• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

[Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 14-08-2022 22:41]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 22:42
Grappig, ik speel deze parel weer eens door om dezelfde reden dat anderen hier dat doen: 60FPS hoef je toch niet meer op te wachten. Het is mijn tweede playthrough dus ik ben wat meer bezig met het hele meta gebeuren van het verhaal. Wat me opvalt is dat Sadie eigenlijk gewoon een vrouwelijke Arthur wordt tijdens het verhaal. Met het nieuws dat GTA6 (oa) een vrouwelijke protagonist zou krijgen vraag ik me af of de karaktergroei van Sadie een voorzetje is om haar protagonist te maken van een volgende game.

Ik zie Rockstar wel aan voor een club die niet zomaar besluiten 'oh er moet een vrouw in' en dat dan forceren, maar eerst eens willen kijken of ze in staat zijn om een vrouwelijk personage in hun werelden te schrijven waarvan mensen denken: ja, die wil ik zijn! Ik zou best wel een verhaal rond Sadie willen zien als volgend deel. Zij is misschien nog wel meer badass dan Arthur :p

Geruststelling ook voor de mensen die van dat nieuws in paniek raken, als Rockstar zoiets doet, dan maken ze die protagonist ook echt iemand die cool en interessant is :Y

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 22:45
BeefHazard schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 19:31:
Grappig, ik speel deze parel weer eens door om dezelfde reden dat anderen hier dat doen: 60FPS hoef je toch niet meer op te wachten. Het is mijn tweede playthrough dus ik ben wat meer bezig met het hele meta gebeuren van het verhaal. Wat me opvalt is dat Sadie eigenlijk gewoon een vrouwelijke Arthur wordt tijdens het verhaal. Met het nieuws dat GTA6 (oa) een vrouwelijke protagonist zou krijgen vraag ik me af of de karaktergroei van Sadie een voorzetje is om haar protagonist te maken van een volgende game.

Ik zie Rockstar wel aan voor een club die niet zomaar besluiten 'oh er moet een vrouw in' en dat dan forceren, maar eerst eens willen kijken of ze in staat zijn om een vrouwelijk personage in hun werelden te schrijven waarvan mensen denken: ja, die wil ik zijn! Ik zou best wel een verhaal rond Sadie willen zien als volgend deel. Zij is misschien nog wel meer badass dan Arthur :p

Geruststelling ook voor de mensen die van dat nieuws in paniek raken, als Rockstar zoiets doet, dan maken ze die protagonist ook echt iemand die cool en interessant is :Y
Ik ga vanavond ook weer opnieuw beginnen. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Mooi om te zien dat andere ook nog steeds van deze game genieten! Het blijft een parel. Ik heb wel altijd mijn HDR uit op mijn PS5 voor RDR2 en ingame ook en zet dan HLG ( is een HDR optie ) aan op mijn Sony tv. Op deze manier vind ik de game geweldig mooi! Ik ga weer genieten voor de 2e keer vanavond! :9

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:32
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:48:
[...]

49, 2 online dingen niet

[...]

In SP heb ik echt alles wat achievable was gedaan. Dus alle dieren, alle flora, paarden, sigaretten kaarten etc. Online heb ik wel veel gedaan, maar vind dat lang zo leuk niet als SP. Die blijf ik gewoon elke paar jaar wel weer opnieuw doen. En waarschijnlijk elke keer als completionist.
Die MVP is nog wel te halen in dat horse racen. Als je de banen en spawns beetje kent moet je wat geluk hebben dat je keer met wat n00bs in een game komt en win je het wel.

Die andere kan ik niet eens herinneren hoe ik die gehaald had, maar lijkt me easy te boosten met wat lui.

Ik heb uiteindelijk later in online het meest tijd "single player" doorgebracht door gewoon hele tijd in m'n eentje te gaan schatzoeken. 7(8)7

Ik vind t toch altijd jammer, als er multiplayer trophies komen in een game die toch vooral om de single player ervaring gaat.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:28

ToolkiT

brit-tweaker

Ik was gisteren bij een prive treinbaan.. en het stationnetje daar deed me erg denken aan RDR2 :)

En deze oude chairmans wagon (compleet met balkon) ook:

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• G_Dragon
  • Nu online
Wat blijft deze game toch echt wel in zijn eigen league! Erg zonde dat Rockstar niet de noodzaak erin ziet om de game een 60FPS update te geven.

