Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
D. Ninjai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:07:
Ik zou er zelfs wel extra voor willen betalen!
Waarom haal je de game dan niet gewoon digitaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik ga gewoon lekker slapen hoor die donderdag om 00:00 uur :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
er staat bij "maak kans op" dat doet me denken aan een loterij of zo waar ze enkele mensen dat geven.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:01
bram1984 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:15:
[...]

Waarom haal je de game dan niet gewoon digitaal?
Kan ik niet ruilen met vrienden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
D. Ninjai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:50:
[...]

Of verkopen.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

New Yorker schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:28:
[...]

Ik zie nergens nachtzending.

Laat maar het staat onder.

Gaat postnl serieus 's nachts bezorgen?
Er staat maak kans op een nachtverzorging. Dus ws krijgen 2 mensen hem persoonlijk door bol bezorgd. Meer marketing praat dan echt waarmaken wat mij betreft

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Belecthor schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:01:
Ik speel eigenlijk bijna nooit meer games, maar door dit spel begint het wel te kriebelen, alleen speciaal hiervoor een console aanschaffen vind ik ook wat gortig..
Waarom niet, ik heb vorig jaar speciaal voor AC:Origins een One X gekocht. Okay die was half gekregen voor mn verjaardag van mn vriendin en half zelf gekocht, maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Even een beetje offtopic vraagje wat me ineens te binnen schiet. Ik ben eigenlijk helemaal geen consolegamer en weet het antwoord er niet op.

Stel ik koop deze game op disc en niet digitaal. Stel ik installeer hem en stel dat ik vervolgens de disc kwijt raak of bekrast raakt. Kan ik hem dan gewoon downloaden voor gratis? Is dat gekoppeld aan mijn xbox account dat ik eigenaar ben van die game als die een keer geïnstalleerd is via een schijfje?

Iemand? Ik wil deze namelijk wel op disc hebben eigenlijk, maar ben ook huiverig voor kwijtraken/krassen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D. Ninjai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:50:
[...]

Boeiend? Een game waar je waarschijnlijk al jaren naar uitkijkt en je waarschijnlijk honderden uren in gaat stoppen. Maak je je dan echt druk om ruilen?

@vosss Nee zo werkt het natuurlijk niet. Dan zou je iedere game kunnen installeren en weer door kunnen verkopen.

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 11-10-2018 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
vosss schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:55:
Even een beetje offtopic vraagje wat me ineens te binnen schiet. Ik ben eigenlijk helemaal geen consolegamer en weet het antwoord er niet op.

Stel ik koop deze game op disc en niet digitaal. Stel ik installeer hem en stel dat ik vervolgens de disc kwijt raak of bekrast raakt. Kan ik hem dan gewoon downloaden voor gratis? Is dat gekoppeld aan mijn xbox account dat ik eigenaar ben van die game als die een keer geïnstalleerd is via een schijfje?

Iemand? Ik wil deze namelijk wel op disc hebben eigenlijk, maar ben ook huiverig voor kwijtraken/krassen enzo.
Als je disc kwijt is of kapot dan heb je geen game meer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D. Ninjai
bram1984 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:19:
[...]

Boeiend? Een game waar je waarschijnlijk al jaren naar uitkijkt en je waarschijnlijk honderden uren in gaat stoppen. Maak je je dan echt druk om ruilen?
Waarom maak jij je eigenlijk druk om mij? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41

Dat lijkt me van niet. Immers je zou de schijf kwijt kunnen raken ook gelijk kunnen stellen aan verkopen. Vanuit het perspectief van de uitgever loopt ie dan dus inkomsten mis.

Het zou in theorie -uit coulance en extreme vriendelijkheid- kunnen dat de uitgever je een nieuw schijfje geeft na inlevering van de beschadigde oude.

Maar er is nog hoop: als je disk is beschadigd zou je ook je inboedelverzekering kunnen inschakelen. Die vergoeden verbazend veel. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
D. Ninjai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:37:
[...]

Waarom maak jij je eigenlijk druk om mij? _O-
Niet hoor, vind het alleen vrij wonderlijk dat je blijkbaar bereid bent om extra te betalen voor een nachtlevering (waaruit ik opmaak dat je groot fan bent), maar je niet digitaal wilt omdat je je druk maakt om iets pietluttigs (vind ik dan hè) als ruilen met vrienden. Ik zelf zou zoiets hebben van die vrienden zoeken het maar ff uit. Als ze liefhebber zijn, kopen ze 'm zelf wel. :)

Maar doe vooral waar je zin in hebt hoor. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
bram1984 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:51:
[...]

Niet hoor, vind het alleen vrij wonderlijk dat je blijkbaar bereid bent om extra te betalen voor een nachtlevering (waaruit ik opmaak dat je groot fan bent), maar je niet digitaal wilt omdat je je druk maakt om iets pietluttigs (vind ik dan hè) als ruilen met vrienden. Ik zelf zou zoiets hebben van die vrienden zoeken het maar ff uit. Als ze liefhebber zijn, kopen ze 'm zelf wel. :)

Eens hoor, ik wil ook gewoon een fysiek steelcase exemplaar. Staat mooi op de plank tussen andere western games en elke gek zijn gebrek zullen we maar zeggen :P

Ik weet niet of dit eerder is gepost maar de makers van Call of Juarez hebben een eerbetoon voor de RDR2:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Microsoft wilde dit met de Xbox wel introduceren. Eenmaal disc erin en dan wordt deze disc/game aan je account gekoppeld. Iedereen had enorme kritiek omdat je dan spellen nooit meer kan doorverkopen.

Sony had er een leuke reactie op:

[ Voor 7% gewijzigd door The_Worst op 11-10-2018 21:48 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:Het is een slowchat topic, maar laten we niet te ver offtopic gaan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Nou, heb de normale versie ook maar ge-pre-ordered, game niet echt veel meer maar heb hier wel erg veel zin in en ga er vast de nodige uren in stoppen. Hoop dat die extra bank overval niet te veel voeten in aarde heeft maar denk dat ik zonder al te veel te doen heb in die game!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:33:
Ik ga gewoon lekker slapen hoor die donderdag om 00:00 uur :)
Ja “die” donderdag om 00:00 slaap ik ook. “Die” Vrijdag 00:00 ga ik spelen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 11-10-2018 23:38 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:18
Ik heb destijds vakantie aangevraagd, niet eens denkende aan de game - volgens mij was toen de nieuwe release datum nog niet bekend - dus ik kan helemaal los. Ik ben vooral benieuwd wat je verder nog allemaal in de game kunt doen wat nog niet met de previews bekend is gemaakt.

Ik ben vooral benieuwd naar het jagen en de customization in de game.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/2oyhcy5k4nr11.jpg

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
kan niet wachten, ik ben nog op vakantie. Maar O boy als ik terug kom eventjes wat gamen.

@G_Dragon in RDR1 was het ook er gewoon hoor online gamen.

Capture the bag was mijn favorite. Vooral op de langere paden waar je met paard moest doen! Geniaal.

[ Voor 48% gewijzigd door theduke1989 op 12-10-2018 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
bram1984 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:51:
[...]

Ik bestel hem ook liever fysiek, want Rockstar gooit er altijd boekjes en maps in de case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 15:47
D. Ninjai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:07:
Ik zou er zelfs wel extra voor willen betalen!
Dan zou jij hem dus toch net zo digitaal kunnen halen?

laat maar was niet op de laatste pagina :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Tim01 op 12-10-2018 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Jeuh nog 2 weken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m3Q0Q8Rfn0llYEWfdFLRl266/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:08

OzzieMann

PSN: OzzieMann

rwbk schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:31:
[...]

Ik bestel hem ook liever fysiek, want Rockstar gooit er altijd boekjes en maps in de case.
De fysieke map heeft mij over de streep getrokken om de standaard editie om te zetten naar een special edition.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
OzzieMann schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:13:
[...]

De fysieke map heeft mij over de streep getrokken om de standaard editie om te zetten naar een special edition.
hebben ze dat beide niet ? Dat was bij RDR wel het geval namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

rwbk schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:15:
[...]

hebben ze dat beide niet ? Dat was bij RDR wel het geval namelijk.
Volgens diverse sites die ik gelezen heb bevat de standaard editie alleen de pre-order bonussen War Horse en The Outlaw Survival kit.
Bij de special edition staat overal bij dat je boven op de pre-order bonus ook de Exclusive printed map en nog wat extra singleplayer content.

Dit is wel een redelijk overzicht.

[ Voor 11% gewijzigd door OzzieMann op 12-10-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
OzzieMann schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:23:
[...]

Volgens diverse sites die ik gelezen heb bevat de standaard editie alleen de pre-order bonussen War Horse en The Outlaw Survival kit.
Bij de special edition staat overal bij dat je boven op de pre-order bonus ook de Exclusive printed map en nog wat extra singleplayer content.

Dit is wel een redelijk overzicht.
Bij de standard edition van GTA V zat ook een map.

Twijfel nu zelfs om de ultimate edition te halen voor de online bonussen. Aangezien ik wel van plan was om die te gaan spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door rwbk op 12-10-2018 11:35 . Reden: Online update. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
En je had ook poster van een chick bij RDR 1.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rwbk schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:31:
[...]

Ieder voor zich uiteraard, maar persoonlijk vind ik het praktische aspect in dat geval zwaarder wegen dan een boekje waar ik 1x in kijk.

Uitgaande dat de PS5 BC gaat worden, zal ik TLoU2 denk ik ook gewoon digitaal halen. Dat is zo'n game die ik toch niet ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
@OzzieMann beter zelf exploreren dan maps volgen. Was in die tijd ook erg moeilijk compass etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Verdorie nog twee weken wachten. Wat heb ik zin in deze game zeg.
Hopelijk de fysieke versie in de nacht ergens ophalen. Maar dat komt wel goed.

Fijn iemand kennen die eigenaar is van een speelgoedwinkel!

Maar maybe ga ik wel met een maat ff naar de Media Markt in de stad. Ben wel benieuwd hoe druk het daar zal zijn bij een eventuele nachtopening. En we hebben dan vakantie, dus vooraf ff pils drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zou het zelf nooit doen maar las op reddit dat sommigen zelfs dressed up als Cowbow gaan naar zo'n midnight release, haha respect..

Ik gebruik dit soort berichten wel om tegen mijn vriendin te zeggen als ze zegt dat ik me teveel inleef voor een game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Deze week spider-man begonnen ... is me eerder een teleurstelling. Gewoon een action hero spelletje zo... niet zo heel bijster speciaal.

Hopelijk is RDR2 wel een dik vet schot in de roos, net zoals god of war, epicness from start to end

[ Voor 6% gewijzigd door SideShow op 12-10-2018 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SideShow schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:18:
Deze week spider-man begonnen ... is me eerder een teleurstelling. Gewoon een action hero spelletje zo... niet zo heel bijster speciaal.

Hopelijk is RDR2 wel een dik vet schot in de roos, net zoals god of war, epicness from start to end
Wat heeft dat verder met RDR2 te maken? Wel gek verder inderdaad, dat Spider-Man een "action hero spelletje" is. Je verwacht het niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

bram1984 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:28:
[...]

Wat heeft dat verder met RDR2 te maken? Wel gek verder inderdaad, dat Spider-Man een "action hero spelletje" is. Je verwacht het niet. :+
Ok, ik leg het even uit voor je. Spider-man kreeg veel hype, maar is maar "gewoon". Dus ik hoop dat de hype voor RDR2 wel terecht is, net zoals GoW. Dit is slow chat dus ik mag hier mijn gedachten neerpennen, ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
OzzieMann schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:23:
[...]

Staat op andere sites ook speciaal genoemd dat er een map zit bij de SE editie.

Ik kijk even wat de Mediamarkt heeft liggen bij de nacht launch, maar misschien dat ik dan ook voor de SE ga. Zo'n map 'hoort' er imho een beetje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dat zie je wel vaker: er is een populaire film waar dan ook persé een game van moet komen, maar dat soort games zijn dan vaak teleurstellend.

RDR2 is gelukkig niet op een film gebaseerd :9

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

SideShow schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

Ok, ik leg het even uit voor je. Spider-man kreeg veel hype, maar is maar "gewoon". Dus ik hoop dat de hype voor RDR2 wel terecht is, net zoals GoW. Dit is slow chat dus ik mag hier mijn gedachten neerpennen, ja?
Hehe ben het nog met je eens ook. Ik zag de gameplay en trailers van spiderman en dacht vanwaar de hype? Is gewoon weer een simpele vergamificatie (ja dat is vanaf nu een woord) van een action hero om snel te cashen.

Maar moet zeggen dat de gameplay beelden en trailers van rdr2 heel wat imposanter zijn dus ik denk dat deze de hype wel redelijk waar kan maken.

Hier zit ook iets meer ontwikkeltijd in met een iets volwassener team volgens mij. :)

Maaarrrrr voor hoelang is het leuk. Ik ben persoonlijk nogal snel klaar met een spel, nu een paar avonden rdr1 weer gespeeld, en begin zo rond hetzelfde moment (ergens in Mexico) het gevoel te krijgen dat de repetitie er weer keihard inkomt. En da's vaak het moment dat ik afhaak. Verhaal is er vrijwel niet en dat is toch hetgeen dat bij mij wat langer de aandacht vast kan blijven houden wanneer de gameplay/mechanics in herhaling vallen.

Ach we gaan het meemaken, kan me er vast wel een weekje of wat mee vermaken. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Aangezien mijn dvd speler al een hele poos moeilijk doet (leest nooit in 1 keer de disc, altijd een keer opnieuw inladen) heb ik toch maar besloten om hem digitaal te halen, zul je net zien dat hij de geest geeft zodra ik RDR2 wil installeren.

Ik vind het wel wat hebben een doosje maar mij het risico nu niet waard, ook altijd al een hekel aan disc wisselen en scheelt weer een stukje fietsen de stad in na het werk en verkopen doe ik deze game toch niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
SideShow schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

Vooral doen, maar dan nog heeft jouw ervaring met Spider-Man geen hol met RDR2 te maken, slowchat of niet. :P

@Sipio Probeer de disc anders eens in de Blu-ray speler van je console te stoppen. O-) :P

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 12-10-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:32:
[...]

Vooral doen, maar dan nog heeft jouw ervaring met Spider-Man geen hol met RDR2 te maken, slowchat of niet. :P

@Sipio Probeer de disc anders eens in de Blu-ray speler van je console te stoppen. O-) :P
Och jeetje, je hebt weer ergens een foutje gevonden blije Bram weer? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Sipio schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Och jeetje, je hebt weer ergens een foutje gevonden blije Bram weer? :+
Geintje op de vrijdagmiddag. Heb je een PS4? Wellicht een van deze opties proberen:

https://appuals.com/how-t...ad-and-ejecting-problems/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Haha no problem, en ik zal dat eens doorlezen cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:25:
Gisteren ook op Reddit een oproep ook te annuleren omdat sommige employees van Rockstar klaagden over hun werkomstandigheden.

Bizarre lui lopen daar rond.
Toen ik ben gaan googlen hoe het is om voor Rockstar te werken ben ik er ook van geschrokken. Best wel een smet op de game :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

theduke1989 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:42:
@OzzieMann beter zelf exploreren dan maps volgen. Was in die tijd ook erg moeilijk compass etc.
Jazeker! Die map is dan ook meer een hebbedingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
D. Ninjai schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Toen ik ben gaan googlen hoe het is om voor Rockstar te werken ben ik er ook van geschrokken. Best wel een smet op de game :/
Ik zie zo gauw het probleem niet? In de Horeca werken er zat mensen 70 uur in de week. Is dat dan ook gelijk een smet op een zaak?

On topic.

Twijfel nog steeds of ik hem pre order of dat ik hem ophaal in de winkel op de release dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb RDR2 digitaal gepreorderd. Deze ga ik niet meer verkopen. Had RDR fysiek op disc maar die verkocht ik na het uitspelen wel. Tot mijn spijt, dus die heb ik inmiddels weer terug gekocht. Gewoon de standaard editie trouwens, jammer van de kaart (was wel tof bij RDR) en ook geen schatkaart (want niet gepreorderd voor 15 augustus) maarja jammer dan. Mocht de PS5 BC worden zoals de Xbox One al is kan ik hem zo overzetten wss. Nog twee weken en het is zover *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Weapons page van Rockstar heeft een update, schitterende animaties en geluid van de wapens imo.

Cattleman revolver op de buik, Colt Navy aan de heup, schiet toch op met die game :P

Heeft er iemand al iets van reclames in NL gevonden? Als ik al die hype reclameborden en zelfs treinen zie uit andere landen, mooi..

Ik weet trouwens niet meer of er tijdens gta5 release een reclame op tv was?
Zouden we van RDR2 nog iets op de NL tv zien de komende tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:56
Sipio schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:41:
Weapons page van Rockstar heeft een update, schitterende animaties en geluid van de wapens imo.

Cattleman revolver op de buik, Colt Navy aan de heup, schiet toch op met die game :P

Heeft er iemand al iets van reclames in NL gevonden? Als ik al die hype reclameborden en zelfs treinen zie uit andere landen, mooi..

Ik weet trouwens niet meer of er tijdens gta5 release een reclame op tv was?
Zouden we van RDR2 nog iets op de NL tv zien de komende tijd?
Ubisoft heeft al een aantal jaar een muur/zijkant gebouw bij het Amsterdamse bos met daarop elke keer mooie afbeelding van hun nieuwste titel. Zoiets mag Rockster ook wel doen, alleen blijft het er dan elke keer 5 jaar hetzelfde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Reclames voor games zijn in Nederland altijd karig. Ik zie op Reddit allemaal reclame voor RDR2 voorbij komen, treinen, bussen, metro stations, gebouwen van alles wordt er beplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Chaoss schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:33:
Reclames voor games zijn in Nederland altijd karig. Ik zie op Reddit allemaal reclame voor RDR2 voorbij komen, treinen, bussen, metro stations, gebouwen van alles wordt er beplakt.
Denk dat volgende week toch wel wat reclames op tv gaan verschijnen zou het niet?

Ze hebben er genoeg budget voor zou je zeggen en dit is wel een grote release natuurlijk. Zegmaar van dezelfde categorie als dat Bethesda weer eens een triple A lanceert. Die hebben ook gewoon reclame op tv.

Denk dat de hypetrain pas vanaf komende week flink gas gaat geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
vosss schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 01:12:
[...]

Denk dat volgende week toch wel wat reclames op tv gaan verschijnen zou het niet?

Ze hebben er genoeg budget voor zou je zeggen en dit is wel een grote release natuurlijk. Zegmaar van dezelfde categorie als dat Bethesda weer eens een triple A lanceert. Die hebben ook gewoon reclame op tv.

Denk dat de hypetrain pas vanaf komende week flink gas gaat geven. :)
Het zou mij ook niet verbazen als de reclames en marketing hier de komende twee weken steeds meer op gang gaan komen, aangezien de release nu toch wel echt dichtbij begint te komen.

Overigens zie ik releases van Rockstar eigenlijk altijd als een aparte categorie. In mijn optiek zijn er geen andere releases van studio's/uitgevers die erbij in de buurt komen qua hype en grootte van de release. Misschien dat dit voor RDR nog niet helemaal opgaat, maar vooral GTA is toch een klasse apart qua release in de gamewereld. Dat zie je ook wel aan de verkoopcijfers van die game.

P.S. Wellicht onderschat ik hier een aantal andere releases mee hoor, want tegenwoordig zijn er natuurlijk ook een aantal andere hele grote releases. Toch blijft een release van een Rockstar game voor mij wel altijd iets speciaals.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ik ben ook met Spider-Man bezig. Vind de actie (na wat gewenning) erg lekker en het slingeren top net zoals de weergave van de stad. Het verhaal daarin tegen is wel erg voorspelbaar en oppervlakkig. Leuke zoethouder tot RDR2 komt maar laat goed zien dat er niet alleen maar goud uit Sony studio’s komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Lekker weertje vandaag,..ik hoop toch dat het over 2 weken deze tijd regenachtig is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Sipio schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:02:
Lekker weertje vandaag,..ik hoop toch dat het over 2 weken deze tijd regenachtig is :P
Wat maakt het uit of het regenachtig is of zonnig wanneer RDR2 uitkomt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
RDR2 komt uit vandaag, ik kan niet spelen het is mooi weer.

yup, that is gonna happen then :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
flugelisoke schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:03:
[...]

Wat maakt het uit of het regenachtig is of zonnig wanneer RDR2 uitkomt dan?
Om de simpele reden dat ik nu veel minder zin heb om binnen te blijven, bovendien helpt de zonneschijn die onze kamer inkomt en de tv verlicht ook niet mee en verdonkeren gaat maar tot zover.

Ook kunnen dan de balkondeuren dicht blijven en niet zoals nu dat ze wel open moeten met alle omgeveningsgeluiden op de koop toe.

Kan je vast nog een aantal redenen geven maar doe het hier maar mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je moet ook gewoon verduisteringsgordijnen kopen :D

De mijne gaan we komende week ophangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik hou normaal wel van licht in de kamer,..maar tijdens mijn eerste uren met RDR2 moet het zo donker mogelijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Aangezien het hier dan middernacht is, is het hier donker. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:22:
Je moet ook gewoon verduisteringsgordijnen kopen :D

De mijne gaan we komende week ophangen ;)
Hier ook in de woonkamer. Vol zon buiten maar zodra ik ze dichtschuif kan de tv vol gebruikt worden en we maken er nog best vaak gebruik van ook. Zondag middag hebben mijn vrouw en ik movie night :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
FoxLenny schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:00:
[...]

Ubisoft heeft al een aantal jaar een muur/zijkant gebouw bij het Amsterdamse bos met daarop elke keer mooie afbeelding van hun nieuwste titel. Zoiets mag Rockster ook wel doen, alleen blijft het er dan elke keer 5 jaar hetzelfde :+
Hehe rijd ik iedere dag langs. Watch Dogs 2 en Origins stonden er ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Spel is inmiddels al gepatcht naar versie 1.02. Grootte is 3,3GB.

Changelog:
Includes a range of across-the-board improvements and bug fixes for optimal performance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Sipio schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:02:
Ik had die 30 graden van afgelopen zomer wel willen hebben, lekker inleven in de prairie temp /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vinnocchio schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 08:27:
[...]

Ik had die 30 graden van afgelopen zomer wel willen hebben, lekker inleven in de prairie temp /3
spoiler:
We beginnen in the Grizzlies geloof ik, daar ligt sneeuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
Ik ben als extreem casual gamer toch ook wel erg enthousiast over rdr2!
Mijn laatste game die ik veel gespeeld heb is GTA5...
Nu heb ik sinds kort een Xbox one S waarvan de dvddrive het niet meer doet. Ik moet een download versie kopen dus.
Nu vraag ik me af, is het de moeite waard om hem te pre orderen (a €69) of is hij op de dag van de release goedkoper te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
downloadversies duren vaak vrij lang voor ze goedkoper worden. Zeker bij Rockstar games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
Daar was ik al bang voor 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik vraag me af of de mensen die het eerste deel gespeeld hebben nou ook zoiets hebben dat dat ergens jammer is dat RDR2 een prequel is?

Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, ik heb zelf deel 1 nooit kunnen spelen maar wel wat op youtube gekeken en persoonlijk vind ik het eigenlijk best wel jammer al te weten wat er bij bepaalde personen gaat gebeuren.

Zal sowieso genieten van de game begrijp me niet verkeerd maar persoonlijk had ik het niet erg gevonden als ik toch niks zou weten wat er in het eerste deel allemaal gebeurt.

Dus misschien een tip voor mensen die deel 1 nooit gespeeld hebben, er word vaak aangeraden dan een samenvatting te kijken op youtube maar ik had het zelf liever pas daarna gekeken.

( op reddit zag ik dat er mensen zijn die denken dat er een complete remake van deel 1 ingebakken in deel 2 zit) dat zou heel mooi zijn maar nee ik geloof echt niet dat dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:59
Sipio schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 11:06:
Ik vraag me af of de mensen die het eerste deel gespeeld hebben nou ook zoiets hebben dat dat ergens jammer is dat RDR2 een prequel is?

Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, ik heb zelf deel 1 nooit kunnen spelen maar wel wat op youtube gekeken en persoonlijk vind ik het eigenlijk best wel jammer al te weten wat er bij bepaalde personen gaat gebeuren.

Zal sowieso genieten van de game begrijp me niet verkeerd maar persoonlijk had ik het niet erg gevonden als ik toch niks zou weten wat er in het eerste deel allemaal gebeurt.

Dus misschien een tip voor mensen die deel 1 nooit gespeeld hebben, er word vaak aangeraden dan een samenvatting te kijken op youtube maar ik had het zelf liever pas daarna gekeken.

( op reddit zag ik dat er mensen zijn die denken dat er een complete remake van deel 1 ingebakken in deel 2 zit) dat zou heel mooi zijn maar nee ik geloof echt niet dat dat zo is.
Tja, dat is inherent aan een prequel. Dit heb je ook met prequel films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ja dat is zo uiteraard, ga ook zeker wel van het verhaal genieten.

Maar omdat je her en der wel leest dat sommigen aanraden om een recap van deel 1 door te kijken, tja persoonlijk had ik dat dan liever daarna gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dan mis je dingen die er speciaal ingezet zijn. Over het algemeen krijg je de beste ervaring als je boeken of films of games in de maak volgorde leest, kijkt of speelt. De maker kan makkelijker verwijzingen naar iets dat af is makenals andersom. Maar goed, dit is natuurlijk slechts mijn mening. Internet staat vol met discussies over de juiste volgorde van bepaalde franchises ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik zou zeker een recap kijken. RDR2 is juist gemaakt om er achter te komen waarom van der Linde slecht is geworden terwijl jij in het begin een soort van Robin Hood instelling had. Je gaat er achter komen waarom John Martin uit de gang is gestapt etc.

RDR2 is bedoeld als prequel dus zo moet je hem ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet eigenlijk niet of ik meer uitkijk naar de game of naar de guide :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Enigszins off-topic: wat is dat RDR2 slowchat topic een vervelend topic zeg. Of ja, ik bedoel eigenlijk meer dat het heel vervelend is dat die erbij is gekomen. Sinds dat topic is opgericht is mijn bookmark steeds volledig naar de knoppen. In eerste instantie was mijn bookmark verdwenen, toen heb ik het normale topic weer opgezocht, de laatste reactie gebookmarked en sindsdien komt het regelmatig voor dat die bookmark ineens weer naar het slowchat topic verwijst waardoor ik mijn bookmark van het normale topic weer kwijt ben.

Ben ik de enige of zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik snap wat jullie bedoelen, zal me allemaal nog wel duidelijk worden als ik deze doorgespeeld heb.

Zag trouwens dat deel 1 te spelen was op psnow, maar heb her en der al gezien dat dat niet echt heel super werkt, en ok gameplay before graphics maar er is een grens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik gebruik dit forum niet op die manier dus heb er persoonlijk geen last van,.. maar dit kun je beter in het slow chat topic posten :P

(geintje) hopelijk een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Gordon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-09 09:24
Toch maar besteld bij MM hier. 53 euro was nog een koopje voor de ps4 versie.
De vorige met plezier gespeeld en of er nu een pc-versie komt achteraf of niet, het kriebelde te veel. ;)

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17 Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Sipio schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:50:
Ik gebruik dit forum niet op die manier dus heb er persoonlijk geen last van,.. maar dit kun je beter in het slow chat topic posten :P

(geintje) hopelijk een oplossing.
Haha, dat zou je zeggen ja, maar ik wil juist niks met dat topic te maken hebben. Vind twee topics over 1 game veel te verwarrend en onoverzichtelijk, dus daar heb ik geen zin in. :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
dvd-linden schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:05:
Enigszins off-topic: wat is dat RDR2 slowchat topic een vervelend topic zeg. Of ja, ik bedoel eigenlijk meer dat het heel vervelend is dat die erbij is gekomen. Sinds dat topic is opgericht is mijn bookmark steeds volledig naar de knoppen. In eerste instantie was mijn bookmark verdwenen, toen heb ik het normale topic weer opgezocht, de laatste reactie gebookmarked en sindsdien komt het regelmatig voor dat die bookmark ineens weer naar het slowchat topic verwijst waardoor ik mijn bookmark van het normale topic weer kwijt ben.

Net getest met 2 nieuwe bookmarks en die werken voor beide topics. Maar ik navigeer altijd via 'mijn topics'.

Alle bookmarks verwijderen en opnieuw aanmaken moet het oplossen lijkt me.
dvd-linkden schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 15:05:
[...]

Haha, dat zou je zeggen ja, maar ik wil juist niks met dat topic te maken hebben. Vind twee topics over 1 game veel te verwarrend en onoverzichtelijk, dus daar heb ik geen zin in. :P 8)
Niets verwarrend aan, doen we al een tijdje bij grote releases omdat het officiële topic zo rond de release echt nergens overgaan.

De scheiding is duidelijk, in het het officiële topic post je inhoudelijk over de game, serieuse discussie etc. De rest (je posts zijn bij deze verplaatst) kan hier.

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 14-10-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dr.Gordon schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:57:
Toch maar besteld bij MM hier. 53 euro was nog een koopje voor de ps4 versie.
De vorige met plezier gespeeld en of er nu een pc-versie komt achteraf of niet, het kriebelde te veel. ;)
Hebben die hem nu al in de aanbieding dan? Op de website staat de standaard versie nog voor 60.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 14-10-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
Zojuist de PS4 pro bundle besteld bij MM, en nu maar hopen dat deze wel voorradig is op de launch datum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Mr.Whitewolf88 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 15:53:
Zojuist de PS4 pro bundle besteld bij MM, en nu maar hopen dat deze wel voorradig is op de launch datum :D
Nice! (y) heb je ook een HDR tv? Al zal het vast ook een voordeel hebben op een "normale" tv.

Moet het zelf doen met de PS4 en een HD tv en kan me alleen maar voorstellen wat ik ga mislopen aan pracht :P

Op de PC probeerde ik altijd redelijk bij te blijven qua updaten maar was er op een gegeven moment wel klaar mee.

Zou me beter afgaan bij de console dacht ik en dan komen ze met Pro's en UHDTvs, valt helemaal al niet meer te betalen (voor mij dan iig niet) :P

Ga desalniettemin genieten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Gordon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-09 09:24
Chaoss schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 15:40:
[...]

Hebben die hem nu al in de aanbieding dan? Op de website staat de standaard versie nog voor 60.
Dit is wel in België. Geen idee hoe dit zit in Nederland.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/483f4wk.jpg

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17 Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dvd-linden schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 14:05:

Ik bookmark altijd de “last” pagina van een topic. Dus daar heb ik geen last van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
Sipio schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:18:
[...]

Nice! (y) heb je ook een HDR tv? Al zal het vast ook een voordeel hebben op een "normale" tv.

Moet het zelf doen met de PS4 en een HD tv en kan me alleen maar voorstellen wat ik ga mislopen aan pracht :P

Op de PC probeerde ik altijd redelijk bij te blijven qua updaten maar was er op een gegeven moment wel klaar mee.

Zou me beter afgaan bij de console dacht ik en dan komen ze met Pro's en UHDTvs, valt helemaal al niet meer te betalen (voor mij dan iig niet) :P

Ga desalniettemin genieten hoor.
up to date blijven is tegenwoordig inderdaad een zeer prijzige bezigheid, schaf de ps4 ook alleen aan voor RDR 2 maar ik moet nu eenmaal alles wat Rockstar fabriceert in huis hebben dan maar een weekje droog brood :9 .
Momenteel nog geen hdr tv in huis maar ben aan het kijken voor de LG c8, doen we maar met de 13e maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dr.Gordon schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:20:
[...]

Dit is wel in België. Geen idee hoe dit zit in Nederland.

[Afbeelding]
Wut, gek... Najah ik haal de game ongeacht de prijs op de release dag. En als de MM een nacht opening doet dan haal ik hem daar sowieso. Hoop eigenlijk dat ze de SE dan in de aanbieding hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Omdat ik niet kon wachten toch maar even alvast mijn digitale kopie besteld in de PS Store. Pre-loaden vanaf 24-10-18 :D:D. Hopelijk zit de day 1 patch hier gelijk bij in of wordt deze apart gepre-load voor de release. Ik heb iig vanaf 26-10 drie dagen vrij om helemaal los te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Chaoss schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 15:37:
[...]

Net getest met 2 nieuwe bookmarks en die werken voor beide topics. Maar ik navigeer altijd via 'mijn topics'.

Alle bookmarks verwijderen en opnieuw aanmaken moet het oplossen lijkt me.

[...]

Niets verwarrend aan, doen we al een tijdje bij grote releases omdat het officiële topic zo rond de release echt nergens overgaan.

De scheiding is duidelijk, in het het officiële topic post je inhoudelijk over de game, serieuse discussie etc. De rest (je posts zijn bij deze verplaatst) kan hier.
Het probleem zit hem er volgens mij in dat als je een reactie bookmarkt en deze reactie verplaatst wordt naar het slowchat topic je dus je bookmark voor het normale topic kwijt bent. Dus in die zin is het, wat mij betreft, absoluut niet optimaal en zelfs redelijk hinderlijk (en dan druk ik me nog mild uit). Heb de bookmarks al meerdere keren verwijderd en het opnieuw geprobeerd, maar ik verwacht dat het probleem blijft ontstaan door hetgeen dat ik hier een paar zinnen boven beschrijf.

En ik zei al, ik vind het behoorlijk verwarrend. Dat er een inhoudelijke scheiding wordt gemaakt prima, dat is tot op zekere hoogte nog te volgen, maar als dat ervoor zorgt dat topics niet meer goed werken, rommelig worden en bookmarks niet meer werken dan kan je niet zeggen dat er niks aan schort. Maar goed, ik laat het hierbij. Ik probeer wel een andere oplossing te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ja als je een bookmark naar een reactie maakt en die wordt verplaatst naar een ander topic dan verhuisd de bookmark mee.

Dan is het probleem niet dat er 2 topics zijn maar dat er in het verkeerde topic gepost is.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Eerste screenshot van RDR2 online is gelekt:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5pMViYiPOfd7a1N1NVboBAFb/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:25
Breng ze nou niet op ideeën voor een pre-order bonus voor de 'special ultimate xl edition'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Waar zijn de chromen paarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:54:
Eerste screenshot van RDR2 online is gelekt:

spoiler:
Wel jammer dat de indianen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Zo, pre-order geplaatst voor Xbox One X. Pre-load is ook aanwezig mag ik hopen? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Keuzes keuzes... liefst heb ik de fysieke ultimate edition. Maar de charmes van een nacht launch zijn voor mij behoorlijk verdwenen. Kom je thuis kun je eerst 105 gig kopiëren en daarna een dikke day one patch downloaden.

Kopen in de psn store is zooo verleidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30
Chaoss schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:25:
[...]

Ok dat wordt de 26ste vrij nemen :P
Ik heb nog overuren staan , die ga ik mooi opnemen :P
Rivanov schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:32:
Zo, pre-order geplaatst voor Xbox One X. Pre-load is ook aanwezig mag ik hopen? ;)
Hoop dat die deze week wel komt, meestal 1 week voor de release

[ Voor 38% gewijzigd door G_Dragon op 15-10-2018 08:23 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
schumi1986 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 01:09:
Keuzes keuzes... liefst heb ik de fysieke ultimate edition. Maar de charmes van een nacht launch zijn voor mij behoorlijk verdwenen. Kom je thuis kun je eerst 105 gig kopiëren en daarna een dikke day one patch downloaden.

Kopen in de psn store is zooo verleidelijk.
Las net dat dat een misverstand was, de download zou ongeveer 50gb zijn. Die 105 was voor de bundel met nieuwe Playstation ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Pff kon het niet laten, toch maar ff vrijgenomen de 26ste... :+

En dan speel ik het zo lang achter elkaar dat ik er meteen klaar mee ben ws. 8)7

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1 2 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2