R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik las ergens dat het wel werkt als je RDR verwijdert, regio op NZ zet, opnieuw opstart en RDR weer download. Dan zou hij de region stamp van NZ krijgen.D-Ed schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:22:
[...]
Mijn in NL aangekochte versie wilde nog niet unlocken nadat ik mijn Xbox regio op NZ had gezet
Over ongeveer een half uur zal ik weten of het werkt, zit nu op 80% 🙂
Dat paard bij de special edition, als die doodgaat ofzo ben je die dan ook kwijt? If so dan is dat wel zonde als je daar meer geld voor betaalt..
Tesla M3LR '21
Ok thanks! Ik heb er ook 1 voor mijn maatje besteld en dan pikt die deze bij mij op later maar moet ik m wel hebben natuurlijk...ik hou het in de gaten en anders proberen te cancelen en ophalen in de winkel zoals je zegt...thanks!Westland1940 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:23:
[...]
Ik heb het zelfde, al de hele dag lang. STEL ze kunnen het niet op tijd leveren, zou ik de game morgen in een winkel halen, en die van de MM gewoon terugsturen.
ja alles wat in ultimate edition zit kan je zelf vrijspelenPeevdTee schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:32:
Zijn de special edition items ook in de game zelf vrij te spelen als je de normale versie koopt?
Nee, deze zijn uniek voor die editiePeevdTee schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:32:
Zijn de special edition items ook in de game zelf vrij te spelen als je de normale versie koopt?
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Dood is dood maar je special edition paard kun je net als andere paarden in een stadje opnieuw kopen maar de band moet je opnieuw opbouwen.Apple schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:31:
Ugh m'n Bol.com standaard versie is verzonden dus die zal morgen hopelijk in de bus zitten als ik om 18 uur uit werk kom. Twijfel alleen heel erg of ik toch niet de special version haal in de store nu.. Kan ik hem en pre-loaden en krijg ik wat extra single player dingen.. Lastig![]()
Dat paard bij de special edition, als die doodgaat ofzo ben je die dan ook kwijt? If so dan is dat wel zonde als je daar meer geld voor betaalt..
nee hoor je kan ze zelf in de game unlocken
Die bank heist van de special/ultimate edition zitten niet in de normale editie. Zelfde geldt dacht ik voor de andere items.CamaroZl1 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:35:
[...]
nee hoor je kan ze zelf in de game unlocken
de enige voordeel is als je online speelt dan ben je al gelijk level 25mortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:36:
[...]
Die bank heist van de special/ultimate edition zitten niet in de normale editie. Zelfde geldt dacht ik voor de andere items.
In dit schema kan je de verschillen zien.PeevdTee schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:34:
Haha, wat is het nou?

[ Voor 25% gewijzigd door muhda op 25-10-2018 19:42 ]
Ja, deze klopt al niet meer. Bij de normale versie zit ook een fysieke map....alleen is die van de S.E./U.E. wat exclusievermuhda schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:40:
[...]
In deze schema kan je de verschillen zien.
[Afbeelding]
Hmm had ik dat maar gezien voordat ik hem kocht. Had ik toch de special edition genomen.muhda schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:40:
[...]
In dit schema kan je de verschillen zien.
[Afbeelding]
Moest wel ff gniffelen om je onderschrift. “I sufferd”

Wel waren ze al bezig met de RDR2 reclame op te hangen voor morgen..
Ah, maar hier heb je wel het risico dat die account het na 3 maanden niet meer doet. Ik neem aan dat je m via psngames of iets soortgelijks hebt gekocht? Wisselende ervaringen met die site, van heel goed tot heel slechtRobPete89 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:50:
Niet jaloers makend bedoeld, meer als tip voor een volgende keer. Ik heb spel aangekocht via een psn account uit Hong Kong. Speel al sinds zes uur met mijn hoofdaccount. Ideaal! En 10 euro goedkoper ook. Iedereen veel plezier gewenst vannacht en morgen!
Keep me(us) poster aub! Heb vanavond spontaan wat tijd over nmlMaverick! schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:30:
[...]
Ik las ergens dat het wel werkt als je RDR verwijdert, regio op NZ zet, opnieuw opstart en RDR weer download. Dan zou hij de region stamp van NZ krijgen.