[Voor 79% gewijzigd door G_Dragon op 25-09-2022 22:42]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@G_Dragon 100 %

Maar omdat de story mode nogal 'heftig' is ben ik inmiddels Level 45 geworden in de online mode, ik moet zeggen dat het toch wel mooi is om hier een soort van jou eigen verhaal te maken ipv die van Arthur.

Soms log ik alleen ff in om wat dagelijkse challenges te doen en ook dan gelijk alweer dat gevoel van die mooie levende wereld.

Echt mijn #1 game aller tijden 👌

• G_Dragon
  • Nu online
@Sipio Hoe bedoel je heftig? :D

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:50
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar
spoiler:
na het avontuur op dat ene eiland word het verhaal wel heftig en triest de eerste keer dat ik speelde. De ziekte, de shit van Mica en Dutch. Gelukkig werd het beter in de epiloog.

• G_Dragon
  • Nu online
spijkerhoofd schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:37:
[...]

Ik weet niet of je sarcastisch bent maar
spoiler:
na het avontuur op dat ene eiland word het verhaal wel heftig en triest de eerste keer dat ik speelde. De ziekte, de shit van Mica en Dutch. Gelukkig werd het beter in de epiloog.
Nee ik was serieus, alleen was ik even benieuwd of je heftig kwa bloed en alles bedoelde of het verhaal.
Vandaar mijn vraag, want sommige mensen kunnen dat ook als heftig ervaren.

Ja dat stuk verhaal was zeker een heftig moment, bij mijn eerste playthrough was het even slikken maar na 3 keer het verhaal te hebben gespeeld niet meer.

• Sipio
  • Niet online
Wat @spijkerhoofd zegt,.. ;)

Er gebeurt natuurlijk wel het een en ander uiteindelijk, echt hap slik weg vind ik het verhaal niet :P

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vond vooral de tweede run heftig. Vooral het moment dat je weet dat 'het' allemaal begint zeg maar. Heb dat echt zo lang mogelijk uitgesteld. (ok ik vond het uitstellen van een bepaalde missie om iemand te 'helpen' nog belangrijker >:) )

spoiler:
het geld ophalen bij Downes, maar nog meer het bevrijden van Micah

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• G_Dragon
  • Nu online

• G_Dragon
  • Nu online

• G_Dragon
  • Nu online
Dit spel blijft me elke keer weer verbazen..

G_Dragon schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:12:
Door jouw foto's begint het hier ook wel weer te kriebelen om de game te installeren.
Niet om een nieuwe playthrough te starten maar gewoon om in mijn al uitgespeelde game een beetje rond te dwalen en misschien nog wat taken op te pakken :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• G_Dragon
  • Nu online
Superkiwi schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:15:
[...]

Door jouw foto's begint het hier ook wel weer te kriebelen om de game te installeren.
Niet om een nieuwe playthrough te starten maar gewoon om in mijn al uitgespeelde game een beetje rond te dwalen en misschien nog wat taken op te pakken :)
Haha snap, ik mijn vriendin maakt grotendeels de foto's hier want die is veel aan het ontdekken / jagen en paarden aan het temmen, want zij vind de storyline dan echt weer helemaal niks om te spelen. Inmiddels heb ik die storyline al 3 keer uitgespeeld en zou het zo nog een keer doen :)

Ik zeg installeer die game en ga lekker op avontuur uit, vind je het niks? Dan is de game zo weer verwijderd..

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:44

Scrummie

Think different

Even wat frustratie van mij afschrijven;

Tijdje terug dacht ik; ik ga toch maar voor de white arabian, leuke 'missie'. Dus volgepakt met winterkleding en wat eten de lange reis naar de locatie waar hij rond zou moeten dwalen. Veel de omgeving daar verkend, leuke dingen gevonden, wat gejaagd op dieren, de legendary bison kwam ook nog voor bij maar die gelaten voor wat het was, ik was immers op zoek naar een legendarisch paard. Na uren zoeken, dwalen, exploren; geen enkel zicht op een paard. Uiteindelijk een kamp opgezet, om in de ochtend maar weer huiswaarts te trekken. In Saint Denis vervolgens een zwarte arabian gekocht voor wat was het, 900 dollar?

