Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
Ik ben vooral benieuwd hoe de graphics zijn op de 'gewone' PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Chaoss schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:29:
@Andyk125 Hier is een overzicht van de verschillende versies:
[Afbeelding]

Ik neig zelf het meeste naar de fysieke Special Edition, dan heb ik de map en alle single player content.
Dus als ik het goed begrijp, krijg je voor de normale versie, die voor een normale gangbare prijs in de schappen ligt, een uitgeklede variant van de game?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
EvertonPride schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:01:
Ik ben vooral benieuwd hoe de graphics zijn op de 'gewone' PS4.
Ik ook, en ook op de Xbox one.
Heb beide hier staan.
PS4 is een oudje...die zal na ff spelen zowat opstijgen wbt geluidproductie vrees ik dus hoop ik dat ie ook acceptabel is op de Xbox one.

Heb nog ff getwijfeld om PS4 rdr2 bundel te kopen, maar na de recent weer opgelaaid geruchten over PS5 release eind 2019 doe ik dat maar niet.
Xbox one x nog overwogen...

Eigenlijk absurd om voor 1 game zo'n upgrade te maken zo laat in deze console lifecycle.
Ben geen die hard gamer meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Valandil schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:56:
[...]

Dus als ik het goed begrijp, krijg je voor de normale versie, die voor een normale gangbare prijs in de schappen ligt, een uitgeklede variant van de game?
Andersom, je krijgt een aangeklede variant als je wat meer betaald, waaronder een extra missie die verder niks met het verhaal te maken heeft zover ik heb begrepen, het is maar hoe je het bekijkt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De map welke ook bij het spel zal zitten.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1810/483163/ynbjfbVd.jpeg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Dat is de map van RDR1..? :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 00:24

iew

What the...?!

bram1984 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:06:
[...]

Als het 25 oktober is en het wordt 00:01 (of 00:00 eigenlijk al), dan is het in principe al 26 oktober. Om 00:00 start inderdaad de nieuwe dag.

Ongetwijfeld al vermeld hier, maar ik lees net dat de reviews de 25e online komen. Net als bij GTA ook een dag van tevoren dus. Ben zeer benieuwd naar de scores.
Ik zit net aan m'n eerste bakkie dus laat ik het maar niet meer hebben over de datum en de tijd hahaha ;)
De scores, RDR1 staat op mijn lijstje van favoriete games aller tijden, één van de gaafste en leukste games die ik persoonlijk ooit gespeeld heb.

Altijd gehoopt op een deel 2 en toen bekend werd dat er een RDR2 zou komen is het wachten hierop voor mij al begonnen.
Ik ben helemaal gek van alles wat met westerns te maken heeft, ik weet niet wat het is en hoe dat komt maar ik heb daar altijd iets mee gehad.
Ik ben ook wel blij dat het een prequel is omdat het zich nog eerder in die tijd afspeelt.

Ik heb RDR2 dan ook op de dag dat deze ge-preordered kon worden ook direct gepreordered.
Iets wat ik eigenlijk nooit doe, en ook gelijk de ultimate versie.
Er zitten dingen in de game waar ik altijd op gehoopt had, het uitgebreide jagen, onderhoud van je gear en weapons maar ook vooral de band opbouwen met je paard, in ieder geval dat je paard een belangrijkere rol gaat spelen.
Maar ook het survival element alsof je echt een eigen leven in die tijd moet gaan leiden (lijden ? lol)

Open wereld games zijn sowieso mijn ding, Skyrim vond ik ook geweldig, vooral met de mods (Nexusmods)
Laat ik nou ook gek zijn op paarden en al op mijn 8e begon met paard rijden, ik heb ook heel wat jaartjes western gereden.
Nee ik doe niet aan line dancen en ik loop er ook niet bij als een cowboy dat gaat dan net weer een stapje te ver, maar western movies/series zijn dan wel weer mijn favoriete genre.

Of deze game een goede score gaat krijgen vind ik niet zo enorm belangrijk, ik weet dat ik me er zeker enorm mee ga vermaken, aan de andere kant hoop ik van wel zodat het nog lang ondersteund gaat worden met dlc/updates etc.

Toch heb ik zo het idee dat dat wel goed gaat komen, ik zit in ieder geval te popelen !

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Sipio schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:03:
[...]

Andersom, je krijgt een aangeklede variant als je wat meer betaald, waaronder een extra missie die verder niks met het verhaal te maken heeft zover ik heb begrepen, het is maar hoe je het bekijkt ;)
@Valandil Dat. En aangezien de story line 60 uur zal duren kun je echt niet van een 'uitgeklede' versie spreken.

Die extra missie moet je zien als DLC waar je normaal ook (optioneel) extra voor betaald.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 17-10-2018 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Supershiva schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 06:04:
[...]

Ik ook, en ook op de Xbox one.
Heb beide hier staan.
PS4 is een oudje...die zal na ff spelen zowat opstijgen wbt geluidproductie vrees ik dus hoop ik dat ie ook acceptabel is op de Xbox one.

Heb nog ff getwijfeld om PS4 rdr2 bundel te kopen, maar na de recent weer opgelaaid geruchten over PS5 release eind 2019 doe ik dat maar niet.
Xbox one x nog overwogen...

Eigenlijk absurd om voor 1 game zo'n upgrade te maken zo laat in deze console lifecycle.
Ben geen die hard gamer meer....
De berichten zijn nu dat de Xbox One en s het moeten doen met 900p en de ps4 1080 krijgt. (Voor de volledigheid, de X volledig 4k, en de pro en soort uitgeklede 4k waarbij 1 van de richtingen de helft is een dan wordt opgeschaald.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

ArthurMorgan schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:14:
[...]

De berichten zo'n nu dat de Xbox One en s het moeten doen met 900p en de ps4 1080 krijgt. (Voor de volledigheid, de X volledig 4k, en de pro en soort uitgeklede 4k waarbij 1 van de richtingen de helft is een dan wordt opgeschaald.)
Ik denk dat PS4 Pro bezitters zich geen zorgen hoeven te maken: https://www.eurogamer.net...uses-the-power-of-ps4-pro

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
iew schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:34:
[...]

Ik denk dat PS4 Pro bezitters zich geen zorgen hoeven te maken: https://www.eurogamer.net...uses-the-power-of-ps4-pro
Zorgen maken sowieso niet. alle beelden die je tot nu toe gezien hebt zijn van de PS4 Pro en dat zag er briljant uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha echt :)

Ben ik daar ff ingetrapt :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
Op mijn werk inmiddels een countdown timer op een aantal schermen geplaatst *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30
Mr.Whitewolf88 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:13:
Op mijn werk inmiddels een countdown timer op een aantal schermen geplaatst *O*
Via een windows addon of ?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
iew schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:34:
[...]

Zeker niet, ging me vooral om (kleine) zorgen over de normale xbox. 900p vind ik wel echt een tegenvaller.

Gelukkig heb ik zelf de X, en een tv waar dat wel echt op zichtbaar is :) Maar om eerlijk te zijn als je echt midden in de game zit zal het verschil met de pro minimaal zijn, bij scenery kijken zie ik dat soort dingen wel echt. (Maar mijn vrouw zou waarschijnlijk het verschil met de standaard PS4 amper zien, dus het is wel persoonlijk of je er gevoelig voor bent.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ArthurMorgan schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:23:
[...]

Zeker niet, ging me vooral om (kleine) zorgen over de normale xbox. 900p vind ik wel echt een tegenvaller.

Gelukkig heb ik zelf de X, en een tv waar dat wel echt op zichtbaar is :) Maar om eerlijk te zijn als je echt midden in de game zit zal het verschil met de pro minimaal zijn, bij scenery kijken zie ik dat soort dingen wel echt. (Maar mijn vrouw zou waarschijnlijk het verschil met de standaard PS4 amper zien, dus het is wel persoonlijk of je er gevoelig voor bent.)
Ligt er ook maar net aan hoe ver je er vanaf zit. Ik heb een 65 OLED en op mijn afstand zie ik geen verschil tussen 1080p en 1440p en ook niet tussen 1440p en 2160p/cb. Neemt niet weg dat 900p wel wat te laag is voor zo'n game. De mooiste toevoeging ten opzichte van non 4K TV's zal hoe dan ook HDR zijn.

Overigens is het voor zover ik weet nog nergens bevestigd dat de X native 4K gaat doen (iets wat ik me ook niet voor kan stellen, afgaande op de graphics). Ik verwacht op beide consoles een dynamische resolutie waarbij X vanzelfsprekend wat vaker en hoger piekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
Nee de website in de contentmanager playlist geplaatst dus komt nu eens in de vijf minuten voorbij bij de receptie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Mr.Whitewolf88 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:36:
[...]

Nee de website in de contentmanager playlist geplaatst dus komt nu eens in de vijf minuten voorbij bij de receptie :+
haha netjes, wij kunnen helaas niet zoveel met onze systemen.
Ben nu aan het kijken om iets in excel of notepad te maken :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

ArthurMorgan schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:23:
[...]

