Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:05

Flabergasted

Prepare to die !

[...]

Waarom altijd denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rank zit.
[/quote]

We denk je zelf. Omdat het in veel gevallen gewoon kan!

Ik ken alleen deze constructie niet vandaar de vraag.....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

ik ben geduldig. Ik zie het vrijdag allemaal wel. Zal wel met leeftijd te maken hebben ... 8)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Nutterd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:54:
Wat ik me afvraag...stel je wil wachten met missies doen en eerst een beetje rond lopen/rijden, jagen en eventueel wat geld verdienen door de dieren te verkopen (dit kon toch??) en voor de rest doen wat er mogelijk is. zal dit effect hebben op je kamp/het verhaal?
Lijkt mij niet dat dit ervoor gat zorgen dat je opeens andere missies krijgt. Wel zou het betekenen dat je over betere wapens kan beschikken en daardoor de missies makkelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Flabergasted schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:21:
Zoekende naar een goede prijs voor PS4 versie zie ik sites voorbijkomen die een key aanbieden voor rond
de € 38,- Mooie prijs, maar je krijgt een eenmalige account ipv een key.
Iemand hier ervaring mee ?
Niet. Doen.
Waarom niet? Omdat die mensen accounts maken, het spel met een creditcard kopen en en dan een chargeback doen als het aan je verkocht is.

Ik heb die fout zelf eens gemaakt bij een Battlefield 4 account. Account werd geblokkeerd, na veel smeken hebben ze dat account toch weer ontgrendeld...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Nieuwevolger schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:07:
[...]

Lijkt mij niet dat dit ervoor gat zorgen dat je opeens andere missies krijgt. Wel zou het betekenen dat je over betere wapens kan beschikken en daardoor de missies makkelijker zijn.
bedoel vooral omdat je ook je kamp moet onderhouden/contacten moet onderhouden enzovoort...heb nog geen flauw idee hoever dat gaat...

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:56
Wat ik me afvraag...stel je wil wachten met missies doen en eerst een beetje rond lopen/rijden, jagen en eventueel wat geld verdienen door de dieren te verkopen (dit kon toch??) en voor de rest doen wat er mogelijk is. zal dit effect hebben op je kamp/het verhaal?
Denk et niet. Wellicht dat bepaalde dingen (wapens zoals als bij rdr1) gelocked zijn achter story missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:05

Flabergasted

Prepare to die !

Duidelijk, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 23:35

Wom

Voor wie nog een leuke bundel zoekt met RDR2 er in:

https://www.bol.com/nl/p/...duhOKg.1.5.ProductPageUrl

Xbox One X, Forza Horizon 4, Forza Motorsport 7 en RDR2 (fysiek) voor 444 euro. Dat is geen slechte deal :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
Mijn ervaring is dat pre order bonussen vaak 'waardeloos'zijn.
Het ziet er / en klinkt allemaal wel interesant en groots, maar vaak merk ik dat ik pre order bonussen niet eens veel gebruik in de games. Naar mate van tijd speel je vaak toch wel iets gavers of beters los in de game.

Ik heb het idee dat developers dit goed uitzoeken en dat je maar een minimale voorsprong hebt op andere spelers.

[ Voor 38% gewijzigd door Swurgin op 23-10-2018 14:20 ]

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Freshnub schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:24:
[...]

Dit is serieus hoe ik het ervaar. Echt iedereen die bij mij komt spelen maakt dezelfde opmerking, wat is je PS4 luid. Vooral hoe ik een 1TB Slim 1,5 jaar heb gehad, kan ik makkelijk vergelijken. Voor mij weegt de meerwaarde van iets scherpere graphics niet op tegen de veelvoud aan lawaai die ik nu te verduren heb.
misschien is hij kapot?

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Volgens zijn die pre order bonussen er vooral voor psychologische redenen met het idee dat je als consument met de pre order bonus de volledige content hebt en als je dus niet pre ordered je deze content vooral tijd moet missen. Want die extra skin voor je revolver voegt echt niet veel toe hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Lees net op Reddit dat de retailers in de UK de game donderdag pas binnen krijgen om er voor te zorgen dat ze de game niet eerder kunnen versturen.

Zou me niets verbazen als dat in NL ook zo is. Dus stop maar met de "zijn er ook webshops die eerder versturen" vragen. :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Flabergasted schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:04:
[...]