Echter, gister was ik weer in de buurt van waar de white arabian zou moeten dwalen volgens de geruchten. Ik dacht; oke, ik ga toch even kijken. Aangekomen op de locatie sta ik met mijn huidige arabian op een rots, die uitkijkt over het meertje daar. Ik neem een stap, en paard en ikzelf glij van de rots zo'n 10 meter naar beneden. Mijn trouwe paard raakte als eerste de grond en overleeft de val niet, en een seconde later val ik naast hem en kan het ook niet navertellen, de dikke laag sneeuw is niet genoeg om de val te breken.

Ik kom weer bij, gelukkig nog op dezelfde locatie en zie een vervangend paard. Een matige, maar hey, ik kan in elk geval terug rijden. Ik wandel naar de rots waar ik zojuist vanaf ben gevallen om mijn zadel op te halen en loop tergend langzaam terug naar mijn leenpaard. En dan, wat zie ik daar? In de witte sneeuw staat een prachtig wit paard, de white arabian! Ik ga direct stil staan, onder de indruk van haar schoonheid en na enkele seconden begin ik langzaam op haar af te lopen. Ik kalmeer haar elk moment en kom steeds dichterbij. Tot ze op de vlucht slaat en ik even achter haar aan moet rennen. Opnieuw loop ik kalm achter haar aan en weet nu dichtbij te komen. Ze laat me haar aaien en het lijkt te lukken, ik mag plaatsnemen. Na een wat stroef begin weet ik haar te controleren en wandel met haar naar mijn zadel, wat nog in de sneeuw ligt bij mijn 'leenpaard'. Even later na enkele 'good girls' en wat eten, rijden we, inclusief de legendary bison pelt als het perfecte stel richting Strawberry, om ergens verderop de trein te pakken richting Saint Denis.

Aangekomen in de stad kon ik eindelijk toeschouwer zijn van de eerste executie op een elektrische stoel, dus op weg naar de aangegeven locatie. Eenmaal aangekomen begint het schouwspel, waarbij ik een zacht 'please shoot me' hoor vanuit de stoel. Nadat de mensen vertrokken zijn loop ik op de gevangene af, en uit medelijden voldoe ik toch maar aan zijn verzoek, niet wetende dat de beste man al het hiernamaals heeft opgezocht. Ik schiet, en voor de kogel zijn hoofd raakt zie ik overal al rode iconen op de kaart verschijnen. Shit, dit was niet handig. Ik ren naar mijn paard, spring erop en ga er als een speer vandoor, ik schiet nergens op, ik wil alleen maar weg uit de stad. Onderweg raak ik een agent en we rollen beiden over straat maar ik weet snel weer op te staan en kan mijn weg vervolgen. Bijna buiten de stadsgrenzen, nog 1 bocht en we zijn vrij. Ik neem de bocht net te scherp en wederom struikel ik, dit keer over wat kistjes en ander spul, mijn prachtige paard vliegt eroverheen en ik erachteraan, maar beiden nog fit genoeg. Inmiddels is half Saint Denis echter aangekomen en een belachelijke hoeveelheid kogels komen op ons af, mijn paard krijgt als eerst een lading te verwerken en valt neer op de grond, twee seconden later val ik neer, het bloed vliegt alle kanten op..

Ik word wakker en zie een donker matig (maar wel trouw) paard staan met mijn zadel. Ik ben verdrietig. Tijd om te gaan slapen.

TLDR: Lang gezocht naar de white arabain, niet gevonden, opgegeven, per toeval gevonden, een kleine 20 minuten later zijn we beide dood. Autosave vlak na bijkomen, vorige handmatige save van tijden terug.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• G_Dragon
  • Nu online
Scrummie schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:46:
Even wat frustratie van mij afschrijven;

Tijdje terug dacht ik; ik ga toch maar voor de white arabian, leuke 'missie'. Dus volgepakt met winterkleding en wat eten de lange reis naar de locatie waar hij rond zou moeten dwalen. Veel de omgeving daar verkend, leuke dingen gevonden, wat gejaagd op dieren, de legendary bison kwam ook nog voor bij maar die gelaten voor wat het was, ik was immers op zoek naar een legendarisch paard. Na uren zoeken, dwalen, exploren; geen enkel zicht op een paard. Uiteindelijk een kamp opgezet, om in de ochtend maar weer huiswaarts te trekken. In Saint Denis vervolgens een zwarte arabian gekocht voor wat was het, 900 dollar?

Echter, gister was ik weer in de buurt van waar de white arabian zou moeten dwalen volgens de geruchten. Ik dacht; oke, ik ga toch even kijken. Aangekomen op de locatie sta ik met mijn huidige arabian op een rots, die uitkijkt over het meertje daar. Ik neem een stap, en paard en ikzelf glij van de rots zo'n 10 meter naar beneden. Mijn trouwe paard raakte als eerste de grond en overleeft de val niet, en een seconde later val ik naast hem en kan het ook niet navertellen, de dikke laag sneeuw is niet genoeg om de val te breken.

Ik kom weer bij, gelukkig nog op dezelfde locatie en zie een vervangend paard. Een matige, maar hey, ik kan in elk geval terug rijden. Ik wandel naar de rots waar ik zojuist vanaf ben gevallen om mijn zadel op te halen en loop tergend langzaam terug naar mijn leenpaard. En dan, wat zie ik daar? In de witte sneeuw staat een prachtig wit paard, de white arabian! Ik ga direct stil staan, onder de indruk van haar schoonheid en na enkele seconden begin ik langzaam op haar af te lopen. Ik kalmeer haar elk moment en kom steeds dichterbij. Tot ze op de vlucht slaat en ik even achter haar aan moet rennen. Opnieuw loop ik kalm achter haar aan en weet nu dichtbij te komen. Ze laat me haar aaien en het lijkt te lukken, ik mag plaatsnemen. Na een wat stroef begin weet ik haar te controleren en wandel met haar naar mijn zadel, wat nog in de sneeuw ligt bij mijn 'leenpaard'. Even later na enkele 'good girls' en wat eten, rijden we, inclusief de legendary bison pelt als het perfecte stel richting Strawberry, om ergens verderop de trein te pakken richting Saint Denis.

Aangekomen in de stad kon ik eindelijk toeschouwer zijn van de eerste executie op een elektrische stoel, dus op weg naar de aangegeven locatie. Eenmaal aangekomen begint het schouwspel, waarbij ik een zacht 'please shoot me' hoor vanuit de stoel. Nadat de mensen vertrokken zijn loop ik op de gevangene af, en uit medelijden voldoe ik toch maar aan zijn verzoek, niet wetende dat de beste man al het hiernamaals heeft opgezocht. Ik schiet, en voor de kogel zijn hoofd raakt zie ik overal al rode iconen op de kaart verschijnen. Shit, dit was niet handig. Ik ren naar mijn paard, spring erop en ga er als een speer vandoor, ik schiet nergens op, ik wil alleen maar weg uit de stad. Onderweg raak ik een agent en we rollen beiden over straat maar ik weet snel weer op te staan en kan mijn weg vervolgen. Bijna buiten de stadsgrenzen, nog 1 bocht en we zijn vrij. Ik neem de bocht net te scherp en wederom struikel ik, dit keer over wat kistjes en ander spul, mijn prachtige paard vliegt eroverheen en ik erachteraan, maar beiden nog fit genoeg. Inmiddels is half Saint Denis echter aangekomen en een belachelijke hoeveelheid kogels komen op ons af, mijn paard krijgt als eerst een lading te verwerken en valt neer op de grond, twee seconden later val ik neer, het bloed vliegt alle kanten op..

Ik word wakker en zie een donker matig (maar wel trouw) paard staan met mijn zadel. Ik ben verdrietig. Tijd om te gaan slapen.

TLDR: Lang gezocht naar de white arabain, niet gevonden, opgegeven, per toeval gevonden, een kleine 20 minuten later zijn we beide dood. Autosave vlak na bijkomen, vorige handmatige save van tijden terug.
Jemig hoeveel pech kan een mens hebben.. Ondanks ik dit ook wel echt de kracht van deze game vind, het onvoorspelbare wat om de hoek staat te wachten wanneer je op avontuur gaat.

Dan te bedenken dat ik nog geen een keer dood ben gegaan in de playthrough waar we nu in spelen, mijn vriendin nu wel meerdere malen. Dan ben ik altijd heel blij dat ik autosave uit heb staan en we hebben afgesproken dat ze regelmatig opslaat om zo te voorkomen dat ze een goed paard verliest. Zelf heb ik nog nooit een paard gekocht en zal ik ook nooit een paard kopen in Rdr2, want je kan best goede paarden vinden in het wild waaronder de witte Arabain. Die ik altijd met veeeeeel moeite wist te temmen, maar toen mijn vriendin hem tegenkwam in deze playthrough lukte haar dit in een keer (ook niet zo gek als je bekijkt hoeveel paarden te getemd heeft de laatste tijd) want zij is van het jagen, paarden temmen en ontdekken.

Ik hoop dat je hierdoor niet de moed bent verloren om door te gaan met dit spel, want dat zou natuurlijk zonde zijn bij zo'n pareltje als dit.

Als ik een tip mag geven: Zet autosave uit en werk met handmatige saves :D

• Scrummie

Scrummie

Think different

G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:57:
[...]

Jemig hoeveel pech kan een mens hebben.. Ondanks ik dit ook wel echt de kracht van deze game vind, het onvoorspelbare wat om de hoek staat te wachten wanneer je op avontuur gaat.

Dan te bedenken dat ik nog geen een keer dood ben gegaan in de playthrough waar we nu in spelen, mijn vriendin nu wel meerdere malen. Dan ben ik altijd heel blij dat ik autosave uit heb staan en we hebben afgesproken dat ze regelmatig opslaat om zo te voorkomen dat ze een goed paard verliest. Zelf heb ik nog nooit een paard gekocht en zal ik ook nooit een paard kopen in Rdr2, want je kan best goede paarden vinden in het wild waaronder de witte Arabain. Die ik altijd met veeeeeel moeite wist te temmen, maar toen mijn vriendin hem tegenkwam in deze playthrough lukte haar dit in een keer (ook niet zo gek als je bekijkt hoeveel paarden te getemd heeft de laatste tijd) want zij is van het jagen, paarden temmen en ontdekken.

Ik hoop dat je hierdoor niet de moed bent verloren om door te gaan met dit spel, want dat zou natuurlijk zonde zijn bij zo'n pareltje als dit.

Als ik een tip mag geven: Zet autosave uit en werk met handmatige saves :D
Dat is wel een fijne tip, ga ik doen :). En dan wat vaker handmatig saven.

En nee, ik ga zeker niet opgeven, het is ook pas mijn 4e playthrough ;). Het is inderdaad een pareltje, 1 van de beste open werelden die er zijn, en dan spreekt het qua setting ook nog eens ongelofelijk aan.

• G_Dragon
  • Nu online
Scrummie schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:08:
[...]

En nee, ik ga zeker niet opgeven, het is ook pas mijn 4e playthrough ;). Het is inderdaad een pareltje, 1 van de beste open werelden die er zijn, en dan spreekt het qua setting ook nog eens ongelofelijk aan.
Geen dank want het was gisteren nog een grote opluchting voor ons, aangezien mijn vriendin in galop aan het rijden was en opeens het paard uitglijd over een nat stuk modder en zo doorglijdt in een ravijn :F. Helaas waren we te laat met het opnemen van een clip, anders had ik die nog kunnen posten.

Ik hoop dat we ooit weer zo'n game gaan krijgen met deze diepgaande details en kwaliteit van open wereld, mijn hoop dat deze game een voorbeeld zou zijn voor andere ontwikkelaars is helaas valse hoop geweest.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:12:
Vette screens! Je vermaakt je er nog steeds goed mee zo te zien. Ik heb de game een beetje afgeraffeld. Zo jammer dat deze game geen next-gen patch gaat krijgen. Zou em nog wel graag een keer op 60fps door willen spelen.

