Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:38
Ben benieuwd of mijn normale Xbox One het spel soepel kan draaien, ga er van uit van wel. Maar vroeger met de PS3 en GTA V had ik toch wel last van framedrops op sommige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
New Yorker schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:29:
Voor echte 4k60fps haal ik hem opnieuw voor pc.
X en ps4 kan het max op 30 fps?
Gezien de resolutie lijk mijn 30fps bij deze game het maximale.

Bij dit type game zie ik persoonlijk nou niet echt de meerwaarde van 60fps.Bij bv games als DOOM & Devil May Cry vind ik 60fps wel een must.

Denk dat hij op de standaard Xbox One & PS4 wel 30fps[Misschien minder strak dan hun grote broers] loopt maar dan wel in 1080p/900p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
jori040 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:59:
[...]

Gezien de resolutie lijk mijn 30fps bij deze game het maximale.

Bij dit type game zie ik persoonlijk nou niet echt de meerwaarde van 60fps.Bij bv games als DOOM & Devil May Cry vind ik 60fps wel een must.

Denk dat hij op de standaard Xbox One & PS4 wel 30fps~~~[Misschien minder strak dan hun grote broers] loopt maar dan wel in 1080p/900p.
Geen meerwaarde van 60 fps ?!

60 fps tov 30 fps is altijd een zware meerwaarde ongeacht welk ''type'' game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Marshalty schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:44:
[...]

Geen meerwaarde van 60 fps ?!

60 fps tov 30 fps is altijd een zware meerwaarde ongeacht welk ''type'' game.
Dus als jij moet kiezen ga jij voor 60fps ipv 4k.
Dat betekend niet dat iemand anders dat ook moet ;)

Jori zal wel bedoelen dat een Doom dus wel op 60fps ipv 4k gespeeld wordt, en dit spel zich meer leent voor de 4k setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
vosss schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 01:29:
[...]

GTA IV was anders een brakke poort van heb ik jou daar. Die draaide destijds echt voor geen ene meter op recente hardware.

GTA V deden ze het een stuk beter mee.

Ik vind je conclusie een beetje voorbarig dus om te stellen dat PC gamers geen brakke console port krijgen. Als ze hem überhaupt al krijgen.
Rockstar heeft goed geleerd van GTA IV, en die fout niet herhaald in GTA V. Het is daarom niet onbedenkelijk dat toekomstige ports ook prima in elkaar zullen zitten.

Het was dan ook geen conclusie, maar een verwachting :) ik ga er simpelweg van uit dat een RD2 port prima in orde zal zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
kleefei schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Ik reageer alleen op het feit dat Jori zei dat 60 fps geen meerwaarde heeft tov 30 fps in sommige type games.

Resolutie heb ik het niet over gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
New Yorker schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:29:
Voor echte 4k60fps haal ik hem opnieuw voor pc.
X en ps4 kan het max op 30 fps?
Mits ie voor de PC komt :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Laten we er geen PS4 vs Xbone vs PC of HDR vs 4K discussie van maken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
Chaoss schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:42:
Laten we er geen PS4 vs Xbone vs PC of HDR vs 4K discussie van maken.
Ik heb het zelf niet gelezen maar als je meer info wil.. let wel, spoilers aanwezig

https://www.pu.nl/artikelen/feature/vijf-indrukwekkende-dingen-die-we-meemaakten-in-red-dead-redemption-2/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
kleefei schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Jori zal wel bedoelen dat een Doom dus wel op 60fps ipv 4k gespeeld wordt, en dit spel zich meer leent voor de 4k setting.
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12
XWB schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:53:
[...]

Rockstar heeft goed geleerd van GTA IV, en die fout niet herhaald in GTA V. Het is daarom niet onbedenkelijk dat toekomstige ports ook prima in elkaar zullen zitten.

Het was dan ook geen conclusie, maar een verwachting :) ik ga er simpelweg van uit dat een RD2 port prima in orde zal zijn.
Dat denk ik ook hoor. GTA V was prima inderdaad. :)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Deze preview is erg vermakelijk om te lezen. Geschreven door iemand die de 6 uur durende preview gebruikt heeft om een vishengel te zoeken. :P

Geen spoilers over de mainquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 00:10:
Deze preview is erg vermakelijk om te lezen. Geschreven door iemand die de 6 uur durende preview gebruikt heeft om een vishengel te zoeken. :P

Heerlijk verhaal, laat zien hoe vrij en levend de wereld is en dat je kan doen waar je zin in hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nog 3 weken Cowboys *O*

Een plaatje om het te vieren:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/98lJGmUaZXXkpB48qeDmHL24/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17

Geniaal, echt een leuk stukje om te lezen zonder story spoilers te krijgen. Je krijgt wel een goede indruk van de wereld zoals Rockstargames die gemaakt heeft. Ook dat stuk over dat het paard een bepaalde setting niet leuk vindt, erg mooie details.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-08 11:42

Oh geweldig, nu ben ik nog meer hyped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mooi verhaal toch _O-

Ik hoop echt dat de game aanvoelt als een soort van Cowboy survival game (zonder dat het irritant wordt zoals in echte survival games als ARK), beetje verkennen, jagen, resources verzamelen, nieuwe items kopen of craften, je kamp onderhouden en upgraden en je paard onderhouden en 'upgraden', Grote kans dat ik hier na de introductie de eerste uren aan ga besteden :+

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 05-10-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48

Ik vond met name het verhaaltje over het overvallen van die winkel wel mooi haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Chaoss schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:47:
Mooi verhaal toch _O-

Ik hoop echt dat de game aanvoelt als een soort van Cowboy survival game (zonder dat het irritant wordt zoals in echte survival games als ARK), beetje verkennen, jagen, resources verzamelen, nieuwe items kopen of craften, je kamp onderhouden en upgraden en je paard onderhouden en 'upgraden', Grote kans dat ik hier na de introductie de eerste uren aan ga besteden :+
Denk dat ik mijzelf moet dwingen het verhaal te gaan volgen, anders wordt het echt niks. Kans is groot dat ik begin met de beste bedoelingen, vervolgens afgeleid wordt door voorbijganger die wat leuks te melden heeft en ik 6 uur later besluit om nu dan toch echt het verhaal te gaan volgen.

Maar ik heb hem zojuist gepreorderd nu maar hopen dat ik niet een week na de launch een "oh wacht ff rdr2 zo toch uitkomen?" momentje heb. Zou ook niet de eerste keer zijn. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
Flagg schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:46:
[...]

Denk dat ik mijzelf niet dwingen het verhaal te gaan volgen, anders wordt het echt niks. Kans is groot dat ik begin met de beste bedoelingen, vervolgens afgeleid wordt door voorbijganger die wat leuks te melden heeft en ik 6 uur later besluit om nu dan toch echt het verhaal te gaan volgen.

Maar ik heb hem zojuist gepreorderd nu maar hopen dat ik niet een week na de launch een "oh wacht ff rdr2 zo toch uitkomen?" momentje heb. Zou ook niet de eerste keer zijn. :P
Ik heb dit dus altijd met games van Bethesda.

Heb dus nog steeds niet Skyrim uitgespeeld, maar wel 130 uur speeltijd :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Wat ik wel hoop is dat solo op pad gaan niet teveel nadelige gevolgen heeft. Het eerste wat ik ga doen is die bende uitzwaaien. Geen zin om die klaplopers tevreden te moeten houden, dat paard is wel voldoende en ook die moet zorgen dat ie meerwaarde biedt ten opzichte van een paardenbiefstuk.

*Zingt iets met poor lonesome cowboy* :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:56
Kon ik maar 3 weken in winterslaap, al die previews die nu online komen, kan echt niet meer wachten :9~
Vorige week maar een Xbox One hier uit V&A gehaald. Was nog aan het twijfelen over een One X, maar dat zou pas leuk zijn met een nieuwe tv en dat werd een beetje duur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Wat ik hoop is dat je ook een goudmijn kunt kopen / maken om. ( secret map om een goede plaats te vinden ) Mijn kopen, beetje dynamiet erin gooien , hired muscle om het te beschermen of ergens bij een rivier iets opzetten om daar goud te delven.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12

Goed verhaal oOo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Die spoilervrije previews zijn echt een genot om te lezen, man wat moet deze game een immersie gaan geven.

Fast forward 3 weken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Flagg schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:17:
Wat ik wel hoop is dat solo op pad gaan niet teveel nadelige gevolgen heeft. Het eerste wat ik ga doen is die bende uitzwaaien. Geen zin om die klaplopers tevreden te moeten houden, dat paard is wel voldoende en ook die moet zorgen dat ie meerwaarde biedt ten opzichte van een paardenbiefstuk.

*Zingt iets met poor lonesome cowboy* :P
Heeft geen nadelige gevolgen, wel voordelen als je het wel doet.

Dat kamp lijkt me juist leuk, beetje gesprekken aangaan, rond het kampvuur zitten, kamp upgraden etc. Ik vindt het altijd wel wat hebben als je in een open wereld een 'thuis' hebt. Ik ga het afwisselen met zelf op pad gaan.

Ik hoop dat je na verloop van tijd een huis/boerderij kunt kopen maar realistisch gezien denk niet dat dit in de game zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In de game ga ik gewoon echt gangmember zijn, en dan van de loyale soort. In online zal ik juist kiezen voor het solistische opereren. Eerste tijd zal dat echt rondtrekken zijn en met weinig geld werken, zoals het toen vaak echt was. Ik hoop wel een beetje op contact missies, eenvoudig bountyhunten, en vooral weinig grieving. Dat gedeelte van GTA was ik al heel snel erg zat. (Daarom dus lekker laatste jaar of zo bijna alleen op solo servers gezeten.)
Wat wel tof zou zijn is als je uiteindelijk een posse kon maken met ook npc members in online.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Chaoss schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:09:

...
Ik hoop dat je na verloop van tijd een huis/boerderij kunt kopen maar realistisch gezien denk niet dat dit in de game zit :P
Msch in de online variant, net als in GTA Online :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Chaoss schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:09:
[...]

Heeft geen nadelige gevolgen, wel voordelen als je het wel doet.

Dat kamp lijkt me juist leuk, beetje gesprekken aangaan, rond het kampvuur zitten, kamp upgraden etc. Ik vindt het altijd wel wat hebben als je in een open wereld een 'thuis' hebt. Ik ga het afwisselen met zelf op pad gaan.

Ik zit meer te denken aan een bordeel. Maar een boerderij is ook leuk. :P

En overal waar ik een kampvuurtje kan maken en water voor mijn paard heb is thuis.

Afbeeldingslocatie: https://images.fineartamerica.com/images/artworkimages/mediumlarge/1/clint-eastwood-lanaya-smiley.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 19:59
Hoe komen mensen erbij dat er "grinden" in zou zitten en of dat het tevreden houden van het kamp iets vervelends zou zijn, dat is zo niet rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vergeten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat was best wel iritant ja :P voelde ook totaal niet alsof het bij de game hoorde.

Maar alles wat ik tot nu toe van RDR2 heb gezien/gelezen valt het wel mee. Rockstar hamert er ook echt op dat het optioneel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

GovertNL schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:22:
[...]

Dan zullen meer filialen van de MediaMarkt dat toch wel gaan organiseren?
Lijkt me ook, volgens mij mag elke MM het zelf bepalen maar ik denk dat die in grotere steden er zeker aan mee gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Enigszins ontopic blijven aub

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 08-10-2018 10:45 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga eerst aan Shadow ot Tomb Raider beginnen en die ga ik eerst uitspelen. Hopelijk lukt het me om deze game zolang in de seal te laten zitten. Ben 'bang' dat dit de GOTY gaat worden, en dat in een jaar met zulke geweldige games!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

het is me lang gelukt om uit de "hypetrain" te blijven, maar gisteren de ultimate edition gepreorderd via de PS store...nu is het aftellen begonnen.

ik twijfel hoe ik hem ga spelen...als good cowboy of gewoon alles en iedereen killen, optrekken met de crew of juist solo gaan.

hoe gaan jullie hem het eerst spelen?

