I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Deze link werkt beter: https://streamable.com/pqhov
Is inderdaad veilig om te kijken en mijn level voor enthousiasme is over 9000 gestegen! Die muziek ook, super!
[ Voor 43% gewijzigd door D. Ninjai op 22-10-2018 07:51 ]

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-10-2018 08:47 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Het mikken lijkt hetzelfde houterige te hebben als dat we kennen van Rockstar. Ik stoor me er verder niet aan overigens. Verder wat je zegt, het ziet er wel smoother uit hoe hij beweegt.D. Ninjai schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 07:46:
Het filmpje laad bij mij slecht maar wat zien de animaties er smooth uit, beter dan in de gameplay trailers zelf!
Deze link werkt beter: https://streamable.com/pqhov
Is inderdaad veilig om te kijken en mijn level voor enthousiasme is over 9000 gestegen! Die muziek ook, super!
Durf het niet te zeggen, maar dit (zie plaatje in spoiler) lijkt toch wel een lasso.spinnenman schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:15:
was de lasso al confirmed? in dat geval instant pre-order voor mij

Bron: https://streamable.com/pqhov
[ Voor 5% gewijzigd door SlideR NL op 22-10-2018 12:52 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Huh wut? Niet de volledige gameZironako schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:28:
Maar digitaal gekocht om hem te pre-loaden, maar wat een onzin dat je voor 70 euro niet de volledige game krijgt zeg.
Zironako schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:28:
Maar digitaal gekocht om hem te pre-loaden, maar wat een onzin dat je voor 70 euro niet de volledige game krijgt zeg.
*not this shit again*
Onzin, de game bevat 60 uur aan story mission + een shitload aan andere activiteiten. waarbij je zo 100 uur aan de game kunt besteden. hoe kun je dat nu een 'niet-complete' game noemen

De special edition heeft een extra sidequest (bank heist) en wat in game goodies, dat is DLC daar betaal je altijd voor, welkom in 2018.
[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 22-10-2018 14:01 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Thnx, maar ik zei t niet heChaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:50:
[...]
*not this shit again*
Onzin de game bevat 60 uur aan story mission + een shitload aan andere activiteiten. waarbij je zo 100 uur aan de game kunt besteden. hoe kun je dat nu een 'niet-complete' game noemen![]()
DE special edition heeft een extra sidequest (bank heist) en wat in game goodies, dat is DLC daar betaal je altijd voor, welkom in 2018.
Mwah het is volgens mij niet heel gebruikelijk dat er daadwerkelijk single player content achter een pre-order bonus verstopt zit, toch? Hooguit wat cosmetische handel of early unlocks, maar niet daadwerkelijke missies. Want is die heist ook vrij te spelen als je niet een pre-order plaatst? Volgens mij namelijk niet. niet dat ik klaag over de hoeveelheid content, daar niet van.Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:50:
[...]
*not this shit again*
Onzin, de game bevat 60 uur aan story mission + een shitload aan andere activiteiten. waarbij je zo 100 uur aan de game kunt besteden. hoe kun je dat nu een 'niet-complete' game noemen![]()
DE special edition heeft een extra sidequest (bank heist) en wat in game goodies, dat is DLC daar betaal je altijd voor, welkom in 2018.
Activision, EA en Ubisoft doen t ook wel vaak hoor.bram1984 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:56:
[...]
Mwah het is volgens mij niet heel gebruikelijk dat er daadwerkelijk single player content achter een pre-order bonus verstopt zit, toch? Hooguit wat cosmetische handel of early unlocks, maar niet daadwerkelijke missies. Want is die heist ook vrij te spelen als je niet een pre-order plaatst? Volgens mij namelijk niet. niet dat ik klaag over de hoeveelheid content, daar niet van.
Zijn meestal niet onwijs boeiende gameplay missies dus gewoon negeren.
Ik heb er een probleem mee dat mensen de standard edition nu als "niet compleet" bestempelen terwijl je er gigantisch veel single player content voor krijgt. Onderstreep dan je principes en koop de game helemaal niet.
