Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
RMX schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:50:
Zojuist RDR2 op de Hong Kong store gekocht. Unlocked op donderdag 18:00 uur!
Hoe doe je dat? Asking for a friend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

RMX

RobPete89 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:56:
[...]

Hoe doe je dat? Asking for a friend ;)
- Account aanmaken.
- https://store.playstation...03041_00-ASIAPLACEHOLDER0
- Redeemcode of PayPal / CC koppelen (PayPal werkte niet bij mij)
- Deze https://www.play-asia.com...twork-hong-kong/13/707ex7 + 200 HKD gekocht, en ingevoerd.

That's all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:22
ArthurMorgan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:27:
[...]

In dat geval: mijn vrouw is 34. Ze zal wel eens meekijken, maar echt interesse heeft ze er niet voor. Maar goed, we hebben vrij veel eigen ruimte dus kunnen eigenlijk vrijwel doen en laten wat we zelf leuk vinden.

:P
Nou mijn vriendin is 21 en ik ben zelf 27 :p
RMX schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:50:
Zojuist RDR2 op de Hong Kong store gekocht. Unlocked op donderdag 18:00 uur!
Mijnde komt uit mexico, heb alleen me xbox ingesteld op nederland en daar geeft die gewoon aan donderdag 25 oktokber 00:00 speelbaar

[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 22-10-2018 15:03 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
Dat gaat toch ook niet werken. Ongeacht waar je hem besteld.
Het gaat er toch om de locatie van je PSN account ?

Je kunt een nieuw PSN account aanmaken met een andere locatie. Dan kun je hem misschien eerder spelen. Maar voor die paar uurtjes ...

(Ik baseer dit op Europese users die destijds, met een nieuw account an andere locatie, Kerbal Space Program konden kopen en spelen in Europa toen dat spel hier nog niet verkrijgbaar was.)

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Swurgin schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:15:
Dat gaat toch ook niet werken. Ongeacht waar je hem besteld.
Het gaat er toch om de locatie van je PSN account ?

Je kunt een nieuw PSN account aanmaken met een andere locatie. Dan kun je hem misschien eerder spelen. Maar voor die paar uurtjes ...

(Ik baseer dit op Europese users die destijds, met een nieuw account an andere locatie, Kerbal Space Program konden kopen en spelen in Europa toen dat spel hier nog niet verkrijgbaar was.)
Zo'n vermoeden had ik al dat het account gebonden was, dat word dus donderdagavond spelen na 12 uur

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

We zullen zien. PSN gaf net aan dat het 25 00:00 SGT Time unlocked. En dat is hier donderdagavond 18-19 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Geeft die dat aan op jou buitenlandse account of op je nederlandse psn? Het kan ook zo zijn dan dat je alleen de game eerder kan spelen op je buitenlandse account. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

iew schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:07:
[...]

Hier 49 lentes jong en still gaming strong !
Same here. Abraham staat zo al bijna voor de deur, ik kan hem al zien :) Gaming since the 70ies! :Y

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 22-10-2018 15:25 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:21:
Geeft die dat aan op jou buitenlandse account of op je nederlandse psn? Het kan ook zo zijn dan dat je alleen de game eerder kan spelen op je buitenlandse account. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Uiteraard. Heb een speciaal Hong Kong account aaangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik heb het spel gekocht op mijn ps4 account en al gedownload. Als ik nu alsnog een ps4 pro koop en ik log in met mijn account dan hoef ik hem toch niet opnieuw te kopen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Pandemic schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:27:
Ik heb het spel gekocht op mijn ps4 account en al gedownload. Als ik nu alsnog een ps4 pro koop en ik log in met mijn account dan hoef ik hem toch niet opnieuw te kopen neem ik aan?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
RMX schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:25:
[...]

Uiteraard. Heb een speciaal Hong Kong account aaangemaakt.
Als je online wilt straks, dan heb je straks ps plus nodig voor je HK account of je moet opnieuw beginnen op je Nederlandse account dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Ben wel benieuwd.
Hoop dat het allemaal goed gaat voor jullie.

https://www.playstation.c...my-country-of-residence-/

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:27:
[...]

Als je online wilt straks, dan heb je straks ps plus nodig voor je HK account of je moet opnieuw beginnen op je Nederlandse account dan denk ik.
Als je PSplus account je PS4 als primaire systeem heeft kunnen alle accounts op die PlayStation gewoon online. Net als alle accounts je spellen kunnen spelen op je primaire PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Klor schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:29:
[...]

Als je PSplus account je PS4 als primaire systeem heeft kunnen alle accounts op die PlayStation gewoon online. Net als alle accounts je spellen kunnen spelen op je primaire PS4.
Aah oke, goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:27:
[...]

Klopt, maar dat boeit me niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:26

jeka

Support your local club.

Zojuist ook RDR2 gekocht in Hong Kong!
Wordt donderdag verzonden dus is er hopelijk ergens in November.
:+

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
jeka schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:34:
Zojuist ook RDR2 gekocht in Hong Kong!
Wordt donderdag verzonden dus is er hopelijk ergens in November.
:+
lol? uh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:50
Waarom Hong Kong eigenlijk en niet Fiji of Nieuw-Zeeland ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Waarom überhaupt ? Voor die paar uurtjes ? Heb je dan echt geen geduld ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Het is omgerekend ook een stuk goedkoper dan wat je hier betaald. Uit Hong Kong zal zo'n 52 euro kosten.

Indonesië is nog goedkoper: https://store.playstation...03041_00-ASIAPLACEHOLDER0 (rond de 42 euro)

[ Voor 9% gewijzigd door mortael op 22-10-2018 15:44 ]

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
The_Worst schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:06:
@Donstil Had je het spel nog in de HK-store gekocht?
Nee uiteindelijk toch maar niet, mijn Paypal was daar verlopen en opnieuw toevoegen lukte helaas niet.
Ik ga nu dus maar voor de Nederlandse versie.

Eerst nog even gekeken naar een andere Aziatische versie zodat ik wat eerder kon starten. Het was mij alleen een beetje onduidelijk of dit wel de zelfde versie was als wij hier hebben.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Swurgin schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:41:
Goedkoper en eerder spelen.
Dus ja, geen geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Het wordt wel wat grimmiger verteld dan hoe het in de werkelijkheid is. Toen de dollarkoers gunstig stond ($60 was €45) heb ik ook diverse spellen in de Amerikaanse store gehaald. Nooit problemen mee gehad behalve dan dat ik 6 uur later het spel pas kon spelen.

Alleen bepaalde spellen, dacht voornamelijk met Warner Brothers als uitgever, zitten vast aan servers van die regio. Amerikaanse versies die alleen verbinding krijgen met Amerikaanse servers.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Australië is dan toch nog eerder te spelen of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
-SaveMe- schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Same here. Abraham staat zo al bijna voor de deur, ik kan hem al zien :) Gaming since the 70ies! :Y
@iew & @-SaveMe- Tijd voor een ouwe mannen chatgroep op PSN :-)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:28
Special Edition bij de GameMania voor €65 (€15 euro tegoedpunten). Dat het maar gauw vrijdag mag zijn :) .

Dan moet AC Odessy tóch even opzij, hoe goed ik die game ook vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:16
Zie dat hij voor €55 bij de Wehkamp of Mediamarkt is. Als ik daar bestel heb ik hem dan op de dag van de release dus vrijdag? Of gaan ze hem dan pas vrijdag verzenden? Weet iemand dit? Anders denk ik dat ik gewoon vrijdag het filiaal binnenloop van de Mediamarkt, in de hoop dat ie daar ligt. Wat is wijsheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Freshnub schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:24:
Zie dat hij voor €55 bij de Wehkamp of Mediamarkt is. Als ik daar bestel heb ik hem dan op de dag van de release dus vrijdag? Of gaan ze hem dan pas vrijdag verzenden? Weet iemand dit? Anders denk ik dat ik gewoon vrijdag het filiaal binnenloop van de Mediamarkt, in de hoop dat ie daar ligt. Wat is wijsheid?
Niet om lullig te doen, maar dit staat toch duidelijk op de pagina.

MediaMarkt:
Pre-order nu, op 26-10-18 in huis

Wehkamp:
Releasedatum: 26 oktober 2018
De releasedatum is tevens de leverdatum.

[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 22-10-2018 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
volgens mij is dit een spel dat digitaal net zo hard gaat als fysiek. vandaar dat je je geen zorgen hoeft te maken met verzending. genoeg fysieke exemplaren op release-dag denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Farabi op 22-10-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 14:08
Waar hebben de vooruitbestellers besteld? Ik wil hem echt vrijdag op de mat hebben liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

LoadedBaton schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:04:
[...]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
heppe01 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:48:
Waar hebben de vooruitbestellers besteld? Ik wil hem echt vrijdag op de mat hebben liggen..
ik heb hem vandaag bij de MM besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
heppe01 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:48:
Bol.com, alleen is het een postpaket (brievenbus style) en dat is jammer want de postbode komt hier pas zo rond 16:00u. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
Ik heb zowel voor bol.com als media markt nog kortingsbonnen liggen lastig lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:53
Ik ga de game gewoon lekker ouderwets sochtends in de winkel kopen:) heb ik uhm sowieso vroeg, digitaal kan natuurlijk nog eerder maar vindt het bij deze game toch wel vet om het hoesje te hebben.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Swurgin schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 15:41:
Lees dit topic eens door en wees verrast. Mensen die een week chagrijnig zijn van de spanning, sociale afspraken afzeggen, door hoepels springen voor een paar uur extra spelen.

Mijn beeld van Tweakers is bijzonder heftig verslechterd door dit topic. Temeer je weet dat het allemaal ' volwassen ' mannen zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
418O2 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:00:
[...]

Lees dit topic eens door en wees verrast. Mensen die een week chagrijnig zijn van de spanning, sociale afspraken afzeggen, door hoepels springen voor een paar uur extra spelen.

Mijn beeld van Tweakers is bijzonder heftig verslechterd door dit topic. Temeer je weet dat het allemaal ' volwassen ' mannen zijn
Een erg volwassen houding toon je zelf ook niet, als je beeld van tweakers verslechterd door wat mensen die enthousiast raken van games. Laat ze lekker, geen last van toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

[...]

Really? Zal ik dan maar?

Zegt meneer met ‘De ene is je moeder’ boven zijn gif. Joe! :,)

Ik heb overigens de digitale versie gekocht! Vrijdag een vakantiedag opgenomen (het gaat regenen!).

[ Voor 8% gewijzigd door ScreamGT op 22-10-2018 17:12 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je weet toch, als je volwassen bent, een vrouw of vriendin hebt, misschien zelfs kinderen. Dan is het over met de pret, je moet serieus zijn en serieuze dingen doen. Hoe haal je het in je hoofd ergens gepassioneerd over te zijn. Games zijn voor kinderen.

tuurlijk joh.

Hoewel ik het zelf niet doe, ik snap het wel die paar uurtjes proberen eerder te spelen. Dat is namelijk dan gewoon onderdeel van de sport. Je zou het zelfs tweaken kunnen noemen. Niet omdat je die paar uur niet kunt wachten, maar gewoon kijken of je het in je voordeel kan buigen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 15:19

iew

What the...?!

[...]

Lol, wel een beetje zuur..., maar laat ik je dit zeggen, ik word nooit volwassen ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:32
Is er al meer bekend over PS4 Slim bundels? Diverse sites meldde rond 24 september dat er naast de Pro bundel ook 2 Slim bundels zouden komen (eventueel met extra controllers). Maar ik kan nog nergens een winkel vinden die dat aanbied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

LoadedBaton schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:04:
[...]

En @-SaveMe-

Pong integrated op Atari met die gamepads met een schuifje, 2 streepjes en een vierkant balletje in zwart wit, beep.....beep.....beep beep.....beep... lol ;)
Ik denk met heel veel plezier terug aan mijn jeugd, zo'n mooie tijd om op te groeien, die vrijheid !

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:25
iew schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:26:
[...]

En @-SaveMe-

Pong integrated op Atari met die gamepads met een schuifje, 2 streepjes en een vierkant balletje in zwart wit, beep.....beep.....beep beep.....beep... lol ;)
Ik denk met heel veel plezier terug aan mijn jeugd, zo'n mooie tijd om op te groeien, die vrijheid !
Zeker. Paps en mams stonden toen nog te juichen als je non-stop met de computer bezig was aan het gamen was :)

Veel plezier aan RDR1 in coop gehad, dus kijk erg uit naar het online gebeuren van 2. Of kan SP ook in Coop ? #wenslijst

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

iew schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:26:
[...]

En @-SaveMe-

Ik nog met een originele Pong machine. Die kon alleen maar dat. En dan speelden we alsof het voetbal was en dan zetten we een speelschema op papier en speelden we alle matches om te bepalen wie Wereldkampioen was geworden. Those were the days ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoadedBaton
[...]

Pas maar op. Voor je het weet zitten er vrouwen tussen van boven de 18. Dan gaat je wereldbeeld volledig kantelen.

Nog wel een console gekocht ? Want op PC komt het spel voorlopig niet. Of komt die rant daar een beetje vandaan ?

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
-SaveMe- schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:43:
[...]

