Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:58

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
418O2 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:24:
[...]

Las net dat dat een misverstand was, de download zou ongeveer 50gb zijn. Die 105 was voor de bundel met nieuwe Playstation ofzo.
Die 50gb Was ook alweer ontkracht, iemand heeft dat geroepen zonder bron. In de Xbox store staat dat je 88Gb nodig hebt.

Ik kan me niet voorstellen dat de game 'maar' 50Gb is (gezien de grote en uitgebreidheid van de game).. Van de playstation is bekend dat die wat extra ruimte nodig heeft tijdens de installatie.

Lijkt dat een installatie grote van rond de 75Gb wel realistisch is.
schumi1986 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 01:09:
Keuzes keuzes... liefst heb ik de fysieke ultimate edition. Maar de charmes van een nacht launch zijn voor mij behoorlijk verdwenen. Kom je thuis kun je eerst 105 gig kopiëren en daarna een dikke day one patch downloaden.

Kopen in de psn store is zooo verleidelijk.
Ben nog nooit bij een nachtopening geweest omdat ik het bij andere games niet de moeite vond. Ben voor RDR2 wel zo hyped dat het me voor de verandering een keer leuk lijkt, beetje van de sfeer proeven. En ik woon op 10min. rijden van een Mediamarkt, dus ik kan zo weer thuis zijn.

En met een nachtopening lijkt me de kans ook vrij klein dat de game al uitverkocht is, dus dat is dan weer een kleine garantie. Ik weet nog niet zeker of ik de 26'ste vrij heb, mocht ik wel vrij hebben dan ga ik de game wel gelijk installeren en spelen, tijdens het installeren een beetje meerijden op de hypetrain hier en op Reddit, een soort van digitale gezelligheid :P

[ Voor 49% gewijzigd door Chaoss op 15-10-2018 12:55 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Rivanov schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:32:
Zo, pre-order geplaatst voor Xbox One X. Pre-load is ook aanwezig mag ik hopen? ;)
Zeker! Weet alleen de Xbox datum niet. Mijn PS4 zegt 24-10 automatisch downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:22:
Pff kon het niet laten, toch maar ff vrijgenomen de 26ste... :+

En dan speel ik het zo lang achter elkaar dat ik er meteen klaar mee ben ws. 8)7
Ben over het algemeen genomen ook altijd vrij snel klaar met games maar voor deze heb ik 4 dagen vrij genomen :P (voordeel van maar 1 weekje vakantie afgelopen zomer)

Toch denk ik dat ik nog lang van deze ga genieten, laatste game waar ik volledig in opging was Fallout4.

Kon me gewoon al vermaken met het zitten samen met Dogmeat in mijn zelf gebouwde settlement met Radio en Discoball :+

Ik hoop dat het in deze game zo is dat als je zelf een eigen kamp maakt dat je dan ook gewoon dingen rondom het kamp kan doen, beetje eten en zuipen, guns cleanen,dacht gelezen te hebben dat dat mogelijk is maar heb zoveel moois gelezen over de game,.. tis allemaal bijna te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:01
Ik weet niet of het toeval is maar in 1881 op 26 oktober vond de beroemdste shoot-out plaats in het wilde westen: Wikipedia: Gunfight at the O.K. Corral

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

nieuws: Red Dead Redemption 2 heeft campagne van 60 uur met 1200 acteurs

En waar gaan 90% van de reacties over? Een pc-versie ja of nee... vermoeiend.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30
Wat kunnen ze ongeduldig zijn he :F

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Daarom ben ik altijd blij met console only of iig gesplitste topics, dat ellenlange gezeur over hoeveel frames per seconde ze wel niet hebben soms is zo irritant. Voor een masterrace zijn ze wel ubersaai.

Nu gaat het tenminste over het spel ipv over de drivers van de videokaart en de systeemeisen. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik heb nooit een pre-order aankoop gedaan in de psn store, hoe gaat dat in werking ? ik koop nu het spel en alles wordt direct gedownload, maar is pas op release geldig ? ontvang je ook direct tussentijdse patches voor de release, zodat ik direct kan spelen op launch day ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Flagg schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

Daarom ben ik altijd blij met console only of iig gesplitste topics, dat ellenlange gezeur over hoeveel frames per seconde ze wel niet hebben soms is zo irritant. Voor een masterrace zijn ze wel ubersaai.

Nu gaat het tenminste over het spel ipv over de drivers van de videokaart en de systeemeisen. :P
Dat is inderdaad wel gunstig. Je ziet te vaak dat het uiteindelijk niet over het spel meer gaat maar waarom kaart X niet werkt met driver Y. Ik neem een mindere framerate (voor zover dat echt belangrijk is) graag voor lief als het tenminste zonder gedoe werkt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Hamazaki schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:21:
ik heb nooit een pre-order aankoop gedaan in de psn store, hoe gaat dat in werking ? ik koop nu het spel en alles wordt direct gedownload, maar is pas op release geldig ? ontvang je ook direct tussentijdse patches voor de release, zodat ik direct kan spelen op launch day ?
Je koopt hem nu al. De game ondersteund waarschijnlijk pre-loading maar afaik is hier nooit iets officieels over gemeld. maar bijna elke game ondersteund dit tegenwoordig. Dit wil zeggen dat de game een paar dagen voor de release datum al wordt gedownload (en geïnstalleerd) de game blijft 'gelocked' tot 00:00 uur op de 26'ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:24:
[...]

Je koopt hem nu al. De game ondersteund waarschijnlijk pre-loading maar afaik is hier nooit iets officieels over gemeld. maar bijna elke game ondersteund dit tegenwoordig. Dit wil zeggen dat de game al voor de release datum wordt gedownload (en geïnstalleerd) de game blijft 'gelocked' tot 00:00 uur op de 26'ste.
ontvang je de eventuele update-patch pas na de release ? of gebeurt dit tussendoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Hamazaki schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:21:
Je koopt nu en op 24 oktober wordt alles gedownload inclusief vrijgegeven patches. 26 oktober middernacht kan je het spel starten. Tot die tijd kan je kijken naar een aftellende klok.
Chaoss schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:24:
[...]

Je koopt hem nu al. De game ondersteund waarschijnlijk pre-loading maar afaik is hier nooit iets officieels over gemeld. maar bijna elke game ondersteund dit tegenwoordig. Dit wil zeggen dat de game een paar dagen voor de release datum al wordt gedownload (en geïnstalleerd) de game blijft 'gelocked' tot 00:00 uur op de 26'ste.
Spel ondersteunt preloading. 24 oktober start de download.

[ Voor 31% gewijzigd door The_Worst op 15-10-2018 13:27 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
#PCMasterRace :+
The_Worst schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:26:
[...]

Je koopt nu en op 24 oktober wordt alles gedownload inclusief vrijgegeven patches. 26 oktober middernacht kan je het spel starten. Tot die tijd kan je kijken naar een aftellende klok.
Nu dacht ik dat het kopen met een USA account betekend dat je later kunt starten. Geld dit andersom ook?
Want HongKong was altijd wel lekker geprijsd maar daar is het natuurlijk ook veel eerder 26/10.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 15-10-2018 13:54 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Wat ik begreep wel. Je kan starten om middernacht in de lokale tijd van je account.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
Zou daar niet een IP check by gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The_Worst schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:55:
Wat ik begreep wel. Je kan starten om middernacht in de lokale tijd van je account.
Aah lekker, dan koop ik hem in HK denk ik.
Desnoods via VPN de eerste uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Moet je wel PSN-kaarten kopen die werken in HK. PayPal werkt ook niet omdat het land wordt gecontroleerd.

@Hindelaufen Bij mijn US-account nooit gemerkt. Moet wel Amerikaanse PSN-kaarten via Amazon omdat je anders niet kan betalen in de PlayStation Store.

[ Voor 42% gewijzigd door The_Worst op 15-10-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The_Worst schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:57:
Moet je wel PSN-kaarten kopen die werken in HK. PayPal werkt ook niet omdat het land wordt gecontroleerd.

@Hindelaufen Bij mijn US-account nooit gemerkt. Moet wel Amerikaanse PSN-kaarten via Amazon omdat je anders niet kan betalen in de PlayStation Store.
Ja ik had vroeger al een account uit HK met daaraan ook een werkende Paypal (aangemaakt met VPN, enz)
Mijn Nederlandse CC zit daaraan, zou niet moeten werken maar doet het wel 8)7

Ik ben alleen twee jaartjes geleden ofz overgegaan op fysieke games het zou zomaar kunnen dat het inmiddels stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
The_Worst schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:26:
[...]

Daar gaan we wel vanuit :), toch hou ik me hart erbij vast of dit echt allemaal zo soepel zal gaan werken.
De laatste keren dat een game om 00:00 speelbaar hoorde te zijn waren er elke keer problemen bij Microsoft waardoor het pas in de ochtend kon, daardoor een beetje het vertrouwen verloren in deze belofte :o .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik haalde vroeger spellen uit de US omdat dit soms zo 15 tot 20 euro kon schelen. Tegenwoordig maar gewoon uit Nederlandse store.

@G_Dragon Bij Sony in ieder geval nooit problemen mee gehad. Diverse grote launches draaiden perfect en alles direct om middernacht of 6 uur 's ochtends indien ik het in Amerika had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
The_Worst schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:09:
Ik haalde vroeger spellen uit de US omdat dit soms zo 15 tot 20 euro kon schelen. Tegenwoordig maar gewoon uit Nederlandse store.

@G_Dragon Bij Sony in ieder geval nooit problemen mee gehad. Diverse grote launches draaiden perfect en alles direct om middernacht of 6 uur 's ochtends indien ik het in Amerika had gehaald.
Alleen maar beter! :) ik had er last van bij State Of Decay 2 & F1 2018 dat ik voor beide op bleef en vervolgens niet wouden opstarten om 00:01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:20

kaanmijo

Picobello B.V.

Misschien een rare vraag, maar ik wil het toch even zeker weten. Als ik 'm digitaal pre-order krijg je er een cash-bonus voor de single player bij. Ik wíl echter helemaal geen single-player cash bonus. Bij GTA V kreeg je die namelijk ook en begon je als Franklin met 500k in je zak, wat imo veel te veel was.

Mijn vraag is nu dan ook, krijg je die pre-order bonussen als code (net als met een fysieke editie), of zijn die standaard al geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

kaanmijo schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:26:
Misschien een rare vraag, maar ik wil het toch even zeker weten. Als ik 'm digitaal pre-order krijg je er een cash-bonus voor de single player bij. Ik wíl echter helemaal geen single-player cash bonus. Bij GTA V kreeg je die namelijk ook en begon je als Franklin met 500k in je zak, wat imo veel te veel was.

Mijn vraag is nu dan ook, krijg je die pre-order bonussen als code (net als met een fysieke editie), of zijn die standaard al geactiveerd?
Dat is voor zover ik weet voor GTA V, en dat is inderdaad alleen bij digitaal pre-orderen in de PSN winkel.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 16:22
Ik wil al langere tijd een PS4 en die bundel met RDR 2 lijkt me een goede optie om er eindelijk één aan te schaffen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:20

kaanmijo

Picobello B.V.

Kuusj schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:03:
[...]

Dat is voor zover ik weet voor GTA V, en dat is inderdaad alleen bij digitaal pre-orderen in de PSN winkel.
Dit is niet (alleen) voor GTA, check de pagina maar: https://store.playstation...app%3Alink%20menu%3Astore. M'n vraag is dan ook of je die bonus standaard al geactiveerd is als je 'm pre-ordered of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb hem juist fysiek besteld in de hoop hem een dagje eerder te kunnen spelen. Zal wel niet maar toch.

Vind het best wel knap dat er weinig naar buiten komt zo vlak voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
RedHat schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:11:
Vind het best wel knap dat er weinig naar buiten komt zo vlak voor de release.
Rock* is daar wel goed in, was destijds met GTA5 maar ook RDR1 ook zo summier, imho werkt dat wel beter voor de hype.

Altijd beter dan die games waar vantevoren letterlijke uren aan gameplay vrij gegeven wordt. Days Gone is bijvoorbeeld als zoveel gameplay van vrijgeven dat je al helemaal weet hoe die game er uit ziet en speelt.

Vorige week is er een kleine update geweest wat betreft de wapens en hun animaties, ik verwacht deze week en volgende week nog wat van die kleine updates. Misschien nog een release trailer die ook op TV uitgezonden wordt, maar ik verwacht dat die uit beelden zal bestaan die we al gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
Twijfel beetje welke editie ik zal kopen, is het nou echt het extra geld waard om special edition of ultimate edition te kopen voor de dingen die je ervoor krijgt? Ben toch wel van plan meer singeplayer te gaan spelen, dus special edition zal denk ik wel het beste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:24
'Je doet automatisch mee als je pre-ordert en het betreft inderdaad een winactie. Als je wordt gekozen ontvang je de game 's nachts al, anders de volgende dag. We kunnen wel verklappen dat er meerdere winnaars zullen zijn.'

Aldus Bol.com over de mogelijke nachtlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
kaanmijo schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:25:
[...]

Dit is niet (alleen) voor GTA, check de pagina maar: https://store.playstation...app%3Alink%20menu%3Astore. M'n vraag is dan ook of je die bonus standaard al geactiveerd is als je 'm pre-ordered of niet.
Meestal is het zo (maar bind me er niet op vast) dat je een extra code krijgt die je nog apart moet invoeren, dat dus niet doen en je hebt de bonussen ook niet.

Zeker weten doe ik het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Chaoss schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:33:
[...]

Rock* is daar wel goed in, was destijds met GTA5 maar ook RDR1 ook zo summier, imho werkt dat wel beter voor de hype.

Altijd beter dan die games waar vantevoren letterlijke uren aan gameplay vrij gegeven wordt. Days Gone is bijvoorbeeld als zoveel gameplay van vrijgeven dat je al helemaal weet hoe die game er uit ziet en speelt.

Vorige week is er een kleine update geweest wat betreft de wapens en hun animaties, ik verwacht deze week en volgende week nog wat van die kleine updates. Misschien nog een release trailer die ook op TV uitgezonden wordt, maar ik verwacht dat die uit beelden zal bestaan die we al gezien hebben.
Enerzijds met je eens, ware het niet dat ik zelf nog zeer weinig weet van het verhaal van Days Gone. Maar op basis van de gameplay en setting weet ik al helemaal dat het mijn ding gaat zijn. Van RDR2 weet ik nog niet echt hoe het speelt een hoe de gameplay er daadwerkelijk uitziet, wat me anderzijds weer meer doet afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Donstil schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Aah lekker, dan koop ik hem in HK denk ik.
Desnoods via VPN de eerste uren.
http://psn4.com/search/red+dead+redemption+2 hij is in Indonesië nog wat goedkoper kennelijk, maar dat als je rechtstreeks kan betalen in HK zalmdwt wel goedkoper zijn dan met prepaid kaarten voor Indonesië

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wat een gedoe om 15 euro te besparen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ik heb de Special edition 'gekocht' bij Mediamarkt op afhalen, en betalen als ik daar ben. Weet iemand uit ervaring of ik gewoon op openingstijd binnen kan lopen en m'n game krijg of moet nog ergens op wachten?

Anders loop ik sowieso binnen en koop hem wel uit de rekken als hij er is.
Heb ook een pre-order staan bij Bol.com, maar dat is de normale edition (wel 'maar' 54€ voor betaald itt de 80€ nu...). Denk dat ik die dan maar annuleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:59:
Wat een gedoe om 15 euro te besparen :+
Dat is dan ook niet het doel. Eerder spelen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:00:
[...]

Dat is dan ook niet het doel. Eerder spelen wel :)
wat een gedoe om iets eerder te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Wessel22 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:02:
Twijfel beetje welke editie ik zal kopen, is het nou echt het extra geld waard om special edition of ultimate edition te kopen voor de dingen die je ervoor krijgt? Ben toch wel van plan meer singeplayer te gaan spelen, dus special edition zal denk ik wel het beste zijn.
Dat weet je zelf het beste toch? Ik heb zelf gewoon de normale gekocht omdat ik daar waarschijnlijk meer dan genoeg aan heb maar misschien wil jij een kaart of een extra bankoverval voor €35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Zou yourgamezone de game weer 3 dagen voor de release verzenden zoals ze vaak doen? Dit gaat natuurlijk wel om een grotere titel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
G_Dragon schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:35:
Zou yourgamezone de game weer 3 dagen voor de release verzenden zoals ze vaak doen? Dit gaat natuurlijk wel om een grotere titel :P
Ik heb het wel gegokt. maar ook een artikeltje bij de MM apart laten leggen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Swaxie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:38:
[...]

Ik heb het wel gegokt. maar ook een artikeltje bij de MM apart laten leggen haha
Haha jij hebt het goed geregeld zo te horen, ik heb de game digitaal gekocht en achteraf toch een klein beetje spijt van dat ik nu geen disc versie heb haha :P. Maar 55 euro voor de special edition digitaal is niet geen miskoop geweest :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
G_Dragon schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:43:
[...]

Haha jij hebt het goed geregeld zo te horen, ik heb de game digitaal gekocht en achteraf toch een klein beetje spijt van dat ik nu geen disc versie heb haha :P. Maar 55 euro voor de special edition digitaal is niet geen miskoop geweest :o
Ik verwacht eerlijk gezegd niet te veel van een eerdere speelsessie. Het gaat mij er gewoon om dat ik op vrijdag een exemplaar wil hebben. Dus mocht de post verzaken haal ik hem gewoon op bij de MM bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 00:24

iew

What the...?!

Ik blijf het toch een beetje raar vinden dat ik hier al meerdere keren heb gelzen dat RDR2 op 26 oktober om 0.01u uur speelbaar zal zijn.

Het lijkt mij toch dat wanneer het 25 oktober is, het snachts om 0.01u al 26 oktober is... (local time)

Just saying...

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

iew schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:28:
Ik blijf het toch een beetje raar vinden dat ik hier al meerdere keren heb gelzen dat RDR2 op 26 oktober om 0.01u uur speelbaar zal zijn.

Het lijkt mij toch dat wanneer het 25 oktober is, het snachts om 0.01u al 26 oktober is... (local time)

Just saying...
Release date is toch ook 26 oktober...

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Odieus schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Release date is toch ook 26 oktober...
Klopt maar op 26 okt om 0.01u is het alweer 27 okt.
Snappie wat ik bedoel ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
25 oktober 23:59
1 minuut later
26 oktober 0:00

dus ik snap niet goed waarom je die 0:01 bij de vorige dag doet, dan is namelijk net de nieuwe datum ingegaan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

ArthurMorgan schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:39:
25 oktober 23:59
1 minuut later
26 oktober 0:00

dus ik snap niet goed waarom je die 0:01 bij de vorige dag doet, dan is namelijk net de nieuwe datum ingegaan.
Waarschijnlijk omdat ik net wakker ben... ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ze hebben de PS4 versie niet (meer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
gnauw schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:28:
wat een gedoe om iets eerder te spelen
Als je de ervaring niet hebt lijkt iets al snel gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
shoombak schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:45:
[...]

Ze hebben de PS4 versie niet (meer)?
Gaat inderdaad hard, de special edition en ultimate edition zijn beide ook al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Gisteren toch maar overstag gegaan en de Ultimate Edition gehaald voor de PS4 bij MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
iew schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:28:

Just saying...
Als het 25 oktober is en het wordt 00:01 (of 00:00 eigenlijk al), dan is het in principe al 26 oktober. Om 00:00 start inderdaad de nieuwe dag.

Ongetwijfeld al vermeld hier, maar ik lees net dat de reviews de 25e online komen. Net als bij GTA ook een dag van tevoren dus. Ben zeer benieuwd naar de scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Hmm, nu ga ik denk ik toch maar eens de MM klantenservice lastig vallen. Gister dus de special edition gereserveerd voor afhalen, krijg ik een mail dat het artikel nog even op zich laat wachten (de volgende werkdag?) en ik dus een kortingscode van 5 euro krijg.

Dat ik het niet nu ging krijgen was mij ook wel duidelijk, maar bedoelen ze nu dat hij er 26 oktober niet is of is dit een foutje? Als ik het spel maar heb :+

Kan ik hem beter nog eens reserveren met die 5,- korting :+

[ Voor 6% gewijzigd door Kuusj op 16-10-2018 11:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:38

ScreamGT

joejoe

Wat een gepeins en gedoe hier zeg :,)

Oplossing voor al die onzekerheden die ik voorbij zie komen: Kopen in de PlayStation store > preloaden vanaf de 24e en opstarten om middernacht.

Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Vandaag 2 jaar geleden:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/920sg8ziois11.jpg

Nog 10 dagen te gaan *O* en dan:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/7cxt09abris11.jpg
ScreamGT schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:11:
Wat een gepeins en gedoe hier zeg :,)
Daar is dit topic voor ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 16-10-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
shoombak schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:35:
RDR1 was ik vrij snel klaar mee, op de een of andere manier trok het me vrij weinig. Ook komen er teveel games uit momenteel, niet te doen :+
Ik heb bewust Assassins creed niet gehaald. Die doe ik mezelf wel cadeau met de kerst. Anders had ik die moeten afraffelen voordat RDR2 uit komt en dat zou ook zonde zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Oooooops, ik ben lekker bezig...

Dacht de game al eeuwen in de preorder te hebben, maar dat heb ik blijkbaar helemaal nog niet gedaan :? 8)7 Dus snel nog even bestellen, maar YGZ heeft hem al niet meer. Dan maar bij Bol .... :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

-SaveMe- schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:18:
Oooooops, ik ben lekker bezig...

Dacht de game al eeuwen in de preorder te hebben, maar dat heb ik blijkbaar helemaal nog niet gedaan :? 8)7 Dus snel nog even bestellen, maar YGZ heeft hem al niet meer. Dan maar bij Bol .... :9
Hmm, was eigenlijk van plan om even de reviews af te wachten en hem daarna bij YGZ te pre-orderen (scheelt toch bijna 5 euro). Nu toch maar snel voor 55,75 euro bij een andere shop gepre-ordered, aangezien de previews laaiend enthousiast zijn en ik deel 1 ook fantastisch vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

kun je een digital pre-order in de PSN store nog wijzigen?
Begin toch te twijfelen om niet de standaard maar de-luxe editie te nemen.

Anderzijds is 30 euro meer voor een paar digitale extra's wel weer veel.....dilemma.
Ben echt wel van plan om de on-line versie te gaan spelen, zodra beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Pre-orders kan je tot de release date nog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Laatst online: 21-09-2024
Bij allyourgames hebben ze nu ook de special edition voor €75,99, heb gelijk gepreorderd https://www.allyourgames....ition.html?source=beslist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Odieus schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:31:
[...]

Hmm, was eigenlijk van plan om even de reviews af te wachten en hem daarna bij YGZ te pre-orderen (scheelt toch bijna 5 euro). Nu toch maar snel voor 55,75 euro bij een andere shop gepre-ordered, aangezien de previews laaiend enthousiast zijn en ik deel 1 ook fantastisch vond.
Reviews komen pas een dag van tevoren online? of zelfs na de release, dus als je hem de 26'ste wilt spelen is review afwachten geen optie. Soms heb je inderdaad geen reviews nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 16-10-2018 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Chaoss schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:04:
[...]

Reviews komen pas een dag van tevoren online? of zelfs na de release, dus als je hem de 26'ste wilt spelen is review afwachten geen optie. Soms heb je inderdaad geen reviews nodig.
Bij de meeste webshops heb je hem op de dag van de release thuis wanneer je hem de dag ervoor besteld, dat doe ik tenminste meestal ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/kpWEffj2suOwWZyGnmFETCjI9NPl96HIY7lFFrm7mQk.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=e7aa7e8f989f210db9dac8fb941219a3c9bbc585

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Dat hij nog zo'n oud toestel gebruikt ... :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Ik heb de RDR2 besteld bij Bol.com, was opzich wel benieuwd of ik de game de 26ste kon verwachten of de dag erna.

Dit dus gevraagd aan een medewerker met een heerlijke reactie tot gevolg:
''Mocht de postkoets niet overvallen worden, dan mag je er zeker van uitgaan dat John Marston inderdaad op 26 oktober aan de deur staat.''

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:41
Marshalty schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:49:
Ik heb de RDR2 besteld bij Bol.com, was opzich wel benieuwd of ik de game de 26ste kon verwachten of de dag erna.

''Mocht de postkoets niet overvallen worden, dan mag je er zeker van uitgaan dat John Marston inderdaad op 26 oktober aan de deur staat.''

Haha da's leuk man. Hopelijk wordt ie niet overvallen dan! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56

Die zijn redelijk accuraat dus de 26ste geen probleem denk ik.
Ik laat hem thuis toekomen; werk die dag van thuis dus installeren kan rustig gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie

Is beter dan die standaard mails die de meeste internetbedrijven normaal altijd sturen haha. Alhoewel de klantenservice bij Bol.com meestal wel oke is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Mijn FIFA pre order kwam op release dag.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
New Yorker schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:12:
[...]

Mijn FIFA pre order kwam op release dag.
Ik lees bij de reviews op budgetgaming ook steeds meer dat mensen hem op de release dag krijgen, volgens mij hebben ze hun beleid aangepast :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter

Opzich een leuke reactie, beetje Jammer dat John Marston niet de hoofdrol speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Chaoss schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:20:
[...]

Opzich een leuke reactie, beetje Jammer dat John Marston niet de hoofdrol speelt :+
Misschien weten ze bij bol.com stiekem al meer over het verhaal... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik sta dan iig niet voor de deur :P

O-)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41

Rot voor je dat ze kennelijk van plan zijn RDR1 naar je te versturen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:40
rwbk schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:29:
Gisteren toch maar overstag gegaan en de Ultimate Edition gehaald voor de PS4 bij MediaMarkt.
Dus je koopt een game van bijna €95,- voor een kaart en voor de rest alleen maar digitaal spul?

Ik heb veel zin in de game en ga hem zeker halen, maar dit soort prijzen staan mij toch echt tegen. Vooral omdat er zoveel geld meer betaald wordt voor een beetje digitaal spul die waarschijnlijk sowieso in de game zit, alleen moet je er dan wat meer moeite voor doen.

Had mij totaal nog niet verdiept in de verschillende edities die je kunt kopen, maar als ik nu al zie dat ze voor singleplayer en multiplayer allerlei extra's bieden dan is het maar wachten op al die microtrasacties die ze aanbieden :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
@Andyk125 Hier is een overzicht van de verschillende versies:
Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/5in4ydWBlMh9OpAxku1Buc9LdHXBKAP4G9Q921s9oR8.png?auto=webp&s=d2cc66f5cc0914644b1ac7e70bb22d4669957189

Ik neig zelf het meeste naar de fysieke Special Edition, dan heb ik de map en alle single player content.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 16-10-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Andyk125 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:11:
[...]

Dus je koopt een game van bijna €95,- voor een kaart en voor de rest alleen maar digitaal spul?

Ik heb veel zin in de game en ga hem zeker halen, maar dit soort prijzen staan mij toch echt tegen. Vooral omdat er zoveel geld meer betaald wordt voor een beetje digitaal spul die waarschijnlijk sowieso in de game zit, alleen moet je er dan wat meer moeite voor doen.

Had mij totaal nog niet verdiept in de verschillende edities die je kunt kopen, maar als ik nu al zie dat ze voor singleplayer en multiplayer allerlei extra's bieden dan is het maar wachten op al die microtrasacties die ze aanbieden :/
He was eerst 84 euro maar inmiddels overal uitverkocht.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

vosss schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

Ik heb bewust Assassins creed niet gehaald. Die doe ik mezelf wel cadeau met de kerst. Anders had ik die moeten afraffelen voordat RDR2 uit komt en dat zou ook zonde zijn. :)
ik was ook erg geïnteresseerd in Assassin's Creed Odyssey, maar mn vriendin ziet me al aankomen xD.
ik koop games graag de meest uitgebreide versie die er is i.v.m. extra goodies die ik altijd wel leuk vind en extra unieke missies etc. Dus voor mij was de keuze snel gemaakt,(eigenlijk was er geen keus :D) ik moest rdr2 gewoon hebben. en ik begin ook wel een beetje klaar te zijn met AC games. origins ging ik echt afraffelen omdat ik al die side dingetjes nu wel gezien heb. dat is werkelijk in alle Ubisoft games terug te vinden. enigste wat me aantrok was het feit dat de game wat meer richting een echte rpg zou gaan. koop Assassin's Creed Odyssey wel een keer als hij met dikke korting word aangeboden ofzo.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Laatst online: 21-09-2024
Kuusj schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:13:
Hmm, nu ga ik denk ik toch maar eens de MM klantenservice lastig vallen. Gister dus de special edition gereserveerd voor afhalen, krijg ik een mail dat het artikel nog even op zich laat wachten (de volgende werkdag?) en ik dus een kortingscode van 5 euro krijg.

Dat ik het niet nu ging krijgen was mij ook wel duidelijk, maar bedoelen ze nu dat hij er 26 oktober niet is of is dit een foutje? Als ik het spel maar heb :+

Kan ik hem beter nog eens reserveren met die 5,- korting :+
Hoop dan maar niet dat alle special editions later komen dan 26 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

jaco32 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:20:
[...]

Hoop dan maar niet dat alle special editions later komen dan 26 oktober...
Ik heb de MM een berichtje gestuurd met de vraag hoe dit zit.
Komt erop neer dat er gisteren een fout was bij de MM, en dat ze iedereen die een bestelling heeft geplaatst gister een 5 euro tegoedbon hebben gegeven. "Het kan zijn dat deze mail geen invloed heeft op je pre-order". "kan"..

Ook heb ik gevraagd of bekend is welke vestigingen een avondopening gaan houden, en hij kon mij zeggen dat de vestigingen in Ede, Leeuwarden, Drachten, Arnhem en Den Bosch in ieder geval voorbereidingen aan het treffen zijn voor een opening om 00:00. Meer zou duidelijk worden in de komende dagen, hij schreef de winkelpagina's in de gaten te houden.

We gaan het zien. Ik wil eigenlijk per-see die Special Edition vanwege de map en content. Zou jammer zijn als die nergens meer te koop ik voor ontvangst op releasedag.

Wel grappig dit:
Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/7RK56nURSKWUYzcct6auPg.png
"Op 25-10-18 in huis" >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Kuusj op 16-10-2018 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:01
Ik zal een gokje wagen: 95
(iets lager dan GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Anton.net schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:02:
(iets lager dan GTA V)
Ik doe mee, ik denk 98!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@Kuusj Iemand gaat je toch voor zijn ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RL0kpWu.jpg

Waarschijnlijk en hopelijk fake maar toch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik hoop niet dat hij fake is, dan beginnen de andere winkels ook met verkoop. :D

Maar ik weet wel vrij zeker dat het wel fake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Loont het nog de moeite om ‘in Rusland’ de game te kopen? Ik kan die site niet meer vinden waar de verschillende prijzen staan en Forza 7 is de laatste game aar ik dat bij deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:28
Anton.net schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:02:
(iets lager dan GTA V)
Ik denk ook een 95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:01
Ik gok ook op een aantal tienen, minstens 3! :7
Chaoss schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:39:
Ik hoop niet dat hij fake is, dan beginnen de andere winkels ook met verkoop. :D

Maar ik weet wel vrij zeker dat het wel fake is.
Wat je ziet niet is de levertijd van 9-11 dagen volgens scherpe lui op reddit :P

[ Voor 77% gewijzigd door D. Ninjai op 16-10-2018 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
D-Ed schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:17:
Loont het nog de moeite om ‘in Rusland’ de game te kopen? Ik kan die site niet meer vinden waar de verschillende prijzen staan en Forza 7 is de laatste game aar ik dat bij deed :)
www.xbox-store-checker.com

Ik heb 'm in de USA store gekocht. Heb voor € 51,- aan $ 60 Xbox tegoed gekocht via Amazon.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Normale editie 55,- bij de Mediamarkt nu, of al langer, maar volgens mij was hij voorheen gewoon 59,99
https://www.mediamarkt.nl..._BwE&gclsrc=aw.dssrc=aw.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik verwacht 96-97mc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kuusj schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:32:
Normale editie 55,- bij de Mediamarkt nu, of al langer, maar volgens mij was hij voorheen gewoon 59,99
https://www.mediamarkt.nl..._BwE&gclsrc=aw.dssrc=aw.d
Klopt was voorheen nog 60. Ik hoop dat de de SE ook iets in prijs laten zakken op de releasedag. 70 of 75 zou een mooi prijsje zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 16-10-2018 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Damn zeg is lang geleden dat ik zoveel gamesites zo unaniem lovend gezien heb over een nieuwe release na die 2 uur durende speelsessie.

Ik heb nog geen enkel negatief geluid gehoord, volgens mij wordt dit een instant hit die ook nog eens dik verdiend is.

Volgens een aantal sites is dit de eerste game waarvan de hele "wereld" daadwerkelijk geloofwaardige interactie toont en niet alleen met de hoofdpersoon wanneer die in de buurt is maar alles ook met elkaar. Of iig de indruk wekt. Ik neem tenminste aan dat niet de hele gamewereld continu gesimuleerd wordt buiten beeld. :+

Daar ben ik nog het meeste benieuwd naar of het ze nu echt gelukt is om een geloofwaardige wereld neer te zetten. Ik heb het nog nooit gezien in een game iig.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Flagg schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 20:58:
Damn zeg is lang geleden dat ik zoveel gamesites zo unaniem lovend gezien heb over een nieuwe release na die 2 uur durende speelsessie.

Ik heb nog geen enkel negatief geluid gehoord, volgens mij wordt dit een instant hit die ook nog eens dik verdiend is.

Volgens een aantal sites is dit de eerste game waarvan de hele "wereld" daadwerkelijk geloofwaardige interactie toont en niet alleen met de hoofdpersoon wanneer die in de buurt is maar alles ook met elkaar. Of iig de indruk wekt. Ik neem tenminste aan dat niet de hele gamewereld continu gesimuleerd wordt buiten beeld. :+

Daar ben ik nog het meeste benieuwd naar of het ze nu echt gelukt is om een geloofwaardige wereld neer te zetten. Ik heb het nog nooit gezien in een game iig.
Een grote wereld maken is makkelijk, die vullen met unieke content is een tweede.
No offence naar AC; Odyssey maar het voelt een beetje als een super 'lange' game die over de gehele lengte niet heel 'breed' is. Ik verwacht dat na 7-8 jaar werk met een studio als Rockstar en berichten over 1200 acteurs, 2,5 meter papier en de andere bekende dingen dat RDR2 zowel heel lang zal zijn, maar minstens zo belangrijk ook heel breed is. Misschien is breder zijn nog wel belangrijker dan lang.

Maar goed, we weten allemaal even weinig. Dat kan positief zijn, maar ook zeker negatief. Echter weet je bij een bedrijf als Rockstar dat ze hoogstwaarschijnlijk geen rotzooi zullen opleveren, daarvoor is de inzet ook te hoog. Een nieuwe Golf kun je bij wijze van ook blind kopen, de kans dat die opeens super slecht is, is heel klein.

Ik weet niet of ik het onlinegedeelte ga aanraken, ik heb geen vrienden die een PS4/Xbox hebben. En een shooter met controllers blijft naar mijn mening uitermate vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Daar ben ik ook erg benieuwd na, sowieso wel mooi dat bijv de gang leden ook hun eigen ding doen, zelf jagen als Arthur het niet doet bijvoorbeeld, en dat naar het schijnt je gang leden je ook zullen helpen in een saloon fight mochten ze daar ook aanwezig zijn.

Gebouwen die nog in bouw zijn en later in de game compleet af zijn dat soort dingen.

Maar goed, dingen zoals nu Arthur ook daadwerkelijk een whiskey zien drinken en zelfs de keus hebben om het te shotten of te nippen dat soort dingen maken mij echt enthousiast.

Zo kut in bijv :Kingdom Come deliverance of Fallout4, ja leuk bestel een biertje, tching.. Daar gaat het je invertory in en je kunt het dan gebruiken maar dat is het dan ook wel.

Qua immersie gaat deze game echt ver volgens mij en dat is waar ik nog het meest naar uit kijk.

*ok mijn post was bedoeld na die van Flagg :P

@Kuusj Ik kwam ook van de PC en kan nu nog niet zo goed met een controller overweg maar het went echt wel op den duur, en als het online gedeelte komt dan komt er vast ook nog wel een Tweakers Posse, genoeg om samen te spelen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Sipio op 16-10-2018 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Laatst online: 18-08-2023
Vindt het uieindelijk alleen maar een plus dat zo weinig mogelijk van de game wordt getoond, zodat je het zelf kan ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik ook, maar ook al had ik helemaal nog niks gezien van gameplay was dit nog een instant buy geweest al zou het alleen maar zijn voor de setting.

Review scores of dat soort dingen kunnen mij ook daadwerkelijk niks boeien, uiteraard zullen er heus dingen zijn van hmm dat had anders gekund want het blijft natuurlijk wel een game, maar na alles wat ik heb gelezen gaat dit mijn mooiste game ooit worden dat durf ik wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nieuwevolger schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:34:
Vindt het uieindelijk alleen maar een plus dat zo weinig mogelijk van de game wordt getoond, zodat je het zelf kan ervaren.
Qua verhaal zeker, maar ik zie graag nog wel een demo van enkele minuten om echt de gameplay eens goed te zien, inclusief zaken als combat en animaties. Laatstgenoemde zaken vond ik persoonlijk vrij zwak in het eerste deel. De gameplay "snippets" tot nu toe beloven in ieder geval goeds.

@Flagg Spider-Man was zo'n game met unaniem lovende previews op basis van de eerste 4 uur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:59:
[...]

Qua verhaal zeker, maar ik zie graag nog wel een gameplay demo van enkele minuten om echt de gameplay eens goed te doen, inclusief zaken als combat en animaties. Laatstgenoemde vond ik persoonlijk bijzonder zwak in het eerste deel. De gameplay "snippets" tot nu toe beloven in ieder geval goeds.

@Flagg Spider-Man was zo'n game met unaniem lovende previews op basis van de eerste 4 uur. ;)
Lees de previews en filmpjes van beide games en verbaas je over de verschillen. De mate van enthousiasme bijvoorbeeld. En ja ik weet dat jij Spiderman briljant vond en ik er nog geen seconde voor warm ben gelopen. ;)

Het lijkt erop dat rdr2 de nieuwe maatstaf gaat worden voor open world games. Spiderman is grappig maar over 2 maanden vergeten door iedereen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Flagg schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:06:
[...]

Lees de previews en filmpjes van beide games en verbaas je over de verschillen. De mate van enthousiasme bijvoorbeeld. En ja ik weet dat jij Spiderman briljant vond en ik er nog geen seconde voor warm ben gelopen. ;)

Het lijkt erop dat rdr2 de nieuwe maatstaf gaat worden voor open world games. Spiderman is grappig maar over 2 maanden vergeten door iedereen. ;)
Briljant? Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar ok. Game is voor mij een 8 vanwege het verhaal en het slingeren, maar de sidecontent vind ik ronduit matig tot slecht. Ik zeg verder alleen maar dat de previews voor die game ook zeer lovend waren (en ja, veel superlatieven ook), dus zo lang geleden is het niet. Maar jij hebt ze dus gelezen ondanks dat je er niet warm voor loopt?

Persoonlijk ben ik wel benieuwd of RDR2 mijn aandacht langer vast kan houden dan het eerste deel en een gemiddelde R* titel an sich. Een game als Spider-Man, Just Cause en ook Batman wil ik nog wel eens aan zetten puur vanwege de toffe traversal. Dat vind ik bij dit soort games toch lastiger. In ieder geval ben ik vanwege de lovende previews wel erg nieuwsgierig geworden, ondanks dat de game (nog) niet op mijn verlanglijstje staat.
Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2