Volgens mij is er een algemene vertraging wbt die guides. Ik heb de mijne in tegenstelling tot vele anderen bij Mediamarkt besteld. Die zou vandaag ook geleverd worden, maar kreeg zojuist een T&T met morgen als aflevermoment.
Ik heb de Complete Official Guide (Standard Edition) voor 22€Swurgin schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:55:
Ben wel benieuwd welke jullie besteld hebben.
Hoop dat niemand 38,74 heeft neergeteld ?
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Oef.. tja, als ik zoiets had binnen gekregen hing ik binnen 2 minuten aan de telefoon. Hoop dat je iets van compensatie krijgt, maar dat lijkt me eigenlijk wel iets vanzelfsprekends als ik je verpakking zieRck010 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:04:
Vanmiddag de Special Edition voor PS4 Pro ontvangen van de Mediamarkt. Het lijkt gvd wel alsof er een paard op gestaan heeft... Het inpak materiaal vertoont geen enkele beschadiging, maar het spel zelf zit vol met scheuren en deuken......
Ik wil na lang wachten gewoon spelen, ga 'm dan ook niet terugsturen of een uur in de auto zitten opweg naar een Mediamarkt.
Maar ik ga zeker contact opnemen met de Mediamarkt. Ze hebben een compleet gaar spel gewoon ingepakt en opgestuurd.
Onacceptabel!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Een Xbox One X, voor minder doe ik 't nietKuusj schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:18:
[...]
Oef.. tja, als ik zoiets had binnen gekregen hing ik binnen 2 minuten aan de telefoon. Hoop dat je iets van compensatie krijgt, maar dat lijkt me eigenlijk wel iets vanzelfsprekends als ik je verpakking zie
Jezus, wat een game. Ik heb de Witcher 3 hoog zitten maar RDR II blaast er nu al overheen, komt denk ik vooral door alle details.
Zover ik heb kunnen vinden is de map ongeveer even groot als AC Origins, en die is behoorlijk groot.
Zover ik heb kunnen vinden is de map ongeveer even groot als AC Origins, en die is behoorlijk groot.
Disc 2 erin gegooid met. Nog 47 minuten te gaan.
Volgens de PostNL app is de bezorger nog steeds onderweg naar mij, maar ik heb er een hard hoofd in
. Had me helemaal ingesteld op een avondje gamen....
3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput
Klopt niet helemaal denk ik. Nu nog 35?bram1984 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:34:
Disc 2 erin gegooid met. Nog 47 minuten te gaan.
Kan prima mijn PostNL pakketjes komen al maanden rond 21:00 / 21:30.Furiousz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:35:
Volgens de PostNL app is de bezorger nog steeds onderweg naar mij, maar ik heb er een hard hoofd in. Had me helemaal ingesteld op een avondje gamen....
Cloud ☁️
Man wat duurt dat installeren lang zeg!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Volgens postNL is het een brievenbus pakketje.... En ik heb hier na 18:00 nog nooit een postbode gezien helaas.HKLM_ schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:42:
[...]
Kan prima mijn PostNL pakketjes komen al maanden rond 21:00 / 21:30.
Nee dat is niet waarschijnlijk inderdaad, bij een brievenbus pakketje heb je eigenlijk ook niks aan de track en tracé. Heb je wel al je brievenbus gecontroleerdFuriousz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:43:
[...]
Volgens postNL is het een brievenbus pakketje.... En ik heb hier na 18:00 nog nooit een postbode gezien helaas.
Cloud ☁️
Was al bang voor maar installatie gaat wel 1,5 uur duren zo te zien. Ik bestel geen games meer via preorder of online. Al paar keer gehad dat levering gewoon super laat was of zelfs dag vertraagd. Bij Media Markt hebben ze echt enorme stapels, dus kans dat spel uitverkocht is op release datum is klein
Stadia / PSN : whenheco
Er zit een deursensor op de brievenbus, zodra de klep open gaat ontvang ik een Telegram berichtHKLM_ schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:47:
[...]
Nee dat is niet waarschijnlijk inderdaad, bij een brievenbus pakketje heb je eigenlijk ook niks aan de track en tracé. Heb je wel al je brievenbus gecontroleerd
Nice wil je mij een dm sturen met wat je daarvoor gebruikt heb?Furiousz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:54:
[...]
Er zit een deursensor op de brievenbus, zodra de klep open gaat ontvang ik een Telegram bericht![]()
Cloud ☁️
Zo geïnstalleerd nog even douchen en dan maar is beginnen
Ik heb mijn bestelling voor de CE Guide bij bol geannuleerd, toch geen zin om tot 1 november te wachten. MM bezorgt hem morgen
"Goh, wat een prachtige geluidseffecten met dat winterse weer, het lijkt wel alsof ik er midden in zit dankzij m'n surround set!"
Ow wacht, dat is niet het spel maar de hagel buiten op de schuine dakramen
Ow wacht, dat is niet het spel maar de hagel buiten op de schuine dakramen
Ruilen met een Milky Way, die blijft ook altijd over
Heerlijk om als bad guy Arthur te free roamen! Dit spel is zo intens en immersive... de 2 jaar wachttijd meer dan waard.
Anti climax wel, ik ga natuurlijk geen spoilers weg geven maar het begin is uitermate saai.
Kostte mij net iets minder dan twee uur om de game te installeren vanaf de discs. Ik kon daarna aan de gang.Pin0 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:23:
Hoe lang duurt het installeren als je de disks gewoon bij de Mediamarkt hebt gehaald?
Heb genoten van alle panische reacties over leveringen, kwaliteit op de ps4 pro, traagheid van het spel, maar sinds ik het even aan het spelen ben, dit is wel echt de shit.
Als je het niks vindt, heb je of het geduld niet, of je kan gewoon beter call of duty spelen
Als je het niks vindt, heb je of het geduld niet, of je kan gewoon beter call of duty spelen
Tx to: @internetofshit
Sorry maar het begin is gewoon te saai voor woorden. Heeft niets met geduld of dergelijken te maken.Nap schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:45:
Heb genoten van alle panische reacties over leveringen, kwaliteit op de ps4 pro, traagheid van het spel, maar sinds ik het even aan het spelen ben, dit is wel echt de shit.
Bedankt! Goed om te weten. Dan kom ik niet van een koude kermis thuis als ik morgen even een uurtje wil gamen... 
itzmxtch schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:26:
[...]
Kostte mij net iets minder dan twee uur om de game te installeren vanaf de discs. Ik kon daarna aan de gang.
Verwijderd
Je moet wel 2 keer van disc wisselen tussendoor. Let daar op om koude kermissen te voorkomen.Pin0 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:50:
Bedankt! Goed om te weten. Dan kom ik niet van een koude kermis thuis als ik morgen even een uurtje wil gamen...
[...]
Ik heb toch maar echt 1x van disc moeten wisselen. Dat is van de data disc naar de play disc (of hoe hij ook genoemd word). Of zie je dit als 2x?Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:52:
[...]
Je moet wel 2 keer van disc wisselen tussendoor. Let daar op om koude kermissen te voorkomen.
jezus wat is alles traag en sloom in deze game. graphics zijn ook wel lichtjes overhyped. heb vandaag 7 uur gespeeld, heb met geen enkel karakter enige band. god of war dus goty op ps4, was tenminste een game die 'delivered' vanaf de eerste minuut en elke gram hype dubbel en dik verdiend. dit of het moet zijn dat rdr2 nog verbetert en me plots helemaal verrast
Verwijderd
Ik heb het rommelig gedaan. Download gestart via account van een vriend van me (omdat de postbode sloom bleek). Op 30 GB (via de digitale download) heb ik de play disc erin gedaan. Op 50GB wilde hij dat ik wisselde naar de tweede disc. En op 70 GB moest ik terug naar de play disc. Wat ik vooral niet snap aan dat gedoe is dat het toch een volledig online install was.itzmxtch schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:53:
[...]
Ik heb toch maar echt 1x van disc moeten wisselen. Dat is van de data disc naar de play disc (of hoe hij ook genoemd word). Of zie je dit als 2x?
Maar goed. Nu staat alles erop en ben ik aan het spelen. En het is fijn. Precies wat ik had verwacht alleen grafisch mooier (het is geen parel qua motion capture en scherpte maar de details en belichting maken hem erg goed wat mij betreft.)
Edit: Haha, wat is de preorder paard een stumpert. Bandana aan, betere jatten
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2018 23:00 ]
Ik neem aan dat je al eens een paar dieren hebt gevild? Dat is pas lachen, ziet er grafisch heel erg goed uitVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:58:
[...]
Ik heb het rommelig gedaan. Download gestart via account van een vriend van me (omdat de postbode sloom bleek). Op 30 GB (via de digitale download) heb ik de play disc erin gedaan. Op 50GB wilde hij dat ik wisselde naar de tweede disc. En op 70 GB moest ik terug naar de play disc. Wat ik vooral niet snap aan dat gedoe is dat het toch een volledig online install was.(Wat overigens wel raar was, was dat de downloadsnelheid enorm omhoogschoot toen ik de disc erin deed. Heb mijn netwerkstats gecontroleerd om te checken of hij een stuk van de disc had gehaald. Maar nee, alles online. Xbox blijf ik raar vinden qua downloadsnelheid.)
Maar goed. Nu staat alles erop en ben ik aan het spelen. En het is fijn. Precies wat ik had verwacht alleen grafisch mooier (het is geen parel qua motion capture en scherpte maar de details en belichting maken hem erg goed wat mij betreft.)
Edit: Haha, wat is de preorder paard een stumpert. Bandana aan, betere jatten
Verwijderd
Toevallig net een konijn te pakken. Of het mooi was weet ik niet maar ik moest wel lachen.itzmxtch schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:07:
[...]
Ik neem aan dat je al eens een paar dieren hebt gevild? Dat is pas lachen, ziet er grafisch heel erg goed uit
Ja dat konijn is wel heel erg bijzonder. *Snok* Valt me mee dat ie niet gewoon vanaf zijn paard dat konijn zijn jas uittrekt zonder te stoppen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:11:
[...]
Toevallig net een konijn te pakken. Of het mooi was weet ik niet maar ik moest wel lachen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Goed. Ik ben weg.
Jullie gaan me iets te inhoudelijk over de game praten.
Wil ik allemaal nog niet weten / zelf ervaren
Jullie gaan me iets te inhoudelijk over de game praten.
Wil ik allemaal nog niet weten / zelf ervaren
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
Net eindelijk 3 uurtjes kunnen spelen. Maar de controles van de game die zuigen echt.
Het is traag en lomp. Ook is het aimen/richten niet smooth.
Het is traag en lomp. Ook is het aimen/richten niet smooth.
Nu een uurtje gespeeld. (ps4slim) Heb nog niet echt een band met de characters. Voelt allemaal nog een beetje kil/afstandelijk, denk dat het nog wel komt.
Heb alleen nog maar in de sneeuw gespeeld en vind het er grafisch (nog) helemaal niet zo bijzonder uitzien. Zelfs een beetje telleurgesteld na zoveel lof te hebben gelezen.
(ook nog geen wow momentje gehad zoals bij een Naughty dog game)
De besturing is even wennen en leren maar prima te doen na een tijdje.
Menu is ook allemaal prima.
Denk dat ik er gewoon nog in moet komen wat logisch is na een uur gespeeld te hebben natuurlijk.
Heb alleen nog maar in de sneeuw gespeeld en vind het er grafisch (nog) helemaal niet zo bijzonder uitzien. Zelfs een beetje telleurgesteld na zoveel lof te hebben gelezen.
Denk dat ik er gewoon nog in moet komen wat logisch is na een uur gespeeld te hebben natuurlijk.
Ik heb hier hetzelfde, maar ik weet niet of het aan mijn TV ligt of aan de game/PS4 pro... Heb een 43'' LG 1080p scherm, maar het lijkt allemaal erg onscherp. Eerste game die ik op niet op een PC en monitor speel dus heb geen idee hoe het eruit hoort te zien, hoewel ik wel het gevoel heb dat de YT filmpjes er beter uit zien. Of moet ik nog iets van high quality inschakelen bij de instellingen?Pukiq schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 01:00:
Nu een uurtje gespeeld. (ps4slim) Heb nog niet echt een band met de characters. Voelt allemaal nog een beetje kil/afstandelijk, denk dat het nog wel komt.
Ook het aimen voelt voor mij gevoel totaal niet soepel aan maar het is dan ook de eerste keer dat ik aim met een controller. Die aim assistent helpt ook alleen met aimen lijkt het als ik uitzoom en dan weer inzoom, als ik al een tijdje ingezoomt zit wilt hij niet helpen en dan is het heel lastig om nog iets te raken.
Dat onscherpe had ik ook op mn PS4 Pro op een LG OLED C7. Had mijn PS op 1080p gezet (wellicht kan je dat ook proberen) en dat hielp een beetje, maar ik ben uiteindelijk voor de One X versie gegaan. Wat een verschil is dat qua scherpte zeg.Brogala schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 02:15:
[...]
Ik heb hier hetzelfde, maar ik weet niet of het aan mijn TV ligt of aan de game/PS4 pro... Heb een 43'' LG 1080p scherm, maar het lijkt allemaal erg onscherp. Eerste game die ik op niet op een PC en monitor speel dus heb geen idee hoe het eruit hoort te zien, hoewel ik wel het gevoel heb dat de YT filmpjes er beter uit zien. Of moet ik nog iets van high quality inschakelen bij de instellingen?
Ook het aimen voelt voor mij gevoel totaal niet soepel aan maar het is dan ook de eerste keer dat ik aim met een controller. Die aim assistent helpt ook alleen met aimen lijkt het als ik uitzoom en dan weer inzoom, als ik al een tijdje ingezoomt zit wilt hij niet helpen en dan is het heel lastig om nog iets te raken.
motabeatz.com
Dat ga ik maar proberen. Ik heb de PS4 gehaald vanwege de exclusives zoals God of war en uncharted 4, heb niet echt zin om nog een console te kopen alleen voor RDR2Motabeatz schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 02:20:
[...]
Dat onscherpe had ik ook op mn PS4 Pro op een LG OLED C7. Had mijn PS op 1080p gezet (wellicht kan je dat ook proberen) en dat hielp een beetje, maar ik ben uiteindelijk voor de One X versie gegaan. Wat een verschil is dat qua scherpte zeg.
tha_crazy schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:48:
Iemand ervaring met hoe deze draait op de gewone PS4?
Ik vind de PS4 namelijk tegenwoordig nogal traag (voor wanneer ik hem weer eens een keer aanzet)..... en ben bang dat dat ook in-game te merken is
Speel ook op een vanilla PS4; maar toen ik het stadje valentine inreed, waar meerdere NPC's bezig waren, waren framedrops/slowdown toch echt overduidelijk en storend aanwezig helaas.Flagg schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:48:
Zo vanaf vanmorgen 08:30 tot 10 minuten geleden non stop.
Op mijn tragevanilla PS4 nog geen enkele framedrop gezien. Dus dat was redelijk overdreven.
Overigens verder een geweldig spel.
/edit - Toevallig in Saint Denis beland; gigantisch mooi om te zien maar daar zijn de FPS drops nog veul erger. (voor overduidelijke redenen).
Geen *flauw* idee waarom je zegt dat je geen FPS drops hebt, Flagg, maar op mijn vanilla console zijn ze zodanig dat ik serieus een PS4 Pro aan het overwegen ben.
[ Voor 15% gewijzigd door Marcade op 27-10-2018 07:47 ]
Verwijderd
Ik stond op het punt om dalijk bij de MM op te gaan halen want volgens de website zouden ze op voorraad zijn.Rck010 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:09:
[...]
Volgens mij is er een algemene vertraging wbt die guides. Ik heb de mijne in tegenstelling tot vele anderen bij Mediamarkt besteld. Die zou vandaag ook geleverd worden, maar kreeg zojuist een T&T met morgen als aflevermoment.
Alhoewel ik me na het zien van de preview van de guide in een YT filmpje wel afvraag wat het toevoegt. Alleen uitleg van wapens etc. Maar geen extra info over trophies halen en waar je bepaalde zaken/spullen kunt vinden.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2018 08:19 ]
Dat onscherpe (af en toe) heb ik ook op de Pro. Heeft te maken met de nieuwe TAA die ze hebben geimplementeerd. de Pro heeft verder naar mijn idee een dynamic res: soms schaalt ie iets terug.
de One X heeft native 4k, dus is inderdaad een stuk scherper en draait het soepelst.
DF heeft een flinke in-depth video daarover:
YouTube: Red Dead Redemption 2: PS4/PS4 Pro vs Xbox One/Xbox One X - Every Co...
de One X heeft native 4k, dus is inderdaad een stuk scherper en draait het soepelst.
DF heeft een flinke in-depth video daarover:
YouTube: Red Dead Redemption 2: PS4/PS4 Pro vs Xbox One/Xbox One X - Every Co...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zelfde hier, en waar kan ik mijn bonus vinden?rwbk schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:51:
[...]
Iemand dit ook gehad?
overigens instalatie gaat vrij rap begin gaf hij aan 3 uur. en ben nu half uur verder en geeft nog maar 43 minuten aan moet over een minuut de disc wisselen.
[ Voor 5% gewijzigd door New Yorker op 27-10-2018 08:28 ]
Weg
Dat is juist wat ook in de guide staat, bijv uitgebreide maps waar je alles en iedereen kan vinden. Zoals treasures, paarden etc etc.Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 07:46:
[...]
Ik stond op het punt om dalijk bij de MM op te gaan halen want volgens de website zouden ze op voorraad zijn.
Alhoewel ik me na het zien van de preview van de guide in een YT filmpje wel afvraag wat het toevoegt. Alleen uitleg van wapens etc. Maar geen extra info over trophies halen en waar je bepaalde zaken/spullen kunt vinden.
Ik had in het inhoudelijke topic een link geplaatst van Duitse preview pagina's.
Gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door mortael op 27-10-2018 08:53 ]
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Ik heb gisteren 3-4u gedpeeld en net in Valentine toegekomen. Ben op alle vlakken eigenlijk best tevreden. De dialogen zijn erg grappig, graphics op mijn pro zijn ongelooflijk (heb normale verwachtingen). De controls vind ik niet erg verschillen tov andere rockstar titels en zijn dus ook naar verwachting. Wellicht wordt arthur vlotter met alles naarmate zijn “skills” wat verhogen.
Een probleem: ik reed een schaap dood bij aankomst in valentine en de herder begon op mij te schieten. Heb hem afgeknald en ook enkele getuigen waaronder de postmaster. Nu heb ik een 120$ bounty die ik niet kan afkopen omdat de postmaster dood is... lachen toch!
Een probleem: ik reed een schaap dood bij aankomst in valentine en de herder begon op mij te schieten. Heb hem afgeknald en ook enkele getuigen waaronder de postmaster. Nu heb ik een 120$ bounty die ik niet kan afkopen omdat de postmaster dood is... lachen toch!
Gister 4 uurtjes gespeeld, wat een machtig mooie game! Ze overtreffen weer mijn verwachtingen, ook de laadschermen zijn verassend kort voor zo'n wereld.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Sfeervolle, vermakelijke game en prachtige game.
Grafisch gezien durf ik echter wel te stellen dat Horizon Zero Dawn op de PS4 Pro bij mij wat meer indruk achter heeft gelaten. Begrijp me niet verkeerd, RDR2 is op momenten echt een grafisch pareltje (met name de lighting/weather effects en draw distance), maar de texture detail (met name de character models) vind ik echt wat tegenvallen.
Vind die hype van mooiste game ooit dan ook echt wat overtrokken..
(of de Xbox One X versie moet al echt een enorm verschil maken)
Grafisch gezien durf ik echter wel te stellen dat Horizon Zero Dawn op de PS4 Pro bij mij wat meer indruk achter heeft gelaten. Begrijp me niet verkeerd, RDR2 is op momenten echt een grafisch pareltje (met name de lighting/weather effects en draw distance), maar de texture detail (met name de character models) vind ik echt wat tegenvallen.
Verwijderd
Thanks man!mortael schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:51:
[...]
Dat is juist wat ook in de guide staat, bijv uitgebreide maps waar je alles en iedereen kan vinden. Zoals treasures, paarden etc etc.
Ik had in het inhoudelijke topic een link geplaatst van Duitse preview pagina's.
Gevonden![]()
Dit ziet er al veel beter uit dan die YT video review die ik zag.
Ik heb nog geen Pro dus zit er nog niet helemaal in. (Krijg bundel maandag geleverd)Brogala schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 02:27:
[...]
Dat ga ik maar proberen. Ik heb de PS4 gehaald vanwege de exclusives zoals God of war en uncharted 4, heb niet echt zin om nog een console te kopen alleen voor RDR2
1080p modus wil zeggen "super sampling niet aanvinken" ?
Ziet het er nu wel scherp uit op je 1080p TV?
Ik ondervind dus soortgelijke FPS drops. Erg storend, want doet wat mij betreft gigantisch afbreuk aan de machtig mooie game....Marcade schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 04:22:
[...]
[...]
Speel ook op een vanilla PS4; maar toen ik het stadje valentine inreed, waar meerdere NPC's bezig waren, waren framedrops/slowdown toch echt overduidelijk en storend aanwezig helaas.Neem aan dat met de PS4 Pro dat minder of niet het geval zou zijn.
/edit - Toevallig in Saint Denis beland; gigantisch mooi om te zien maar daar zijn de FPS drops nog veul erger. (voor overduidelijke redenen).
Geen *flauw* idee waarom je zegt dat je geen FPS drops hebt, Flagg, maar op mijn vanilla console zijn ze zodanig dat ik serieus een PS4 Pro aan het overwegen ben.
Ik overweeg dus eveneens een PS4 Pro.
Maar... Wil er wel enigszins zeker van zijn dat het daar wel ok. presteert. Iemand met een PS4 Pro die “storende” FPS drops heeft ervaren?
De enige console die hem keurig op 30fps weet te houden is de One X. De Pro is ook prima met af en toe wat drops, maar die is niet native 4K wat de One X wel is.Lycaon schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:56:
[...]
Ik ondervind dus soortgelijke FPS drops. Erg storend, want doet wat mij betreft gigantisch afbreuk aan de machtig mooie game....
Maar... Wil er wel enigszins zeker van zijn dat het daar wel ok. presteert. Iemand met een PS4 Pro die “storende” FPS drops heeft ervaren?
Zie filmpje van digital foundry wat hierboven gepost is ergens. Dat geeft een goed beeld.
Van best naar minder: One X > PS4 Pro > PS4 > One S
https://support.rockstarg...-Edition-on-PlayStation-4New Yorker schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:26:
[...]
Zelfde hier, en waar kan ik mijn bonus vinden?
Komt later
Voor mij is de enige vraag of dit een mooie game is of niet. Zie dat niet als een wedstrijd. En ik geniet echt van de uitzichten en details in deze game dus dan ga ik mij niet afvragen of Horizon er mooier uit ziet of nietRck010 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:29:
Sfeervolle, vermakelijke game en prachtige game.
Hebben meer mensen last van de ziekte dat ze de hele pokertafel willen leegspelen?

Nee niks...Lycaon schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:56:
[...]
Ik ondervind dus soortgelijke FPS drops. Erg storend, want doet wat mij betreft gigantisch afbreuk aan de machtig mooie game....
Ik speel op de one s. En merk eigenlijk niets van frame drops of minder kwaliteit. Ik zit gewoon lekker in de game, gefocust op een doel waardoor het mij iig niet opvalt als het voor komt.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Op mn Pro heb ik wel wat framedrops hoor
Leuke vergelijkingsvideo tussen RDRII (One X) en HZD (ps4 Pro)
Op sommige momenten ziet RDR er fantastisch uit, op andere momenten zie ik dingen die toch niet helemaal gepolijst zijn
Op sommige momenten ziet RDR er fantastisch uit, op andere momenten zie ik dingen die toch niet helemaal gepolijst zijn
[ Voor 95% gewijzigd door Anton.net op 27-10-2018 11:22 ]
Ik heb ze vast ook op de one s, maar ik merk het gewoon niet (en dat terwijl ik eigenlijk een pc gamer ben met scepsis voor consoles)Anton.net schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:37:
Op mn Pro heb ik wel framedrops hoor
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Nou gelukkig ervaar ik geen storende framedrops op de pro. Zal wel een speciale skill zijn die ik heb vrijgespeeld met ouder wordenAnton.net schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:37:
Op mn Pro heb ik wel framedrops hoor
Leuke vergelijkingsvideo tussen RDRII en HZD (op ps4 Pro)
[YouTube: Red Dead Redemption 2 (One X) vs Horizon Zero Dawn (PS4 Pro) | 4K Graphics & Details Comparison]
Op sommige momenten ziet RDR er fantastisch uit, op andere momenten vind ik het best matig
Nu echt aan beginnen kwam gisteren wat tussen helaas..
Haha, bij mij ook geen enkele framedrops, loopt super smooth op de ps4 pro. Zal wel door mijn oled scherm komenBeakzz schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:12:
[...]
Nou gelukkig ervaar ik geen storende framedrops op de pro. Zal wel een speciale skill zijn die ik heb vrijgespeeld met ouder worden

Stay hungry, stay foolish!
Ik was net in strawberry en daar begint de ps4 pro ook behoorlijk frame ddrops te krijgen hier.
Niet heel storend, want ik erger maar minder aan. Maar als je er gevoelig voor bent; ja dan zal je het zeker merken.
Niet heel storend, want ik erger maar minder aan. Maar als je er gevoelig voor bent; ja dan zal je het zeker merken.
Toch maar de Complete Official Guide bij Bol geannuleerd en een bij de MM gehaald
Ze konden bij Bol niet vertellen wanneer ze gingen leveren.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Hier hetzelfde, net in de auto ff snel doorgebladerd.....wat een mooi boek zegikookhier schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:48:
Toch maar de Complete Official Guide bij Bol geannuleerd en een bij de MM gehaald![]()
Ja is het de moeite waard ? Kost die bij MM.mortael schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:11:
[...]
Hier hetzelfde, net in de auto ff snel doorgebladerd.....wat een mooi boek zeg
19,99 euro. En ja, volgens mij staat echt alles erin.k1978 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:18:
[...]
Ja is het de moeite waard ? Kost die bij MM.
Dat is de paperback toch? Ik wacht nog op de hardcover, zou vandaag geleverd moeten worden.mortael schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:26:
[...]
19,99 euro. En ja, volgens mij staat echt alles erin.
Nou dan zal ik ze vast ook wel hebben, maar dan is het verschil dat ik er ws niet naar zit te zoeken of ze zo vreselijk kort zijn dat het me simpelweg niet opvalt.Marcade schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 04:22:
[...]
[...]
Speel ook op een vanilla PS4; maar toen ik het stadje valentine inreed, waar meerdere NPC's bezig waren, waren framedrops/slowdown toch echt overduidelijk en storend aanwezig helaas.Neem aan dat met de PS4 Pro dat minder of niet het geval zou zijn.
Hoe dan ook heb ik nergens last van.

Ergens je aan ergeren is een keuze.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Waar is die te koop?Rck010 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:33:
[...]
Dat is de paperback toch? Ik wacht nog op de hardcover, zou vandaag geleverd moeten worden.
Is het ingame trouwens 'verplicht' om continu je main horse weer op te halen van de plek waar hij/zij staat of is er een andere manier om je paard snel terug te krijgen? Soms eindig je kilometers verderop na een voltooide missie ZONDER paard en dat werkt toch een beetje onhandig allemaal.
Nou ja keuze; misschien is de een er minder gevoelig voor dan de ander .. maar ik kan me gewoonweg niet focusen op mensen of gebouwen of al het andere pracht als ik om me heen aan het kijken ben met maar 23FPS. Moet dan echt langzaam rijden en geen snelle bewegingen maken, dan is het nog wel te doen.Flagg schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:58:
[...]
Nou dan zal ik ze vast ook wel hebben, maar dan is het verschil dat ik er ws niet naar zit te zoeken of ze zo vreselijk kort zijn dat het me simpelweg niet opvalt.
Hoe dan ook heb ik nergens last van.
Ergens je aan ergeren is een keuze.
Maar zodra ik haast heb, bv. omdat ik per ongeluk een vent aangereden heb en ineens een WANTED aan m'n broek heb hangen .. dan is het snel rond navigeren in een stad gewoon rondweg kut met peren met 23FPS.
waaaarom is dat craften per stuk, dat snap ik echt niet. laat mij gewoon 200 kogels in 1x spliten....
Ik heb ‘m bij de Mediamarkt besteld, zie echter dat ie nu van de website verdwenen is.
Wellicht een beperkte voorraad ofzo.
Nieuw paard vangen of er een stelen en gaan met de banaanNavuri schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:55:
Is het ingame trouwens 'verplicht' om continu je main horse weer op te halen van de plek waar hij/zij staat of is er een andere manier om je paard snel terug te krijgen? Soms eindig je kilometers verderop na een voltooide missie ZONDER paard en dat werkt toch een beetje onhandig allemaal.
Cloud ☁️
Ik vind de setting niet op mijn PS4 pro... Als ik bij RDR2 settings kijk vind ik onder display niks, of moet ik het via PS4 settings doen?Supershiva schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:39:
[...]
Ik heb nog geen Pro dus zit er nog niet helemaal in. (Krijg bundel maandag geleverd)
1080p modus wil zeggen "super sampling niet aanvinken" ?
Ziet het er nu wel scherp uit op je 1080p TV?
Moet via de PS4 settings.Brogala schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:32:
[...]
Ik vind de setting niet op mijn PS4 pro... Als ik bij RDR2 settings kijk vind ik onder display niks, of moet ik het via PS4 settings doen?
Niet getest, maar ik denk dat je de game moet herstarten om de modus te activeren. Gewoon even saven en weer opstarten. No problemo.Brogala schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:33:
[...]
Dankjewel, ik ga nu kijken. Kan ik dat ook doen als ik in RDR2 zit?
Ik heb totaal geen last van frame drops op m'n Pro.Anton.net schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:37:
Op mn Pro heb ik wel wat framedrops hoor
[YouTube: Red Dead Redemption 2 (One X) vs Horizon Zero Dawn (PS4 Pro) | 4K Graphics & Details Comparison]
Ik heb nu modus supersampling aanstaan. Ook heb ik de resolutie op 1080p ipv automatisch gezet en RGB-bereik op volledig. Het valt me op dat het scherm in het menu er gelijk veel beter uit ziet. Nu ga ik ingame om te testen.Navuri schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:34:
[...]
Niet getest, maar ik denk dat je de game moet herstarten om de modus te activeren. Gewoon even saven en weer opstarten. No problemo.
Had m'n ps4 overigens eigenlijk op Engels moeten zetten maar ja. Nederlandse termen zijn vaak wat verwarrend.
[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 27-10-2018 15:39 ]
Goed bezig. Have fun!Brogala schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:39:
[...]
Ik heb nu modus supersampling aanstaan. Ook heb ik de resolutie op 1080p ipv automatisch gezet en RGB-bereik op volledig. Het valt me op dat het scherm in het menu er gelijk veel beter uit ziet. Nu ga ik ingame om te testen.
Had m'n ps4 overigens eigenlijk op Engels moeten zetten maar ja. Nederlandse termen zijn vaak wat verwarrend.
Heb wat random markers op m'n map geplaatst, maar nu kan ik ze niet meer zo snel verwijderen. Kijk ik over een knopje heen? Lijkt me toch dat je markers weer moet kunnen verwijderen.
Niet chique om mezelf te quoten, maar de optie ingame om met L3 de markers te verwijderen was er net simpelweg niet. Kan op de buglist.Navuri schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:52:
Heb wat random markers op m'n map geplaatst, maar nu kan ik ze niet meer zo snel verwijderen. Kijk ik over een knopje heen? Lijkt me toch dat je markers weer moet kunnen verwijderen.
dat eerste paard is toch echt wel een graf beest
. Had hem net al een x dood gekregen. Had wel een horse revive potion ofzoiets.
Toch maar gehaald, kan ik vanavond lekker op de bank spelen!
Zijn er nog instellingen die ik kan toepassen op de PS4 pro dat het grafisch er wat beter uit gaat zien? Ik heb het dan wel over 1080P ( geen HDR), boost mode staat uiteraard al aan op de PS4 zelf.
Zijn er nog instellingen die ik kan toepassen op de PS4 pro dat het grafisch er wat beter uit gaat zien? Ik heb het dan wel over 1080P ( geen HDR), boost mode staat uiteraard al aan op de PS4 zelf.
Maar nu wel? Als het goed is kan je die gewoon weghalen als je eroverheen komt.Navuri schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:07:
[...]
Niet chique om mezelf te quoten, maar de optie ingame om met L3 de markers te verwijderen was er net simpelweg niet. Kan op de buglist.
Something under the bed is drooling
Klopt hier ook. Heb hem meteen afgeschoten! Wel zonde was lief beest.Joetje079 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:37:
[...]
Ik dacht dat ik mijn boog kwijt was maar die zat dus nog aan het paard waar ik hem in eerste instantie ook niet terug kon vinden. Zal voor de zekerheid nog maar eens goed kijken als ik jou was
Trouwens dat paard van mij begon ineens te schijten toen ik een afgeschoten hert op zijn rug legdeDat soort details heb ik nog niet eerder gezien in een game
Vermoedelijk merk je het niet, maar ze zijn er wel degelijk. Ik snap echt niet dat deze game niet direct voor de pc verschijnt. Op de PS4 Pro ziet het er nog altijd mooi uit, maar 30fps is gewoon een mindere ervaring.itzmxtch schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:37:
[...]
Ik heb totaal geen last van frame drops op m'n Pro.
Waar ik de character models en textures Niet top vindt, maakt de schitterende open wereld veel goed.
In "4K" HDR op een OLED 65' echt een pareltje!
In "4K" HDR op een OLED 65' echt een pareltje!

Ik heb op zitten letten en idd ik heb ook framedrop als ik een stadje in rijd, niet altijd, maar soms wel.Marcade schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:10:
[...]
Nou ja keuze; misschien is de een er minder gevoelig voor dan de ander .. maar ik kan me gewoonweg niet focusen op mensen of gebouwen of al het andere pracht als ik om me heen aan het kijken ben met maar 23FPS. Moet dan echt langzaam rijden en geen snelle bewegingen maken, dan is het nog wel te doen.
Maar zodra ik haast heb, bv. omdat ik per ongeluk een vent aangereden heb en ineens een WANTED aan m'n broek heb hangen .. dan is het snel rond navigeren in een stad gewoon rondweg kut met peren met 23FPS.
Ik ga het nu maar weer negeren dan.
Ik merk frame drops echt wel, geloof me maar. Ik heb ze gewoon niet.NotSoSteady schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:32:
[...]
Vermoedelijk merk je het niet, maar ze zijn er wel degelijk. Ik snap echt niet dat deze game niet direct voor de pc verschijnt. Op de PS4 Pro ziet het er nog altijd mooi uit, maar 30fps is gewoon een mindere ervaring.
Iemand enig idee hoe ik mijn paard snel tot stoppen kan brengen? Doe het nu door gewoon nergens heen te richten maar moet toch sneller kunnen?
R1 tappen (2 x geloof ik) ?leon14 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:40:
Iemand enig idee hoe ik mijn paard snel tot stoppen kan brengen? Doe het nu door gewoon nergens heen te richten maar moet toch sneller kunnen?
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
R1 vasthouden.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Zonder geleveld paardje 1x R1. Paard level 3 R1+A/X voor kort bochtje. Dan sta je direct stil.
Chaoss schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:37:
Alweer een paar heerlijke uurtjes RDR gehad, begin van de avond de missie gedaan waarbij je dronken wordt in de kroeg. Veel games hebben een quest waarbij je dronken wordt, meestal zijn die bloedirritant maar in RDR is het echt briljant, gewoon spot-on!
Verder ook de 2de holster vrij gespeeld krij je standaard een sawed off shotgun bij maar ik denk dat ik uiteindelijk voor 2 revolvers ga. Wel jammer dat je niet gelijk alle wapens kunt kopen.
spoiler:
Ben erg benieuwd naar die missie, qua games vond ik de quest in Witcher 3 waarin Geralt samen met Lambert en Eskel dronken wordt ook echt geweldig.
Heb het beeld overigens nog niet naar naar zin, ga denk ik maar ff de PS4 pro aansluiten op m'n BenQ monitor... Ligt denk ik aan m'n TV.
Hoe verhoudt deze game zich eigenlijk tot The Witcher 3?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.
Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.
Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.
Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.
Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2