever over je sot grdurende die periode. Normaal gebruik is voor iedereen anders namelijk.
Bijna 4 uur SOT. Wat op zich ook weer niks zegt want 4 uur mailen is een stuk minder zwaar dan 4 uur gamen. :P Dat de accu net zo lang mee zou gaan als die in de 6 lijkt, in mijn geval, niet op te gaan.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Huigie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:43:
[...]

Bijna 4 uur SOT. Wat op zich ook weer niks zegt want 4 uur mailen is een stuk minder zwaar dan 4 uur gamen. :P Dat de accu net zo lang mee zou gaan als die in de 6 lijkt, in mijn geval, niet op te gaan.
Klopt, maar sot is wel je grootste verbruiker ongeacht de taak. Het is wat universeler dan bij normaal gebruik haha

Maar als jij met 30 procent 4 uur soc haalt.. Petje af..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Ik heb de telefoon ook gister opgehaald in Amsterdam. Tot nu toe zeer tevreden, ik kom van een Nexus 6P, die was na 3 jaar wel aan vervanging toe. :) Damn wat is dit ding snel! :D

De OnePlus launcher vond ik niet zo bijzonder. Ik heb de Rootless Launcher (Pixel Clone) er op gezet, in combinatie met de add-on app voor Google panel. Die had ik ook al op de 6P, werkt nu nog fijner met snellere hardware.

De fingerprint reader is super en ook gewoon heel cool. (Komop, als gadget liefhebber mag je dat vinden toch? ;)) Hij is idd iets langzamer dan de normale FPS, maar prima binnen de acceptabele marge. En het feit dat als hij op tafel/buro/bank/etc ligt en je hem niet op hoeft te pakken om te unlocken is echt gewoon heel handig. Double tap+hold werkt ook goed, al vergt exact de juiste positie kiezen wel enige oefening.

Ik heb de Midnight Black versie. De achterkant ziet er super strak uit, voelt ook heel prettig en high-end aan. Maar hij is wel erg glad! Je moet er echt wel op letten dat je hem goed beet hebt. Gladste telefoon voor mij sinds de Nexus 4. Die kon ook slow-motion ergens vanaf glijden wat minder dan 1 graad scheef was ofzo. Dit komt er in de buurt.

Enige andere minpunt tot nu toe vind ik dat de Camera app geen 16:9 mode heeft. Ik gebruik dat al jaren, op alle voorgaande Android telefoons, maar het kan hier helaas niet. :( Je kan alleen 4:3, 18:9 of 1:1 kiezen. Ik kijk foto's vooral op de TV/monitor terug, dus 16:9 is dan gewoon het beste. Geen zwarte randen langs je foto's. En met de hand alle 4:3 foto's naar croppen naar 16:9 is veel te veel werk.

Edit, mijn batterij na 1 dag. Hierin zit ook nog ongeveer een uur met WIFI Hotspot aan t.b.v. de laptop in de trein! Zeer tevreden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HIFuI6bl.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Joop op 01-11-2018 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13
Joop schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:32:
De fingerprint reader is super en ook gewoon heel cool. (Komop, als gadget liefhebber mag je dat vinden toch? ;)) Hij is idd iets langzamer dan de normale FPS, maar prima binnen de acceptabele marge. En het feit dat als hij op tafel/buro/bank/etc ligt en je hem niet op hoeft te pakken om te unlocken is echt gewoon heel handig. Double tap+hold werkt ook goed, al vergt exact de juiste positie kiezen wel enige oefening.
Werkt de FPS ook in bank apps en password managers e.d. als inlogmethode?

En zoja, hoe gaat dat in zijn werk? Die apps hebben dat namelijk niet door dat er op die plek een FPS zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joop
Ja, werkt prima, alle apps die FPS ondersteunen (voor zover ik heb gezien iig) werken gewoon zoals je zou verwachten. Rabobank, PayPal, LastPass, Bol.com, etc. Je krijgt een overlay icoon te zien, je legt je vinger er op en klaar. Zie screenshot hieronder vanuit LastPass, maar Rabobank en de rest werken net zo. Leuk detail daarbij is dat dat groene overlay icoon op max brightness is. En aangezien het om OLED gaat, is dat dus echt alleen de pixels van dat icoon, en de rest van scherm blijft gewoon zoals het was. Ziet er echt wel tof uit. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gAfCT9Il.jpg

[Excuses voor gare imgur jpg compressie...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun
Zijn er al mensen die de Google Camera mod op hun 6T hebben? Zo ja, hoe bevalt deze?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joop
Ja. :) Vandaag uitgeprobeerd. De laatste build van XDA. Ziet er op zich goed uit qua features (16:9 optie, yay :D). Ik had een paar keer dat de Shutter button niet reageerde, ik las dat ook op XDA, hopelijk wordt dat nog snel gefixt. Video niet getest, maar zag dat 4K60FPS nog niet kan, wel 4K30.

Hieronder twee sample foto's (klik voor meer kwaliteit), de 1e uit de Pixel camera app, en de 2e uit de native app. Bij beide foto's geforceerd HDR+ mode aan gezet. Oordeel zelf, maar dat Pixel foto donkerder is, is volgens mij weinig discussie over nodig. :) Of dit ligt aan een issue met de app, of dat dit gewoon het algoritme is, weet ik niet. Mijn ervaring met de Nexus 6P camera app (die qua HDR nog best veel lijkt op de Pixels) is dat die foto's bij bewolkt weer ook vaak aan de donkere kant waren.

Pixel Camera
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7KV009el.jpg

OnePlus Camera
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JTlGgmpl.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Wes88 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:13:
Zijn er al mensen die de Google Camera mod op hun 6T hebben? Zo ja, hoe bevalt deze?
Ja, heb ik, bevalt tot nu toe goed, maar ik heb maar 4 foto's genomen.. met HDR+ functie aan merk ik dat je hem wel langer stil moet houden omdat het langer duurt voordat hij een foto heeft genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Ziet er goed uit! Toevallig Utrecht Centraal?
BTBoy schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:29:
[...]

Ja, heb ik, bevalt tot nu toe goed, maar ik heb maar 4 foto's genomen.. met HDR+ functie aan merk ik dat je hem wel langer stil moet houden omdat het langer duurt voordat hij een foto heeft genomen
Naar aanleiding van beide berichten ga ik maar eens op zoek naar de apk.

Edit:
De apk is helaas niet (meer) beschikbaar via XDA. Ik krijg een '410 GONE' foutmelding.

[ Voor 58% gewijzigd door Beun op 01-11-2018 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
https://forum.xda-developers.com/devdb/project/dl/?id=30743

Die link werkt voor mij gewoon.

Edit; en ja Utrecht kan niet missen he. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Joop op 01-11-2018 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Joop schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:05:
https://forum.xda-developers.com/devdb/project/dl/?id=30743

Die link werkt voor mij gewoon.

Edit; en ja Utrecht kan niet missen he. ;)
Helaas, ik krijg het niet voor elkaar.
En Utrecht Centraal is behoorlijk herkenbaar, kom er nu al 5 jaar lang 5 dagen in de week haha.

Edit:
Heb net via Reddit een andere link gevonden. Morgen maar eens testen.

[ Voor 9% gewijzigd door Beun op 01-11-2018 23:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WhateverSuitsU schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:20:
Ik mis de headphone jack niet (deed alles al met de wireless Bullets), maar notificatie lampje wel.
Tip: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.led.notify
Burnd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:32:
[...]

Is een bekend issue met de 3 en 3T. Focus wordt verkloot na een tijd. Is hardware defect. Kan je opsturen naar OnePlus als je denkt dat dat zin heeft.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnd
Anonymoussaurus schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:26:

[...]

Is een bekend issue met de 3 en 3T. Focus wordt verkloot na een tijd. Is hardware defect. Kan je opsturen naar OnePlus als je denkt dat dat zin heeft.
Hmmm als dat het is, de cam van de op6T misschien wel genoeg voor me. Zo veeisend ben ik nu ook weer niet ..

Ik blijf twijfelen. Nu eindelijk net de knoop doorgehakt en een mi 8 besteld, maar die kan ik weer afbestellen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Burnd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:48:
[...]

Hmmm als dat het is, de cam van de op6T misschien wel genoeg voor me. Zo veeisend ben ik nu ook weer niet ..