Afgelopen zomer op vakantie geweest naar oostkant van de VS. In Savannah een tripje geboekt naar de plantage Boone Hall. Van die plaats en plantage kreeg ik echt zo'n RDR2 (Saint Dennis) vibe. Uiteraard is dat gebaseerd op die omgeving, maar zo tof om te zien

Die planten wat om die takken van de bomen gedrapeerd ligt heet Spaanse mos, leerde ik daar. Geeft wel echt die kenmerkende sfeer.

Oprit naar Boone Hall plantage

Boone Hall plantage huis

Park in Savannah

[Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 17-10-2022 11:41]

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

• Sipio
  • Niet online
@Hulleman door die bovenste foto gelijk zin in een bepaalde missie... Lijkt rechtstreeks naar Braithwaite Manor te lopen.

Ik vermaak mezelf momenteel met de online modus, ik zag dat in het begin helemaal niet zitten maar voor een nieuwe speler genoeg content en mijn eigen verhaal en cowpoke ontwikkelen ipv die van Arthur geeft toch een heerlijk gevoel.

Zo jammer idd dat erg geen 60fps update meer komt, staat volgens mij in de top 10 beste gamen en Rockstar denkt fuck it... Gewoon lachwekkend bijna.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Sipio schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:53:
@Hulleman door die bovenste foto gelijk zin in een bepaalde missie... Lijkt rechtstreeks naar Braithwaite Manor te lopen.
Echt he, daar moest ik ook aan denken toen ik daar met de auto reed. Plaatsen als Savannah en Charleston ademen ook echt nog Saint Dennis. Heel tof! Ook nog in Saint Augustine geweest, maar dat hebben de Amerikanen echt helemaal vercommercialiseert. Zonde.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

• G_Dragon
  • Nu online
Blijf het wel jammer vinden dat je niet alleen de story kan installeren om zo veel schijfruimte te besparen, want ze hebben alleen Online als losse download beschikbaar gesteld. Nu heb je gewoon 110 of 120GB schijfruimte voor een spel waarvan je alleen de single player speelt, heb wel eens getwijfeld om die storymode editie te kopen maar toen ik las dat je die niet los kon installeren toch maar niet gedaan..

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:38
Scrummie schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:08:
[...]

Als je een paar ingame dagen wacht, spawnt de white Arabian weer waar je hem de eerste x hebt gevonden. Kan je hem alsnog temmen.

• G_Dragon
  • Nu online

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kunt dus niet als je
spoiler:
Kieran
gevangen hebt even doorrijden naar Saint Denis :D

Ik ging vrij snel dood. Had eerst nog geprobeerd om een white Arabian te vangen. Maar die liep niet op de normale plek. Dus toen dacht ik gezellig de toerist uit te gaan hangen op een wat warmere plek. Maar opeens was ik dood, geen waarschuwing of iets dergelijks gezien. Heb dus geen idee of ik verder was gekomen als ik die WA niet gezocht had. Dat het op tijd gaat, of dat ik gewoon buiten het toegestane gebied kwam. (ik denk het laatste.)

Ik doe geen lange runs, want dat 30fps stoort me wel behoorlijk. Dus steeds een kwartier/half uur of zo. Maar wil nu wel echt meer gesprekken uit luisteren. En gekke dingen als hierboven testen.

Heb gisteren naar het stuk uit de bijbel lezen van dominee Swanson geluisterd. (mijn moeder zou trots op me zijn :P )

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Kleine kick van dit topic. Maar ik heb eindelijk de zoologist en skin deep trophy behaald. Samen met de hunting requests en de exotics echt een RNG hel :'(

Maar nu bijna klaar met de 100% completion. Nog 7 bandits challenges te gaan en dan ben ik er. Dan nog wat online trophies en de platinum is binnen! Geweldige game maar vind het ook niet erg dat het einde nu in zicht is. Op naar iets luchtigers ;)

Wat ik wel echt een gemis vond ten opzichte van deel 1 is de fast travel optie naar een marking point, mits je al eens eerder op dat marking point bent geweest. Had me letterlijk tientallen uren kunnen schelen die ik nu kwijt was met paardrijden.

• G_Dragon
  • Nu online

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:29
Zojuist RDR2 2ehands gekocht (late to the game, ik weet het). Wilde hem aanvankelijk boven op de One S gaan spelen, maar denk dat het toch wel de moeite waard is om hem beneden op de Series X te spelen voor de 4K textures. Ik neem aan dat ik gewoon kan wisselen tussen de 2 xboxen en dan verder kan waar ik gebleven ben? Of zijn het 2 verschillende versies die je installeert?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Iemand nog een goede tactiek voor de hdr weergave voor een oled? Of beter hdr helemaal uitzetten?

Was destijds gezeik met dit herinner ik me. update: uitzetten is inderdaad veeeel beter.

[Voor 14% gewijzigd door Farabi op 06-03-2023 10:15]

• Sipio
  • Niet online
Farabi schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:36:
Iemand nog een goede tactiek voor de hdr weergave voor een oled? Of beter hdr helemaal uitzetten?

Was destijds gezeik met dit herinner ik me. update: uitzetten is inderdaad veeeel beter.
Er is toen volgens mij wel wat veranderd wat het ten goede kwam.

Zelf twijfel ik ook vaak aan of uit maar uiteindelijk blijf ik toch op HDR uitkomen.

Style (game)

3900 PB
80 PW

Zonder HDR wordt het wel mooi donker in de game maar ik vind het er toch iets te 'soft' uitzien of zo zonder HDR

[Voor 10% gewijzigd door Sipio op 06-03-2023 10:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-04 08:49
Ik droom van deze game in VR... Hoe ongelooflijk zou het zijn om in die wereld rond te lopen...

• Farabi
  • Niet online
alleen als ze de hdr implementatie van gta v remastered bij dit spel zouden toepassen, was een remaster niet nodig geweest.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
:D _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ja blijft een mooie game. Ik zou wel zin hebben in een current gen versie, maar Rockstar kennende zou dat dan gelijk een full price game worden :')

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Chaoss schreef op maandag 17 april 2023 @ 23:28:
Ja blijft een mooie game. Ik zou wel zin hebben in een current gen versie, maar Rockstar kennende zou dat dan gelijk een full price game worden :')
Het 'vervelende' daarvan is dan weer dat ik het direct zou betalen. Geen enkele twijfel :')

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Chaoss schreef op maandag 17 april 2023 @ 23:28:
Ja die hoop hebben we allemaal, maar helaas is dit nog nooit gebeurd. Want dat zou ook bij ons een instant-buy worden, alleen zie ik Rockstar niet even het hele spel zo gratis upgraden. Maar als Rockstar ooit wel een verbeterde versie gaat uitbrengen, dan hoop ik wel dat je de Single Player los kan installeren om zo veel ruimte te besparen. Aangezien ik Online echt niks vind en het ook niet speel, maar toch neemt het ontzettend veel ruimte in beslag op je Xbox Series X.

Ik hoop wel dat we in de toekomst meer van zulke spellen gaan krijgen want Red Dead Redemption 2 zit echt wel in zijn eigen league, er is nog geen enkel spel sinds de release in de buurt gekomen van deze diepgaande kwaliteit en details die in Red Dead Redemption 2 zitten en zelfs nu nog blijft het spel ons telkens weer verbazen.

• Farabi
  • Niet online
het zou al een hoop schelen als ze een fatsoenlijke hdr-weergave implementeren. zoals bij GTA V remastered.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 15:28
Vorige week ben ik opnieuw begonnen met de story. Jaartje of 2 geleden al eens uitgespeeld en ik probeer nu zoveel mogelijk side missions mee te pakken om in ieder geval de trophies binnen te halen. Het verhaal en de omgeving blijft nog steeds indrukwekkend!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ronzz schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 10:38:
Vorige week ben ik opnieuw begonnen met de story. Jaartje of 2 geleden al eens uitgespeeld en ik probeer nu zoveel mogelijk side missions mee te pakken om in ieder geval de trophies binnen te halen. Het verhaal en de omgeving blijft nog steeds indrukwekkend!
Geen enkele open wereld is zo levendig alsin deze game volgens mij.

Ik kom nu nog wel eens YouTube videos tegen dat ik denk wtf zoveel details die ik nooit ben tegen gekomen.

Ik start af en toe online nog wel eens op om gewoon wat in de wereld rond te dwalen.
Pagina: 1 ... 60 61 62 Laatste

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee