Ik mag ook zakelijk een nieuwe smartphone kiezen en zit een beetje met hetzelfde dilemma als jij. Ik zit met een budget van 650 ex. BTW. Eigenlijk wil ik gewoon de Pixel, maar gezien de roofprijzen die ze hier in Nederland vragen, moet ik dan ongeveer €200 zelf bijdragen. De Pixel heeft een kleinere vormfactor (vond m'n Nexus 6p toch wel erg groot de afgelopen jaren), de beste camera, een iets beter scherm, veel betere stereo speakers en draadloos laden voor op de 6t. Die laatste heeft dan weer een druppelnotch en in screen fingerprint, wat allemaal wel lekker modern aandoet. Al met al neig ik naar de Pixel, vooral om de camera en het draadloos laden, maar ik kan de meerprijs nog niet helemaal verantwoorden voor mezelf. Maar soms moet je misschien ook gewoon je gevoel volgen in plaats van je hoofd 🤔Boy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:41:
[...]
Always-on ben ik nu gewend en vind ik erg fijn.
+ ik ga voor de Pixel 3, niet de XL, die notch is idd echt te lelijk...
Wat zijn voor jou dan de punten? Mag ik niet gewoon bepaalde dingen heb ik die belangrijk vind?
en qua prijs, het scheelt incl btw 300 euro, ik koop 'm als ondernemer en dan blijft daar nog minder dan de helft van over, dus dat valt wel mee...
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)