Ik blijf twijfelen. Nu eindelijk net de knoop doorgehakt en een mi 8 besteld, maar die kan ik weer afbestellen...
Ik twijfel ook, maar dan tussen deze en de mi mix 3.

Deze telefoon spreekt mij op heel veel punten aan.. Maar laat me dan ook weer twijfelen over de audio kwaliteit, het design aan de voorkant, geen wireless charging en ik heb er geen premium phone gevoel bij als ik de phone zie.. Ik vraag me dan ook af of het de 150 euro extra tov de mix 3 waard is |:( ik vind het ook enorm storend dat de telefoon 8.3mm dik is, terwijl de mix 3 8mm dik is met slide mechanisme..

[ Voor 7% gewijzigd door banananas op 02-11-2018 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

banananas schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 06:15:
[...]

ik vind het ook enorm storend dat de telefoon 8.3mm dik is, terwijl de mix 3 8mm dik is met slide mechanisme..
Uhm? De 6T is idd 8.3mm, maar de Mix 3 is 8.5mm en de accucapaciteit is 500mAh kleiner. En waar hebben we het hier over, die verschillen in dikte ga je in de praktijk toch niet merken. Met een case/hoesje wordt ie sowieso nog dikker ook en met die toestellen kan je eigenlijk niet zonder want glad en breekbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Laguna schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 07:02:
[...]

Uhm? De 6T is idd 8.3mm, maar de Mix 3 is 8.5mm en de accucapaciteit is 500mAh kleiner. En waar hebben we het hier over, die verschillen in dikte ga je in de praktijk toch niet merken. Met een case/hoesje wordt ie sowieso nog dikker ook en met die toestellen kan je eigenlijk niet zonder want glad en breekbaar.
Is dat echt verwaarloosbaar? Ik ben er benieuwd naar omdat ik kleine handen heb en eigenlijk al 4 jaar een telefoon van 7.6mm gewend ben. Dus het verschil leek me zo groot, ook icm het grotere scherm en het gewicht.

De batterij maakt me niet veel uit, want ik heb er geen moeite mee om hem elke nacht op te laden.

Het ging me meer om dikte, en gewoon of de telefoon een zekere allure met zich meebrengt.. De fingerprint vind ik ook weer een hele grote plus.. Meh, twijfels..

Edit: sorry haha, die dikte van de mix 3 ging iets fout.. Ik bedoelde ook 8.5 mm te zeggen maar blijkbaar ging er iets mis

[ Voor 6% gewijzigd door banananas op 02-11-2018 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

banananas schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 07:31:
[...]

Is dat echt verwaarloosbaar? Ik ben er benieuwd naar omdat ik kleine handen heb en eigenlijk al 4 jaar een telefoon van 7.6mm gewend ben. Dus het verschil leek me zo groot, ook icm het grotere scherm en het gewicht.

De batterij maakt me niet veel uit, want ik heb er geen moeite mee om hem elke nacht op te laden.

Het ging me meer om dikte, en gewoon of de telefoon een zekere allure met zich meebrengt.. De fingerprint vind ik ook weer een hele grote plus.. Meh, twijfels..

Edit: sorry haha, die dikte van de mix 3 ging iets fout.. Ik bedoelde ook 8.5 mm te zeggen maar blijkbaar ging er iets mis
Hoe belangrijk is de software voor jou en snelheid van updates en upgrades? In dit geval dus de verschillen tussen beide variaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

@Anonymoussaurus weet jij meer betreffende het bericht dat de oxygen updater niet meer gaat werken?

https://www.androidpolice...ad-updates-oneplus-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

banananas schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 07:31:
[...]

Van de breedte tov je huidige toestel zal je meer merken met kleine handen dan dat ie wat dikker is (overigens makkelijker om te vermelden wat je huidige toestel is).

@banananas jij denkt toch niet dat ik eerst al jouw posts in dit topic ga lezen? Handiger om het direct in je post te vermelden als je over je huidige toestel spreekt. Maar goed een S7 dus en ja dan ga je meer merken dat je toestel een halve centimeter breder is en anderhalve centimeter langer, dan die 0,3 millimeter dat ie dikker is. Hieronder heb je het dan weer over de S7 edge, dan scheelt het minder:

https://www.phonearena.co...6T/phones/9817,9818,10991

[ Voor 22% gewijzigd door Laguna op 02-11-2018 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:12:
[...]