Ik nog met een originele Pong machine. Die kon alleen maar dat. En dan speelden we alsof het voetbal was en dan zetten we een speelschema op papier en speelden we alle matches om te bepalen wie Wereldkampioen was geworden. Those were the days ;)
Heb mijn MSX2 nog in de doos zitten met een flinke stapel floppies... maar of ik dat ooit nog aan ga sluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
Stylze schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:54:
Ik ga de game gewoon lekker ouderwets sochtends in de winkel kopen:) heb ik uhm sowieso vroeg, digitaal kan natuurlijk nog eerder maar vindt het bij deze game toch wel vet om het hoesje te hebben.
Ik heb hetzelfde echte bestellers hoor je gewoon fysiek te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
LoadedBaton schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:44:
[...]

Pas maar op. Voor je het weet zitten er vrouwen tussen van boven de 18. Dan gaat je wereldbeeld volledig kantelen.

Nog wel een console gekocht ? Want op PC komt het spel voorlopig niet. Of komt die rant daar een beetje vandaan ?
Ik heb een game pc, maar ook mijn PS4 geüpgraded naar een pro en mijn 42" plasma vervangen voor een 55" oled, deels voor rdr2. Ik ben ook hyped, maar ga daar niet zo ver in als velen hier.

Het heeft wel wat weg van Voetbalhooligans nu ik er zo over denk. Ik geniet ook van een goede voetbalwedstrijd, kan er naar uitkijken, maar de betrokkenheid van sommigen gaat mij wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

kdeboois schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:35:
[...]

Zeker. Paps en mams stonden toen nog te juichen als je non-stop met de computer bezig was aan het gamen was :)

Veel plezier aan RDR1 in coop gehad, dus kijk erg uit naar het online gebeuren van 2. Of kan SP ook in Coop ? #wenslijst
Ik hoop in ieder geval dat je wel weer een private sessie kan aanmaken in RDR online zoals destijds in RDR1 ook kon.

@-SaveMe-
Volgens mij zat op die Atari ook alleen maar pong, weet ik niet zeker maar ik zal eens kijken heb em nog steeds, ligt bij mijn jongere broer op zolder. (mijn zolder is vol...)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
418O2 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:50:
[...]

Ik heb een game pc, maar ook mijn PS4 geüpgraded naar een pro en mijn 42" plasma vervangen voor een 55" oled, deels voor rdr2. Ik ben ook hyped, maar ga daar niet zo ver in als velen hier.

Het heeft wel wat weg van Voetbalhooligans nu ik er zo over denk. Ik geniet ook van een goede voetbalwedstrijd, kan er naar uitkijken, maar de betrokkenheid van sommigen gaat mij wat ver.
Mooi setje. Ik hou het nog even op mijn 60" Plasma. 4K is op deze consoles nog een beetje onzin en een videokaart waar je 'echt' met 4K kan gamen kost net zo veel als de volgende TV (65" OLED of zo'n Nvidia BFGD als die ooit komen)

Met voetbal heb ik niks. RL is wel leuk...

[ Voor 3% gewijzigd door LoadedBaton op 22-10-2018 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

LoadedBaton schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:55:
[...]

Mooi setje. Ik hou het nog even op mijn 60" Plasma. 4K is op deze consoles nog een beetje onzin en een videokaart waar je 'echt' met 4K kan gamen kost net zo veel als de volgende TV (65" OLED of zo'n Nvidia BFGD als die ooit komen)
Het kan altijd mooier, beter, duurder maar ik ben tevreden met mijn PS4 pro en 50 inch Sony 4K HDR tv.
Aangezien naast gaming mijn andere hobby fotografie is moet ik de kosten wat verdelen zullen we maar zeggen...

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
iew schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:58:
[...]

Het kan altijd mooier, beter, duurder maar ik ben tevreden met mijn PS4 pro en 50 inch Sony 4K HDR tv.
Aangezien naast gaming mijn andere hobby fotografie is moet ik de kosten wat verdelen zullen we maar zeggen...
Rustig de aanbiedingen afwachten. Dan valt de prijs mee. Kijk nu naar de OLED's van begin 2017. Die kan je nu voor minder dan de helft van de introductieprijs krijgen.

Lenzen en camera's blijven vaak duur, dus ja dan moet je soms even doorbijten.

Hoop dat het online spul er wel 1 november is en niet pas op 30... Alhoewel ik een game van 60 uur ook niet even in een maandje er door heen trek. Moet ik veel te veel volwassen dingen voor doen tussen doen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sociale afspraken afzeggen, door hoepels springen voor een paar uur extra spelen.
Haha dat valt je zwaar hè :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

LoadedBaton schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:06:
[...]

Rustig de aanbiedingen afwachten. Dan valt de prijs mee. Kijk nu naar de OLED's van begin 2017. Die kan je nu voor minder dan de helft van de introductieprijs krijgen.

Lenzen en camera's blijven vaak duur, dus ja dan moet je soms even doorbijten.

Hoop dat het online spul er wel 1 november is en niet pas op 30... Alhoewel ik een game van 60 uur ook niet even in een maandje er door heen trek. Moet ik veel te veel volwassen dingen voor doen tussen doen... >:)
Ik weet zeker dat ik mij behoorlijk lang ga vermaken met de single player, alles zeer rustig aan, zo wil ik genieten en niets rushen, zo heb ik RDR1 ook gespeeld.

Ik kan er ook gewoon dagen in rond(ver)dwalen en alleen maar jagen, een (poker) spelletje spelen en bezig zijn met eerst veel (ingame) geld verdienen.
Ik spit de game wereld echt helemaal uit, ik wist in RDR1 gewoon de weg, overal, zonder minimap.

Ik leef in die game... ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
Na lang twijfelen de order bij de winkel geannuleerd en een digitale versie aan het downloaden.
Het is voor mij ondoenlijk om op mijn vrije dag tot 16:00u te wachten op de postbode. Die map die komt ook vast wel een keer online en dan print ik hem mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:50:
[...]

*edit laat ook maar, ik ben helemaal niet van het zo discussiëren op de manier hoe ik deed.

Laat ik het houden bij, jammer dat jou mening van tweakers veranderd is vanwege een aantal enthiousme post.

[ Voor 29% gewijzigd door Sipio op 22-10-2018 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swurgin
Denk het wel. De zelfde (twee) composers zijn weer aangehaald voor dit deel (Woody Jackson en Bill Elm (waarschijnlijk))

https://www.gamespot.com/...cksons-musi/1100-6461902/

Heb de soundtrack van deel 1 er de laatste tijd ook weer op staan. Heerlijk. Zelfs als alleen staande stukken.
Heb het destijds veel gedraaid in de auto.

Beetje off topic: Luister ook eens naar het album White Lunar van Nick Cave & Warren Ellis.

''Cave and Ellis released a double disc album titled White Lunar in September 2009, which contains several tracks from the Jesse James score, as well as tracks they composed for other films up to 2009.''

Werkelijk om te smullen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:34
Tijd om warm te worden van de Western setting. Aanrader voor de geïnteresseerde, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007). Die film komt naar mijn mening het meest in de buurt van RDR2, en niet zo'n western met Clint Eastwood. Goeie films maar iets te 'cowboy-achtig'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Westland1940 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:36:
Tijd om warm te worden van de Western setting. Aanrader voor de geïnteresseerde, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007). Die film komt naar mijn mening het meest in de buurt van RDR2, en niet zo'n western met Clint Eastwood. Goeie films maar iets te 'cowboy-achtig'.
Ik heb Young Guns 1 en 2 maar weer eens uit de kast getrokken..., oh en The Quick and the Dead.
Zwaar hyped ova here !! ;)

Nou is Western ook mijn favo genre, altijd geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door iew op 22-10-2018 18:42 . Reden: aanvulling ]

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Young Guns 1&2 zijn echt steengoed inderdaad.

Ik heb nog 1 aflevering van Godless te kijken en 3.10 to yuma staat nog klaar.

Ben de hele afgelopen maand al westerns aan het kijken :P

Kent iemand nog 'The Red Sun' Charles Bronson, oud maar zo goed

[ Voor 14% gewijzigd door Sipio op 22-10-2018 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:56
Ik ben alweer bij seizoen 2 van deadwood aanbeland 👍🏽

Enne Bud Spencer? Leuk!

[ Voor 17% gewijzigd door Sneezzer op 22-10-2018 18:47 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Sipio schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:43:
Young Guns 1&2 zijn echt steengoed inderdaad.

Ik heb nog 1 aflevering van Godless te kijken en 3.10 to yuma staat nog klaar.

Ben de hele afgelopen maand al westerns aan het kijken :P

Kent iemand nog 'The Red Sun' Charles Bronson, oud maar zo goed
hahaha ja ik ook al een tijdje, ik ga Godless gewoon nog een keer kijken, goeie tip inderdaad !!
Young guns 1 en 2 heb ik altijd bewaard !

[ Voor 4% gewijzigd door iew op 22-10-2018 18:48 ]

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@iew Doen inderdaad Godless, vooral omdat het ook nog eens over een gang gaat.

@Sneezzer Deadwood, zo jammer dat ze die weggehaald hebben van Netflix, ik zat zo in die cast dat ik er enorm van baalde dat het afgelopen was.

Wat een rol van Ian Mcshane! Sweadgen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Sipio schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:51:
@iew Doen inderdaad Godless, vooral omdat het ook nog eens over een gang gaat.

@Sneezzer Deadwood, zo jammer dat ze die weggehaald hebben van Netflix, ik zat zo in die cast dat ik er enorm van baalde dat het afgelopen was.

Er komen veel te weinig westerns uit op film en serie vind ik, er word veel te weinig gemaakt in dat genre, erg jammer.

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
iew schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:59:
[...]

Er komen veel te weinig westerns uit op film en serie vind ik, er word veel te weinig gemaakt in dat genre, erg jammer.
Klopt, al moet ik wel zeggen dat de echte oude westerns voor mij toch het mooist blijven qua sfeer maar vooral ook vanwege de karakter koppen, mannen zoals Clint Eastwood, Lee van Cleef, Charles Bronson,.. Met al die blote billen bekken acteurs van nu kunnen ze toch niks gelijkwaardigs meer neer zetten :+

Beetje overdreven maar goed je snapt wel wat ik bedoel, vd week nog Django Unchained gekeken die vrij nieuw is maar wat een klasse film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Sipio schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:08:
[...]

Klopt, al moet ik wel zeggen dat de echte oude westerns voor mij toch het mooist blijven qua sfeer maar vooral ook vanwege de karakter koppen, mannen zoals Clint Eastwood, Lee van Cleef, Charles Bronson,.. Met al die blote billen bekken acteurs van nu kunnen ze toch niks gelijkwaardigs meer neer zetten :+

Beetje overdreven maar goed je snapt wel wat ik bedoel, vd week nog Django Unchained gekeken die vrij nieuw is maar wat een klasse film.
Snap precies wat je bedoeld, ben het ook helemaal met je eens.
Toch vond ik the Quick and the Dead ook wel goed gecast, en Jango was ook een klasse apart maar ik ben sowieso een fan van Tarantino films.

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
The Quick and the Dead heb ik ook nog weer eens gekeken afgelopen maand, zeker een goede.

Tombstone trouwens ook, baal er enorm van dat het aanbod op Netflix zo mager is qua westerns.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Swurgin schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:26:
[...]

Denk het wel. De zelfde (twee) composers zijn weer aangehaald voor dit deel (Woody Jackson en Bill Elm (waarschijnlijk))

https://www.gamespot.com/...cksons-musi/1100-6461902/

Heb de soundtrack van deel 1 er de laatste tijd ook weer op staan. Heerlijk. Zelfs als alleen staande stukken.
Heb het destijds veel gedraaid in de auto.

Beetje off topic: Luister ook eens naar het album White Lunar van Nick Cave & Warren Ellis.

''Cave and Ellis released a double disc album titled White Lunar in September 2009, which contains several tracks from the Jesse James score, as well as tracks they composed for other films up to 2009.''

Werkelijk om te smullen !!
Prachtig instrumentaal! Rustgevend.. zoontje valt ervan in slaap bijna haha

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Sipio schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:51:
@iew

Groooooot fan van Deadwood !!

Haha, daar komt dus ook mijn user naam vandaan.

https://www.hbo.com/deadwood/season-01/10-mr-wu/synopsis

Laatste paar zinnen.

''Delivering Jimmy Irons to Wu's pigs, Swearengen seems to have dealt with the politically charged situation and Wu gruffly bows in thanks to 'Swurgin.'

"Yeah, well," Al replies, "Swurgin hopes we didn't sign ourselves up for killing, too."

;)

Komt trouwens een Deadwood film om toch nog alles af te sluiten. Met alle acteurs die ook in de serie zaten. Ben erg benieuwd.

Deze 10 delige tweet van 'Dan Dority' maakt mij dan ook wel erg nieuwsgierig en kan die film niet gauw genoeg komen voor mij !

https://twitter.com/WEarlBrown/status/1047242471380402176

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Swurgin Een film om het goed af te sluiten is idd goed nieuws, ik weet nog dat ik op het eind zoiets had van wtf..

Maar haha inderdaad, wat een pracht van een serie ik ben er totaal in op gegaan, echt alle characters waren zo goed, maar 'Swurgin'.. Wat een rol speelde die man _/-\o_

*Beetje of topic gegaan qua westerns excuus.

Ik zat nog even terug te kijken in het topic naar dat stukje gelekte gameplay maar dat is inmiddels van die site af, zou het nog ergens te vinden zijn? Reddit wellicht maar ben onderhand wel een beetje huiverig gericht te gaan zoeken op bepaalde dingen vanwege spoilers.

*Al gevonden

[ Voor 36% gewijzigd door Sipio op 22-10-2018 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swurgin
Sipio schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:12:
@Swurgin Een film om het goed af te sluiten is idd goed nieuws, ik weet nog dat ik op het eind zoiets had van wtf..

Maar haha inderdaad, wat een pracht van een serie ik ben er totaal in op gegaan, echt alle characters waren zo goed, maar 'Swurgin'.. Wat een rol speelde die man _/-\o_
Ja he, McShane was echt grandioos als Swearengen. En Brad Dourif als Doc Cochran. Die twee sprongen er echt uit voor mij. Maar er over nadenkend, inderdaad, ze waren ALLEMAAL steengoed. Charlie Utter, E. B. Farnum, Cy Tolliver, Mr. Wu, Reverend Smith, Calamity Jane, Wild Bill Hickok ... aaaargh, ik kan ze allemaal wel opnoemen ;)

Helaas komt Cy Tolliver niet terug ... RIP Powers Booth :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Om in de sfeer te komen heb ik take two aandelen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
LoadedBaton schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:55:
[...]

Met voetbal heb ik niks. RL is wel leuk...
Eens met 4K, maar HDR is toch echt een godsgeschenk. Sowieso is resolutie nogal overrated, maar daar roep ik vaker (Sony's en MS' marketing hebben goed hun werk gedaan, ik deed er zelf ook aan mee). Knappe jongen die op gepaste afstand bijvoorbeeld 1440p van 2160p kan onderscheiden met bewegend beeld. Eigenlijk is alles vanaf 1440p prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Misschien vrijdag maar eens thuiswerken, zodra RDR2 op de mat ploft kan ik de installatie alvast starten.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:38:
[...]

Eens met 4K, maar HDR is toch echt een godsgeschenk. Sowieso is resolutie nogal overrated, maar daar roep ik vaker (Sony's en MS' marketing hebben goed hun werk gedaan, ik deed er zelf ook aan mee). Knappe jongen die op gepaste afstand bijvoorbeeld 1440p van 2160p kan onderscheiden met bewegend beeld. Eigenlijk is alles vanaf 1440p prima.
Hdr is super sexy inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:18
Weet iemand of er iets bekend is over een nachtverkoop, ergens? Volgens mij is dat verleden tijd, helaas..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lycaon schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:02:
Weet iemand of er iets bekend is over een nachtverkoop, ergens? Volgens mij is dat verleden tijd, helaas..
Pas 15x besproken joh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 14:12
Als ik hem bij de Mediamarkt vast reserveer en vrijdag afhaal (en dan afreken), telt dat dan als pre-order? I.v.m. de Warhorse en de Outlaw Survival Kit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Wat maken mensen zich toch druk om die pre-order bonussen. Die stellen toch niks voor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:13:
Wat maken mensen zich toch druk om die pre-order bonussen. Die stellen toch niks voor ...
Jawel joh. Is een extra 🐴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Donstil schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:21:
[...]

Jawel joh. Is een extra 🐴
Yeah! Horse Armor FTW! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:50
Gaat lekker met de leaks. Inmiddels zijn delen uit de map bekend gemaakt en een overzicht van geweren, pistolen en melee wapens. Allemaal uit de strategy guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Naast mediamarkt gaat ook GameMania nachtopening doen.
https://www.budgetgaming....en,-versies-en-deals.html

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:38:
[...]

Vanaf 1440P wel ja, 1080P op een TV formaat is wel een merkbaar verschil t.o.v. 4K. Als ik op de bank in de woonkamer zit zal er ongeveer 3,5-4 meter tussen mij en de 46" 1080P TV zitten, dan zie je geen verschil nee. Maar als ik daadwerkelijk iets wil meekrijgen van het spel (of iets wil lezen, GUI's zijn vaak reteklein) ga ik op 1,5 meter zitten en dan is het verschil overduidelijk. Het kan aan mij liggen maar als er meer pixels zijn worden mijn ogen ook minder snel moe, het is meer alsof je naar iets kijkt wat 'echt' is.

Het liefst zou ik ook gewoon een 55/65" 4K OLED voor m'n neus hebben staan, maar dat zien mijn ouders nog wel een tijdje niet zitten ben ik bang, zelf heb ik net een nieuwe TV gekocht. Dan maar even mijn peasant 43" 4K HDR met een IPS paneel :+
User88 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:08:
Als ik hem bij de Mediamarkt vast reserveer en vrijdag afhaal (en dan afreken), telt dat dan als pre-order? I.v.m. de Warhorse en de Outlaw Survival Kit...
Normaal gezien wel.. Ik kocht Mafia III een jaar na release en kreeg nog een doosje met pre-order zooi. Volgens mij produceren ze gewoon tot een bepaalde quota of datum doosjes met een pre-order code.

[ Voor 15% gewijzigd door Kuusj op 22-10-2018 21:54 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Als ik de prijzen van gamemania zie gaat het meteen jeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 21:48
Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:55:
Als ik de prijzen van gamemania zie gaat het meteen jeuken.
Je krijgt wel een super coole exclusieve keychain he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ik moet toch eerlijk bekennen dat deze game er mede voor heeft gezorgd dat ik afgelopen zaterdag een QE65Q9FNAL ben wezen aanschaffen. Nog paar dagen in dan in alle glorie deze game spelen met alles erop en eraan!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anton.net schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:57:
[...]

Je krijgt wel een super coole exclusieve keychain he..
En vijf uur installatie tijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
GovertNL schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 21:57:
Ik moet toch eerlijk bekennen dat deze game er mede voor heeft gezorgd dat ik afgelopen zaterdag een QE65Q9FNAL ben wezen aanschaffen. Nog paar dagen in dan in alle glorie deze game spelen met alles erop en eraan!!
Kon je niet beter een OLED pakken voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
Beste Tweakers,

Klopt het dat de pre-load van deze game alleen de game download en niet de specials die horen bij de "Special Edition"?

Uiteraard heb ik de special edition als download gekozen.

[ Voor 18% gewijzigd door Hindelaufen op 22-10-2018 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 22:24:
[...]

Kon je niet beter een OLED pakken voor die prijs?
Zelfde prijs als een OLED 65 inch van LG. Deze high-end tv van Samsung is wat mij betreft de betere van het stel. Vooral omdat ik nog steeds wat huiverig ben voor OLED. Twee kennissen die best last hebben van image retention.

Als je de recensies van deze tv ook leest of op YouTube bekijkt: wordt duidelijk dat deze tv OLED zo goed als evenaart. Hij doet het zelfs beter in lichtere omgevingen. En een OLED in een ruimte waar het echt donker is. Nee voor die 1850 euro heb ik voor mijzelf persoonlijk de goede keuze gemaakt. Zullen mensen het mee eens zijn en vast ook een hoop niet.

Ik ben er ieder geval heel erg blij mee. Ik heb daarnaast ook die LG C8 bij de MediaMarkt naast die van mij gezien. Je ziet zowat geen verschil. Volgens mij scoort die van Samsung ook wat beter voor gamers. Doet er verder niet toe.

Ik ben klaar voor vrijdag!

[ Voor 6% gewijzigd door GovertNL op 22-10-2018 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mooi dat die grotere schermen gemeengoed worden. Ik kocht 6 jaar geleden een 65” voor mijn nieuwe woning en werd door iedereen voor gek verklaard. Nu zegt iedereen het juist mooi te vinden en denk ik op mijn beurt weet aan een groter scherm als vervanging voor deze 8)7

Alleen een C8 in 77” is nog wel ff een andere prijs categorie, ik heb er de woonkamer voor maar niet de reserves :P

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 22-10-2018 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Is nog ergens een fysieke ps4 ultimate edition te preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@GovertNL Oh nee begrijp me niet verkeerd, fantastisch scherm die Samsung met een hoge piek helderheid. Ik denk alleen wel dat je in een winkel niet echt goed kunt vergelijken. Een OLED heeft nu eenmaal altijd dieper zwart, een lagere responstijd, minder inputlag en een grotere kijkhoek. Maar maakt verder niet uit inderdaad. De beleving zal er niet minder om zijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
SAiKO schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:12:
Is nog ergens een fysieke ps4 ultimate edition te preorderen?
Nope, uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Ik zag op gameshop-twente nog even staan dat ik ‘m kon preorderen maar volgens mij was ik net te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Dat noemen ze dus uitverkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ook veel te duur als je ultimate edition vind voor 100 euro. Het was 85 euro.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

New Yorker schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:20:
Ook veel te duur als je ultimate edition vind voor 100 euro. Het was 85 euro.
Nouja, dat kost de digitale editie ook..
Pagina: 1 ... 8 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2