Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 00:59
Iemand enig idee of de game vannacht ergens te halen is in Groningen?

IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

CallmeGod schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:57:
Denken jullie dat ik morgen gewoon na me werk mediamarkt binnen kan lopen en spel fysiek kan kopen of denk je dat alles al verkocht is?
Via de site van MM gewoon bestellen en aanvinken dat je betaald bij afhalen in de winkel. Dan kost het je niets. En heb je hem 100% morgen in huis.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:14
Waarom een bonnetje? Meeste winkels waar dit vaak lukt, die sturen achteraf juist een bon per e-mail (foto van de bon op de dag van officiele verkoop) :) Als ze nu de bon aanmaken dan is duidelijk dat het spel te vroeg verkocht is.

[ Voor 7% gewijzigd door Ashy op 25-10-2018 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Geen bonnetje,wordt morgen pas aangeslagen.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Alcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:48:
[...]

nee maar zonder gekheid.. dat is toch bizar!! ik meen het.. haha.. die plassen drogen echt langzaam op. ik ga gewoon serieus de hele dag morgen naar de opdrogende plassen kijken. en naar mijn groeiende baard..
Om vervolgens te kijken hoe het gras groeit.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EF_
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-12-2020

EF_

Kez schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:07:
[...]

Geen bonnetje,wordt morgen pas aangeslagen.
Waar heb je hem gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33

The_Worst

Unox

Installatie van beide schijven duurt 1-1,5 uur.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

XWB schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:09:
[...]

Om vervolgens te kijken hoe het gras groeit.
Nou ik heb een nieuw iets om de hele dag naar te kijken
thing is painstakingly detailed - yes, your horse's genitals raise and lower with the temperature.

Read more at https://www.mmorpg.com/ed...13134#PzHKQ6EDAWEE5pTX.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
EF_ schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:10:
[...]

Waarschijnlijk als medewerker bij zijn vaste/bij-baan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Alcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:11:
[...]

Nou ik heb een nieuw iets om de hele dag naar te kijken

[...]
Jij gaat morgen maar de hele dag naar de kloten van je paard kijken. Ik duik de stripclub in, want neem aan dat die wel in elke Rockstar game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Waarom zou je dat soort bonnetjes bewaren, ik mik ze gelijk de prullenbak in :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
Oxigeon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:12:
[...]

Jij gaat morgen maar de hele dag naar de kloten van je paard kijken. Ik duik de stripclub in, want neem aan dat die wel in elke Rockstar game zit.
Op zijn minst en dat je met je paard op het podium kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meergranenpap
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-06-2023
The_Worst schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:11:
en over welk platform hebben we het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

EF_ schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:10:
[...]

Ben een dagje vrij en ben diverse winkels binnen gelopen,bij eentje had ik geluk,met voorwaarden cash betalen en niet zeggen welke winkel :+

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dus de grote vraag is, wil je met de Xbox naar de hoeren, of met de PS4? :+

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/iJ3ZQq/Screenshot-from-2018-10-25-15-14-29.png

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Draait het wel wat op de Xbox One S of moet je verplicht aan de X hiervoor?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Meergranenpap schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:15:
[...]

en over welk platform hebben we het dan?
Xbox maar verwacht niet veel anders voor de PS4

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gunner schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:17:
Kijk de DF analyse? 800-nogwat P met dips naar de 20. Dus ja, ik zou minimaal een PS4 Pro nemen.

Overigens uit de Gamer.nl review, voor iedereen die denkt dat de Pro versie wazig of iets is. :P
Het gebeurt niet vaak dat ik de audiovisuele prestatie apart uitlicht in een recensie, maar wat Red Dead Redemption 2 op dat vlak presteert heb ik zelden eerder meegemaakt. Ik heb de game op een PlayStation 4 Pro in 4k HDR gespeeld, en het is in die opstelling de mooiste game die ik ooit gespeeld heb. Weliswaar op een rate van dertig frames, maar wat is alles on-ge-kend mooi. De bijna ongeloofwaardige draw distance (de pop-up blijft nihil), de uitgebreide flora en fauna, de weergaloze belichting en het geweldige scherptedieptecontrast maken van ieder shot een waardige 4k-wallpaper. Alleen de onnatuurlijke haren en gezichtsanimaties gooien op dat vlak roet in het eten.

Red Dead Redemption 2 perst dingen uit de PlayStation 4 waarvan ik niet wist dat ze mogelijk waren, en dat is met klem geen overstatement. De natuurlijke belichting in deze game is weergaloos, zeker door de HDR. De weerkaatsing van licht op al het leer, de bladeren en het paard is zelfs na tientallen uren spelen nog steeds een lust voor het oog . De steden zijn mooi, geloofwaardig en interactief, maar niets is zo adembenemend als de prairie onder maanlicht, met name wanneer er dauw op de bladeren ligt. Als het in de verte dan ook nog begint te bliksemen ben je meer aan het kijken dan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:13
Ik hoop dat de digitale key vandaag binnen gaat komen zodat ik iig alvast kan downloaden.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Knamix schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:47:
Toch wel jammer dat de PS4 Pro kan dippen naar 26 fps in hoofsteden + een lagere resolutie dan de One X heeft.

Dan merk je wel dat de PS4 onderhand al 4 jaar oud is.
Dat geldt natuurlijk ook voor mensen die op een oudere Xbox One spelen. Ik neem aan dat niet iedereen de X in huis heeft.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 18-09 15:19
Knamix schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:47:
Toch wel jammer dat de PS4 Pro kan dippen naar 26 fps in hoofsteden + een lagere resolutie dan de One X heeft.

Dan merk je wel dat de PS4 onderhand al 4 jaar oud is.
Zit wat vergelijkingsmateriaal te kijken @4k op DF, candyland en ign. Het verschil tussen een ps4 en pro valt me nog mee qua scherpte. Maar de XoneX, wow.... dat is echt een ander niveau dan de pro. Hiervoor zou ik bijna een X kopen :p, wat ziet die versie en crisp uit, heel gaaf! volgens DF is de pro versie niet zo clean als de 4k versies van Horizon of Tomb Raider. De X schijnt native 4K te draaien en de pro 1920x2160.

Ben benieuwd mrgn! Op de ps4pro op een Oled C7 met HDR ziet het er vast allemaal prachtig uit :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 25-10-2018 15:20 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:18:
[...]

Kijk de DF analyse? 800-nogwat P met dips naar de 20. Dus ja, ik zou minimaal een PS4 Pro nemen.
Thanks ja dat is nog wel een aardig verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
Yup. Net terug van de duitse MediaMarkt. Lagen daar al in een grote bak bij de ingang te koop.

Ik wacht gewoon lekker tot mijn spel morgen word geleverd in de namiddag.

Ga lekker spelen op mijn base PS4. En ik maak me werkelijk nergens druk om :)

Iedereen alvast veel speel plezier met dit super gave spel !

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilz0r
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03:12
Gunner schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:17:
Hij draait op alle One's :)

Hier een filmpje die de kwaliteit tussen de verschillende xbox versies vergelijkt. Ziet er zelfs op de normale one goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
Hulleman schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Zit wat vergelijkingsmateriaal te kijken @4k op DF, candyland en ign. Het verschil tussen een ps4 en pro valt me nog mee qua scherpte. Maar de XoneX, wow.... dat is echt een ander niveau dan de pro. Hiervoor zou ik bijna een X kopen :p, wat ziet die versie en crisp uit, heel gaaf! volgens DF is de pro versie niet zo clean als de 4k versies van Horizon of Tomb Raider. De X schijnt native 4K te draaien en de pro 1920x2160.

Ben benieuwd mrgn! Op de ps4pro op een Oled C7 met HDR ziet het er vast allemaal prachtig uit :)
Ik zal het vanavond eens bekijken. Over het algemeen vind ik de vergelijkingvideo's van DF wel geinig, maar het in de regel vind ik de verschillen niet zo schokkend tussen Pro en X. Meestal moeten ze zelfs inzoomen om het verschil te laten zien. Dat merk ik echt niet tijdens het gamen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Hulleman schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Wat ga ik morgen zitten watertanden achter mijn nieuwe B7 icm met de X. :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kez schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:15:
[...]

Ben een dagje vrij en ben diverse winkels binnen gelopen,bij eentje had ik geluk,met voorwaarden cash betalen en niet zeggen welke winkel :+
Het zal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Fijn dat remoteplay :+

Afbeeldingslocatie: https://www.beern.ink/storage/remoteplay.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
hilz0r schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:26:
[...]

Hij draait op alle One's :)

Hier een filmpje die de kwaliteit tussen de verschillende xbox versies vergelijkt. Ziet er zelfs op de normale one goed uit!

[YouTube: Red Dead Redemption 2 Comparison - Xbox One X vs. Xbox One S vs. Xbox One]
Verschil is op dit soort video's sowieso lastig te zien. Het gaat er voornamelijk om voor wat voor scherm je zelf zit. Is het een klein scherm zie je amper verschil. Zit je op een joekel van 75 inch te gamen dan valt alles veel meer op. Ik denk voor een gemiddelde set-up het meer dan prima is. Ik maak me er geen zorgen om met een base ps4 en 48" FHD tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:57
bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:41:
[...]

Je neigt nu wel een klein beetje naar trollen, sorry dat ik het zeg. Je praat echt alsof het er spuuglelijk uitziet op de Pro (of zelfs base consoles). 1920x2160 is een resolutie waar we een paar jaar geleden alleen nog maar van konden dromen. Als iemand daarvan baalt, moet diegene vooral een X kopen, zou ik zeggen.

Er is verder helemaal niks bekend gemaakt door R*, want Sony heeft de marketing deal. Maar vooraf concluderen dat een game beter draait op een console die duurder, krachtiger en nieuwer is, lijkt me niet meer dan logisch. Daar hoef je geen expert voor te zijn en daar hoef de ontwikkelaar vooral geen officieel statement over uit te brengen.

Verder lachte niemand je uit. Ik (want ik ga er vanuit dat je het over mij hebt) gaf alleen aan dat er simpelweg niks bekend was over de Xbox/base PS4 versies, aangezien alle trailers van de PS4 Pro afkomstig zijn en waren. Ik verwachtte inderdaad dat native 4K niet mogelijk was en ben des te meer onder de indruk.

[...]

Nee. One S gaat zelfs lager dan 900p. One X is inderdaad met gepaste afstand de beste optie als je de beste graphics wilt. Dipt ook iets minder dan Pro.

[...]

Als je zover inzoomt als DF doet, dan ziet iedere game er wazig uit vergeleken met de X versie. Op gepaste afstand met beweging ga je dit waarschijnlijk niet als wazig ervaren. Verschil tussen One S/gewone PS4 en X is wel echt behoorlijk te noemen. Hopelijk kunnen ze de framerate nog wat beter patchen want op de base consoles zijn deze dips niet fijn.
Ik had het over meerdere reacties, niet specifiek over die van jou. Ik ga me niet meer verantwoorden want weet wat ik gelezen heb, vind het jammer dat ik je het niet kan aantonen via de link.

Ik neig verder nergens naar , ik reageer op iemand die zegt dat het er op de one x duidelijker / scherper uitziet meer niet. dat mag toch gewoon? Dat het voor jou gelijk als trollen gezien word sorry maar dat is niet mijn probleem om heel eerlijk te zijn, het is voor mij gewoon geen verassing dat de one x het beste kwaliteit levert omdat ik het 2 weken geleden simpelweg zoiets had gelezen.

Verder zonder aannval of trollen bedoeld, tuurlijk ziet iedereen mijn reactie anders. Ik zou het niet roepen als ik het zou liegen en kreeg nou niet het gevoel dat het geloofd werd.

Edit: laten we er in iedergeval over ophouden want anders blijft het een eindloze discussie gok ik :) praat liever positief verder over hoe de game is :p

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 25-10-2018 15:43 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:42

ThomasXCI

Mine!

Volgens mij is er iemand jaloers :+
1 uur installatietijd is serieus lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

ThomasXCI schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:36:
[...]

Volgens mij is er iemand jaloers :+

[...]

1 uur installatietijd is serieus lang!
Tel daar nog maar wat bij,hij is al ff bezig :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobPete89
Voor wie benieuwd is naar de ballen van het paard.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/hRYOJA/Ballen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:22

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

heel veel plezier met gamen!

PS. je bent nu zonder twijfel de meest gehate man in dit topic! ;-)

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Na al die jaren hebben ze op PSN nog steeds die lelijke layout... dat moet toch fraaier kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
PSN is afshuwelijk. Zooooo langzaam. En soms laad het helemaal niet.

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:38
Nutterd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:38:
[...]

heel veel plezier met gamen!

PS. je bent nu zonder twijfel de meest gehate man in dit topic! ;-)
Hier ook bezig met installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Swurgin schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:41:
PSN is afshuwelijk. Zooooo langzaam. En soms laad het helemaal niet.
Daar erger ik me ook aan. Zeer langzaam altijd. Had ik op de xbox360 nooit problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
The_Worst schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:11:
Hahah wat kut he, kom je thuis (of komt de postbode) zit je anderhalf uur, ANDERHALF UUR!!!! naar een laadbalk te kijken 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Maverick! schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:11:
[...]

Op XBox of PS?
Bij Forza Horizon 4 werkte dat op de XBox prima.
Xbox. Toen straks geprobeerd maar werkt niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Oké na mijn "niets voor mij" betoog van gisteren, kriebelt het toch om PSN aan te slingeren. Tijd om op de installatie te wachten heb ik morgen niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primapaddo
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08-07 11:53
Ik heb de game + collectors edition 6 juni gepreorderd bij Bol.com, maar nog geen bevestigingsmail gehad dat deze daadwerkelijk verzonden zijn. Zijn er nog meer die aan het wachten zijn op deze bevestigingsmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Laatst online: 18-09 09:52
Rivanov schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:48:
[...]

Xbox. Toen straks geprobeerd maar werkt niet.
Hmm, jammer. Dan toch nog een dagje wachten.
Ik heb hem in de NL store gekocht. Misschien dat dat nog verschil maakt.
Maar je hebt je Xbox dus in settings op locatie NZ gezet en daarna opnieuw opgestart?

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meergranenpap
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-06-2023
Primapaddo schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:48:
Ik heb de game + collectors edition 6 juni gepreorderd bij Bol.com, maar nog geen bevestigingsmail gehad dat deze daadwerkelijk verzonden zijn. Zijn er nog meer die aan het wachten zijn op deze bevestigingsmail?
Door het meegekregen te hebben van meerdere mensen vandaag, weet ik dat die mails niet allemaal tegelijkertijd naar buiten gaan. Half uur geleden heeft een vriend van me nog een mailtje gekregen. Maak je geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik heb wel eens mails gehad van Bol om 4 uur in de ochtend dus het hoeft niet persé iets te betekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Maverick! schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:50:
[...]

Hmm, jammer. Dan toch nog een dagje wachten.
Ik heb hem in de NL store gekocht. Misschien dat dat nog verschil maakt.
Maar je hebt je Xbox dus in settings op locatie NZ gezet en daarna opnieuw opgestart?
Jep. I know what I'm doing. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik heb de mail een kwartiertje terug gekregen. Plus een melding in de PostNL app dat er wat klaar staat. Gaat dus helemaal goed komen, ook voor jou. Het kan zelfs aan het einde van de avond nog en dan wordt het nog morgen geleverd.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mede dankzij dit topic begin ik toch wel veel zin te krijgen om RDR2 te gaan kopen maar ik heb RDR1 nooit echt veel gespeeld.. Moet je voor de verhaallijn beter eerst RDR1 uitspelen? Of zal dat weinig uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:19
endless schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:55:
Mede dankzij dit topic begin ik toch wel veel zin te krijgen om RDR2 te gaan kopen maar ik heb RDR1 nooit echt veel gespeeld.. Moet je voor de verhaallijn beter eerst RDR1 uitspelen? Of zal dat weinig uitmaken?
RDR2 begint voor RDR1. Dus je kan gewoon een recap kijken op Youtube ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamaroZl1
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-01-2024
DUITSE MEDIAMARKT is begonnen met verkoop van spel fotos uit berlijn munich nu op reddit

update: duitse saturn is ook begonnen met verkoop probeer mediamarkt te bellen niemand neemt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CamaroZl1 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:57:
DUITSE MEDIAMARKT is begonnen met verkoop van spel fotos uit berlijn munich nu op reddit

update: duitse saturn is ook begonnen met verkoop probeer mediamarkt te bellen niemand neemt op
Ja duh, dan zal in Duitsland het embargo wel eraf zijn. Maar dat wil niet zeggen dat het dan in Nederland ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamaroZl1
https://www.budgetgaming....7&topic_id=17589&start=28

https://www.reddit.com/r/...any_has_arleady_the_game/

mensen allemaal die mm bellen en eisen dat verkocht word

dit soort taalgebruik is onnodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 25-10-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:15

ScreamGT

joejoe

CamaroZl1 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:57:

Het is hier al bekend. Alleen gaan wij geen afspraken verbreken wanneer er in een ANDER land deze wel verbroken worden.

Edit-

Lekker taalgebruik, kansenparel.

[ Voor 5% gewijzigd door ScreamGT op 25-10-2018 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
En anders dreigen met bompakketjes! Is toch een hype nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamaroZl1
Oxigeon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:59:
[...]

Ja duh, dan zal in Duitsland het embargo wel eraf zijn. Maar dat wil niet zeggen dat het dan in Nederland ook zo is.
gast jij lult uit je nek mediamarkt is toch vn nederland ofniet nu moeten ze het gwn allemaal verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Oxigeon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:59:
[...]

Want een embargo is natuurlijk per land, en niet internationaal. Serieus? :,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Als PSN het nu gewoon even over hun stenen hart kunnen verkrijgen om het spel alvast vrij te geven. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door The_Worst op 25-10-2018 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamaroZl1
ScreamGT schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:01:
[...]

Want een embargo is natuurlijk per land, en niet internationaal. Gast, serieus?
hahahaaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

CamaroZl1 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:00:
[...]

gast jij lult uit je nek mediamarkt is toch vn nederland ofniet nu moeten ze het gwn allemaal verkopen
Mediamarkt is van origine Duits. En daarnaast zijn het waarschijnlijk aparte BVs/GmbHs die onderdeel zijn van een holding, dus hebben ze niets met elkaars bedrijfvoering te moeten. Ze moeten helemaal niets (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamaroZl1
The_Worst schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:01:
Als PSN het nu gewoon even over hun stenen hart kunnen verkrijgen om het spel alvast vrij te geven. O-)
zo een spel moet je gwn in je handen voelen gast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Vraag
moet ik tijdens de instalatie discs wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@rwbk Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

rwbk schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:03:
Vraag
moet ik tijdens de instalatie discs wisselen?
Zoja f*ck. Ik wilde de vrouw aan het werk zetten... Maar als er een disc gewisseld moet worden gaan er problemen komen gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Gropah schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:02:
[...]

Mediamarkt is van origine Duits. En daarnaast zijn het waarschijnlijk aparte BVs/GmbHs die onderdeel zijn van een holding, dus hebben ze niets met elkaars bedrijfvoering te moeten. Ze moeten helemaal niets (helaas).
Deels correct. Maar als BV onder een overkoepelende organisatie als Ceconomy moet jij je wel degelijk aan afspraken houden, zo ook het nakomen met vrijgeven voor release dates. Hier wordt je hard op afgestraft als BV zijnde. Ik werk er zelf :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sneezzer
Mag het wat minder grof?

Edit: als je het een k winkel vindt, dan koop je het toch elders?

[ Voor 7% gewijzigd door Sneezzer op 25-10-2018 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Dat is balen moet morgen om 1800 werken hoop dat hij er dan om 12 is dan kan ik zelf de discs wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Even een vraag voor de PS4 gebruikers onder ons die de game digitaal via de PSN store hebben besteld.

Een paar dagen geleden kon ik een bestand via de store downloaden van "uit mijn hoofd 90mb" Nu staat er tussen mijn games op de homepagina het RDR2 logo met met de tijd die aan het aftellen is. Is het zo dat ik om middernacht de game dus eerst zal moeten gaan downloaden?
Lijkt mij best vervelend omdat je de game dat niet van tevoren kan preloaden om de piek van middernacht voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ScreamGT schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:01:
[...]

Want een embargo is natuurlijk per land, en niet internationaal. Serieus? :,)
Moet ik hier nu serieus op ingaan? Tuurlijk geldt dit per land. Dan zou Rusland per direct kunnen verkopen want in de omringende landen zal best een of ander land het embargo hebben opgeheven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:15
Alsof een spel morgen of volgende week ineens niet meer leuk is.
Ik begrijp hier niks van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ScreamGT schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Deels correct. Maar als BV onder een overkoepelende organisatie als Ceconomy moet jij je wel degelijk aan afspraken houden, zo ook het nakomen met vrijgeven voor release dates. Hier wordt je hard op afgestraft als BV zijnde. Ik werk er zelf :)
Ik zeg ook niet dat ze zich niet aan de afspraken moeten houden, maar ik kan me wel voorstellen dat als een embargo eenmaal is geschonden in een land, andere winkels hem ook gaan schenden.

Dat betekend echter niet dat andere dochterbedrijven van dezelfde holding in een ander land hem dan ook gaan schenden. Wat wel zou gebeuren als MM NL het embargo nu zou gaan schenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

CartmanMMA schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:07:
Even een vraag voor de PS4 gebruikers onder ons die de game digitaal via de PSN store hebben besteld.

Een paar dagen geleden kon ik een bestand via de store downloaden van "uit mijn hoofd 90mb" Nu staat er tussen mijn games op de homepagina het RDR2 logo met met de tijd die aan het aftellen is. Is het zo dat ik om middernacht de game dus eerst zal moeten gaan downloaden?
Lijkt mij best vervelend omdat je de game dat niet van tevoren kan preloaden om de piek van middernacht voor te zijn.
Ga er met de cursor opstaan, druk op Options en kies Information. Dan staat er wel installed of niet. Anders de timer openen en auto-download aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primapaddo
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08-07 11:53
Oké bedankt! Ik kan niet wachten om te spelen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:50
Worden jullie niet moe van dat geouwehoer over de ps4 pro tegenover de X?

De X is nieuwer en krachtiger natuurlijk zal het spel daar beter op draaien, iets met een open deur intrappen.

Speel het op de console die je hebt en ga het lekker inhoudelijk over het spel hebben, daar is dit topic voor bedoelt.

Ik kom hier niet om te kijken hoeveel frames jij op je Xbox haalt. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

The_Worst schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:09:
[...]

Ga er met de cursor opstaan, druk op Options en kies Information. Dan staat er wel installed of niet. Anders de timer openen en auto-download aanvinken.
Bedankt voor je reactie, als ik naar information ga dan zie ik dat de game 92.76GB is met een downloadstatus op voltooid.
Ik neem aan dat ik dus de volledige game gedownload heb (zit nog steeds met 150GB uit een eerder nieuwsbericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Oxigeon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Zoja f*ck. Ik wilde de vrouw aan het werk zetten... Maar als er een disc gewisseld moet worden gaan er problemen komen gok ik.
Hysterisch!!. ik heb exact dezelfde gedachtengang gemaakt.. maar als er met discs gejongleerd moet worden, dan weet ik zeker dat ik het kan vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CartmanMMA schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:11:
[...]

Bedankt voor je reactie, als ik naar information ga dan zie ik dat de game 92.76GB is met een downloadstatus op voltooid.
Ik neem aan dat ik dus de volledige game gedownload heb (zit nog steeds met 150GB uit een eerder nieuwsbericht)
Je hebt 150GB nodig om de game uberhaubt te kunnen instaleren. Game is iets van 100Gb groot. Die 92 kan dus goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Oxigeon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:07:
[...]

Moet ik hier nu serieus op ingaan? Tuurlijk geldt dit per land. Dan zou Rusland per direct kunnen verkopen want in de omringende landen zal best een of ander land het embargo hebben opgeheven
Dan had er in Duitsland het volgende gestaan: Release date 25-10-2018. Een embargo is een keiharde afspraak die je niet zomaar mag verbreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Als die zegt voltooid dan zit je goed. Dacht dat die van mij 98GB was though maar dat is de Pro en ik zeg dit uit mijn hoofd.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

CamaroZl1 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:00:
[...]

Je bevestigt een hoop vooroordelen van mensen die in een Camaro (willen) rijden. Je bent hier niet op Fok of Geenstijl.

"Gast"... :')

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
Flagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:14:
[...]

Je bevestigt een hoop vooroordelen van mensen die in een Camaro (willen) rijden. Je bent hier niet op Fok of Geenstijl.

Dus ik moet weer heel anders gaan leren typen? Aangezien ik ook wel in een Camaro wil rijden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ScreamGT schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:13:
[...]

Dan had er in Duitsland het volgende gestaan: Release date 25-10-2018. Een embargo is een keiharde afspraak die je niet zomaar mag verbreken.
Op een gegeven moment wordt een Embargo open gebroken. Anders verkoopt een winkel als Media Markt de game toch gewoon een week eerder. Die 50k (ik noem maar wat) wat het kost om het Embargo te verklooien verdienen ze dan toch makkelijk terug in die paar dagen dat ze eerder verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
Flagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:14:
[...]

ik durf wel te beweren dat zulk taalgebruik zelfs op GeenStijl weggemodereerd wordt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hindelaufen schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:17:
[...]

ik durf wel te beweren dat zulk taalgebruik zelfs op GeenStijl weggemodereerd wordt.
Weggemodereerd? Wat is dat voor woord op GeenStijl. In mooie termen heet dat Weggejorist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Beakzz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:16:
[...]

Dus ik moet weer heel anders gaan leren typen? Aangezien ik ook wel in een Camaro wil rijden :'(
Hahaha nee breek die vooroordelen. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Ok en nu verder met RDR2 hype ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Je loopt jaren achter, dit is de rdr2 hype ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Sneezzer schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:22:
[...]

Je loopt jaren achter, dit is de rdr2 hype ;)
zo goed ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ambition88 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:10:
Worden jullie niet moe van dat geouwehoer over de ps4 pro tegenover de X?

De X is nieuwer en krachtiger natuurlijk zal het spel daar beter op draaien, iets met een open deur intrappen.

Speel het op de console die je hebt en ga het lekker inhoudelijk over het spel hebben, daar is dit topic voor bedoelt.

Ik kom hier niet om te kijken hoeveel frames jij op je Xbox haalt. :F
Dit dus! Wat een gezeur over niks zeg..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 21:32

iew

What the...?!

ScreamGT schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:32:
[...]

En een 4K TV.
Ik maak mij geen zorgen. Ieder jaar weer hetzelfde liedje met die vergelijkingen.
Ik word daar ook een beetje moe van, die zogenaamde "fan" wars, net als Iphone en X vul maar in...
Dat fabrikanten elkaar telkens proberen te overtroeven is prima, des te vaker komt er steeds meer en betere hardware uit.

Ik geniet gewoon van wat ik mooi en leuk vind, de rest zal me aan m'n .(BEEP*). roesten.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-09 13:05
Iemand al enig idee wat de resolutie is op de Xbox One / S. Ik zag 864p voorbij komen! Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-01 10:29
Ik ga vanavond tussen 20:00 - 21:00 even een aantal MM in de buurt proberen. Wellicht ligt het spel alvast in de schappen voor morgen en heb ik mazzel :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 10:52
Odieus schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:02:
Hier ook verzendbevestiging van AllYourGames :)
mortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:04:
Ook hier is mijn Allyourgames order verzonden, eindelijk :)
Wat is jullie besteldatum?
Ik heb helaas nog niks mogen ontvangen (besteld op 29-08) terwijl een collega veel later heeft besteld en wel een verzendbevesiting al heeft mogen ontvagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Raven__NL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:31:
[
Ik heb helaas nog niks mogen ontvangen (besteld op 29-08) terwijl een collega veel later heeft besteld en wel een verzendbevesiting al heeft mogen ontvagen
21-08 :)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desley1992
  • Laatst online: 12-09 12:45
Jefson schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:30:
Ik ga vanavond tussen 20:00 - 21:00 even een aantal MM in de buurt proberen. Wellicht ligt het spel alvast in de schappen voor morgen en heb ik mazzel :)!
Denk dat bij ons filiaal (uit ervaring van eerdere grote releases) het om 20:55 in de schappen gelegd worden met de opmerking dat het nog niet verkocht mag worden voor morgenvroeg :/

Apple|Games|PSN: desjuhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Raven__NL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:31:
[...]

[...]

16-10 hier

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamaroZl1
Jefson schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:30:
die van mij gaat pas 22:00 dicht moest van de medewerker half 10 terugkomen dan krijg ik hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:31
JA,ik

Net even contact gehad via Chat en daar het "geruststellende" verhaal gekregen dat mijn exemplaar nog steeds voorzien is om morgen geleverd te worden.

Enige onrust begint zich van mij meester te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefson
CamaroZl1 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:35:
[...]

die van mij gaat pas 22:00 dicht moest van de medewerker half 10 terugkomen dan krijg ik hem wel
Waar is dit :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefson
desley1992 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:34:
[...]

Denk dat bij ons filiaal (uit ervaring van eerdere grote releases) het om 20:55 in de schappen gelegd worden met de opmerking dat het nog niet verkocht mag worden voor morgenvroeg :/
Heb een keer mazzel gehad met de PS4pro, had hem de avond voor de release date.
Pagina: 1 ... 18 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2