Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

Swurgin schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:05:
[...]

Groooooot fan van Deadwood !!

Haha, daar komt dus ook mijn user naam vandaan.

https://www.hbo.com/deadwood/season-01/10-mr-wu/synopsis

Laatste paar zinnen.

''Delivering Jimmy Irons to Wu's pigs, Swearengen seems to have dealt with the politically charged situation and Wu gruffly bows in thanks to 'Swurgin.'

"Yeah, well," Al replies, "Swurgin hopes we didn't sign ourselves up for killing, too."

;)

Komt trouwens een Deadwood film om toch nog alles af te sluiten. Met alle acteurs die ook in de serie zaten. Ben erg benieuwd.

Deze 10 delige tweet van 'Dan Dority' maakt mij dan ook wel erg nieuwsgierig en kan die film niet gauw genoeg komen voor mij !

https://twitter.com/WEarlBrown/status/1047242471380402176
Ik had zoiets wel gehoord ja, ben dus ook erg benieuwd !
Zeker een film die ik moet en zal zien, Deadwood was ook enorm goed en heb ik geweldig van genoten.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:13:
@GovertNL Oh nee begrijp me niet verkeerd, fantastisch scherm die Samsung met een hoge piek helderheid. Ik denk alleen wel dat je in een winkel niet echt goed kunt vergelijken. Een OLED heeft nu eenmaal altijd dieper zwart, een lagere responstijd, minder inputlag en een grotere kijkhoek. Maar maakt verder niet uit inderdaad. De beleving zal er niet minder om zijn. :p
Heb ze ook thuis bij mensen mogen aanschouwen. Responstijd klopt, inputlag volgens mij niet. Dit topic is niet om te discussiëren over tv’s.

De beleving zal enorm zijn denk ik. Ik heb herfstvakantie maar het mag van mij snel donderdagavond zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Enige leaks waar ik naar gekeken heb wat echt iets te betekenen heeft is de map.
Is even koffiedik kijken naar wat de schaal gaat zijn, maar ik hoop dat het een mooie mix is tussen grootte en mate van gevuldheid.

Iets dieper in gaan op map:
spoiler:
Voor zover ik kan inschatten is de nieuwe map ongeveer 2 tot 2,5x zo groot als die van RDR1. Grootste map van Rockstar, ja goed dat kan ook betekenen dat hij 10m2 groter is :+. Hype opbouwen natuurlijk. Ligt ook aan de schaal die ze hebben gebruikt.

Blijft natuurlijk wel een feit dat je jezelf in GTA V voort kan bewegen in een motorvoertuig en dat dit in RDR nog altijd met paard moet (of een auto, who knows) :+.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik game altijd op PC maar ga ivm de goede exclusives voor de PS4 en deze game een PS4 pro kopen, ik heb een redelijk goedkope 1080p LCD TV... ben zeer benieuwd hoe de game eruit gaat zien. Als het er niet uit ziet moet ik toch ook maar een OLED scherm aanschaffen.

[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 23-10-2018 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Heb nog steeds de game niet besteld, want ik hoop toch stiekem op een kleine webwinkel die hem woensdag al gaat versturen :+

Wilde eerst nog de Ultimate op mijn US account kopen, maar dan mag ik natuurlijk alleen nog maar later beginnen (neem aan dat het 0:00 uur is per tijdzone?)

En anders maar de deluxe versie in de NL PSN store halen. Vrijdag vrij genomen dus donderdagnacht staat een flinke sessie in de planning :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Brogala schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 01:04:
Ik game altijd op PC maar ga ivm de goede exclusives voor de PS4 en deze game een PS4 pro kopen, ik heb een redelijk goedkope 1080p LCD TV... ben zeer benieuwd hoe de game eruit gaat zien. Als het er niet uit ziet moet ik toch ook maar een OLED scherm aanschaffen.
Ik heb sinds juni 2017 een 55” LG C7 staan. Ik geniet elke dag van TV kijken, het is echt een ervaring! Het OS is snel en de kleuren zijn geweldig. De eerste film die ik keek, was Sin City en in een geheel donkere kamer is dat echt te bizar voor woorden _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
JDFS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:20:
[...]

Ik heb sinds juni 2017 een 55” LG C7 staan. Ik geniet elke dag van TV kijken, het is echt een ervaring! Het OS is snel en de kleuren zijn geweldig. De eerste film die ik keek, was Sin City en in een geheel donkere kamer is dat echt te bizar voor woorden _/-\o_
Idemdito, ik heb er eentje aangeschaft voor onder andere rdr2 vorige maand. Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik fotos van mijn tv aan het schieten ben ipv screenshots via de screenshot functie :+ hdr is trouwens ook schitterend!

Oke back ontopic maar weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:56
Ik ga em gewoon spelen op een 22 inch 1080p monitor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25
Donstil schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:03:
[...]

En vijf uur installatie tijd 8)7
Hoe rek jij het uit tot 5 uur ? :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Gister toch ook maar even een Hong Kong account aangemaakt en de game gepreload. Staat er nu ook netjes bij op mijn hoofdprofiel. Counter loopt af op donderdagavond om 6 uur. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:49
RobPete89 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:13:
Gister toch ook maar even een Hong Kong account aangemaakt en de game gepreload. Staat er nu ook netjes bij op mijn hoofdprofiel. Counter loopt af op donderdagavond om 6 uur. Ben benieuwd!
Dat werkt alleen als je hem daar ook gekocht hebt, dmv Giftcards toch? Zo ja: Scheisse, waarom heb ik daar niet aan gedacht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
McPoowl schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:33:
[...]

Dat werkt alleen als je hem daar ook gekocht hebt, dmv Giftcards toch? Zo ja: Scheisse, waarom heb ik daar niet aan gedacht :'(
Ja door een tip van een andere gebruiker toch maar gedaan. Je moet inderdaad een giftcard van de Playstation Store Hong Kong. Het was voor mij niet zozeer dat ik niet meer kon wachten maar vooral omdat ik vrijdag en zaterdag helemaal niet kan spelen. Zondag werd me iets te lang wachten. Qua geld scheelde het ook wel met de Nederlands PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo, toch maar weer de (hardcover) guide erbij gekocht na de map leaks van gisteren. Man wat ziet dit spel er massief uit. Zonder guide ben ik echt bang dat ik zoveel ga missen.
Ik denk dat ik eerst een week of zo ga spelen zonder de guide echt te gebruiken, maar daarna lekker de guide erbij pak en steeds in de omgeving waar het kamp is lekker de side quests, strangers, en alle andere dingen ga doen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:09
wauturr schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:45:
Ik ga em gewoon spelen op een 22 inch 1080p monitor ;(
Ik ook op 23" inch FHD scherm. Maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:46
Ik zie hier nu al een aantal keer iets voorbij komen van de game kopen in de new Zeeland store/Hong Kong store waardoor de game al vanaf Donderdag te spelen is.

Kan iemand hier aangeven of dat voor de Playstation ook geldt? want dan moet je volgens mij zelfs een nieuwe account aanmaken met dat land toch? is de game dan nog wel gewoon te spelen op je normale account? of moet je dan ook enkel op je nieuwe account gaan spelen?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2018 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
BekSide schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:54:
Ik zie hier nu al een aantal keer iets voorbij komen van de game kopen in de new Zeeland store/Hong Kong store waardoor de game al vanaf Donderdag te spelen is.

Kan iemand hier aangeven of dat voor de Playstation ook geldt? want dan moet je volgens mij zelfs een nieuwe account aanmaken met dat land toch? is de game dan nog wel gewoon te spelen op je normale account? of moet je dan ook enkel op je nieuwe account gaan spelen?

Dank!
Ik heb gister op mijn mobiel een nieuw account aangemaakt met als land Hong Kong. Vervolgens dat account op mijn PS toegevoegd. Ik heb geld toegevoegd via een Hong Kong PS card (via Playasia gekocht). Het spel gekocht en gepreload. Op mijn HK account staat ie en op mijn normale primaire account ook. Beide met dezelfde countdown tijd! En die loopt af op donderdagavond om 6 uur _/-\o_.

Ik heb er omgerekend 60 euro voor betaald. Dus nog voordeliger ook dan de Nederlandse PS store prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door RobPete89 op 23-10-2018 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
RobPete89 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:57:
[...]

Ik heb gister op mijn mobiel een nieuw account aangemaakt met als land Hong Kong. Vervolgens dat account op mijn PS toegevoegd. Ik heb geld toegevoegd via een Hong Kong PS card (via Playasia gekocht). Het spel gekocht en gepreload. Op mijn HK account staat ie en op mijn normale primaire account ook. Beide met dezelfde countdown tijd! En die loopt af op donderdagavond om 6 uur _/-\o_.

Ik heb er omgerekend 60 euro voor betaald. Dus nog voordeliger ook dan de Nederlandse PS store prijs.
Top, dan ga ik toch voor New Zealand die zou dan nog 5 uur eerder klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
BekSide schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:03:
[...]

Top, dan ga ik toch voor New Zealand die zou dan nog 5 uur eerder klaar zijn.
Waarschijnlijk wel ja. Ik ben toch pas om 6 uur thuis van werk dus voor mij maakt het niet zo veel uit.

Kijk wel goed wat de omgerekende prijs is en vooraf naar een site waar je de juiste PS card kan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
RobPete89 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:05:
[...]

Waarschijnlijk wel ja. Ik ben toch pas om 6 uur thuis van werk dus voor mij maakt het niet zo veel uit.