Het probleem is natuurlijk dat deze side mission niet op een andere manier te krijgen is (voor zover ik nu kan zien). Als je de missie gewoon als DLC kon kopen is er niks aan de hand, helaas lijkt dat niet het geval te zijn.Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:00:
Dan nog, als die bank-heist over een maand te downloaden was avoor 10,- was het dan ook een probleem geweest?
Ik heb er een probleem mee dat mensen de standard edition nu als "niet compleet" bestempelen terwijl je er gigantisch veel single player content voor krijgt. Onderstreep dan je principes en koop de game helemaal niet.
De standaard editie is dus inderdaad niet compleet, zoals helaas tegenwoordig de norm lijkt te zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door EnigmaNL op 22-10-2018 14:04 ]
Bedoel je dat als je dus níet de editie koopt met de extra missies enzo, je m ook nooit kunt spelen? (Behalve als je dus t hele spel opnieuw koopt?)EnigmaNL schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:03:
[...]
Het probleem is natuurlijk dat deze side mission niet op een andere manier te krijgen is (voor zover ik nu kan zien). Als je de missie gewoon als DLC kon kopen is er niks aan de hand, helaas lijkt dat niet het geval te zijn.
De standaard editie is dus inderdaad niet compleet, zoals helaas tegenwoordig de norm lijkt te zijn.
Wat is het verschil tussen nu 15 euro extra of over een maand 15 euro extra betalen? in beide gevallen betaal je extra voor extra content.EnigmaNL schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:03:
[...]
Het probleem is natuurlijk dat deze side mission niet op een andere manier te krijgen is (voor zover ik nu kan zien). Als je de missie gewoon als DLC kon kopen is er niks aan de hand, helaas lijkt dat niet het geval te zijn.
Is het dan al bevestigd dat die missie ooit ook los verkrijgbaar is?Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:08:
[...]
Wat is het verschil tussen nu 15 euro extra of over een maand 15 euro extra betalen? in beide gevallen betaal je extra voor extra content.
Nee en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. Maar maakt dat zoveel uit? je hebt toch nu de keuze om de extra content aan te schaffen?Tim01 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:19:
[...]
Is het dan al bevestigd dat die missie ooit ook los verkrijgbaar is?
man een man, woord een woord.. ik schuif hem nu in mijn winkelwagenSlideR NL schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:51:
[...]
Durf het niet te zeggen, maar dit (zie plaatje in spoiler) lijkt toch wel een lasso.
spoiler:
Bron: https://streamable.com/pqhov
Mensen zitten altijd te zeiken dat pre-orderen geen meerwaarde heeft want....Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:22:
[...]
Nee en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. Maar maakt dat zoveel uit? je hebt toch nu de keuze om de extra content aan te schaffen?
En nu heeft het wel meerwaarde gaat de rest (waarschijnlijk dezelfde mensen vermoed ik) weer zitten zeiken.
Ze doen het echt nooit goed hè.
Of het gros van de "gamers" zijn gewoon zuur vanwege te weinig vitamine D.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nouja wat ik begrijp is de pre-orderbonus alleen die Warhorse en Outlaw survival kit.. (En geld als je digi doet)Flagg schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:29:
[...]
Mensen zitten altijd te zeiken dat pre-orderen geen meerwaarde heeft want....
En nu heeft het wel meerwaarde gaat de rest (waarschijnlijk dezelfde mensen vermoed ik) weer zitten zeiken.![]()
Ze doen het echt nooit goed hè.
Of het gros van de "gamers" zijn gewoon zuur vanwege te weinig vitamine D.
Die extra missies enzo horen niet bij het Pre-order gedeelte, maar het Special Edition gedeelte..
Toch
Persoonlijk boeit het me weinig, maar ik ben wel van mening dat de hoeveelheid content geen excuus mag zijn voor dit soort fratsen. Ik snap mensen wel die hier wat van vinden en er zullen er ook zeker zijn die hierdoor geen pre-order plaatsen.Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:00:
Dan nog, als die bank-heist over een maand te downloaden was avoor 10,- was het dan ook een probleem geweest?
Voor € 10,- heb je in ieder geval nog toegang tot de content (ook al is dat ook niet erg sympathiek natuurlijk), maar dat lijkt nu niet zo te zijn.
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat er bij zit, heb hem wel gepreordered overigens. Dacht dat er ook een exclusief preorder dingetje erbij zat.poor Leno schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:33:
[...]
Nouja wat ik begrijp is de pre-orderbonus alleen die Warhorse en Outlaw survival kit.. (En geld als je digi doet)
Die extra missies enzo horen niet bij het Pre-order gedeelte, maar het Special Edition gedeelte..
Toch
Niet dus, nou ja kunnen de preorder haters verder haten.
@Fraggert Kan je dat anders ff voor me googlen wat de verschillen precies zijn? Thx mate.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
@Andyk125 Hier is een overzicht van de verschillende versies:

Ik neig zelf het meeste naar de fysieke Special Edition, dan heb ik de map en alle single player content.
Vince22 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 13:37:
spoiler:Ik denk dat het er mee te maken heeft dat ze je herkennen als zijnde Arthur Morgan. In andere screenshots stond er "anonymous", daar zouden ze de verdachte nog niet herkend kunnen hebben.

Dat was ook nieuw voor mij; zo kun je makkelijker ongestraft moorden
Maakt mij verder ook niet zo veel uit (en zou denk ik ook niet snel €15 voor een missie betalen) maar ik snap wel dat mensen dan vinden dat je niet het complete spel krijgt voor €60. Zelfde bij games die al op Day1 DLC hebbenChaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:22:
[...]
Nee en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. Maar maakt dat zoveel uit? je hebt toch nu de keuze om de extra content aan te schaffen?
Ja, het normale spel. Ik heb de Ultimate Edition aangeschaft en leen een PS4 van een vriend; de Pro ga ik tijdens Black Friday halen!Naj_Geetsrev schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:49:
Deze game heeft mij over de streep geholpen om een PS4 Pro aan te schaffen (deze en Horizon Zero Dawn). Nu is er een leuke combi deal, alleen kan ik nergens vinden welke editie er nou precies bij zit. Is het gewoon het basis spel?
Standard Pre Order (Zowel Disc en Digi)
- Warhorse
- Outlaw Survival Kit
- Extra start geld
- Treasure map (Alleen vóór 31 Juli)
- Geen extra dingetjes
- Warhorse
- Outlaw Survival Kit
- Landkaart (Niet bij Digi)
- Bank robbery mission
- Gang hideout
- Dappled black thoroughbred racehorse
- Free access to additional weapons
- Nuevo Paraiso Gunslinger outfit
- Extra start geld
- Treasure map (Alleen vóór 31 Juli)
EDIT
Zwaar ge-ninja'ed door @Chaoss met een plaatje

Zit zelf ook te denken aan de Special Edition, Disc.
Maar zijn de Warhorse en Outlaw survival pakket het waard om ook nog eens te gaan Pre-orderen vóór vrijdag denken jullie?

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 22-10-2018 15:09 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
[ Voor 86% gewijzigd door bram1984 op 22-10-2018 15:24 ]
Je gaat er nu van uit dat de content over een maand beschikbaar is voor 15 euro. Dat is helemaal niet zeker en lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk.Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:08:
[...]
Wat is het verschil tussen nu 15 euro extra of over een maand 15 euro extra betalen? in beide gevallen betaal je extra voor extra content.
Oftewel iedereen die de normale versie van het spel koopt, koopt een incompleet spel aangezien er geen andere manier is om deze content te kopen.
Totaal idioot dat we tegenwoordig zo'n tabel nodig hebben om te zien welke editie je moet kopenChaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:42:
Dit zijn de versies:
@Andyk125 Hier is een overzicht van de verschillende versies:
[Afbeelding]
Ik neig zelf het meeste naar de fysieke Special Edition, dan heb ik de map en alle single player content.

Dat mensen de game als niet compleet bestempelen is hun gevoel en daar is niets mis mee, dat jij het daar niet mee eens bent is jou recht. Maar de content is er al en is beschikbaar, dat je er zo veel geld extra voor moet betalen en dat mensen daar over heen vallen dat kan ik mij goed voorstellen.Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:00:
In principe is het precies hetzelfde als bij de release al extra dlc's aanbieden.
Als je het goed bekijkt dan betaal je €20,- meer voor twee missies en wat digitale content. Wat het nut is van Gameboosts, Cashbonussen en Kortingen snap ik totaal niet want dat maakt de game toch alleen maar eenvoudiger en minder uitdagend. Maar dat is mijn mening.
Jaar geleden betaalde ik €15,- voor The witcher 3 dlc, waarbij meer dan 20 uur gameplay werd aangeboden en veel meer content, dat was in ieder geval geld goed besteed. En er was ook nog eens genoeg gratis content te downloaden.
Mooiste wat mij betreft is de collectors box van €99,99 waarbij niet eens een game aangeboden wordt

Ik ga de game zeker aanschaffen, maar al die extra rotzooi laat ik wel achterwege. Mensen met principes kunnen ook nog gewoon de "basis" versie kopen, of wachten op een 2e hands game over een maand
En de landkaart vind ik ook altijd wel leuk om te hebben
Je betaalt extra en je krijgt dan extra.Andyk125 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:21:
[...]
Dat mensen de game als niet compleet bestempelen is hun gevoel en daar is niets mis mee, dat jij het daar niet mee eens bent is jou recht. Maar de content is er al en is beschikbaar, dat je er zo veel geld extra voor moet betalen en dat mensen daar over heen vallen dat kan ik mij goed voorstellen.
In principe is het precies hetzelfde als bij de release al extra dlc's aanbieden.
Als je het goed bekijkt dan betaal je €20,- meer voor twee missies en wat digitale content. Wat het nut is van Gameboosts, Cashbonussen en Kortingen snap ik totaal niet want dat maakt de game toch alleen maar eenvoudiger en minder uitdagend. Maar dat is mijn mening.
Jaar geleden betaalde ik €15,- voor The witcher 3 dlc, waarbij meer dan 20 uur gameplay werd aangeboden en veel meer content, dat was in ieder geval geld goed besteed. En er was ook nog eens genoeg gratis content te downloaden.
Mooiste wat mij betreft is de collectors box van €99,99 waarbij niet eens een game aangeboden wordt![]()
Ik ga de game zeker aanschaffen, maar al die extra rotzooi laat ik wel achterwege. Mensen met principes kunnen ook nog gewoon de "basis" versie kopen, of wachten op een 2e hands game over een maand
Iemand die dus een auto koopt zonder cruisecontrol heeft een auto gekocht die eigenlijk niet compleet is? En er is niks mis mee als mensen daar achteraf over gaan jengelen?
Dude...
Dit dus, een extra missie die totaal niks met het verhaal te maken heeft en mensen noemen de main game gelijk als niet compleet.NotSoSteady schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:24:
Die missies stellen naar alle waarschijnlijkheid toch niks voor. Het is maar waar je je druk om kan maken.
Daar kan ik wel inkomen inderdaad het is wel gameplay natuurlijk.Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:55:
Het is denk ik voor het eerst dat "gameplay" content gebonden is aan een duurdere versie (dus niet een extra kostuumpje). Geeft nogal een gek beeld naar klanten van de normale versie vind ik, ben ook benieuwd of de content nog als dlc beschikbaar komt.
Maar of het gek is naar klanten hangt natuurlijk van jezelf af, ik persoonlijk zie er niks kwaad in maar ik ben dan mischien ook wel biased omdat ik al te hyped ben.
Zelfs al zou het via dlc komen denk ik zelf dat ik genoeg voldoening haal uit de normale versie van de game maar we zullen zien.
Voor het eerst? Met een game van Rockstar bedoel je? Anders kan ik hier een hele lijst plaatsen met nietszeggende missies voor speciale edities van andere games.Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 18:55:
Het is denk ik voor het eerst dat "gameplay" content gebonden is aan een duurdere versie (dus niet een extra kostuumpje). Geeft nogal een gek beeld naar klanten van de normale versie vind ik, ben ook benieuwd of de content nog als dlc beschikbaar komt.
En die physical map die krijg je nu juist alleen bij de special editionpoor Leno schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:15:
Dit soort spellen heb ik sowieso liever op disc met het oog op doorverkoop tzt
En de landkaart vind ik ook altijd wel leuk om te hebben

Ben nu eigenlijk wel benieuwd.NotSoSteady schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:33:
[...]
Voor het eerst? Met een game van Rockstar bedoel je? Anders kan ik hier een hele lijst plaatsen met nietszeggende missies voor speciale edities van andere games.
En die fysieke prullaria die je dan ergens in een lade over 20 jaar tegenkomt...
dus gewoon de normale editie op disk hier
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- Far Cry Primal
- Far Cry 4
- Assassin’s Creed Odyssey
- Assassin’s Creed Origins
- Assassin's Creed IV: Black Flag
- Watch Dogs
- Watch Dogs 2
- Mass Effect 3
Eerste screenshot vind ik wat tegen vallen als je naar de manen kijkt van het paard en de bomen in de verte, maar Arthur op dat paard, die spieren in dat paard wow.
Nee, waren extra missies voor de special editions. Die overigens verschrikkelijk slecht waren, puur een money grab.Nieuwevolger schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:06:
Volgens mij was de extra content locked achter het platform waar je op speelde bij de meeste van die games. Maar goed, maakt verder ook niet uit.
Anyway, ik ga ook voor de standaard uitvoering en de rest speel ik wel vrij. Na de singleplayer raak ik het spel denk ik toch meer niet aan, want met GTA Online heb ik ook weinig aan en in de (moderne) wereld is er vermoedelijk meer mogelijk. Het eerste deel heb ik nog online gespeeld op de Xbox 360, echter stelde dat niet heel erg veel voor. Dat zal dit keer wel anders zijn gezien de populariteit van GTA Online.
[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 22-10-2018 20:31 ]
Ja en daarom wordt het wss de Special Edition op discThodekroo schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:41:
[...]
En die physical map die krijg je nu juist alleen bij de special edition
Zit alleen te twijfelen of ik m vd week alsnog pre-order vanwege de Warhorse en Outlaw kit, of gewoon vrijdag even naar de MediaMarkt rij race
Waarschijnlijk uit de strategy guide van Piggyback. Ontvang ik ook naast de game maar ga ik pas na het uitspelen lezen om te kijken of ik nog wat leuks heb gemist.Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:20:
Gelekte map, zo te zien uit een boek:
spoiler:
Seems legit, dan zit toch een groot gedeelte van de oude map in deel 2!
Ook bij de standard heb je een fysieke kaart maar een glossy, geen luxere variant.Thodekroo schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:41:
[...]
En die physical map die krijg je nu juist alleen bij de special edition
[ Voor 22% gewijzigd door D. Ninjai op 22-10-2018 20:41 ]
De watD. Ninjai schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:33:
[...]
Waarschijnlijk uit de strategy guide van Piggyback.
Wat ik overal lees en heb begrepen, juist niet. Zou voor het eerst zijn dat de Standard geen map heeftOok bij de standard heb je een fysieke kaart maar een glossy, geen luxere variant.

Piggyback maakt zeer mooie en luxe strategy guides en werkt met R* samen voor de officiële guide voor RDR2: https://www.rockstargames...2-Complete-Official-Guidepoor Leno schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:55:
[...]
De wat
[...]
Wat ik overal lees en heb begrepen, juist niet. Zou voor het eerst zijn dat de Standard geen map heeft
Het is een aanname maar omdat R* altijd wel een kaart bij zijn games stopt denk ik dat ze voor de standaard versie een glossy erbij doen zoals die van GTA. Zou wat zijn idd als het er niet bij zit.
Om de screens van RDR2 in perspectief te zetten moet je eigenlijk AC: Origins of Odyssey ernaast zetten. Die games zien ogenschijnlijk goed uit maar alles verder dan 500 meter gaat naar textures die minimaal 10x zo klein zijn en bomen zijn afschuwelijk. Om maar een voorbeeld te noemen. Het niveau van AI is ook veel hoger in RDR2 wat ook zeker rekenkracht zal vergen.Sipio schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:06:
[...]
Eerste screenshot vind ik wat tegen vallen als je naar de manen kijkt van het paard en de bomen in de verte, maar Arthur op dat paard, die spieren in dat paard wow.
Dit is uiteindelijk nog steeds maar een PS4 waar het op moet draaien (screenshot waarschijnlijk Pro/X), en een PS4 heeft de grafische kracht van een HD7870. Om dat weer in perspectief te zetten: dat staat gelijk aan ongeveer een GTX1050. Gewoon low end dus. En die vergelijking is fout op een heleboel manieren, dat weet ik. De XBone zit nog een stapje lager, op de HD7850. Een PS3 had 10x zo weinig kracht als de normale PS4, 10x minder RAM, 16x minder vRAM. RDR1 was 12x kleiner dan RDR2. Cijfers zijn leuk.
Een PS4 Pro heeft een CPU die ruwweg 1.31x sneller is dan de PS4, een GPU die ruwweg 2.29x sneller is (en met half precision nog eens het dubbele), heeft 1GB DDR3 RAM extra voor het systeem, en ontwikkelaars hebben 512MB extra GDDR5 beschikbaar voor games. Het GDDR5 heeft ook nog eens 1.24x zo veel bandbreedte.
Met andere woorden: bereid je maar voor op het feit dat het op de normale PS4/XBone een stuk minder mooi zal uitzien dan de screenshots die je tot dusver hebt gezien. Dit is de eerste game van Rockstar waarbij de sterkere consoles volledig in het ontwikkelproces zijn meegenomen, GTA V stamde van de PS3 generatie... Hoe dan ook is het imho indrukwekkend hoe de Pro/X uitziet uitgaande van de screenshots. Rockstar kan veel willen maar uiteindelijk zitten ook zij met een bepaalde grens qua performance.
[ Voor 3% gewijzigd door Kuusj op 22-10-2018 21:21 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Het kan altijd mooier en beter.
Maar bedankt voor je uitgebreide uitleg
@Chaoss Die zag ik ook voorbij komen op reddit, mijn plezier is er niet minder om maar mijn persoonlijke mening is te weinig revolvers en veels te veel melee wapens.
(Er zijn natuurlijk ook nog de customize options)
[ Voor 37% gewijzigd door Sipio op 22-10-2018 21:33 ]
Zitten geen verhaalspoilers in maar dit artikel gaat in op de dierenwereld aanwezig in het spel. Leuk informatief artikel.
• Dieren reageren op je geur, je moet letten op de windrichting
• Er zijn veel alligators aanwezig
• Wolven jagen ook in roedels
• Een dood konijn trekt roofdieren aan
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Fysieke prullaria Aloy staat echt nog op mijn PS4 hoorGeronimous schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 19:57:
Mijn ervaring met in-game preorder bonusses in het algemeen is dat je ze toch al snel niet meer gebruikt omdat je al snel betere gear vrijspeelt.
En die fysieke prullaria die je dan ergens in een lade over 20 jaar tegenkomt...
dus gewoon de normale editie op disk hier

Van rdr2 komt er echter gewoon alleen de disk in de brievenbus
[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 22-10-2018 23:38 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Lol, bij mij is dat 5 min na t opstarten van het spel waarschijnlijkThe_Worst schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:28:
spoiler: hoogetepunten uit het artikel• Je paard heeft geen respawns, dood is dood.

Er zit een kaart bij de standard (foto is een open hoesje met een brochure en de discs): https://i.imgur.com/lQnPdyD.jpgpoor Leno schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:55:
Wat ik overal lees en heb begrepen, juist niet. Zou voor het eerst zijn dat de Standard geen map heeft
De kaart bij Special en Ultimate is van een luxere kwaliteit dan die in de foto.
Ja en daar moeten we blij mee zijn? Dat we straks ook nog gaan betalen voor hoeveel uur gameplay we krijgen? Het gaat mij niet om die twee domme missies, het gaat mij om de manier waarop ze weer geld proberen binnen te harken. Mensen willen niets missen van de game en men speelt puur in op het gevoel van mensen dat ze wat missen als ze niet de special edition halen.Flagg schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:20:
[...]
Je betaalt extra en je krijgt dan extra.
Iemand die dus een auto koopt zonder cruisecontrol heeft een auto gekocht die eigenlijk niet compleet is? En er is niks mis mee als mensen daar achteraf over gaan jengelen?
Dude...
Men zal die twee missies en andere bonussen nooit als dlc los aanbieden, want daarvoor zal het waarschijnlijk veel te mager zijn.
Dus als mensen de manier belachelijk vinden waarop men hier wat extra geld probeert binnen te halen dan is dat hun goed recht. Als we dan toch bezig zijn laat ze er "lootboxes" in proppen zodat mensen ook met roze geweren rond kunnen gaan lopen, kunnen ze nog meer geld verdienen. Alleen dan mist men in ieder geval geen gameplay.
Ligt eraan of het paard in het begin ook wel eens kan vliegen net als in The Witcher 3poor Leno schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 06:06:
[...]
Lol, bij mij is dat 5 min na t opstarten van het spel waarschijnlijk
Dat heb ik met mijn vriendin nou ook altijd als ik bovenwinds sta en er eentje laat floepen.The_Worst schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:28:
spoiler: hoogetepunten uit het artikel• Dieren reageren op je geur, je moet letten op de windrichting
fookin mad fer it
klein stukje gameplay gelekt. Geen spoilers volgens mij, echt maar heel kort, maar geeft mooie indruk...
www.youtube.com/DerOllie
Link werkt niet heel lekker, maar ik vermoed dat dit de gameplay is die gisteren al een keer of 30 langs is gekomen?DerOllie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:59:
https://www.apparata.nl/n...kt-video-28697#post-28697
klein stukje gameplay gelekt. Geen spoilers volgens mij, echt maar heel kort, maar geeft mooie indruk...
Save scummingArthurMorgan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:56:
Ik ga denk ik een beetje vals spelen daarmee. Gewoon steeds een nieuwe savegame maken en als mijn paard doodgaat gewoon daar naar terug. Moet de eerste run toch een beetje leuk blijven

Hmm "This video has been removed by the user".DerOllie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:59:
https://www.apparata.nl/n...kt-video-28697#post-28697
Dat heeft niet lang geduurd
Dat zijn inderdaad dezelfde beelden die eerder zijn verschenen.bram1984 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:03:
[...]
Link werkt niet heel lekker, maar ik vermoed dat dit de gameplay is die gisteren al een keer of 30 langs is gekomen?
Latin capital letter y with diaeresis
Zeker dat het de standaard is? Want ik blijf toch overal lezen van niet..D. Ninjai schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:43:
[...]
Er zit een kaart bij de standard (foto is een open hoesje met een brochure en de discs): https://i.imgur.com/lQnPdyD.jpg
De kaart bij Special en Ultimate is van een luxere kwaliteit dan die in de foto.
Maar zoja, dan nice
Sorry maar dit is altijd zo een bs argument. Elke markt, iedere verkoper speelt in op de gevoelens van zijn doelgroep. Een makelaar zet een huis met een garagebox voor drie auto’s te koop voor een hogere prijs dan de omringende huizen zonder, omdat omdat hij weet dat iemand drie auto’s kwijt wil. Heb ik een special limited edition van een PlayStation? Dan verkoop ik deze voor een betere prijs omdat ik weet dat mensen die willen hebben.Andyk125 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:10:
[...]
Ja en daar moeten we blij mee zijn? Dat we straks ook nog gaan betalen voor hoeveel uur gameplay we krijgen? Het gaat mij niet om die twee domme missies, het gaat mij om de manier waarop ze weer geld proberen binnen te harken. Mensen willen niets missen van de game en men speelt puur in op het gevoel van mensen dat ze wat missen als ze niet de special edition halen.
Men zal die twee missies en andere bonussen nooit als dlc los aanbieden, want daarvoor zal het waarschijnlijk veel te mager zijn.
Dus als mensen de manier belachelijk vinden waarop men hier wat extra geld probeert binnen te halen dan is dat hun goed recht. Als we dan toch bezig zijn laat ze er "lootboxes" in proppen zodat mensen ook met roze geweren rond kunnen gaan lopen, kunnen ze nog meer geld verdienen. Alleen dan mist men in ieder geval geen gameplay.
De studio heeft hier jaren aan gewerkt en mag wat mij betreft alles uit de kast halen om die kosten te dekken en ruime winst te maken. Als zij producten blijven leveren zoals ze hebben laten zien in het verleden, doe je ding!
Wil je geen extra geld neerleggen voor extra content, dan ben je volwassen genoeg om te besluiten dat je dit niet koopt.
ik zie het als sidemissions waarvan ik de helft waarschijnlijk zal overslaan.
[ Voor 75% gewijzigd door Farabi op 23-10-2018 10:50 ]
https://i.imgur.com/qtJBUpS.jpg
https://i.imgur.com/6D0CACC.jpg
https://i.imgur.com/8BFfsS9.jpg
https://i.imgur.com/ngcusJj.jpg
Ik kan me voorstellen dat het bij een R* titel helemaal irritant is, aangezien iedere leak meteen offline gehaald wordt en er gewoon weinig nieuws wordt vermeld.Zironako schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:27:
De laatste paar dagen zijn toch altijd wel het moeilijkst hoor.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 98% gewijzigd door Flagg op 23-10-2018 13:00 ]
Me too ja. November inderdaad open/public beta...maar wanneer die komt, who knows. Bij GTA was het best een flinke tijd erna weet ik nog wel.Lekker Ventje schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:51:
Is het ook al bekend wanneer de multiplayer toegevoegd gaat worden? Ik zie enkel dat er volgende maand een beta is maar de MP zal wel de reden zijn waarom ik RDR2 zou kopen, was bij GTA V ook zo.
PSN: Maichel
Volgens mij hoort die bij de standard en niet bij de special en ultimate want R* adverteert met een hele andere map, namelijk meer een kleedachtige papier. Wat voor bericht stond erbij?The_Worst schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:22:
Special edition map:
https://imgur.com/a/ABia3Bi
https://redd.it/9qnzp0D. Ninjai schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:25:
[...]
Volgens mij hoort die bij de standard en niet bij de special en ultimate want R* adverteert met een hele andere map, namelijk meer een kleedachtige papier. Wat voor bericht stond erbij?
Niet veel meer.
Dat staat bij mij ook op het lijstje voor Donderdag avond (lees vrijdagnacht). Net zoals Jagen en vissen voor zover dat mogelijk is.NenF2018 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:32:
Eerste wat ik ga doen is de hele map vrij spelen, en mijn paard pakken en op reis van noord naar zuid. Als dat een paar uur duurt, prima! Maar ik wil die reis maken.
Ik vind het in dit soort games altijd heerlijk om vooral dat soort activiteiten op te pakken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 4% gewijzigd door mortael op 23-10-2018 14:19 ]
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Dit is serieus hoe ik het ervaar. Echt iedereen die bij mij komt spelen maakt dezelfde opmerking, wat is je PS4 luid. Vooral hoe ik een 1TB Slim 1,5 jaar heb gehad, kan ik makkelijk vergelijken. Voor mij weegt de meerwaarde van iets scherpere graphics niet op tegen de veelvoud aan lawaai die ik nu te verduren heb.
Dit topic is gesloten.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.