Hoe belangrijk is de software voor jou en snelheid van updates en upgrades? In dit geval dus de verschillen tussen beide variaties?
Ja dat is best tegenstrijdig als ik eerlijk ben. Ik hou van customizen, dus dat zit bij beiden wel goed.

Ik hou van stock android, maar miui is de enige skin die ik ook fijn vind. En qua snelheid ga ik denk ik toch niet zoveel merken, want alles is sneller tegenwoordig dan een s7 edge.

Updates enzo is dus ook niet van belang, want ik ga er toch custom software op gooien.

@Laguna had hier al mijn huidige vermeld

[ Voor 3% gewijzigd door banananas op 02-11-2018 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
Dag 2 met de telefoon, eerste krasje op screen protector is een feit :( . Erg balen!

Wat ik merk ik vooral dat de telefoon lang is, moet misschien erg wennen nu ik een maandje de oneplus x heb gebruikt (hiervoor had ik de 5T), maar notificatie balk naar beneden halen is nog wel echt een dingetje met mijn kleine handen. Nu weet ik dat je ook gewoon midden op het scherm kan vegen, maar ik moet daar gewoon nog even aan wennen. Ook de eerste comments gehad van anderen: "Jezus wat een koelkast, dacht dat mijn samsung al groot was :9 "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banananas
Laguna schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:30:
[...]

Van de breedte tov je huidige toestel zal je meer merken met kleine handen dan dat ie wat dikker is (overigens makkelijker om te vermelden wat je huidige toestel is).

@banananas jij denkt toch niet dat ik eerst al jouw posts in dit topic ga lezen? Handiger om het direct in je post te vermelden als je over je huidige toestel spreekt. Maar goed een S7 dus en ja dan ga je meer merken dat je toestel een halve centimeter breder is en anderhalve centimeter langer, dan die 0,3 millimeter dat ie dikker is. Hieronder heb je het dan weer over de S7 edge, dan scheelt het minder:

https://www.phonearena.co...6T/phones/9817,9818,10991
Jeetje wat een temperament.. Ik bedoelde dat ik het in het bericht dat ik aan het typen was had gezet, dat bedoelde ik met hier. Op het moment dat ik aan het typen was zag ik dat jij een nieuw bericht had geplaatst. Dus had ik je er even in getagd. Duizend maal excuses meneer dat ik je zo frustreerde blijkbaar.

Toch bedankt voor de moeite die je erin gestoken hebt voor me. Ik waardeer het. Als ik thuis ben van werk ga ik het eejs proberen voor te stellen. Mijn voorkeur gaat naar de 6t.. Maar voor zo een bedrag wil ik eerst alle twijfels ontnomen hebben.

@BTBoy over welke samsung modellen hadden ze het als ik vragen mag? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop
BTBoy schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:03:
Dag 2 met de telefoon, eerste krasje op screen protector is een feit :( . Erg balen!
Daar is dat ding voor toch. :) Die protector is niet gemaakt van Gorilla Glass 6 hè. Gewoon er af trekken en zuinig op zijn. Eerste wat ik deed bij die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ok, laatste vraag.. Zijn de randen van het scherm gebogen? Zeg maar zoals galaxy screens.

Ik kon het niet goed zien in filmpjes, de ene keer leek het plat, de andere keer leek er een kleibe edge in te zitten. Ik heb het liefste een plat scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
banananas schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:58:
Ok, laatste vraag.. Zijn de randen van het scherm gebogen? Zeg maar zoals galaxy screens.

Ik kon het niet goed zien in filmpjes, de ene keer leek het plat, de andere keer leek er een kleibe edge in te zitten. Ik heb het liefste een plat scherm.
Nee, ze zijn plat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• banananas
Thnx @Laguna en @BTBoy

Ik ben eruit, ik ga voor de 6t. Nu hopen dat ik hem snel in handen ga hebben haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
banananas schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:07:
Nu hopen dat ik hem snel in handen ga hebben haha
7 november heh, als je nu een order plaatst :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
CLB schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:23:
[...]

7 november heh, als je nu een order plaatst :)
Bij belsimpel neem ik aan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

banananas schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:25:
[...]