Waarom altijd denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rank zit.
~~~[/quote]

We denk je zelf. Omdat het in veel gevallen gewoon kan!

Ik ken alleen deze constructie niet vandaar de vraag.....
Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten kan je hebt best de game kopen op wehkamp met een kortingscode die je op google kan vinden. Niet door één of andere shady constructie waar jij niet de eigenaar bent van de content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Freshnub schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:24:
[...]

Dit is serieus hoe ik het ervaar. Echt iedereen die bij mij komt spelen maakt dezelfde opmerking, wat is je PS4 luid. Vooral hoe ik een 1TB Slim 1,5 jaar heb gehad, kan ik makkelijk vergelijken. Voor mij weegt de meerwaarde van iets scherpere graphics niet op tegen de veelvoud aan lawaai die ik nu te verduren heb.
Totaal offtopic inmiddels, maar haal de kap er eens af en blaas perslucht door het ding heen, inclusief door de fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

bram1984 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

Huh? De Pro is juist veel luidruchtiger dan de standaard PS4. Helemaal als je de Slim pakt.
Is in mijn beleving niet helemaal correct, de oude eerste PS4 is een stuk luidruchtiger dan de Pro, en de slim is inderdaad een stuk stiller dan beide.
Freshnub schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:17:
[...]

Grootste fout die ik heb gemaakt is mijn PS4 slim verkopen een PRO daarvoor gehaald. Ik game nu eeuwig met het geluid van een straaljager, maar ja wel in 4k :X. Gamen is niet meer prettig, omdat ik door het zware lawaai niet echt in de game kom en afgeleid raak. Ik durf de ps4 pro niet eens te verkopen, omdat ik me dan een oplichter voel die iemand een slechtere ps4 verkoopt, voor een hogere prijs dan de slim.

Ik verwacht bij RDR2 niet anders, had hetzelfde bij God of War, Uncharted, Horizon Zero Dawn, you name it. Zelfs mijn vriendin maakt opmerkingen als: Gaat alles wel goed met je ps4? Bij de slim zei ze nooit wat. Ach ja hopelijk is dit iets beter gefinetuned in RDR2 aanstaande vrijdag.
Als het écht zo erg is heeft je PS4 Pro wellicht een ander probleem. Koelpasta die niet goed is aangebracht of zo. Ja, mijn PS4 Pro kan een aardige bak lawaai maken, maar niks waarvan ik zeg "wauw dit leid af van het spel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:15:
Voor wie nog een leuke bundel zoekt met RDR2 er in:

https://www.bol.com/nl/p/...duhOKg.1.5.ProductPageUrl

Xbox One X, Forza Horizon 4, Forza Motorsport 7 en RDR2 (fysiek) voor 444 euro. Dat is geen slechte deal :)
ik zie geen rdr2 erbij zitten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

Nieuwevolger schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:29:
Volgens zijn die pre order bonussen er vooral voor psychologische redenen met het idee dat je als consument met de pre order bonus de volledige content hebt en als je dus niet pre ordered je deze content vooral tijd moet missen. Want die extra skin voor je revolver voegt echt niet veel toe hoor.
Ik zie het ook als een stukje waardering naar Rockstar toe om de pre order bonussen aan te schaffen, ik heb de ultimate versie aangeschaft.
En de extra spulletjes zijn ook weer een stukje extra immersie voor mij, voor mij voegt het dus wel wat toe.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Hamazaki schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Staat gewoon rechts hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 23:35

Wom

Hamazaki schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Rechtsboven staat een rood kader :) Het is een standaard pakket waarbij ze als extra RDR2 er ook nog bij geven.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:30:
Lees net op Reddit dat de retailers in de UK de game donderdag pas binnen krijgen om er voor te zorgen dat ze de game niet eerder kunnen versturen.

Zou me niets verbazen als dat in NL ook zo is. Dus stop maar met de "zijn er ook webshops die eerder versturen" vragen. :+
Ik werk zelf bij de grote rode reus en Red Dead wordt donderdag landelijk met koeriers en een beveiliger bij de vestigingen geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
ScreamGT schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:44:
[...]

Ik werk zelf bij de grote rode reus en Red Dead wordt donderdag landelijk met koeriers en een beveiliger bij de vestigingen geleverd.
Not serious if trolling or... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
voor de mensen die het als eerst willen spelen:

het koeriers-busje donderdag overvallen. (alleen voor de mensen die echt een RDR2 ervaring willen)

