PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
In-game ga je het waarschijnlijk nooit zien maar jammer dat de hand door de hoed gaat:Chaoss schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:51:
Meer info over de wapens incl screens en animaties: https://www.rockstargames...mption2/features/weaponry
https://www.rockstargames...182180ebc5e1f1ae04e7d.mp4
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Zo die animaties zijn wel echt lekker hoor.Chaoss schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:51:
Meer info over de wapens incl screens en animaties: https://www.rockstargames...mption2/features/weaponry
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gaat niet op voor bijv de double action revolvers denk ik dan.
Maar het lijkt mij wel mooi om te dual wielden met 2 single action pistolen
Die animaties zijn trouwens wel iets in slowmo dus het zal iets sneller gaan.
Lijkt mij iig mooi tijdens de vuurgevechten, de laatste game die ik gespeeld heb waar je nog een keer extra op de vuurknop moest drukken was Red Orchestra.
Tesla M3LR '21
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik kan haast niet wachten op een Bonnie MacFarlane als ze 17 is.ArthurMorgan schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 10:03:
Je zult wat referenties missen, wat easter eggs... maar dat is het wel. Sowieso speelt RDR2 zich dus voor RDR1 af.
Zal d'r eens ff over die boerderij heen jagen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
GamiQ, de game notes app met game maps!
PSN: LinQ-NL
Uitstekende opmerking.Odieus schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 11:30:
Er staan ook genoeg recaps op youtube als je nog even wilt weten wat er allemaal in rdr gebeurd is.
[ Voor 14% gewijzigd door London op 14-10-2018 12:02 ]
Tesla M3LR '21
Denk het niet, anders hadden ze die wellicht aangekondigd in de tweede trailer op het eind. Dat hebben ze bij de eerste gedaan namelijk.wauturr schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:25:
Denken jullie dat ze nog een video met gameplay gaan laten zien?
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Nooit zover gekomen zover ik weet,en geen idee hoelang het "farmer john" gedeelte nog doorgaat eigenlijk.
Maar alles is wel weer redelijk vers nu, sidemissions maar redelijk overgeslagen, zo lang blijft zo'n oud spel nou ook weer niet boeiend.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dit is echt zo'n einde wat je wel bijblijft.
Lijkt me niet, de tweede trailer was aangekondigd op het einde van de eerste trailer. Als er nog een derde gameplay trailer zou komen dan was dat vast wel gemeld op het einde van de tweede trailer.wauturr schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:25:
Denken jullie dat ze nog een video met gameplay gaan laten zien?
Er komt misschien nog een korte launch trailer die ook als reclame op tv gaat komen maar ik verwacht dat die uit beelden zal bestaan die we al gezien hebben.
[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 15-10-2018 13:03 ]
interessant artikel.... 60 uur game. Geen idee of dat inclusief side quests is of alleen main missie. Maar het is sowieso erg impressive.
[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-10-2018 08:37 ]
Het zal wel voor alleen de story zijn. Als het met alle side content is, is het wel een hele korte game.ArthurMorgan schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:36:
http://www.vulture.com/20...ed-dead-redemption-2.html (niet helemaal spoilervrij)
interessant artikel.... 60 uur game. Geen idee of dat inclusief side quests is of alleen main missie. Maar het is sowieso erg impressive.
Hoe kom je daarbij? Als ik het vergelijk met GTA 5 is het lang:bram1984 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:49:
[...]
Het zal wel voor alleen de story zijn. Als het met alle side content is, is het wel een hele korte game.
https://howlongtobeat.com/game.php?id=4064
Ik ga geen artikel lezen met spoilers, dus ik kan ook niet oordelen hoe betrouwbaar deze bron is.
edit: met de zoekfunctie het artikel door geskipt. Dit staat er:
Dus het hangt er vanaf wat men onder 'story mode' verstaat.The acting for Red Dead Redemption 2’s story mode is now complete, but as release day approaches, five hours of the 65-hour game are dumped.
[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 15-10-2018 10:21 ]
Ja is ook weer zo. Ik denk vooral omdat de map blijkbaar een stuk groter is + de tijd die je nu moet steken in je paard en je kamp etc.Tom schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:16:
[...]
Hoe kom je daarbij? Als ik het vergelijk met GTA 5 is het lang:
https://howlongtobeat.com/game.php?id=4064
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
xD ik ken dat, ik heb dat continue als ik gta v storymode speel. ik ben dat nu weer ff aan het spelen tot rdr2 komt en gister wilde ik ergens heen gaan om iets te doen en 2 uur later was ik er nog niet xD. in rdr2 ga ik dat zeker ook krijgen. ik ben al tijdje gestopt met nieuws over rdr2 te volgen omdat er nu toch wel redelijk veel spoilers over YT gaan en die wil ik absoluut niet zien. nog 11 dagen en we kunnen losFlagg schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:46:
[...]
Denk dat ik mijzelf moet dwingen het verhaal te gaan volgen, anders wordt het echt niks. Kans is groot dat ik begin met de beste bedoelingen, vervolgens afgeleid wordt door voorbijganger die wat leuks te melden heeft en ik 6 uur later besluit om nu dan toch echt het verhaal te gaan volgen.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Hij schijnt inderdaad veel groter te zijn, zelfs fors groter dan GTA5 (die alweer groter is dan RDR1). Er gaan geruchten dat de volledige map van RDR1 in RDR2 zit en dan nog een heel stuk er bij.G_Dragon schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:58:
Ik hoop wel dat de game een lange single player heeft met een grote wereld, mag er toch wel vanuit gaan dat de map groter is dan deel 1? Denk dat er inderdaad nog wel veel tijd in zal gaan zitten om je paard en kamp te onderhouden, nog 10 dagen en dan zullen we het gaan zien.
Gelekte map, niet officieel maar zet hem toch even in spoilers:

De cijfers uit dit artiekl staan nu ook spoilervrij op de t.net frontpage: nieuws: Red Dead Redemption 2 heeft campagne van 60 uur met 1200 acteursArthurMorgan schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:36:
http://www.vulture.com/20...ed-dead-redemption-2.html (niet helemaal spoilervrij)
Indrukwekkend!
Dat is positief nieuws! Vond de wereld van gta5 vanaf de release eigenlijk al te klein en onlogisch ingedeeld, hopelijk is deze map een stuk mooier ingedeeld. heeft niemand een tijdmachine om die 10 dagen over te slaan ?Chaoss schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:41:
[...]
Hij schijnt inderdaad veel groter te zijn, zelfs fors groter dan GTA5 (die alweer groter is dan RDR1). Er gaan geruchten dat de volledige map van RDR1 in RDR2 zit en dan nog een heel stuk er bij.
Gelekte map, niet officieel maar zet hem toch even in spoilers:
spoiler:

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kort? Héél veel single player games zijn niet langer dan 10 uur. Als je geluk hebt 20 uur. Hier en daar zijn wat uitzonderingen, maar 60 uur behoort zeker tot de top.bram1984 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:49:
[...]
Het zal wel voor alleen de story zijn. Als het met alle side content is, is het wel een hele korte game.
Helaas wel, vind het echt schandalig dat tegenwoordig de Single Player zo kort is bij de meeste games.XWB schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:47:
[...]
Kort? Héél veel single player games zijn niet langer dan 10 uur. Als je geluk hebt 20 uur. Hier en daar zijn wat uitzonderingen, maar 60 uur behoort zeker tot de top.
Persoonlijk mogen ze van mij minimaal 60 uur zijn en minder de focus op de MP
Als ze nu eens allemaal God Of War of Horizon Zero Dawn als voorbeeld nemen komen we al ver kwa speelduur.G_Dragon schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:48:
[...]
Helaas wel, vind het echt schandalig dat tegenwoordig de Single Player zo kort is bij de meeste games.
Persoonlijk mogen ze van mij minimaal 60 uur zijn en minder de focus op de MP.
Maar dat zat bij RDR1 al snor, je ontdekte zowieso altijd iets nieuws als je gewoon ging rondrijden.
Ik speel zelf nog best veel Assassins Creed Origins , Skyrim, Rdr1 vanwege de heerlijke lange single player.Derbiss schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:54:
[...]
Als ze nu eens allemaal God Of War of Horizon Zero Dawn als voorbeeld nemen komen we al ver kwa speelduur.
Maar dat zat bij RDR1 al snor, je ontdekte zowieso altijd iets nieuws als je gewoon ging rondrijden.