Ik denk dat je het pas echt ziet wanneer je er echt op gaat zitten letten, en zolang je de 2 consoles niet naast elkaar draait zie je het helemaal niet ;)
Het word op allebei de consoles een erg mooie game, daar ben ik van overtuigd.

Er word gezegd dat de 30fps in ieder geval absoluut geen enkele framedrop laat zien en dat klinkt dan wel weer goed.
Hoe dan ook, ik kan niet wachten ! (nog 9 dagen) ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ben benieuwd of RDR2 lukt om God of war en the witcher 3 van de troon te stoten als mijn game van de generatie. Als je een game beoordeeld als een afstreeplijst, dan zijn rockstar games meestal het best omdat ze aan de meeste punten voldoen. Maar mij gaat het er meer om of RDR2 ook een paar van zulke vette momenten heeft die kunnen matchen aan die van God of war op bepaalde momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Mediamarkt Drachten heeft de nachtopening officieel gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4Bf2uIlWE2Zp0fbdkO0eRJbf/medium.png

Meer tweakers die hier heen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 14:28
Nieuwevolger schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:59:
Ben benieuwd of RDR2 lukt om God of war en the witcher 3 van de troon te stoten als mijn game van de generatie. Als je een game beoordeeld als een afstreeplijst, dan zijn rockstar games meestal het best omdat ze aan de meeste punten voldoen. Maar mij gaat het er meer om of RDR2 ook een paar van zulke vette momenten heeft die kunnen matchen aan die van God of war op bepaalde momenten.
God of War geeft heel goed de illusie dat je in een grote wereld bezig bent maar zodra je dat trucje als gamer gaat merken dan word het allemaal een stuk minder interessant .Heel de game heeft in wezen een vast pad.

Ja God of War bracht vernieuwing binnen zijn eigen serie maar zeer zeker niet in gaming algemeen.

Einde van 2018 denk ik dat hij voor mij goed genoeg is voor ergens in de top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Chaoss schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:35:
Mediamarkt Drachten heeft de nachtopening officieel gemaakt:
[Afbeelding]

Meer tweakers die hier heen gaan?
Netjes, heb net even zitten googlen. Helaas kan je nergens een overzicht vinden welke winkels een nachtverkoop houden, heb zelf dan de digitale pre-order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:53:
[...]

Netjes, heb net even zitten googlen. Helaas kan je nergens een overzicht vinden welke winkels een nachtverkoop houden, heb zelf dan de digitale pre-order.
Eindhoven centrum jammer genoeg niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
G_Dragon schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:53:
[...]

Ik verwacht dat ze deze week nog events gaan aanmaken op hun Facebook pagina, was een paar weken geleden voor FIFA ook zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 10:16
Hm, ik heb nooit maar 1 beste game / film / whatever. En van 'mijn generatie'? Dan moet ik ook de jaren 80 en 90 gaan meerekenen. Hoe kun je dan in vredesnaam 1 winnaar kiezen?
Ik heb een boel games waar ik bijzonder fijne herinneringen aan heb. Zie het nut van lijstjes niet :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Chaoss schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:55:
[...]

Ik verwacht dat ze deze week nog events gaan aanmaken op hun Facebook pagina, was een paar weken geleden voor FIFA ook zo.
Gok dat het inderdaad via social media zal gaan, ik hield meer de website zelf in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 14:34

DikkeBMW

Live '25

Ik zie dat er PS4 pro bundels met RDR2 zijn. Weet iemand toevallig of er ook PS4 slim bundels komen? Aangezien ik geen 4k tv heb hoef ik niet perse een pro. Het staat niet op de planning om binnen korte termijn een 4k tv aan te schaffen, dus het is ook niet zo dat ik hem al voor de toekomst wil hebben. Niet dat het anders geen optie is, maar ik wilde het op zijn minst eens afwegen en bekijken. Mocht dit hier niet thuishoren dan mijn excuses.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
DikkeBMW schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:58:
Ik zie dat er PS4 pro bundels met RDR2 zijn. Weet iemand toevallig of er ook PS4 slim bundels komen? Aangezien ik geen 4k tv heb hoef ik niet perse een pro. Het staat niet op de planning om binnen korte termijn een 4k tv aan te schaffen, dus het is ook niet zo dat ik hem al voor de toekomst wil hebben. Niet dat het anders geen optie is, maar ik wilde het op zijn minst eens afwegen en bekijken. Mocht dit hier niet thuishoren dan mijn excuses.
offtopic:
Ook als je geen 4K tv hebt zien games er op de Pro beter uit Meer power voor beeld processing, ook is de framerate op de Pro hoger. Als je het geld kunt missen zou ik altijd voor een Pro gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Geronimous schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:55:
[...]

Hm, ik heb nooit maar 1 beste game / film / whatever. En van 'mijn generatie'? Dan moet ik ook de jaren 80 en 90 gaan meerekenen. Hoe kun je dan in vredesnaam 1 winnaar kiezen?
Ik heb een boel games waar ik bijzonder fijne herinneringen aan heb. Zie het nut van lijstjes niet :)
Zit nogal een verschil in 'mijn generatie' en 'mijn game van de generatie'. En ja vindt het bijzonder interessant om te zien of de ene game de andere kan overtreffen, aangezien ik graag zie dat games steeds beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

De games die in mijn favo lijstje staan zijn van alle tijden en die heb ik niet beoordeelt aan de hand van punten.
Dat zijn gewoon de games die ik het leukst/gaafst vind.
Ook zijn het games uit verschillende genre's door elkaar, een MMO is natuurlijk iets heel anders dan een SP game of een fps shooter.

Is bij mij gewoon een kwestie van hoe veel ik mij er mee vermaakt heb en sowieso of ze in mijn herinnering zijn gebleven.
SOF2 (multiplayer) bijvoorbeeld heb ik jaren en jaren gespeeld, hetzelfde geldt voor City of Heroes.
Games waar ik geen genoeg van kon krijgen, helaas ging bij beiden de stekker er echt uit op een gegeven moment.

Nu las ik hier al dat RDR2 60 uur gameplay zou hebben of zoiets, ik kan je verzekeren dat ik dat ruimschoots dubbel en dwars ga overtreffen, maar dat deze game hoogst waarschijnlijk wel in m'n top 3 komt.

Ik ben gek op open wereld games en een western theme is helemaal in mijn straatje, ik denk dat dit voor iedereen anders is vwb een favo games lijstje.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Nieuwevolger schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:55:
[...]

Zit nogal een verschil in 'mijn generatie' en 'mijn game van de generatie'. En ja vindt het bijzonder interessant om te zien of de ene game de andere kan overtreffen, aangezien ik graag zie dat games steeds beter worden.
Beter in de zin van ? Grafisch word het denk ik steeds mooier, maar echt iets nieuws en unieks verzinnen is volgens mij toch best moeilijk.
Ik ben echt benieuwd hoe jij dit ziet.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
iew schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Beter in de zin van ? Grafisch word het denk ik steeds mooier, maar echt iets nieuws en unieks verzinnen is volgens mij toch best moeilijk.
Ik ben echt benieuwd hoe jij dit ziet.
1 op 1 kan een game niet echt vergelijken, omdat ze verschillende genres zijn. Een rts kan je moeilijk vergeleken met een open world actie game. Maar je kan wel zeggen voor jezelf of je het ene verhaal van een game pakkende vond dan die van een ander. Hoe goed zijn de verschillende characters uitgewerkt in een game en welke combat geeft je meer voldoening en voelt beter aan. Ik kan zo wel naar het totaal plaatje van een game kijken en vergelijken of ik bijvoorbeeld rdr2 beter heb ervaren dan bijvoorbeeld the witcher 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 11:59
Ik free roam graag en volg zelden strak de story mode, in GTA niet, RDR1 niet, Assassins creed niet, ik vind het tof gewoon een beetje te ontdekken etc. en je niet persé een story moet volgen. Ik heb me goed vermaakt met RDR1 en dat zal bij 2 idemdito zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Twijfel toch een beetje of ik mijn PS4 Pro niet in de woonkamer zou zetten. Is dan aan een Sony 46" NX720 ipv de LG 43" 634V die ik op mijn kamer heb staan. Mijn LG heeft wel HDR10 en 4K, maar de smoothing en overall beeldkwaliteit van de 6 jaar oude Sony is imho nog steeds beter :+ En ik heb misschien geen zin om 100 uur op m'n bed te liggen haha.

Ik hoop niet dat er zo'n HDR configuratie is zoals bij AC: Odyssey, ik was al 20 minuten bezig met dat een beetje redelijk te set-uppen. Volgens die tool heeft mijn TV een peak-brightness van 900 nits, geloof er geen zak van. Hoe het grafisch uit ziet zal mij overigens een zorg zijn, slecht zal het nooit zijn. Ik kijk nu een volledige playthrough van het verhaal van RDR1 en dat ziet er prima uit ondanks de leeftijd van de game.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

@Nieuwevolger

Ja ben ik met je eens, vwb de Witcher 3 die game heb ik wel een keer geprobeerd.
Ik vond de game wel mooi maar was niet echt mijn ding, waarom weet ik niet zo goed, gevoelsmatig ? Ondanks dat het een open wereld was kon het mij niet vasthouden en/of bekoren.

Het personage sprak mij niet echt aan, en de magie ook niet, zo vind en vond ik WoW ook nooit wat.
Skyrim en City of Heroes dan weer wel, is denk ik voor een groot deel smaak.
Ik heb niks met bijvoorbeeld trollen en Ogres maar weer wel met Draken en Superheroes.

@Rebel-Rebel

Ja dat free roamen heb ik nou ook, heerlijk. Ik kan dan ook helemaal op gaan in een game als RDR.
Dat wachten op RDR2 is echt een marteling hahaha

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Lijkt erop dat rdr2 2 discs heeft. Dit is de Japanse boxart, waar ergens staat dat er twee discs zijn in het Japans.

https://www.resetera.com/...th-2-blu-ray-discs.75330/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Nieuwevolger schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:37:
Lijkt erop dat rdr2 2 discs heeft. Dit is de Japanse boxart, waar ergens staat dat er twee discs zijn in het Japans.

Gelukkig.. met mijn arm 60mbit lijntje (en de tienduizenden met nog veeel langzamer internet) zou het een eeuwigheid duren om de game binnen te trekken. Heb al vaak genoeg gehad dat PostNL eindelijk eens de game kwam brengen om 16:00, hij 3 uur moest downloaden, een half uur installeren, nog eens een day 1 patch en dat ik niet meer kon spelen voor mijn avondverplichtingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Kuusj schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:47:
[...]

Gelukkig.. met mijn arm 60mbit lijntje (en de tienduizenden met nog veeel langzamer internet) zou het een eeuwigheid duren om de game binnen te trekken. Heb al vaak genoeg gehad dat PostNL eindelijk eens de game kwam brengen om 16:00, hij 3 uur moest downloaden, een half uur installeren, nog eens een day 1 patch en dat ik niet meer kon spelen voor mijn avondverplichtingen :+
Ik heb ook maar een 80mbit lijntje, toch maak ik mij geen zorgen omdat we 2 dagen van te voren de game al kunnen pre loaden.
En ik ga wel ff snacks en drinkies inslaan tijdens de download van de day 1 patch ;) (mocht die nog niet in de pre load zitten)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

iew schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:50:
[...]

Ik heb ook maar een 80mbit lijntje, toch maak ik mij geen zorgen omdat we 2 dagen van te voren de game al kunnen pre loaden.
En ik ga wel ff snacks en drinkies inslaan tijdens de download van de day 1 patch ;) (mocht die nog niet in de pre load zitten)
Ik haal een paar ranzige magnetron hamburgers, en ik heb al 2 sixpack Desperado in de koelkast liggen met een paar limoentjes :+

Ik moet zaterdag helaas werken van 15:00 tot 22:00, maar dat mag de pret niet drukken. Tentamens een week later wel ben ik bang :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Kuusj schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Ik haal een paar ranzige magnetron hamburgers, en ik heb al 2 sixpack Desperado in de koelkast liggen met een paar limoentjes :+

Ik moet zaterdag helaas werken van 15:00 tot 22:00, maar dat mag de pret niet drukken. Tentamens een week later wel ben ik bang :(
Lidl cola (6 packs) droppies en chocola, ik kook wel gewoon ff iedere avond, kan m'n warme prakkie niet missen.
Ik ben al met vroegpensioen, tijd zat dus. (ja ik ben een old gaming fart) ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 11:59
iew schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:00:
[...]

Lidl cola (6 packs) droppies en chocola, ik kook wel gewoon ff iedere avond, kan m'n warme prakkie niet missen.
Ik ben al met vroegpensioen, tijd zat dus. (ja ik ben een old gaming fart) ;)
Pensioen? Wat een vreemd woord 8)7 daar 'mag' ik nog 35 (tegen die tijd wellicht 40) jaar niet aan denken...al ben ik toevallig vanaf 24 okt een maandje vrij >:)

Overigens uit dat topic van die japanse versie:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SFIxt6r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Rebel-Rebel schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:04:
[...]

Pensioen? Wat een vreemd woord 8)7 daar 'mag' ik nog 35 (tegen die tijd wellicht 40) jaar niet aan denken...al ben ik toevallig vanaf 24 okt een maandje vrij >:)

Overigens uit dat topic van die japanse versie:
[Afbeelding]
Mooi ! kan je direct op je eerste vrije dag pre loaden ! lol ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
jori040 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:41:
[...]

God of War geeft heel goed de illusie dat je in een grote wereld bezig bent maar zodra je dat trucje als gamer gaat merken dan word het allemaal een stuk minder interessant .Heel de game heeft in wezen een vast pad.

Ja God of War bracht vernieuwing binnen zijn eigen serie maar zeer zeker niet in gaming algemeen.

Einde van 2018 denk ik dat hij voor mij goed genoeg is voor ergens in de top 5.
Dat een game lineair is hoeft voor mij geen probleem te zijn. Ben dan wel benieuwd welke games je dit jaar beter vond dan god of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 13:18
Nieuwevolger schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:25:
[...]

Dat een game lineair is hoeft voor mij geen probleem te zijn. Ben dan wel benieuwd welke games je dit jaar beter vond dan god of war.
Hij heeft het over het einde van het jaar en top 5. Dus misschien beland het spel wel op plek één. Iedereen heeft een eigen smaak en voorkeur. Persoonlijk vermaak ik mij meer met Elite Dangerous en Pavlov VR dan God of War. Dat betekent niet dat GOW een slecht spel is.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:01
Nieuwevolger schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:37:

Haha geweldig, lange tijd geleden dat ik van schijfje moest wisselen tijdens installatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:23
D. Ninjai schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:02:
[...]

Haha geweldig, lange tijd geleden dat ik van schijfje moest wisselen tijdens installatie :D
GTA V voor de XBOX360. 2013 voor mij dus... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:36

ThomasXCI

Mine!

Ik zit al flink wat jaartjes klaar voor deze game. Heb mijn PS4 aangeschaft eind 2016, met een goede feestdagen aanbieding, want RDR2 zou toch al bijna uitkomen. Nu 2 jaar later is het eindelijk zover!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Nieuwevolger schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:25:
[...]

Daar ben ik nog niet uit maar ik vind dat hij minstens in mijn top 5 hoort te zitten.Zo vond ik bv Octopath Traveler ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Morgen nog een laatste launch trailer voor rdr2 https://twitter.com/RockstarGames/status/1052559885429338112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
H
Vind 2 discs raar in een tijd waar je 100GB blu-ray discs hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Geen nachtverkoop in Rotterdam voor RDR2. Als ik een medewerker op de chat mag en kan geloven. Dompertje dit.

De filialen die wel een nachtopening hebben voor de release van Red Redemption zijn; Den Bosch, Leeuwarden, Ede, Arnhem en Drachten.
Groetjes,

[ Voor 43% gewijzigd door GovertNL op 17-10-2018 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

G_Dragon schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:37:
[...]

H
PlayStation kan toch maximaal dubbellaags schijven lezen en dus maximaal 50gb/schijf?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:37:
[...]

H
Op reddit waren mensen die hun pre order geannuleerd hadden omdat het mogelijk "slechts" 50gb was.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
New Yorker schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:51:
[...]

Op reddit waren mensen die hun pre order geannuleerd hadden omdat het mogelijk "slechts" 50gb was.
Dat is reddit, daar is onzin praten de standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Nieuwevolger schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:20:
[...]

De reden dat ik er nooit kom :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:20:
[...]

Het zou me niets verbazen als daar lui tussen zitten die het spel al om meerdere redenen gecanceld beweren te hebben en op de dag dat het uitkomt klagen over hoe slecht en overrated het is. (en over 4 jaar nog steeds klagen over van alles en nog wat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Mijn hype level zit nu aan zijn max.Tijd dat die schijf in m'n X gaat. :)

[ Voor 34% gewijzigd door jori040 op 17-10-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Als je rdr2 online besteld bij de mediamarkt krijg je een aanbeveling van een externe hdd omdat de game 100gb ruimte kost haha, slimme jongens daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
'Godless' maar weer eens opgestart op Netflix, mooi nog even de 7 delen kijken voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vanaf vrijdag dus pre-loaden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik ga hem op de One X puur nog niet pre-orderen omdat ik de hoop heb hem op donderdag al te kunnen scoren bij een of andere winkel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Op de Playstation zijn er ook bericht dan de preloaddatum deels naar voren is geschoven. 22 en zelfs al op 19 oktober. Hier staat die nog steeds op de 24e, an sich geen probleem maar dan moet PSN mij niet teveel gaan throttelen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nieuwevolger schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:47:
Als je rdr2 online besteld bij de mediamarkt krijg je een aanbeveling van een externe hdd omdat de game 100gb ruimte kost haha, slimme jongens daar.
Ik heb nog 400+gb vrij op mijn 500gb PS4. :)

Heb op dit moment geen spel wat ik wil spelen op rdr1 na maar die gaat via PS now. En ik gooi meestal alles er af als het uitgespeeld is. Speel meestal ook maar 1 spel in een bepaalde periode. Dus af en toe als ik wat lui ben geweest met eraf knikkeren dat ik tegen die 500gb aan schurk maar gebeurt niet vaak.

Laat die 100gb maar komen dus. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

The_Worst schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:13:
Op de Playstation zijn er ook bericht dan de preloaddatum deels naar voren is geschoven. 22 en zelfs al op 19 oktober. Hier staat die nog steeds op de 24e, an sich geen probleem maar dan moet PSN mij niet teveel gaan throttelen.
Vrij logisch eigenlijk, als iedereen (en ga er maar vanuit dat dit richting het miljoen zal gaan, als het niet meer is) tegelijk 90GB gaat downloaden is het huilen met de pet op qua bandbreedte. Daar kan geen serverpark tegenop. Natuurlijk vrij zuur als je echt heel traag internet hebt en je langer dan die 2 dagen wel nodig hebt maar niet vooruit geschoven wordt.

Ik hoop nog steeds van harte dat het gewoon 2 schijfjes zijn, ik heb wel al ruimte gemaakt op mijn PS4 Pro. Vroeg mij eerst altijd af waarom je zo veel ruimte nodig zou hebben (heb de 320GB PS3 Slim nooit vol gekregen) maar iedere game gaat wel richting de 50GB deze dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Het is al zeker dat het 2 schijfjes zijn, medewerkers van Rockstar support hebben het bevestigd. Daarnaast zijn er afbeeldingen van de officiële case gelekt waarop staat dat er 2 discs in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Nou heb nu weer 250GB geheugen vrij, heb m'n externe hdd maar verder gevuld.
Hoop echt dat het vanaf morgen al te downloaden is, omdat idd de snelheid bedroevend zal gaan zijn.

Leuke online discussie ook over het feit dat RDR2 online in BETA vorm uitkomt en mogelijk ook lang zal blijven, zoals Fortnite ook nu al een tijd is.

Heerlijk wat Deadwood series gekeken deze week om nog meer in de stemming te komen. In mijn ogen de beste western serie. Misschien dit weekend nog eens the good the bad and the ugly kijken....corona erbij, heb helaas geen dos equis meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Rockstar heeft nu dus zelf bevestigd dat pre-loaden vanavond morgen 19 okt. mogelijk is.
Versies op beide consoles zijn ~90gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
Aangezien ik de Ps4 pro RDR2 bundle heb gepreorderd.. denken jullie dat hier de game al op geïnstalleerd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mr.Whitewolf88 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:41:
Aangezien ik de Ps4 pro RDR2 bundle heb gepreorderd.. denken jullie dat hier de game al op geïnstalleerd staat?
Lijkt me onwaarschijnlijk omdat het op je account gekoppeld moet worden.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
Gunner schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

Ah, helder. dat wordt wachten vrijdag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Mr.Whitewolf88 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:54:
[...]

Ah, helder. dat wordt wachten vrijdag :|
Ah, gewoon wat reviews en ervaringen lezen om jezelf lekker te maken tijdens het wachten en daarna lekker los ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
Gunner schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

Toch zag ik bij de MM in Eindhoven dat je voor 29,- Euro "Game Ready" (of zo iets) bent. Wat inhoud dat de batterijen zijn opgeladen en de software is geinstalleerd. Dat stond bij wel meer producten maar dus ook bij een PS4 Pro icm Spiderman. Of het game specifiek is weet ik dus niet, maar toch zou het kunnen dat men RDR2 voor je kan installeren.
Of dat 29,- euro waard is laat ik nog maar even buiten beschouwing. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
Hindelaufen schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:26:
[...]

Toch zag ik bij de MM in Eindhoven dat je voor 29,- Euro "Game Ready" (of zo iets) bent. Wat inhoud dat de batterijen zijn opgeladen en de software is geinstalleerd. Dat stond bij wel meer producten maar dus ook bij een PS4 Pro icm Spiderman. Of het game specifiek is weet ik dus niet, maar toch zou het kunnen dat men RDR2 voor je kan installeren.
Correct, sommige MM's bieden deze service aan als ''startklaar''.
Stukje gemak, meerderheid zal het nut er niet van inzien, maar andere mensen hebben het ervoor over en willen thuis direct beginnen zonder het een en ander nog te moeten installeren/updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb je wat aan z'n startklaar pakket, waarschijnlijk moet je de game of console al na een paar dagen als nog weer updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hindelaufen schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:26:
[...]

Leuke marketing term en ze zullen het vast voor je doen als je je PSN-gegevens achterlaat, maar het blijft zo dat een game aan een account is gekoppeld en niet aan een console. Dat zou ook bij plotselinge hardware-defecten wel erg lastig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
Gunner schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:10:
[...]

Leuke marketing term en ze zullen het vast voor je doen als je je PSN-gegevens achterlaat, maar het blijft zo dat een game aan een account is gekoppeld en niet aan een console. Dat zou ook bij plotselinge hardware-defecten wel erg lastig zijn.
Ik heb al zeer weinig vertrouwen in de gemiddelde MM medewerker, laat staan dat ik mijn PSN-gegevens achterlaat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Morgen de nieuwste trailer nog maar ff checken. Ik heb de game in pre-order bij de plaatselijke Gamemania. Zin in! :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
LuPo schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:20:
Morgen de nieuwste trailer nog maar ff checken. Ik heb de game in pre-order bij de plaatselijke Gamemania. Zin in! :)
Is straks al hoor. 16:00h CET. oops, dat wordt 17:00 CET (Wintertijd is kennelijk al in gegaan) Hmm toch 16:00h. Weet je wat; laat maar. Goeie trailer trouwens.

The Red Dead Redemption 2 Launch Trailer Debuting tomorrow, Thursday October 18 at 10AM ET

Van de R* Twitter

[ Voor 15% gewijzigd door Hindelaufen op 18-10-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:10:
[...]

Waarom is de game aan een account gekoppeld. Bij de Bundels zit gewoon een schijfje toch?
Kan iedereen installeren, wordt nergens aan gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Donstil schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:55:
[...]

Waarom is de game aan een account gekoppeld. Bij de Bundels zit gewoon een schijfje toch?
Kan iedereen installeren, wordt nergens aan gekoppeld.
Hoeft niet persé. De xbox-bundels die ik heb gekocht waren de gebundelde games altijd een downloadcode. In ieder geval wel op de Xbox One. Deze vind je ook geregeld terug in V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:57:
[...]

Hoeft niet persé. De xbox-bundels die ik heb gekocht waren de gebundelde games altijd een downloadcode. In ieder geval wel op de Xbox One. Deze vind je ook geregeld terug in V&A.
Ooh pardon, ik dacht dat het hier om een Playstation bundel ging. Nevermind dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Donstil schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:23:
[...]

Ooh pardon, ik dacht dat het hier om een Playstation bundel ging. Nevermind dan :)
Gaat het ook, maar het is aannemelijk dat Sony dat ook zo doet. m'n laatste PS was een PS3 dus ik doe even een aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:26:
[...]

Gaat het ook, maar het is aannemelijk dat Sony dat ook zo doet. m'n laatste PS was een PS3 dus ik doe even een aanname.
Ooh zo, nee dat is juist niet aannemelijk Sony levert schijven bij de Ps4 en voor zover ik weet deden ze dat bij de Ps3 ook.

Bij RDR2 in ieder geval wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Donstil schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:21:
[...]

Ooh zo, nee dat is juist niet aannemelijk Sony levert schijven bij de Ps4 en voor zover ik weet deden ze dat bij de Ps3 ook.

Bij RDR2 in ieder geval wel :)
Dat doen ze nog steeds inderdaad. Zo had ik Uncharted 3 bundle bij de PS3 en GTAV bij de PS4 Pro erbij zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/wd5p7swshxs11.jpg

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/SelfishReflectingHoopoe.webp

De preload dan en in Nieuw-Zeeland

In ander goed nieuws, mijn preloaddatum staat nu ook op de 19e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:36

ThomasXCI

Mine!

The_Worst schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:45:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

De preload dan en in Nieuw-Zeeland

In ander goed nieuws, mijn preloaddatum staat nu ook op de 19e!
Sony's en Microsoft's servers gaan het zwaar krijgen de komende dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Akamai kan wel wat hebben dus ik heb er wel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Je zult maar net moeten beginnen met werken als die trailer om 16:00 uit komt :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

https://www.instagram.com/p/BpE1idjC1Pf/

Voor de liefhebbers: MediaMarkt Hengelo doet ook een nachtopening.

[ Voor 17% gewijzigd door Odieus op 18-10-2018 15:20 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Odieus schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:20:

Waarbij ze RDD2 gaan verkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Odieus schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:20:

Benieuwd welke game 'RDD' is :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hindelaufen
Zo hey! Die beer ziet er imposant uit. Die gaat er dus aan volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
*O* *O* *O* Ziet er erg gaaf uit, nog 7 dagen, 8 uur en 53 minuten geduld :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
De rockstar website is hier erg traag atm, staat nu ook op YouTube:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zoals verwacht is de launch trailer niet echt boeiend.Ik heb dat meestal met launch trailers.

Mijn hype is nog steeds enorm. :)

[ Voor 41% gewijzigd door jori040 op 18-10-2018 16:12 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2