Bij belsimpel neem ik aan? :)
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:52
Heeft het verder nog voordelen om bij BelSimpel te bestellen anders dan de levertijd? Ik ben geneigd hem direct bij OnePlus te bestellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Het geluid wat uit de speaker van de T komt klinkt een heel stuk beter dan wat de 6 eruit perst. _/-\o_

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Dutchmania schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:37:
Heeft het verder nog voordelen om bij BelSimpel te bestellen anders dan de levertijd? Ik ben geneigd hem direct bij OnePlus te bestellen.
Nederlandse garantie (nu heb ik geen ervaring met de service bij OP zelf).

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WhateverSuitsU schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:17:
@Anonymoussaurus weet jij meer betreffende het bericht dat de oxygen updater niet meer gaat werken?

https://www.androidpolice...ad-updates-oneplus-phone/
Ja, dat bericht heb ik namelijk zelf geschreven. Zoals ik schreef, heeft OnePlus zijn back-end veranderd. De queries zijn nu volledig encrypt met sterke encryptie waardoor onze servers ze niet kunnen uitlezen :/.
We zijn aan het kijken voor eventuele oplossingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Glas vs glas:
OnePlus 6T vs Google Pixel 3

OnePlus 6T vs Google Pixel 3

Vergelijken en dergelijke heb ik helaas geen tijd voor, just the shots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Huigie schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:38:
Het geluid wat uit de speaker van de T komt klinkt een heel stuk beter dan wat de 6 eruit perst. _/-\o_
Kijk, fijn om te horen! Stelt me iets meer gerust voor mijn aankoop ;)

Heb je ook andere telefoons waar je mee kunt vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Minimum92 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:49:

Heb je ook andere telefoons waar je mee kunt vergelijken?
(samsung s9+, die klinkt nog mooier want 2 speakers/stereo)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wel irritant voor de consument dat je niet geheel vrij bent qua kleur keuze. Wil je midnight moet je voor 8GB gaan.

Naja dan die maar ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:32
Dutchmania schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:37:
Garantie van Oneplus is super goed. Toestel 2x opgestuurd. Dinsdag opgehaald en vrijdag weer in huis en helemaal naar Polen overgevlogen en de andere keer naar Praag. Zou hem gewoon bij Oneplus bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Puddi Puddin op 02-11-2018 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:41
banananas schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 06:15:
[...]

Ik twijfel ook, maar dan tussen deze en de mi mix 3.

Deze telefoon spreekt mij op heel veel punten aan.. Maar laat me dan ook weer twijfelen over de audio kwaliteit, het design aan de voorkant, geen wireless charging en ik heb er geen premium phone gevoel bij als ik de phone zie.. Ik vraag me dan ook af of het de 150 euro extra tov de mix 3 waard is |:( ik vind het ook enorm storend dat de telefoon 8.3mm dik is, terwijl de mix 3 8mm dik is met slide mechanisme..
€150 verschil? Ik las dat de mi mix 3 $475 dollar zou kosten, dus waarschijnlijk zelfde in euro. Ging gisteren uitkomen maar ik zie nergens waar je hem kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
superiscch schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 01:18:
[...]

€150 verschil? Ik las dat de mi mix 3 $475 dollar zou kosten, dus waarschijnlijk zelfde in euro. Ging gisteren uitkomen maar ik zie nergens waar je hem kan kopen
De beschikbaarheid is nog niet 100%, dus op dit moment vragen ze hoge prijzen voor de mix 3.

Maar het 6gb 128gb model hoort 430 euro te kosten.

Ontopic:

Mijn 6t is besteld. 6gb 128gb versie, want 8gb is gewoon niet nodig. Woensdag komt ie binnen! Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Berichten over prijzen, bestellingen, winkels en dergelijke horen hier niet thuis. Hiervoor graag naar het levertijdentopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vermeende Thunder Purples;
OnePlus 6T Thunder Purple

OnePlus 6T Thunder Purple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
Kijk, daar komen de andere kleuren... Nice

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:41
l3art schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:01:
Kijk, daar komen de andere kleuren... Nice
De vraag is wanneer komen ze... 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een link plaatsen mag ook wel in plaats van zonder bronnen melden. In dit geval zie ik wel 'Gizmodo' staan, maar toch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
:(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:45
Ik zit in de Telefoonkeuzestress... Een van de toestellen diw ik overweeg is de OnePlus 6T. Ik heb echter nog een zorgpunt omtrent de ergonomie.

Het scherm is erg lang en dat maakt het naar beneden halen van de notificaties en quick toggles onhandig als je helemaal vanaf de bovenkant moet swipen.

Op mijn huidige telefoon kan ik de vingerafdruk scanner op de achterkant gebruiken om dit te doen. Waar ik ook mee bezig ben.

De 6T heeft de scanner onder het scherm zitten en is hier dus niet voor beschikbaar. Bij een hands on in de winkel zag ik dat je hiervoor over de onderkant naar beneden kan swipen. Dit werkt echter alleen op het home screen, niet op als ik bijvoorbeeld in de browser zit.

Heeft iemand een idee of ik iets over het hoofd zie?

Verder mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

bilgy_no1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:43:
Ik zit in de Telefoonkeuzestress... Een van de toestellen diw ik overweeg is de OnePlus 6T. Ik heb echter nog een zorgpunt omtrent de ergonomie.

Het scherm is erg lang en dat maakt het naar beneden halen van de notificaties en quick toggles onhandig als je helemaal vanaf de bovenkant moet swipen.

Op mijn huidige telefoon kan ik de vingerafdruk scanner op de achterkant gebruiken om dit te doen. Waar ik ook mee bezig ben.

De 6T heeft de scanner onder het scherm zitten en is hier dus niet voor beschikbaar. Bij een hands on in de winkel zag ik dat je hiervoor over de onderkant naar beneden kan swipen. Dit werkt echter alleen op het home screen, niet op als ik bijvoorbeeld in de browser zit.

Verder mooi toestel.
Ik heb de Navigation Gestures aan staan. Kun je gewoon kiezen in de instellingen. Als je in browser zit, of welke app dan ook, dan hoef je alleen van beneden naar boven te swipen, dan zit je op je home screen en dan kun je op elke plek op het scherm naar beneden swipen en krijg je de quick toggles. Deze feature werkt zelfs beter dan op de Pixel telefoons, erg lekker dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:35:
[...]

Ik heb de Navigation Gestures aan staan. Kun je gewoon kiezen in de instellingen. Als je in browser zit, of welke app dan ook, dan hoef je alleen van beneden naar boven te swipen, dan zit je op je home screen en dan kun je op elke plek op het scherm naar beneden swipen en krijg je de quick toggles. Deze feature werkt zelfs beter dan op de Pixel telefoons, erg lekker dus ;)
Thanks. Zo leek het in de winkel ook te werken. Hoewel het een extra swipe isnom naar het home screen te komen lijkt het wel werkbaar. Ik had ook even de Sony XZ3 in handen, maar die Side Sense interface werkte daar slecht. Dan kunnen de specs leuk zijn, maar als de dagelijkse praktijk frustrerend is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:40
bilgy_no1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:43:

Verder mooi toestel.
Je kunt instellen dat een dubbelklik/long press op de home button het notificatiescherm opent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
imeR schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:02:
[...]

Je kunt instellen dat een dubbelklik/long press op de home button het notificatiescherm opent ;)
Thanks! Werkt dat ook in andere apps, zoals de browser? Het leek in de winkel dat de browser full screen draaide. Of kun je de navigatie knoppen ook permanent latrn zien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
bilgy_no1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:34:
[...]

Thanks! Werkt dat ook in andere apps, zoals de browser? Het leek in de winkel dat de browser full screen draaide. Of kun je de navigatie knoppen ook permanent latrn zien?
Dat kan. Gezien in een review.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

bilgy_no1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:34:
[...]

