Eindelijk uitgespeeld! WoW wat een parel van Rockstar games. Denk je dat de main game lang is krijg je daarna nog een epiloog die qua duur gelijk is aan sommige andere games. Grafisch mooiste spel op mijn Xbx Series S. En het zag er niet alleen prachtig uit, het liep ook zeer vloeiend. En dat bij zo'n gigantische game.
Ik heb er denk ik zo'n 50 tot 70 uur in gespeeld. Eerste 30-40 uur ook veel bezig geweest met side quests etc. Laatste 20 uur vooral om het uit te spelen dus van main quest naar main quest. Ik kan mij voorstellen dat mensen hier makkelijk 200+ uur in stoppen.
Zelden zo'n lange adventure game gezien, en wat zie je veel gebieden en wat maak je veel verhaallijnen mee. Niet normaal. Had ik het erg gevonden als het spel eerder klaar was? Nee, vond ik het erg dat het zo lang duurde? Uiteindelijk ook niet. Vind het wel een voorbeeld van een spel, je moet er in komen en je moet er echt voor zitten. Denk dat heel veel dit gekocht hebben en niet uitspelen.
Lichte spoilers
spoiler:Erg leuk dat je na een tijdje ook op een tropisch achtig eiland komt, zoveel verschillende soorten gebieden die je thuisbasis zijn. Erg leuke manier om dit te spelen en ondertussen altijd een gigantische kaart om te verkennen.
Zware spoilers
spoiler:Wat is er met Dutch gebeurd? Hij doodde bij mij Micah en liep weg? en dan?
Nog even doortypen hoor
Dit spel,het gaat maar door en door. En toch elke nieuwe missie het is fris. Er is echt "idioot" veel liefde en tijd in dit spel gestopt. Geen makkelijke missies om te rekken voor de duur maar steeds nieuw. De normale game voelt als een GOTYE + 4 expansions maar het is gewoon één game.
Dingen die ik wat lastig vond was (meer omdat ik elk spel moet uitspelen) het gaat slow paced tot het einde. Dus ook dan ga je heel vaak met je paard heen en weer etc. Daar moet je je echt aan overgeven, doe je dat dan is het natuurlijk genieten.
Qua verhaallijnen en hoe betrokken ik mij heb gevoel bij personages in een actie/ adventure game ik denk dat dit spel makkelijk in de top 3 zit. En dat epische dat merk je al in de eerste 10 minuten in de sneeuw. Eigenlijk is het een soort gigantische (lange) interactieve film.
Versie die ik speelde is nooit vast gelopen, geen bugs, geen glitches.
[
Voor 25% gewijzigd door
MetalSonic op 26-12-2023 18:11
]