Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
SparksNL schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:53:
[...]

Woensdag- of donderdagmiddag heb ik 'm sowieso. Als je me niet gelooft, ga maar even zoeken op mijn eerdere posts van andere (grote) titels :)
Dat betekend nog niet dat er een winkel is die de game woensdag gaat verkopen. Dat betekend dat je hem waarschijnlijk via via kunt krijgen bij iemand die zich niet aan de overeenkomst houd. Leuk voor jou maar daar heeft de rest niets aan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:25:
[...]

Aah dan ga ik ze maar even kijken :)

[...]

Heel de vrijdag nog?
Mooi hoor, die slowmotion shots.. Sneeuw die zo mooi naar beneden komt (hopelijk is dat geen spoiler.. :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 14:08
Kuusj schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:14:
[...]

4TB :+ Ik hoop toch niet dat RDR Online zo'n draak gaat worden haha.
Haha is een investering voor de toekomst leuk hebbedingetje als de PS5 komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 07:50
Donstil schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:37:
[...]

Cool. Gelijk even gedownload voor het weer weg is 8)7 (want kan nu even niet kijken)
Had je het filmpje gedownload?

[ Voor 14% gewijzigd door visblegamer op 23-10-2018 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:25:
[...]

Mooi hoor, die slowmotion shots.. Sneeuw die zo mooi naar beneden komt (hopelijk is dat geen spoiler.. :X )
https://www.universityofc...ke-you-enjoy-stories-more
Ja ik heb er een paar gedownload maar inmiddels op Instagram (zie link hierboven. Als die nog werkt) gezien :)

Edit: Wat hieronder staat 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 23-10-2018 23:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
visblegamer schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:46:
[...]

Had je het filmpje gedownload?
Hier staan ze allemaal: https://www.instagram.com...hare&igshid=1huu8o6ubyr25

Voor zolang het duurt..

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:54:
[...]

https://www.universityofc...ke-you-enjoy-stories-more

[...]

Ja ik heb er een paar gedownload maar inmiddels op Instagram (zie link hierboven. Als die nog werkt) gezien :)

Edit: Wat hieronder staat 8)7
🙌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Omtrent de PC discussie, waarom zouden ze dit niet willen? Bij RDR1 wouden ze ook op de PC releasen maar het spel was zo “kut” geschreven dat ze voor de PC qua code vanaf scratch moesten beginnen en het daarom uiteindelijk niet gedaan hebben.

Er gaat volgens mij gewoon een PC versie komen hoor, aangezien ze dat eigenlijk ook met RDR1 wouden.

Denk gewoon dezelfde timeline frames als GTA voor winstoptimalisatie.

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 23-10-2018 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Echte gamer heeft naast zijn dikke game pc een ps4!

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
RedHat schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:27:
Omtrent de PC discussie, waarom zouden ze dit niet willen? Bij RDR1 wouden ze ook op de PC releasen maar het spel was zo “kut” geschreven dat ze voor de PC qua code vanaf scratch moesten beginnen en het daarom uiteindelijk niet gedaan hebben.
Of RD1 slecht geschreven was weet ik niet. Maar dat spel dateert wel uit het Xbox 360 / PlayStation 3 tijdperk. De console hardware van toen was significant anders dan de PC: de Xbox 360 gebruikte een IBM processor en de PS3 een Cell architectuur. Dat maakte porten van console games naar de PC sowieso tijdrovend; in dat tijdperk waren er dan ook veel minder PC ports. Het ging zelf zover dat voorspeld werd dat PC gaming aan het uitsterven was.

Dat is inmiddels wel anders: zowel de Xbox One als de PlayStation 4 gebruiken AMD hardware dat we ook in PC's terugvinden. De games worden nu allemaal voor x86 architectuur geschreven en dat maakt het porten van console games weer eenvoudiger; we zien anno 2018 dan ook veel meer PC ports dan tien jaar geleden.

Dat alles hoeft nog niet te betekenen dat RD2 naar de PC komt. Maar in tegenstelling tot RD1 zijn er in elk geval geen grote technische obstakels.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
XWB schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:52:
[...]

Of RD1 slecht geschreven was weet ik niet. Maar dat spel dateert wel uit het Xbox 360 / PlayStation 3 tijdperk. De console hardware van toen was significant anders dan de PC: de Xbox 360 gebruikte een IBM processor en de PS3 een Cell architectuur. Dat maakte porten van console games naar de PC sowieso tijdrovend; in dat tijdperk waren er dan ook veel minder PC ports. Het ging zelf zover dat voorspeld werd dat PC gaming aan het uitsterven was.

Dat is inmiddels wel anders: zowel de Xbox One als de PlayStation 4 gebruiken AMD hardware dat we ook in PC's terugvinden. De games worden nu allemaal voor x86 architectuur geschreven en dat maakt het porten van console games weer eenvoudiger; we zien anno 2018 dan ook veel meer PC ports dan tien jaar geleden.

Dat alles hoeft nog niet te betekenen dat RD2 naar de PC komt. Maar in tegenstelling tot RD1 zijn er in elk geval geen grote technische obstakels.
Ik snap het technische aspect wel, maar ik doelde op het standpunt van Rockstar, die RDR wel op de PC uit wou brengen. Waardoor ik er vanuit ga dat RDR2 op de PC uitgebracht gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
RedHat schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:27:

Er gaat volgens mij gewoon een PC versie komen hoor, aangezien ze dat eigenlijk ook met RDR1 wouden.

Denk gewoon dezelfde timeline frames als GTA voor winstoptimalisatie.
Regenwouden?

Ik verwacht ook wel een PC release, maar pas over een jaar ofzo als iedereen de game al lang en breed uitgespeeld heeft en de game alweer "oud" is. De hype, charme en spanning van het onontdekte van zo'n grote release zijn dan wel volledig weg, maar je moet er wat voor over hebben, zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Iemand nieuws of toch Mexico in rdr2 zit? Vond het altijd machtig mooi daar in rdr1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Kakkerlak schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:06:
Mensen ervaringen met preorders via bol.com?
Prima ervaringen mee, heb al meerdere pre-orders daar gedaan. Worden normaal netjes op de dag van uitkomst geleverd. Enige nadeel is op welke plek van de route van PostNL je zit. Hier zit ik nog redelijk vooraan, maar als je achteraan zit, dan heb je kans dat ze pas aan het einde van de dag langs komen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sbakker1982 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 06:59:
Iemand nieuws of toch Mexico in rdr2 zit? Vond het altijd machtig mooi daar in rdr1
Nee. Zie gelekte map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

YdieresiS schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:33:
[...]

Prima ervaringen mee, heb al meerdere pre-orders daar gedaan. Worden normaal netjes op de dag van uitkomst geleverd. Enige nadeel is op welke plek van de route van PostNL je zit. Hier zit ik nog redelijk vooraan, maar als je achteraan zit, dan heb je kans dat ze pas aan het einde van de dag langs komen.
Scheelt dat ik vrijdag gewoon moet werken tot 1730 :P Hopelijk als ik thuis kom een presentje in de brievenbus..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
Hmmz heb wel wat leaked footage gezien, ziet er echt geweldig uit hoor maar komt wel een beetje houterig over op me op de 1 of andere manier, had bij deel 1 dat gevoel toch totaal niet. Hopelijk valt dat mee als we zelf gaan spelen:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Ik denk dat het wel mee gaat vallen. Hij speelde als een kneus en als een vos in een kippenhok waardoor interacties sneller 'kapot' eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25
Wanneer word die Day one Patch beschikbaar dan? Hoop toch niet pas op donderdag 00:00, want dan wil iedereen juist gaan spelen :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Oelalala! Die donderdagavond 00:00 komt nu wel echt dichtbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hier nog wat gelekte off screen gameplay. Geen spoilers.

https://www.reddit.com/r/...cph/red_dead_2_game_play/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Sbakker1982 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 06:59:
Op de gelekte kaart staat "map of the united states" het zou mij daarom niet verbazen dat dat de reden is waarom mexico er niet op staat. Ik denk dat mexico er gewoon voor een deel in zit.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Arthur heeft blijkbaar een magisch touw. Geen spoiler, maar gezien de gevoeligheid van sommigen toch maar even in tags geplaatst. Het betreft een gifje van Arthur waar hij een hert op zijn paard legt.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GCpuaUx.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
G_Dragon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:12:
Wanneer word die Day one Patch beschikbaar dan? Hoop toch niet pas op donderdag 00:00, want dan wil iedereen juist gaan spelen :P
Mensen die de game digitaal hebben gepreordered zullen de game samen met de patch al hebben gedownload en geïnstalleerd. Dus dat scheelt alweer wat globale bandbreedte ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
DaFrenk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:02:
[...]

Mensen die de game digitaal hebben gepreordered zullen de game samen met de patch al hebben gedownload en geïnstalleerd. Dus dat scheelt alweer wat globale bandbreedte ;-)
Ik heb de pre-load vrjjdag al geïnstalleerd maar sinds dien geen update ontvangen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
G_Dragon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:04:
[...]

Ik heb de pre-load vrjjdag al geïnstalleerd maar sinds dien geen update ontvangen :)
Ik vermoed dat hij er al bij in zat, kun je niet ergens een versienummer achterhalen?

Kakkerlak schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:06:
Mensen ervaringen met preorders via bol.com?
Altijd prima. In fact, ik kreeg gisteravond van PostNL al een notificatie dat ze een brievenbuspakketje voor mij zit aan te komen. Lijkt er op dat Bol al begonnen is met inpakken en de verzendlabels heeft aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
DaFrenk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:06:
[...]

Ik vermoed dat hij er al bij in zat, kun je niet ergens een versienummer achterhalen?

[...]

Altijd prima. In fact, ik kreeg gisteravond van PostNL al een notificatie dat ze een brievenbuspakketje voor mij zit aan te komen. Lijkt er op dat Bol al begonnen is met inpakken en de verzendlabels heeft aangemaakt.
nee dat versie nummer kan ik zover ik weet niet achterhalen, Rockstar had gezegd dat de game 105GB zou zijn op de Xbox en mijnde is nog maar 88 GB dus gok ik dat ik de day one patch nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Scheve nek :+ :+

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 23:53

OzzieMann

PSN: OzzieMann

G_Dragon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:07:
[...]

nee dat versie nummer kan ik zover ik weet niet achterhalen, Rockstar had gezegd dat de game 105GB zou zijn op de Xbox en mijnde is nog maar 88 GB dus gok ik dat ik de day one patch nog niet heb.
Maandag gepreload op PS4 en zegt 98,** GB groot. Dat komt overeen met wat Rockstar gezegd heeft voor de PS4, 99 GB. Versie nummer 1.02.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Alleen heeft rockstar nooit gezegd dat de xbox one versie 105gb is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 23:53

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Nieuwevolger schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:16:
KLopt, 107GB groot hebben ze gezegd.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:01:
Arthur heeft blijkbaar een magisch touw. Geen spoiler, maar gezien de gevoeligheid van sommigen toch maar even in tags geplaatst. Het betreft een gifje van Arthur waar hij een hert op zijn paard legt.

spoiler:
Wel super bruut overigens dat je dieren zo echt mee moet nemen en ze niet "Verdwijnen" als je na 2x snijden "Leer" hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:21:
[...]

Wel super bruut overigens dat je dieren zo echt mee moet nemen en ze niet "Verdwijnen" als je na 2x snijden "Leer" hebt gekregen.
Ja heb je die skin animatie nog niet gezien? Hij snijdt echt realtime de huid eraf dus. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Nieuwevolger schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:16:
Oke 107GB , zat er 2 GB onder.
Kijk de link maar :)

https://support.rockstarg...Installation-Requirements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:22:
[...]
Ja heb je die skin animatie nog niet gezien? Hij snijdt echt realtime de huid eraf dus. :9~
Aah nee, keurig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Is een van die filmpjes op die Insta pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:26:
[...]

Is een van die filmpjes op die Insta pagina.
Dit ziet er echt top uit allemaal.. Die huifkar links van hem in dat dorpje.. De zon schijnt heel subtiel door dat doek. Ik denk dat ik nog het meest ga genieten van de kleine details die wél kloppen.. Zoals zijn paard dat meebeweegt met het gewicht van het hertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Volgens mij is het uiteindelijke aantal ruimte opslag wat rdr2 in beslag neemt lager dan wordt genoemd. Aangezien updates meestal de boel overschrijven en niet erbij optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D-Ed schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:31:
[...]

Dit ziet er echt top uit allemaal.. Die huifkar links van hem in dat dorpje.. De zon schijnt heel subtiel door dat doek. Ik denk dat ik nog het meest ga genieten van de kleine details die wél kloppen.. Zoals zijn paard dat meebeweegt met het gewicht van het hertje.
Yep, dat zijn de details die het hem doen. Uncharted 4 en de laatste 2 Assassins Creed hebben dat soort dingen er ook in zitten.

En als je paardrijdt met een hert achterop, dan bewegen de oren van dat beest zelfs mee. Je weet vaak dat het met een game wel goed zit als de ontwikkelaar dat soort kleine details erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:38:
[...]

Yep, dat zijn de details die het hem doen. Uncharted 4 en de laatste 2 Assassins Creed hebben dat soort dingen er ook in zitten.

En als je paardrijdt met een hert achterop, dan bewegen de oren van dat beest zelfs mee. Je weet vaak dat het met een game wel goed zit als de ontwikkelaar dat soort kleine details erin stoppen.
Fijn, ben nooit zo'n PS speler geweest dus geen Uncharted hier en AC Unity nooit het geduld voor op kunnen brengen. Ik ga er dus helemaal 'blanco' in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D-Ed schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

Fijn, ben nooit zo'n PS speler geweest dus geen Uncharted hier en AC Unity nooit het geduld voor op kunnen brengen. Ik ga er dus helemaal 'blanco' in 8)
Unity? Dat is alweer een deel of 4 geleden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:49:
[...]

Unity? Dat is alweer een deel of 4 geleden hoor.
Ja klopt.. Heeft mij voorgoed verpest denk ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
D-Ed schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:53:
[...]

Ja klopt.. Heeft mij voorgoed verpest denk ik :+
Ja, maar ik had het over de laatste 2 delen en niet Unity. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben nieuw met RDR2, nu heb ik gehoort dat je bijvoorbeeld ook kan gokken enzo, is dit poker realistisch? en heb je echt goed het geld nodig in RDR2 om het ver te kunnen schoppen?

alvast bedankt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:18:
Hallo ik ben nieuw met RDR2, nu heb ik gehoord dat je bijvoorbeeld ook kan gokken enzo, is dit poker realistisch? en heb je echt goed het geld nodig in RDR2 om het ver te kunnen schoppen?

alvast bedankt
Hoe moeten wij dat weten? Niemand hier heeft het spel al gespeeld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 08:51
Misschien morgennacht toch nog even bij de MediaMarkt in Hengelo langswippen, tenzij het overdag al verkocht wordt maar dat zal wel niet.
Kan ie donderdagnacht mooi downloaden en kan ik 's ochtends spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat nergens meer officiele informatie wordt vrijgegeven over de nieuwe versie van de PS4 Pro die ook gebundeld wordt aangeboden met RDR2. Zou dit verschil niet de moeite waard zijn met de versie die er al is?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 10:29 . Reden: taal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner sorry hoor maar ik ben gewoon benieuwd misschien weet iemand het bijvoorbeeld van het vorige deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:25:
Gunner sorry hoor maar ik ben gewoon benieuwd misschien weet iemand het bijvoorbeeld van het vorige deel
Kijk een YT video van het vorige deel? Of lees reviews?

Hier heeft niemand de game nog gespeeld. Morgen komen de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:18:
Hallo ik ben nieuw met RDR2, nu heb ik gehoort dat je bijvoorbeeld ook kan gokken enzo, is dit poker realistisch? en heb je echt goed het geld nodig in RDR2 om het ver te kunnen schoppen?

alvast bedankt
Heb je Rdr1 gespeeld?
Vond persoonlijk daar het pokeren best wel realistisch en mooi uitgewerkt, heb er soms uren ingestopt.
We mogen er wel vanuit gaan dat in RDR2 dit nog beter is uitgewerkt, over het geld weet niemand het nog nu de game nog niet uit is.

Hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wordt het spel nu 1 of 2 discs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
2 Stuks, Play en Data disc

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Heb de kids al voor donderdag/vrijdag bij de opa’s en oma’s ondergebracht :) dat word gamuhh!

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
G_Dragon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:37:
[...]

Heb je Rdr1 gespeeld?
Vond persoonlijk daar het pokeren best wel realistisch en mooi uitgewerkt, heb er soms uren ingestopt.
We mogen er wel vanuit gaan dat in RDR2 dit nog beter is uitgewerkt, over het geld weet niemand het nog nu de game nog niet uit is.

Hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben :)
Een van de dingen die mij opvielen in de videos is dat het geld veel realistischer is voor die tijd. I.p.v. met tientallen dollars te wedden, speel je voor centen. Dat was toen al een hoop waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g dragon harstikke bedankt voor je reactie (ik weet nog niet hoe ik op iemand moet reageren, ben nieuw) sorry daarvoor, maar bedankt! en ik heb nog geen RDR gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:44:
g dragon harstikke bedankt voor je reactie (ik weet nog niet hoe ik op iemand moet reageren, ben nieuw) sorry daarvoor, maar bedankt! en ik heb nog geen RDR gespeeld
Geen dank, je moet dan iemand quoten.
Leer je vanzelf allemaal.
Ik weet het toevallig ook over de 2 blu-rays omdat het toen uitgelekt was, anders wist ik het ook niet.
Geen rdr1 gespeeld? hij is niet nodig voor het verhaal van rdr2 had ik begrepen maar ik zou hem gewoon even lekker gaan spelen om in de hype te komen. De storyline is namelijk makkelijk binnen 20 uur te halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik weet al wel als ik geld begin te verliezen met poker dat ik de winnaar ga achtervolgen en ergens afgelegen of in zijn huis ga bedreigen :7

[ Voor 3% gewijzigd door D. Ninjai op 24-10-2018 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb RDR2 Ultimate Edition in de pre-order staan bij MM, alleen zonder PS4. Ik was van plan die bij een vriend te lenen (de normale PS4) en pas tijdens Black Friday de Pro te halen. Echter kruipt bloed waar het niet gaan kan en gisteren in een opwelling toch maar even Marktplaats afgestruind, op zoek naar een Pro.

Uiteindelijk iemand gevonden die de PS4 pas 5 maanden had staan, inclusief doos & bon, tweede ongeopende controller, headset en 4 games (God of War, Street Fighter, Marvel vs Capcom en Crash Bandicoot). Dit alles voor EUR 470. Hele aardige vent en nu heb ik dus mooi een PS4 Pro! Vrijdag wordt genieten :9~ :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D. Ninjai schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:48:
Ik weet al wel als ik geld begin te verliezen met poker dat ik de winnaar ga achtervolgen en ergens afgelegen of in zijn huis ga bedreigen :7
Aah dat zou tof zijn, uurtje pokeren > Gigantisch verliezen > Kogeltje door het hoofd en Hatsa winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Donstil schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:52:
[...]

Aah dat zou tof zijn, uurtje pokeren > Gigantisch verliezen > Kogeltje door het hoofd en Hatsa winst.
In Rdr1 deed ik altijd reload savegame >:) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
kan je handmatig altijd saven trouwens ? is er iets over bekend ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:54:
kan je handmatig altijd saven trouwens ? is er iets over bekend ?
Hoop dat ze het weer werken met save houses en kampen, niet dat je overal in het start menu kan saven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wellicht al gemeld, maar bij Wehkamp kost de game nu € 52,95.

https://www.wehkamp.nl/re...I=1&PrI=0&Nrpp=96&ms=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:55:
[...]

Hoop dat ze het weer werken met save houses en kampen, niet dat je overal in het start menu kan saven..
waarom niet ? bij far cry 5 was dit een grote irritatie. ik moest weer telkens de afstanden opnieuw afleggen voor missies als ik doodging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:56:
[...]

waarom niet ? bij far cry 5 was dit een grote irritatie. ik moest weer telkens de afstanden opnieuw afleggen voor missies.
Vind dat quick saven en saven via het startmenu een beetje te makkelijk is.

Edit; Denk wel dat er autosave is

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 24-10-2018 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dan om bijvoorbeeld geld te verliezen met poker en vervolgens die vent te achtervolgen en neer te poffen en zodoende het geld deels terug te krijgen? lijtkt me echt ziek als je hem tot ze huis kan volgen en hem daar af kan poffen(nogmaals geen ervaring met voorgaande RDR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
mwah, je bent het niet verplicht om de savefunctie te gebruiken natuurlijk.

valt me op dat dit spel nu al 52 euro kost. beetje vreemd voor zo'n grote titel, waarom is dit ?

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 24-10-2018 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Via postNL kreeg ik gister de melding dat Bol een seintje aan PostNL over mijn RDR2 bestelling heeft gegeven. Hangt zelfs al een barcode aan :)

Ben benieuwd of Bol wellicht al donderdag levert.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:00:

valt me op dat dit spel nu al 52 euro kost. beetje vreemd voor zo'n grote titel, waarom is dit ?
is dat bij de MM? Die heeft wel vaker mooie prijzen bij release van grote titels, waarna de prijs weer stijgt naar €59,99. Reken er maar op dat RDR2 heel lang de volle mep blijft, net zoals GTAV.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 24-10-2018 11:10 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:56:
[...]

waarom niet ? bij far cry 5 was dit een grote irritatie. ik moest weer telkens de afstanden opnieuw afleggen voor missies als ik doodging.
Hmm gen last van. Ik spawn meteen bij de dichtstbijzijnde locatie. En anders kun je fast travelen toch?
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:00:

Juist omdat het zo'n grote titel is, denk ik? Wehkamp is niet gek natuurlijk. Dat zijn weer een hoop klanten erbij die je kan bestoken met nieuwsbrieven, waarschijnlijk.

@Hulleman Die barcode kunnen ze gewoon al bij Bol zelf aanmaken. De zending traceren kan waarschijnlijk nog niet. Kleine kans dat je 'm morgen krijgt. Bol verstuurt in principe pas donderdag op vrijdag in de nacht.

Prijs is bij Wehkamp, zie paar posts hierboven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Hulleman schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:08:
Via postNL kreeg ik gister de melding dat Bol een seintje aan PostNL over mijn RDR2 bestelling heeft gegeven. Hangt zelfs al een barcode aan :)

De gewone editie? Dat is best vroeg eigenlijk, ik heb nog niks binnen van Bol.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaFrenk

Same here! Ik denk dat ze de enorme bulk verzendingen al aan het voorbereiden zijn. Ik heb even contact gehad met de klantenservice. Ze verwachten dat hij aankomende nacht wordt aangeboden aan PostNL maar desondanks toch pas vrijdag geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:10:
[...]

Hmm gen last van. Ik spawn meteen bij de dichtstbijzijnde locatie. En anders kun je fast travelen toch?
vaak niet, je moet alsnog soms 100-150 meter lopen bij far cry 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:03

PBP

Nee dat doen ze niet. Anders heeft die speciale nachtlevering die je kan winnen ook weinig nut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:12

HIer nog geen barcode aan mijn bestelling

Vraag is nu natuurlijk of degene die nu een code krijgen misschien de nachtlevering krijgen of juist degene die nog geen code hebben.

Maakt mij niet uit. Ondanks alle Hype slaap ik gewoon van donderdagnacht op vrijdagmorgen en werk ik vrijdag dus ik gun jullie de nachtlevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:53
DaFrenk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:11:
[...]

Same here! Ik denk dat ze de enorme bulk verzendingen al aan het voorbereiden zijn. Ik heb even contact gehad met de klantenservice. Ze verwachten dat hij aankomende nacht wordt aangeboden aan PostNL maar desondanks toch pas vrijdag geleverd zal worden.
Wel een brievenbus pakket toch? Anders komt de bezorger pas om 21:00 bij mij :-(

[ Voor 5% gewijzigd door HKLM_ op 24-10-2018 11:16 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFrenk
HKLM_ schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:15:
[...]

Wel een brievenbus pakket toch?
Yes, brievenbuspakket. Lijkt me dus niet die nachtlevering.. hoewel dat wel enorm tof zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:53
DaFrenk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

Yes, brievenbuspakket. Lijkt me dus niet die nachtlevering.. hoewel dat wel enorm tof zou zijn!
Dat ze hem snachts gewoon door de brievenbus duwen :P Helaas heb ik een buiten brievenbus dus dat zal ik niet horen...

#PostNL wil niet 1 meter extra lopen...

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
HKLM_ schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:18:
[...]

Dat ze hem snachts gewoon door de brievenbus duwen :P Helaas heb ik een buiten brievenbus dus dat zal ik niet horen...

#PostNL wil niet 1 meter extra lopen...
Potverdikkeme.. Ik was al opgewonden nadat ik die notificatie kreeg.. nu ben ik helemaal hyped... ik zie mezelf nog wel midden in de nacht naar beneden lopen voor de brievenbus te controleren (en ik woon 4 hoog). :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:14:
[...]

vaak niet, je moet alsnog soms 100-150 meter lopen bij far cry 5.
Ja precies, maar dan praat je letterlijk over seconden werk. Ze kunnen natuurlijk ook alle vijanden in de missie dood laten gaan en de speler 2 meter vanaf de objective laten spawnen, maar dat is ook weer zo wat. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

ik krijg hem ook als brievenbuspakketje en ik weet dat mijn PostNL brievenbus mijnheer altijd zeeerrr traag lopend kettingrokend zijn ronde doet.. zodat ik pas om half zes mijn brievenbus hoor klepperen
dan nog installeren, update binnenhalen.. ik denk dat ik om half 10 's avonds pas kan spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:21:
[...]

Ja precies, maar dan praat je letterlijk over seconden werk. Ze kunnen natuurlijk ook alle vijanden in de missie dood laten gaan en de speler 2 meter vanaf de objective laten spawnen, maar dat is ook weer zo wat. :P
seconden werk? je moet telkens weer bijna een minuut lang op je linkse-pad duwen. haalt me telkens uit het spel. maar laat maar we gaan off-topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFrenk
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:23:
[...]

seconden werk? je moet telkens weer bijna een minuut lang op je rechterpad duwen. haalt me telkens uit het spel. maar laat maar we gaan off-topic.
Tja, met het realisme die R* zo promoot voor deze game denk ik dat we toch vast zitten aan camp saving. Maar ik denk dat je net zoals in RDR1 zelf een kampvuur kan maken om te saven. Dat scheelt een hoop lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:23:
[...]

seconden werk? je moet telkens weer bijna een minuut lang op je rechterpad duwen. haalt me telkens uit het spel. maar laat maar we gaan off-topic.
Haha een minuut lang over 100-150 meter? Ik zou het nog eens meten dan, als ik jouw was. Een minuut lang sprinten brengt je een stuk verder dan dat. Maar goed, ik vind het prima dat het een klein beetje moeite kost als je doodgaat om weer terug in de missie te komen. Dan speel je vanzelf wel iets voorzichtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:26:
[...]

Haha een minuut lang over 100-150 meter? Ik zou het nog eens meten dan, als ik jouw was. Een minuut lang sprinten brengt je een stuk verder dan dat. Maar goed, ik vind het prima dat het een klein beetje moeite kost als je doodgaat om weer terug in de missie te komen. Dan speel je vanzelf wel iets voorzichtiger.
ik zeg geen minuut, ik zeg bijna een minuut 45-50sec maar het is zeker geen seconden werk zoals jij beweerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:29:
[...]

ik zeg geen minuut, ik zeg bijna een minuut 45-50sec maar het is zeker geen seconden werk zoals jij beweerd.
Ik zeg 15 max 20. Ik ga het vanavond opmeten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:30:
[...]

Ik zeg 15 max 20. Ik ga het vanavond opmeten. O-)
das geen secondewerk in ieder geval :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:29:
[...]

@bram1984

haha vind het al bijzonder dat zoiets een probleem is, een beetje moeite doen in games is toch juist mooi.
Als het nou om 30 min ging had ik misschien nog zoiets van oke misschien snap ik de irritatie, maar om iets van geen eens een minuut? hoe makkelijk willen mensen games tegenwoordig hebben :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

@bram1984

haha vind het al bijzonder dat zoiets een probleem is, een beetje moeite doen in games is toch juist mooi.
Als het nou om 30 min ging had ik misschien nog zoiets van oke misschien snap ik de irritatie, maar om iets van geen eens een minuut? hoe makkelijk willen mensen games tegenwoordig hebben :o
moet wel inhoudelijke moeite zijn en niet telkens hetzelfde pad bewandelen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
Hamazaki schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:42:
[...]

moet wel inhoudelijke moeite zijn en niet telkens hetzelfde pad bewandelen :+
Bloodborne en de Souls games zijn wel wat voor jou dan. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
Iemand hier die toevallig ergens heeft gelezen of de standaard editie ook een map heeft? Was bij gta v wel zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

Bloodborne en de Souls games zijn wel wat voor jou dan. })
ik begrijp het al, die moet ik dus overslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Nieuwevolger schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:33:
Volgens mij is het uiteindelijke aantal ruimte opslag wat rdr2 in beslag neemt lager dan wordt genoemd. Aangezien updates meestal de boel overschrijven en niet erbij optellen.
Ik heb er alleen nog grote vraagtekens bij of die 88 GB ook inclusief de 4K content is op de One X :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:59
G_Dragon schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

@bram1984

Ik wil precies genoeg moeite doen; niet iedere keer herhalend terug lopen naar de missie.

Ik hoop ook op een quick save functie (ben geen 30 meer zeg maar:P ). Maar ik ga er wel vanuit dat er een camp save functie is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wessel22 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:44:
Iemand hier die toevallig ergens heeft gelezen of de standaard editie ook een map heeft? Was bij gta v wel zo
Nee

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:45
Ik kom er zojuist achter dat we zondagnacht een uurtje extra hebben om te gamen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 08:56

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Zie dat veel hier bij bol.com bestellen maar bij wehkamp is die voor de ps4 toch een stukje goedkoper, €52,95 ipv €59,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Aantal van die gelekte filmpjes gekeken, wat ik niet heb gezien is dat je in elke willekeurige stoel kunt gaan zitten, iemand keek naar een stoel en kreeg geen optie om te gaan zitten.

Vast een kleinigheidje voor velen maar persoonlijk zou ik het jammer vinden als dat niet zou kunnen.

Ook wat first person mode gezien maar geen ads (aim down sight).. Nog iets wat ik toch echt hoop dat dat wel kan (kon in gta5 ook dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet geïmplementeerd is maar goed)

Verder eigenlijk alleen maar meer hyped geworden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFrenk
Wessel22 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:44:
In een van de eerste lekken die ik gezien heb van iemand die het spel had (die toonde de 2 discs) gaf hij aan dat er wel degelijk een kaart bij zat. Maar daar is verder niet meer over gesproken en ook geen foto meer van gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
killerbee1958 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:14:
[...]

HIer nog geen barcode aan mijn bestelling

Vraag is nu natuurlijk of degene die nu een code krijgen misschien de nachtlevering krijgen of juist degene die nog geen code hebben.

Maakt mij niet uit. Ondanks alle Hype slaap ik gewoon van donderdagnacht op vrijdagmorgen en werk ik vrijdag dus ik gun jullie de nachtlevering :)
Haha same here. Ik slaap van donderdag op vrijdag. Donderdag werk, savonds weg, vrijdag werk, dus wellicht daarna ff spelen. Dus een levering op donderdag(nacht) heeft voor mij niet zoveel zin. Maar ik vroeg het me gewoon af, omdat ik een dergelijke aankondiging van postnl 4 dagen voor verzending nog nooit heb gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 24-10-2018 11:56 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2