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Rockstar is nog wel het strengste uitgeverij van de hele game business met het breken van de streetdates. In de tijd van GTA4 gingen er mega boetes uit naar winkels die het eerder verkochten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 15:47
Nutterd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:54:
het is me lang gelukt om uit de "hypetrain" te blijven, maar gisteren de ultimate edition gepreorderd via de PS store...nu is het aftellen begonnen.

ik twijfel hoe ik hem ga spelen...als good cowboy of gewoon alles en iedereen killen, optrekken met de crew of juist solo gaan.

Ik zie per situatie wel wat "goed voelt" Ga er niet van te voren met de insteek in om juist alleen good/bad te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Tim01 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

Ik zie per situatie wel wat "goed voelt" Ga er niet van te voren met de insteek in om juist alleen good/bad te zijn
In RDR1 werd je best gedemotiveerd om bad te zijn, het voelde beter om goed te zijn.

Ik denk dat ik eerst goed speel (daar voel ik me zelf ook beter bij) en msch daarna als slechterik.

Hoewel er vast ook mensen zijn die het fantastisch vinden om onschuldige mensen op gruwelijke wijze om te brengen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de game niet op de voet gevolgd zoals sommigen hier, maar kun je inderdaad echt goed of slecht gaan zoals in inFAMOUS of een echte diepe RPG? Volgens mij is het centrale verhaal gewoon lineair toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bram1984 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:53:
Ik heb de game niet op de voet gevolgd zoals sommigen hier, maar kun je inderdaad echt goed of slecht gaan zoals in inFAMOUS of een echte diepe RPG? Volgens mij is het centrale verhaal gewoon lineair toch?
Je hebt een soort van fame die positief of negatief kan zijn en die beïnvloed hoe mensen op je reageren, of ze je willen helpen of dingen willen verkopen etc.

Mainquest zal niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Het schijnt dat als je speelt zonder minimap(/hud) NPC's niet zeggen dat je naar X moet maar in plaats daarvan omschrijven hoe je daar moet komen zodat je dus op kenmerken in het landschap moet letten.

Ik hoop dat het waar is. Mooie toevoeging.

https://www.reddit.com/r/...re_players_i_was_already/

De bron is een Belgisch tijdschrift:

Afbeeldingslocatie: https://www.beern.ink/storage/excerpt-rdr2.jpg

Volledige pagina's: pagina 1 & pagina 2 (mogelijke spoilers)

[ Voor 25% gewijzigd door The_Worst op 08-10-2018 15:32 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
The_Worst schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:25:
Het schijnt dat als je speelt zonder minimap(/hud) NPC's niet zeggen dat je naar X moet maar in plaats daarvan omschrijven hoe je daar moet komen zodat je dus op kenmerken in het landschap moet letten.

[Afbeelding]

Heb de 1ste Red Dead niet gespeeld:Als je wel met minimap speelt loopt er dan een lijn naar die missie ?

Bv bij Horizon kreeg je te veel info op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

jori040 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:48:
[...]

Heb de 1ste Red Dead niet gespeeld:Als je wel met minimap speelt loopt er dan een lijn naar die missie ?

Bv bij Horizon kreeg je te veel info op de map.
Je kan de 'lijn' in GTA:V uitzetten dus als die aanwezig is in RDR2 dan zal dat ook vast wel mogelijk zijn.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
@The_Worst

Precies die lijn heb je zo weer bij de hand als je dat wil.Ik ben fan zoals ze dat bij Fallout doen.