Kijk wel goed wat de omgerekende prijs is en vooraf naar een site waar je de juiste PS card kan kopen!
Dank voor jouw info!
Kan ik hem niet gewoon met een creditcard vanuit de store afrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Wil de game zelf eigenlijk op g2a halen maar geen idee of je de game dan gelijk krijgt. Iemand daar al de game gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
BekSide schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:06:
[...]

Dank voor jouw info!
Geen idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Laatst online: 20:11

ThomasXCI

Mine!

DidierB schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:06:
Wil de game zelf eigenlijk op g2a halen maar geen idee of je de game dan gelijk krijgt. Iemand daar al de game gehaald?
Nee, want de game is nog niet uit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Waarom zou je om die paar euros te besparen de game halen bij een partij waarbij de levertijd niet betrouwbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
418O2 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:00:
[...]

Lees dit topic eens door en wees verrast. Mensen die een week chagrijnig zijn van de spanning, sociale afspraken afzeggen, door hoepels springen voor een paar uur extra spelen.

Mijn beeld van Tweakers is bijzonder heftig verslechterd door dit topic. Temeer je weet dat het allemaal ' volwassen ' mannen zijn
Gewoon weer even van dat pretentieuze hoge paard van je afkomen. Is namelijk nergens voor nodig. Ieder bepaalt het voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

BekSide schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:06:
[...]

Dank voor jouw info!
Nee tenzij de credit card uit Nieuw-Zeeland komt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoVo1999
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 02-10-2024
Nieuwevolger schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:14:
Waarom zou je om die paar euros te besparen de game halen bij een partij waarbij de levertijd niet betrouwbaar is?
Ik heb er zelf ook vraagtekens bij, zelf heb ik gewoon de fysieke Ultimate Edition kunnen snipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
doen die special en ultimate editions niet afbreuk aan het echte survivalen? Omdat je ingame bonuses krijgt waardoor het je makkelijker wordt gemaakt, zoals geld etc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:35
Nieuwevolger schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:14:
Snap dat ook niet, ik heb juist 15euro meer betaald (psn store) Zodat ik om 00:00 meteen kan gaan gamen!

Als iemand het geld verdiend dan is rockstar het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoVo1999
Wessel22 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:24:
doen die special en ultimate editions niet afbreuk aan het echte survivalen? Omdat je ingame bonuses krijgt waardoor het je makkelijker wordt gemaakt, zoals geld etc
Het is toch ook geen survival game? Misschien heb ik dat verkeerd begrepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Ja vooral aangezien ik de digitale versie wilde maar heb de game nu maar op Mediamarkt besteld. Veel betere keuze en aangezien ik toch pas vrijdag nacht kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
Klor schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:29:
[...]

Als je PSplus account je PS4 als primaire systeem heeft kunnen alle accounts op die PlayStation gewoon online. Net als alle accounts je spellen kunnen spelen op je primaire PS4.
Als he RDR2 (of welk willekeurig spel dan ook) koopt van een Store dat in een ander land is, kan je idd. gewoon online met PSPlus.

Maar als je eventueel online wil spelen zou ik toch voor de zekerheid het spel kopen in de regio waar je online wilt spelen. Lijkt me niet dat je de kans wilt lopen om met Chinese cowboys samen te willen spelen, omdat het spel mss. besloten heeft je naar een server in HK te sturen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Weet iemand of je meerdere save games kan aanmaken ?

Heb het idee dat m'n vriendin na aanschaf van rdr2 iets te geïnteresseerd is geraakt en ben wel benieuwd of zij dan ook een game kan aanmaken los van die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
RobPete89 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:57:
[...]

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

Wessel22 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:24:
Ik ben voor de SE gegaan vanwege de fysieke map en de extra missies. Verder heb ik geen idee hoe je de bonus upgrades kunt verkijgen ingame, of dat je die ook over kunt slaan.
Marshalty schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:28:

Heb het idee dat m'n vriendin na aanschaf van rdr2 iets te geïnteresseerd is geraakt en ben wel benieuwd of zij dan ook een game kan aanmaken los van die van mij.
Zijn saves niet gekoppeld aan je account? Is op de PS4 volgens mij wel zo. Dat zou je probleem al oplossen.

[ Voor 32% gewijzigd door ThomasXCI op 23-10-2018 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Marshalty schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:28:

Tweede account op de Playstation, zo kan zij in haar eigen 'omgeving' naar alle lust gamen.
Zo doe ik dat thuis ook :)

En ja, je kan vast wel meerdere save games aanmaken, kon met RDR1 ook.

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
mortael schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:30:
[...]

Tweede account op de Playstation, zo kan zij in haar eigen 'omgeving' naar alle lust gamen.
Zo doe ik dat thuis ook :)

En ja, je kan vast wel meerdere save games aanmaken, kon met RDR1 ook.
maar...als ze rdr2 wilt spelen op haar account, dan moet ze hem toch ook hebben aangeschaft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
Marshalty schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

maar...als ze rdr2 wilt spelen op haar account, dan moet ze hem toch ook hebben aangeschaft ?
Nope :)

Jij moet wel die PS4 als primaire PS4 ingesteld hebben staan.
Uitleg: https://www.gripitaustral...on-primary-account-method

[ Voor 32% gewijzigd door mortael op 23-10-2018 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

Marshalty schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Als 1 gebruiker een game aanschaft digitaal, kunnen andere gebruikers op dezelfde PS4 die game ook spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Als de game 105 GB moet zijn op de Xbox One en hij is nu met de pre-load nog maar 88 GB, dan krijgen we een grote day one patch om 00:00.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
ThomasXCI schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:35:
[...]

Als 1 gebruiker een game aanschaft digitaal, kunnen andere gebruikers op dezelfde PS4 die game ook spelen.
ah kijk aan, ik meende iets te herinneren dat als een game was geïnstalleerd op een PS4 en je inlogt met een account die dat spel niet heeft gekocht je dan doorverwezen word naar de pagina om hem alsnog te kopen.

Dan heb ik het mis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Honnes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-07 10:05
Het spel is zeer zeker wel de 60 euro waard, maar.... voor zij die nog een fysiek exemplaar willen gaan halen, mogelijk kun je nog wel wat besparen met het volgende stappenplan:
- Ga naar intertoys
- Koop 1 (of max 2 maal) dead island - definitive edition (xbox one editie) mits in de aanbieding (circ 7 euro)
- Ga naar Gamemania en zeg dat je voor de inruil actie 2x dit spel wilt inleveren
- In ruil mag je een nieuwe topgame (pre)orderen, waardoor je RDR2 voor 25 euro krijgt

Al bij al dus een slordige 39 euro voor het spel. Speel het spel thuis lekker uit, en als je dan niet meer zo gehecht ben aan het schijfje verkoop je deze weer voor 40 euro of net iets minder.

Iemand anders blij, en jij ook blij ;-)

NB. Verifieer van te voren dat het spel iig in deze lijst staat

[ Voor 13% gewijzigd door Honnes op 23-10-2018 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Honnes schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:50:
Het spel is zeer zeker wel de 60 euro waard, maar.... voor zij die nog een fysiek exemplaar willen gaan halen, mogelijk kun je nog wel wat besparen met het volgende stappenplan:
- Ga naar intertoys
- Koop 1 (of max 2 maal) dead island - definitive edition mits in de aanbieding (circ 7 euro)
- Ga naar Gamemania en zeg dat je voor de inruil actie 2x dit spel wilt inleveren
- In ruil mag je een nieuwe topgame (pre)orderen, waardoor je RDR2 voor 25 euro krijgt

Al bij al dus een slordige 39 euro voor het spel. Speel het spel thuis lekker uit, en als je dan niet meer zo gehecht ben aan het schijfje verkoop je deze weer voor 40 euro of net iets minder.

Haha mooi uitgezocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
- Ga naar intertoys
- Koop 1 (of max 2 maal) dead island - definitive edition mits in de aanbieding (circ 7 euro)

In Apeldoorn zit de Intertoys naast de Gamemania, scheelt weer een stuk lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 11-09 10:24
mortael schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:58:
[...]

In Apeldoorn zit de Intertoys naast de Gamemania, scheelt weer een stuk lopen :)
haha dat is waar inderdaad. Maar de Gamemania zal ook niet gek zijn. Volgens mij zitten er nog wel restricties aan die inruil actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
rwbk schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

haha dat is waar inderdaad. Maar de Gamemania zal ook niet gek zijn. Volgens mij zitten er nog wel restricties aan die inruil actie.
De spellen moeten op een lijst van hun staan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
- Ga naar intertoys

Echt.."Hoe naai je zo makkelijk mogelijk de middenstand een oor aan...?" :F

Jongens, dit systeem heeft een iets andere insteek dan dat jullie ervan maken.. Waarom zoekt iedereen altijd tot het naaitje uit hoe ze het voor zichzelf het beste uitkomen en voor de rest "schijt aan alles en iedereen!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoVo1999
D-Ed schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:13:
[...]

Jongens, dit systeem heeft een iets andere insteek dan dat jullie ervan maken.. Waarom zoekt iedereen altijd tot het naaitje uit hoe ze het voor zichzelf het beste uitkomen en voor de rest "schijt aan alles en iedereen!"...
Echte trotse Nederlanders!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
[...]

