Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:12

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Mede-auteur:
  • YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:46

YdieresiS

Omdat het officiële [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 al redelijk vervuild raakte met slowchat is dit topic geopend.

In het verleden hebben we dit bij andere grote releases ook gedaan. Ook hier gelden de forumregels dus niet flamen, trollen etc.

Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Game inhoudelijke discussie kan in het Officiële [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2

[Voor 117% gewijzigd door Chaoss op 15-10-2018 13:19]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Zo, ik ben er klaar voor :)

I got a bad feeling about this.

• 1063865
  • Registratie: juni 2021
  • Niet online
Kreeg net aanvraag of ik 25&26 oktober in Italië bij een meeting kan zijn.

Uhm, nee :D

• 1063865
  • Niet online
Stopt hier net de postbezorger met z'n bus voor de deur. Ik heb echter niks besteld. Pakt een bol.com pakketje dus mijn hart maakte al een sprongetje.

Heeft m'n vrouw wat bij bol gekocht :(

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Iamhere schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:46:
Stopt hier net de postbezorger met z'n bus voor de deur. Ik heb echter niks besteld. Pakt een bol.com pakketje dus mijn hart maakte al een sprongetje.

Verkeerde topic of dacht je serieus dat Bol een van de meest geanticipeerde games ooit 3 weken te vroeg afleverde?

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

De drang naar de game zo hoog dat je heel even dacht yes! Nog een kleine 3 weken ;)

Ben trouwens wel benieuwd of het een aantal mensen gaat lukken om de game voor de release date te kunnen spelen.

• huiz
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 00:36
Sipio schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:09:
[...]

De drang naar de game zo hoog dat je heel even dacht yes! Nog een kleine 3 weken ;)

Ben trouwens wel benieuwd of het een aantal mensen gaat lukken om de game voor de release date te kunnen spelen.
Het is in het verleden wel gebeurd dat winkels een spel dagen te vroeg leverde dus het kan. Serieuze winkels zullen wel goed oppassen denk ik.

• bram1984
huiz schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:36:
[...]

Het is in het verleden wel gebeurd dat winkels een spel dagen te vroeg leverde dus het kan. Serieuze winkels zullen wel goed oppassen denk ik.
Drie weken heb ik nog nooit gehoord, helemaal niet zo'n grote titel.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Beste meneer Wijbenga,

MediaMarkt Drachten zal inderdaad een nachtopening gaan organiseren voor de release van Red Dead Redemption 2. Dit zal op 26 oktober plaatsvinden. Voor de openingstijden kunt u het beste onze facebookevent en onze instagrampagina mediamarktdr8888 in de gaten houden.

Hopelijk tot dan!

Met vriendelijke groet,

Klantenbalie
MediaMarkt Drachten
Ok dat wordt de 26ste vrij nemen :P

• Sipio
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:13:
[...]

Drie weken heb ik nog nooit gehoord, helemaal niet zo'n grote titel.
Hij zegt ook dagen, die 3 weken zijn nog afkomstig van een soort enthousiasme ;)

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 06:15
Zojuist voor de Xbox one besteld bij YGZ.
I'm on the hype train....

Heb alleen net dat weekend van vrijdag op zaterdag quality time met m'n vrouw in Brugge op de agenda staan... :F

Maar goed, dan heb ik weer credits opgebouwd en kan ik zondag de hele dag als een caveman gamen 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20-06 14:47

Denk dat ik hetzelfde zou hebben hoor, PS4 Pro + RDR2 besteld.
You never know wright ;)

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 19-05 17:38
Chaoss schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:25:
[...]

Ok dat wordt de 26ste vrij nemen :P
Dan zullen meer filialen van de MediaMarkt dat toch wel gaan organiseren?

• 19Joost85
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 06-01 10:22
Mooi gebaar van Rockstar om mee te werken.

https://www.nu.nl/games/5...tion-2-eerder-spelen.html

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Door mee te doen aan Gfk heb ik heel wat PSN tegoed lopen hamsteren. Zojuist de standaard editie digitaal gepreorderd. Die treasure map had ik wel willen hebben maarja voor 15 augustus had ik nog te weinig opgespaard. Bij RDR heb ik nog eens de fout gemaakt om die na het uitspelen op de 360 te verkopen. Maar die fout kan ik nu niet nogmaals maken, een van de weinige titels die ik niet fysiek gekocht heb trouwens.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

https://www.nu.nl/games/5...tion-2-eerder-spelen.html

Geweldig dat Rockstar hier open voor staat!

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it.

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
nou jah, zoveel moeite is dat toch niet. het is niet een product dat wereldgeheimen onthuld ofzo. vind het zelfs raar dat het in de media moet komen.

[Voor 6% gewijzigd door Farabi op 08-10-2018 16:14]

• ArthurMorgan
  • Niet online
De 'media' pikken dit soort dingen zelf op he. Of je moet gamersnet weer bij de media voegen, maar dan zijn onze posts ook al bijna mediaberichten ;)

Die jongen had het gewoon verteld aan de website waar hij veel komt. Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik het waarschijnlijk weer hier gepost. En dan gaan dingen snel :)

websites als nu.nl en dergelijke vinden dat soort berichten gewoon leuk als afwisseling, lekker positief iets tussen alle negatieve echte nieuwsdingen.

[Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-10-2018 16:21]

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
The_Worst schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:25:

De bron is een Belgisch tijdschrift:
Gaat om dit tijdschrift: http://www.pcgameplay.com/

It takes two fools to argue.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Was laatst nog een gelijkaardig verhaal over een zieke jongen die Fallout 76 als eerste mocht spelen :) Wel zo fijn dat ontwikkelaars/uitgevers dit doen.

It takes two fools to argue.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-06 21:39

Geronimous

Moderator Spielerij
Damn, hun website stamt uit 1999? :)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Thanks zie het inderdaad, oeps :o

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Derbiss
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 09-06 09:01
kwdtje schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:06:
[...]

Nou als de Gameplay het schrijft mag je aannemen dat het klopt, een ontzettend goed magazine wat ik maandelijks met veel plezier lees. Die schrijven geen onzin.
*knip*
Maar on topic -> nog 17 dagen :-)

[Voor 35% gewijzigd door Chaoss op 09-10-2018 19:54]

• 1063865
  • Niet online
Omdat het officiële [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 al redelijk vervuild raakte met slowchat is dit topic geopend.

In het verleden hebben we dit bij andere grote releases ook gedaan. Ook hier gelden de forumregels dus niet flammen, trollen etc.

Wat hier wel mag is lekker slowchatten, speculeren, ouwehoeren over pre-orders etc.

Ik moet naar Dubai de 25e en pas de 27e terug. Pakketje gaat naar de AH, en wellicht is die dan al dicht :(

[Voor 64% gewijzigd door Chaoss op 11-10-2018 08:12]

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 15-06 05:30
Ook maar vandaag besteld. Helaas voor €52,- was nergens goedkoper.

Maar de backlog is 1 game groter geworden.

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Pff Ben maar weer met rdr begonnen via psn now. :)

Best lollig nog, de lage resolutie heeft ook wel wat, zeker bij een western heeft dat gritty effect wel iets. Wel leuk om straks te gaan vergelijken wat er veranderd is in 8 jaar. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• D. Ninjai
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09:38
Flagg schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:14:
Pff Ben maar weer met rdr begonnen via psn now. :)

Best lollig nog, de lage resolutie heeft ook wel wat, zeker bij een western heeft dat gritty effect wel iets. Wel leuk om straks te gaan vergelijken wat er veranderd is in 8 jaar. :)
Ik heb het ook geprobeerd maar ik vond het uiteindelijk niet meer te doen om onderstaande reden :P Ben toen maar samenvattingen gaan kijken hoewel ik vast details ga missen.

• MrAelon
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18-06 09:34
JannickNijholt schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:30:
Voor de mensen die in de omgeving van Drachten wonen. Ik heb zonet via de WhatsApp van MediaMarkt Drachten te horen gekregen dat zij van plan zijn een nachtopening te houden voor Red Dead Redemption 2. Dat wordt dus een nachtje doorhalen!
Ah, mooi om te horen! Dat wordt een ritje Groningen - Drachten denk ik. Vanuit de winkels hier helaas niets gehoord over nachtverkoop.

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

theduke1989 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:29:
Ook maar vandaag besteld. Helaas voor €52,- was nergens goedkoper.

Maar de backlog is 1 game groter geworden.
Hoezo backlog, meteen spelen ;)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

D. Ninjai schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 06:40:
[...]

Ik heb het ook geprobeerd maar ik vond het uiteindelijk niet meer te doen om onderstaande reden :P Ben toen maar samenvattingen gaan kijken hoewel ik vast details ga missen.

[Afbeelding]
Het heeft wel wat vind ik, en dan kijk ik naar een scherm van 90+" op 2,5 m afstand. Dus het valt wel op. :+

Eerste 10 minuten is het idd niet echt om aan te gluren, maar ik heb een soort ingebouwde upscaling denk ik was er na een uur wel aan gewend. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

JannickNijholt schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:30:
Voor de mensen die in de omgeving van Drachten wonen. Ik heb zonet via de WhatsApp van MediaMarkt Drachten te horen gekregen dat zij van plan zijn een nachtopening te houden voor Red Dead Redemption 2. Dat wordt dus een nachtje doorhalen!
Dat is wel handig voor de installatie, kan je hem s'nachts kopen en laten installeren en dan vrijdag overdag spelen 8)7 Ik koop hem om die reden dan dus maar digitaal.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

Dat is wel handig voor de installatie, kan je hem s'nachts kopen en laten installeren en dan vrijdag overdag spelen 8)7 Ik koop hem om die reden dan dus maar digitaal.
Voor het eerst dat ik ook wel blij met mijn digitale kopie. PS4 pro laten preloaden in de nacht en zodra ik wakker ben bam starten maar.

• shadow4thedark
  • Niet online
Digitale versie is just veel groter.

If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it.

• Mundatin
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 20-06 12:50
MrAelon schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:13:
[...]

Ah, mooi om te horen! Dat wordt een ritje Groningen - Drachten denk ik. Vanuit de winkels hier helaas niets gehoord over nachtverkoop.
Nice! Ze hadden namelijk ook een nachtopening voor FIFA 19 gedaan en dus zou ik het heel raar vinden als ze het dan niet voor RDR2 zouden doen. Dat heb ik ze ook gezegd :-)

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Maar installeert een paar dagen eerder :)

Edit: Waarom zou de Digitale versie groter zijn btw? Dat is toch gewoon dezelfde game.

[Voor 18% gewijzigd door Donstil op 10-10-2018 15:42]

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 09:22
Nee, de content op disc wordt op de harde schijf geinstalleerd. De data is even groot.
De disc dient alleen nog ter verificatie.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
En in beide gevallen heb je ook nog een day one patch te downloaden/installeren

Met een beetje geluk kun je de eerste missie / introductie spelen terwijl hij nog aan het installeren is..

• NikkiNailz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 01-06 09:15
Chaoss schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:46:

Met een beetje geluk kun je de eerste missie / introductie spelen terwijl hij nog aan het installeren is..
In de meeste gevallen zit die patch al in de pre-load..

• shadow4thedark
  • Niet online
Ik heb al Ultimate Edition pre orderd maar vraag is of ze genoeg hebben..
Ondertussen overal uitverkocht buiten mediamarkt.

[Voor 25% gewijzigd door shadow4thedark op 10-10-2018 16:01]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
shadow4thedark schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:58:
Ik heb al Ultimate Edition pre orderd maar vraag is of ze genoeg hebben..
Ik neem aan dat de meeste winkels wel weten hoeveel exemplaren ze van elke versie binnen krijgen. Lijkt me dat ze dan om gezeik te voorkomen geen pre-orders meer aannemen.

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Donstil schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

Als je hem ergens op internet besteld heb je kans dat hij de 24e/25e al in je brievenbus ligt ;)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

YakuzA schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:00:
[...]

Als je hem ergens op internet besteld heb je kans dat hij de 24e/25e al in je brievenbus ligt ;)
Ja gebeurd vaak idd maar bij een dergelijke Rockstar titel geloof ik daar eigenlijk niet zo in.
GTA5 kwam bij de meeste shops pas binnen de dag voor release als ik het mij goed herinner.
Chaoss schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:46:

"Day one" is meestal meer een "Days before day one" patch toch?
Zit doorgaans of in de pre-load of wordt de dag ervoor wel geïnstalleerd.

[Voor 35% gewijzigd door Donstil op 10-10-2018 17:12]

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 08:22
Ben ook benieuwd naar hoeveel je nog moet downloaden voordat je kan spelen... Heb hier een crappy 3 Mbit/s adsl verbinding (buitengebied, maar binnenkort glaszezel!) of via 4G, maar dan moet ik elke GB opnieuw bevestigen (t-mobile). :'(
Denk dat ik dan maar Xbox naar werk meeneem aan daar aan het gastennetwerk hang met 500 Mbit/s O-)

• ArthurMorgan
  • Niet online
GTA kreeg ik en voor de xbox en voor de PC pas op de dag van de release. Kijk ook de oude topics maar na. Rockstar heeft echt harde clausules daarvoor. Ik meen dat er destijds ook een shop nog een boete gehad had omdat er bonnen opdoken van eerder verkochte games.
FoxLenny schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:12:

Denk dat ik dan maar Xbox naar werk meeneem aan daar aan het gastennetwerk hang met 500 Mbit/s O-)
gewoon eens vragen aan je baas. Vast geen probleem.

[Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-10-2018 17:14]

• shadow4thedark
  • Niet online
Ps4 wifi is veel te traag voor 100GB+ speciaal voor RDR 2 utp patchkabel gekocht.

• FoxLenny
ArthurMorgan schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:13:
gewoon eens vragen aan je baas. Vast geen probleem.
Komt zeker goed, klein bedrijfje en ik beheer hier het netwerk :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter

In het verleden hebben we dit bij andere grote releases ook gedaan. Ook hier gelden de forumregels dus niet flammen, trollen etc.

Wat hier wel mag is lekker slowchatten, speculeren, ouwehoeren over pre-orders etc.

• Sipio
  • Niet online
Nice one 8)

Wat lijken die laatste loodjes weer extra lang te duren, nog maar 2 weekeinden zonder RDR2 zeg ik maar tegen mezelf.

Ondertussen maar Westerns kijken, helaas maar weinig aanbod op Netflix.

Ik hoop trouwens wel dat je gewoon overal kunt gaan zitten in de game, klinkt mischien stom maar..immersie :P

• EvertonPride
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-02 11:24
Godless begonnen op Netflix, mooi opwarmertje.

• richards3
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 20:06
hmmm deze chat is wel heel slow

• shadow4thedark
  • Niet online
Gaat veranderen als het uitkomt.

• richards3
welnee, heeft niemand meer tijd om op het forum te komen :)

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 03:15

Snake

Los Angeles, CA, USA

EvertonPride schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:25:
Hell on Wheels!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Belecthor
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 09:39
Ik speel eigenlijk bijna nooit meer games, maar door dit spel begint het wel te kriebelen, alleen speciaal hiervoor een console aanschaffen vind ik ook wat gortig..

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
EvertonPride schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:25:
Mee eens, must see western (mini serie) als je in de western vibe wilt komen.
gnauw schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:43:
welnee, heeft niemand meer tijd om op het forum te komen :)
Woa uit ervaring weet ik dat topics met name in de week voor en de week na de release exploderen in een orgie van nutteloze post:
"ik heb hem bestel bij winkel x"
"ik heb hem digitaal gekocht"
"gaat het downloaden bij iedereen zo traag?"
"ik stap nu op de fiets naar de Mediamarkt"
"ik heb vrij genomen om op PostNL te wachten"
"wie heeft zijn bestelling van bol.com al binnen?"
"yes! Ik ben hem aan het installeren"
"Intertoys is uitverkocht!"
"shit ik moet werken dus ik kan geen rdr2 spelen"
"shit ik heb de hele nacht zitten gamen en nu moet ik werken".

Het echte topic ging al aardig die kant op, dus het werd tijd voor een slowchat topic :P

[Voor 64% gewijzigd door Chaoss op 10-10-2018 23:27]

• FoxLenny
En vergeet Deadwood niet :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ah ken ik niet, krijgt zo te zien wel goede beoordelingen.

The Hatefull Eight heeft ook een heerlijke sfeer, staat jammer genoeg niet op Netflix maar is zeker de moeite.

• Sipio
  • Niet online
Heb Godless en Deadwood allebei gezien op Netflix, idd erg goed, maar Deadwood is er inmiddels afgehaald niet?

Hell on wheels heb ik ook veel goeds over gehoord maar die staat er ook niet op helaas,.. Of ik kijk niet goed dat kan ook..

• richards3
Chaoss schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 00:47:
[...]

Ah ken ik niet, krijgt zo te zien wel goede beoordelingen.

The Hatefull Eight heeft ook een heerlijke sfeer, staat jammer genoeg niet op Netflix maar is zeker de moeite.
Deadwood, zeker seizoen 1, is een echte aanrader.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is natuurlijk wel zo dat die 3 series alle 3 zich 20 tot 40 jaar voor RDR2 afspelen.

Hell on Wheels kon ik absoluut niet inkomen. Maar Godless en Deadwood, echt als het kan ga ze kijken. Wat mij betreft echt heel erg de sfeer van RDR (iig deel 1)

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-06 18:06
Donstil schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:40:
[...]

Maar installeert een paar dagen eerder :)

Edit: Waarom zou de Digitale versie groter zijn btw? Dat is toch gewoon dezelfde game.
Wow maar wat voor console heb jij eigenlijk dat hij de hele nacht moet installeren? Hier is dat circa 30- max 45 minuten per game met de xbox one x.
Dit wordt voor mij dan ook een spel die ik sinds lange tijd op disc ga halen, handig om later te verkopen aangezien ik mijn twijfels heb of het een blijvertje is :D

• killerbee1958
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08:53
Hier ook iemand die, geheel tegen zijn principes, de RDR2 UE bij bol besteld heeft en die hoopt dat de disc op donderdagavond al geleverd worden.

Maar ga er geen dag vrij voor nemen. :-)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

LopendeVogel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:36:
[...]

Wow maar wat voor console heb jij eigenlijk dat hij de hele nacht moet installeren? Hier is dat circa 30- max 45 minuten per game met de xbox one x.
Dit wordt voor mij dan ook een spel die ik sinds lange tijd op disc ga halen, handig om later te verkopen aangezien ik mijn twijfels heb of het een blijvertje is :D
Haha een nachtje is natuurlijk overdreven maar op de Ps4 Pro wordt 105 GB absoluut geen 30/45 minuten verwacht ik. Die ervaring heb ik overigens bij kleinere spellen op de Xbox one X ook niet helaas. Zeker niet als ze digitaal uit de store komen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik wacht al 7 jaar op een vervolg, dat uur installeren kan er ook nog wel bij :+

Het maakt me weinig uit, ik ben tegen pre-orderen zowel fysiek als digitaal, dus ik koop de game pas als deze uit is.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
*knip*

[Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 11-10-2018 09:09]

• LopendeVogel
Donstil schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:59:
[...]

Haha een nachtje is natuurlijk overdreven maar op de Ps4 Pro wordt 105 GB absoluut geen 30/45 minuten verwacht ik. Die ervaring heb ik overigens bij kleinere spellen op de Xbox one X ook niet helaas. Zeker niet als ze digitaal uit de store komen.
Ow sorry ik wist niet dat het om de PS4 ging want hier heb ik al tijden geen ervaringen meer mee. Hoe bedoel je bij de One X - Digitaal(?) dat deze vrij lang kunnen duren? Want dit is natuurlijk ook afhankelijk van je download snelheid.

Hoe dan ook, indien je instant bij release wilt spelen dan kan dat natuurlijk alleen via de digitale weg :) Althans, nu heb ik het stiekem weer over de xbox aangezien je bij pre-orders de game al kan downloaden / installeren voordat het spel uit is :D Ik ga er vanuit dat dit bij de Playstation ook gewoon mogelijk is.

Zelf deel ik de gedachten van @Chaoss en ik wacht zelfs enkele dagen met het kopen van de game (als het niet langer is, mijn xbox one x wordt zaterdag opgestuurd ter reparatie, balenn).

[Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 11-10-2018 09:22]

• Chefferson
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09:50
Wil deze ook in de pre order zetten. Tips qua prijs?
Ben benieuwd of MM Nieuwegein ook een nachtopening heeft. Zou wel snel zijn na Fifa19.

[Voor 45% gewijzigd door Chefferson op 11-10-2018 10:13]

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

LopendeVogel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:20:
[...]

Ow sorry ik wist niet dat het om de PS4 ging want hier heb ik al tijden geen ervaringen meer mee. Hoe bedoel je bij de One X - Digitaal(?) dat deze vrij lang kunnen duren? Want dit is natuurlijk ook afhankelijk van je download snelheid.
Ik heb mijn One X een paar maandjes geleden verkocht maar heb daar nooit mijn volledige download snelheid op gehaald (400Mbit), zelfs bekabeld rechtstreeks aan het modem niet. Playstation doet dat overigens nog slechter.
Chaoss schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:08:
Ik wacht al 7 jaar op een vervolg, dat uur installeren kan er ook nog wel bij :+

Het maakt me weinig uit, ik ben tegen pre-orderen zowel fysiek als digitaal, dus ik koop de game pas als deze uit is.
Nou dat eerste natuurlijk niet :P. Dat tweede doe ik ook niet zo veel meer maar bij Rockstar weet ik dat het kwaliteit is en daardoor leek mij dit wel safe.
LopendeVogel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:20:
Zelf deel ik de gedachten van @Chaoss en ik wacht zelfs enkele dagen met het kopen van de game (als het niet langer is, mijn xbox one x wordt zaterdag opgestuurd ter reparatie, balenn).
Aah balen. Mijn Ps4 Pro is ook defect, voor de derde keer inmiddels. Bol gaat dat uitzoeken maar daar wacht ik niet op. Dus een nieuwe gekocht via Amazon wil RDR2 niet missen 8)7 (verkoop ik die eerste daarna wel weer)

[Voor 46% gewijzigd door Donstil op 11-10-2018 10:14]

• Quido
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 01:27
Ook de special edition besteld in de playstore, normaal zit ik niet zo in die hypetrain maar kriebelt toch wel een beetje! 😅

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-06 11:00
De downloadsnelheid is bij het PlayStation netwerk inderdaad beroerd. Nu met een nieuw modem is het eindelijk richting de 100mbit maar nog steeds maar een fractie van de mogelijke snelheid.

Volgende week maar bestellen zodat de Pro een weekje kan preloaden. Hopelijk wordt een eventuele day-1 patch ook de dag van te voren vrijgegeven zodat wij om middernacht direct kunnen beginnen. Edit: mogelijke 3GB day one patch.

Las ik nu ergens dat het spel de dag van te voren verkocht wordt net zoals Black OPS 4?

[Voor 3% gewijzigd door The_Worst op 11-10-2018 10:53]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
The_Worst schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:50:

Las ik nu ergens dat het spel de dag van te voren verkocht wordt net zoals Black OPS 4?
Gamemania België schijnt vanaf donderdag 17 uur te beginnen met de verkoop. Beetje vage actie, vraag me af of dit een deal is met rockstar of dat ze gewoon de gok nemen.

• Sipio
  • Niet online
Heb mijn tel nummer achtergelaten bij de Intertoys hier in de stad, vrijdag tot 11.30u werken, daarna ophalen, tijdens het installeren even wat ervaringen lezen van mensen die al aan het spelen zijn, en dan ga ik vrijdag in de avond pas goed los, jointje en biertje erbij, nice :p

Ze mogen me van de Intertoys best een dag eerder bellen dat ik hem op kan halen maar spelen zal ik dan nog niet.

[Voor 19% gewijzigd door Sipio op 11-10-2018 12:05]

• i_machine
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-04 13:31
Chaoss schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:57:
[...]

Gamemania België schijnt vanaf donderdag 17 uur te beginnen met de verkoop. Beetje vage actie, vraag me af of dit een deal is met rockstar of dat ze gewoon de gok nemen.
Die info zou blijkbaar al niet meer kloppen (vrees dat het er ook niet van zal komen):

"Game Mania België: Hi Laurens, er zal voorlopig alleen een donderdag release plaatsvinden voor Call of Duty, excuses voor het misverstand. Voor Red Dead Redemption is daar nog geen sprake van en is steeds in samenspraak met de desbetreffende publisher van de game. Indien wel, zal dat zeker gecommuniceerd worden via onze Facebook pagina."

https://www.facebook.com/GameManiaBelgie/posts/1990546510988856?comment_id=1990619287648245&notif_id=1539173314592782&notif_t=feed_comment

[Voor 29% gewijzigd door i_machine op 11-10-2018 12:23. Reden: quote vooraan geplaatst]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jammer dat de release net aan het einde van de herfstvakantie is. Kan dat nou niet anders? :P

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Sipio
  • Niet online
Ik denk echt niet dat deze game hier ergens eerder wordt uitgegeven, zou mij echt verbazen als een tweaker hier op donderdag zou melden dat ie al binnen is.

(NL tweakers dan)

[Voor 6% gewijzigd door Sipio op 11-10-2018 12:26]

• D. Ninjai
killerbee1958 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:17:
Hier ook iemand die, geheel tegen zijn principes, de RDR2 UE bij bol besteld heeft en die hoopt dat de disc op donderdagavond al geleverd worden.

Maar ga er geen dag vrij voor nemen. :-)
Ik heb bol hierover gemaild. Ze versturen het donderdag zodat je het vrijdag hebt.

• FoxLenny
D. Ninjai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:12:
[...]

Ik heb bol hierover gemaild. Ze versturen het donderdag zodat je het vrijdag hebt.
Ah, dus dat wordt geheel in thema op donderdag de postkoets overvallen! :D

• bram1984
D. Ninjai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:12:
[...]

:?

Dit is toch niet nieuw ofzo? Vandaag versturen is doorgaans morgen binnen. Dus nieuwe releases worden een dag vóór release verzonden, een uitzondering daargelaten.

Nu al medelijden met de klantenservice van winkels als Bol met dit soort grote games. :(:)

• kwdtje
  • Laatst online: 20-06 11:52
bram1984 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Dit is toch niet nieuw ofzo? Vandaag versturen is doorgaans morgen binnen. Dus nieuwe releases worden een dag vóór release verzonden, een uitzondering daargelaten.

Nu al medelijden met de klantenservice van winkels als Bol met dit soort grote games. :(:)
Klopt niet helemaal, bij bijv. COD BO4 is de game gisteren verzonden zodat je hem vandaag binnen hebt. De game kan je ook vanaf 1800 afhalen als je een preorder hebt geplaatst.

Denk dat dit ook meer een gewoonte gaat worden, aangezien je de digitale versie ook al vanaf 00:00 kan spelen.

• Kalevandaal
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-06 22:02
FoxLenny schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:14:
[...]

Ah, dus dat wordt geheel in thema op donderdag de postkoets overvallen! :D
Ik zie het al gaan. Postbezorger (wordt al uitgeknepen dus komt in een oude verrotte DHL bus) schrikt zich het apelazarus omdat er een debiel een auto voor zijn bus zet.
Geef me mijn spel of je leven :+

Heb heerlijk genoten van RDR, heb vertrouwen in Rockstar, maar ga hem gewoon in de winkel oppikken :P

• bram1984
kwdtje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:40:
[...]

Klopt niet helemaal, bij bijv. COD BO4 is de game gisteren verzonden zodat je hem vandaag binnen hebt. De game kan je ook vanaf 1800 afhalen als je een preorder hebt geplaatst.

Denk dat dit ook meer een gewoonte gaat worden, aangezien je de digitale versie ook al vanaf 00:00 kan spelen.
Door Bol? Want dan is de streetdate in principe gewoon gebroken, tenzij Activision toestemming heeft gegeven.

• kwdtje
  • Laatst online: 20-06 11:52
bram1984 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:50:
[...]

Door Bol? Want dan is de streetdate in principe gewoon gebroken, tenzij Activision toestemming heeft gegeven.
O.a. Gamemania en MediaMarkt

• LopendeVogel
Donstil schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

Ik heb mijn One X een paar maandjes geleden verkocht maar heb daar nooit mijn volledige download snelheid op gehaald (400Mbit), zelfs bekabeld rechtstreeks aan het modem niet. Playstation doet dat overigens nog slechter.

[...]

Nou dat eerste natuurlijk niet :P. Dat tweede doe ik ook niet zo veel meer maar bij Rockstar weet ik dat het kwaliteit is en daardoor leek mij dit wel safe.

[...]

Aah balen. Mijn Ps4 Pro is ook defect, voor de derde keer inmiddels. Bol gaat dat uitzoeken maar daar wacht ik niet op. Dus een nieuwe gekocht via Amazon wil RDR2 niet missen 8)7 (verkoop ik die eerste daarna wel weer)
Ow kan het niet rechtstreeks via contact met Sony ipv via-via(bol)? Ik stuur hem namelijk rechtstreeks op zonder tussenpartij (kan enkele dagen tot een week verzendtijd schelen, als je pech hebt nog langer.. bol.com gaat niks repareren namelijk maar je ps4 alsnog opsturen, iets wat je beter direct zelf kan doen).

• bram1984
kwdtje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:59:
[...]

O.a. Gamemania en MediaMarkt
Dan zullen ze daar ongetwijfeld toestemming voor hebben. Anders dikke boetes.

• Derbiss
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 09-06 09:01
Gunner schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:25:
Jammer dat de release net aan het einde van de herfstvakantie is. Kan dat nou niet anders? :P
In België begin ;)

• shadow4thedark
  • Niet online
Bij mediamarkt kreeg ik mijn GTA 5 pre order ps3 pas 2 week later omdat het uitverkocht was.

• D. Ninjai
[...]

Dit gaat vaak genoeg fout bij zaken. Iemand anders melde al dat Bol het veelvuldig heeft verpest. Niet dat een medewerker van een klantenservice het verschil maakt maar kan geen kwaad om te checken of het proces inmiddels is aangepast.

• bram1984
D. Ninjai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:54:
[...]

Dit gaat vaak genoeg fout bij zaken. Iemand anders melde al dat Bol het veelvuldig heeft verpest. Niet dat een medewerker van een klantenservice het verschil maakt maar kan geen kwaad om te checken of het proces inmiddels is aangepast.
Absoluut, we leven niet in een perfecte wereld helaas. Maar het is in principe altijd de bedoeling zulke handel één dag voor release te versturen.

• Zalaroth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 31-05 18:11

Zalaroth

Mudkip

Ga toch maar voor de Special Edition via PSN.
Duur, maar wil gelijk kunnen spelen en ook al is het weinig, ik moet die exclusieve Bank Robbery Mission en Gang Hideout ook doen! :+

PSN: Zalaroth

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

LopendeVogel schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:14:
[...]

Ow kan het niet rechtstreeks via contact met Sony ipv via-via(bol)? Ik stuur hem namelijk rechtstreeks op zonder tussenpartij (kan enkele dagen tot een week verzendtijd schelen, als je pech hebt nog langer.. bol.com gaat niks repareren namelijk maar je ps4 alsnog opsturen, iets wat je beter direct zelf kan doen).
Nou als het een enkele keer binnen de garantie periode is zou je wat tijd kunnen goedmaken door het zelf te regelen idd (al is de Sony service überhaupt behoorlijk beroerd) maar in mijn geval gaat het over een Playstation welke voor de derde keer in de garantie periode met hetzelfde probleem defect is. Daarom heb ik het recht om mijn koop te ontbinden, dat moet altijd bij de winkel van aanschaf.
Zalaroth schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:26:
Ga toch maar voor de Special Edition via PSN.
Duur, maar wil gelijk kunnen spelen en ook al is het weinig, ik moet die exclusieve Bank Robbery Mission en Gang Hideout ook doen! :+
Ooh ik had mij daar nog niet in verdiept. Zijn dat Missies oid?
Want anders moet ik die ook hebben :)

[Voor 19% gewijzigd door Donstil op 11-10-2018 15:41]

• -SaveMe-
  • Laatst online: 23:57

-SaveMe-

-klik-

Ik vroeg me al af waarom het zo stil was in het RDR2 topic :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

-SaveMe- schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:47:
Ik vroeg me al af waarom het zo stil was in het RDR2 topic :9
Komt omdat je in het fo76 topic zat!! :P

• -SaveMe-
  • Laatst online: 23:57

-SaveMe-

-klik-

Belecthor schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:01:
Ik speel eigenlijk bijna nooit meer games, maar door dit spel begint het wel te kriebelen, alleen speciaal hiervoor een console aanschaffen vind ik ook wat gortig..
Ik wilde destijds graag Zelda op de Switch spelen, maar verder boeide mij die console niks. Gewoon een switch met de game en een pro controller gekocht, game uitgespeeld en de hele bups weer verkocht. Zou jij ook met een Pro + RDR2 kunnen doen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Hindelaufen
  • Laatst online: 17-06 12:58
[...]

op de site van Bol spreken ze over een "Mogelijke" nachtzending. Daar maak je kans op als je nu pre-ordered.
Ik begrijp hieruit dat ze daadwerkelijk midden in de nacht gaan bezorgen. Voor de gelukkigen dan.

https://www.bol.com/nl/p/...6pz8lBO-Q.1.3.ProductPage

• shadow4thedark
  • Niet online
Hindelaufen schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:09:
[...]

op de site van Bol spreken ze over een "Mogelijke" nachtzending. Daar maak je kans op als je nu pre-ordered.
Ik begrijp hieruit dat ze daadwerkelijk midden in de nacht gaan bezorgen. Voor de gelukkigen dan.

https://www.bol.com/nl/p/...6pz8lBO-Q.1.3.ProductPage
Ik zie nergens nachtzending.

Laat maar het staat onder.

Gaat postnl serieus 's nachts bezorgen?

[Voor 5% gewijzigd door shadow4thedark op 11-10-2018 17:43]

• Hindelaufen
shadow4thedark schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:28:
[...]

Ik zie nergens nachtzending.

Laat maar het staat onder.

Gaat postnl serieus 's nachts bezorgen?
Als promotiele actie (van Bol voor Bol dus) kunnen ze best een koerrierservice inschakelen. Lijkt me best vet om rond 12:00 's nachts de game te krijgen bezorgd.

• D. Ninjai
Ik zou er zelfs wel extra voor willen betalen!

• Hindelaufen
Waar wacht je nog op? Begin een koerrierservice en loop binnen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik denk dat er met 20-30 euro verzendkosten al heel veel mensen afhaken :P

Pagina: 1 2 3 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True