Klopt, maar dat zijn doorgaans geen games die net zoveel ontwikkeltijd hebben gehad als RDR.XWB schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:47:
[...]
Kort? Héél veel single player games zijn niet langer dan 10 uur. Als je geluk hebt 20 uur. Hier en daar zijn wat uitzonderingen, maar 60 uur behoort zeker tot de top.
Ik zie nu overigens dat ik in zowel HZD als AC:O meer dan 100 uur heb rondgelopen en dat die games volgens HLTB (howlongtobeat) ook rond de 60/70 uur zitten. Dus 60 uur zou inderdaad prima zijn.
Verwijderd
Me laatste playthrough was ik ook binnen 10 uur klaar met de storymode, blijft wel een geweldige game.shoombak schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:35:
RDR1 was ik vrij snel klaar mee, op de een of andere manier trok het me vrij weinig. Ook komen er teveel games uit momenteel, niet te doen

“Even the non playable characters have 80-page script each”
YouTube: Red Dead Redemption 2 - HUGE INFO! 60 Hour Story, Romance, Native Am...
Mooi verhaal over de achtergronden. Zit een kleine spoiler in.
HELP nog ruim een week wachten op de game.-SaveMe- schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:51:
Review Embargo loopt een dag voor release af:
[Afbeelding]
Ik lees net dat dit door enkele werknemers uit pure passie gedaan is.Nieuwevolger schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:08:
Ik las dat ze bij rockstar sommige weken maar liefst 100 uur per week aan de game werkte. Dus aan het aantal man uren gaat het niet liggen.
https://untappd.com/user/OzzBier
Zo verging het mij in Horizon en God of War wel. Daarbij had ik genoeg lol in gewoon doelloos ronddolen en genieten van de omgeving. Eenzelfde gaat op voor Assassins Creed games. In feite games waar je in 20 tot 30 uur wel doorheen kunt qua hoofdverhaal. Maar waar ik met gemak 60 tot 90 uur in stop. Dus met RDR gaat dat voor mij zeker 100 uur betekenen en dat maakt mij niets uit. Elk uur gewoon weer genietenFlagg schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:46:
[...]
Denk dat ik mijzelf moet dwingen het verhaal te gaan volgen, anders wordt het echt niks. Kans is groot dat ik begin met de beste bedoelingen, vervolgens afgeleid wordt door voorbijganger die wat leuks te melden heeft en ik 6 uur later besluit om nu dan toch echt het verhaal te gaan volgen.
(bron Reddit)

PSN ID: robhoeben
hier de achterkant (gedeelte) van de PS4 hoes. Ik zet hem even in een spoilertag omdat de beschrijving een stukje spoiler is, althans in de ogen van sommigen

[ Voor 59% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-10-2018 15:56 ]
Het nadeel van Horizon hierin vond ik dat er best wel wat plot specifieke locaties waren die vanaf de map interessant leken. Je gaat er dan een hele tocht naar toe alleen om er achter te komen dat er (nog) niks is. Je moet dan weer helemaal terug en onderweg is er dan niet veel 'inhoud'. Je moet dus dan gaan beoordelen op de map welke locatie algemeen interessant zou zijn (bv cauldron) of plot related, wat het minder leuk maakt om te avonturieren naar mijn idee. BotW deed dit wat beter door het hele plot praktisch asynchroon te maken (wat kwa verhaalvertelling wel een minder pakkend verhaal opleverde dan dat Horizon deed).Joosie200 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:06:
[...]
Zo verging het mij in Horizon en God of War wel. Daarbij had ik genoeg lol in gewoon doelloos ronddolen en genieten van de omgeving. Eenzelfde gaat op voor Assassins Creed games. In feite games waar je in 20 tot 30 uur wel doorheen kunt qua hoofdverhaal. Maar waar ik met gemak 60 tot 90 uur in stop. Dus met RDR gaat dat voor mij zeker 100 uur betekenen en dat maakt mij niets uit. Elk uur gewoon weer genieten
Tegenwoordig word je dood gegooid met gameplay voor release dus ik vind de aanpak van Rockstar wel prettig.Ik verwacht ook weinig tot geen nieuwe beelden.Chaoss schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:55:
Vanmiddag rond 16:00 onze tijd komt er nog een release trailer uit. Ik verwacht geen nieuwe beelden maar ik hoop er wel op
Verwacht inderdaad weinig schokkends, maar ik hoop op wat nieuwe gameplay en vooral wat langere footage.Chaoss schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:55:
Vanmiddag rond 16:00 onze tijd komt er nog een release trailer uit. Ik verwacht geen nieuwe beelden maar ik hoop er wel op
Dat verwacht ik al helemaal niet van een release trailer. Die zijn meestal relatief kort en bestaan vaak uit korte stukjes actie.bram1984 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:00:
[...]
Verwacht inderdaad weinig schokkends, maar ik hoop op wat nieuwe gameplay en vooral wat langere footage.
Ik verwacht sowieso niks meer tot aan release. Ik ga eerst eens even rustig wat free roaming gameplay op YT bekijken en baseer daarop mijn eventuele aanschaf. En de reviews (de inhoud althans) uiteraard.Chaoss schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:06:
[...]
Dat verwacht ik al helemaal niet van een release trailer. Die zijn meestal relatief kort en bestaan vaak uit korte stukjes actie.
Zijn er bij jou nog dingen niet duidelijk of heb je twijfel over deze game ?bram1984 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:00:
[...]
Verwacht inderdaad weinig schokkends, maar ik hoop op wat nieuwe gameplay en vooral wat langere footage.
Ik vind het juist verfrissend om straks alles zelf te ervaren.
Mijn God of War & Spider-Man ervaringen waren denk beter geweest als ik niet zo nieuwsgierig[zit in de aard] was geweest om alle gameplay voor release te checken.
Qua graphics en animaties heb ik wel genoeg gezien dat zit wel goed.
Maar mocht er de komende week iets aan gameplay gelekt worden dan betwijfel ik het of de verleiding te weerstaan is.
Zeker. Ik geloof dat het verhaal, de graphics, voice acting en dat soort zaken prima in orde zijn. Zoals bij velen inmiddels bekend haak ik bij alle R* titels tot nu toe na enkele uren af omdat ik doorgaans geen klik met de gameplay (controls, combat en gewoon hoe alles voelt) heb en het na een paar uur als werken aan voelt. Ik ben bijvoorbeeld ook heel benieuwd naar de controller layout(s).jori040 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:00:
[...]
Zijn er bij jou nog dingen niet duidelijk of heb je twijfel over deze game ?
Ik vind het juist verfrissend om straks alles zelf te ervaren.
Mijn God of War & Spider-Man ervaringen waren denk beter geweest als ik niet zo nieuwsgierig~~~[zit in de aard] was geweest om alle gameplay voor release te checken.
Mijn GoW en Spider-Man ervaringen waren prima eigenlijk. Ik wist vrijwel niks van het verhaal, alleen die games hebben enerzijds traversal die ik sowieso dik zou vinden (Spider-Man) en anderzijds een meer lineaire opzet (GoW). Mijn Uncharted 4 ervaring is daarentegen wel redelijk verpest door alle demo's die ze vooraf lieten zien. Maar ik kon het niet weerstaan toch te kijken helaas.
Controls vind ik op Max payne 3 na bij alle Rockstar games verre van perfect/fijn.Toch heb ik het idee dat ze dat nu bij Red Dead 2 wel goed hebben.
Ik ga het zien de 26e.
Klopt, heb ook nog geen bestelling of iets lopen.Sipio schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:36:
@bram1984 Bram hoe doe je dat als de game uitkomt, ik neem aan dat je hem niet gelijkt koopt gezien jou ervaringen met Rock* games, denk je dat je aan de hand van de controller layout of YouTube filmpjes kunt ervaren hoe de controls kunnen zijn of moet je dat echt zelf ervaren zeg maar met het risico op een miskoop?
Zeker. Sowieso gaan de animaties voor mij hand in hand met de controls, dus daar leid ik al een en ander uit af. Ook wil ik graag weten hoe het coversysteem werkt (alsjeblieft niet weer met R1 ofzo) en ik wil weten hoe je paard bediend wordt (alsjeblieft niet weer X rammen om snelheid te maken, maar graag de wijze waarop AC het doet). Als deze zaken hetzelfde zijn als RDR1 dan maak ik daar al een en ander uit op.
@jori040 Inderdaad, Max Payne bestuurde prima. Daar zou ik graag nog een remaster van zien.
Ok dan, controls zou voor mij nooit een reden zijn om een bepaalde game te laten schieten daar wen ik meestal snel aan.
Voor mij is het vaak de setting wat doorslaggevend is bij games.
Hopelijk wordt het duidelijk voor je maar dat zal best.
Dat paarden blijven lopen als je naast iemand loopt vond ik wel zeer handig.. zou terugkomen dacht ik?bram1984 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:47:
[...]
Klopt, heb ook nog geen bestelling of iets lopen.
Zeker. Sowieso gaan de animaties voor mij hand in hand met de controls, dus daar leid ik al een en ander uit af. Ook wil ik graag weten hoe het coversysteem werkt (alsjeblieft niet weer met R1 ofzo) en ik wil weten hoe je paard bediend wordt (alsjeblieft niet weer X rammen om snelheid te maken, maar graag de wijze waarop AC het doet). Als deze zaken hetzelfde zijn als RDR1 dan maak ik daar al een en ander uit op.
@jori040 Inderdaad, Max Payne bestuurde prima. Daar zou ik graag nog een remaster van zien.
Verwijderd
https://www.rockstargames.com/reddeadredemption2/videos
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2018 15:57 ]
Via de facebuttons zoals vrijwel iedere andere game dat doet? Of context gevoelige soft cover, vind ik nog beter. Dan hoef je alleen maar te crouchen en dan past Arthur zijn stance aan op het object waarachter je cover neemt.wauturr schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:02:
Hoe moet cover dan werken?
Ja ik vind het heel belangrijk. Gameplay boven alles. Liever een game met een matig verhaal die ongelooflijk lekker en direct speelt dan een game met een bijzonder goed verhaal waarbij de gameplay houterig aanvoelt (uitzonderingen daargelaten zoals games waarbij gameplay niet een core mechanic is, lees: interactieve films). Mooi voorbeeld blijft voor mij persoonlijk toch Bloodborne. Een victoriaanse op Lovecraft gebaseerde horror setting waar ik weinig tot niets mee heb, met een verhaal waarvan ik nog steeds niet snap hoe deze precies in elkaar zit. Maar toch mijn favoriete game allertijden vanwege de gameplay en het briljante interconnected leveldesign.Sipio schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:29:
@bram1984 Ah zo ja, Arthur voelt vooral log aan wat ik had begrepen.
Ok dan, controls zou voor mij nooit een reden zijn om een bepaalde game te laten schieten daar wen ik meestal snel aan.
Voor mij is het vaak de setting wat doorslaggevend is bij games.
Hopelijk wordt het duidelijk voor je maar dat zal best.
Edit:
Valt een beetje tegen eigenlijk. Of ben ik dan een totale azijnzeikerd (voor zover ik dat nog niet was)?
Ik werd een stuk warmer van de vorige 2 trailers.
[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 18-10-2018 16:09 ]
Ik ook hoor.bram1984 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:00:
[...]
Edit:
[...]
Valt een beetje tegen eigenlijk. Of ben ik dan een totale azijnzeikerd (voor zover ik dat nog niet was)?
Ik werd een stuk warmer van de vorige 2 trailers.
Ik had iets meer afwisseling verwacht qua landschappen etc, wat er wel in zit maar niet duidelijk naar voren komt in de launch trailer.
Maar goed dit is geen maker of breker, elke rockstar titel komt zowiezo in de kast hier.
Burp

Do I smell Game of the Generation ?
Nee dat was duke nukem 3d.-SaveMe- schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:28:
This is gonna be HUGE! EPIC!
Anyway, OT ik vind het wel een mooie trailer, alleen te kort!!
Dit moet wel heel gek lopen wil dit niet een van de games van de generatie worden en nu ik daar zo over nadenk komt eigenlijk alleen God Of War in mij op.-SaveMe- schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:28:
Top twee zou mij niet verbazen dus
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 18-10-2018 18:10 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En zo dacht ik dus ook op het begin, maar ik kon er niet verder naast zitten. Als je van puur gameplay design zoals games van vroeger houdt, zou ik het zeker nog eens proberen.Sipio schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 18:00:
@bram1984 Das duidelijk, mooi hoe iedereen verschillend is, voor Bloodborne bijv heb ik niet eens de moeite genomen om hem te downloaden toen hij gratis was in de store puur vanwege de setting.
Anyway, OT ik vind het wel een mooie trailer, alleen te kort!!
Nu heb ik aan de andere kant weinig met een cowboy setting, maar een vette game is een vette game. Enige wat ik hoop is dat het gewoon lekker smooth aanvoelt allemaal en ook dat exploren lekker beloond wordt met bruikbare items enzo.
OK.wauturr schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:26:
Ik vind het een goeie trailer moet ik zeggen
Kun je ook toelichten waarom?
Of het een goede launch trailer is kunnen we naar mijn mening pas zeggen als we de game zelf gespeeld hebben. Het zou in ieder geval een idee moeten geven van wat je kunt verwachten in de game. De trailer zit nu vol met actie, maar het lijkt me niet dat de hele game zo actievol is. Verder geeft het naar mijn idee wel goed een sfeertje weer welke ik wel zou kunnen en willen verwachten in de game. Tot nu toe lijkt het me dus wel een goede trailer, maar dat oordeel kan ik pas later echt geven.
Ik heb nog steeds zin in deze game, zit momenteel alleen nog heel diep in AC Odyssey en ik wil toch echt deze game eerst afronden voordat ik aan RDR2 begin, ik verwacht dus niet direct bij launch al in RDR2 gezogen te worden. Ik heb dus nog wat door te spelen als ik de release wil halen.
Latin capital letter y with diaeresis
Nu met de RDR2 hype denk ik dat deze game makkelijk het stokje van GTA5 kan overnemen. Ook wel begrijpelijk, gezien GTA5 ook gewoon alweer 5 jaar oud is en men iets nieuws wilt. De laatste tijd zag ik veel Spider-Man langs komen, maar dat zal na volgende week wel inkakken
Welnee, volgende week de Spider-Man, DLC. HYPE!Divak schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:48:
Ik had altijd het gevoel dat western-games een beetje ondergewaardeerd werden en/of niet de verkoop-aantallen kregen die ze verdienen. Dat heb ik bij Red Dead Revolver, Call of Juarez, Gun the Game (Gun is écht the eerste echte en goede open-wereld Western geweest, wat een heerlijke game). Ook bij Red Dead Redemption had ik het gevoel dat de game wel aansloeg, maar niet zoveel verkocht als men had gehoopt.
Nu met de RDR2 hype denk ik dat deze game makkelijk het stokje van GTA5 kan overnemen. Ook wel begrijpelijk, gezien GTA5 ook gewoon alweer 5 jaar oud is en men iets nieuws wilt. De laatste tijd zag ik veel Spider-Man langs komen, maar dat zal na volgende week wel inkakken
De western setting is ook wel een beetje een niche setting, denk ik. Ik ben 34 maar heb weinig westerns meegekregen vroeger. De echte topfilms (met hier en daar een uitzondering) zijn ook van voor mijn geboorte en daarbij is de setting natuurlijk een stuk minder aantrekkelijk als je alleen maar op een paard kan zitten en kan schieten met oud schiettuig. Ik snap wel dat een GTA dan meer appeal heeft met z'n talloze voertuigen te land ter zee en in de lucht, vooral bij de jongere generatie. Een Assassins Creed game is in de essentie ook "oud", maar daar heb je nog de parkour factor in combinatie met sneaken en gadgets en een over the top verhaal. Zonder het negatief te bedoelen is een western setting toch een beetje "stoffig".
Ja zeker nu ik rdr1 weer ff gespeeld heb zijn idd de controls wel uitermate slecht naar huidige maatstaven. Kan me goed voorstellen dat je daar ff iets meer zekerheid over wil hebben.bram1984 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:47:
[...]
Klopt, heb ook nog geen bestelling of iets lopen.
Hoe vaak ik niet ergens naar buiten ben gelopen en ipv rechtsaf naar buiten rechtsaf vol op een deurpost/paal ben gelopen zijn ontelbaar.
Maar ik ga er een beetje vanuit dat dat een stuk beter is, we zijn 8 jaar verder.
Amerikanen spreekt het sowieso meer aan omdat het onderdeel van hun geschiedenis is. Maar goed ik merk dat de game toch wel aardig leeft op Tweakers maar ook daarbuiten.Divak schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:48:
Ik had altijd het gevoel dat western-games een beetje ondergewaardeerd werden en/of niet de verkoop-aantallen kregen die ze verdienen. Dat heb ik bij Red Dead Revolver, Call of Juarez, Gun the Game (Gun is écht the eerste echte en goede open-wereld Western geweest, wat een heerlijke game). Ook bij Red Dead Redemption had ik het gevoel dat de game wel aansloeg, maar niet zoveel verkocht als men had gehoopt.
Rockstart zet wel in op een gigantische verkoop anders zouden ze er niet 7 jaar en een gigantisch budget aan besteden. Het zou me verbazen als dit niet de grootste release van 2018 wordt.
https://twitter.com/saiya...tatus/1053034882924990464
#RedDeadRedempion2 #RDR2 steel book looks incredible
— Saiyam (@saiyambansal100) 18 oktober 2018
Source:- https://t.co/aCfTpo3xKs pic.twitter.com/Q64hl3iwQ4

[ Voor 76% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-10-2018 11:20 ]
Spider Man DLCbram1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:21:
[...]
Welnee, volgende week de Spider-Man, DLC. HYPE!
De western setting is ook wel een beetje een niche setting, denk ik. Ik ben 34 maar heb weinig westerns meegekregen vroeger. De echte topfilms (met hier en daar een uitzondering) zijn ook van voor mijn geboorte en daarbij is de setting natuurlijk een stuk minder aantrekkelijk als je alleen maar op een paard kan zitten en kan schieten met oud schiettuig. Ik snap wel dat een GTA dan meer appeal heeft met z'n talloze voertuigen te land ter zee en in de lucht, vooral bij de jongere generatie. Een Assassins Creed game is in de essentie ook "oud", maar daar heb je nog de parkour factor in combinatie met sneaken en gadgets en een over the top verhaal. Zonder het negatief te bedoelen is een western setting toch een beetje "stoffig".
RDR2
AC: Odyssey
ik ga een drukke paar weken tegemoet
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ben ik toch wel blij met de Ultimate edition, hij is ontzettend mooi! Alleen men (lees: reddit) is het wel over aan het analyseren want ik zie hier geen spoilers in. Better safe than sorry, dat wel.ArthurMorgan schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:04:
steelbook is gelekt:
https://twitter.com/saiya...tatus/1053034882924990464
[Twitter]
spoiler:
Is dit cryptisch genoeg zonder spoilertag?
VertelArthurMorgan schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:28:
Ik zie er wel een spoiler in, wel een erg mooie waarvan ik hoop dat hij waar is. Zou ook wat andere vragen oplossen.
Is dit cryptisch genoeg zonder spoilertag?
ArthurMorgan schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:34:
[...]
spoiler:als je aan de binnenkant kijkt zie je de gang in tweeën gedeeld. De good guys links en de bad guys rechts. Dat zou dus later in het spel kunnen gebeuren volgens deze theorie. Het zou ook een verklaring kunnen geven waarom Arthur niet genoemd wordt in deel 1. John is daar vooral bezig de bad guys op te sporen.
ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder
Tis ook nooit goedMrManuel schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:26:
Bah bah.. die spoiler tags zijn te verleidelijk dus heb ze allemaal open geklapt.
Niet als je hele conversaties in spoiler tags houdt idd
Zoveel boeiends staat er toch niet in? Voornamelijk theorieën. Mijn ervaring hier op Tweakers is dat men echt de grootste non-boeiende shit vaak in spoiler tags zet en echte spoilers dan weer niet.MrManuel schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:26:
Bah bah.. die spoiler tags zijn te verleidelijk dus heb ze allemaal open geklapt.
Sluit ik me wel bij aan hoor.bram1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:08:
[...]
Zoveel boeiends staat er toch niet in? Voornamelijk theorieën. Mijn ervaring hier op Tweakers is dat men echt de grootste non-boeiende shit vaak in spoiler tags zet en echte spoilers dan weer niet.
ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder
Er is uiteraard een zero tolerence beleid wat betreft verhaal spoilers.
hoorde iets van 60 uur gameplay in single player, iets van 1200 voice actors hebben er aan gewerkt. volgens mij worden wij niet teleurgesteldcorset schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:12:
[...]
Spider Man DLC
RDR2
AC: Odyssey
ik ga een drukke paar weken tegemoet
[ Voor 51% gewijzigd door Freakiebeakie op 21-10-2018 22:36 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Dit topic is gesloten.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.