Moraalriddertje. Je bent toch een dief van je eigen portemonnee als je niet voor jezelf de meest gunstige deal weet te bemachtigen. Het is toch ook profiteren van een actie van Gamemania die ze zelf hebben opgericht?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RobPete89 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

Moraalriddertje. Je bent toch een dief van je eigen portemonnee als je niet voor jezelf de meest gunstige deal weet te bemachtigen. Het is toch ook profiteren van een actie van Gamemania die ze zelf hebben opgericht?
heeft niks met 'moraalriddertje' te maken.. natuurlijk kun je profiteren van de actie maar in de grabbelbak een game willen aanschaffen om op die manier een dealtje te maken is gewoon iemand anders een oor aannaaien..

Maar goed, doe je ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Man man man.

De tijd en moeite die genomen wordt in het uitzoeken voor de beste deal om zo een paar eu minder te betalen baart mij zorgen. Als je nog eens uitrekent wat je kwijt bent aan reiskosten, tijd en energie... Facepalm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Honnes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-07 10:05
[...]

Je kunt het ook zo zien van; Degenen die net wat minder te besteden hebben of om welke reden dan ook minder willen besteden, hebben nu een lagere drempel om het spel te kopen. Ik informeer slechts iedereen die dit leest. Wat iemand ermee doet is een tweede, als in onze intertoys bak straks dat spel niet voor een prikje ligt, dan ga ik alsnog naar gamemania om het aan te schaffen. Dat heeft niks met krenterigheid te maken, maar het is te makkelijk besparen zo als het bijv. zoals hier geen extra moeite kost. Bijv. via Hongkong het spel kopen kost ook extra tijd en moeite, maar die keuze respecteer ik ook van mensen :-)
RobPete89 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:11:
[...]

De spellen moeten op een lijst van hun staan!
Ja klopt, ik heb mn reactie geupdatet met een link. Voor dead island betreft het inderdaad enkel de xbox one versie. De lijst hebben ze al eens eerder aangepast, dus check wel even vooraf of dat nog kan :-)

PS. Volgens mij gaan we straks off-topic met reacties omtrent de aanbieding. Ik zou zeggen: Doe met de info wat je ermee wilt doen :-).

[ Voor 10% gewijzigd door Honnes op 23-10-2018 11:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Mooi verhaal, dead island staat alleen niet op de lijst van games die je in kan ruilen voor RDR2 dus succes!

EDIT: Oké voor XBOX One wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Odieus op 23-10-2018 11:21 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Marcade schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:28:
[...]

Als he RDR2 (of welk willekeurig spel dan ook) koopt van een Store dat in een ander land is, kan je idd. gewoon online met PSPlus.

Maar als je eventueel online wil spelen zou ik toch voor de zekerheid het spel kopen in de regio waar je online wilt spelen. Lijkt me niet dat je de kans wilt lopen om met Chinese cowboys samen te willen spelen, omdat het spel mss. besloten heeft je naar een server in HK te sturen. :-)
Heb ik nog nooit last van gehad, maar ook wel gezellig toch voor de afwisseling eens met Chinese cowboys spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 218% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2018 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
[...]

Zie het probleem niet, waarom zou je niet het goedkoopste eruit willen halen? Je doet jezelf toch alleen maar te kort als je duur gaat kopen terwijl het goedkoper kan, lijkt me juist de meest logische gedachte.

Zo denk ik er tenminste over , zou nooit zoiets laten omdat ik rekening moet houden met 100 anderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lQnPdyD.jpg

Voor sommige op het internet begint het feest vandaag :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Donstil schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:51:
[Afbeelding]

Voor sommige op het internet begint het feest vandaag :)
Had het wel verwacht dat dit zou gaan gebeuren :).
Als ik deze kans zou krijgen zou ik er alleen niet te koop mee lopen door foto's op het internet te posten als ik die persoon was. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Ben benieuwd hoelang de installatie vanaf disc in beslag gaat nemen.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:59
Iemand enig idee of er stiekem een webshop is die de game eerder verstuurd? Ik weet niet meer welke shop het was maar ik kreeg Forza Horizon 4 2 dagen eerder als de officiële release. :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:53:
[...]

Had het wel verwacht dat dit zou gaan gebeuren :).
Als ik deze kans zou krijgen zou ik er alleen niet te koop mee lopen door foto's op het internet te posten als ik die persoon was. :P
Waarom niet? Je hoeft je als consument niet aan release data te houden, daar zijn geen richtlijnen voor oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
Westland1940 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:03:
Iemand enig idee of er stiekem een webshop is die de game eerder verstuurd? Ik weet niet meer welke shop het was maar ik kreeg Forza Horizon 4 2 dagen eerder als de officiële release. :7
Ik had dat bij Yourgamezone, kreeg daar Just Cause 3 eerder dan de release datum

(ziet er naar uit dat de game volledig is uitverkocht daar :? )

[ Voor 8% gewijzigd door mortael op 23-10-2018 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
mortael schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:07:
[...]

