• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-12 12:03

The_Worst

Unox

Als het eruit ziet zoals in de trailers ben ik blij. Geen 4K televisie dus de hogere resolutie is voor mij geen issue.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
D. Ninjai schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:17:
[...]

Ehm nee niet positief, ik heb een Pro :P
Aah shit ik ook, Had er een X naast maar kwam niets voor uit :o

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-11 22:45
Alcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:19:
kotaku in zijn review:

[...]

wat review je dan.. het spel? of hoe het tot stand is gekomen..
er moet vast wat gebeuren aan de arbeidsomstandigheden bij rockstar maar het mag niks afdoen aan de reviewscore. (vind ik)
Lachwekkend!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:33
Werkt de location omzetten naar New Zealand op Xbox?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
kotaku in zijn review:

[...]

er moet vast wat gebeuren aan de arbeidsomstandigheden bij rockstar maar het mag niks afdoen aan de reviewscore. (vind ik)
Kotaku zijn ze altijd moraal ridder aan spelen, beetje hyprocriet aangezien hun daar ook gewoon gebruik maken van kleren en electronica die ergens in azia in slechte omstandigheden in elkaar worden gezet. Daarnaast geeft kotaku geen scores btw.

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

kotaku in zijn review:

[...]

Dan ben je inderdaad aan het zeiken om het zeiken. Net als in die Slant review:
Rockstar’s decision to cling to their antiquated movement design is especially baffling since the game isn’t shy about compromising its sense of authenticity for player convenience. As much as the game knows when to be quiet, to not drop you into one gunfight after another, Arthur noticeably arrives in the middle of each event for maximum irony and/or usefulness. The man on the road was just bitten by a snake, the train robbers have just finished unloading the passengers, and a rival gang has just opened the prison transport for their captured buddy. You rarely stumble into the aftermath of such events or arrive well before anything happens; it’s always around the height of the drama, which works against the idea of a world that appears not explicitly designed around the player.
Wat verwacht je dan, het is een game.

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Net via de us store aangeschaft. Loopt de timer pas af over 16 uur en 35 minuten. Balen had gehoopt om hem begin van de nacht te spelen. Ga dan toch eerst maar ff slapen

• Nieuwevolger
97MC back on track baby

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Nap schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:23:
[...]

Dan ben je inderdaad aan het zeiken om het zeiken. Net als in die Slant review:

[...]

Wat verwacht je dan, het is een game.
Meh, ik begrijp dat sommige mensen zich daaraan irriteren. Het is een design keuze. Je kunt niet iedereen tevreden stellen.

Als ze maar beargumenteren waarom het voor hen een 7 is ipv een 9 of een 3. Dan trek ik aan de hand van dat relaas mijn eigen conclusie wel :Y)

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Alcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:11:
Raar.. Metacritic stond net op 96(!) met 40 reviews.. maar nu zijn er geen reviews meer te vinden.
In ieder geval..
Metacritic staat nu op 97 !

En inderdaad die reviews die erg uit te toon springen moeten eigenlijk niet meegeteld worden. Uiteraard mag iedereen zijn mening hebben, maar als je als enige een opvallend 'laag' cijfer geeft dan heb ik ook het idee dat emn dat vooral als clickbait doet.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:52
G_Dragon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Dan loop je indd mooi te balen als je een pro hebt, kan me dat goed voorstellen. Maar was al een tijdje geleden bekend gemaakt door Rockstar dat hij op de One X het beste zou draaien.

Gister lachte ze me hier uit op het forum omdat ik het beweerde en helaas de link niet meer kon vinden, nu word het toch langzaam duidelijk en komen ze er hopelijk op terug :).
Ik vind het meer lullig voor de mensen met een base PS4 of Xbox One. In alle stadjes gaat de framerate onder de 30, dat is echt niet leuk. Ik hoop dat ze dit fixen. Ik gun ze wel eerst een vakantie :P

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:19
Bij Santa Monica moeten ze wel een traantje wegpinken nu. Toch geen GOTY dan

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
"Let’s start with foliage. I mean, why not? We could start anywhere, so let’s start there. The foliage in this game is fucking transcendent. It is hands-down the most amazing video game foliage I have ever seen. When you walk past it, it moves like foliage should. When you ride through it, Arthur reacts like a person on a horse would probably react to foliage. Even after all these hours, I am still impressed by the foliage."
:D

• Nieuwevolger
Volgens mij opende god of war ook met een metacritic van 96 de eerste uren

• Bansheeben
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Ik heb in sommige geleakte filmpjes zelfs gezien dat de sneeuw van de takken viel wanneer je tegen een tak aan loopt

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-12 12:03

The_Worst

Unox

Kunnen mensen misschien wat minder enthousiast zijn? Moeten nog ruim 10 uur wachten ;(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:06
The_Worst schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:33:
Kunnen mensen misschien wat minder enthousiast zijn? Moeten nog ruim 10 uur wachten ;(
Haha ja echt he 😂 Hele levensverhalen van de thuissituatie en hoeveel kinderen etc etc.

Net bij MM arena geweest, allerlei diensten aangeboden in ruil voor de game maar helaas het mocht niet baten 😔

psn: HertogJack

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
MC score van 99 voor de Xbox versie :)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

• D. Ninjai
Oh man ik kan me voorstellen als je RDR2 speelt en daarna een andere game van je bucketlist gaat spelen dat het gewoon niks meer aan is. De lat is nu zo enorm hoog gelegd!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
ik ga dadelijk ook wat winkels afgaan, je weet maar nooit

• RoVo1999
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 02-10-2024
D. Ninjai schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:38:
Oh man ik kan me voorstellen als je RDR2 speelt en daarna een andere game van je bucketlist gaat spelen dat het gewoon niks meer aan is. De lat is nu zo enorm hoog gelegd!
De Pro en de X hebben ook framedrops hoor en ze zijn gecapt op 30 fps, dat heter beter uitziet ben ik het met je eens!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-11 22:45
Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/ps4-red-dead-redemption-2-xbox-one-everyday-gamers-14334840.png

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
G_Dragon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Dan loop je indd mooi te balen als je een pro hebt, kan me dat goed voorstellen. Maar was al een tijdje geleden bekend gemaakt door Rockstar dat hij op de One X het beste zou draaien.

Gister lachte ze me hier uit op het forum omdat ik het beweerde en helaas de link niet meer kon vinden, nu word het toch langzaam duidelijk en komen ze er hopelijk op terug :).
Je neigt nu wel een klein beetje naar trollen, sorry dat ik het zeg. Je praat echt alsof het er spuuglelijk uitziet op de Pro (of zelfs base consoles). 1920x2160 is een resolutie waar we een paar jaar geleden alleen nog maar van konden dromen. Als iemand daarvan baalt, moet diegene vooral een X kopen, zou ik zeggen.

Er is verder helemaal niks bekend gemaakt door R*, want Sony heeft de marketing deal. Maar vooraf concluderen dat een game beter draait op een console die duurder, krachtiger en nieuwer is, lijkt me niet meer dan logisch. Daar hoef je geen expert voor te zijn en daar hoef de ontwikkelaar vooral geen officieel statement over uit te brengen.

Verder lachte niemand je uit. Ik (want ik ga er vanuit dat je het over mij hebt) gaf alleen aan dat er simpelweg niks bekend was over de Xbox/base PS4 versies, aangezien alle trailers van de PS4 Pro afkomstig zijn en waren. Ik verwachtte inderdaad dat native 4K niet mogelijk was en ben des te meer onder de indruk.
Anton.net schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:14:
[...]

Dat is niet best voor de base models.
De Xbox One X ziet er wel heel goed uit!
Er is ook echt een duidelijk verschil tussen de base models en de pro models
Bij HZD bijvoorbeeld moest je al goed kijken om verschillen te zien, bij RDR zie je het verschil onmiddellijk

Xbox One X > PS4 Pro >>>>> PS4 > Xbox One
Nee. One S gaat zelfs lager dan 900p. One X is inderdaad met gepaste afstand de beste optie als je de beste graphics wilt. Dipt ook iets minder dan Pro.
D. Ninjai schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:14:
[...]

Ik ben nog bezig met kijken maar het ziet op de X stukken mooier uit dan op de Pro. Pro is best wazig nog.
Als je zover inzoomt als DF doet, dan ziet iedere game er wazig uit vergeleken met de X versie. Op gepaste afstand met beweging ga je dit waarschijnlijk niet als wazig ervaren. Verschil tussen One S/gewone PS4 en X is wel echt behoorlijk te noemen. Hopelijk kunnen ze de framerate nog wat beter patchen want op de base consoles zijn deze dips niet fijn.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:30:
Voor iedereen die zich afvraagt of er goede gore in de game zit.

https://m.imgur.com/Li1UED3
:9~

March of the Eagles

• R.G
  • Registratie: Januari 2009

R.G

Heey als ik nu een ultimate edition digital code haal, geldt dat nog als preoder voor de warhorse?

• bram1984
R.G schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:45:
Heey als ik nu een ultimate edition digital code haal, geldt dat nog als preoder voor de warhorse?
Zou wel moeten, de game is namelijk nog niet uit. Technisch gezien moet je tot vanavond 12 uur kunnen pre-orderen.

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:18

ThomasXCI

Mine!

bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:41:
[...]

Je neigt nu wel een klein beetje naar trollen, sorry dat ik het zeg. Je praat echt alsof het er spuuglelijk uitziet op de Pro (of zelfs base consoles). 1920x2160 is een resolutie waar we een paar jaar geleden alleen nog maar van konden dromen. Als iemand daarvan baalt, moet diegene vooral een X kopen, zou ik zeggen.

Er is verder helemaal niks bekend gemaakt door R*, want Sony heeft de marketing deal. Maar vooraf concluderen dat een game beter draait op een console die duurder, krachtiger en nieuwer is, lijkt me niet meer dan logisch. Daar hoef je geen expert voor te zijn en daar hoef de ontwikkelaar vooral geen officieel statement over uit te brengen.

Verder lachte niemand je uit. Ik (want ik ga er vanuit dat je het over mij hebt) gaf alleen aan dat er simpelweg niks bekend was over de Xbox/base PS4 versies, aangezien alle trailers van de PS4 Pro afkomstig zijn en waren. Ik verwachtte inderdaad dat native 4K niet mogelijk was en ben des te meer onder de indruk.

[...]

Nee. One S gaat zelfs lager dan 900p. One X is inderdaad met gepaste afstand de beste optie als je de beste graphics wilt. Dipt ook iets minder dan Pro.

[...]

Als je zover inzoomt als DF doet, dan ziet iedere game er wazig uit vergeleken met de X versie. Op gepaste afstand met beweging ga je dit waarschijnlijk niet als wazig ervaren. Verschil tussen One S/gewone PS4 en X is wel echt behoorlijk te noemen. Hopelijk kunnen ze de framerate nog wat beter patchen want op de base consoles zijn deze dips niet fijn.
Zouden ze de issues voor de base models niet gefixt hebben met de day one patch?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gaat wel goede hoop geven voor de concurrentie. Ik bedoel, fallout 5 zal toch eens een engine upgrade moeten krijgen nu die echt zoden aan de dijk zet.

Je kan over 2 jaar niet meer aankomen met een beetje opgepoetst. Vraag me ook af of andere ontwikkelaars een "oh fuck me" momentje hebben, die zijn nu met een game bezig die volgend jaar uit moet komen maar er nu al verouderd uit ziet. :P

Dus wat dat betreft is het voor de toekomst van open world games wel een goede ontwikkeling.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:15

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

HertogJack schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Haha ja echt he 😂 Hele levensverhalen van de thuissituatie en hoeveel kinderen etc etc.

Net bij MM arena geweest, allerlei diensten aangeboden in ruil voor de game maar helaas het mocht niet baten 😔
10 uur maar. Ik moet wachten tot morgen avond helaas.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:35
R.G schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:45:
Het is nog steeds een pre-order dus waarom niet? Of je moet hem in New Zeeland halen waar het spel al uit is.

• bram1984
ThomasXCI schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

Zouden ze de issues voor de base models niet gefixt hebben met de day one patch?
Goede vraag. Ik weet niet of DF al over die patch beschikte. Zou wel fijn zijn voor de mensen die daarop spelen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HertogJack schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Haha lol "ben niet te beroerd licht sexuele handelingen uit te voeren op uw persoon."

Scram boy! Je bent de 4de al vandaag, I'm not a machine!! :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 15:52
e2thaj schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:30:
zal er al een stoute winkel zijn die hem stiekem verkoopt :D
Gamemania of mediamarkt zijn daar altijd wel van. Maar denk dat dat verschilld lokaal. MM is daar sowieso niet zo heilig in.

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:15
Bwah, daarom niet.
Ben nu God of War aan het spelen, wat een totaal ander spel is.
Kan me niet voorstellen dat ik daar niks meer ga aan vinden als RDR2 er is.

• Chefferson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:36
Nou schiet op! Wie upload de eerste bon?

• Nieuwevolger
Na gta 5 zijn er ook gewoon nog games uitgekomen die beter of net zo goed zijn hoor.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nieuwevolger schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:53:
Na gta 5 zijn er ook gewoon nog games uitgekomen die beter of net zo goed zijn hoor.
Niet zo moeilijk, ik vond GTA 5 geen reet aan. :P

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Toch maar digitaal gehaald, te hyped

• MrStoffel
  • Laatst online: 05-02 16:27
Heeft er eigenlijk al iemand een melding gehad van bol.com dat hij de middernachtlevering gewonnen heeft?
Intussen is het namelijk van de site gehaald, dus ik zou vermoeden dat de winnaars gekend zijn?
Of was het gewoon clickbait om meer orders binnen te trekken en wint er niemand?

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-11 17:11
Net te horen gekregen dat ik 'm om 5u op kan komen halen bij een bepaalde winkel. :D

Kan iets vroeger naar huis, dan heb ik nog even tijd om mijn zielige 500gb schijf op te gaan schonen. :P Hopelijk draait het spel een beetje op mijn day1 Xbox One

• D. Ninjai
MrStoffel schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:59:
Heeft er eigenlijk al iemand een melding gehad van bol.com dat hij de middernachtlevering gewonnen heeft?
Intussen is het namelijk van de site gehaald, dus ik zou vermoeden dat de winnaars gekend zijn?
Of was het gewoon clickbait om meer orders binnen te trekken en wint er niemand?
Ik zat er niet tussen. Maar volgens mij waren er maar 5 winnaars (las ik ergens op Twitter) en dat uit 100.000+ bestellingen, kans was klein.

• Chefferson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:36
brick5492 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:01:
Net te horen gekregen dat ik 'm om 5u op kan komen halen bij een bepaalde winkel. :D

Kan iets vroeger naar huis, dan heb ik nog even tijd om mijn zielige 500gb schijf op te gaan schonen. :P Hopelijk draait het spel een beetje op mijn day1 Xbox One
Grote organisatie? Of je lokale game eppo?

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-10 14:53
brick5492 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:01:

Bepaalde winkel.. ;(

• mortael
Ook hier is mijn Allyourgames order verzonden, eindelijk :)

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-11 22:30
Het gaat nu wel kriebelen zo'n pro en wellicht dan ook een 4K TV. Maar zie de pro nergens te koop (was alleen benieuwd naar de prijs). Overal (tijdelijk) uitverkocht en ook in de pricewatch maar 2 prijzen.

Het is nog wat vroeg voor een PS5...

Maar ik neem aan dat RDR2 er ook prima uitziet op mijn PS4 en 1080p tv'tje

• MrStoffel
D. Ninjai schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:02:
[...]

Ik zat er niet tussen. Maar volgens mij waren er maar 5 winnaars (las ik ergens op Twitter) en dat uit 100.000+ bestellingen, kans was klein.
Tjah dat is inderdaad bitterweinig! Je kan je dan gaan afvragen hoe willekeurig deze trekking is. Warrschijnlijk 5 mensen die op een straal van 2km van elkaar wonen ofzo. Ach, ik verwachte er al niet te veel van. :X

• mortael
Kasper1985 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:04:
Het gaat nu wel kriebelen zo'n pro en wellicht dan ook een 4K TV. Maar zie de pro nergens te koop (was alleen benieuwd naar de prijs). Overal (tijdelijk) uitverkocht en ook in de pricewatch maar 2 prijzen.

Het is nog wat vroeg voor een PS5...

Maar ik neem aan dat RDR2 er ook prima uitziet op mijn PS4 en 1080p tv'tje
Had hem bij Nedgame besteld vorig weekend voor 398 euro, pre-order....levering op de 26e :)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:33
Helaasch, switchen van location naar NZ werkt niet als je de game in de US Store hebt gekocht.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Hier een goed filmpje voor de kwaliteit van de verschillende consoles: YouTube: Red Dead Redemption 2: PS4/PS4 Pro vs Xbox One/Xbox One X - Every Co...

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-12 07:58
Rivanov schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:07:
Helaasch, switchen van location naar NZ werkt niet als je de game in de US Store hebt gekocht.
Op XBox of PS?
Bij Forza Horizon 4 werkte dat op de XBox prima.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Iemand al iets gelezen over de kwaliteit van de HDR weergave? Beetje info overload hier met al die reviews. :D

• LTVDKTW
  • Laatst online: 22:30
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DqWfsGwXcAEtaN7.jpg
https://twitter.com/RIPBimmel/status/1055425278384709638

Lijkt er op dat een MM in Duitsland hem te koop heeft.

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11 20:56
Even kijken of ik straks nog even naar aken kan rijden :) schiet op cursus ik wil nu gaan!!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:19
MM Son trapt er in ieder geval niet in dat deze in Duitsland al verkocht word.

Geen informatie beschikbaar

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-11 17:11
Chefferson schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:02:
[...]

Grote organisatie? Of je lokale game eppo?
Lokaal tentje. :)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:23

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ps4 pro komt er niet goed uit... Xbox one x native 4k en nagenoeg locked 30fps.
Ps4 pro 1920x2160 met rare blur in beeld en veel drops in steden..
Heb een 1080p tv en nu zag zelfs ik de verschillen in een youtube video nog wel.. hoop dat het een fixable fuckup is met een fout in de render. Want ziet er soms gewoon echt vaag uit..
Xbox one x eigenaren krijgen echt een bizar strakke game!
Tis dat next gen gewoon te snel eraan komt and3rs had ik wel gaan sparen voor xox.
Owh en base xbox is gewoon echt bijna onacceptabel qua beeld en ps4 is best vaak geplaagd met lage fps.
Dus ja er is maar 1 echte beste versie met een hele grote afstand en dat is xox.. mooiste en meest stabiele versie.
Heel apart als je beseft dat ps4 en dus pro de lead platform zijn..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• brommer
  • Laatst online: 01-12 09:41
Ik heb die video ook bekeken. Inderdaad: Xbox one x is duidelijk de winnaar.

Ik ging me morgen een PS4 Pro halen om RDR2 te spelen op een 2k tv. Ik vraag me nu af of dat echt voordeel gaat geven...

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:31

RMX

brommer schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:23:
Ik ging me morgen een PS4 Pro halen om RDR2 te spelen op een 2k tv. Ik vraag me nu af of dat echt voordeel gaat geven...
Nee

• bram1984
Supersampling en een stabielere fps, dus ja.

• MrStoffel
Damn, heb ik net enkele maanden een Pro gekocht voor deze titel.
Gelukkig nog maar even gewacht met de TV upgrade. (ik wachte nog op ecocheques)

• v8power67

v8power67

Zie mijn reactie hier beneden !...
brommer schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:23:
Ik heb die video ook bekeken. Inderdaad: Xbox one x is duidelijk de winnaar.

Je krijgt een downsampled beeld van de hogere resolutie die de pro draait. Dit zal er beter uitzien dan de gewone ps4 ook op een 1080p tv.
Plua de performance is stuk beter dan gewone ps4.
Maar ja de xox is duidelijk de baas op moment dat wel.

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 25-10-2018 14:26 ]

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
NZ versie hier op de xbox one s, eerlijk gezegt ziet dit er niet veel beter uit dan RDR1. Lijkt wel of ik een bril nodig heb hahaha :')
Misschien toch maar wachten op de pc versie... heb nog speciaal voor dit spel een console aangeschaft maar speel het liever met de 'volle' ervaring.

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Lijkt me dat er een update komt voor de PS4 Pro. Als je kijkt naar dit stukje:

Lijkt mij gewoon een bug...

[ Voor 28% gewijzigd door PerlinNoise op 25-10-2018 14:26 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
v8power67 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:25:
[...]

Je krijgt een downsampled beeld van de hogere resolutie die de pro draait. Dit zal er beter uitzien dan de gewone ps4 ook op een 1080p tv.
Maar ja de xox is duidelijk de baas op moment dat wel.
Das ook niet geheel onlogisch gezien het verschil in hardware (en prijs).
We heel nice dat ze hem op native 4k draaiende hebben gekregen op een console.

• v8power67

v8power67

PerlinNoise schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:25:
Lijkt me dat er een update komt voor de PS4 Pro. Als je kijkt naar dit stukje:
[YouTube: Red Dead Redemption 2: PS4/PS4 Pro vs Xbox One/Xbox One X - Every Console Tested!]
Lijkt mij gewoon een bug...
Ja lijkt me wel gezien het nu niet meer lijkt op wat ze beweerde wat ps4 pro beelden waren in de trailers..

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:12
v8power67 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:19:
Heel apart als je beseft dat ps4 en dus pro de lead platform zijn..
Dat Rockstar bij Sony op het podium staat heeft niks met 'lead' te maken, dat is gewoon een kwestie van 'wie biedt er het meeste geld'.

De Xbox One heeft gewoon 20% meer rekenkracht en dat zie je hier terug. Weinig bijzonders aan :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• v8power67

v8power67

Richh schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:27:
[...]

Dat Rockstar bij Sony op het podium staat heeft niks met 'lead' te maken, dat is gewoon een kwestie van 'wie biedt er het meeste geld'.

De Xbox One heeft gewoon 20% meer rekenkracht en dat zie je hier terug. Weinig bijzonders aan :P
Ik heb het over de problemen die ps4 en pro hebben ;)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:35
Zou er bijna een Xbox one X voor halen, maar al mijn vrienden waar ik mee game zitten op het PS4 platform dus ik doe het maar met de pro en dan inderdaad hopen op een update, Ik heb namelijk het idee dat het online gedeelte nog best wel vermakelijk kan worden.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik wil het wel een beetje relativeren (ik heb een ps4pro btw).. maar ik heb me vroeger ook compleet blind gestaard op allerlei soorten verschillen tussen resolutie en AntiAliasing en ambient occlusion en weet ik het niet allemaal.. Maar als je het spel speelt, morgen.. dan is er geen MOMENT dat je daar aan denkt. Op geen enkele console.

• MrStoffel
Alcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:28:
Ik wil het wel een beetje relativeren (ik heb een ps4pro btw).. maar ik heb me vroeger ook compleet blind gestaard op allerlei soorten verschillen tussen resolutie en AntiAliasing en ambient occlusion en weet ik het niet allemaal.. Maar als je het spel speelt, morgen.. dan is er geen MOMENT dat je daar aan denkt. Op geen enkele console.
Waarschijnlijk niet, maar van die fratsen zoals bij KC:D zullen er dan ook wel niet inzitten. :)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:12
v8power67 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:28:
[...]

Ik heb het over de problemen die ps4 en pro hebben ;)
Als we een stukje texture rendering al een bug noemen :P Hier komt de extra sloot RAM bij de Xbox One X gewoon bij kijken.

