Die 50gb Was ook alweer ontkracht, iemand heeft dat geroepen zonder bron. In de Xbox store staat dat je 88Gb nodig hebt.418O2 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:24:
[...]
Las net dat dat een misverstand was, de download zou ongeveer 50gb zijn. Die 105 was voor de bundel met nieuwe Playstation ofzo.
Ik kan me niet voorstellen dat de game 'maar' 50Gb is (gezien de grote en uitgebreidheid van de game).. Van de playstation is bekend dat die wat extra ruimte nodig heeft tijdens de installatie.
Lijkt dat een installatie grote van rond de 75Gb wel realistisch is.
Ben nog nooit bij een nachtopening geweest omdat ik het bij andere games niet de moeite vond. Ben voor RDR2 wel zo hyped dat het me voor de verandering een keer leuk lijkt, beetje van de sfeer proeven. En ik woon op 10min. rijden van een Mediamarkt, dus ik kan zo weer thuis zijn.schumi1986 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 01:09:
Keuzes keuzes... liefst heb ik de fysieke ultimate edition. Maar de charmes van een nacht launch zijn voor mij behoorlijk verdwenen. Kom je thuis kun je eerst 105 gig kopiëren en daarna een dikke day one patch downloaden.
Kopen in de psn store is zooo verleidelijk.
En met een nachtopening lijkt me de kans ook vrij klein dat de game al uitverkocht is, dus dat is dan weer een kleine garantie. Ik weet nog niet zeker of ik de 26'ste vrij heb, mocht ik wel vrij hebben dan ga ik de game wel gelijk installeren en spelen, tijdens het installeren een beetje meerijden op de hypetrain hier en op Reddit, een soort van digitale gezelligheid
[ Voor 49% gewijzigd door Chaoss op 15-10-2018 12:55 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer