Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
DF heeft zich ook aan de embargo te houden, grote kans dat hun analyse ook de 25ste online komt. Meende dat het embargo om 13 uur onze tijd afloopt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:06:
[...]

Ik schat zo in dat de meeste reviews ons nog vóór DF wel vertellen of er verschillende grafische modes in zitten.

@Exxus Nog niks over bekend, maar waarschijnlijk is het wel. Met een beetje mazzel gooit R* er zelfs een mooie PS5/Xbox Two patch tegenaan.
Niet als de reviews alleen op een PS4 Pro mochten plaatsvinden natuurlijk, daar zie ik Sony nog wel voor aan dat ze dat hebben bedongen. Op dit moment zijn alle previews ook op PS4 Pro’s gemaakt namelijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Blijkbaar niet, plaatje van een van de reviewers

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UP0Y0mv.jpg

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dit zijn de mediamarkten die een nachtopening gaan doen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/75QKg2Ak6DNigia1cZGxGk0P/full.jpg

Zijn er niet eens zo heel veel en dan 2 in Friesland terwijl er in de randstad niets open is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
Weet iemand hier hoe Bol.com het spel verzendt? Via de pakketpost of via de gewone brievenbus post? Het is alleen het spel, niks anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hindelaufen schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:55:
Weet iemand hier hoe Bol.com het spel verzendt? Via de pakketpost of via de gewone brievenbus post? Het is alleen het spel, niks anders.
Mijn spiderman kwam via brievenbus post.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Bij mij is de download binnen in ieder geval, nu nog 6 dagen, 5 uur, 55 minuten en 34,33,32.... seconden wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
D-Ed schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:16:
[...]

Niet als de reviews alleen op een PS4 Pro mochten plaatsvinden natuurlijk, daar zie ik Sony nog wel voor aan dat ze dat hebben bedongen. Op dit moment zijn alle previews ook op PS4 Pro’s gemaakt namelijk..
Nou ik zou het wel heel merkwaardig vinden als de Pro verschillende grafische modusen zou hebben en de meer krachtige X1X niet. Ik verwacht alle grafische opties van de Pro ook op de X1X en wat extra (hogere resolutie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hindelaufen schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:55:
Echt al mijn games die ik via bol kocht kwamen gewoon in de brievenbus, het enige wat nu wel anders is dat deze game 2 disc's heeft maar dat zal toch niet uitmaken lijkt me.

Pre load hier ook binnen, de laatste loodjes 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
Ah dank jullie wel. @Sipio & @New Yorker. Nu kan ik met een gerust hart mijn vrouw vrijdag naar het vliegveld brengen en een lang weekend het huis voor mezelf hebben. U hoeft geen medelijden met mij te hebben zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Hindelaufen Goed geregeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49

rally

Deyterra Consultancy

Is er een kans dat BOL "per ongeluk" al de game op donderdag gaat afleveren?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

rally schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:29:
Is er een kans dat BOL "per ongeluk" al de game op donderdag gaat afleveren?
Natuurlijk is die kans er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kans lijkt me met een rockstar game juist kleiner. Denk dat de retailers duidelijke instructies hebben gehad met daaraan verbonden flinke boetes indien men zich niet houd aan de afspraken.

Het is al een wonder dat er een week voor de release nog niets gelekt is, nog geen seconde gameplay of screenshot te zien welke niet van Rockstar zelf afkomstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:10:
[...]

Nou ik zou het wel heel merkwaardig vinden als de Pro verschillende grafische modusen zou hebben en de meer krachtige X1X niet. Ik verwacht alle grafische opties van de Pro ook op de X1X en wat extra (hogere resolutie).
Verwacht ik ook.. Daar komen we volgende week achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 16:05
Vandaag RDR2 besteld uit de US Store met giftcards. Was gemakkelijker dan dat ik verwacht had en de game ging direct pre-loaden. Ik had wel graag de game willen ophalen bij de nachtopening in Drachten, alleen dan moet je de game ophalen, installeren en dan nog eens spelen. Nu kan ik om 00:00 direct aan de slag en dat voor goedkoper. Vond het wel eng, maar uiteindelijk is het het waard :-)

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
bram1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:10:
[...]

Xbox One X heeft sowieso 4K support. Dit al eerder bekend geworden via Microsoft en het staat op de cover van de game. Ik hoop wel dat ze de extra ‘horsepower’ van de Xbox One X nuttig gaan inzetten, echter kan ik begrijpen dat Sony daar in eerste instantie een stokje voor steekt en de PS4 Pro minstens gelijkwaardig aan Xbox One X wil hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
JannickNijholt schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:39:
Vandaag RDR2 besteld uit de US Store met giftcards. Was gemakkelijker dan dat ik verwacht had en de game ging direct pre-loaden. Ik had wel graag de game willen ophalen bij de nachtopening in Drachten, alleen dan moet je de game ophalen, installeren en dan nog eens spelen. Nu kan ik om 00:00 direct aan de slag en dat voor goedkoper. Vond het wel eng, maar uiteindelijk is het het waard :-)
Als je hem uit de US store hebt gehaald kun je game pas starten om 6 uur in de ochtend. Ook al verander je je xbox terug naar nederland. De koop staat gekoppeld aan de Amerikaanse store ;).

Dus als je dacht om 12 uur te kunnen beginnen moet ik je teleurstellen. Dat is alleen vanuit de Nederlandse store.

Bij gamepass games zoals Horizon 4 geld dit overigens niet, deze speelde ik een dag eerder doormiddel van het veranderen van mijn locatie. Maar deze games koop je dan ook niet. Maar “huur” je slechts.

[ Voor 19% gewijzigd door swoutr op 19-10-2018 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
JannickNijholt schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:42:
[...]

Xbox One X heeft sowieso 4K support. Dit al eerder bekend geworden via Microsoft en het staat op de cover van de game. Ik hoop wel dat ze de extra ‘horsepower’ van de Xbox One X nuttig gaan inzetten, echter kan ik begrijpen dat Sony daar in eerste instantie een stokje voor steekt en de PS4 Pro minstens gelijkwaardig aan Xbox One X wil hebben.
Ze noemen alles 4K tegenwoordig dus dat zegt vrij weinig. Native lijkt me hoe dan ook sterk. Zal hoogstwaarschijnlijk dynamisch zijn. En ik vind het absurd om te denken dat Sony parity eist. Dat zou echt belachelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

swoutr schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:47:
[...]

Als je hem uit de US store hebt gehaald kun je game pas starten om 6 uur in de ochtend. Ook al verander je je xbox terug naar nederland. De koop staat gekoppeld aan de Amerikaanse store ;).

Dus als je dacht om 12 uur te kunnen beginnen moet ik je teleurstellen. Dat is alleen vanuit de Nederlandse store.
Dat zijn dan 6 lange uren als je niet kan slapen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Zo besteld in de NZ microsoft store, kan ik hem mooi donderdag al om 12 uur spelen :D Was maar 62 euro, dus alsnog goedkoper dan de NL-store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 07:50
Puur een vraagje uit interesse...

Bestaat er de mogelijkheid dat Red Dead Redemption naar pc zal komen na de release op console's?

Heb nu een xbox one maar wil hem verkopen om de reden dat ik console niet fijn vindt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Speedbok schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:04:
Zo besteld in de NZ microsoft store, kan ik hem mooi donderdag al om 12 uur spelen :D Was maar 62 euro, dus alsnog goedkoper dan de NL-store
1 uur volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
visblegamer schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:11:
Puur een vraagje uit interesse...

Bestaat er de mogelijkheid dat Red Dead Redemption naar pc zal komen na de release op console's?

Heb nu een xbox one maar wil hem verkopen om de reden dat ik console niet fijn vindt spelen
Sommigen zeggen op basis van dat de vorige versie niet op pc gekomen is dat hij nu ook niet voor de pc zal komen.
Ik denk dat hij met een aantal maanden voor de pc aangekondigd gaat worden. Er zijn een aantal leaks geweest die daarop wijzen. En de reden dat hij de vorige keer niet kwam was omdat het toen ondoenlijk was door de code. Die was niet om te zetten zonder volledig overnieuw te gaan schrijven.

Maar verder is het een discussie die voorlopig nergens toe leidt omdat het slechts gaat om persoonlijke meningen en verwachtingen. Hele fora zijn er al over volgeschreven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
hmmm. bij mij start de preload niet? vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
Speedbok schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:04:
Geldt dit ook voor de PS4?
Gewoon op NZ zetten en kopen en dan terug naar NL? Werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
swoutr schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:47:
[...]

Bij gamepass games zoals Horizon 4 geld dit overigens niet, deze speelde ik een dag eerder doormiddel van het veranderen van mijn locatie. Maar deze games koop je dan ook niet. Maar “huur” je slechts.
Ah, ik zie het. Dat zou goed kunnen. We wachten het af. Ik hoef in ieder geval niet te installeren en ik hoef ook niet telkens irritante discs te wisselen tussen verschillende games (koop het liefst alles digitaal).

We wachten het even af of hebben anderen dit al eerder meegemaakt met een andere release?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 14:34

DikkeBMW

Live '25

Zo, zojuist ook de PS4 Pro + RDR2 besteld. Meteen een 2e controller er maar bij ook. Heel veel zin in!!

Kwam helaas alleen klote uit tegelijk met een bekeuring :(

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JannickNijholt schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:00:
[...]

Ah, ik zie het. Dat zou goed kunnen. We wachten het af. Ik hoef in ieder geval niet te installeren en ik hoef ook niet telkens irritante discs te wisselen tussen verschillende games (koop het liefst alles digitaal).

We wachten het even af of hebben anderen dit al eerder meegemaakt met een andere release?
Op de One wordt de disc alleen gebruikt voor licentie checks. Lijkt me sterk dat er dan een disc swap nodig is tijdens het spelen. Was bij de 360 meen ik ook al zo als je het spel geïnstalleerd had. Hoe dat op PS4 werkt durf ik niet te zeggen, heb daarop tot nu toe alleen digitale spellen gespeeld.

Dat je pas kan spelen op moment van release in de regio van aankoop is in ieder geval zeker zo op de One.
__

Na wat uren rdr1 en Witcher 3 hoop ik op een wat soepelere paardrij ervaring in rdr2. Wat een sufferij om een paard fatsoenlijk te sturen, en als dat mislukt is weer recht te zetten, in beide spellen.

Ik ben verder zelden echt gehypt voor een spel. Hoogstens dat ik er wel naar uitkijk. Bij de laatste tomb raider bijvoorbeeld, een van mijn favoriete series, zat ik er niet mee om een paar dagen na release pas te spelen. Dat is bij dit spel wel anders. (Hoewel ik me wel enigzins kon bedwingen om mijn preorder niet om te zetten naar digitaal. Zo veel maakt me de spanning van 'hoe laat komt de postbode' en de verloren tijd van het installeren ook niet uit. :))

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2018 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:45:
[...]

Op de One wordt de disc alleen gebruikt voor licentie checks. Lijkt me sterk dat er dan een disc swap nodig is tijdens het spelen. Was bij de 360 meen ik ook al zo als je het spel geïnstalleerd had. Hoe dat op PS4 werkt durf ik niet te zeggen, heb daarop tot nu toe alleen digitale spellen gespeeld.

Dat je pas kan spelen op moment van release in de regio van aankoop is in ieder geval zeker zo op de One.
__

Na wat uren rdr1 en Witcher 3 hoop ik op een wat soepelere paardrij ervaring in rdr2. Wat een sufferij om een paard fatsoenlijk te sturen, en als dat mislukt is weer recht te zetten, in beide spellen.

Ik ben verder zelden echt gehypt voor een spel. Hoogstens dat ik er wel naar uitkijk. Bij de laatste tomb raider bijvoorbeeld, een van mijn favoriete series, zat ik er niet mee om een paar dagen na release pas te spelen. Dat is bij dit spel wel anders. (Hoewel ik me wel enigzins kon bedwingen om mijn preorder niet om te zetten naar digitaal. Zo veel maakt me de spanning van 'hoe laat komt de postbode' en de verloren tijd van het installeren ook niet uit. :))
Begrijp ik, maar als ik andere spellen wil spelen, bijvoorbeeld CoD WWII, welke ik op disc heb, dan moet ik discs wisselen om deze games te spelen. Dit weerhoud mij in ieder geval om games te spelen.

On-topic: Wat betreft RDR2, we wachten het af en anders kan ik nog even slapen en dan de hele vrijdag meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
DikkeBMW schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:26:
Zo, zojuist ook de PS4 Pro + RDR2 besteld. Meteen een 2e controller er maar bij ook. Heel veel zin in!!

Kwam helaas alleen klote uit tegelijk met een bekeuring :(
KOmt door die dikke BMW!!! :P ;) sorry proost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:59
Nog maar een weekje! *O*
Volgende week maar even 4 dagen van 10 uur maken, dan ben ik vrijdag vrij :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:45:
[...]

Tijdens het spelen hoef je niet te swappen. Disc 1 is de data/installatie disc en disc 2 moet geplaatst zijn om te spelen.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/83rdjja167t11.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 20-10-2018 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Om het wachten wellicht iets draagzamer te maken: de (mini)serie Godless op Netflix is net afgelopen bij mij en ik vond hem echt geweldig. Beetje hetzelfde idee als RDR(1).

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Inderdaad leuke serie. Hatfields & Mccoys miniserie staat ook op netflix, ook aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

Kuusj schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:58:
Om het wachten wellicht iets draagzamer te maken: de (mini)serie Godless op Netflix is net afgelopen bij mij en ik vond hem echt geweldig. Beetje hetzelfde idee als RDR(1).
Goede tip.
Ik vond destijds “dead wood” ook zeker vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Volgens mij is dit het jaar dat digitaal games kopen echt doorgebroken is jongens.Ook op andere sites lees ik ook al tig berichten van mensen die deze game digitaal kopen.

Nog een paar jaar en de gameafdeling bij MM is nog maar een schraal hoekje.

Puur persoonlijk merk ik aan mezelf dat ik fysiek ook steeds beter los kan laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02:43
jori040 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:38:
Volgens mij is dit het jaar dat digitaal games kopen echt doorgebroken is jongens.Ook op andere sites lees ik ook al tig berichten van mensen die deze game digitaal kopen.

Nog een paar jaar en de gameafdeling bij MM is nog maar een schraal hoekje.

Puur persoonlijk merk ik aan mezelf dat ik fysiek ook steeds beter los kan laten.
Same here, ik kocht eerst altijd discs omdat ik het dan kon doorverkopen maar dat doe ik eigenlijk nooit. Dan is digitaal toch wel handig. Vind het alleen jammer dat ik dan niet sociaal mee kan doen onder vrienden met het uitlenen van games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat ik daar jammer aan vind is dat de prijzen vaak zoveel hoger liggen. Op RDR bespaar ik nu 15 euro op de ultimate versie... (al was de map een grotere reden voor fysiek :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

ArthurMorgan schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:27:
Wat ik daar jammer aan vind is dat de prijzen vaak zoveel hoger liggen. Op RDR bespaar ik nu 15 euro op de ultimate versie... (al was de map een grotere reden voor fysiek :) )
Maar daar is gamesharing en de store in andere landen voor toch :+

Voor RDR heb ik het simpel in USA gekocht voor afgerond €52.
Gamesharing doe ik met een vriend dus kom uit op €26,- voor de standaard editie.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Tja die prijzen snap ik digitaal ook niet.Je zou toch denken dat het op die manier juist goedkoper aangeboden kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik koop de games ook liever fysiek omdat je dan wat in handen hebt. Enige nadeel is dat je dus de disc moet wisselen tussen games. Dit zou dus prima op te lossen zijn door ook bij de fysieke disc een download code mee te leveren zodat de game aan je account gekoppeld wordt. Dan kun je je nog afvragen waarom je dan nog de game fysiek zou willen hebben. Maar dat is nu eenmaal iets wat mensen graag willen. Ik heb graag iets in handen om te bekijken of extra dingen bij mijn game. Hetzelfde geldt voor mij bij voor muziek, films etc.

Voor de rest gewoon zin om weer lekker op mijn paard door het Wilde Westen te rijden. :D

@jori040 Dat is ook onbegrijpelijk. Bij boeken is het net zo. Soms is de digitale versie zelfs nog duurder.

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 20-10-2018 09:34 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Ik heb meestal niet zo'n haast en die PS store prijzen liggen inderdaad zo veel hoger dan fysieke exemplaren. Oudere games al helemaal. Koop ook vaak digitaal hoor, als die prijzen iets meer zouden concurreren zou fysiek zo weg zijn. Maar heb RDR2 nu ook op disc.

Vind de normale uitgaven ook niet echt hebbedingen, zo'n plastic hoesje met alleen een cover. Gameboy spellen van vroeger vond ik bijvoorbeeld wel erg tof, zo'n mooi kartonnen hoesje, hand vol boekjes en kaarten, zo'n magische "kleine" cartridge... je hoort t al nostalgie, weg er mee :+

Edit: dat gedoe met meerdere accounts in het buitenland heb ik geen zin in. Fysiek is voor mij gewoon een reminder aan mezelf, bestel ik 'm als ik er aan denk en dan ligt ie lekker de dag erna op de mat.

@sjaool ja bij RDR2 kun je dus ook de ultimate edition (geloof ik) mat alleen goodies en geen disc kopen. Het grappige is dat ik muziek wel wil hebben. Denk ook dat een van de redenen van het succes van vinyl is dat het groter is, vaak een mooier ding om te hebben terwijl het veel onhandiger is dan spotify.

[ Voor 22% gewijzigd door Sluw op 20-10-2018 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Mooi, ik zie hem nu staan voor €43. Helaas krijgt de gelinkt store maar twee sterren op allkey, maar andere shops zullen nu wel gaan volgen.

https://www.allkeyshop.co...-one-code-compare-prices/

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

jori040 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Tja die prijzen snap ik digitaal ook niet.Je zou toch denken dat het op die manier juist goedkoper aangeboden kan worden.
Ja aan de ene kant wel, aan de andere kant zij bewaren jouw spel natuurlijk wel. Je speelt het gooit het eraf en over een jaar download je hem weer opnieuw. Sony moet wel die service in de lucht houden.

Al hoef je nog steeds geen medelijden te hebben met Sony volgens mij. ;)

Daarom koop ik overigens ook al jaren alles in de store, heb niks met hoesjes behalve dat ik ze altijd kwijt ben en altijd de verkeerde spellen in het verkeerde hoesje had zitten.

In ander nieuws, kwam erachter dat ik resident evil 6 heb gekocht ooit. Nooit gespeeld of maar heel eventjes iig. Dus daar nu maar mee bezig. Best grappig. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Flagg op 20-10-2018 10:16 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Is puur om de fysieke winkels dat de digitale versie altijd duurder is. Als Sony juist 10-15 euro onder de winkel gaat zitten dan is er geen winkel meer die Sony games en hardware wil verkopen en die winkels hebben ze keihard nodig. Dus digitale versies zijn altijd 10 euro duurder dan de advies prijs waarbij de fysieke versie vaak onder de adviesprijs zit. Scheelt in de praktijk vaak 15-20 euro.

Voor mij hebben digitale games geen meerwaarde. Ik speel maar 1 spel tegelijk dus disc swappen hoeft niet. En zoiets als een map bij RDR2 vindt ik ook echt meerwaarde dus de digitale versie heeft voor mij alleen nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
@Chaoss mwa dat vind ik niet. Als fysiek €10 duurder zou zijn dan digitaal, zou ik nog steeds fysiek kopen.
Fysiek kan ik doorverkoper, dus dat komt me nog steeds voordeliger uit.
Ik denk dat er wel genoeg mensen zijn die zo denken om de verkoop van fysiek in stand te houden.

De reden waarom digitaal duurder is, is omdat Sony bijvoorbeeld een monopolie heeft op de digitale verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Sneezzer schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:01:
Mooi, ik zie hem nu staan voor €43. Helaas krijgt de gelinkt store maar twee sterren op allkey, maar andere shops zullen nu wel gaan volgen.

dat is een account met het spel erop. Denk niet dat andere shops zullen volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Anton.net schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:26:
@Chaoss mwa dat vind ik niet. Als fysiek €10 duurder zou zijn dan digitaal, zou ik nog steeds fysiek kopen.
Fysiek kan ik doorverkoper, dus dat komt me nog steeds voordeliger uit.
Ik denk dat er wel genoeg mensen zijn die zo denken om de verkoop van fysiek in stand te houden.

De reden waarom digitaal duurder is, is omdat Sony bijvoorbeeld een monopolie heeft op de digitale verkoop.
Ik zie het argument doorverkopen vaak langs komen, maar voor mij is het gewoon simpel: ik wil het in mijn handen kunnen hebben.

Als om wat voor reden dan ook mijn PSN account niet meer bestaat ben ik ook al mijn digitale content kwijt. Met een disc stop ik die gewoon in de Playstation en hoppa.

Daarnaast natuurlijk zaken als de map en zo, en het ziet er imho mooi uit om een stapeltje games van verschillende generaties te hebben liggen. GTA V heb ik fysiek voor PS3, PS4 en PC, ziet wel leuk uit :+.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 07:50
ArthurMorgan schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:21:
[...]

Sommigen zeggen op basis van dat de vorige versie niet op pc gekomen is dat hij nu ook niet voor de pc zal komen.
Ik denk dat hij met een aantal maanden voor de pc aangekondigd gaat worden. Er zijn een aantal leaks geweest die daarop wijzen. En de reden dat hij de vorige keer niet kwam was omdat het toen ondoenlijk was door de code. Die was niet om te zetten zonder volledig overnieuw te gaan schrijven.

Maar verder is het een discussie die voorlopig nergens toe leidt omdat het slechts gaat om persoonlijke meningen en verwachtingen. Hele fora zijn er al over volgeschreven ;-)
Nou laten we maar hopen dat die naar pc gaat komen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Als je de deluxe variant haalt met de extra missies / multiplayer outfits ed. Zijn deze dan voor 2 personen beschikbaar via de share functie op xbox?

Haal de game met een collega, maar hij is gekoppeld aan zijn account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:40:
Als je de deluxe variant haalt met de extra missies / multiplayer outfits ed. Zijn deze dan voor 2 personen beschikbaar via de share functie op xbox?

Haal de game met een collega, maar hij is gekoppeld aan zijn account.
Ligt er aan of het accountgebonden bonussen zijn of dat het bij die specifieke versie van het spel hoort. Dat zie je het makkelijkst in de store. Als er meerdere items echt in de bundel zitten zie je die ergens onderaan als losse downloads staan. Als daar niets staat kun je ervan uit gaan dat je keys krijgt voor de extra zooi. Dan is het vaak wel accountgebonden. Tegenwoordig is het bijna altijd zo dat beide spelers alles kunnen gebruiken.

Bij RDR2 ziet het er naar uit dat het allemaal in de bundel zit en je dus beide toegang zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Iemand enig idee of er release party's/avonden gaan komen bij bijvoorbeeld de Mediamarkt? Was geloof ik met GTA 5 destijds wel het geval, stonden er rijen om 12u 's avonds. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
brick5492 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:59:
Iemand enig idee of er release party's/avonden gaan komen bij bijvoorbeeld de Mediamarkt? Was geloof ik met GTA 5 destijds wel het geval, stonden er rijen om 12u 's avonds. :P
Mijn post 2 pagina's terug: Chaoss in "Het grote Red-Dead-Redemption-2 slowchat topic"

Een aantal Mediamarkten doen dus een nachtopening

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 20-10-2018 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illuvattarr
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 08:50
Sneezzer schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:01:

Iemand een idee welke site betrouwbaar is om een key te bestellen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zelfs reclame hier in de stad
Rdr2 reklame

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Damn... Blijken we vrijdag al een eet afspraak te hebben staan. En zaterdag ook van alles ... Ik hoop dat de installatie mee valt qua tijd, kan ik mss nog even spelen vrijdagmiddag, anders op zijn vroegst op zondag ... :/ :/

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:35:
Damn... Blijken we vrijdag al een eet afspraak te hebben staan. En zaterdag ook van alles ... Ik hoop dat de installatie mee valt qua tijd, kan ik mss nog even spelen vrijdagmiddag, anders op zijn vroegst op zondag ... :/ :/
-Voedselvergifting
-Deadline op het werk
-Beste maat moet echt direct opgevangen worden vanwege XXXX
-RDR2 is echt best wel tof liefje, dus je snapt wel dat ik 1 van de 2 afspraken ff oversla

Kies maar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hang in there cowboy, even wat ervaringen lezen misschien tussendoor om de hype nog wat leuker te maken voor zondag ;)

Maar hopelijk kun je nog eerder wat tijd vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Die treasure map als pre-order bonus, zou die echt van meerwaarde zijn of kun je die info ook gewoon online vinden na de release? Dit aangezien ik deze map misloop. Kreeg je bij een pre-order voor 15 augustus, maar heb mijn order na die tijd geannuleerd en een duurdere editie besteld haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Als het geen extra is die geactiveerd moet zijn in-game door middel van een code of extra download dan zal de informatie wel online verschijnen en dan kan je zelf ook op zoek.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Exxus schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:33:
Die treasure map als pre-order bonus, zou die echt van meerwaarde zijn of kun je die info ook gewoon online vinden na de release? Dit aangezien ik deze map misloop. Kreeg je bij een pre-order voor 15 augustus, maar heb mijn order na die tijd geannuleerd en een duurdere editie besteld haha
Alle informatie zal binnen no-time wel op het web te vinden zijn. Dat was bij Odyssey ook zo.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHawkinl
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-07-2023
Is er al wat bekend over nachtverkoop? Zou wel fijn zijn als ik het kan installeren terwijl ik slaap en anders moeten we vroeg op en daar heb ik geen zin in in mijn vakantie xd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Hier van hetzelfde ... vrijdagavond gaan eten met familie. Mijn vrouw heeft van zaterdag tot woensdag een uitstap geregeld naar Frankrijk 8)7 8)7 8)7
Dus zoals bij jou vrijdagnamiddag na het werk ff spelen en dan zal het al direct tot woensdag zijn |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik heb vrijdag en maandag vrij genomen. :P
Alleen zondag komt er visite dankzij mijn vrouw. :F Hahaha nee grapje. Dat is geen probleem. Vrijdag, zaterdag en maandag in ieder geval lekker RDR2 spelen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:03
illuvattarr schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:01:
[...]

Iemand een idee welke site betrouwbaar is om een key te bestellen?
https://www.g2a.com/en/be...CWykQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds probeer anders daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zorg maar dat je er goed voor kan gaan zitten want ik zag gisteren een hands-on/preview item dat alles in begin best wel overweldigend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Maditude schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 06:14:
[...]

Hier van hetzelfde ... vrijdagavond gaan eten met familie. Mijn vrouw heeft van zaterdag tot woensdag een uitstap geregeld naar Frankrijk 8)7 8)7 8)7
Dus zoals bij jou vrijdagnamiddag na het werk ff spelen en dan zal het al direct tot woensdag zijn |:( |:( |:(
En dan naar Frankrijk nog wel. Ik zou niet eens meegaan dan dat ze het uitzoekt.

Maar als ze nou tot woensdag naar Edinburgh ofzo had geboekt had rdr2 toch echt wel vette pech gehad.

Het blijft een spelletje... ;)

Maar Frankrijk, never in life.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha wat een sneuigheid al die “mijn vrouw heeft dit geregeld” reacties. Wees een vent en zeg gewoon dat je niet kunt :+

Zo heb ik de agenda een paar weken geleden schoon geveegd. Afspraak van vrijdag een week verzet en de verjaardag van zaterdag gaat ze nu alleen heen :)

Vrijdag, zaterdag en zondag kom ik niet van de bank.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1810/484994/4OVCdWhY.jpeg

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 21-10-2018 10:54 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Misschien ben ik te casual, maar ik ga echt geen verjaardag afzeggen met een computerspel als reden.

Ik heb wel het hele weekend vrij, toevalligerwijs.

[ Voor 21% gewijzigd door 418O2 op 21-10-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ligt aan de gene die het viert natuurlijk. Hier had ik sowieso al geen zin aan.

Maar ik ben dan ook niet iemand die al die verplichtingen af gaat omdat het hoort. Ze gaat wel vaker alleen.

Was het nou van vrienden had ik ook niet afgezegd voor een game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

jori040 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 08:33:
[...]

Zorg maar dat je er goed voor kan gaan zitten want ik zag gisteren een hands-on/preview item dat alles in begin best wel overweldigend kan zijn.
Dan ga ik vrijdagmiddag alleen ff spelen om te proeven en begin ik zondag overnieuw en ga ik er goed voor zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Alleen vrijdag begin van de avond even weg en de rest van vrijdag en zaterdag vrij. oOo

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
418O2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:55:
Misschien ben ik te casual, maar ik ga echt geen verjaardag afzeggen met een computerspel als reden.

Ik heb wel het hele weekend vrij, toevalligerwijs.
Verjaardag afzeggen voor een vet spel moet kunnen. ;)
Mijn vriendin weet precies wanneer er weer een grote release aankomt want dan ben ik die dagen ervoor best wel chagrijnig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
jori040 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Verjaardag afzeggen voor een vet spel moet kunnen. ;)
Mijn vriendin weet precies wanneer er weer een grote release aankomt want dan ben ik die dagen ervoor best wel chagrijnig.
Wow... Just wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Over een andere boeg,.. na de hype (voor sommigen, inclusief ikzelf ) is er een bepaald iets wat jullie gaan denken wat juist tegen gaat vallen in de game?

Voor mijzelf is de feeling van de controls best belangrijk natuurlijk, ik hoop zelf dat dat wat beter aanvoelt als GTA5 al was ik daar wel binnen no time aan gewend.
Ook hoop ik dat de wapens behoorlijk "zwaar" aanvoelen, niet als een klapper pistooltje bijv maar met een goed gevoel van inpact.

Maar wat mij denk ik tegen gaan vallen is dat er geen prostituee bezoekjes inzitten, uiteraard geen deal breaker maar had dat zelf wel leuk gevonden.
Nou hebben we daar nog vrij weinig over gelezen behalve dat een prostituee je kan helpen met baden maar ik denk zelf dat het niet veel verder gaat dan dat, waarom weet ik niet precies maar dat gevoel heb ik, terwijl bordelen toch wel bij de setting horen denk ik.

Anyway, wat denken jullie wat mischien tegen gaat vallen om maar een beetje te speculeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Op mijn 42 jarige leeftijd nog altijd pure passie. :)

Vrijdag lekker pilsje erbij en genieten van die handel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49

rally

Deyterra Consultancy

Same here. En een uitermaye begripvolle vrouw (die zelf trouwens niet gamed) helpt zeker mee!

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Laatst online: 19-08 10:28
Na wikken en wegen besloten om voor een digitale versie te gaan. Doosje ligt anders te verstoffen en de disc raak ik kwijt

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
Sipio schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:39:

Maar wat mij denk ik tegen gaan vallen is dat er geen prostituee bezoekjes inzitten, uiteraard geen deal breaker maar had dat zelf wel leuk gevonden.
Nou hebben we daar nog vrij weinig over gelezen behalve dat een prostituee je kan helpen met baden maar ik denk zelf dat het niet veel verder gaat dan dat, waarom weet ik niet precies maar dat gevoel heb ik, terwijl bordelen toch wel bij de setting horen denk ik.
Ik denk dat R* geen zin heeft om een hele #metoo menigte achter zich aan te krijgen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
rally schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:51:
Same here. En een uitermaye begripvolle vrouw (die zelf trouwens niet gamed) helpt zeker mee!
Wij gaan al 23 jaar met elkaar en mijn vriendin heeft nog nooit een controller aangeraakt.Wij hebben ook begrip voor de dingen die voor ons persoonlijk belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Anton.net schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:55:
[...]

Ik denk dat R* geen zin heeft om een hele #metoo menigte achter zich aan te krijgen :+
Haha inderdaad maar dat zouden ze toch dan al wel hebben na gta, en bordelen waren toch gewoon van die tijd, maar wellicht toch te preuts wie weet.

Iemand de armen of benen afknallen geen probleem maar een beetje sex en de hel barst los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Laatst online: 19:42
Heeft iemand al een Xbox One key via G2A gekocht? Zoja, kreeg je die direct of moet je wachten tot op de release dag?

Zit verder te speuren online om te kijken of die ergens goedkoper is. Het liefst heb ik de Ultimate versie, echter al die GTA troep (heb geen GTA) erbij vind ik zinloos. Hoop dat ik hem ergens ietsje goedkoper kan vinden van 100 euro.

Edit:

Via Xbox zelf toch maar de Ultimate bundel gedaan. Uiteindelijk 83 euries ervoor kwijt.

Benieuwd wat ik met die GTA cash moet doen... is dat te verkopen? :?

[ Voor 19% gewijzigd door slijkie op 21-10-2018 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 19:59
Over een andere boeg,.. na de hype (voor sommigen, inclusief ikzelf ) is er een bepaald iets wat jullie gaan denken wat juist tegen gaat vallen in de game?

Voor mijzelf is de feeling van de controls best belangrijk natuurlijk, ik hoop zelf dat dat wat beter aanvoelt als GTA5 al was ik daar wel binnen no time aan gewend.
Ook hoop ik dat de wapens behoorlijk "zwaar" aanvoelen, niet als een klapper pistooltje bijv maar met een goed gevoel van inpact.

Anyway, wat denken jullie wat mischien tegen gaat vallen om maar een beetje te speculeren.
Ja vind ik ook. Ben bang dat Rockstar zich toch meer laat tegen houden door politiek correct gedachtegoed.

Hoop dat dit muziek stijltje er ook weer inzit
YouTube: Triggernometry - Red Dead Redemption Soundtrack
YouTube: The Shootist - Red Dead Redemption Soundtrack

[ Voor 10% gewijzigd door wauturr op 21-10-2018 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Dat zijn mooie stukken muziek inderdaad deel 1 nooit gespeeld maar kijk zeker uit naar alle sfeervolle stukken in dit deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
Bij de drogist heb ik het blad Gameplay opgepikt want ik zag op de cover RDR2 hands-on groots staan. Een highlight is wanneer je schiet met een rifle dat je daarna nog een keer op R2 moet drukken om de overgebleven huls uit de kamer te wippen. Leuke mechanic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Mijn vrouw is jarig de 26ste en staat ook nog eens op het punt te bevallen van de eerste. Tenzij dat gebeurt mag ik spelen wat ik wil vrijdag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
D. Ninjai schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:31:
Bij de drogist heb ik het blad Gameplay opgepikt want ik zag op de cover RDR2 hands-on groots staan. Een highlight is wanneer je schiet met een rifle dat je daarna nog een keer op R2 moet drukken om de overgebleven huls uit de kamer te wippen. Leuke mechanic.
Dit schijnt dus ook zo te zijn met de single action pistolen, nog een keer drukken om de hamer naar achteren te halen.

1 van de 'realisme' dingen waar ik persoonlijk echt naar uit kijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

jori040 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:55:
[...]

Wij gaan al 23 jaar met elkaar en mijn vriendin heeft nog nooit een controller aangeraakt.Wij hebben ook begrip voor de dingen die voor ons persoonlijk belangrijk zijn.
Same here. Mijn vriendin gamed zelf niet, maar begrijpt wel dat ik ze leuk vind en ze kijkt ook wel eens stukjes mee. En ondertussen is ze zelfs zo goed ingeburgerd dat ze kan beoordelen of de game goede of slechte graphics heeft ;)

Maar IRL stuff afzeggen voor een game, dat doe ik toch niet ....
Pandemic schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:40:
Mijn vrouw is jarig de 26ste en staat ook nog eens op het punt te bevallen van de eerste. Tenzij dat gebeurt mag ik spelen wat ik wil vrijdag!
Ik hoop voor jou dat het geen jongetje is, want dan wil die gelijk de controller ... :9

[ Voor 18% gewijzigd door -SaveMe- op 21-10-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Want meisjes spelen geen games?

Mijn vrouw heeft jaren een abonnement op WoW gehad :P

[ Voor 48% gewijzigd door Chaoss op 21-10-2018 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:02
Die opmerking kán niet anno 2018! :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dat de 'levende wereld' toch wat tegen gaat vallen. Op een gegeven moment kreeg je bijna het idee dat Rockstar een western simulator alla Westworld had gebouwd. Vol met random encounters, npc's die echt op individuen leken, alles interactief etc. etc. Vervolgens lees je dat binnen elke reviewer een encounter heeft gehad met een dude met slangenbeed of iemand die in een berenklem vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46
Herkenbaar mijn vriendin is precies hetzelfde, zou zelf natuurlijk nooit chagrijnig gaan doen tegen haar.

Het helpt zeker wel een heel stuk mee als ze er respect voor hebben :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Chaoss schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:29:
[...]

Dat de 'levende wereld' toch wat tegen gaat vallen. Op een gegeven moment kreeg je bijna het idee dat Rockstar een western simulator alla Westworld had gebouwd. Vol met random encounters, npc's die echt op individuen leken, alles interactief etc. etc. Vervolgens lees je dat binnen elke reviewer een encounter heeft gehad met een dude met slangenbeed of iemand die in een berenklem vast zit.
Op zich zou dat nog niet zo erg zijn. Als je ze maar niet continu tegenkomt. Het is wel wat verdacht als je 10 keer verschillende NPC’s tegenkomt die in een berenklem vast zit :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hoedje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:03:
[...]

Op zich zou dat nog niet zo erg zijn. Als je ze maar niet continu tegenkomt. Het is wel wat verdacht als je 10 keer verschillende NPC’s tegenkomt die in een berenklem vast zit :P
Dit zou idd tegen kunnen vallen, maar ik hou mezelf gewoon vast aan het feit dat het sowieso beter is als bijv fallout 4 en van die game heb ik vreselijk genoten.

En die previewers hebben mischien allemaal dezelfde paar uurtjes van de game gespeeld waarin dat voorkwam.

Maar het moet inderdaad niet te overdreven worden.

Dit hoop ik trouwens zeker wat betreft de wilde dieren, niet a la farcry overdreven laten we maar zeggen.

*edit had de post van Chaos er ook bij willen quoten excuus.

[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 21-10-2018 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 12:23
-SaveMe- schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:39:
[...]

[...]

Same here. Mijn vriendin gamed zelf niet, maar begrijpt wel dat ik ze leuk vind en ze kijkt ook wel eens stukjes mee. En ondertussen is ze zelfs zo goed ingeburgerd dat ze kan beoordelen of de game of slechte graphics heeft ;)

Maar IRL stuff afzeggen voor een game, dat doe ik toch niet.
Tja het is ook maar net hoe je het bekijkt he.
Een vriend van mij speelt voetbal en moet dus altijd op zaterdag een wedstrijd spelen, waardoor zijn vriendin soms wel eens alleen naar een verjaardag moet oid.

Waarom zou dit voor gamen anders zijn?
Net zoals voetbal zijn hobby is, is gamen die van ons. :) (verschilt uiteraard wel per afspraak, als je schoonmoeder bijv jarig is, is het een ander verhaal)

En die hobby van ons is niet elke zaterdag, maar hoogstens 2/3x per jaar afhankelijk van de line-up games, dan mogen we best deze datums claimen toch, hehe.

Natuurlijk is het een beetje appels met peren vergelijken, maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.

Gelukkig is mijn vriendin ook niet de moeilijkste en kan ik iig vrijdag de hele dag gamen, kom maar op! :p

[ Voor 12% gewijzigd door Ambition88 op 21-10-2018 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Alles. De hype is zo groot dat kan toch haast alleen maar tegenvallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:03:
[...]

Precies. Zo random hoeft het allemaal niet te zijn. Als ik het maar als levend ervaar. Van onaangekondigde, leuke mini-missies en grappige gebeurtenissen heb ik in zowel the Witcher 3 als GTAV enorm genoten. Ik hoop op een verdieping daar in in Rdr2.

Verder hoop ik dat het het zorgen voor je kamp en paard niet te veel in de weg zit. Ik heb een broertje dood aan onderhoudswerkzaamheden in spelletjes. Geweertje schoonmaken tijdens praatsessies is 1 ding maar lange quests om wortels te regelen voor je twee- en viervoetige vrienden, lijkt me iets minder. Al zou een karate kid reference tijdens zadel onderhoud wel goed zijn. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2018 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Laatst online: 20:27
Mijn vriendin speelt alleen games als de Sims(beetje cliché? :+ ) maar vind het altijd leuk om mee te kijken met games als GTA, AC en Uncharded. Shooters vind ze dan weer niet leuk om mee te kijken. Zo heeft iedereen zijn interesses en hobby's. Mijn vriendin is bijvoorbeeld helemaal verzot op Harry Potter.

Nee totaal niet. Ik denk dat de game alleen maar beter wordt als je hem zelf gaat spelen. Ik was bij GTA V er wel bang voor, maar ben daar ook alleen maar aangenaam verrast door ondanks de hype. Ik denk dat Rockstar dat niet laat gebeuren, anders konden ze de toko tijden terug gaan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Chaoss schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:12:
Want meisjes spelen geen games?

Mijn vrouw heeft jaren een abonnement op WoW gehad :P
Zalaroth schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:15:
Die opmerking kán niet anno 2018! :o :+
Haha, prachtig ... tuurlijk kunnen vrouwen ook gamen, mijn zus doet dat ook al eeuwen. Maar de phun was intended >:)

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2