Wat @Verwijderd al aangaf, dat kan! Heb er een screenshot van gemaakt :) je hebt veel opties voor de Home knop als je er lang op drukt (ook verschillende Home knoppen):

Home button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb nu een OP3 met dus fysieke soort van knoppen. Deze zijn weg op de OP6t, hoe weet het scherm wanneer die de knoppen tevoorschijn toveren moet dan? Of kun je die vast zetten in de instellingen? Ik ga 'm morgen bestellen als zakelijke telefoon *O*

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Leoon. schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:07:
Ik heb nu een OP3 met dus fysieke soort van knoppen. Deze zijn weg op de OP6t, hoe weet het scherm wanneer die de knoppen tevoorschijn toveren moet dan? Of kun je die vast zetten in de instellingen? Ik ga 'm morgen bestellen als zakelijke telefoon *O*
Je hebt verschillende opties. Ik werk altijd met swipen, dus zonder knoppen en dat werkt ontzettend goed. Ik heb dus altijd maximale scherm gebruik.

Je kunt ook je standaard back - home - recents buttons aanzetten en dan heb je altijd onderin je scherm de knoppen in beeld (behalve bij YouTube/games etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korlean
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-02 00:21
Ik had een cameravraagje over de oneplus 6t, ik heb een weekje een pocophone f1 getest en had daar een issue dat de camera heel snel wazige foto's maakte als er zelfs de kleinstz beweging was.

Hoe is dat bij de 6t? Dan bedoel ik bij normale omstandigheden, binnen/buiten overdag. Niet in speciaal donkere omgevingen ofzo.

Ik zit te twijfelen tussen een 6t en een iphone xr (waar het op dat vlak zeker ok is qua foto's las ik in de reviews). Maar ik ben al sinds de iphone 4 geswitched naar android dus ik ben niet zeker dat iOS me nog gaat bevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Korlean schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:21:
Ik had een cameravraagje over de oneplus 6t, ik heb een weekje een pocophone f1 getest en had daar een issue dat de camera heel snel wazige foto's maakte als er zelfs de kleinstz beweging was.

Hoe is dat bij de 6t? Dan bedoel ik bij normale omstandigheden, binnen/buiten overdag. Niet in speciaal donkere omgevingen ofzo.

Ik zit te twijfelen tussen een 6t en een iphone xr (waar het op dat vlak zeker ok is qua foto's las ik in de reviews). Maar ik ben al sinds de iphone 4 geswitched naar android dus ik ben niet zeker dat iOS me nog gaat bevallen...
Dat hangt er denk ik ook vanaf waar het wazige door komt. Is het beweging van het object (te lange sluitertijd) of is het omdat je zelf teveel beweegt (geen goede stabilisatie). Of een combinatie van beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

De camera is meer dan prima. Het is geen Pixel 3/Mate 20 Pro killer, maar de foto's zijn gewoon goed. Ik heb de 6 gebruikt voor al mijn vakantiefoto's en nog steeds zeer blij mee (6 en 6T hebben zelfde camera's). Met de 6T geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korlean
l3art schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:32:
[...]

Dat hangt er denk ik ook vanaf waar het wazige door komt. Is het beweging van het object (te lange sluitertijd) of is het omdat je zelf teveel beweegt (geen goede stabilisatie). Of een combinatie van beide?
Een beetje van beiden vermoedelijk maar ik kan me alleen maar baseren op het feit dat ik heb met mijn galaxy s7 en s6 niet heb/had, dus die deed of had wel iets dat de poco noet heeft (ois?). Ik las ook dat de poco hogere sluitertijden verkoos boven hogere iso waardes, ik weet dat je dan evt in manual mode zou kunnen gaan enzo, maar dat vind ik dan te ver gaan , als die alledaagse dingen niet "gewoon" gaan..

Dus ik vraag me af hoe dat met de 6t zou zijn, probleem is dat ik volgens mij geen 6t ka' bestellen en kan terugsturen als het me niet bevalt. (kan bij apple ook niet vermoed ik). M

[ Voor 13% gewijzigd door Korlean op 04-11-2018 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Korlean schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:41:
[...]

Een beetje van beiden vermoedelijk maar ik kan me alleen maar baseren op het feit dat ik heb met mijn galaxy s7 en s6 niet heb/had, dus die deed of had wel iets dat de poco noet heeft (ois?).

Dus ik vraag me af hoe dat met de 6t zou zijn, probleem is dat ik volgens mij geen 6t ka' bestellen en kan terugsturen als het me niet bevalt. (kan bij apple ook niet vermoed ik). M
Volgens mij wel. Dat was wel zo althans. De 5T kon je twee weken op proef hebben. Beviel het toestel niet kon hij terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korlean
l3art schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:44:
[...]

Volgens mij wel. Dat was wel zo althans. De 5T kon je twee weken op proef hebben. Beviel het toestel niet kon hij terug.
Ooh? Ook gewoon rechtstreeks bij oneplus bedoel je? Dan zal ik hun site eens uitpluizen, thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Korlean schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:45:
[...]

Ooh? Ook gewoon rechtstreeks bij oneplus bedoel je? Dan zal ik hun site eens uitpluizen, thanks
Staat gewoon op hun website:

15 dagen retourperiode
Gratis terugzenden voor toestellen

https://www.oneplus.com/nl/oneplus-6t?from=6t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korlean
Super, dan ga ik dat toch eens proberen,ik zag trouwens dat je op de Nederlandse website nog wel een gewone oneplus 6 kon kopen maar op de Belgische enkel de 6T.

Dat de 6t geen notificatie ledje heeft vind ik wel minder, vooral omdat hij ook geen always on heeft zeker? Of is dat toch op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Korlean schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:57:
Super, dan ga ik dat toch eens proberen,ik zag trouwens dat je op de Nederlandse website nog wel een gewone oneplus 6 kon kopen maar op de Belgische enkel de 6T.

Dat de 6t geen notificatie ledje heeft vind il wel minder, vooral omdat hij ook geen always o' heeft zeker? Of is dat toch op te zetten?
Is nog niet aan te zetten (always on display).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnd
WhateverSuitsU schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:03:
[...]

Is nog niet aan te zetten (always on display).
Heb je ook wel appjes voor hoor...die vervangen de notificatie led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnd

Zelfde twijfel hier...maar dan heb ik nu een OP3. In mijn geval komt het (hopelijk) door een defecte focus of ois, schijnt veel voor te komen. Dus stuur m'n OP3 onder garantie terug zodra ik woensdag m'n 6t heb...

Ik heb dus toch besloten de 6t te bestellen en ga het dan de camera proberen. Bevalt de camera niet, dan ruik ik hem om (Belsimpel) niet gecheckt of het kan, maar ga er wel vanuit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Burnd schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:50:
[...]

Heb je ook wel appjes voor hoor...die vervangen de notificatie led.
Oh zeker, bijvoorbeeld deze app: https://play.google.com/s...s?id=com.koo.lightmanager

Ik ben zelf altijd meer een voorstander van een optie in de 'eigen' instellingen, maar dat is persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze dus niet, want er zit geen RGB-ledje in de 6T :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

CLB schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:57:
[...]

Jawel, is een optie om het op het scherm te tonen:

There are three operating modes:
1) Normal Mode - Only LED color for the first notification will be flashing
2) Alternating Mode - A few LED colors will be flashing alternately when multiple notifications are received
3) Screen Mode - Notifications alert will be shown on screen (For those devices without a physical notification LED, only available for Android 4.3 and above)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
WhateverSuitsU schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:55:
[...]

Ik ben zelf altijd meer een voorstander van een optie in de 'eigen' instellingen, maar dat is persoonlijk :)
Mee eens.
Maar dan wel een mooie integratie. Niet een blokje ofzo, maar echt een soort van geanimeerde led. Dus klein rondje wat oplicht en weer uit gaat, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WhateverSuitsU schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:02:
Jawel, is een optie om het op het scherm te tonen
Ah, tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

CLB schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:57:
[...]

Kende de app, maar meende ook dat hij die functie niet had. Wel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korlean
WhateverSuitsU schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:02:
[...]

Jawel, is een optie om het op het scherm te tonen:

There are three operating modes:
1) Normal Mode - Only LED color for the first notification will be flashing
2) Alternating Mode - A few LED colors will be flashing alternately when multiple notifications are received
3) Screen Mode - Notifications alert will be shown on screen (For those devices without a physical notification LED, only available for Android 4.3 and above)
En omdat de 6t een amoled is zullen enkel die pixels die notificatie tonen iets verbruiken en dus batterijverbruik meevallen? Of valt dat toch nog tegen?
Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken: [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, protectors, laders e.d.:[OnePlus 6T] Accessoires
- Bestellingen, pop-up event, levertijden en prijzen: [OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen