hmm..... deze trailer is me iets teveel 'we gaan weer een trein overvallen', ik wacht de aankoop even af tot er wat gespeeld is door mensen...
Weinig nieuwe beelden in deze trailer.
Ik twijfel nog steeds of ik deze bij release ga halen.
Wanneer verloopt het embargo precies? Was dat niet vandaag?
Ik vind het grafisch echt heel mooi... tot er een explosie komt en die ziet er dan opeens heel plat uit. Ligt dat aan de grafische kracht van de consoles, dat dat gewoon niet echt veel beter kan met de huidige stand van zaken? of...
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ja, inderdaad. Vooral van die trein, die explosie ziet er een beetje lame uit.
Dat denk ik wel. Bovendien vermoed ik dat de engine een evolutie is van de GTA V-engine en die is weer gebaseerd op het Xbox 360- en PS3-tijdperk.ArthurMorgan schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:25:
Ik vind het grafisch echt heel mooi... tot er een explosie komt en die ziet er dan opeens heel plat uit. Ligt dat aan de grafische kracht van de consoles, dat dat gewoon niet echt veel beter kan met de huidige stand van zaken? of...
Ergens anders lees ik zelfs dat men denkt aan een downgrade.Ja daar gaan we weer.ArthurMorgan schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:25:
Dat zou wel kunnen ja, de explosies in GTA waren op de PC ook niet super, alleen met de allerhoogste setting daarop was het nog wel aardig. Maar goed, whatever, de rest is awesomeNotSoSteady schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:28:
[...]
Dat denk ik wel. Bovendien vermoed ik dat de engine een evolutie is van de GTA V-engine en die is weer gebaseerd op het Xbox 360- en PS3-tijdperk.
https://support.rockstarg...Installation-Requirements
The amount of space required to install Red Dead Redemption 2 depends on the platform you are using, and the method of installation:
Disc Installation:Digital Installation:
- PS4 - 99 GB installation space
- Xbox One - 107 GB installation space
- PS4 - 99 GB installation space with an additional 50GB for the installation process
- Xbox One - 107 GB installation space
[ Voor 7% gewijzigd door mortael op 18-10-2018 16:43 ]
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Ergens anders is ws Reddit en dus onzin by default.jori040 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:29:
[...]
Ergens anders lees ik zelfs dat men denkt aan een downgrade.Ja daar gaan we weer.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Jammer dat de digitale versie 15 euro duurder is dan de fysieke. Ik snap dat men fysieke aankopen wil stimuleren maar 69,99 op de PS store.. damn.
Ik heb dat ook nooit begrepen. Je zou denken dat het goedkoper is dan de distributie van fysieke media.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:02:
Jammer dat de digitale versie 15 euro duurder is dan de fysieke. Ik snap dat men fysieke aankopen wil stimuleren maar 69,99 op de PS store.. damn.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
/internet gaat plat
Vrijdag plopt de disc door de brievenbus en dan lekker een paar uur installen. Goed voor het testen van mijn geduld
Vrijdag plopt de disc door de brievenbus en dan lekker een paar uur installen. Goed voor het testen van mijn geduld
GamiQ, de game notes app met game maps!
Wie gaat na de preload de datum ff aanpassen van de PS4? Je weet het niet hé misschien...
[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 18-10-2018 17:33 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Pre-load neem ik aan alleen als je digitaal hebt gekocht. Zou super zijn als je via de PSN app het kan aanzetten ongeacht digitaal of niet.
Mm trailer wel oke maar iets minder tof dan de afgelopen keren. Toch lekker pre-loaden en vrijdag nacht los. Nog maar een weekje!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat zegt echt zo weinig, Rockstar gebruikt de RAGE engine en die wordt als sinds GTA4 en RDR1 gebruikt.NotSoSteady schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:28:
[...]
Dat denk ik wel. Bovendien vermoed ik dat de engine een evolutie is van de GTA V-engine en die is weer gebaseerd op het Xbox 360- en PS3-tijdperk.
Hoe die explosies er uit zien lijkt me een design keuze. Bij de explosie van dynamiet komt nu eenmaal minder vuur vrij dan wanneer je een benzine tank laat ontploffen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Welk embargo?Anton.net schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:12:
Weinig nieuwe beelden in deze trailer.
Het gaat meer om het effect, niet bijzonder hoogstaand in mijn ogen. Ik hoor iedereen over de prachtige graphics, maar ik vind het wel meevallen. De game ziet er goed uit, niet meer dan dat. Overigens maakt me dat weinig uit, want ik geniet van elke Rockstar Game.Chaoss schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:21:
[...]
Dat zegt echt zo weinig, Rockstar gebruikt de RAGE engine en die wordt als sinds GTA4 en RDR1 gebruikt.
Hoe die explosies er uit zien lijkt me een design keuze. Bij de explosie van dynamiet komt nu eenmaal minder vuur vrij dan wanneer je een benzine tank laat ontploffen.
Bijna alle games hebben een review embargo. Voor die datum mogen reviewers hun artikel niet online zetten. Het embargo voor RDR2 loopt donderdag 25ste af.
Toch een raar idee dat enkele tientallen reviewers in Nederland de game al aan het spelen zijn
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Vanavond dan maar inbreken in Tweakers HQChaoss schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:56:
[...]
Bijna alle games hebben een revuew embargo. Voor die datum mogen reviewer hun artikel niet online zetten. Het embargo voor RDR2 loopt donderdag 25sta af.
Toch een raar idee dat enkele tientallen reviewers in Nederland de game al aan het spelen zijn
Ik verheug me op de story line maar eigenlijk nog meer op het rond kloten daarna, als ik terug denk hoeveel uur ik heb gestoken in het alleen maar schieten in de stripclub in gta4.
Hoertjes oppikken, parkeren aan de rand van een afgrond na de daad laten uitstappen,.. Splat
Psychiater maar weer eens bellen denk ik
Er gaan menig salloon fights gebeuren in deze game.
Hoertjes oppikken, parkeren aan de rand van een afgrond na de daad laten uitstappen,.. Splat
Sipio schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:31:
Hoertjes oppikken, parkeren aan de rand van een afgrond na de daad laten uitstappen,.. Splat![]()

Ik kan ook niet wachten om mensen op de rails te laten leggen of “ongelukjes” laten gebeuren als de engine dit een beetje toe laat
Subtiel duwtje geven als er een koets voorbij komt rijden bijvoorbeeld :’)
[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 18-10-2018 20:01 ]
Is er al iets bekend over het geluid in de game? Ben wel toe aan wat Dolby Atmos met mijn nieuwe soundbar (mét rearspeakers)
Zou me niks verbazen als de helft van die 100GB bestaat uit geluid. Dat neemt veel ruimte in beslag en het zou de 500.000 regels ook plausibel maken
Ben benieuwd naar de map, ik hoef geen 256km2 maar 2/3x zo groot als GTA V zou wel heel welkom zijn.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Dat is het uiteraard ook wel, maar ik las ooit eens iets over het willen stimuleren van fyksieke producten. Begrijpelijk ergens, maar kom op, als het digitaal kan, laat fysieke winkels dan gewoon rustig afsterven.Gunner schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:07:
[...]
Ik heb dat ook nooit begrepen. Je zou denken dat het goedkoper is dan de distributie van fysieke media.
Ik zou dit spel ook via de store willen aanschaffen, al is het maar om een 8 uur pre install te voorkomen op de 26ste ^^
Kan je eigenlijk via een buitenlandse store dit spel aanschaffen? En kan iemand me hierin begeleiden?
http://psn4.com/search/red+dead+redemption+2
Kan je eigenlijk via een buitenlandse store dit spel aanschaffen? En kan iemand me hierin begeleiden?
[ Voor 7% gewijzigd door Scifo83 op 19-10-2018 01:52 ]
Hier is ie aan het downloaden..
92.742GB .zo'n 3 uurtjes..
PSN: ghpeet
Pre-load is hier klaar, mooi dat dat toch kan op deze manier. 6 dagen, 17 uur, 19 minuten en 45 seconden te gaan nu.