Ik had dat bij Yourgamezone, kreeg daar Just Cause 3 eerder dan de release datum

(ziet er naar uit dat de game volledig is uitverkocht daar :? )
Ik zou er persoonlijk niet te veel op rekenen dat een gameshop eerder gaat versturen. Dit is een te grote titel ben ik bang.
Overigens heeft YGZ Fifa 19 ook niet eerder verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunkoerts
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-04 14:24
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:39:
Iedereen die een mooi dealtje probeert te scoren door zelfs (goedkope) games in te willen kopen voor de inruil bij Game Mania :'). Vraag gewoon om een kortingscode bij de Wehkamp en je hebt het spel voor €45,- euro.
Hoe heb je zo'n code gevraagd? Gewoon direct gevraagd om een kortingscode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

Donstil schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:07:
[...]

Waarom niet? Je hoeft je als consument niet aan release data te houden, daar zijn geen richtlijnen voor oid.
Misschien juist meer om de verkoper niet in problemen te brengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ThomasXCI schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:10:
Misschien juist meer om de verkoper niet in problemen te brengen?
Dat zou een goeie reden kunnen zijn inderdaad, alleen zonder bonnetje gaat dat ook niet echt op.

Zo had ik vroeger een kennis in de Gameverkoop wereld. Niet nader te noemen (fijne) webshop waar we als goeie klanten nog wel eens games eerder kregen, daar hadden we dan wel als afspraak mee dat we niet op XboxLive zouden gaan. Zo speelde ik GTA4 bijna een week eerder bijvoorbeeld. Leuke tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:42
Naast deze game moet ik straks ook nog voor de Fallout76 beta een gaatje vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
jori040 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:15:
Naast deze game moet ik straks ook nog voor de Fallout76 beta een gaatje vinden. ;)
Gelukkig is de hype bij mij helemaal verdwenen sinds de laatste beelden en dat Bol.com het verziekt heeft met de power armor versie. Alle tijd voor Red Dead :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Ik twijfel echt of ik voor deze game mijn PS4 ga verkopen (rond 200/220 op Markplaats zie ik) en dan voor 440 een PS4 Pro bundel met RDR2 ga kopen...

Ik heb geen 4K televisie.
Wat denken jullie, zal dit dan wel veel verschil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
Vinno schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:20:
Ik twijfel echt of ik voor deze game mijn PS4 ga verkopen (rond 200/220 op Markplaats zie ik) en dan voor 440 een PS4 Pro bundel met RDR2 ga kopen...

Nee amper. Het grootste verschil zit hem in HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vinno schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:20:

Qua scherpt een klein beetje, maar niet enorm veel. Ik zou vooral de performance eerst even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:42
Beakzz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

Gelukkig is de hype bij mij helemaal verdwenen sinds de laatste beelden en dat Bol.com het verziekt heeft met de power armor versie. Alle tijd voor Red Dead :D
Ik ben ook bij lange nog niet overtuigd hoor.[op basis van beelden/info]Het ding is dat ik de wereld en de gameplay gewoon te vet vind om te laten liggen.

Al bij al denk ik dat elke Fallout liefhebber bij deze game op moment een risico neemt.Misschien vind ik het als solo speler straks wel super vet om met 3 gasten een monster neer te halen.

Oh sorry dit is het Red Ded topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
bram1984 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:24:
[...]

Qua scherpt een klein beetje, maar niet enorm veel. Ik zou vooral de performance eerst even afwachten.
En vergeet geluidsproductie niet. De normale PS4 blaast continu op volle toeren bij bijvoorbeeld God of War, de pro is wel echt een stuk stiller.

Voor mij persoonlijk is dat de meerprijs wel waard. Zeker als je nog 200/220 voor je PS4 kan krijgen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
rnenator schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:33:
[...]

En vergeet geluidsproductie niet. De normale PS4 blaast continu op volle toeren bij bijvoorbeeld God of War, de pro is wel echt een stuk stiller.

Voor mij persoonlijk is dat de meerprijs wel waard. Zeker als je nog 200/220 voor je PS4 kan krijgen.
Huh? De Pro is juist veel luidruchtiger dan de standaard PS4. Helemaal als je de Slim pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
rnenator schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:33:
[...]

Betere performance kun je (hopelijk) wel verwachten maar een PS4 pro stiller dan de normale? Dat is echt de eerste keer dat ik dat hoor, in mijn eigene ervaring maakt de pro veel meer lawaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
bram1984 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

Huh? De Pro is juist veel luidruchtiger dan de standaard PS4. Helemaal als je de Slim pakt.
De slim is het stilst ja. Dit filmpje weerspiegeld mijn ervaring geluid:

Slim: gewelding
Pro: acceptabel
ps4: onacceptabel

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Misschien ben ik bijna doof maar mijn Pro is muisstil en die zat in de Spiderman-bundel. Ik heb mijn normale PS4 (was ook muisstil) wel ingeruild voor de Pro voor RDR2 en ik heb nog geen 4K/HDR-tv. Dat komt nog wel, stabiele framerate vind ik het belangrijkst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik denk dat Fallout 76 er bij mij uiteindelijk ook wel gaat komen, ben er niet kapot van maar na alle delen te hebben gespeeld komt deze er vast ook op zijn tijd.

Maar eerst RDR2, kan mijzelf tot geen enkele andere game zetten op het moment, had normaal gesproken AC Odessy (sp? Weet het niet eens) allang gekocht op release maar die bewaar ik ook voor een later tijdstip.

[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 23-10-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Donstil schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:07:
[...]

Weet niet of er al wat in veranderd is , kan me nog herinneren dat als je op de Xbox 360 een game voor de release speelde dat je een ban kreeg. Volgens mij doen ze dat niet meer ofwel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauturr
Nou dat geluid neem ik voor lief hoor, gewoon lekker koptelefoon op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

G_Dragon schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:51:
[...]

Weet niet of er al wat in veranderd is , kan me nog herinneren dat als je op de Xbox 360 een game voor de release speelde dat je een ban kreeg. Volgens mij doen ze dat niet meer ofwel?
Simpel toch, trek de ethernetkabel uit je PS4/XBone (of wifi uit..). Weet dat apparaat veel of dat gespeeld mag worden of niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Rockstar zit er bovenop, deze mail had iemand gekregen nadat hij de gelekte map op zijn website had geplaatst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TkqmC6ZIWvTIH1cKeHJCbZqr/medium.jpg

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Game staat pre-loaded klaar. Ben benieuwd naar de HDR-weergave. Zou fantastisch zijn als deze in de buurt komt van Horizon en God of War.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Kuusj schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:58:
[...]

Simpel toch, trek de ethernetkabel uit je PS4/XBone (of wifi uit..). Weet dat apparaat veel of dat gespeeld mag worden of niet :+
Uh achievements met een datum die zo snel je de console weer aan het internet sluit geupdate worden? :P
Ik heb Xenoverse 2 ook 5 dagen voor de release gespeeld omdat Yourgamezone hem te vroeg leverde, heb daar nog nooit problemen mee gehad. Weet wel dat je dit niet op een Xbox 360 moest proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Chaoss schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:59:
Rockstar zit er bovenop, deze mail had iemand gekregen nadat hij de gelekte map op zijn website had geplaatst:

[Afbeelding]
Ja sorry maar als je weet dat je niet mag lekken, ga je toch zeker geen materiaal op je eigen website zetten? Zoals ik gisteren al zei: dat zou ik doen via een openbare ruimte op een openbaar forum.

Van de andere kant is het als dev-team natuurlijk uitermate teleurstellend als je 7 jaar aan een game hebt gewerkt, dag in, dag uit, en dat dan de geheimen eigenlijk al worden prijsgegeven voor de grote release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

PS4 komt nooit boven de straaljager genaamt projector uit. En die hoor ik al na 5 minuten niet eens meer.

Lawaai haalt je niet uit immersie, immersie zorgt ervoor dat je het niet meer hoort.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kuusj schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:02:
[...]

Ja sorry maar als je weet dat je niet mag lekken, ga je toch zeker geen materiaal op je eigen website zetten? Zoals ik gisteren al zei: dat zou ik doen via een openbare ruimte op een openbaar forum.

Van de andere kant is het als dev-team natuurlijk uitermate teleurstellend als je 7 jaar aan een game hebt gewerkt, dag in, dag uit, en dat dan de geheimen eigenlijk al worden prijsgegeven voor de grote release.
Snap vooral niet waarom mensen dat allemaal willen weten. Elke YT filmpje dat ik zie met nieuwe info about Read Dead negeer ik. Heb de eerste gameplay gezien en nu wil ik niets meer zien tot ik het speel. Zelfs gaan review en dat vertrouwen heb ik maar bij heel weinig ontwikkelaars. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat deze game een wanproduct wordt dus misschien ga ik hard op mijn bek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:10
bram1984 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

Grootste fout die ik heb gemaakt is mijn PS4 slim verkopen een PRO daarvoor gehaald. Ik game nu eeuwig met het geluid van een straaljager, maar ja wel in 4k :X. Gamen is niet meer prettig, omdat ik door het zware lawaai niet echt in de game kom en afgeleid raak. Ik durf de ps4 pro niet eens te verkopen, omdat ik me dan een oplichter voel die iemand een slechtere ps4 verkoopt, voor een hogere prijs dan de slim.

Ik verwacht bij RDR2 niet anders, had hetzelfde bij God of War, Uncharted, Horizon Zero Dawn, you name it. Zelfs mijn vriendin maakt opmerkingen als: Gaat alles wel goed met je ps4? Bij de slim zei ze nooit wat. Ach ja hopelijk is dit iets beter gefinetuned in RDR2 aanstaande vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Laatst online: 23:31

DikkeBMW

Live '25

Ik heb vrijdag gelukkig vrij kunnen krijgen _O_ In het weekend kan ik niet heel veel spelen, dus dat is mooi :7

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Beakzz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

Snap vooral niet waarom mensen dat allemaal willen weten. Elke YT filmpje dat ik zie met nieuwe info about Read Dead negeer ik. Heb de eerste gameplay gezien en nu wil ik niets meer zien tot ik het speel. Zelfs gaan review en dat vertrouwen heb ik maar bij heel weinig ontwikkelaars. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat deze game een wanproduct wordt dus misschien ga ik hard op mijn bek :+
Nee inderdaad, ik heb alleen 2x naar die gameplay gekeken en de kaart een beetje proberen te bestuderen. Het aantal releases waarbij ik de helft van de lol voor mezelf al vergald had door "oh even 5 minuten gameplay kijken" is niet meer op 1 hand te tellen.

Naughty Dog en Bethesda heb ik dat vertrouwen ook nog wel bij. Als ik bijvoorbeeld zie wat voor een 'teleurstelling' AC: Odyssey voor mij was als geheel plaatje blijkt toch maar weer dat ik beter niet kan pre-orderen van een partij als Ubisoft. Bethesda, Rockstar en Naughty Dog maken games die niet aanvoelen alsof ze in een fabriek zijn gemaakt. Ze zijn gewoon 'uniek', terwijl dat bij Ubisoft meer voelt als "oh even dit kopiëren en plakken, en doe dat ook maar".

[ Voor 19% gewijzigd door Kuusj op 23-10-2018 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

Beakzz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

Ben ik met je eens hoor, er zijn maar weinig ontwikkelaars waarbij ik een game blind durf te kopen. Eigenlijk alleen Nintendo en Rockstar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:05

Flabergasted

Prepare to die !

Zoekende naar een goede prijs voor PS4 versie zie ik sites voorbijkomen die een key aanbieden voor rond
de € 38,- Mooie prijs, maar je krijgt een eenmalige account ipv een key.
Iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:51:
[...]

Nou dat gebeurde wel inderdaad maar of dat wettelijk door de beugel kan weet ik eigenlijk niet.
Ik zou zeggen van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Kuusj schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:02:
[...]

Dat laatste gebeurd bij elke grote release, niks tegen te doen. Daarnaast is het aan de consument zelf te bepalen of ze wel of niet zich willen laten "spoilen" over deze informatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:48

PBP

Flabergasted schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:21:
Zoekende naar een goede prijs voor PS4 versie zie ik sites voorbijkomen die een key aanbieden voor rond
NOOIT doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Nieuwevolger schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:25:
[...]

Dat laatste gebeurd bij elke grote release, niks tegen te doen. Daarnaast is het aan de consument zelf te bepalen of ze wel of niet zich willen laten "spoilen" over deze informatie.
100% eens, maar om een legal team in je nek te hebben hijgen omdat je je leak op je eigen site wilde hebben is imho gewoon niet zo slim. Dat had ook ander gekund zonder gezeur van Rockstar in je mailbox te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Kan me ook voorstellen dat Rockstar nogal veel macht heeft op websites en retailers. Aangezien websites en winkels ook wel weten dan een review en nieuws van gta/rdr2 meer views of sales opleveren dan 10 andere games bij elkaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wauturr
Freshnub schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:17:
[...]

Grootste fout die ik heb gemaakt is mijn PS4 slim verkopen een PRO daarvoor gehaald. Ik game nu eeuwig met het geluid van een straaljager, maar ja wel in 4k :X. Gamen is niet meer prettig, omdat ik door het zware lawaai niet echt in de game kom en afgeleid raak. Ik durf de ps4 pro niet eens te verkopen, omdat ik me dan een oplichter voel die iemand een slechtere ps4 verkoopt, voor een hogere prijs dan de slim.

Ik verwacht bij RDR2 niet anders, had hetzelfde bij God of War, Uncharted, Horizon Zero Dawn, you name it. Zelfs mijn vriendin maakt opmerkingen als: Gaat alles wel goed met je ps4? Bij de slim zei ze nooit wat. Ach ja hopelijk is dit iets beter gefinetuned in RDR2 aanstaande vrijdag.
Overdrijven is ook een vak :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Wat ik me afvraag...stel je wil wachten met missies doen en eerst een beetje rond lopen/rijden, jagen en eventueel wat geld verdienen door de dieren te verkopen (dit kon toch??) en voor de rest doen wat er mogelijk is. zal dit effect hebben op je kamp/het verhaal?

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Flabergasted schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:21:
Waarom altijd denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rank zit.
Pagina: 1 ... 9 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2