[ Voor 24% gewijzigd door Farabi op 23-10-2018 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoVo1999
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 02-10-2024
Hamazaki schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:46:

het koeriers-busje donderdag overvallen.
Red Dead Style .... Yeeee-haw! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter

het koeriers-busje donderdag overvallen.
Dat wordt de eerste heist om te spelen, zal mijn cowboy outfit even opsnorren en mijn rifle uit het vet halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

Dat wordt de eerste heist om te spelen, zal mijn cowboy outfit even opsnorren en mijn rifle uit het vet halen :+
Ja daarom zit het busje vol Special Edition versies van het spel. Anders mag je die speciale Heist niet spelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:45

het koeriers-busje donderdag overvallen. (alleen voor de mensen die echt een RDR2 ervaring willen)
Dat schreef ik dus al iets eerder :+
FoxLenny schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:14:
[...]

Ah, dus dat wordt geheel in thema op donderdag de postkoets overvallen! :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
FoxLenny schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Dat schreef ik dus al iets eerder :+

[...]
ik steun je pad naar het zoeken van erkenning en gerechtigheid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Gedurfd van Tweakers: nieuws: Red Dead Redemption 2-plattegrond verschijnt online

Rockstar dreigmail incomming in 3..2..1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:46:
[...]

Not serious if trolling or... :+
Geen troll, bloedserieus. Rockstar neemt iig geen halve maatregelen. Ook in de vestigingen zelf zal er toezicht zijn. Alles wordt door de verantwoordelijke van die afdeling in een gesloten kooi gezet waar niemand bij kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ik dacht hetzelfde. Het is door een stagiaire geplaatst zie ik. Misschien dat hij dacht het kan wel! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En dan nog de oude leak ook ;)

Gelukkig zette iemand in de comments de wat mooiere map neer.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Mooi plaatje...

RDR2 Kijk !

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Denk dat je in het begin wel gedwongen gaat worden om een stukje van het verhaal te doen en daarna vrijheid krijgt. Ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer en zal deze game hoogstwaarschijnlijk wel gaan kopen maar dan om te proberen zoveel mogelijk te freeroamen tot de MP er is. En om van de grafische en geluidstechnische pracht en praal te genieten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ik dacht precies hetzelfde toen ik het zag :+
ScreamGT schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:03:
[...]

Geen troll, bloedserieus. Rockstar neemt iig geen halve maatregelen. Ook in de vestigingen zelf zal er toezicht zijn. Alles wordt door de verantwoordelijke van die afdeling in een gesloten kooi gezet waar niemand bij kan :)
Dat moet dan toch de eerste keer zijn dat zoiets is gebeurd lijkt me :+ Wel vet overigens :) Hoop echt dat het ze lukt om verder geen leaks te hebben. Misschien een rare vraag, maar ik heb mijn exemplaar gereserveerd bij de firma waar je werkzaam bent, zijn die dan wel gewoon vrijdag vanaf de openingstijd af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Je start met een verplichte tutorial en daarna ben je vrij om te gaan staan en gaan waar je wil.

Ik kan mij voorstellen dat bepaalde onderdelen gelocked zitten achter een missie die uitlegt hoe iets werkt maar time will tell.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:11

ThomasXCI

Mine!

Kuusj schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:25:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde toen ik het zag :+

[...]

Dat moet dan toch de eerste keer zijn dat zoiets is gebeurd lijkt me :+ Wel vet overigens :) Hoop echt dat het ze lukt om verder geen leaks te hebben. Misschien een rare vraag, maar ik heb mijn exemplaar gereserveerd bij de firma waar je werkzaam bent, zijn die dan wel gewoon vrijdag vanaf de openingstijd af te halen?
Ze gaan helaas pas om 10:00 open, dus even de game halen, installatie starten en dan richting kantoor wordt krap voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
The_Worst schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:26:
Je start met een verplichte tutorial en daarna ben je vrij om te gaan staan en gaan waar je wil.

Ik kan mij voorstellen dat bepaalde onderdelen gelocked zitten achter een missie die uitlegt hoe iets werkt maar time will tell.
Ja precies. De laatste GTA's waren ook altijd een introductie en daarna free roam. Gedurende missies kon je dingen vrijspelen als kleding, auto's pimpen, tennis en dergelijke. Ik ga in ieder geval eerst paar uur story mode doen en dan genieten van de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

ThomasXCI schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:30:
[...]

Ze gaan helaas pas om 10:00 open, dus even de game halen, installatie starten en dan richting kantoor wordt krap.
Mwoah ik heb mezelf vrij gegeven de hele dag. Hoef alleen zaterdag van 15:00 tot 22:00 te werken, heb de hele zondag en in principe de maandag ook nog. Dan moet ik er toch wel al een uur of 30 in hebben zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

RobPete89 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:31:
[...]

Ja precies. De laatste GTA's waren ook altijd een introductie en daarna free roam. Gedurende missies kon je dingen vrijspelen als kleding, auto's pimpen, tennis en dergelijke. Ik ga in ieder geval eerst paar uur story mode doen en dan genieten van de omgeving.
same here! eerst dan de tutorial...

dan lekker jagen en die beesten verkopen en wat pokeren...misschien een barfight tussendoor als het mogelijk is... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik denk dat een van de eerste dingen die ik ga doen is kijken of ik die knol kan laten schuimbekken. :P

Daarna ga ik hem verhongeren en ga ik als 1 van de horsemen of the apocalyps (famine) roleplayen. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Flagg op 23-10-2018 16:04 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks even een x aantal versnaperingen inkopen voor het gamen :9 .

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Laatst online: 15-09 09:28
Haha nu ook weer. nieuws: Red Dead Redemption 2-plattegrond verschijnt online

Moet bekennen dat ik hem ook liever op PC zou spelen.
Tijdje terug Prey cadeau gedaan op de Xbox One (S) aan iemand die ook Witcher 3 van mij op de xbone kreeg en flink speelde. Maar oef, wat een houterige bedoeling die framerate nu ik weer jaartje een game pc in bezit heb.

PS4 Pro nu nog in overweging als er een black friday aanbieding komt. Dan is RDR2 wel de eerste titel die ik aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Jelloz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Tijdje terug Prey cadeau gedaan op de Xbox One (S) aan iemand die ook Witcher 3 van mij op de xbone kreeg en flink speelde. Maar oef, wat een houterige bedoeling die framerate nu ik weer jaartje een game pc in bezit heb.

PS4 Pro nu nog in overweging als er een black friday aanbieding komt. Dan is RDR2 wel de eerste titel die ik aanschaf.
Ik heb hier ook een geweldige pc staan en het is jammer dat de pc-versie weer later verschijnt. Het verschil tussen 30 en 60 fps zorgt wel voor betere ervaring in mijn ogen. Gelukkig wel in het bezit van een PS4 Pro, denk dat het anders wel erg karig wordt.

[ Voor 89% gewijzigd door NotSoSteady op 23-10-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Drukke dag morgen, boodschappen doen, (cola,koffie,versnaperingen) avond eten (Gyros bestellen) voorslapen, koffie zetten, mezelf installeren en dan eindelijk is het zover !

Saddle Up ! ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Jelloz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Als je een goede pc hebt dan ga je ook een goed verschil merken met de PS4 pro hoor. Zal wel weer wat mensen tegen de schenen schoppen nu, maar als de optie er was dan zou mijn PS4 pro nooit meer aan staan. Moet hem nu al letterlijk afstoffen voor deze game. Van mij mag de PS5 of PS4 super Pro snel komen.

Edit : Dit is niets meer dan MIJN mening. Dont shoot!

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 23-10-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Plekken waar nachtopening is zijn wel ongunstig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Beakzz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:28:
[...]

Als je een goede pc hebt dan ga je ook een goed verschil merken met de PS4 pro hoor. Zal wel weer wat mensen tegen de schenen schoppen nu, maar als de optie er was dan zou mijn PS4 pro nooit meer aan staan. Moet hem nu al letterlijk afstoffen voor deze game. Van mij mag de PS5 of PS4 super Pro snel komen.

Edit : Dit is niets meer dan MIJN mening. Dont shoot!
Tja zo erg vind ik de PS4 Pro niet hoor. Ja ok, mijn PC heeft een hoop extra kracht (6700K+GTX1080) maar met mijn 1080P monitoren kan ik toch niet in 4K gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Mijn pad een logische beslissing van Rockstar om de game in eerste instantie alleen op console uit te brengen. Rockstar is altijd een console first dev geweest en daar zit de grootste doelgroep voor hun games.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:21
Ik wordt nu al mottig van al reacties die donderdag onder de reviews gaan staan :+
Zo jammer dat deze game niet uitkomt voor mijn pc met heel veel cores en flops. Deze game verdient 4K, 200fps, 144hz, 1ms inputlag en een computercase met ingebouwde ledjes! Ik ga echt niet speciaal een playstation kopen voor RDR II, want een playstation kan Half-Life 2 niet afspelen in 8K! #pcmasterrace4life

}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Fylax schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:34:
Plekken waar nachtopening is zijn wel ongunstig ;(
Hangt er vanaf, voor mij is de dichtstbijzijnde MM die een nachtopening doet 10 min rijden :P

Ik sta daar dus om 23:45 op de stoep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Anton.net schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:41:
Ik wordt nu al mottig van al reacties die donderdag onder de reviews gaan staan :+
Zo jammer dat deze game niet uitkomt voor mijn pc met heel veel cores en flops. Deze game verdient 4K, 200fps, 144hz, 1ms inputlag en een computercase met ingebouwde ledjes! Ik ga echt niet speciaal een playstation kopen voor RDR II, want een playstation kan Half-Life 2 niet afspelen in 8K! #pcmasterrace4life

Haha tja ik had zo'n opmerking wel verwacht, want ook de consolespelers hebben een duidelijke mening, Momenteel looptde pc wat betreft kracht gewoon duidelijk voor en als je beide hebt dan voelt het als terug schakelen.

Denk dat als je nu van een 4K Tv terug moet schakelen naar een 1080 versie dat je het ook goed merkt, maar het betekent niet dat de gameplay of het plezier minder wordt.Het zou gewoon mijn voorkeur hebben meer niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Het is gewoon irritant dat in elk red dead redemption nieuws bericht de helft van de reacties bestaat uit waar is de pc versie. Ten eerst de vraag is al 1000x gesteld, een 1001 keer verandert daar niks aan, daarnaast is er niemand op deze aard bol op een paar medewerkers van take two/rockstar na die antwoord op de vraag kunnen geven. Ten tweede is het dan al niet meer de moeite waard om te reageren omdat de inhoudelijke reacties ergens onderaan bungelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Anton.net schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:41:

tjah, als ze een spel niet kunnen bemachtigen, gaan ze hun geweldige pc goedpraten. en ze gaan echt geen console kopen voor een spelletje hoor! ze kunnen echt niet anders dan 60fps+!

wie boeit dit verhaaltje?

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 23-10-2018 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:46:
[...]

Hangt er vanaf, voor mij is de dichtstbijzijnde MM die een nachtopening doet 10 min rijden :P

Ik sta daar dus om 23:45 op de stoep.
Hmm ja, nja, ik woon in Nijmegen en de MM zit in Arnhem. Is halfuur rijden, dus zal pas rond 00:45-00:50 thuis zijn, dan nog installeren en de volgende ochtend om 10:45 weer op werk zijn. :+ Digitaal kopen wordt hierdoor wel aantrekkelijk, maar twijfel nog... of digitaal 00:00 en anders maar vrijdagavond spelen nadat bol.com levert, wat zou ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Fylax schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:03:
[...]

Hmm ja, nja, ik woon in Nijmegen en de MM zit in Arnhem. Is halfuur rijden, dus zal pas rond 00:45-00:50 thuis zijn, dan nog installeren en de volgende ochtend om 10:45 weer op werk zijn. :+ Digitaal kopen wordt hierdoor wel aantrekkelijk, maar twijfel nog... of digitaal 00:00 en anders maar vrijdagavond spelen nadat bol.com levert, wat zou ik doen?
Brandstof is ook niet gratis he... ;)

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Laatst online: 21:09
Mensen ervaringen met preorders via bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hamazaki schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:57:
[...]

tjah, als ze een spel niet kunnen bemachtigen, gaan ze hun geweldige pc goedpraten. en ze gaan echt geen console kopen voor een spelletje hoor! ze kunnen echt niet anders dan 60fps+!

Heel veel consolespelers blijkbaar :+

Gelukkig hoef ik nooit te kiezen, maar als het online gedeelte top blijkt te zijn dan koop ik het spel gewoon nog een keer. Ik ben echt benieuwd welke plannen Rockstar heeft om het online gedeelte net zo leuk te maken als GTA online en vooral hetzelfde geld er uit kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nieuwevolger schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:57:
Het is gewoon irritant dat in elk red dead redemption nieuws bericht de helft van de reacties bestaat uit waar is de pc versie. Ten eerst de vraag is al 1000x gesteld, een 1001 keer verandert daar niks aan, daarnaast is er niemand op deze aard bol op een paar medewerkers van take two/rockstar na die antwoord op de vraag kunnen geven. Ten tweede is het dan al niet meer de moeite waard om te reageren omdat de inhoudelijke reacties ergens onderaan bungelen.
Yep te kansloos voor woorden zo gaat het al jaren. zelfde gezeur bij GTAV.
Terwijl er nooit een pc-versie is aangekondigd gaat het 'pc masterrace' er maar vanuit dat die er wel komt.

Ik zal aan hen denken vrijdag 26 oktober 2018 00:01

yeeehaaa!

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 23-10-2018 17:34 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spawngamer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 11:23
We gaan het zien of RDR 2 ooit naar de pc komt, het is wellicht ook tactiek vanuit Rockstar. Veel mensen gaan hem kopen die een console en een goede pc hebben
Uiteindelijk komt RockStar dan misschien met de pc versie. Veel mensen gaan hem dan nog een keer kopen voor de pc. Meer winst voor RockStar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Nieuwe gameplay leak, deze duurt 1:49 en gaat over de eerste missie in het spel waarschijnlijk: https://streamable.com/ghs84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Op Reddit is weer een stukje gameplay te zien... En vanaf nu stop ik met checken :*)

Edit: Ik moet sneller typen :9

[ Voor 17% gewijzigd door D-Ed op 23-10-2018 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik check al dagen geen media meer, geen screenshots, geen videos. Ik ga er lekker blind in. Dat het goed wordt heb ik echt geen enkele twijfel over ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
-SaveMe- schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:55:
Ik check al dagen geen media meer, geen screenshots, geen videos. Ik ga er lekker blind in. Dat het goed wordt heb ik echt geen enkele twijfel over ...
Ik ben sterk in woorden maar niet zo in daden wat dit soort dingen betreft.. Door de jaren heen moet je dat soms erkennen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
D-Ed schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:00:
[...]

Ik ben sterk in woorden maar niet zo in daden wat dit soort dingen betreft.. Door de jaren heen moet je dat soms erkennen :+
mjah dan nog, al heb je de screenshots en 'gameplay' van de afgelopen dagen wel gezien dan heb je eigenlijk nog niets gezien :P

Toch best knap dat Rockstar dit voor elkaar krijgt. ik vraag me af of er de komende dag nog wat naar buiten komt, zou me niet verbazen als het hier bij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:07:
[...]

mjah dan nog, al heb je de screenshots en 'gamplay' van de afgelopen dagen wel gezien dan heb je eigenlijk nog niets gezien :P

Toch best knap dat Rockstar dit voor elkaar krijgt. ik vraag me af of er de komende dag nog wat naar buiten komt, zou me niet verbazen als het hier bij blijft.
Yep, zeker knap gedaan.. Beter dan Apple met hun ‘double down on security’ opmerking van een paar jaar geleden _O-

Hoewel ik verwacht dat we vanaf nu veel meer video’s gaan zien.. Maar goed, Ik klik niets meer aan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:53
Kakkerlak schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:06:
Mensen ervaringen met preorders via bol.com?
Ja zowel een PS4 preorders toen die uitkwam en een GTA 5 prima verlopen :)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Links op de gelekte kaart staat " map of the united states". Misschien dat daarom mexico er niet op staat? En wellicht wel in de game zit.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Kuusj schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:25:
[...]

Uiteraard!

Verder heb ik eigenlijk niks bekeken van de game. De gelekte map niet, gespeelde reviews en gelekte gameplay. Doe ik eigenlijk nooit bij Rockstar.

[ Voor 14% gewijzigd door ScreamGT op 23-10-2018 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 14:08
Weet iemand hoeveel cadeaubonnen van media markt tegelijk kan verzilveren? Heb er nog drie liggen en zou hem daar graag willen pre orderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

heppe01 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:57:
Weet iemand hoeveel cadeaubonnen van media markt tegelijk kan verzilveren? Heb er nog drie liggen en zou hem daar graag willen pre orderen..
