Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
@wauturr
Erg vette track zijn dat ja. :)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 22-10-2018 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jullie moeten zeker geen YouTube kijken op vrijdag of zaterdag! Eerste video's die je tegen gaat komen is. "Final Red dead redemption 2 scene" "death of xxxx" "death of arthur morgan" "arthur morgan killing xxx".

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
New Yorker schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:01:
Jullie moeten zeker geen YouTube kijken op vrijdag of zaterdag! Eerste video's die je tegen gaat komen is. "Final Red dead redemption 2 scene" "death of xxxx" "death of arthur morgan" "arthur morgan killing xxx".
Heb ik vrijdag en zaterdag ook helemaal geen tijd voor, dan speel ik zelf :P

Wel verbazend hoor dat er nog totaal :9 l niets gelekt is! nog geen foto van de map of een foto van een scherm laat staan gameplay beelden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:24:
[...]

Heb ik vrijdag en zaterdag ook helemaal geen tijd voor, dan speel ik zelf :P

Wel verbazend hoor dat er nog totaal :9 l niets gelekt is! nog geen foto van de map of een foto van een scherm laat staan gameplay beelden.
Dan kijk maar eens in dat ander topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:27
Ik vraag mij af of de map weer open gespeeld moet worden door verder in het verhaal te komen, of dat het ala GTA V vanaf het begin geheel bespeelbaar is. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
spijkerhoofd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:38:
Ik vraag mij af of de map weer open gespeeld moet worden door verder in het verhaal te komen, of dat het ala GTA V vanaf het begin geheel bespeelbaar is. Heeft iemand een idee?
Ja dat is al bevestigd in een of meer previews van degenen die een paar uur gespeeld hebben.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
JE moet eerst door de introductie missie heen, daarna staat je kamp op de eerste locatie en is gelijk de hele nap beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:46:
JE moet eerst door de introductie missie heen, daarna staat je kamp op de eerste locatie en is gelijk de hele nap beschikbaar.
Weet je nog waar je dat gelezen hebt. Ik meen me wat anders te herinneren, maar heb zo snel geen source daarvoor bij de hand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Eerste gameplay is al geleaked.

https://streamable.com/pqhov

Slechts 20 seconden, ik ga het hier ook bij houden, wil voor de rest volledig verrast worden.
Fora en reddit maar gaan ontlopen tot as. vrijdag!

Wat betreft de gameplay, je ziet al direct dat npc's op een veel natuurlijkere manier lijken te reageren. Wellicht heb ik een roze bril op, maar ik ben echt te hyped! Als ik dit vergelijk met de klungelige ai van AC Odyssey is er iig een verschil van dag en nacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Het ziet er fantastisch uit. Smooth, soepel en mooi gedetailleerd. Kan mij alleen wel voorstellen dat de killcam mij gaat irriteren maar dat is vast wel uit te zetten.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ziet er niet uit, pre-order geannuleerd.
ArthurMorgan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:50:
[...]

Weet je nog waar je dat gelezen hebt. Ik meen me wat anders te herinneren, maar heb zo snel geen source daarvoor bij de hand.
Heb ik zo niet bij de hand, maar ik heb het gelezen in meerdere previews.

[ Voor 80% gewijzigd door Chaoss op 22-10-2018 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:13:
Ziet er niet uit, pre-order geannuleerd.
boog gaat door zijn hoed heen. kijk maar beeldje voor beeldje, zoom dan 20 keer in, prop je hoofd door de beeldbuis, dan zie je het heel duidelijk. Weg immerse!

/ok, dan zal ik het fout onthouden hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-10-2018 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
En die witte gloed na een kill zoals in GTA V. Why?! Ik ga mijn pre-order ook annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
The_Worst schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:05:
Het ziet er fantastisch uit. Smooth, soepel en mooi gedetailleerd. Kan mij alleen wel voorstellen dat de killcam mij gaat irriteren maar dat is vast wel uit te zetten.
Ik vind het er maar vaag uitzien, AI-wise. Hij klimt eerst op zijn paard, dan geeft hij het beest een paar tikjes, vervolgens klimt hij er weer rustig vanaf en dan ineens begint er een vuurgevecht? En ik zie op het einde achterin dat de animaties van een van de vluchtende paarden dezelfde issues heeft met rotsen als de paarden in HZD en AC Origins. Hopelijk geldt dat niet voor je eigen paard. Vond ik altijd wel irritant.

Qua controls/animaties ben ik positief gestemd. Het lijkt een stuk soepeler dan de vorige R* titels (m.u.v. MP3).

Ik las dat je die verschrikkelijke minimap uit kan schakelen. Hopelijk kun je zonder dat ding ook redelijk de weg vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

Ik vind het er maar vaag uitzien, AI-wise. Hij klimt eerst op zijn paard, dan geeft hij het beest een paar tikjes, vervolgens klimt hij er weer rustig vanaf en dan ineens begint er een vuurgevecht? En ik zie op het einde achterin dat de animaties van een van de vluchtende paarden dezelfde issues heeft met rotsen als de paarden in HZD en AC Origins. Hopelijk geldt dat niet voor je eigen paard. Vond ik altijd wel irritant.

Qua controls/animaties ben ik positief gestemd. Het lijkt een stuk soepeler dan de vorige R* titels (m.u.v. MP3).

Ik las dat je die verschrikkelijke minimap uit kan schakelen. Hopelijk kun je zonder dat ding ook redelijk de weg vinden.
Ik heb het idee dat zijn paard weigert om weg te rijden? misschien geen goede band met zijn paard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

[...]

Ik vind het er maar vaag uitzien, AI-wise. Hij klimt eerst op zijn paard, dan geeft hij het beest een paar tikjes, vervolgens klimt hij er weer rustig vanaf en dan ineens begint er een vuurgevecht?
Ik ga ervan uit dat hij per ongeluk weer op het paard is geklommen of dat hij ervan door wilde gaan.

En het vuurgevecht begint omdat hij zelf wapens trekt en begint te schieten?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46
Vind het appart dat je eigen paard niet schrikt van het vuurgevecht en het andere paard wel

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Dat ziet er inderdaad uit als een rockstar game. Graphics zijn in iedergeval heel dik. Alleen jammer dat zelfs rockstar niks kan doen tegen clipping met langwerpige voorwerpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
G_Dragon schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:33:
Vind het appart dat je eigen paard niet schrikt van het vuurgevecht en het andere paard wel
Je kan je paard zodanig verzorgen/trainen dat ie niet meer schrikt van vuurgevechten. Je hebt verschillende rassen voor verschillende doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
The_Worst schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:32:
[...]

Ik ga ervan uit dat hij per ongeluk weer op het paard is geklommen of dat hij ervan door wilde gaan.

En het vuurgevecht begint omdat hij zelf wapens trekt en begint te schieten?
Nee. Het achterste mannetje richt al op de speler nog voordat hij aanvalt. Hij heeft daarbij ook al een wanted level. Hij had dus al lang van zijn paard geknald kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:36:
[...]

Nee. Het achterste mannetje richt al op de speler nog voordat hij aanvalt. Hij heeft daarbij ook al een wanted level. Hij had dus al lang van zijn paard geknald kunnen worden.
Niet, die begon te richten zodra de speler zijn wapens uit zijn holster haalde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
[...]

Het is gewoon live gameplay, waarschijnlijk wilde hij al wegrijden op zijn paard tot hij staande werd gehouden, waarna hij vervolgens weer afstapt. Het lijkt gewoon handmatig gedaan te worden. Daar kun je moeilijk een game de “schuld” van geven.

Als ik rondjes wil tollen in gta v ziet dat er ook achterlijk uit, maar het is een game.

Krijg het idee dat je loopt te bashen om te bashen. Maargoed je mag er uiteraard van vinden wat je wilt.

[ Voor 4% gewijzigd door swoutr op 22-10-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D. Ninjai schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:40:
[...]

Niet, die begon te richten zodra de speler zijn wapens uit zijn holster haalde.
Dan hoop ik niet dat iedereen je meteen aanvalt als je alleen je wapens uit je holster haalt.
swoutr schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

Het is gewoon live gameplay, waarschijnlijk wilde hij al wegrijden op zijn paard tot hij staande werd gehouden, waarna hij vervolgens weer afstapt. Het lijkt gewoon handmatig gedaan te worden. Daar kun je moeilijk een game de “schuld” van geven.

Als ik rondjes wil tollen in gta v ziet dat er ook achterlijk uit, maar het is een game.
Weet ik ook wel en het is ook muggenzifterij, maar het ziet er vaag uit, that's all.

@swoutr Nope, niet bashen. Reactie op iemand die superlatieven als fantastisch, smooth etc. gebruikte op basis van deze snippet. Kijk, ik zit niet op de hypetrain, dus ik kan bepaalde zaken nog kritisch bekijken (en ik zit vaak zat op andere hypetrains en heb dan net wat meer moeite om objectief te zijn, dus geen kritiek verder, hyptetrains zijn cool).

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 22-10-2018 09:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:47:
[...]

Dan hoop ik niet dat iedereen je meteen aanvalt als je alleen je wapens uit je holster haalt.
Haha, dat is in het echte leven namelijk ook niet zo? Het is nogal bedreigend als je op iemand afloopt met een getrokken revolver. Ik zou schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hij houdt hem alleen onder schot, Arthur schiet eerst.

Vergeet niet dat het lawmen zijn en Arthur wanted is voor een ondervraging. Als die dan zijn wapen trekt is dat als lawman echt wel iets om zich zorgen over te maken.

[ Voor 61% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-10-2018 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Wat een analyses hier op een clip van 20 seconden :+ Heel die clip is zonder context toch moeilijk te analyseren.Misschien was het gevecht al gaande maar drukt hij per ongeluk op driehoekje (in GTA in ieder geval om een auto in te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rockstar schijnt dus bans uit te delen aan mensen die screenshots en video's plaatsen. Wist niet eens dat dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het gevecht was nog niet gaande want aan het begin zie je dat hij interactie met de lawmen aan kan gaan. Dat verdwijnt zodra hij begint te schieten. ;)

verder heb je helemaal gelijk hoor, maar dat is het leuke toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
ArthurMorgan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:04:
Het gevecht was nog niet gaande want aan het begin zie je dat hij interactie met de lawmen aan kan gaan. Dat verdwijnt zodra hij begint te schieten. ;)

Heerlijk! Anders zou ik geen forum volgen. Je moet iets doen om het wachten dragelijker te maken. En alles wat we meer weten van het spel vergroot de/mijn hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ArthurMorgan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:04:

Als je trouwens op 8 seconden pauzeert, zie je iets opvallends aan de button prompts rechtsonderin. R2 is dan blijkbaar aim weapon? En L2 is lawmen. Hoe schiet je dan, vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
D. Ninjai schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:21:
En die witte gloed na een kill zoals in GTA V. Why?! Ik ga mijn pre-order ook annuleren.
lol wtf? ga jij ff lekker annuleren wat een zeikstralen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
shakespeare schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:08:
[...]

lol wtf? ga jij ff lekker annuleren wat een zeikstralen...
he was joking :D

was een sarcastische opmerking op de vele mensen die om de meest onbenullige andere redenen dat beweren te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Shit, heb nog geen pre order, anders had ik m geannuleerd.

Wat een hype, das lang geleden dat ik m zo voelde. Laatste keer was gtaV

Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:07:
[...]

Als je trouwens op 8 seconden pauzeert, zie je iets opvallends aan de button prompts rechtsonderin. R2 is dan blijkbaar aim weapon? En L2 is lawmen. Hoe schiet je dan, vraag ik me af.
je hebt vaak je wapens uit je holster, maar niet gericht op mensen. Je zult dan dus eerst moeten aimen, en pas daarna kun je schieten. Je wapen gaat niet automatisch terug in je holster zoals in RDR1 (Ben ik zo blij mee, dat vond ik echt een minder aspect daar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ArthurMorgan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:09:
[...]

he was joking :D

was een sarcastische opmerking op de vele mensen die om de meest onbenullige andere redenen dat beweren te doen.
ow excuus.. ziet er echt moddervet uit als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
The_Worst schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:05:
killcam vindt ik altijd vet.. terugdenkend aan max payne was ook echt vet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
Ik hoop dat wanneer je een uurtje wilt genieten van de omgeving zonder actie dat je niet tientallen NPC's tegen gaat komen (of vuurgevechten) en dat dit herhaaldelijk gaat overkomen.