Ik vind dit niet meer dan logisch. Ik heb zelf een PS4 Pro gehaald voor meer dan alleen RDR2. Als ik de game in de beste kwaliteit wil spelen, dan had ik nog een jaar moeten wachten op de PC-versie ;) (en dat ga ik óók doen).

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

Dat is ook mijn gevoel, al is het ook wel soort van 'balen' dat je met je ps4 pro niet de beste ervaring hebt, maar dat je daarvoor juist de console van de concurrent had moeten hebben.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-12 00:46

ScreamGT

joejoe

ThomasXCI schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:31:
[...]

Dat is ook mijn gevoel, al is het ook wel soort van 'balen' dat je met je ps4 pro niet de beste ervaring hebt, maar dat je daarvoor juist de console van de concurrent had moeten hebben.
En een 4K TV.
Ik maak mij geen zorgen. Ieder jaar weer hetzelfde liedje met die vergelijkingen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

ScreamGT schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:32:
[...]

En een 4K TV.
Ik maak mij geen zorgen. Ieder jaar weer hetzelfde liedje met die vergelijkingen.
Heb je ook gelijk in. Ik zit zelf aan de andere kant, heb een PS4 Slim en een 27" hd tv. Dus die foutjes zie ik waarschijnlijk sowieso niet :+

Verwijderd

Ware woorden. Op de PS4 PRO is de game OOK fantastisch. Al die filmpjes over verschillende kwaliteiten doen me altijd weer denken aan die onzinnige 'console wars'. Nergens voor nodig. Gewoon lekker de game spelen, of je nu een PS4, PS4Pro of een XBOX hebt. Vroeger speelden we allemaal 8 bit games en die zagen er helemaal niet uit en we vonden ze helemaal briljant. Dit zijn allemaal first world problems. Just enjoy the ride! Easy does it! _/-\o_

• mortael
Lekker belangrijk allemaal die console vergelijkingen.
Hier heb je een 5 minuut durende video van regenplassen die opdrogen in RDR2 YouTube: Jak schną kałuże w grze Red Dead Redemption 2? :9~ :+

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-11 13:42
ThomasXCI schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:34:
[...]

Heb je ook gelijk in. Ik zit zelf aan de andere kant, heb een PS4 Slim en een 27" hd tv. Dus die foutjes zie ik waarschijnlijk sowieso niet :+
Same hier, 32 inch full hd met normale ps4. Deze verhalen zijn voor mensen die een brute tv hebben staan maar ik hoef me er helaas/gelukkig niet druk over te maken.

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Ware woorden. Op de PS4 PRO is de game OOK fantastisch. Al die filmpjes over verschillende kwaliteiten doen me altijd weer denken aan die onzinnige 'console wars'. Nergens voor nodig. Gewoon lekker de game spelen, of je nu een PS4, PS4Pro of een XBOX hebt. Vroeger speelden we allemaal 8 bit games en die zagen er helemaal niet uit en we vonden ze helemaal briljant. Dit zijn allemaal first world problems. Just enjoy the ride! Easy does it! _/-\o_
Precies! Al heb je de Xbox one X maar een goedkopere 4k tv dan is de ervaring toch ook weer minder dan als je deze combineert met een high end oled tv van een paar duizend euro. Dus ja niet te veel zorgen maken.

• brommer
  • Laatst online: 01-12 09:41
v8power67 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:25:
Bedankt!

Nu ik mijn PS4 kan omruilen voor een PS4 Pro, inclusief dit spel, ga ik die aanschaf dan wel doen, ja.

Hopelijk vind ik volgende week wat tijd om het spel te spelen!

• Timmiboy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-10 14:43
De vraag is: Waar kunnen we hem al aanschaffen? :P

• Meergranenpap
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-06-2023
Timmiboy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:40:
De vraag is: Waar kunnen we hem al aanschaffen? :P
denk dat we met dat duitse bonnetje winkels in NL langs moeten gaan, om te kijken of dat ze wat doet.

jaren geleden, laatste keer dat ik zo enorm om een release stond te springen, was dat the name of the game

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Dan is nog de vraag of dit met day one patch is?

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wat een cijfers zeg! top voor Rockstar dat ze wederom een pareltje hebben.

• Knamix
  • Laatst online: 21:31
Toch wel jammer dat de PS4 Pro kan dippen naar 26 fps in hoofsteden + een lagere resolutie dan de One X heeft.

Dan merk je wel dat de PS4 onderhand al 4 jaar oud is.

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-11 15:57
Misschien heb ik er helemaal overheen gelezen, maar ik kan nergens de digitale versie vinden om te bestellen (alleen in de PS store). Iemand enig idee of moet ik wachten tot morgen?

Verwijderd

Lijkt er op dat mediamarkt en saturn in duidsland al iets verkocht hebben, op twitter komen een aantal foto’s langs. Hopenlijk hier ook snel.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

mortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:38:
Lekker belangrijk allemaal die console vergelijkingen.
Hier heb je een 5 minuut durende video van regenplassen die opdrogen in RDR2 YouTube: Jak schną kałuże w grze Red Dead Redemption 2? :9~ :+
nee maar zonder gekheid.. dat is toch bizar!! ik meen het.. haha.. die plassen drogen echt langzaam op. ik ga gewoon serieus de hele dag morgen naar de opdrogende plassen kijken. en naar mijn groeiende baard..

• ThomasXCI

ThomasXCI

Mine!

JP_Frost schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:47:
Misschien heb ik er helemaal overheen gelezen, maar ik kan nergens de digitale versie vinden om te bestellen (alleen in de PS store). Iemand enig idee of moet ik wachten tot morgen?
Volgens mij kan dat ook alleen maar in de PS Store hoor.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 21:46
Dat is toch ook de enige plek waar hij digitaal wordt verkocht? Dan kan je om 00:00 spelen. Elke andere is via eenmalige accounts en dat is nogal iffy

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:43

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:48:
Lijkt er op dat mediamarkt en saturn in duidsland al iets verkocht hebben, op twitter komen een aantal foto’s langs. Hopenlijk hier ook snel.
Ik gok erop dat dat hier echt niet gaat gebeuren. Hie gaat geen een winkelier zijn poten branden om de game ook maar eerder te verkopen. Dit kost te veel geld indien dit eerder gebeurd en de hele massa begint via dat ene bonnetje overal de game te bemachtigen.

Dit moet echt wel gebeuren door een medewerker die geen verstand van zaken heeft.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oxigeon schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:50:
Dit moet echt wel gebeuren door een medewerker die geen verstand van zaken heeft.
Maar dat gebeurd in Nederland ook wel. Een of ander jonge medewerker die dat gewoon meegeeft en geen idee heeft of het mag.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-11 02:11
Denken jullie dat ik morgen gewoon na me werk mediamarkt binnen kan lopen en spel fysiek kan kopen of denk je dat alles al verkocht is?

• bram1984
Misschien begrijp ik je niet goed, maar dit is hetzelfde als zeggen dat je een iPhone app alleen maar in de app store kan vinden? De PS is juist de plek om de digitale versie aan te schaffen. Want waarom zou je dit ergens anders willen doen?

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
als je bedoeld een account kopen met die game, nooit doen.
De kans is groot dat Rockstar er achter komt en de licentie op de blacklist zet.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
CallmeGod schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:57:
Denken jullie dat ik morgen gewoon na me werk mediamarkt binnen kan lopen en spel fysiek kan kopen of denk je dat alles al verkocht is?
Ik denk dat je dan beter even kan bellen, of online bestellen dat ze hem in ieder geval voor je vast houden.

Etuuuuuh!

• Meergranenpap
CallmeGod schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:57:
voor een reguliere versie gaat dat vast lukken

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik heb geluk :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZNJCPINeb2ayFHPydj2YUfYJ/thumb.jpg

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:20

• Meergranenpap

• mortael
Samen met de krant van vandaag, je legitimatie en onderbroek van gisteren, s.v.p. 8)7

Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2