[ Voor 5% gewijzigd door J-M-T op 19-10-2018 06:40 ]
Pre load van de gecancelde ultimate nu bezig. Ben benieuwd of ik die kan gaan gebruiken als ik de discs binnen krijg. Zou mooi een installatie op de dag zelf schelen.
6 days, 17 hours... preloaded ! eghehehehe
To do or not to do...
Bij mijn PS4 pro niet, daar zaten gewoon 4 games bij. (covers, schijfje)Gunner schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:57:
[...]
Hoeft niet persé. De xbox-bundels die ik heb gekocht waren de gebundelde games altijd een downloadcode. In ieder geval wel op de Xbox One. Deze vind je ook geregeld terug in V&A.
To do or not to do...
Mijn broertje en ik deden altijd shoot outs in de saloon in RDR1, private sessie aanmaken en dan een fight in de saloon.Sipio schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 19:31:
Ik verheug me op de story line maar eigenlijk nog meer op het rond kloten daarna, als ik terug denk hoeveel uur ik heb gestoken in het alleen maar schieten in de stripclub in gta4.
Hoertjes oppikken, parkeren aan de rand van een afgrond na de daad laten uitstappen,.. Splat![]()
Was erg lachen vanwege de humor met die npc's en de stemmetjes.
Dan zaten we boven op die galerij achter de bording en dan moest je af en toe naar beneden om kogels te rapen hahaha
To do or not to do...
@iew Je weet dat je je laatste post kan editen hè?
Edit:
Google kan je daarin begeleiden (zo heb ik ook een US account geopend).
Edit:
Ja dat kan. Je moet wel de DLC dan ook uit die store halen.Scifo83 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 01:51:
Ik zou dit spel ook via de store willen aanschaffen, al is het maar om een 8 uur pre install te voorkomen op de 26ste ^^
Google kan je daarin begeleiden (zo heb ik ook een US account geopend).
[ Voor 83% gewijzigd door bram1984 op 19-10-2018 07:36 ]
Uhhh ja, sorry mijn enthousiasme nam ff de overhand en ik ben net wakker...bram1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 07:32:
@iew Je weet dat je je laatste post kan editen hè?
To do or not to do...
Als je de disc versie hebt is het inderdaad 92GB maar als je de digitale hebt bent je nog wel wat langer zoet.sanant schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 06:28:
Hier is ie aan het downloaden..
"De game zelf neemt 99GB in beslag en bij installatie zonder disc vereist de game 50GB extra."
Edit: Oh oeps las verkeerd je bent hem al aan het installeren, het is nog vroeg

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 19-10-2018 08:23 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is een Prequel, oftewel het speelt zich af voordat RDR1 zich afspeelde. Dus officieel zou je niet veel missen waarschijnlijk.awesem schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:33:
Weet iemand of je veel mist als je RDR1 niet hebt gespeeld?
Het enige dat je waarschijnlijkt mist, zijn de gigantisch mooie personages waarmee je in deel 1 kennismaakte, dat je die nu ook al tegen komt alleen 20?? jaar jonger
Waarom kijk je niet gewoon een samenvatting op YouTube?awesem schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:33:
Weet iemand of je veel mist als je RDR1 niet hebt gespeeld?
Da's wel een goeie:) thanksZalaroth schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:35:
[...]
Waarom kijk je niet gewoon een samenvatting op YouTube?
11 jaar jonger als ik mij niet vergisSwaxie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:34:
[...]
Het is een Prequel, oftewel het speelt zich af voordat RDR1 zich afspeelde. Dus officieel zou je niet veel missen waarschijnlijk.
Het enige dat je waarschijnlijkt mist, zijn de gigantisch mooie personages waarmee je in deel 1 kennismaakte, dat je die nu ook al tegen komt alleen 20?? jaar jonger
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Het PlayStation-netwerk liet mij een keer niet in de steek. Iets meer dan 2 uur en alles was gedownload en geïnstalleerd.
Nu alleen nog maar ruim 6 dagen wachten met de gedachte dat het al op de schijf staat maar het niet kunnen starten.
Nu alleen nog maar ruim 6 dagen wachten met de gedachte dat het al op de schijf staat maar het niet kunnen starten.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dat is The Worst part.The_Worst schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:15:
Het PlayStation-netwerk liet mij een keer niet in de steek. Iets meer dan 2 uur en alles was gedownload en geïnstalleerd.
Zojuist m'n pre-order bevesigd.. Kan n ondertussen niet meer wachten.
Maar 150GB?! Heb geen digitale versie dus installeren gaat wel even duren.
Maar 150GB?! Heb geen digitale versie dus installeren gaat wel even duren.
ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder
Nog een week.........
Duurt lang! Toch even alvast wat ruimte gaan vrijmaken op mijn PlayStation 4 Pro.
Duurt lang! Toch even alvast wat ruimte gaan vrijmaken op mijn PlayStation 4 Pro.
iemand enig idee hoelang een installatie van RDR2 kan duren ?
Ik heb een preorder gedaan vd fysieke versie omdat ik bang was nooit 100gb binnen te kunnen halen als de pre-load laat pas actief was
Ik heb een preorder gedaan vd fysieke versie omdat ik bang was nooit 100gb binnen te kunnen halen als de pre-load laat pas actief was
Ben bang dat we wel even bezig zijn als ik kijk naar hoelang GTV V toen duurde met installeren.Marshalty schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:44:
Gisteren een fysieke preorder geannuleerd en in plaats daarvan toch maar de digitale versie (voor dik €15,- meer) besteld en vanavond preloaden. Geen gekl**t met discs en na het 'uitspelen' verkoop ik deze titel toch niet. Dat weet ik gewoon zeker. Daarnaast is het me de €15,- extra echt wel waard, ook dat weet ik zeker.
Nog een weekje; YEEHAW! Voor het laatst zo 'hpyed' geweest vlak voor GTA V eindelijk uitkwam.
Nog een weekje; YEEHAW! Voor het laatst zo 'hpyed' geweest vlak voor GTA V eindelijk uitkwam.
Vanochtend vrij, dus maar even de preload aangezet:

Loopt hier binnen met een steady 180Mbps via de wifi.
Is het al de 26ste?

Is het al de 26ste?
Ik wist niet dat ik nog jaloers kon worden op een andere TV (LG OLED 55") maar damn... dat ziet er goed uit zeg, 77"?
GTA V vanaf disk duurde bij mij 35 a 40 minuten op de PS4.Marshalty schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:44:
Het blijkt dat RDR2 2X zo groot is.
Filmpje aanzetten en een biertje erbij lijkt me de beste oplossing.
Was het maar 77 inch. Het is een 65 inch LG OLEDArthurMorgan schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:15:
Ik wist niet dat ik nog jaloers kon worden op een andere TV (LG OLED 55") maar damn... dat ziet er goed uit zeg, 77"?
2x zo groot dus 2x zo lang. Dat red je niet met 1 biertje erbijHindelaufen schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:17:
[...]
GTA V vanaf disk duurde bij mij 35 a 40 minuten op de PS4.
Het blijkt dat RDR2 2X zo groot is.
Filmpje aanzetten en een biertje erbij lijkt me de beste oplossing.
Wat ik nog altijd zo dood en dood zonde vind is dat je tegenwoordig nagenoeg niks meer bij je fysieke games krijgt. Vroeger had je van die mooie grote dozen met een compleet boek erbij en kaart en achtergrondverhaal en alles waar je heerlijk in kon rondneuzen tijdens de installatie. Nu is het meer dan eens alleen de case, een disc en een flyer met de controls erop. Daarom ook maar digitaal gekocht.
Blijft zonde dat men dat niet meer doet zoals vroeger.
Dat doen ze nog wel, maar dan in de vorm van een special of ultimate edition. Leuk voor extra inkomsten zeg maar, maar voor de echte fans natuurlijk geen probleem. Ik had het zelf ook graag gewild voor deze titel, maar bij mij komt het planningstechnisch ná het weekend van 26 oktober slecht uit tijd te vinden om te gamen, vandaar dat ik dat weekend juist snel (en veel) ermee aan de bak wil en 'm maar digitaal heb besteld!vosss schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:33:
[...]
Wat ik nog altijd zo dood en dood zonde vind is dat je tegenwoordig nagenoeg niks meer bij je fysieke games krijgt. Vroeger had je van die mooie grote dozen met een compleet boek erbij en kaart en achtergrondverhaal en alles waar je heerlijk in kon rondneuzen tijdens de installatie. Nu is het meer dan eens alleen de case, een disc en een flyer met de controls erop. Daarom ook maar digitaal gekocht.
Blijft zonde dat men dat niet meer doet zoals vroeger.
Ik ben 'm nu aan het downloaden op de PS4. Hij is 92.742 GB groot.
11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
Nou sterker nog. Andersom is ook waar, bij de Collectors Box zit niet eens een game

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat klopt inderdaad. Voor de echte grote liefhebbers dus. Ik vind het alleen maar mooi dat ze zoiets maken en uitgeven. Hoewel die box behoorlijk aan de prijs is vermoed ik wel dat elk item met grote zorg, en van hoogwaardig materiaal, gemaakt is.
Maar feit blijft toch wel dat de game zelf hetgeen is waar het allemaal echt om draait. Volgens mij kun je je dan ook het allerbeste verliezen in de game zelf en niet in jezelf terwijl je met je RDR-bandana om je op een 100-stuks puzzeltje zit te verbijten, toch?
Maar feit blijft toch wel dat de game zelf hetgeen is waar het allemaal echt om draait. Volgens mij kun je je dan ook het allerbeste verliezen in de game zelf en niet in jezelf terwijl je met je RDR-bandana om je op een 100-stuks puzzeltje zit te verbijten, toch?
wat moet je ook met een spel ?Donstil schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:55:
Nou sterker nog. Andersom is ook waar, bij de Collectors Box zit niet eens een game
Mijn Xbox staat op instant on sinds gisteravond, hopelijk start de pre-load automatischvosss schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:11:
Vanochtend vrij, dus maar even de preload aangezet:
[Afbeelding]
Is het al de 26ste?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb na de eerste trailer de game niet echt in de gaten gehouden. Maar gister en vandaag er wat meer van bekeken. Het lijkt me de game met de grootste productie waarde van dit najaar. Verder komt er ook niet veel meer uit wat me aanspreekt de laatste maanden van het jaar. Ik ben normaal niet van de verhalende single player games maar de gameplay trailer die ik heb gezien is erg indrukwekkend. En er komt ook een multiplayer voor de game. Dit wordt hem dan denk ik. Mijn game van het najaar
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Op Reddit meedere meldingen dat je even handmatig op update moet drukken voordat die begint met preloaden. Wellicht even nakijken.G_Dragon schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:27:
[...]
Mijn Xbox staat op instant on sinds gisteravond, hopelijk start de pre-load automatisch
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Stiekem hoop ik toch op de winkels die het embargo aan zijn/haar laars lappen of een foutje maken op woensdag/donderdag, dit had ik met RDD1 maar toen waren er nog wat kleinere gamestores aanwezig hier in de stad.

Ah bedankt voor je reactie!The_Worst schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:49:
[...]
Op Reddit meedere meldingen dat je even handmatig op update moet drukken voordat die begint met preloaden. Wellicht even nakijken.
Dat is mooi dom , dan werkt instant on ook niet waarvoor die ontwikkeld is.
Juist omdat de pre-load eraan kwam heb ik hem voor 1 dag op die modus gezet.
Die van mij komt van bol.. Je maakte 'Kans' op een nachtlevering..Rebel-Rebel schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:55:
Stiekem hoop ik toch op de winkels die het embargo aan zijn/haar laars lappen of een foutje maken op woensdag/donderdag, dit had ik met RDD1 maar toen waren er nog wat kleinere gamestores aanwezig hier in de stad.![]()
Niks kans.. gewoon komen 's nachts en snel een beetje ook
Via Twitter:
https://pbs.twimg.com/media/Dp3L0COWkAATI7y.jpg
plaatje posten lukt ff niet...
Ultimate edition?
https://pbs.twimg.com/media/Dp3L0COWkAATI7y.jpg
plaatje posten lukt ff niet...
Ultimate edition?
[ Voor 27% gewijzigd door Rebel-Rebel op 19-10-2018 12:01 ]
Dit was bij mij het geval. Hij stond op mijn xbox wel mooi op ready to play, maar met een size van 100.8MB.The_Worst schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:49:
[...]
Op Reddit meedere meldingen dat je even handmatig op update moet drukken voordat die begint met preloaden. Wellicht even nakijken.
Kan zijn dat het kwam door het gebrek aan schijfruimte

Vraag me af,
De PS4 verreist 150GB en de Xbox 107 GB vrije ruimte voor de digitale installatie, alleen de Xbox One X versie was toch volledig 4k en de PS4 Pro versie maar half als ik het goed had begrepen?
Als dit bovenstaande klopt, hoe kan dan de PS4 versie groter zijn als het kwa inhoud lager levert.
De PS4 verreist 150GB en de Xbox 107 GB vrije ruimte voor de digitale installatie, alleen de Xbox One X versie was toch volledig 4k en de PS4 Pro versie maar half als ik het goed had begrepen?
Als dit bovenstaande klopt, hoe kan dan de PS4 versie groter zijn als het kwa inhoud lager levert.
Die 50GB extra is alleen nodig voor de installatie heb ik begrepen. Die is daarna gewoon weer beschikbaar. Dus de Xbox versie is eigenlijk 7GB groter dacht ikG_Dragon schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:07:
Vraag me af,
Heeft waarschijnlijk te maken met de manier hoe de installatie werkt. Schijnbaar moet de PlayStation een bestand uitpakken/kopiëren/verplaatsen waardoor tijdelijk een dubbele hoeveelheid schijfruimte benodigd is. Na installatie is de grootte gewoon een kleine 100GB.G_Dragon schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:07:
Vraag me af,
Is er eigenlijk al meer bekend over de toegevoegde waarde van de game op de One X?
@The_Worst @Robolokotobo
Bedankt voor jullie reacties, dan snap ik het.
Was even nieuwsgierig hoe dit grote verschil kon ontstaan.
Heeft iemand de game al geïnstalleerd op de One X met 4K content?
Ben erg benieuwd hoe groot de 4K content extra is,
Bedankt voor jullie reacties, dan snap ik het.
Was even nieuwsgierig hoe dit grote verschil kon ontstaan.
Heeft iemand de game al geïnstalleerd op de One X met 4K content?
Ben erg benieuwd hoe groot de 4K content extra is,
Kleine 100GBThe_Worst schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:10:
[...]
Heeft waarschijnlijk te maken met de manier hoe de installatie werkt. Schijnbaar moet de PlayStation een bestand uitpakken/kopiëren/verplaatsen waardoor tijdelijk een dubbele hoeveelheid schijfruimte benodigd is. Na installatie is de grootte gewoon een kleine 100GB.
Geïnstalleerd geeft PlayStation 98.15GB aan dus ja, een kleine 100GB.
Overigens wel het grootste spel wat ik momenteel heb. Battlefield 1 met 79.9GB op afstand 2e. Gta-V een magere 72GB.
Ja daar doel ik ook op. Wat een gigantische installatieThe_Worst schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:15:
[...]
Geïnstalleerd geeft PlayStation 98.15GB aan dus ja, een kleine 100GB.![]()
Overigens wel het grootste spel wat ik momenteel heb. Battlefield 1 met 79.9GB op afstand 2e. Gta-V een magere 72GB.
Tijd genoeg nog tot de 26ste toch? Had je ook vanavond na je werk even aan kunnen zetten handmatig.G_Dragon schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:56:
[...]
Ah bedankt voor je reactie!
Dat is mooi dom , dan werkt instant on ook niet waarvoor die ontwikkeld is.
Juist omdat de pre-load eraan kwam heb ik hem voor 1 dag op die modus gezet.
Robolokotobo schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:11:
Is er eigenlijk al meer bekend over de toegevoegde waarde van de game op de One X?
4K én HDR.Robolokotobo schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:19:
Gaat de Xbox One X versie meer bieden dan alleen 4K? 1080P setting met ultra graphics of iets in die geest?
Geen idee of de Sony versie HDR heeft. Ook geen idee of hij een "enriched visuals" instelling heeft zoals bv Rise of the Tombraider dat had waarbij de resolutie net wat minder dan 4K is, maar dan net wat meer effecten.
We zullen zien. Maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit
[ Voor 44% gewijzigd door vosss op 19-10-2018 12:32 ]
Daar is nog niks over bekend. Sony heeft de marketing deal dus dit zal je waarschijnlijk volgende week of die week erna pas horen. Ik denk dat een 1080p setting eerder met een uncapped framerate zal lopen, maar eerlijk gezegd verwacht ik geen verschillende graphics modes.Robolokotobo schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:19:
Gaat de Xbox One X versie meer bieden dan alleen 4K? 1080P setting met ultra graphics of iets in die geest?
Natuurlijk heeft de PS4 versie HDR. Alle consoles ondersteunen HDR en krijgen ook HDR. Er is voor zover ik weet geen enkele technische reden te bedenken dat een van de consoles geen HDR zou hebben. De marketing deal zou een non-technische reden kunnen zijn, maar dat zou echt volslagen belachelijk zijn. Exclusieve content is tot daar aan toe, maar grafische features exclusief maken is een heel slecht signaal richting de buitenwereld.vosss schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:31:
[...]
4K én HDR.
Geen idee of de Sony versie HDR heeft.
Ik twijfel nog over digitale of fysieke versie. Nog geheugen genoeg over voor digitaal. Zijn er verder nog prestatie verschillen tussen digitaal of fysiek?
Dat maakt niet heel veel uit. Of je nou fysiek of digitaal koopt, beide worden eerst volledig op je HDD gezet
. De CD bij fysiek is alleen om te kijken of je eigenaar bent van het spel.
Daar heb je gelijk in, alleen dat maakt niet goed dat de functie waarvoor het ontworpen is zijn werk niet doetvosss schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:29:
[...]
Tijd genoeg nog tot de 26ste toch? Had je ook vanavond na je werk even aan kunnen zetten handmatig.
Ze worden beide op je HDD gezet, dus dat maakt weinig uit.josstie85 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:54:
Ik twijfel nog over digitale of fysieke versie. Nog geheugen genoeg over voor digitaal. Zijn er verder nog prestatie verschillen tussen digitaal of fysiek?
Digitaal kun je niet doorverkopen.
Ik weet niet wat ik er precies van moet denken of geloven, dus maar even hier ipv het andere topic
https://www.mediamarkt.se...ion-2-action-1293317.html
Je kunt daar dus de pc versie preorderen.
Verwachte datum eind 2019 trouwens.
https://www.mediamarkt.se...ion-2-action-1293317.html
Je kunt daar dus de pc versie preorderen.
Verwachte datum eind 2019 trouwens.
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-10-2018 13:35 ]
Moet je RDR1 ook gespeeld hebben qua verhaallijn of niet?
Zo nee, is deze de moeite waard om alsnog in een verroeste PS3 te proppen qua verhaal etc.?
Zo nee, is deze de moeite waard om alsnog in een verroeste PS3 te proppen qua verhaal etc.?
Steam ID = Ackerfiets
Ik zou lekker een Youtube filmpje kijken waarin het verhaal wordt uitgelegd. RDR2 is eigenlijk een prequel. Máár, heb je deel één gespeeld zullen misschien bepaalde vragen die je zou hebben in RDR, beantwoord kunnen worden.Family Guy schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:46:
Moet je RDR1 ook gespeeld hebben qua verhaallijn of niet?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik vind het toch een gemiste kans dat er geen remaster van RDRI is gekomen.
Hoe laat NL tijd kunnen we vrijdag spelen? Is dat gewoon de 26ste om 00:00.01?
Of is dat als het ergens anders in de wereld de 26ste is?
Ik niet, ik snap dat eigenlijk ook niet remasters.Anton.net schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:52:
Ok je kan er nog eens mee spelen maar als je het spel al hebt uitgespeeld..wat nut heeft het dan nog.
Voor mij blijft het een melkkoe.
Dit is dus ook het geval voor RDR1 - als je het opnieuw zou spelen ga je denk ik zeker ergeren aan bepaalde zaken (het middenste stuk, technische fouten,..).
Maar is mijn mening e
Ik heb liever dat ze hun tijd steken in rdr2 dan dat ze 20 man enkel aan het werk zetten om wat extra verkopen van een oud spel binnen te halen.Anton.net schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:52:
Ik vind dat ze hun prioriteiten precies goed hebben dus.
Het spel is net 8 jaar oud, zou een remaster van RDR1 echt iets toevoegen denk je ?Anton.net schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:52:
Je kan RDR 1 nog altijd spelen via PlayStation Now. Ik heb de game onlangs even opgestart, maar het zag er niet uit. In mijn beleving zag de Xbox 360-versie (die ik heb gespeeld) er aanzienlijk beter uit.
[ Voor 60% gewijzigd door NotSoSteady op 19-10-2018 14:00 ]
Lokale tijd, dus onze vrijdagnacht 00:00.vosss schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:58:
Hoe laat NL tijd kunnen we vrijdag spelen? Is dat gewoon de 26ste om 00:00.01?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Is het dan zo dat nieuw zeeland 12 uur eerder kan spelen dan hier? Dan maar even vpn opzetten en tijd/locatie wijzigenSacreBleu schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:00:
[...]
Lokale tijd, dus onze vrijdagnacht 00:00.
Voor op de One X heeft die game een dikke update gehad.Anton.net schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:52:
Zo zou ik graag een remaster van Max Payne 3 willen.Voor mij zonder twijfel de beste Rockstar game.
Dit was bij Forza Horizon 4 wel. Deze stond 12 uur eerder op GamePass dan in NLFoxLenny schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:05:
[...]
Is het dan zo dat nieuw zeeland 12 uur eerder kan spelen dan hier? Dan maar even vpn opzetten en tijd/locatie wijzigen
Ja, als het goed is wel. Máár, ik weet niet of je hem daarvoor ook in de NZ store heb moeten halen. Dus ik weet niet of je met VPN eerder kan unlocken als je aankoop uit de EU store komt.FoxLenny schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:05:
[...]
Is het dan zo dat nieuw zeeland 12 uur eerder kan spelen dan hier? Dan maar even vpn opzetten en tijd/locatie wijzigen
Dat dus, kan me niet herinneren dat het spel er zo uitzag op mijn ps3. Gisteren even gestart maar was zo slecht dat ik er helemaal geen zin in had.NotSoSteady schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:59:
Je kan RDR 1 nog altijd spelen via PlayStation Now. Ik heb de game onlangs even opgestart, maar het zag er niet uit. In mijn beleving zag de Xbox 360-versie (die ik heb gespeeld) er aanzienlijk beter uit.
Het schijnt dat de ps5 ook alle PS4 games kan afspelen, dus dan zou rdr2 mee kunnen naar de ps5
Digital Foundy gaat dat volgens mij zéér snel uit de doeken doen op hun YouTube kanaalRobolokotobo schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:19:
Ik schat zo in dat de meeste reviews ons nog vóór DF wel vertellen of er verschillende grafische modes in zitten.D-Ed schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:59:
[...]
Digital Foundy gaat dat volgens mij zéér snel uit de doeken doen op hun YouTube kanaal
@Exxus Nog niks over bekend, maar waarschijnlijk is het wel. Met een beetje mazzel gooit R* er zelfs een mooie PS5/Xbox Two patch tegenaan.
[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 19-10-2018 16:09 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.
Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.
Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.
Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.
Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2