• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-03 18:23
Lycaon schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:56:
[...]

Ik ondervind dus soortgelijke FPS drops. Erg storend, want doet wat mij betreft gigantisch afbreuk aan de machtig mooie game....
Ik overweeg dus eveneens een PS4 Pro.

Maar... Wil er wel enigszins zeker van zijn dat het daar wel ok. presteert. Iemand met een PS4 Pro die “storende” FPS drops heeft ervaren?
De enige console die hem keurig op 30fps weet te houden is de One X. De Pro is ook prima met af en toe wat drops, maar die is niet native 4K wat de One X wel is.

Zie filmpje van digital foundry wat hierboven gepost is ergens. Dat geeft een goed beeld.

Van best naar minder: One X > PS4 Pro > PS4 > One S

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-03 20:41
New Yorker schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:26:
[...]

Zelfde hier, en waar kan ik mijn bonus vinden?
https://support.rockstarg...-Edition-on-PlayStation-4

Komt later
Rck010 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:29:
Sfeervolle, vermakelijke game en prachtige game.

Grafisch gezien durf ik echter wel te stellen dat Horizon Zero Dawn op de PS4 Pro bij mij wat meer indruk achter heeft gelaten. Begrijp me niet verkeerd, RDR2 is op momenten echt een grafisch pareltje (met name de lighting/weather effects en draw distance), maar de texture detail (met name de character models) vind ik echt wat tegenvallen.

Vind die hype van mooiste game ooit dan ook echt wat overtrokken..
(of de Xbox One X versie moet al echt een enorm verschil maken)
Voor mij is de enige vraag of dit een mooie game is of niet. Zie dat niet als een wedstrijd. En ik geniet echt van de uitzichten en details in deze game dus dan ga ik mij niet afvragen of Horizon er mooier uit ziet of niet :)

Hebben meer mensen last van de ziekte dat ze de hele pokertafel willen leegspelen? :+ Heb nu al minstens 2 uur gepokerd en volgens mij is de game daar niet voor gemaakt aangezien er niet spelende ai in tafel komen zitten die een gesprek beginnen en waar pokerspelers in gaan zitten 8)7 Ziet er niet uit :D

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-03 14:43
Lycaon schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:56:
[...]

Ik ondervind dus soortgelijke FPS drops. Erg storend, want doet wat mij betreft gigantisch afbreuk aan de machtig mooie game....
Ik overweeg dus eveneens een PS4 Pro.

Maar... Wil er wel enigszins zeker van zijn dat het daar wel ok. presteert. Iemand met een PS4 Pro die “storende” FPS drops heeft ervaren?
Nee niks...

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-02 11:56
Ik speel op de one s. En merk eigenlijk niets van frame drops of minder kwaliteit. Ik zit gewoon lekker in de game, gefocust op een doel waardoor het mij iig niet opvalt als het voor komt.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:31
Op mn Pro heb ik wel wat framedrops hoor

Leuke vergelijkingsvideo tussen RDRII (One X) en HZD (ps4 Pro)

Op sommige momenten ziet RDR er fantastisch uit, op andere momenten zie ik dingen die toch niet helemaal gepolijst zijn

[Voor 95% gewijzigd door Anton.net op 27-10-2018 11:22]

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-02 11:56
Anton.net schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:37:
Op mn Pro heb ik wel framedrops hoor
Ik heb ze vast ook op de one s, maar ik merk het gewoon niet (en dat terwijl ik eigenlijk een pc gamer ben met scepsis voor consoles)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Op mn Pro heb ik wel framedrops hoor

Leuke vergelijkingsvideo tussen RDRII en HZD (op ps4 Pro)
[YouTube: Red Dead Redemption 2 (One X) vs Horizon Zero Dawn (PS4 Pro) | 4K Graphics & Details Comparison]
Op sommige momenten ziet RDR er fantastisch uit, op andere momenten vind ik het best matig
Nou gelukkig ervaar ik geen storende framedrops op de pro. Zal wel een speciale skill zijn die ik heb vrijgespeeld met ouder worden :o

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-03 11:39
Nu echt aan beginnen kwam gisteren wat tussen helaas..

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:33
Beakzz schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:12:
[...]

Nou gelukkig ervaar ik geen storende framedrops op de pro. Zal wel een speciale skill zijn die ik heb vrijgespeeld met ouder worden :o
Haha, bij mij ook geen enkele framedrops, loopt super smooth op de ps4 pro. Zal wel door mijn oled scherm komen 8)7 :X :+

Stay hungry, stay foolish!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:22
Ik was net in strawberry en daar begint de ps4 pro ook behoorlijk frame ddrops te krijgen hier.

Niet heel storend, want ik erger maar minder aan. Maar als je er gevoelig voor bent; ja dan zal je het zeker merken.

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:26

ikookhier

>hijdiehieris<

Toch maar de Complete Official Guide bij Bol geannuleerd en een bij de MM gehaald :)
Ze konden bij Bol niet vertellen wanneer ze gingen leveren.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 15:16
ikookhier schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:48:
Toch maar de Complete Official Guide bij Bol geannuleerd en een bij de MM gehaald :)
Ze konden bij Bol niet vertellen wanneer ze gingen leveren.
Hier hetzelfde, net in de auto ff snel doorgebladerd.....wat een mooi boek zeg :)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

• k1978
mortael schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:11:
[...]

Hier hetzelfde, net in de auto ff snel doorgebladerd.....wat een mooi boek zeg :)
Ja is het de moeite waard ? Kost die bij MM.

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 15:16
k1978 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:18:
[...]

Ja is het de moeite waard ? Kost die bij MM.
19,99 euro. En ja, volgens mij staat echt alles erin.

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-03 22:17
mortael schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:26:
[...]

19,99 euro. En ja, volgens mij staat echt alles erin.
Dat is de paperback toch? Ik wacht nog op de hardcover, zou vandaag geleverd moeten worden.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Marcade schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 04:22:
[...]

[...]

Speel ook op een vanilla PS4; maar toen ik het stadje valentine inreed, waar meerdere NPC's bezig waren, waren framedrops/slowdown toch echt overduidelijk en storend aanwezig helaas. :-( Neem aan dat met de PS4 Pro dat minder of niet het geval zou zijn.

Overigens verder een geweldig spel.

/edit - Toevallig in Saint Denis beland; gigantisch mooi om te zien maar daar zijn de FPS drops nog veul erger. (voor overduidelijke redenen).

Geen *flauw* idee waarom je zegt dat je geen FPS drops hebt, Flagg, maar op mijn vanilla console zijn ze zodanig dat ik serieus een PS4 Pro aan het overwegen ben.
Nou dan zal ik ze vast ook wel hebben, maar dan is het verschil dat ik er ws niet naar zit te zoeken of ze zo vreselijk kort zijn dat het me simpelweg niet opvalt.

Hoe dan ook heb ik nergens last van. *O*

Ergens je aan ergeren is een keuze. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-03 11:11
Rck010 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:33:
[...]

Dat is de paperback toch? Ik wacht nog op de hardcover, zou vandaag geleverd moeten worden.
Waar is die te koop?

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Is het ingame trouwens 'verplicht' om continu je main horse weer op te halen van de plek waar hij/zij staat of is er een andere manier om je paard snel terug te krijgen? Soms eindig je kilometers verderop na een voltooide missie ZONDER paard en dat werkt toch een beetje onhandig allemaal.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:57
Je kan fluiten dat je paard komt maar weet nog niet precies tot hoever dat kan

Playstation 5 / LG CX 55" /

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:25
Flagg schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

Nou dan zal ik ze vast ook wel hebben, maar dan is het verschil dat ik er ws niet naar zit te zoeken of ze zo vreselijk kort zijn dat het me simpelweg niet opvalt.

Hoe dan ook heb ik nergens last van. *O*

Ergens je aan ergeren is een keuze. ;)
Nou ja keuze; misschien is de een er minder gevoelig voor dan de ander .. maar ik kan me gewoonweg niet focusen op mensen of gebouwen of al het andere pracht als ik om me heen aan het kijken ben met maar 23FPS. Moet dan echt langzaam rijden en geen snelle bewegingen maken, dan is het nog wel te doen.

Maar zodra ik haast heb, bv. omdat ik per ongeluk een vent aangereden heb en ineens een WANTED aan m'n broek heb hangen .. dan is het snel rond navigeren in een stad gewoon rondweg kut met peren met 23FPS. :'(

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-03 22:31
waaaarom is dat craften per stuk, dat snap ik echt niet. laat mij gewoon 200 kogels in 1x spliten....

• Rck010
Ik heb ‘m bij de Mediamarkt besteld, zie echter dat ie nu van de website verdwenen is.
Wellicht een beperkte voorraad ofzo.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Navuri schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:55:
Is het ingame trouwens 'verplicht' om continu je main horse weer op te halen van de plek waar hij/zij staat of is er een andere manier om je paard snel terug te krijgen? Soms eindig je kilometers verderop na een voltooide missie ZONDER paard en dat werkt toch een beetje onhandig allemaal.
Nieuw paard vangen of er een stelen en gaan met de banaan :P

👩‍🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Supershiva schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:39:
[...]

Ik heb nog geen Pro dus zit er nog niet helemaal in. (Krijg bundel maandag geleverd)
1080p modus wil zeggen "super sampling niet aanvinken" ?
Ziet het er nu wel scherp uit op je 1080p TV?
Ik vind de setting niet op mijn PS4 pro... Als ik bij RDR2 settings kijk vind ik onder display niks, of moet ik het via PS4 settings doen?

• Navuri
Brogala schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:32:
[...]

Ik vind de setting niet op mijn PS4 pro... Als ik bij RDR2 settings kijk vind ik onder display niks, of moet ik het via PS4 settings doen?
Moet via de PS4 settings.

• Brogala
  • Niet online
Dankjewel, ik ga nu kijken. Kan ik dat ook doen als ik in RDR2 zit?

• Navuri
Brogala schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:33:
[...]

Dankjewel, ik ga nu kijken. Kan ik dat ook doen als ik in RDR2 zit?
Niet getest, maar ik denk dat je de game moet herstarten om de modus te activeren. Gewoon even saven en weer opstarten. No problemo.

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 19:08
Op mn Pro heb ik wel wat framedrops hoor

Leuke vergelijkingsvideo tussen RDRII (One X) en HZD (ps4 Pro)
[YouTube: Red Dead Redemption 2 (One X) vs Horizon Zero Dawn (PS4 Pro) | 4K Graphics & Details Comparison]
Op sommige momenten ziet RDR er fantastisch uit, op andere momenten zie ik dingen die toch niet helemaal gepolijst zijn
Ik heb totaal geen last van frame drops op m'n Pro.

• Brogala
  • Niet online
Navuri schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:34:
[...]

Niet getest, maar ik denk dat je de game moet herstarten om de modus te activeren. Gewoon even saven en weer opstarten. No problemo.
Ik heb nu modus supersampling aanstaan. Ook heb ik de resolutie op 1080p ipv automatisch gezet en RGB-bereik op volledig. Het valt me op dat het scherm in het menu er gelijk veel beter uit ziet. Nu ga ik ingame om te testen.

Had m'n ps4 overigens eigenlijk op Engels moeten zetten maar ja. Nederlandse termen zijn vaak wat verwarrend.

[Voor 4% gewijzigd door Brogala op 27-10-2018 15:39]

• Navuri
Brogala schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:39:
[...]

Ik heb nu modus supersampling aanstaan. Ook heb ik de resolutie op 1080p ipv automatisch gezet en RGB-bereik op volledig. Het valt me op dat het scherm in het menu er gelijk veel beter uit ziet. Nu ga ik ingame om te testen.

Had m'n ps4 overigens eigenlijk op Engels moeten zetten maar ja. Nederlandse termen zijn vaak wat verwarrend.
Goed bezig. Have fun!

• Navuri
Heb wat random markers op m'n map geplaatst, maar nu kan ik ze niet meer zo snel verwijderen. Kijk ik over een knopje heen? Lijkt me toch dat je markers weer moet kunnen verwijderen.

• Navuri
Navuri schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:52:
Heb wat random markers op m'n map geplaatst, maar nu kan ik ze niet meer zo snel verwijderen. Kijk ik over een knopje heen? Lijkt me toch dat je markers weer moet kunnen verwijderen.
Niet chique om mezelf te quoten, maar de optie ingame om met L3 de markers te verwijderen was er net simpelweg niet. Kan op de buglist.

• rwbk
  • Laatst online: 21-03 20:41
dat eerste paard is toch echt wel een graf beest :P. Had hem net al een x dood gekregen. Had wel een horse revive potion ofzoiets.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:05
Toch maar gehaald, kan ik vanavond lekker op de bank spelen!

Zijn er nog instellingen die ik kan toepassen op de PS4 pro dat het grafisch er wat beter uit gaat zien? Ik heb het dan wel over 1080P ( geen HDR), boost mode staat uiteraard al aan op de PS4 zelf.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:38

Mauz1978

Console War Veteran

Navuri schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:07:
[...]

Niet chique om mezelf te quoten, maar de optie ingame om met L3 de markers te verwijderen was er net simpelweg niet. Kan op de buglist.
Maar nu wel? Als het goed is kan je die gewoon weghalen als je eroverheen komt.

Something under the bed is drooling

• k1978
Joetje079 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:37:
[...]

Ik dacht dat ik mijn boog kwijt was maar die zat dus nog aan het paard waar ik hem in eerste instantie ook niet terug kon vinden. Zal voor de zekerheid nog maar eens goed kijken als ik jou was ;)

Trouwens dat paard van mij begon ineens te schijten toen ik een afgeschoten hert op zijn rug legde _O- Dat soort details heb ik nog niet eerder gezien in een game ;)
Klopt hier ook. Heb hem meteen afgeschoten! Wel zonde was lief beest.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
itzmxtch schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:37:
[...]

Ik heb totaal geen last van frame drops op m'n Pro.
Vermoedelijk merk je het niet, maar ze zijn er wel degelijk. Ik snap echt niet dat deze game niet direct voor de pc verschijnt. Op de PS4 Pro ziet het er nog altijd mooi uit, maar 30fps is gewoon een mindere ervaring.

• Rck010
Waar ik de character models en textures Niet top vindt, maakt de schitterende open wereld veel goed.

In "4K" HDR op een OLED 65' echt een pareltje!

http://i66.tinypic.com/2cd9zlk.jpg

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Marcade schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:10:
[...]

Nou ja keuze; misschien is de een er minder gevoelig voor dan de ander .. maar ik kan me gewoonweg niet focusen op mensen of gebouwen of al het andere pracht als ik om me heen aan het kijken ben met maar 23FPS. Moet dan echt langzaam rijden en geen snelle bewegingen maken, dan is het nog wel te doen.

Maar zodra ik haast heb, bv. omdat ik per ongeluk een vent aangereden heb en ineens een WANTED aan m'n broek heb hangen .. dan is het snel rond navigeren in een stad gewoon rondweg kut met peren met 23FPS. :'(
Ik heb op zitten letten en idd ik heb ook framedrop als ik een stadje in rijd, niet altijd, maar soms wel.

Ik ga het nu maar weer negeren dan. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 19:08
NotSoSteady schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:32:
[...]

Vermoedelijk merk je het niet, maar ze zijn er wel degelijk. Ik snap echt niet dat deze game niet direct voor de pc verschijnt. Op de PS4 Pro ziet het er nog altijd mooi uit, maar 30fps is gewoon een mindere ervaring.
Ik merk frame drops echt wel, geloof me maar. Ik heb ze gewoon niet.

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-03 23:58
Iemand enig idee hoe ik mijn paard snel tot stoppen kan brengen? Doe het nu door gewoon nergens heen te richten maar moet toch sneller kunnen?

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-03 22:00
leon14 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:40:
Iemand enig idee hoe ik mijn paard snel tot stoppen kan brengen? Doe het nu door gewoon nergens heen te richten maar moet toch sneller kunnen?
R1 tappen (2 x geloof ik) ?

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-03 23:58
Swurgin schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:41:
[...]

R1 tappen (2 x geloof ik) ?
Hmm zal het morgen uitproberen, dankje!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-03 18:30
leon14 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:45:
[...]

R1 vasthouden. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Anoniem: 337891

leon14 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:45:
[...]

Zonder geleveld paardje 1x R1. Paard level 3 R1+A/X voor kort bochtje. Dan sta je direct stil.

• Brogala
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:37:
Alweer een paar heerlijke uurtjes RDR gehad, begin van de avond de missie gedaan waarbij je dronken wordt in de kroeg. Veel games hebben een quest waarbij je dronken wordt, meestal zijn die bloedirritant maar in RDR is het echt briljant, gewoon spot-on!

Verder ook de 2de holster vrij gespeeld krij je standaard een sawed off shotgun bij maar ik denk dat ik uiteindelijk voor 2 revolvers ga. Wel jammer dat je niet gelijk alle wapens kunt kopen.
spoiler:
Ben erg benieuwd naar die missie, qua games vond ik de quest in Witcher 3 waarin Geralt samen met Lambert en Eskel dronken wordt ook echt geweldig.

Heb het beeld overigens nog niet naar naar zin, ga denk ik maar ff de PS4 pro aansluiten op m'n BenQ monitor... Ligt denk ik aan m'n TV.

• CyberMania
  • Laatst online: 05-12-2021
Hoe verhoudt deze game zich eigenlijk tot The Witcher 3?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:32

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:Er wordt hier niet meer over de release etc. gepost ik zie hier nu vooral game inhoudelijke posts. Deze gaat nu op slot

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee