Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17:02
Wel leuke mail van Bol gehad:

Beste,
Of moeten we zeggen: Arthur Morgan? Gunslingers, outlaws en sheriffs hebben ons magazijn overrompeld. Maar we bewaken je game met ons leven en bereiden nu het transport voor. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de Pony Express weer tot leven geroepen.

Red Dead Redemption 2 - PS4
Red Dead Redemption II: de route
1. Je krijgt een mail zodra de Pony Express is vertrokken.
2. De ruiter houdt halt bij jou tussen 8:00 en 20:00 uur.
3. Je kunt zijn route volgen via Track & Trace.
4. Bij je game zit een voucher voor je gratis outlaw survival kit en war horse.
5. Mocht jij de selectie behaald hebben voor de Nachtlevering, dan ontvang je hier apart een mail over vandaag.
Dus, houd je ogen open voor onze Pony Express. Bedankt voor je aankoop bij bol.com en geniet van het Wilde Westen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ben alsnog gezwicht. Net bij Bol de PS4 versie besteld. Ik wilde op zich wel digitaal, maar ik weet niet of ik de game over 10 uur nog leuk ga vinden, dus nu kan ik 'm gerust doorverkopen met minimaal verlies. Eens kijken of ik mijn mindset om kan draaien tot traag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrStoffel
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-02 16:27
killerbee1958 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:38:
[...]

JA,ik

Net even contact gehad via Chat en daar het "geruststellende" verhaal gekregen dat mijn exemplaar nog steeds voorzien is om morgen geleverd te worden.

Enige onrust begint zich van mij meester te maken. :)
Net hetzelfde hier. Ik geloof er niks meer van dat ik hem morgen in antwerpen krijg. Meestal 48u voor levering krijg ik postnl t&t. Nu nog steeds niks. Als ik voor 10u niemand zie ga ik wat winkels afrijden en stuur ik die van bol retour.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Derbiss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:40:
Wel leuke mail van Bol gehad:

Beste,
Of moeten we zeggen: Arthur Morgan? Gunslingers, outlaws en sheriffs hebben ons magazijn overrompeld. Maar we bewaken je game met ons leven en bereiden nu het transport voor. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de Pony Express weer tot leven geroepen.

Red Dead Redemption 2 - PS4
Red Dead Redemption II: de route
1. Je krijgt een mail zodra de Pony Express is vertrokken.
2. De ruiter houdt halt bij jou tussen 8:00 en 20:00 uur.
3. Je kunt zijn route volgen via Track & Trace.
4. Bij je game zit een voucher voor je gratis outlaw survival kit en war horse.
5. Mocht jij de selectie behaald hebben voor de Nachtlevering, dan ontvang je hier apart een mail over vandaag.
Dus, houd je ogen open voor onze Pony Express. Bedankt voor je aankoop bij bol.com en geniet van het Wilde Westen.
@Chaoss we hebben er eentje!!! :D

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 21:32

iew

What the...?!

Swurgin schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:41:
PSN is afshuwelijk. Zooooo langzaam. En soms laad het helemaal niet.
Geen last van, loopt prima hier.
Downloads zijn wat trager bij het binnen halen van games maar is prima te doen.
Het lijkt hier Amerika wel, alles moet bigger better and faster.

Onthaasten...

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:32
Verzendbevestiging binnen van bol! Ik heb ook de guide besteld maar die verzenden ze apart dus het spel als brievenbuspost en de guide als pakketje, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamaroZl1
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Al die mensen die nu in de stress zijn geschoten of ze de game nu wel op tijd of uberhaupt krijgen, ben blij dat ik voor die paar knaken meer rustig achterover kan leunen en de game direct digitaal heb ge-preordered vanaf de dag dat dit kon ehehehe ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
D. Ninjai schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:45:
Verzendbevestiging binnen van bol! Ik heb ook de guide besteld maar die verzenden ze apart dus het spel als brievenbuspost en de guide als pakketje, netjes!
Guide als pakketje? Ik dacht dat dit ook brievenbuspost zou zijn.
Flinke guide dan :)

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

iew schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:46:
Al die mensen die nu in de stress zijn geschoten of ze de game nu wel op tijd of uberhaupt krijgen, ben blij dat ik voor die paar knaken meer rustig achterover kan leunen en de game direct digitaal heb ge-preordered vanaf de dag dat dit kon ehehehe ;)
dat kunnen die mensen die in de stress zijn geschoten ook nog steeds doen hoor. Pakketje stuur je zo weer terug.

ik vind een digitaal product pre-orderen sowieso tikkie koekoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:41:
Ik ben alsnog gezwicht. Net bij Bol de PS4 versie besteld. Ik wilde op zich wel digitaal, maar ik weet niet of ik de game over 10 uur nog leuk ga vinden, dus nu kan ik 'm gerust doorverkopen met minimaal verlies. Eens kijken of ik mijn mindset om kan draaien tot traag spelen.
Je weet dat het spel heel traag begint hoop ik. Eerste paar uur vooral... Ik hoop dat het je bevalt, maar na wat reviews gezien te hebben en je veel heb zien posten kan ik me bijna niet voorstellen dat dit een goede match is. Zal voor je duimen :-)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:54

-SaveMe-

-klik-

@Derbiss Spuit 99999999999 :9

En verder ga ik gewoon en met veel plezier spelen op mijn Pro... Wat een genazel allemaal :|

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:31
D. Ninjai schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:45:
HIer ook nu de bezorg mail net ontvangen.
Besteld 27-09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:33
pffff snitch. hang 'm high tweakers-lynch mob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
mortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:46:
[...]

Guide als pakketje? Ik dacht dat dit ook brievenbuspost zou zijn.
Flinke guide dan :)
Gokje want daarvan heb ik nog geen verzendsbevesting. De collector's edition die ik heb besteld is hardcover en vrij dik dus ik verwacht dat die wel als pakketje komt. De paperback zou wel door de brievenbus passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 09:33
iew schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:43:
[...]

Onthaasten...
Lol, Mooi voor je. Maar kom bij mij niet aan met onthaasten. Ik heb totaal geen drukte.
Downloads gaan altijd wel goed en snel aan zich.
Maar als je 2 - 3 minuten moet wachten tot de store geladen is is de pret wel over. Soms laad het helemaal niet. Moet je in de settings even het netwerk uit an aan schakelen. Dat is het enige dat werkt.

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:14
Ik ben als een malle door AC Odessey aan het rennen in de hoop tegen het einde aan te komen. Tegen beter weten in, die game is HUGE.

Ook beetje zonde wel, dat verdient die game niet. Maar vanaf morgen is het toch echt RDR2 wat de klok gaat slaan de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 19-08 16:08
iew schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:43:
[...]

Onthaasten...
Heb je toevallig Ziggo? Volgens mij hebben zei namelijk een vreemd probleem met PSN. Ik had altijd Ziggo, en haalde in speed tests ook makkelijk de maximale snelheid van mijn abonnement (kan het me niet precies herinneren maar 150 Mb of iets dergelijks). Met andere services ook geen enkel probleem. Maar downloads op PSN waren altijd super traag, hoogstens 5 Mb.

Zit nu bij KPN (glasvezel) en heb geen enkel probleem meer. PSN download makkelijk op de maximale snelheid van de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33

The_Worst

Unox

DutchOwnage schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:51:
Ik ben als een malle door AC Odessey aan het rennen in de hoop tegen het einde aan te komen. Tegen beter weten in, die game is HUGE.

Ook beetje zonde wel, dat verdient die game niet. Maar vanaf morgen is het toch echt RDR2 wat de klok gaat slaan de komende tijd.
Hier hetzelfde bij Spiderman. Het spel is best wel veel langer dan ik verwacht had, zit nog steeds maar op 82%, vanavond na werk heb ik nog 1,5 uur. :9

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
DutchOwnage schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:51:

Hahaha, herkenbaar. Ik heb AC-Od gekocht om de tijd te doden tot RDR2 uit komt.. maar no way dat ik hem kan uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Wat?! Dit zag ik even niet aankomen mr. Digital!

Zet anders vanavond Once Upon a Time in the West op, als je dat uit kan zitten zonder in slaap te vallen dan zal het spel ook bevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
The_Worst schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:55:
[...]

Hier hetzelfde bij Spiderman. Het spel is best wel veel langer dan ik verwacht had, zit nog steeds maar op 82%, vanavond na werk heb ik nog 1,5 uur. :9
Dito.. ach ja, op die manier kan je de 3 DLC combineren nadien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
The_Worst schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:55:
[...]

Main story gisteren uitgespeeld van Spiderman, zit nu op 89%. Vanavond de rest even doen voordat ik aan RDR2 kan beginnen :)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
-SaveMe- schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:47:
@Derbiss Spuit 99999999999 :9

En verder ga ik gewoon en met veel plezier spelen op mijn Pro... Wat een genazel allemaal :|
Ben niet mee - spuit?
Ik vind het leuk maar zal morgen wel zien wanneer het komt.
Btw, pro of xbox..maakt allemaal niet uit; als het spel maar goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
Je zit hier gisteren (of was het eerder vandaag?) nog mensen de digitale versie aan te smeren :P Ga even je excuses aanbieden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Alcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:46:
[...]

dat kunnen die mensen die in de stress zijn geschoten ook nog steeds doen hoor. Pakketje stuur je zo weer terug.

ik vind een digitaal product pre-orderen sowieso tikkie koekoek.
Ik normaal gesproken ook en pre-order eigenlijk nooit, toch bij deze game wel.
Ik ben sowieso fan van western theme films en games, bij RDR1 was ik al helemaal verslingerd aan die game en hoopte ik al op een RDR2, daarnaast is dit een *Rockstar game en vind ik dat zij zichzelf al hebben bewezen met hun mooie en goede games, daardoor vind ik het bij deze game absoluut de moeite en eurootjes waard, ook als blijk van waardering naar de devs/makers toe.

En natuurlijk kan straks iedereen dit spelen, toch zie je hier nu wat mensen redelijk stressen "komt tie wel of niet op tijd !?" ;)

To do or not to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:13
Derbiss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:05:
[...]

Ben niet mee - spuit?
Ik vind het leuk maar zal morgen wel zien wanneer het komt.
Btw, pro of xbox..maakt allemaal niet uit; als het spel maar goed is.
In Nederland is het een gezegde, "spuit elf" betekend dat je iets meldt wat voor de toehoorders al algemeen bekend is.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
iew schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:07:
[...]

Ik normaal gesproken ook en pre-order eigenlijk nooit, toch bij deze game wel.
Ik ben sowieso fan van western theme films en games, bij RDR1 was ik al helemaal verslingerd aan die game en hoopte ik al op een RDR2, daarnaast is dit een *Rockstar game en vind ik dat zij zichzelf al hebben bewezen met hun mooie en goede games, daardoor vind ik het bij deze game absoluut de moeite en eurootjes waard, ook als blijk van waardering naar de devs/makers toe.

En natuurlijk kan straks iedereen dit spelen, toch zie je hier nu wat mensen redelijk stressen "komt tie wel of niet op tijd !?" ;)
Hier hetzelfde. Het gemak van geen schijfje wisselen en kunnen delen met een vriend zorgt voor best veel digitale aankopen. Opbrengst bij verkoop schijfje valt toch vaak tegen (of je moet rushen in een game en dus snel weer verkopen). Daarnaast valt het mij op hoe duur GTA V nog lange tijd bleef. Dat verwacht ik hier ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

BurrowedLurker schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:52:
[...]

Heb je toevallig Ziggo? Volgens mij hebben zei namelijk een vreemd probleem met PSN. Ik had altijd Ziggo, en haalde in speed tests ook makkelijk de maximale snelheid van mijn abonnement (kan het me niet precies herinneren maar 150 Mb of iets dergelijks). Met andere services ook geen enkel probleem. Maar downloads op PSN waren altijd super traag, hoogstens 5 Mb.

Zit nu bij KPN (glasvezel) en heb geen enkel probleem meer. PSN download makkelijk op de maximale snelheid van de verbinding.
Ik zit bij XS4ALL, en heb geen problemen, soms wanneer het heel erg druk is op PSN gaat het iets trager maar ook ik heb geen enkel probleem, loopt als een zonnetje hier.
Ik heb een 80mbit VDSL2 pair bonding lijn en haal ook mijn volledige snelheid, ik zit gelukkig een kleine 900m van de lokale centrale af ehehehe en heb een zeer stabiele lijn met altijd een mooie ping.
No latency problems what so ever ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Lekkerbek312 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:10:
[...]

Hier hetzelfde. Het gemak van geen schijfje wisselen en kunnen delen met een vriend zorgt voor best veel digitale aankopen. Opbrengst bij verkoop schijfje valt toch vaak tegen (of je moet rushen in een game en dus snel weer verkopen). Daarnaast valt het mij op hoe duur GTA V nog lange tijd bleef. Dat verwacht ik hier ook wel.
Ik moet toch eens gaan uitvogelen hoe dat games delen precies werkt. Kun je de game dan ook bijvoorbeeld met 2 personen tegelijk spelen? Dit scheelt wat geld

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
Hulleman schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Zit wat vergelijkingsmateriaal te kijken @4k op DF, candyland en ign. Het verschil tussen een ps4 en pro valt me nog mee qua scherpte. Maar de XoneX, wow.... dat is echt een ander niveau dan de pro. Hiervoor zou ik bijna een X kopen :p, wat ziet die versie en crisp uit, heel gaaf! volgens DF is de pro versie niet zo clean als de 4k versies van Horizon of Tomb Raider. De X schijnt native 4K te draaien en de pro 1920x2160.

Ben benieuwd mrgn! Op de ps4pro op een Oled C7 met HDR ziet het er vast allemaal prachtig uit :)
Ik heb een PS4 (niet pro). Zou het lonen om voor een 1080i tv te upgraden naar een XoneX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Swurgin schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:50:
[...]

Lol, Mooi voor je. Maar kom bij mij niet aan met onthaasten. Ik heb totaal geen drukte.
Downloads gaan altijd wel goed en snel aan zich.
Maar als je 2 - 3 minuten moet wachten tot de store geladen is is de pret wel over. Soms laad het helemaal niet. Moet je in de settings even het netwerk uit an aan schakelen. Dat is het enige dat werkt.
Geen last van hier, download uit en weer aan zetten is vaak voldoende, het kan soms druk zijn op PSN.
Mijn jongere broer doet dat wel eens wanneer hij het te traag vind gaan.
Ik heb hier echter nooit last van.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
iew schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:14:
[...]

Geen last van hier, download uit en weer aan zetten is vaak voldoende, het kan soms druk zijn op PSN.
Mijn jongere broer doet dat wel eens wanneer hij het te traag vind gaan.
Ik heb hier echter nooit last van.
Dan heb je wel geluk :)

Het is een bekend probleem wereldwijd, dat PSN traag is of slecht tot helemaal niet werkt.

Maar nogmaals, met downloads vaak tot nooit last. Alleen het laden van de store.
Best wel frappant eigenlijk.

"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:15

Don Quijote

El Magnifico

Die Digital Foundry vergelijking is wel duidelijk en blij dat ik hem afgewacht. Dat wordt dus de Xbox versie kopen zometeen. Het verschil tussen de Xbox One X en PS Pro gaat wel opvallen (speel op 100" scherm met projector). Ik begin toch redelijk enthousiast te worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:48
nino_070 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:14:
[...]

Ik heb een PS4 (niet pro). Zou het lonen om voor een 1080i tv te upgraden naar een XoneX?
Nee
Ik denk dat je beter eerst een betere tv kan kopen (1080p of 4K)

[ Voor 5% gewijzigd door Anton.net op 25-10-2018 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Wat ik mij afvraag hoeveel lawaai maakt de ps4? met deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Lekkerbek312 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:10:
[...]

Ik koop mijn games niet om weer door te kunnen verkopen, maar goed dat is persoonlijk.
En misschien koop ik deze game ook nog wel op schijf wanneer ik zeker weet dat het dan mogelijk is om het altijd te kunnen blijven spelen, het is tenslotte een mooie grote SP.
Maar dat doe ik dan wel tegen de tijd dat de game enorm gezakt is in prijs.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Swurgin schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:17:
[...]

Het is een bekend probleem wereldwijd, dat PSN traag is of slecht tot helemaal niet werkt.

Maar nogmaals, met downloads vaak tot nooit last. Alleen het laden van de store.
Dat was vroegah toch? Heb er lang geleden wel eens last van gehad. Net als die horror app, maar op de console zelf eigenlijk lange tijd geen enkel probleem gehad. En zelfs de "app" is bijna responsive te noemen. :X

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Swurgin schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:17:
[...]

De store laad bij mij gewoon snel, ik heb wel een goede utp kabel van 2 meter tussen mij ps4 en modem cat6 hoge hz, misschien dat dat het verschil maakt ?

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swurgin
Flagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:19:
[...]

Dat was vroegah toch? Heb er lang geleden wel eens last van gehad. Net als die horror app, maar op de console zelf eigenlijk lange tijd geen enkel probleem gehad. En zelfs de app is bijna responsive te noemen. :X
Was het maar zo. Nee, het is nog steeds een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiboy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 01:51
DivWhis schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:18:
Die Digital Foundry vergelijking is wel duidelijk en blij dat ik hem afgewacht. Dat wordt dus de Xbox versie kopen zometeen. Het verschil tussen de Xbox One X en PS Pro gaat wel opvallen (speel op 100" scherm met projector). Ik begin toch redelijk enthousiast te worden....
Ik game zelf ook op een projector. Heb de Ultimate edition voor de ps4 pro besteld. Waar zit het verschil precies in dan? (Wil verder niets meer zien van gameplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-09 13:05
Nog meer mensen hier die de game besteld hebben bij MM, maar nog niet verzonden is? "Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending." ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Game net opgepikt in de winkel. Installatie duurt echt heel erg lang (2 uur). Bereid je maar alvast voor dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Westland1940 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:29:
Nog meer mensen hier die de game besteld hebben bij MM, maar nog niet verzonden is? "Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending." ...
hier hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meergranenpap
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-06-2023
SparksNL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:29:
Game net opgepikt in de winkel. Installatie duurt echt heel erg lang (2 uur). Bereid je maar alvast voor dus :P
foto van bonnetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
SparksNL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:29:
Heb je de normale editie? Kun je bevestigen of deze ook een map bevat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DivWhis schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:18:
Laat je niet gek maken, ja als je het beeld stilzet, 100% cropped, en daarna snel achter elkaar ziet valt het best wel op. _O-

Heb het al 100x voorbij zien komen bij iedere grote release weer en de verschillen zijn volledig verwaarloosbaar als je de beelden niet direct naast elkaar ziet.

Mensen laten zich gekmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Timmiboy schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:27:
[...]

Ik game zelf ook op een projector. Heb de Ultimate edition voor de ps4 pro besteld. Waar zit het verschil precies in dan? (Wil verder niets meer zien van gameplay)
Op de Xbox One X wordt alles native 4k gerendeerd en is de framerate significant stabieler. PS4 Pro rendered op lagere resolutie in doet een soort checkerboard interpolatie om bij 4k te komen. Dit alles is natuurlijk alleen relevant als je ook een 4k projector hebt ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

50% van al je posts op GoT is een vraag om bonnetjes.

Heb je een fetisj? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Flagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:32:
[...]

Laat je niet gek maken, ja als je het beeld stilzet, 100% cropped, en daarna snel achter elkaar ziet valt het best wel op. _O-

Heb het al 100x voorbij zien komen bij iedere grote release weer en de verschillen zijn volledig verwaarloosbaar als je de beelden niet direct naast elkaar ziet.

Mensen laten zich gekmaken.
Gek maken laat ik me niet. Maar ik heb een Ps4 Pro en een Xbox One X dus een kleine moeite om de best presterende versie te bestellen. Daarnaast is op 100" het verschil tussen native 4k en niet native 4k normaal gesproken echt duidelijk zichtbaar.... Als je op 42" gamed op drie meter afstand zou ik me er ook niet al te druk om maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 14-09 20:33
Wessel22 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Heb je de normale editie? Kun je bevestigen of deze ook een map bevat?
De normale editie en deze bevat inderdaad gewoon een map. Dubbelzijdig zelfs, dus hij is aan de forse kant.

Bonnetje ga ik niet online gooien om 1. de winkelier te beschermen en 2. omdat het anders snel afgelopen is daar. Overigens heb je weinig aan het bonnetje, want ze slaan gewoon een andere game aan 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meergranenpap
Flagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:34:
[...]

50% van al je posts op GoT is een vraag om bonnetjes.

Heb je een fetisj? :P
heerlijk die background check

maar nee, ik ben simpelweg op een missie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spawngamer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 11:23
SparksNL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:35:
[...]

De normale editie en deze bevat inderdaad gewoon een map. Dubbelzijdig zelfs, dus hij is aan de forse kant.

Bonnetje ga ik niet online gooien om 1. de winkelier te beschermen en 2. omdat het anders snel afgelopen is daar. Overigens heb je weinig aan het bonnetje, want ze slaan gewoon een andere game aan 8)
Snappen we, zeg dan alleen welke winkel, niet de exacte plaats, maar is de Intertoys of Mediamarkt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DivWhis schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:34:
[...]

Gek maken laat ik me niet. Maar ik heb een Ps4 Pro en een Xbox One X dus een kleine moeite om de best presterende versie te bestellen. Daarnaast is op 100" het verschil tussen native 4k en niet native 4k normaal gesproken echt duidelijk zichtbaar.... Als je op 42" gamed op drie meter afstand zou ik me er ook niet al te druk om maken ;)
Hehe grapje, 90" projectie op 2.5m afstand hier.

Nogmaals laat je niet gek maken. :P ;)

[Edit] ik denk overigens wel dat ik de black Friday deals in de gaten ga houden voor een 4k pixelshifter, maar echte short throws kan ik nog niet vinden, de optoma's hebben een throw ratio waar ik hopelijk net mee weg kan komen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Flagg op 25-10-2018 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
SparksNL schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:35:
[...]

Oke, bedankt :)
Als de normale editie ook gewoon een map heeft, ben ik wel er wel benieuwd naar waarom ze bij de special en ultimate edition adverteren met een 'exclusive map', zou deze gewoon betere kwaliteit zijn oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortael
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-04-2024
Wessel22 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:39:
[...]

Oke, bedankt :)
Als de normale editie ook gewoon een map heeft, ben ik wel er wel benieuwd naar waarom ze bij de special en ultimate edition adverteren met een 'exclusive map', zou deze gewoon betere kwaliteit zijn oid?
Ja, deze is ook groter en heeft zo bijv plattegronden van de grote steden

Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Flagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:38:
[...]

[Edit] ik denk overigens wel dat ik de black Friday deals in de gaten ga houden voor een 4k pixelshifter, maar echte short throws kan ik nog niet vinden, de optoma's hebben een throw ratio waar ik hopelijk net mee weg kan komen. :)
Ik heb de Optoma UHD60. Die had meer afstand van het scherm nodig dan mijn BenQ w1070 daarvoor. Overigens ben ik over de UHD60 alleen enthousiast voor gamen. Voor films vind ik de zwartwaarden niet goed genoeg. Als dat belangrijker voor je is zou ik de UHD65 nemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Over een half uurtje kan ik beginnen. Woon aan de grens dus net er een in duitsland opgehaald. Bij saturn staan er genoeg in de schappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
mortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:41:
[...]

Ja, deze is ook groter en heeft zo bijv plattegronden van de grote steden
Volgens mij net als bij GTA V, waar ik zo’n Steelbook editie van had met een blauwe map. Wat een mooie tijd was dat; ik woonde nog thuis en liep stage. Op releasedatum pas om 18u thuis en de hele avond en het weekend lopen gamen... fun times.

Wat dat betreft ben ik er nu niet op achteruit aan het gaan; ipv gamen op 32” gaan we naar 55” OLED en niemand die mij dit weekend kan storen aangezien ik op mijzelf woon d:)b. Helaas staat er nu geen warm eten meer klaar, maar dat leidt/lijdt toch alleen maar af van de game ;) ! Thuisbezorgd it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 22:21
Zijn er nu al mensen die hem digitaal gekocht hebben in Australië o.i.d. en al kunnen spelen? Ik heb hem namelijk in de us Xbox store aangeschaft en ben bang dat ik pas morgenochtend kan spelen. Xbox staat wel op regio Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DivWhis schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:45:
[...]

Ik heb de Optoma UHD60. Die had meer ruimte afstand van het scherm nodig dan mijn BenQW1070 daarvoor. Overigens ben ik over de UHD60 alleen enthousiast voor gamen. Voor films vind ik de zwartwaarden niet goed genoeg. Als dat belangrijker voor je is zou ik de UHD65 nemen
oe da's ook een xpr projector toch? :9 Is enkel voor games dus dat probleem heb ik niet. Ik heb nu ook de Benq 1070w. :P

Prima projector op zich en je klaagt iig niet over het lawaai van de PS4. :+

Hoe is de latency van de uhd60? Want daar blinken de pixelshifter nog niet echt in uit geloof ik. HDR schijnt ook wel redelijk te zijn, iig niet zo vreselijk kunstmatig en overdone als op tv's. (Wat overigens niet zo'n punt is bij games)

Oh wacht ff even ontopic: Heeft iemand al een bonnetje van rdr2? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
@D. Ninjai en @Beakzz Ik ben niet echt van digitaal hoor. Alleen bij hoge uitzondering (TLoU2 ga ik wel digitaal) en sales. Reactie was vooral bedoeld voor al die zenuwlijers die niet konden wachten op de game of installatie. :P

Als ik morgen niks ontvang, prima. Ik ben niet hyped, maar wel nieuwsgierig. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Flagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:51:
[...]

Oh wacht ff even ontopic: Heeft iemand al een bonnetje van rdr2? :P
Ik heb, sinds Fred Teeven buschauffeur is, nog nooit zoveel gezeik over een bonnetje gehoord :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Flink wat gepost hier vandaag, maar die van @bram1984 sprong eruit, niet verwacht dat je hem nog zou kopen.

En slimme zet niet digitaal, in jou geval als je er toch snel klaar mee bent gewoon nog een goede prijs terug krijgen (y)

Wie weet bevalt het relaxed spelen toch wel wie weet.

OT, dacht even wat reviews te gaan lezen maar weet niet eens waar te beginnen haha.

Het enige waar ik me iets zorgen over maak zijn de gemelde frame dips op de base PS4, nou heb ik fallout 4 ook gewoon uitgespeeld met vreselijk veel frame dips maar met deze game lijkt het me meer zonde.

Hopelijk valt het mee maar we zullen zien morgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meergranenpap
Bonnetje heb ik officieel opgegeven. Ander plan.

Weten jullie welk soort pizza de gemiddelde Game Mania medewerker het lekkerst vindt?

Als ik met zoiets op de proppen kom geven ze 'm vast aan me mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 00:59
Waarom is die digitale editie nou weer 69,99,stelletje smeerpijpen. Heb de fysieke versie al besteld voor 55 maar die komt morgen pas en het wachten is nu echt niet te doen haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Meergranenpap schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:11:

Weten jullie welk soort pizza de gemiddelde Game Mania medewerker het lekkerst vindt?

_O- _/-\o_

Hand- of blowjobs zijn wellicht gevoelig voor. En anders ben je toch een ervaring rijker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:00
Meergranenpap schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:11:

Haha goeie, denk dat het gewoon tot morgen / 00:01wachten wordt. Of doe zoals Arthur Morgan, drink een whiskey en beroof de arme mensen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:48
@Meergranenpap Probeer een goedkope pizza die veel te duur wordt verkocht.
Dat doet GM ook met zn games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EAIQ4h9ACVUDuL3rkKiA5maw/medium.jpg

Whoop whoop! 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Anton.net schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:18:
@Meergranenpap Probeer een goedkope pizza die veel te duur wordt verkocht.
Dat doet GM ook met zn games
Wellicht kan je wel twee koude Hawaii-pizza's inleveren en dan een BBQ Mixed Grill-pizza meekrijgen met een bijbetaling van slechts 12,95.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Mijn in NL aangekochte versie wilde nog niet unlocken nadat ik mijn Xbox regio op NZ had gezet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:47
D-Ed schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:22:
[...]

Mijn in NL aangekochte versie wilde nog niet unlocken nadat ik mijn Xbox regio op NZ had gezet :'(
Ik moet gewoon wachten tot 00.00u, maar vraag mij af of ik dat ga halen. Ben kapot! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamaroZl1
gamemania verkoopt hem om 12 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
Krijg morgen mijn ultimate edition daar wil ik best nog wel een dagje op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 15:19
nino_070 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:14:
[...]

Nee. Als je eerst upgrade naar minimaal een 55” 4K tv dan heeft een X nut. Onder de 55” is op 2meter afstand echt amper verschil tussen 4K en 1080p te zien. Ik game vanaf 1,5m op een 4K 55” tv. Zie je het verschil goed, maar vanaf de bank (4m) zie je het verschil tussen 4K en fullhd niet op mijn tv

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bonnetje??!!!!! :P

Hehe ik was je voor Volkorenhavermout!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Hulleman schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:29:
[...]

Nee. Als je eerst upgrade naar minimaal een 55” 4K tv dan heeft een X nut. Onder de 55” is op 2meter afstand echt amper verschil tussen 4K en 1080p te zien. Ik game vanaf 1,5m op een 4K 55” tv. Zie je het verschil goed, maar vanaf de bank (4m) zie je het verschil tussen 4K en fullhd niet op mijn tv
mijn 4k tv is 43 inch en je ziet echt duidelijk verschil op die afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiboy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 01:51
DivWhis schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:32:
[...]

Op de Xbox One X wordt alles native 4k gerendeerd en is de framerate significant stabieler. PS4 Pro rendered op lagere resolutie in doet een soort checkerboard interpolatie om bij 4k te komen. Dit alles is natuurlijk alleen relevant als je ook een 4k projector hebt ;)
En hoe zit het met betere prestaties op 1080p dan? Heb gewoon een 1080p beamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hulleman schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:29:
[...]

PS4 base dipt ook richting de 20 fps, dus in die zin zeker waard. Qua scherpte minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
@rwbk En nog steeds in het magazijn bij MM, niet verzonden. Dat wordt misschien morgenochtend alsnog ergens in een winkel het spel kopen en die van MM later terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Wie neemt de gok om voor sluitingstijd naar media markt te gaan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-01 10:29
runner83 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:48:
Ik ga straks wel even kijken ja, heb 2 vestigingen in de buurt. Ik ga hem vanavond niet eens spelen (als ik hem weet te bemachtigen)..toch moet ik hem hebben :P! Gewoon voor de heb!

[ Voor 4% gewijzigd door Jefson op 25-10-2018 18:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
rwbk schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:30:
[...]

mijn 4k tv is 43 inch en je ziet echt duidelijk verschil op die afstanden.
Op 4 meter op een 43 inch? Hou op hoor. Echt onmogelijk om verschil op die afstand te zien. Stilstaand wellicht met een verrekijker, maar bewegend echt niet. Ik zit op 3,8 op 65 inch en moet al pinchen met mijn ogen om het te zien. Los van de softere look zie je weinig verschil. Waarom denk je dat DF overal zo inzoomt? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronzz
  • Laatst online: 13:42
runner83 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:48:
Al geprobeerd :P
MM via Facebookchat aangesproken met de smoes dat ik op vakantie ga naar Australie en of ik misschien voordat ik wegga naar Schiphol nog snel een RDR2 editie mee kon skoepen het vliegtuig in.
Helaas trapte onze goedlachse medewerker Ruud hier niet in.

"Dat is een leuk idee! Echter ben ik bang dat ik je toch moet teleurstellen, wij mogen deze echt niet eerder verkopen/meegeven, anders riskeren we helaas een flinke boete 😞 Sorry hiervoor! Groet, Ruud"

Misschien om 00:00u toch maar even langs, vannacht installeren en updaten en morgenvroeg spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Westland1940 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:46:
@rwbk En nog steeds in het magazijn bij MM, niet verzonden. Dat wordt misschien morgenochtend alsnog ergens in een winkel het spel kopen en die van MM later terugsturen.
Genoeg winkels die rond 12 uur verzenden voor bezorging een dag later. Het kan dus nog prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Nou ik hem hem alsnog weten te scoren bij mijn lokale winkel. Ik heb beloofd niet te vertellen waar. Kreeg bijvoorbeeld ook geen bon. Nu wachten tot de installatie klaar is :)

RDR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:51:
[...]

Op 4 meter op een 43 inch? Hou op hoor. Echt onmogelijk om verschil op die afstand te zien. Stilstaand wellicht met een verrekijker, maar bewegend echt niet. Ik zit op 3,8 op 65 inch en moet al pinchen met mijn ogen om het te zien. Los van de softere look zie je weinig verschil. Waarom denk je dat DF overal zo inzoomt? ;)
Hier 2m en een beetje op 55 inch. Heb voor de gein eens een 4K en 1080p bekeken van materiaal wat in 4K gefilmd is. Geen verschil inderdaad!

Alhoewel Planet Earth 2 en Blue Planet 2 wel echt bloedmooi zijn in 4K...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamaroZl1
calivaty schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:55:
Nou ik hem hem alsnog weten te scoren bij mijn lokale winkel. Ik heb beloofd niet te vertellen waar. Kreeg bijvoorbeeld ook geen bon. Nu wachten tot de installatie klaar is :)

[Afbeelding: RDR2]
hoelang duurt de installatie met patch erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Westland1940 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:46:
Neen

status is nu:

Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
kan je hem al spelen als je je regio aanpast boys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
CamaroZl1 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:00:
[...]

hoelang duurt de installatie met patch erbij?
Hij nu ongeveer 50 minuten bezig. En nog +/- 40 te gaan. Zonder patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
JDFS schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:57:
[...]

Hier 2m en een beetje op 55 inch. Heb voor de gein eens een 4K en 1080p bekeken van materiaal wat in 4K gefilmd is. Geen verschil inderdaad!

Alhoewel Planet Earth 2 en Blue Planet 2 wel echt bloedmooi zijn in 4K...
Ja op die afstand ga je het wel zien als je erop let. Maar 4 meter is sowieso echt al best ver om goed details te kunnen zien (ongeacht formaat, tenzij je echt extreem groot gaat), laat staan op een (met alle respect) klein 43 inch paneeltje.

Maar zijn er al mensen die gespeeld hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

rwbk schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:28:
Krijg morgen mijn ultimate edition daar wil ik best nog wel een dagje op wachten.
Hier net zo. De fysieke versie was ook nog behoorlijk goedkoper dan de digital download ook.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamaroZl1
calivaty schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:03:
[...]

Hij nu ongeveer 50 minuten bezig. En nog +/- 40 te gaan. Zonder patch
holy shit dat is een grote game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:52
Recensies zijn precies zoals te verw8en was eigenlijk, heb er zin in. Morgen ochtend de game scoren bij de intertoys om de hoek hier, dan alvast de installatie aanzetten, ga ik ondertussen even naar de sportschool en dan als ik terug ben maar is aan de slag ermee:)

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CamaroZl1
op dit moment is rdr2 beste spel aller tijden
https://twitter.com/metacritic/status/1055434893549744128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 15:02
Weet iemand of dit nog wordt verstuurd vandaag?
---------------------------------------------------------------
Mediamarkt: Bestelling verzonden naar magazijn

Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.

Red Dead Redemption 2 | PlayStation 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Met GTA5 op twee, en die heb ik vrij snel weer aan de kant gegooid, dus dat zegt niet zoveel. :p

Overigens staat Ocarina of Time op 99, Breath of the Wild ook op 97 en Mario Odyssey ook op 97, dus allertijden klopt niet helemaal tenzij je het alleen over de PS4 hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Beatz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:14:
Weet iemand of dit nog wordt verstuurd vandaag?
Mediamarkt: Bestelling verzonden naar magazijn

Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.

Red Dead Redemption 2 | PlayStation 4
Ik heb het zelfde, al de hele dag lang. STEL ze kunnen het niet op tijd leveren, zou ik de game morgen in een winkel halen, en die van de MM gewoon terugsturen.
Pagina: 1 ... 19 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.

Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.

Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2