Over ongeveer een half uur zal ik weten of het werkt, zit nu op 80% 🙂
(om zeker te zijn dat het morgen nog aankomt)
Toevallig krijg ik net van MM en Bol op exact hetzelfde moment een mail, om te zeggen dat het pakket verzonden is
Die van Bol gaat gewoon terug, aangezien dat die duurder was
Ach het zijn maar 2 missies en ander Tweaker vertelde net dat de schema al niet meer klopte. Want bij de normale editie krijg je ook een map blijkbaar.Maverick! schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:49:
[...]
Hmm had ik dat maar gezien voordat ik hem kocht. Had ik toch de special edition genomen.
Moest wel ff gniffelen om je onderschrift. “I sufferd”![]()
Ach wat ben ik ook een sufferd......
Jammer dat er geen nachtopening is van MM of GM in Amsterdam, voor mij wordt het pas morgen halen dan.
jammerThomasXCI schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:51:
Ik heb het net geprobeerd bij MM in dordt, daar wilde ze niet mee werken
Wel waren ze al bezig met de RDR2 reclame op te hangen voor morgen..
Helaarsch, het werkt niet...D-Ed schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:53:
[...]
Keep me(us) poster aub! Heb vanavond spontaan wat tijd over nml
Het werkt wel wanneer je RDR2 via amazon.com koopt en de code inwisselt wanneer je regio op Nieuw-Zeeland staat.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik wacht wel tot morgenavond dan is de game nog wat meer gerijpt...Chaoss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:11:
Het schijnt ook te werken als je nog 4 uurtjes wacht..!
"When you grow up your heart dies"
De hype is real en ga gewoon lekker opblijven vanavond
Ik ga nog even wat langer wachtenChaoss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:11:
Eerst RDR1 spelen en dan RDR2 op PC kopen (of uit de budgetbak)
Of nog wat langer als je 'm in de US Store hebt gekocht.Chaoss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:11:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tegen de tijd dat ie gespeeld kan worden lig ik lekker te maffen. Leuk zo'n spelletje, maar nachtrust vind ik nog veel leuker.Chaoss schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:11:
Voor de mensen die in Groningen wonen, wanneer je de PS4 nu herstart naar Eindhoven rijdt en weer terug kan je spelen als je thuis bent. Mensen in Eindhoven werkt voor jullie ook de andere kant op.
[ Voor 25% gewijzigd door Flagg op 25-10-2018 20:24 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Yep dat zag ik. Maar pas nadat ik hem al gekocht had. Ach ja, no prob. Kan ik me er nog een nachtje op verheugen 🙂Rivanov schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:09:
[...]
Het werkt wel wanneer je RDR2 via amazon.com koopt en de code inwisselt wanneer je regio op Nieuw-Zeeland staat.
Goeie tip ja. Werkt overigens ook als je in Parijs woont en je console mee nu nog snel naar Rotterdam brengt.Flagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:21:
Voor de mensen die in Groningen wonen, wanneer je de PS4 nu herstart naar Eindhoven rijdt en weer terug kan je spelen als je thuis bent. Mensen in Eindhoven werkt voor jullie ook de andere kant op.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is balen!Sipio schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:28:
Kom net van reddit en ik las iets over mega spoilers gepost door één of andere idioot, uitkijken maar.
Toen de Russische lekken uitkwamen eerder deze week heb ik mij gelijk unsubbed. Wilde geen risico lopen.
dan kan je beter ook niet op youtube gaanDaFrenk schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:31:
[...]
Dat is balen!![]()
Toen de Russische lekken uitkwamen eerder deze week heb ik mij gelijk unsubbed. Wilde geen risico lopen.
Spoiler alert: spoilers make you enjoy stories moreSipio schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:28:
Kom net van reddit en ik las iets over mega spoilers gepost door één of andere idioot, uitkijken maar.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 25-10-2018 20:41 ]
Heb het ook gedaan, en ben al aan het spelen.RobPete89 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:50:
Niet jaloers makend bedoeld, meer als tip voor een volgende keer. Ik heb spel aangekocht via een psn account uit Hong Kong. Speel al sinds zes uur met mijn hoofdaccount. Ideaal! En 10 euro goedkoper ook. Iedereen veel plezier gewenst vannacht en morgen!
Wat een game!
Alle edities hebben een glossy. Special en Ultimate hebben twee glossy kaarten en de standard 1.Alcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:42:
Heeft iemand nou al die MAP fysiek gezien.. is het nou een stoffen of.. (wat ik denk) een glossy papieren map?
[ Voor 61% gewijzigd door D. Ninjai op 25-10-2018 20:44 ]
Glossy papierAlcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:42:
Heeft iemand nou al die MAP fysiek gezien.. is het nou een stoffen of.. (wat ik denk) een glossy papieren map?
Ik zag het verdriet in z'n ogen, maar toch zal ik morgen terug moeten komen. Gelukkig is het hier geen herfstvakantie meer en zijn alleen professionele zwervers als ik rond dat tijdstip vrij.
Fantastisch hoe een game een soort Sinterklaasavond-kado-gevoel kan creeëren.

Heb helaas zelf geen tijd
[ Voor 3% gewijzigd door CamaroZl1 op 25-10-2018 20:52 ]
Ik heb hem gister besteld en hij is volgens MediaMarkt verzonden. Lees bij meer die lang geleden hebben besteld dat ze nog geen bevestiging hebben. Ik had de verzendbevestiging om 16:00 al. Gaat om de special edition btw.Westland1940 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:50:
Wat is dat MM aan het doen? Ik zag net iemand die zei dat hij vandaag de game had besteld daar en al zag dat de game verzonden was. Ik heb de game een aantal dagen geleden besteld maar nog geen verzendbevestiging gezien.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Is dat een code ofzo?
Ja zit een voucher bij met een code waarschijnlijk.Anton.net schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:53:
Hoe werkt die pre order bonus eigenlijk?
Is dat een code ofzo?
Bol zei dat er een voucher bij je bestelling geleverd wordt.Anton.net schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:53:
Is dat een code ofzo?
Bij je game zit een voucher voor je gratis outlaw survival kit en war horse.Anton.net schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:53:
Is dat een code ofzo?
Cloud ☁️
Is wel heel naief om te denken dat er een handje vol rond dat tijdstip bij de winkel staan. Hou er maar rekening mee dat het bommetje vol is, tenzij je in een of ander gat woont.Meergranenpap schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:47:
Net bij de Game Mania geprobeerd; hij mocht/wilde de pizza niet eens aannemen.
Ik zag het verdriet in z'n ogen, maar toch zal ik morgen terug moeten komen. Gelukkig is het hier geen herfstvakantie meer en zijn alleen professionele zwervers als ik rond dat tijdstip vrij.
dus ik moet een knuppel meenemen? of wat probeer je eigenlijk te zeggen?itzmxtch schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:56:
[...]
Is wel heel naief om te denken dat er een handje vol rond dat tijdstip bij de winkel staan. Hou er maar rekening mee dat het bommetje vol is, tenzij je in een of ander gat woont.
Ook direct mad reagerenMeergranenpap schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:57:
[...]
dus ik moet een knuppel meenemen? of wat probeer je eigenlijk te zeggen?

On topic:
YouTube staat al weer vol met spoilers dus dat is in ieder geval iets waar ik zeker niet te vinden ben vanavond.
Wist niet dat MediaMarkt Hengelo een nachtopening had, misschien toch maar ff gaan dan, als de vriendin daar zin in heeft haha.Ronzz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:02:
Hopelijk valt de MediaMarkt Hengelo nog mee vanavond qua drukte. Jaaaaren geleden eens bij de Nightparty van GTA IV of V geweest, wel vermakelijk. Nu inmiddels 10 jaar ouder en voel me net een klein kind
Heeft Mediamarkt Hengelo een nachtopening dan?Ronzz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:02:
Hopelijk valt de MediaMarkt Hengelo nog mee vanavond qua drukte. Jaaaaren geleden eens bij de Nightparty van GTA IV of V geweest, wel vermakelijk. Nu inmiddels 10 jaar ouder en voel me net een klein kind
Edit: https://www.facebook.com/events/245186356155672
Vanuit Zwolle tot nu toe het dichtste bij dan
[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 25-10-2018 21:13 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mediamarkt Apeldoorn heeft ook een nachtopeningRichh schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:10:
[...]
Heeft Mediamarkt Hengelo een nachtopening dan?
Jeetje waarom vind ik dit soort dingen nergensmortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:11:
[...]
Mediamarkt Apeldoorn heeft ook een nachtopening
Kak, misschien dan toch maar die kant op touren vanavond
Heb hem gisteren gepreorderd en kreeg vanmiddag ook dat hij bij post nl was aangemeld. Heb jij inmiddels ook al bevestiging dat die wordt verzonden?Westland1940 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:50:
Wat is dat MM aan het doen? Ik zag net iemand die zei dat hij vandaag de game had besteld daar en al zag dat de game verzonden was. Ik heb de game een aantal dagen geleden besteld maar nog geen verzendbevestiging gezien.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
BlazeMuis schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:09:
[...]
Wist niet dat MediaMarkt Hengelo een nachtopening had, misschien toch maar ff gaan dan, als de vriendin daar zin in heeft haha.
https://www.facebook.com/events/245186356155672/Richh schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:10:
[...]
Heeft Mediamarkt Hengelo een nachtopening dan?
Edit: https://www.facebook.com/events/245186356155672![]()
Evenement op Facebook van MediaMarkt zelf.
Als jullie 'm maar niet voor m'n neus wegkapen dan
Edit: Ah, al gezien dus
Staat gewoon op de informatie pagina van de winkel https://www.mediamarkt.nl...Apeldoorn,139952,-11.html en op Facebook https://www.facebook.com/events/1047290925432622/Richh schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:13:
[...]
Jeetje waarom vind ik dit soort dingen nergensThnx
Kak, misschien dan toch maar die kant op touren vanavond
Ik hoorde dat de installatie vd de disc versie zo'n twee uur duurt, dus de kans is klein dat ik morgen aan spelen toekom. Wordt dan zondag... heb ik wel iets om naar uit te kijken
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik heb al die winkelpagina's niet afgezocht neemortael schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:14:
[...]
Staat gewoon op de informatie pagina van de winkel https://www.mediamarkt.nl...Apeldoorn,139952,-11.html en op Facebook https://www.facebook.com/events/1047290925432622/
Gamer.nl ofzoiets had een lijstje met nachtopeningen, dan moest ik naar Leeuwarden toe. Maar die lijst was dus niet compleet.
Uiteindelijk deze gevonden: https://www.facebook.com/...events/?ref=page_internal
Maar daar staat Arnhem en Apeldoorn weer niet bij

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 25-10-2018 21:20 ]
Nee, nog steeds niet. Ik zie de bui gvd al hangen. Er staat nog steeds "Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.".Leoon. schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:13:
[...]
Heb hem gisteren gepreorderd en kreeg vanmiddag ook dat hij bij post nl was aangemeld. Heb jij inmiddels ook al bevestiging dat die wordt verzonden?
Ik zie daar die van Arnhem gewoon tussen staan hoorRichh schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:17:
Uiteindelijk deze gevonden: https://www.facebook.com/...events/?ref=page_internal
Maar daar staat Arnhem en Apeldoorn weer niet bijdie heeft een eigen events-facebook
Gaat ontzettend tegenvallen dicht laten zitten en doorverkopen.bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:32:
Vanmiddag Bol besteld en inmiddels onderweg. Ik ben benieuwd.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Gameshop Twente (Enschede) houdt ook een nachtopeningBlazeMuis schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:09:
[...]
Wist niet dat MediaMarkt Hengelo een nachtopening had, misschien toch maar ff gaan dan, als de vriendin daar zin in heeft haha.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Jij bent hier ook gewoon net zo erg als in het crypto-topicFlagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:33:
[...]
Gaat ontzettend tegenvallen dicht laten zitten en doorverkopen.
Haha uhm sorrie?Richh schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:33:
[...]
Jij bent hier ook gewoon net zo erg als in het crypto-topic
Daar heb ik al heul lang niks meer gepost trouwens, da's echt continu herhaling van verzonnen theorieën en affikken van alles wat niet het favoriete cryptomuntje van de dag is.
[ Voor 30% gewijzigd door Flagg op 25-10-2018 21:35 ]
Thnx! Nog 146 minuten-SaveMe- schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:15:
Voor wie vanavond/vannacht allemaal gaan spelen: Have fun!
Ja is ook lastig natuurlijk. Korte samenvatting: Spoilers make you enjoy stories more.
[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 25-10-2018 21:36 ]
En dan?Donstil schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:34:
[...]
Thnx! Nog 146 minuten
[...]
Ja is ook lastig natuurlijk. Korte samenvatting: Spoilers make you enjoy stories more.
Joh het zou me niks verbazen. Ik vind de beste GOTY's tot nu toe allemaal borefests die aanvoelen als werken.Flagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:33:
[...]
Gaat ontzettend tegenvallen dicht laten zitten en doorverkopen.
Ik heb de download versie al een paar dagen geleden binnen gehaald en kan (los van een day 1 patch) gelijk beginnen, toch?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Omdat veel mensen nog waarde hechten aan een hoesje, waaronder ik.Smobbo schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:43:
Waarom gaan er zovelen nog voor de disc versie die je dan al dan niet op tijd geleverd krijgt?
Ik heb de download versie al een paar dagen geleden binnen gehaald en kan (los van een day 1 patch) gelijk beginnen, toch?
Ik verwacht nog een kleine patch, ik heb voor de standaard Ed 88,1 GB gedownload en 10 mb voor de pré order bonussen.Smobbo schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:43:
Waarom gaan er zovelen nog voor de disc versie die je dan al dan niet op tijd geleverd krijgt?
De update zit al in de preload.Justin2000 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:45:
[...]
Ik verwacht nog een kleine patch, ik heb voor de standaard Ed 88,1 GB gedownload en 10 mb voor de pré order bonussen.
VerzameldrangSmobbo schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:43:
Games staan netjes allemaal naast elkaar. Dat eventjes extra wachten is geen probleem
Het valt mij vooral op dat alle hedendaagse games op elkaar lijken. Open (achtige) wereld met opdrachtjes. Spider-Man, Assassins creed, shadow of the Tomb Raider, rdr2, zelfs god of war. Het begint saai te worden.bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:42:
[...]
Joh het zou me niks verbazen. Ik vind de beste GOTY's tot nu toe allemaal borefests die aanvoelen als werken.
Ja dat was in de tijd van de platformers wel anders, of nee.. ik bedoel de FPS..oh..nee..ik bedoel RPG's..oh.. wacht..giantgiantus schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:57:
[...]
Het valt mij vooral op dat alle hedendaagse games op elkaar lijken. Open (achtige) wereld met opdrachtjes. Spider-Man, Assassins creed, shadow of the Tomb Raider, rdr2. Het begint saai te worden.
Wacht maar tot Red Dead Online een battle royal mode krijgt, dat zal pas uniek zijnAlcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:59:
[...]
Ja dat was in de tijd van de platformers wel anders, of nee.. ik bedoel de FPS..oh..nee..ik bedoel RPG's..oh.. wacht..
apple of android?Hindelaufen schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:57:
De companion app staat al in de appstore!
Bij mij niet alleen de unofficial scam app zo te zien. Hoe heet ie bij jou?Hindelaufen schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:57:
De companion app staat al in de appstore!
Fair enough. Maar vroeger was god of war 10 uur pure actie. Nu light RPG. Vroeger had je gewoon een lineaire shooter, nu far cry 5 light RPG. Vroeger had je Mario een platformer, nu is het semi open wereld.Alcmaria schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:59:
[...]
Ja dat was in de tijd van de platformers wel anders, of nee.. ik bedoel de FPS..oh..nee..ik bedoel RPG's..oh.. wacht..
Okegiantgiantus schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 21:57:
[...]
Het valt mij vooral op dat alle hedendaagse games op elkaar lijken. Open (achtige) wereld met opdrachtjes. Spider-Man, Assassins creed, shadow of the Tomb Raider, rdr2, zelfs god of war. Het begint saai te worden.
Meestal maakt mediamarkt tot een uur of 23:00-00:00 bestellingen klaar voor verzending. Ik zou de hoop nog niet opgevenBeatz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:14:
Weet iemand of dit nog wordt verstuurd vandaag?
---------------------------------------------------------------
Mediamarkt: Bestelling verzonden naar magazijn
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Red Dead Redemption 2 | PlayStation 4
---------------------------------------------------------------
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Android vooralsnog niet beschikbaar.
https://www.rockstargames.com/reddeadredemption2/downloads
Bij de digitale download zit de day one patch er al inshakespeare schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:04:
klopt het dat die de day one patch pas download als die unlocked is ? OMFG
RDR2 Companion. Zeker weten de echte. Ios.Flagg schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:01:
[...]
Bij mij niet alleen de unofficial scam app zo te zien. Hoe heet ie bij jou?
Het boek was beter.NotSoSteady schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:06:
Je kan in de app ook de officiële digital guide kopen voor maar 10,99 euro.
Dit topic is gesloten.
Wat hier wel mag:
-slowchatten
-speculeren
-ouwehoeren over pre-orders, nachtopeningen en preloaden.
Wat niet mag:
-Trollen
-Op de man spelen.
-Zaken bespreken die NIETS met RDR2 te maken hebben.
Inhoudelijke discussie over RDR2 kan in [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2