[ Voor 128% gewijzigd door jori040 op 08-10-2018 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Nutterd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:54:

Ga in eerste instantie gewoon op mijn eigen instinct af, zal wel voornamelijk de good guy zijn maar kan ook wel eens anders lopen :P

Ben wel van plan om het kamp goed te onderhouden, ik denk dat ik dat toch wel als een gezellig terugvalpunt ga zien.

Nog wel even zien hoe dat uitwerkt net die killcam, good guy is leuk maar ik ben ook niet vies van een beetje gory killcam, ik kan mijzelf voorstellen dat als de camera continue inzoomed op Arthur zelf dat dat op een gegeven moment begint te vervelen.

Even zien hoe dat uit gaat pakken ingame.

[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 08-10-2018 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

Dat is wel heel tof _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 19:59

[Afbeelding]

Mmm zou heel vet zijn maar eigelijk geloof ik het niet. Dit was trouwens ook mijn grootste minpunt van the Witcher 3.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Om de gezonde spanning tot 26 oktober iets te snijden een wallpaper voor telefoons gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kw4Ce5q.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door MrAelon op 09-10-2018 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NenF2018
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minimap en zo mogen van mij wel hoor. Tis tenslotte toch een game en een beetje 'automatisering' mag wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh? Dat staat er toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
Ik door mijn feedback over magazines vrees ik - mijn excuses.
Om over RDR2 nog te spreken; in de trailer zie je op een bepaald moment dat er een soort van heatmap is over vijanden. Zou dit een upgrade zijn van het deadeye-systeem zoals je in RDR1 3 etappes doorging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja er zijn nou 5 fases. Ik neem aan dat deze vrij vroeg zit. Het maakt het iets eenvoudiger, maar over het algemeen weet je toch wel waar de zwakke plekken van de mens zitten. Ik had vooral het idee dat ze dit deden om de 'dick shot' te promoten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 16:05
Voor de mensen die in de omgeving van Drachten wonen. Ik heb zonet via de WhatsApp van MediaMarkt Drachten te horen gekregen dat zij van plan zijn een nachtopening te houden voor Red Dead Redemption 2. Dat wordt dus een nachtje doorhalen!

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat had ik ook al gepost :P

Heb zelf vrij gevraagd voor die vrijdag maar een directe collega had ook al een aanvraag staan, gaat niet lukken ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
FYI, MM Leeuwarden heeft bevestigd dat er een nachtverkoop is met added bonus dat de eerste 100 man een goodiebag krijgen. Drachten is niet bevestigd door Facebook team van MM, in tegenstelling tot eerder bericht. Wellicht dat dat nog wel komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

MrAelon schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:20:
FYI, MM Leeuwarden heeft bevestigd dat er een nachtverkoop is met added bonus dat de eerste 100 man een goodiebag krijgen. Drachten is niet bevestigd door Facebook team van MM, in tegenstelling tot eerder bericht. Wellicht dat dat nog wel komt.
Ik heb van Drachten een bevestiging per mail dat ze een nachtopening doen:
Beste meneer Wijbenga,

MediaMarkt Drachten zal inderdaad een nachtopening gaan organiseren voor de release van Red Dead Redemption 2. Dit zal op 26 oktober plaatsvinden. Voor de openingstijden kunt u het beste onze facebookevent en onze instagrampagina mediamarktdr8888 in de gaten houden.

Hopelijk tot dan!

Met vriendelijke groet,

Klantenbalie
MediaMarkt Drachten

[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 10-10-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Chaoss schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:34:
[...]

Ik heb van Drachten een bevestiging per mail dat ze een nachtopening doen:

[...]
Ah, top. Dan zijn ze van elkaar niet goed op de hoogte! Bedankt voor de extra info. En tot dan waarschijnlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i_machine
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-07 08:16
Volgens een reactie op de Facebook pagina van Game Mania België komt er een donderdagrelease, alle versies zouden op te halen zijn vanaf 18u in de winkels. Nog wel officieel te bevestigen.

Linkje: https://www.facebook.com/...2782&notif_t=feed_comment

Edit: volgens Game Mania BE komt er toch geen donderdagrelease...

[ Voor 9% gewijzigd door i_machine op 11-10-2018 09:15 . Reden: foute info ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Modbreak:Omdat het hier al redelijk vervuild raakt met slowchat en kleine mededelingen heb ik het Het grote Red-Dead-Redemption-2 slowchat topic aangemaakt. Daar kun je kleine mededelingen over de pre-order etc kwijt.

Dit topic is bedoeld voor de inhoudelijke discussie over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:47
Ik zag dit net op de fb pagina van RDR2:
Carry single handed pistols, revolvers and the single handed Sawed-Off Shotgun in your holsters. Upgraded and reinforced hostlers will protect the weapons from degradation against the elements while Off-Hand Holsters give you the ability to dual wield.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/43636822_1314824198657363_3192370017689665536_o.jpg?_nc_cat=100&oh=e0ad73668b0d93261df627646bb29ac8&oe=5C5F69B0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Vooral een erg sterk eerste seizoen, zeker het kijken waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
De trophies voor RDR2 zijn gelekt.. Let op: SPOILERS! :)
https://forum.psnprofiles...-another-early-copy-game/

https://i.imgur.com/WB5ncPh.png

[ Voor 9% gewijzigd door Vince22 op 11-10-2018 07:25 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:34
Ik ga het absoluut niet bekijken. Normaal geef ik niets om trophies maar dit spel is een uitzondering! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
D. Ninjai schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:32:
[...]

Ik ga het absoluut niet bekijken. Normaal geef ik niets om trophies maar dit spel is een uitzondering! :7
Ik kan het ook over mn hart verkrijgen om te kijken hoor... ik deel alleen 8)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
*knip*Babbelen over download tijden etc kan in het slowchat topic

Maar goed, wat zijn jullie plannen eigenlijk, gelijk rushen door de story of juist heel kalm aan?

Ik ga het heel slow en rustug spelen. missietje en dan weer wat jagen en in het kamp rondhangen, omgeving verkennen en dat soort dingen. Volgens mij werkten die gangs niet in een heel hoog tempo overvallen en zo af. Juist low profile en dan eens in de zoveel tijd iets doen. Maar niet zoveel dat je gelijk ook het leger achter je aankrijgt bijvoorbeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 11-10-2018 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

ArthurMorgan schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:44:
~[mbr]*knip*Babbelen over download tijden etc kan in het slowchat topic~[/mbr]

Maar goed, wat zijn jullie plannen eigenlijk, gelijk rushen door de story of juist heel kalm aan?

Ik ga het heel slow en rustug spelen. missietje en dan weer wat jagen en in het kamp rondhangen, omgeving verkennen en dat soort dingen. Volgens mij werkten die gangs niet in een heel hoog tempo overvallen en zo af. Juist low profile en dan eens in de zoveel tijd iets doen. Maar niet zoveel dat je gelijk ook het leger achter je aankrijgt bijvoorbeeld.
Ik ga denk ik zo snel mogelijk een overval of hiest proberen te doen, ben hier zo benieuwd na.
Hierna denk ik dat ik ook inderdaad ga explore en hunten e.d.

Ga lekker beginnen met de bad guy te spelen, zou je ook 2 saved games tegelijk kunnen spelen?
Bad guy werd in RDR1 beetje ontmoedigd vond ik, hopelijk niet in 2 >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Ik ga sowieso starten met een dikke bar fight...daarna probeer ik de good guy te zijn(ben benieuwd voor hoelang)

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb ze bekeken en verraden eigenlijk niet echt iets.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

The Guardian heeft een mooie hands-on geplaatst (spoiler vrij): https://amp.theguardian.c...adventure-realism-preview

En NPC's schijnen altijd aan te geven hoe je ergens moet komen. Schijnbaar viel het de reviewer alleen meer op omdat er geen map was.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/hilqtvsr0er11.jpg

Edit:
Mogelijke 3GB day-1 patch. Degene die de trophies gelekt heeft, heeft dit gemeld.

[ Voor 11% gewijzigd door The_Worst op 11-10-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 3GB is zo binnen, maar dan het copying daarna ... :F

Van de week nog met Shadow of the Tomb Raider patch, binnen een minuut binnen en dan 15 minuten copying ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Of die patch nu 3Gb is of 20 maakt me niet uit. Hoe minder bugs hoe beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste negatieve punt ontdekt.

Al die online trophies ;w

Die trophies kunnen me nu dus in geheel gestolen worden. Wel enorme misser als je het mij vraagt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2018 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Screenshot van vandaag, het gebouw links is waarschijnlijk zo'n gebouw wat steeds verder afgemaakt wordt naarmate de game vordert.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9WUffswrteAg9Pf98sY0S6f4/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:52:
[...]

Eerste negatieve punt ontdekt.

Al die online trophies ;w

Die trophies kunnen me nu dus in geheel gestolen worden. Wel enorme misser als je het mij vraagt.
ah waar ik al bang voor was, online achievements :(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
Chaoss schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:05:
Screenshot van vandaag, het gebouw links is waarschijnlijk zo'n gebouw wat steeds verder afgemaakt wordt naarmate de game vordert.

[Afbeelding]
Hier ogen de graphics toch wel een stuk minder dan wat we allemaal hebben gezien he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

EvertonPride schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:56:
[...]

Hier ogen de graphics toch wel een stuk minder dan wat we allemaal hebben gezien he.
Woa, dit is deadeye dus heeft dat vage filter over het beeld.

Ik geloof niet dat Rockstar een downgrade heeft gedaan ten opzichte van de andere screenshots of de gameplay trailers.

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2018 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
EvertonPride schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:56:
[...]

Ik vond vooral de graphics bij die gast die beschoten wordt niet heel goed. maar is inderdaad Dead Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Chaoss schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:00:
[...]

Woa, dit is deadeye dus heeft dat vage filter over het beeld.

Ik geloof niet dat Rockstar een downgrade heeft gedaan ten opzichte van de andere screenshots of de gameplay trailers.
Ja en het is ook bekend gemaakt dat de gameplay trailer op een PS4 pro is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

Misschien domme vraag, maar wat is daar zo erg aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gnauw schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

Ben niet zo blij met online achievements omdat ik niet zo'n online gamer ben en toch graag mijn games 1000/1000 wil halen. Online ben je zo afhankelijk van verschillende factoren en anderen,

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 12-10-2018 11:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gnauw schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

Dat je verplicht wordt om online te gaan spelen voor de trophies. Je kunt dus geen platinum halen zonder online te gaan spelen.

Ik heb zelf niets met trophies, ik kijk er niet eens naar, maar ik snap niet waarom er niet een platinum trophy is voor alleen single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:19:
[...]

Dat je verplicht wordt om online te gaan spelen voor de trophies. Je kunt dus geen platinum halen zonder online te gaan spelen.

Ik heb zelf niets met trophies, ik kijk er niet eens naar, maar ik snap niet waarom er niet een platinum trophy is voor alleen single player.
Bedoel je nu verplicht online of verplicht MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

En dan zelfs een van level 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gnauw schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:35:
[...]

Bedoel je nu verplicht online of verplicht MP.
Multiplayer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Deze informatie is inmiddels alweer ontkracht. De persoon die de trophies heeft gelekt schijnt alleen maar lopen te trollen en heeft het spel nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:09:
[...]

Deze informatie is inmiddels alweer ontkracht. De persoon die de trophies heeft gelekt schijnt alleen maar lopen te trollen en heeft het spel nog niet.
ah bedankt voor je reactie! hiermee houden we de roddels van dit forum :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Maar als ik ze zo bekijk dan zijn het niet hele lastige MP-trophies, met uitzondering rank 50 halen want ik heb geen idee hoeveel uren je er wel niet in moet stoppen. Desondanks ben ik er ook niet heel blij mee, moet er speciaal PS Plus voor aanschaffen maar ik wil het wel proberen of het wat is.

Hier nog een plaatje van de volledige hud:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/yYG2FW9h/hudrdr.png
Vlnr: Health, stamina, deadeye, stamina paard, health paard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Sluw schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:14:
[...]

Ja en het is ook bekend gemaakt dat de gameplay trailer op een PS4 pro is gemaakt.
De laaste trailer? Heb je hier mischien een bron van? Ik had op reddit gelezen dat de eerste trailer juist op een reguliere ps4 was getoond, maar daar stond ook geen bron bij.

Niet dat het me veel uitmaakt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Sipio schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:08:
[...]

De laaste trailer? Heb je hier mischien een bron van? Ik had op reddit gelezen dat de eerste trailer juist op een reguliere ps4 was getoond, maar daar stond ook geen bron bij.

Niet dat het me veel uitmaakt overigens.
Bron

Maakt verder inderdaad ook niet uit, heb zelf helaas geen pro, als er maar geen/weinig framedrops in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
The_Worst schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 12:09:
[...]

Los daarvan is 50GB niet ongebruikelijk anno 2018, dus waarom dat nieuwswaardig zou zijn ontgaat mij een beetje.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

50Gb zou ik zelfs aan de kleine kant vinden gezien de content en de grote van de wereld. Ik las op Reddit dat er mensen hun pre-order hadden geannuleerd toen ze er achter kwamen dat de game 50Gb ipv 105Gb zou zijn 8)7

Uiteindelijk boeit het me niet of de game nu 50 of 100Gb is. Als de game maar goed is.

Op de doos van de PS4 staat wel 105Gb maar dat zal niet de uiteindelijke grote zijn, je hebt op de PS4 altijd extra ruimte nodig die alleen tijden de installatie wordt gebruikt. Maar het zou me niet verbazen als de eigenlijke installatie 70-80Gb is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:55:
Ik las op Reddit dat er mensen hun pre-order hadden geannuleerd toen ze er achter kwamen dat de game 50Gb ipv 105Gb zou zijn 8)7
Haha serieus? waar annuleren mensen hun games tegenwoordig allemaal wel niet voor 8)7
Moest even hard lachen toen ik dit las, als ze er achter komen dat dit een roddel was zullen ze zichzelf wel hard tegen het hoofd slaan >:)

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 12-10-2018 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gisteren ook op Reddit een oproep ook te annuleren omdat sommige employees van Rockstar klaagden over hun werkomstandigheden.

Bizarre lui lopen daar rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Sluw schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:37:
[...]

Bron

Maakt verder inderdaad ook niet uit, heb zelf helaas geen pro, als er maar geen/weinig framedrops in zitten.
Cheers, ja weinig framedrops vind ik ook het belangrijkste, Fallout4 was echt vreselijk soms vond ik.

Nog 2 weken en we zullen zien maar heb er wel vertrouwen in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D. Ninjai
offtopic:
Dat is niet het enige probleem en je kunt afvragen of er dan nog wel passie bij komt kijken. Maar wat je erover leest is moeilijk te bepalen wat waar is of niet en het is een kleine groep. Is idd offtopic.

Ze houden echt niet in qua gore:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/D071MHwL/D724-B403-E75-B-46-A4-979-E-CD9-DB9-A4-BDDA.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/5yPQktGW/0079-B8-AC-EC73-4351-9-EEF-AC9-DD941-EBD6.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D. Ninjai schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:40:
offtopic:
Dat is niet het enige probleem en je kunt afvragen of er dan nog wel passie bij komt kijken. Maar wat je erover leest is moeilijk te bepalen wat waar is of niet en het is een kleine groep. Is idd offtopic.

Ze houden echt niet in qua gore:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Alleen maar goed :)

Pagina: 1 ... 8 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.