Wilde gok? Even op de Mediamarkt site kijken of ze even bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
98 GB op de Ps4Pro en dat in 71 minuten. Ze hebben duidelijk wat extra capaciteit neergezet bij Sony :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

heppe01 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:57:
Serieus? Gewoon bestellen in de webshop en 'betalen bij afhalen' selecteren.

Soms vraag ik mij écht af hoe mensen hun dagelijks leven doorkomen :') Check dingen voor je het vraagt. #randmode #luiemensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
2 Minuten gameplay (snel zijn voor het offline is).

YouTube: Red Dead Redemption 2 - 2min Leaked Gameplay #1

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Moet zelf eerlijk bekennen dat ik echt alle info heb bekeken die er was, alleen net even geleden met die laatste leak bleek het volgens de reacties de intro missie te zijn die laat ik wel schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cool. Gelijk even gedownload voor het weer weg is 8)7 (want kan nu even niet kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Er is nog een filmpje van diezelfde Rus waar hij te paard bewust op een rots knalt en een mooie smak maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hmmm ik moet het echt zelf spelen zo te zien, om te voelen hoe de game bestuurt. Het lijkt erop dat het weinig afwijkt van deel 1 en GTA5. De combat ziet er nogal zwaar en "lomp" uit met de camera erg dicht op Arthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D. Ninjai schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:44:
Er is nog een filmpje van diezelfde Rus waar hij te paard bewust op een rots knalt en een mooie smak maakt :D
En deze van een Kill shot is ook wel tof.

https://m.imgur.com/T7nkATy

Edit: Bedoel je deze [YouTube: Red Dead Redemption 2 - 2min Leaked Gameplay #2]

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 23-10-2018 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Nee ik bedoel deze: https://streamable.com/i2xti
Ja die is echt heerlijk! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door D. Ninjai op 23-10-2018 19:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Hamazaki schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:57:
[...]

De vergelijking loopt sowieso mank, als ik zie wat voor een geld ik aan mijn PC heb uitgegeven... Daar kan ik aardig wat PS4 Pro's voor kopen. Ieder platform heeft zijn voor en nadelen, maar lekker in bed met een controller kunnen gamen op een systeem dat geen 3 uur troubleshooting nodig heeft is mij wat compromissen waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Er worden toch verdacht veel posts gewijd aan commentaar op klagende pc master race reacties. Posts die inhoudelijk net zo weinig toevoegen aan de discussie als de reacties waarover geklaagd wordt. Pot, ketel, zwart. Of om met Elsa te spreken: let it go!

Ik ga toch eerst reviews afwachten voordat ik overga tot koop. Heb er vertrouwen in dat het allemaal prima haat bevallen, maar ik ben toch een paar keer teleurgesteld door spellen waarvan ik dacht dat het sure hits voor me zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik zag een artikel over nachtverkoop van Media Markt. Was vooral buiten de Randstad. Gamemania wel in Utrecht en Leiden. Is er inmiddels meer bekend of winkels die meedoen? Bij voorkeur in Den Haag..? Ik stond met GTA5 bij de Intertoys en andere vrienden stonden bij Media Markt, Game Mania, enz enz, allemaal in Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier ook nog wat Story Gameplay: https://streamable.com/amp_player/vpqsq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Divak schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:15:
Ik zag een artikel over nachtverkoop van Media Markt. Was vooral buiten de Randstad. Gamemania wel in Utrecht en Leiden. Is er inmiddels meer bekend of winkels die meedoen? Bij voorkeur in Den Haag..? Ik stond met GTA5 bij de Intertoys en andere vrienden stonden bij Media Markt, Game Mania, enz enz, allemaal in Den Haag.
Er zijn zelfs winkels die een woensdagmiddag verkoop doen. Ik hoop 'm morgen al op te kunnen pikken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
SparksNL schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:30:
[...]

Er zijn zelfs winkels die een woensdagmiddag verkoop doen. Ik hoop 'm morgen al op te kunnen pikken >:)
Huh, mag dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ik lees vanmiddag een bericht van een mede-Tweaker dat er op donderdag pas exemplaren naar de grote rode markt gaan met beveiliger in de koeriersbusjes. Natuurlijk nog geen 100% zekerheid dat dat ook waar is, maar het lijkt me dus niet dat andere winkels dus een verkoop op woensdag gaan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ga er maar vanuit dat hij loopt te trollen die woensdag middag sale gaat er niet komen.

Deze Reddit user heeft diverse filmpjes gepost:
https://www.reddit.com/u/ASokurovs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SparksNL schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:30:
[...]

Haha dat gaat sowieso niet gebeuren.
Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:42:
Ga er maar vanuit dat hij loopt te trollen die woensdag middag sale gaat er niet komen.

Cool, andere dan hierboven?

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 23-10-2018 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:59
Twijfel nog waar ik de game ga pre-orderen, of de dag zelf in de winkel kopen. Yourgamezone stuurde wel is games op een aantal dagen voor release, maar ik zie zojuist dat Red Dead niet meer te vinden is op hun site! Uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:42:

Woensdag- of donderdagmiddag heb ik 'm sowieso. Als je me niet gelooft, ga maar even zoeken op mijn eerdere posts van andere (grote) titels :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Post dan meteen even een foto van het bonnetje zodat andere winkels ook eerder starten met de verkoop omdat ze bang zijn verkopen mis te lopen als andere winkels al wel verkopen👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:00:
Post dan meteen even een foto van het bonnetje zodat andere winkels ook eerder starten met de verkoop omdat ze bang zijn verkopen mis te lopen als andere winkels al wel verkopen👌
Winkeliers riskeren een (grote) boete als men spellen eerder in de verkoop gooit. Een bonnetje krijg je dus niet mee. Niet dat ik deze überhaupt had gepost, want dan is het feest zo afgelopen bij volgende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

SparksNL schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:53:
[...]

Woensdag- of donderdagmiddag heb ik 'm sowieso. Als je me niet gelooft, ga maar even zoeken op mijn eerdere posts van andere (grote) titels :)
Zo lang je maar tot donderdag 23:59 je mond erover houdt, denk namelijk dat R* het niet leuk zal vinden als zaken op Tweakers gaan komen haha. De mailtjes die Tweakers dan van R* krijgt zal Tweakers op zijn beurt weer niet zo leuk vinden :+

[ Voor 0% gewijzigd door Kuusj op 23-10-2018 21:30 . Reden: donderdag :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Weet ik niet, ik ga ze niet uitgebreid bekijken. Heb een stukje in de sneeuw gezien wat er wel indrukwekkend uitziet.

Deze beelden zijn overigens gecaptured op een base PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:21:
[...]

Weet ik niet, ik ga ze niet uitgebreid bekijkrn. Heb een stukje in de sneeuw gezien wat er wel indrukwekkend uit ziet.

Deze beelden zijn overigens gecaptured op een base PS4.
Aah dan ga ik ze maar even kijken :)
Kuusj schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:18:
[...]

Zo lang je maar tot vrijdag 23:59 je mond erover houdt, denk namelijk dat R* het niet leuk zal vinden als zaken op Tweakers gaan komen haha. De mailtjes die Tweakers dan van R* krijgt zal Tweakers op zijn beurt weer niet zo leuk vinden :+
Heel de vrijdag nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

-SaveMe- schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:55:
Ik heb de eerste leak bekeken van 20 seconden en de kaart. Hier laat ik het ook bij. De enthousiaste reacties doen mij goed en kan niet wachten op vrijdag!

Gelukkig nog 2 dagen werken dus de tijd gaat vlot.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:25:
[...]

Aah dan ga ik ze maar even kijken :)
Filmpjes op Reddit zijn verwijderd,, staan hier nog wel:
https://www.instagram.com...hare&igshid=1huu8o6ubyr25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SparksNL schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:53:
[...]

Een R* titel is mijn inziens niet echt vergelijkbaar met andere grote titels, dus ik ben benieuwd. Morgen lijkt me sowieso onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 14:08
Nou Special Edition en een harde schijf van 4tb zijn besteld bij de MM kan niet wachten :-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

heppe01 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:00:
Nou Special Edition en een harde schijf van 4tb zijn besteld bij de MM kan niet wachten :-)!
4TB :+ Ik hoop toch niet dat RDR Online zo'n draak gaat worden haha.

Pagina: 1 ... 10 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2