De uitgelekte video brengt mij geen negatief gevoel, 1/1.000e(?) omgeving van de map waar iets gebeurd waar we de content niet van weten. Sfeertje is hierin al top.

Zin in vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
EvertonPride schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:18:
Ik hoop dat wanneer je een uurtje wilt genieten van de omgeving zonder actie dat je niet tientallen NPC's tegen gaat komen (of vuurgevechten) en dat dit herhaaldelijk gaat overkomen.

De uitgelekte video brengt mij geen negatief gevoel, 1/1.000e(?) omgeving van de map waar iets gebeurd waar we de content niet van weten. Sfeertje is hierin al top.

Zin in vrijdag!
Ik zit donderdag om 00:00 helemaal klaar om te spelen >:)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ArthurMorgan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:11:
[...]

je hebt vaak je wapens uit je holster, maar niet gericht op mensen. Je zult dan dus eerst moeten aimen, en pas daarna kun je schieten. Je wapen gaat niet automatisch terug in je holster zoals in RDR1 (Ben ik zo blij mee, dat vond ik echt een minder aspect daar.)
Mijn punt is dat aim normaal gesproken L2 is en niet R2. R2 is schieten. Blijkbaar is in dit scenario de schietknop (R2) de richtknop. Dus ik vraag me af met welke knop je dan schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:26:
[...]

Mijn punt is dat aim normaal gesproken L2 is en niet R2. R2 is schieten. Blijkbaar is in dit scenario de schietknop (R2) de richtknop. Dus ik vraag me af met welke knop je dan schiet.
De R2 is een soort van (quick) draw volgens enkele previews
A whole new interaction system comes into play for this, with you focusing on the character with L2, and always having the option to draw your weapon with R2 (though you’d better be quick on the draw, cowboy).

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:08
EvertonPride schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:18:

Zin in vrijdag!
Dit is ook het enige waar ik mijn vraagtekens bij heb en hoop. In bijvoorbeeld Far Cry 5 word je om de 100 meter aangevallen.. Word je oprecht gek van, althans ik. Hopelijk heeft R* hier een balans in kunnen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Aha nu snap ik het. R2 is een soort unholster als je wapen nog in de verpakking zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Granaatappel schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:37:
[...]

Dit is ook het enige waar ik mijn vraagtekens bij heb en hoop. In bijvoorbeeld Far Cry 5 word je om de 100 meter aangevallen.. Word je oprecht gek van, althans ik. Hopelijk heeft R* hier een balans in kunnen vinden!
Waar ik huiverig voor ben is of ik wel relaxed door een bos kan lopen zonder regelmatig de pleuris te schrikken door wolven, puma's en beren. Die trauma zit in me sinds de eerste Tomb Raider waar wolven plotseling de hoek om duiken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

New Yorker schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:01:
PS4 pro hier dus blijft de PC uit, deur op slot, bel uit, telefoon uit, alle gordijnen dicht, lichten uit, en een bordje op de deur "danger, keep out !!! contaminated !"
Youtube kan het echt schudden...

@G_Dragon
Ik zit donderdag om 00:00 helemaal klaar om te spelen >:)
Ik ook, ga ook ff voorslapen een paar uurtjes eerder zodat ik uitgerust kan beginnen, bakkie koffie derbij eheheh ;)

[ Voor 16% gewijzigd door iew op 22-10-2018 10:52 ]

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
iew schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:44:

@G_Dragon

Ik ook, ga ook ff voorslapen een paar uurtjes eerder zodat ik uitgerust kan beginnen, bakkie koffie derbij eheheh ;)
Haha dat wou ik ook doen, maar er komt een vriendin van mijn vriendin langs dus dat voor slapen kan ik vergeten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
iew schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:44:
[...]

PS4 pro hier dus blijft de PC uit, deur op slot, bel uit, telefoon uit, alle gordijnen dicht, lichten uit, en een bordje op de deur "danger, keep out !!! contaminated !"
Youtube kan het echt schudden...

@G_Dragon
[...]

Op je PC/Mac kun je sowieso een YouTube blocker gebruiken. Het echte gevaar zit hem in de mobiele app. Vaak zijn de thumbnails al voorzien van dikke spoilers. Dit was ook bij God of War zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

Op je PC/Mac kun je sowieso een YouTube blocker gebruiken. Het echte gevaar zit hem in de mobiele app. Vaak zijn de thumbnails al voorzien van dikke spoilers. Dit was ook bij God of War zo.
Ik heb geen youtube app op m'n foon ehehe, en zoals ik al zei die gaat uit ! lol

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wel leuk hoe velen halsreikend uitkijken naar deze game (ik overigens ook). hoop dat ik me er lang mee kan vermaken en ook dat de verwachtingen waar worden gemaakt. Iemand die iets weet of er op de PS4 pro of One X extra eye candy is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Chrosser schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:02:
Wel leuk hoe velen halsreikend uitkijken naar deze game (ik overigens ook). hoop dat ik me er lang mee kan vermaken en ook dat de verwachtingen waar worden gemaakt. Iemand die iets weet of er op de PS4 pro of One X extra eye candy is?
Ja, ondersteuning voor hogere resoluties sowieso. Verder nog geen exacte details. Zou gek zijn als er op beide geen extra eye candy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Er was bewijs opgedoken dat de xbox one x een verbeterde texture pack krijgt die je apart erbij kan downloaden, kan de thread zo niet weer vinden. Bron: een thread op resetera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:03:
Rockstar schijnt dus bans uit te delen aan mensen die screenshots en video's plaatsen. Wist niet eens dat dat kon.
Het moet toch niet moeilijk zijn om een screenshot van de map te maken en die via een VPN/openbare ruimte te uploaden? Niet dat ik dat wil, overigens.

Nog 4 nachtjes slapen :D De nachtjes erna zal er wat minder geslapen worden :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
je ziet nu al in die mini footage dat deze game een one of a kind is, echt zo'n tiple AAA game die echt die extra's bied wat de rest niet doet. die je gewoon helemaal wilt uitspelen omdat die zo goed is. ben benieuwd, mijn preload is klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik wil de game via de webshop van mediamarkt aanschaffen, volgens de site heb ik hem vrijdag binnen. is dit haalbaar ?

heeft iemand ervaring met grote titels ? niet dat ie uitverkocht raakt straks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

shakespeare schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:20:
je ziet nu al in die mini footage dat deze game een one of a kind is, echt zo'n tiple AAA game die echt die extra's bied wat de rest niet doet. die je gewoon helemaal wilt uitspelen omdat die zo goed is. ben benieuwd, mijn preload is klaar. :)
Een AAA AAA AAA game? :+ Daar geef je 100% gelijk in :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hamazaki schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:22:
ik wil de game via de webshop van mediamarkt aanschaffen, volgens de site heb ik hem vrijdag binnen. is dit haalbaar ?

Dit hoort gewoon goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:26:
[...]

Dit hoort gewoon goed te gaan.
thnx, voor het eerst een spel ge-preorderd. vandaar de vraag. net gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:42
Hamazaki schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:22:

Het mooie aan software is dat als je het 'echt' direct wilt, het er altijd is. Gewoon digitale kopie (Xbox Store/PS Store). Wil je een doosje met ouderwets schijfje, dan zijn er risico's :)

Vraagje aan de rest die hem wel digitaal pre-ordered en zo dat GTA geld krijgt, Kan ik die gewoon op Tweakers V&A verpatsen? (Aangezien ik geen GTA heb/hoef) :)

[ Voor 13% gewijzigd door slijkie op 22-10-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
slijkie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:30:
[...]

Het mooie aan software is dat als je het 'echt' direct wilt, het er altijd is. Gewoon digitale kopie (Xbox Store/PS Store). Wil je een doosje met ouderwets schijfje, dan zijn er risico's :)
voordeel van een schijfje is dat je dit spel voor een paar euro speelt (doorverkoop).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
Ja het is zeker one of a kind. Rockstar is een van de weinige gameontwikkelaars waarvan ongeveer toch weet wat je gaat verwachten (qua soort spel) maar met ieder nieuw deel zoveel in weet te stoppen qua details, verhaal etc dat iedereen toch weer staat te kijken van hoe geweldig het spel. Dat is zeer knap. Elke keer overtreffen ze zichzelf. Niet zoals COD, Fifa dat je ieder jaar een spel krijgt wat als een kopie aanvoelt met nieuwe features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

slijkie schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:30:
[...]

Vraagje aan de rest die hem wel digitaal pre-ordered en zo dat GTA geld krijgt, Kan ik die gewoon op Tweakers V&A verpatsen? (Aangezien ik geen GTA heb/hoef) :)
"risico's".. Tja, bij de Mediamarkt kun je een exemplaar reserveren in de winkel en betalen als je daar bent. Kun je om 10:00 bij de ingang staan en met een beetje geluk kun je om 12:00 spelen. Ik zou denk ik toch niet om 00:00 beginnen met spelen omdat ik toch de hele nacht door zou spelen. Die paar uur kan ik na 4 jaar wachten ook nog wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

RobPete89 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:31:
Niet zoals COD, Fifa dat je ieder jaar een spel krijgt wat als een kopie aanvoelt met nieuwe features.
Geen last van, ik koop namelijk geen games van deze makers...

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nadeel van als je naar de nachtopening gaat. Waarschijnlijk ben je pas half 1/ 1uur thuis en daarna mag je nog iets van een uur wachten voor de installatie compleet is. Heb hem zelf ook via de mediamarkt webshop besteld omdat ik heel de dag op het werk ben dus dan ligt die in de brievenbus als ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tering wat een reacties ineens, posten jullie allemaal vanaf het werk? :P

En bedankt voor dat stukje gameplay, hype alleen maar groter, dat stukje muziek als hij van zijn paard stapt heerlijk.

Ook de gunplay en het geluid van het herladen 8)

En die laatste lawman die niet in 1 keer dood is maar weer probeert overheid te komen heerlijk.
Je ziet rechtsboven ook dat ze Arthur alleen maar willen ondervragen, zodra hij schiet is hij wanted voor murder.

Ontiegelijk zin in deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 19:59
Als je vrij kon krijgen voor vrijdag lijkt me het relaxter om gewoon de volgende dag (vroeg) de game op te gaan halen of laten bezorgen als je weet dat de bezorger niet pas om 4 uur komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
Sipio schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:55:

En die laatste lawman die niet in 1 keer dood is maar weer probeert overheid te komen heerlijk.
Hij had van mij iets meer moeite mogen hebben om op te staan na 2 ontvangen kogels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slijkie
EvertonPride schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:58:
[...]

Hij had van mij iets meer moeite mogen hebben om op te staan na 2 ontvangen kogels.
Valt mee, waren bikkels die tijden, waren geen issues over genderneutrale paarden of slachtofferhulp als een nageltje afbreekt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
EvertonPride schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:58:
[...]

Ik hoopte zelf op iig een verbetering tov GTA5 want daar vond ik de physics zwaar onder de maat, dat zit hier wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nog een gelekt screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xgvz8guvnnt11.jpg

Schijnen meer gelekt te zijn via insta maar ik kan ze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff die graphics

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Sipio schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:55:
Tering wat een reacties ineens, posten jullie allemaal vanaf het werk? :P

En bedankt voor dat stukje gameplay, hype alleen maar groter, dat stukje muziek als hij van zijn paard stapt heerlijk.

Ook de gunplay en het geluid van het herladen 8)

Je ziet rechtsboven ook dat ze Arthur alleen maar willen ondervragen, zodra hij schiet is hij wanted voor murder.

Ontiegelijk zin in deze game!
Ik post altijd onder werktijd haha
Had nog overuren staan, deze neem ik vrijdag mooi op.

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 22-10-2018 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:42:
Nog een gelekt screenshot:

[Afbeelding]

Schijnen meer gelekt te zijn via insta maar ik kan ze niet vinden.
Die op Insta waren nep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
- 42 jaren jong
- In ieder geval aankomend weekend geen sociale verplichtingen.
- Begripvolle (jongere) vrouw die hopelijk zelf niet teveel wil "meespelen"
- Vrijdag een halve dag vrij.
- Can't wait :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik zo rondkijk hier en op Reddit heeft RDR wel echt een oudere kern van spelers dan bijvoorbeeld GTA. (Hier ook 42, 1976 was een goed jaar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
ik zit nog aan de goeie kant van de 40: 38 lentes jong :P

Hoop dan ook dat RDR Online een stuk volwassener wordt dan GTA Online, dan wil ik het nog wel een kans geven.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 22-10-2018 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/f8b6wL/rdr.png

Zoals hier staat " Beschikbaar op 26-10-2018 00:00 " , maak me toch een beetje zorgen dat wanneer de klok op 00:00 springt de game niet speelbaar zou zijn zoals ik al 2 keer eerder heb meegemaakt bij pre-orders. wat denken jullie ? :)

Edit:
pacod schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:55:
- 42 jaren jong
Kom ik aan met mijn 27 jaar :P
Heb er ook een erg begripvolle vriendin in gelukkig + eenhalve dag vrij >:)

[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 22-10-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
RobPete89 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:31:
Ja het is zeker one of a kind. Rockstar is een van de weinige gameontwikkelaars waarvan ongeveer toch weet wat je gaat verwachten (qua soort spel) maar met ieder nieuw deel zoveel in weet te stoppen qua details, verhaal etc dat iedereen toch weer staat te kijken van hoe geweldig het spel. Dat is zeer knap. Elke keer overtreffen ze zichzelf. Niet zoals COD, Fifa dat je ieder jaar een spel krijgt wat als een kopie aanvoelt met nieuwe features.
Het is dan ook dik 5 jaar geleden sinds de laatste release van Rockstar. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik heb het spel 2x besteld(1 normale voor de verjaardag van mijn broer) en 1 ultimate voor mijzelf. De standaardversie heb ik bij gamemania in preorder staan, en de ander bij bol. In de middag heb ik vrij genomen(een treinreis duurde nog nooit zo lang :+ ) en dan hoop ik dat de post al geweest is, en anders pak ik het cadeau van mijn broer uit en ga hem dan zo installeren(zal geen kwaad kunnen toch voor mijn broer?) Man ik heb zin in vrijdag :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
G_Dragon schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:00:
[Afbeelding]

Zoals hier staat " Beschikbaar op 26-10-2018 00:00 " , maak me toch een beetje zorgen dat wanneer de klok op 00:00 springt de game niet speelbaar zou zijn zoals ik al 2 keer eerder heb meegemaakt bij pre-orders. wat denken jullie ? :)

Edit:

[...]

Kom ik aan met mijn 27 jaar :P
Heb er ook een erg begripvolle vriendin in gelukkig + eenhalve dag vrij >:)
28, vriendin blij (kan ze haar boek lezen) + eigen zaak, dus vrij zoveel ik wil (in principe dan, werk schuiven en eerder afmaken :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22
pacod schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:55:
- 42 jaren jong
I'm in :9~

- 29 jaar
- 40 uur werken
- Vrouw + kleine van 8 maanden
- Must... Play... RDR2..
- Komt gooooeeedd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamarrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:09
Gepreorderd in de Indonisische PS store; goedkoper en donderdagavond al spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
- 29 jaar
- 40 uur werken
- Een vriendin die niet heel veel om gamen geeft, wel vorig jaar (zonder mij) GTA V heeft uitgespeeld en nu net zo hyped is als ik om RDR2 te gaan spelen.
- Dat wordt samen gamen en helaas af en toe controller af staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Scheelt ook weer dat mijn vrouw 29 is :)
Na middernacht spelen gaat voor mij niet worden.......anders kom ik mijn nest niet uit de volgende dag. (werkgever zal wat minder begripvol zijn ;-))

Ik twijfel nog om de game online aan te schaffen in de ps store of de game op schijf te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
-29 jaar
-vriendin die graag meekijkt

beetje helaas dat ik volgende week maandag aan een studie voor softwaretester ga beginnen. Ik moet dus even zien wanneer en hoe vaak ik kan spelen, zal niet super veel zijn (toekomst gaat voor) :'(

Ik denk in de weekenden wel gespeeld zal worden en in het begin dat er nog niet veel huiswerk meekrijgen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Erg interessant hoe oud iedereens vriendin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:26:
In dat geval: mijn vrouw is 34. Ze zal wel eens meekijken, maar echt interesse heeft ze er niet voor. Maar goed, we hebben vrij veel eigen ruimte dus kunnen eigenlijk vrijwel doen en laten wat we zelf leuk vinden.

:P

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-10-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:18

RMX

Lamarrr schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:14:
Gepreorderd in de Indonisische PS store; goedkoper en donderdagavond al spelen :-)
Werkt dit ook echt zo?

Ik lees veel dat hij donderdagavond 9 uur al in USA te krijgen bij alle grote winkels.
Hoe werkt dit als je online preordert?
Komt hij los voor iedereen tegelijk ongeacht tijdzone?

Zou het kunnen dan NL ook Donderdag avond geunlocked word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
RMX schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:30:
[...]

Werkt dit ook echt zo?

Ik lees veel dat hij donderdagavond 9 uur al in USA te krijgen bij alle grote winkels.
Hoe werkt dit als je online preordert?
Komt hij los voor iedereen tegelijk ongeacht tijdzone?

Zou het kunnen dan NL ook Donderdag avond geunlocked word?
Je snapt dat Amerikanen later leven dan ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
In Oostenrijk krijgen ze hem al op de 25e in de bus, i.v.m. dat de winkels vrijdags gesloten zijn (nationale feestdag)

[ Voor 4% gewijzigd door mortael op 22-10-2018 13:41 ]

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

Je snapt dat Amerikanen later leven dan ons?
Andersom denk ik? In NY is het nu half 8 's ochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

Andersom denk ik? In NY is het nu half 8 's ochtends.
Ja dus voor hun is een dag later voorbij dan bij ons. Dus als je hem in Amerika koopt, unlocked de game pas ook later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Dit staat in mijn account management. Ben benieuwd.
RDR account

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Ja dus voor hun is een dag later voorbij dan bij ons. Dus als je hem in Amerika koopt, unlocked de game pas ook later.
Nou sterker nog hij unlocked wel op hetzelfde moment het is alleen later dan bij ons.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/5aLrlDiJPMPFS/giphy.gif

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobPete89
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/2knuny.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@Donstil Had je het spel nog in de HK-store gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

ArthurMorgan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:57:
[...]

Als ik zo rondkijk hier en op Reddit heeft RDR wel echt een oudere kern van spelers dan bijvoorbeeld GTA. (Hier ook 42, 1976 was een goed jaar ;) )
Hier 49 lentes jong en still gaming strong !

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
ArthurMorgan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:57:
[...]

Misschien heeft er mee te maken dat RDR2 een iets volwassener spel is dan GTA. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

spijkerhoofd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:23:
[...]

Misschien heeft er mee te maken dat RDR2 een iets volwassener spel is dan GTA. :Y
Zelf hecht ik ook waarde aan een wat volwassener spel dan GTA, en dan ben ik geen 40 maar bijna 20 :+
GTA vind ik ook zeer vermakelijk, zolang ik maar niks met dat online gebeuren hoef te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:26:
Het valt me nog mee dat er niemand roept dat hij ervan baalt dat hij een vriendin heeft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:18

RMX

Zojuist RDR2 op de Hong Kong store gekocht. Unlocked op donderdag 18:00 uur!
Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2