Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 16:29
G_Dragon schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:53:
Wat voor mij wel een minpunt is in de 2e playthrough is dat er nu Fast Travel is toegevoegd door middel van een update, dit is echt overbodig en maakt het veel te makkelijk. Het reizen is juist toegevoegd zodat je meer van de wereld en random encounters tegenkomt.
Voor mij juist een pluspunt. Ik had die "random" encouters na een paar keer wel gezien. Leuk bedacht, maar elke keer behoorlijk hetzelfde. Je wordt "heel onverwachts" overvallen, of je moet iemand voor de 100e x gif uit iemand zn been zuigen of een blinde geld geven. Eigenlijk ook wat @SinergyX zegt. Je impact op de wereld is niet heel denderend. Daarnaast is er ook vrij weinig te ontdekken in de game. Dat zeg ik niet goed, de game nodigt je niet uit om op ontdekking te gaan, los van het jagen of het scoren van een mooi paard. De game beloont mij daar te weinig voor. GTA deed dat ook niet, maar die game blijft gewoon pure fun en chaos. Lekker fastpaced.

De stranger missies zijn wel altijd leuk, maar ook niets nieuws. Jagen vond ik wel leuk om te doen. Altijd tof als je dat beestje tegenkwam die je nog nodig had voor een upgrade.

Toen ik de KKK een keer tegen kwam in het bos heb ik er dynamiet tussen gegooid. Was niks van over. Wel realistisch dat ik ze daarna nooit meer gezien heb :)

[ Voor 26% gewijzigd door Hulleman op 12-10-2020 13:50 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:10:
Vandaag ga ik de 70 goud achievement halen, binnen 2 weken de 100% game achievement. Hebben me beiden ongeveer 8 maanden spelen gekost :D
Who the Hell is Leviticus Cornwall? en de Anderson-brothers missie. Chapeau, ik wens u alles toe wat u toekomt door bij deze missies goud te halen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik snap best dat vooral door de controls en de traagheid deze game ook niet voor iedereen even tof is.

Voor mij was het echt de mooiste game die ik ooit gespeeld heb ( bijna 49 hier en heb er heel wat gespeeld) sowieso al fan van de setting alleen al dus ben daarin ook wel zwaar bevooroordeeld denk ik maar bij mij bracht deze game gewoon echt emoties los.

Als ik het alleen al over het gedrag van de paarden heb bijvoorbeeld, schitterend gewoon, de 'angst' die erbij kwam kijken (ik wou mijn paard echt gewoon in leven houden) dat hij 'dood' kon gaan.

Ik ging er gewoon voorzichtig mee om, ik heb deze game ook echt 'geroleplayed' na een nacht zuipen in het kamp, gitaar muziek erbij, zingen, dansen, smorgens wakker worden, bak koffie zuipen, ff hout hakken en de paarden eten geven (mooi om dead eye op te bouwen) ff omkleden, paard borstellen en op pad.

De trip om de witte Arabian te vangen naar de bergen toe, eerst ff eten jagen (meestal kocht ik het gewoon :P) kamp opslaan, ff bikken, smorgens weer koffie en weer verder.

En dan de muziek er nog bij, schitterend.

Tuurlijk had het allemaal beter gekund, tis ook echt niet allemaal koek en ei maar qua gevoel wat deze game mij gegeven heeft staat hij ver bovenaan voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JDFS schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:48:
[...]

Who the Hell is Leviticus Cornwall? en de Anderson-brothers missie. Chapeau, ik wens u alles toe wat u toekomt door bij deze missies goud te halen.
Die twee heb ik dan ook niet, je hoeft er maar 70 te hebben van de 108 ;)

Vooral die anderson brothers heb ik echt vaak geprobeerd, krijg ik niet voor elkaar helaas.
--
en ik zie het inderdaad ook als meer meespelen in een filmisch verhaal waarvan het script klaar is maar je als hoofdrolspeler wat ad lib mogelijkheden hebt. Het is wel een soort spel wat mij erg trekt.
Maar net als @Sipio vind ik het ook echt leuk om me onder te dompelen in de gang. Ik doe klusjes, breng regelmatig een hert als eten, slaap elke nacht, of als ik dan wat doe de dag erna. Ik eet 2 keer per dag etc etc.

[ Voor 32% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-10-2020 14:16 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:49:
Ik snap best dat vooral door de controls en de traagheid deze game ook niet voor iedereen even tof is.

Voor mij was het echt de mooiste game die ik ooit gespeeld heb ( bijna 49 hier en heb er heel wat gespeeld) sowieso al fan van de setting alleen al dus ben daarin ook wel zwaar bevooroordeeld denk ik maar bij mij bracht deze game gewoon echt emoties los.

Als ik het alleen al over het gedrag van de paarden heb bijvoorbeeld, schitterend gewoon, de 'angst' die erbij komt kijken (ik wou mijn paard echt gewoon in leven houden) dat hij 'dood' kon gaan.

Ik ging er gewoon voorzichtig mee om, ik heb deze game ook echt 'geroleplayed' na een nacht zuipen in het kamp, gitaar muziek erbij, zingen, dansen, smorgens wakker worden, bak koffie zuipen, ff houtakken en de paarden eten geven (mooi om dead eye op te bouwen) ff omkleden, paard borstellen en op pad.

De trip om de witte Arabian te vangen naar de bergen toe, eerst ff eten jagen (meestal kocht ik het gewoon :P) kamp opslaan, ff bikken, smorgens weer koffie en weer verder.

En dan de muziek er nog bij, schitterend.

Tuurlijk had het allemaal beter gekund, tis ook echt niet allemaal koek en ei maar qua gevoel wat deze game mij gegeven heeft staat hij ver bovenaan voor mij.
Had het beter gekund? ik denk persoonlijk van niet :)
De game durft ik in zijn geheel en wereld wel perfect te noemen, de story is heel aangrijpend en er gebeurd echt van alles. Hoop dat we in de toekomst meer van dit soort detail in games gaan krijgen _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:44:
[...]

Voor mij juist een pluspunt. Ik had die "random" encouters na een paar keer wel gezien. Leuk bedacht, maar elke keer behoorlijk hetzelfde. Je wordt "heel onverwachts" overvallen, of je moet iemand voor de 100e x gif uit iemand zn been zuigen of een blinde geld geven. Eigenlijk ook wat @SinergyX zegt. Je impact op de wereld is niet heel denderend. Daarnaast is er ook vrij weinig te ontdekken in de game. Dat zeg ik niet goed, de game nodigt je niet uit om op ontdekking te gaan, los van het jagen of het scoren van een mooi paard. De game beloont mij daar te weinig voor. GTA deed dat ook niet, maar die game blijft gewoon pure fun en chaos. Lekker fastpaced.

De stranger missies zijn wel altijd leuk, maar ook niets nieuws. Jagen vond ik wel leuk om te doen. Altijd tof als je dat beestje tegenkwam die je nog nodig had voor een upgrade.

Toen ik de KKK een keer tegen kwam in het bos heb ik er dynamiet tussen gegooid. Was niks van over. Wel realistisch dat ik ze daarna nooit meer gezien heb :)
Maar dat is toch ook de ontdekkingsreis die je maakt samen met je paard? veel erop uit en dingen ontdekken, als je elke keer fast travel gebruikt zie je niet veel van de wereld. Ik heb zelfs nu bij de 2e playthrough nog geen een keer dezelfde random event gehad. Als je het zelf wel prettig vind om te gebruiken ga je gang, daar kan ik niks over zeggen. Want iedereen speelt het op zijn eigen manier :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Allerleukste missie IMO is toch echt Home Improvement for Beginners. Mee klikken op de beat en tegelijkertijd een huis bouwend... geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_1980
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
Zeer goede tijd gehad met deze game in 2018. Kans is groot dat ik deze volgend jaar nog een oppak op de next-gen consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-05 21:13
JDFS schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:11:
[...]

Heb nu 3,5 jaar een C7. Nog steeds verwonder ik me over de beeldkwaliteit. Je hebt een uitstekende upgrade gedaan!
Idd, ik heb de E9. Wel dik spijt dat ik niet voor de 65 inch ben gegaan en de 55 inch heb.

Komt er eigenlijk een (gratis) Series X upgrade van RDR2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Tits schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:31:
[...]

Idd, ik heb de E9. Wel dik spijt dat ik niet voor de 65 inch ben gegaan en de 55 inch heb.

Komt er eigenlijk een (gratis) Series X upgrade van RDR2?
Heb hier de 55" C8, ook best spijt dat ik niet wat groter ben gegaan :P

Ik hoop ook dat RDR2 nog een next gen upgrade krijgt, maar Rockstar kennende zal die wel niet gratis zijn, iig een patch om de framerate te unlocken voor 60 fps zou al mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo... en toen was ik wel zo een beetje klaar met de story voorlopig. Alle story achievements zijn binnen. Nog 2 online te gaan, maar of ik die ooit ga doen geen idee. Zijn niet al te lastig, iets met de posse doen en een paar keer mvp worden. Maar toch... in online mijd ik andere users zoveel mogelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55
Hoe is het je bevallen om alle achievements te halen?
GTA V heb ik destijds ook op 100% gespeeld (ook alle online achievements gehaald) en zit eraan te denken om bij RDR2 misschien ook voor die 100% completion te gaan.
Weet jij hoe de platinum trophies zich tot elkaar verhouden?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb een Xbox die heeft geen platinum. Maar als ik het goed heb moet je dan echt gewoon helemaal alles hebben inclusief online. Maar dat weet ik dus niet zeker.

Beviel wel goed, heb uiteraard druk gebruik gemaakt van alle hulpmiddelen op internet als rdr2map en dergelijke. Want ik wilde de compendium ook compleet maken (dat is nog niet helemaal 100%, ik moet de paarden nog afronden, bepaalde planten in recepten verwerken en vissen vangen met bepaald aas.... en helaas... de parakeet is uitgestorven zonder dat ik hem ooit gezien heb. Werd me pas in hoofdstuk 4 van bewust dat dat beest bestond. En toen spawnde die al niet meer.)

ik heb hoofdstuk 2 ongeveer 4 maanden gedaan denk ik. Satchels, kamp, zoveel mogelijk trapper kleding, interest points, kaarten echt alles wat er maar te doen was. Het is af en toe een beetje grinden geweest, maar ik vond het wel voldoende afwisselend.

70 goud is trouwens wel een dingetje.. ik heb na mijn 70ste er geen meer gehaald (ook niet echt geprobeerd verder) maar ik denk dat ik als ik echt zoveel mogelijk zou willen ik echt niet boven de 74-77 zou komen.
---
wat wel zo is, als je in hoofdstuk 2 zo los gaat op alles dan is je gezondheid en dead eye echt zo bizar goed dat je gewoon nooit meer dood gaat bijna. Gevechten zijn dan echt heel erg makkelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-10-2020 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55
Het klinkt als een behoorlijk werkje :+
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:42:
Ik heb een Xbox die heeft geen platinum.
De platinum is vergelijkbaar met de 1000G score toch?
Trophies/achievements zijn over beide platformen gelijk.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:45:
Het klinkt als een behoorlijk werkje :+
yep... ik geloof dat social club per save werkt...

100% Complete
10 Days 20 Hours 37 Minutes
De platinum is vergelijkbaar met de 1000G score toch?
Trophies/achievements zijn over beide platformen gelijk.
ja, op die laatste na. Bij PS ben je legend of the west als je alles gehaald hebt, bij Xbox niet. Verder is alles gelijk ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
You must love this epic single player!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 10:07

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Na 2 jaar van de week eindelijk de single player story afgerond. Wauw wat een prachtig spel.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Shotgun power >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
haha dat doet me inderdaad denken aan de westerns uit de jaren 60, daar zag je dat ook veel :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Ik ben 3 dagen geleden begonnen met dit spel op de PS4 (pro). Wat ontzettend goed gemaakt en vermakelijk spel!! Had er er veel over gelezen en kon hem nieuw op marktplaats kopen voor eur 12,-. Ben in 3 dagen op 9,8% (chapter 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 08:37
Zijn er hier mensen die de game al gespeeld hebben op Xbox Series X? Het is echt bizar mooi, niet te geloven. Ik merk alleen wel dat de performance erg slecht is, wellicht omdat de game niet geoptimaliseerd is voor de next gen. De camera draaien gaat gepaard met enorme framedrops bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-05 15:03
Soccer98 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:07:
Zijn er hier mensen die de game al gespeeld hebben op Xbox Series X? Het is echt bizar mooi, niet te geloven. Ik merk alleen wel dat de performance erg slecht is, wellicht omdat de game niet geoptimaliseerd is voor de next gen. De camera draaien gaat gepaard met enorme framedrops bijvoorbeeld.
Die ervaring heb ik totaal niet op mijn series X. Loopt gewoon heel erg vloeiend.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het blijft 30 fps natuurlijk. Dat is goed zichtbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:40
Ik ben RDR2 nu eindelijk aan het spelen, zit momenteel op zo’n 35% maar dit spel brengt mij in dubio..

Aan de ene kant is het een prachtig spel, ik geniet van de wereld en alles wat je kunt beleven. Maar aan de andere kant stoor ik mij ontzettend aan zowel kleine als grote dingen die mij uit de ervaring halen.

Het begint al met kleine dingen als het niet kunnen rennen in je kamp of bepaald story moments, niet paardrijden in je kamp, elke los object ook echt los moeten oppakken en je er perfect voor moeten positioneren. Het feit dat iedereen meteen begint met schieten terwijl je alleen maar een kleine controls foutje maakt in de grote stad ofzo. Stamina voor je paard terwijl je zulke grote afstanden moet afleggen. Het spel forceert je vaak op een bepaalde manier te spelen of voort te bewegen en juist dit forceren haalt mij uit de spelervaring, ik ga me er aan storen.

Ze proberen zo hard om geen “game” te zijn dat ze, wat mij betreft, te ver doorslaan in het realisme.

Ik heb RDR1 nooit uitgespeeld, dat kwam omdat ik op een loze zondag dacht de spelwereld te gaan verkennen, ik had er al een paar uurtjes opzitten en liep toen een prachtig paard tegen het lijf en wou deze vangen. Dus zo geschied het ritueel om een paard te breken, maar helaas stond ik vlak bij een rivier, en dacht het paard er tijdens dat ritueel in te lopen. Aangezien je niet kunt zwemmen in RDR1 gingen we beiden dood. Nadat de game weer geladen was bleek ik een goeie 4-5 uur aan verkennen kwijtgeraakt, ik heb de disc eruit gehaald en er nooit meer ingestopt.

Ik hoop dat ik RDR2 wel uitspeel, al zal ik er daarna ook wel klaar mee zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door iwaarden op 23-11-2020 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 11:00

Scrummie

Think different

iwaarden schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:44:
Ik ben RDR2 nu eindelijk aan het spelen, zit momenteel op zo’n 35% maar dit spel brengt mij in dubio..

Aan de ene kant is het een prachtig spel, ik geniet van de wereld en alles wat je kunt beleven. Maar aan de andere kant stoor ik mij ontzettend aan zowel kleine als grote dingen die mij uit de ervaring halen.

Het begint al met kleine dingen als het niet kunnen rennen in je kamp of bepaald story moments, niet paardrijden in je kamp, elke los object ook echt los moeten oppakken en je er perfect voor moeten positioneren. Het feit dat iedereen meteen begint met schieten terwijl je alleen maar een kleine controls foutje maakt in de grote stad ofzo. Stamina voor je paard terwijl je zulke grote afstanden moet afleggen. Het spel forceert je vaak op een bepaalde manier te spelen of voort te bewegen en juist dit forceren haalt mij uit de spelervaring, ik ga me er aan storen.

Ze proberen zo hard om geen “game” te zijn dat ze, wat mij betreft, te ver doorslaan in het realisme.

Ik heb RDR1 nooit uitgespeeld, dat kwam omdat ik op een loze zondag dacht de spelwereld te gaan verkennen, ik had er al een paar uurtjes opzitten en liep toen een prachtig paard tegen het lijf en wou deze vangen. Dus zo geschied het ritueel om een paard te breken, maar helaas stond ik vlak bij een rivier, en dacht het paard er tijdens dat ritueel in te lopen. Aangezien je niet kunt zwemmen in RDR1 gingen we beiden dood. Nadat de game weer geladen was bleek ik een goeie 4-5 uur aan verkennen kwijtgeraakt, ik heb de disc eruit gehaald en er nooit meer ingestopt.

Ik hoop dat ik RDR2 wel uitspeel, al zal ik er daarna ook wel klaar mee zijn.
Volgens mij is je kritiek veelgehoorde kritiek van mensen. Eigenlijk heb je twee types; mensen die RDR2 helemaal het einde vinden (daar val ik onder, ik schaar hem onder mijn favoriete titels allertijden) en mensen die het door bovengenoemde dingen het net niet vinden.

Ik vond het juist heerlijk dat ik in het kamp geforceerd werd langzaam te lopen, het gaf me het gevoel dat ik juist in die wereld zat (in The Witcher 3 rende ik ook nooit door steden, ik liep langzaam, want dan zat ik er meer in), want ik vond het onlogisch en onnatuurlijk om door het kamp als een dolle te rennen. Het stuk voor stuk oppakken van items stoorde me ook niet, ook dat gaf mij juist het gevoel echt te moeten overleven en dat het allemaal in die tijd niet vanzelfsprekend was, ofzoiets.

Maar, dat gezegd hebbende; ik begrijp volledig dat het voor andere mensen net even wat anders ligt. Binnenkort maar eens op de PS5 een replay doen (1 van de vele). Al hoop ik nog op een enchanced edition voor next gen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:42
Scrummie schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:19:
[...]

Volgens mij is je kritiek veelgehoorde kritiek van mensen. Eigenlijk heb je twee types; mensen die RDR2 helemaal het einde vinden (daar val ik onder, ik schaar hem onder mijn favoriete titels allertijden) en mensen die het door bovengenoemde dingen het net niet vinden.

Ik vond het juist heerlijk dat ik in het kamp geforceerd werd langzaam te lopen, het gaf me het gevoel dat ik juist in die wereld zat (in The Witcher 3 rende ik ook nooit door steden, ik liep langzaam, want dan zat ik er meer in), want ik vond het onlogisch en onnatuurlijk om door het kamp als een dolle te rennen. Het stuk voor stuk oppakken van items stoorde me ook niet, ook dat gaf mij juist het gevoel echt te moeten overleven en dat het allemaal in die tijd niet vanzelfsprekend was, ofzoiets.

Maar, dat gezegd hebbende; ik begrijp volledig dat het voor andere mensen net even wat anders ligt. Binnenkort maar eens op de PS5 een replay doen (1 van de vele). Al hoop ik nog op een enchanced edition voor next gen.
Ik hoorde bij m'n eerste keer bij de tweede groep. Ik speelde op de PS4 (pro) en stoorde mij ook aan die kleine randzaken maar ook aan de rockstar gameplay, oftewel bij elke missie helemaal aan het handje gehouden worden hoe je de missie moet doen.
Ik ben toen niet verder gekomen dan chapter 2.

Ondertussen speel ik op de PC en behoor ik tot de eerste groep, ik geniet van elke minuut en mede door de betere performance en pracht en praal doe ik het rustiger aan en kan mij niet meer storen aan die bovenstaande puntjes. Ik speel ongeveer een uurtje per dag (family life :P) en pak soms een missie, soms ga ik een uurtje rijden en op dit moment ben ik alle Hunter challenges aan het doen en daarbij de legendary animals te zoeken en te killen.

Enige gevaar is nu dat ik nog 2 weken heb want dan komt Cyberpunk uit, ik moet opschieten haha!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hoe meer je je losweekt van het verhaal en er andere dingen tussendoor doet hoe leuker het is (denk ik). Het verhaal achter elkaar doorspelen zal je gewoon sneller in de tweede groep drukken omdat je en een veel vlakker en eentoniger ervaring hebt, maar je beleving is ook anders. Zelf een hert schieten voor je eten, een kamp van de O'Driscolls met de grond gelijk maken, een poosje rustig vissen maakt gewoon dat je meer betrokken bent. En niet te vergeten, bovenop een berg van je paard stappen en genieten van de waanzinnige uitzichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:42
Arthur Morgan is ook gewoon een ontzettende baas. Ben pas in chapter 3 en al heel wat uren op de teller, maar wat een heerlijk personage al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:17
Ben er nu al 2 maanden mee bezig (af en toe een uurtje) en omdat ik een beetje een completionist ben duurt het lang. Ik snap het commentaar van sommigen dat het wel erg langzaam is en was daar ook een beetje bang voor maar vind het echt een geniale game. Zelden zo'n mooie wereld gezien en verbaas me echt dat ik me uren kan vermaken met jagen, legendary animals verzamelen en challenges.

Sinds dit weekend ook verder gegaan op de PS5. Kom van de normale PS4 en heb het idee dat het er door de iets hogere resolutie net wat beter uitziet nog. Het voelt sowieso vloeiender aan (ook al is het nog gecapped op 30 fps), vooral omdat dingen als menu's ook sneller laden. Ook fijn dat ik nu tijdens het spelen niet meer het geluid van een opstijgende PS4 heb.

Ben eigenlijk wel van plan deze op 100% te halen dus heb nog heel wat uren te gaan! Op de PS5 kan je zien hoeveel uren je al hebt gespeeld en zat tot mijn verbazing al op 82 uur. Zit nu op 50% dus verwacht nog wel ongeveer hetzelfde erin te steken. Zelden zo lang plezier gehad van 30 euro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:30
Ik ben sinds zaterdag op de PS5 weer overnieuw begonnen. Ik hoor bij de groep die de game heerlijk vind wegspelen. Je wordt gewoon de game vanaf het allereerste begin meegezogen in de geweldige wereld en verhaallijn. Ik speel door de weeks veel shooters en dan is zo'n rustige game gewoon lekker om op zaterdag of zondagmiddag lekker relaxt te spelen. De verscheidenheid en diversiteit die de wereld te bieden heeft is ongekend. Het enige wat ik jammer vind is dat Rockstar er te veel weird stuff in gestopt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:41
Wat een heerlijk spel om te spelen. Heb er de tijd voor genomen om er echt van te kunnen genieten. Wel een vraag voor de mensen hier:
spoiler:
ik heb alles doorlopen en op het einde mijn boerderij gebouwd. Ik kan nog wat hide outs “ontdekken” en één kleine bounty hunt missie doen. Heeft het zin om na de epiloge het spel nog te spelen? Los van het feit om alles op 100% te krijgen dan..

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Luuksche schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:19:
Wat een heerlijk spel om te spelen. Heb er de tijd voor genomen om er echt van te kunnen genieten. Wel een vraag voor de mensen hier:
spoiler:
ik heb alles doorlopen en op het einde mijn boerderij gebouwd. Ik kan nog wat hide outs “ontdekken” en één kleine bounty hunt missie doen. Heeft het zin om na de epiloge het spel nog te spelen? Los van het feit om alles op 100% te krijgen dan..
spoiler:
Ik weet niet of je New Austin al heb ontdekt, daar zitten nog oa een revolver, paar dinobotten en een paar gekke shacks en een paar point of interest. Voor de rest is er niet heel veel te doen. Je kan deze map gebruiken voor de collectebels. https://rdr2map.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Luuksche schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:19:
spoiler:
Dan heb je inderdaad niet meer zo veel te doen. Je kan nog dingen ontdekken en hopen die random strangers tegen te komen die je wat laten doen en ik had nog wat bounties te doen. Planten en dieren zoeken vond ik niet zo interessant.

Het is jammer dat je niet de missies kan doen die overgeslagen zijn als de verhaallijn na een nieuw hoofdstuk ging (desnoods in een iets andere vorm, maar vaak is dat niet eens nodig) of missies uit de online varian in single player.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is Red Dead Redemption 2 groter of kleiner in Gigabytes op de Series X?
Want hier op de Xbox One X is hij 122,6GB ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19-05 12:16
Is het ook mogelijk om het spel te spelen zonder crafting en looting. Of mis je dan heel veel?

Als ik kijk wat je allemaal kan doen vind ik het nogal overweldigend. Beetje is niet erg maar RDR2 spant er toch wel de kroon mee. De zin om door te gaan dreigt overhand te nemen hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-05 14:53
rutgergron schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:50:
Is het ook mogelijk om het spel te spelen zonder crafting en looting. Of mis je dan heel veel?

Als ik kijk wat je allemaal kan doen vind ik het nogal overweldigend. Beetje is niet erg maar RDR2 spant er toch wel de kroon mee. De zin om door te gaan dreigt overhand te nemen hierdoor.
Je hoeft dat al niet te doen. Heb het verhaal (en meer) uitgespeeld door alleen kogels te craften. Maar was er niet bewust mee bezig om alle ingrediënten te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we zijn aangekomen in het laatste hoofdstuk van de storymode :)

Lets build a home *O* oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spijkerhoofd
G_Dragon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:30:
En we zijn aangekomen in het laatste hoofdstuk van de storymode :)

Lets build a home *O* oOo
Een enorm leuke hoofdstuk
spoiler:
met als afsluiter Micah doodschieten *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 14:04
spijkerhoofd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:50:
[...]

spoiler:
Vooral die spoiler was een waardig slot van de story.

spoiler:
Ik wilde Micah al afmaken toen ik hem net uit de gevangenis had gered, wat een irritant ventje is dat. Maargoed, hetzelfde had ik op een gegeven moment ook met Dutch, maar daar kon ik niet hetzelfde mee doen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:50:
[...]

spoiler:
spoiler:
Eindelijk van die eikel af, ik had mijn favoriete paard opgeslagen in de stal en een slecht paard meegenomen zodat ik na de dood van Arthur het paard weer kon pakken. Maar helaas viel dit plan in het water toen ik als John de stal inging, wel heb ik al mijn geld behouden door de Aberdeen Pig Farm manier

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De storyline voor de 2e keer uitgespeeld :)

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 07:38
Met een 6 weken oude dochter als toevoeging aan het gezin ben ik wel weer toe aan een rustige game. Dus deze weer eens geïnstalleerd, nu op de ps5. Wat blijft dit toch geweldig om te spelen.

Heb ook de multiplayer maar eens gestart. Totaal geen idee of er enige activiteit is, maar tot nu toe bevalt het me best wel. Prima om na het uitspelen van de storymode cowboytje te blijven spelen. Hier nog mensen die online nog wat doen?

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb Red dead redemtion 2 al uitgespeeld toen hij net uit kwam maar wou hem onlangs nog eens oppakken en als bad guy spelen...

Alleen ik was even aan het spelen en toen dacht ik, het lijkt mij wel tof om het verhaal van deel 1 ook eens te spelen en daarna door te gaan met deel 2. Dus voor de Xbox One vandaag 2e hands ergens Red Dead Redemption 1 opgehaald.

Alleen ik heb het idee dat de controls voor 1 net iets anders zijn als voor 2. Is er een manier dat ik dit gemakkelijk kan matchen met elkaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
kaasaanfiets schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:27:
Ik heb Red dead redemtion 2 al uitgespeeld toen hij net uit kwam maar wou hem onlangs nog eens oppakken en als bad guy spelen...

Alleen ik was even aan het spelen en toen dacht ik, het lijkt mij wel tof om het verhaal van deel 1 ook eens te spelen en daarna door te gaan met deel 2. Dus voor de Xbox One vandaag 2e hands ergens Red Dead Redemption 1 opgehaald.

Alleen ik heb het idee dat de controls voor 1 net iets anders zijn als voor 2. Is er een manier dat ik dit gemakkelijk kan matchen met elkaar?
Eigenlijk moet je dan ook het echte deel 1 spelen, Red Dead Revolver. Ik weet niet of die te downloaden is op de Xbox? Dat was een XBox 1 game namelijk.

Ik heb RDR2 nog liggen, kom hem voor weinig overnemen samen met Horizon Zero Dawn die ik net heb uitgespeeld. Ik twijfel alleen om er aan te beginnen, ik vond niks aan deel 1 (veel gedoe met je paard en kampvuur enzo) en had een hekel aan de missies van GTA. De quests in HZD kun je op je eigen manier doen en je kunt ook halverwege weglopen en iets anders gaan doen en zelfs saven. Bij GTA moet je de missie helemaal doen en vaak moest je er ook nog heenrijden als je af was. Ik hoop dat RDR2 beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:34
Erapaz schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 21:10:
[...]

Ik hoop dat RDR2 beter is.
Nope, het tegenovergestelde :)

Volgens mij was Red Dead Revolver een losstaand spel over het wilde westen en heeft het niks te maken met RDR 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
huiz schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:05:
[...]

Nope, het tegenovergestelde :)

Volgens mij was Red Dead Revolver een losstaand spel over het wilde westen en heeft het niks te maken met RDR 1 en 2.
Het is een ander verhaal, maar allemaal de “Red Dead” series. Net als dat je binnen Star Wars andere verhalen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19-05 12:16
Ik geef het stukje HDR finetunen op mijn OLED CX op. Alles ziet er flets en dof uit. Vooral in de nacht merk je het en met schaduw. Met SDR heb je mooie diepe kleuren en alles ziet er realistischer uit en niet cartoonisch. Zwart is ook echt mooi diep zwart.

Alhoewel je met HDR ook mooie effecten kan zien, dat weegt niet op wat het met HDR doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 16:01
Ik was eergisteren een stukje aan het ronddwalen vlak boven blackwater, ik kom een klein huisje tegen in een boom. Ik klim er in doe de deur open staat er een grote grizzly beer in het huisje :D
Kon de beer net op tijd wegduwen en neerschieten met m'n pistolen... Ik schrok me de touwtyfus! Geniaal!!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje:

Als je Red Dead Redemption 2 voor de release al had gekocht, kan je er nu ook voor kiezen om alleen de Story mode te installeren? Aangezien die 50% kleiner is en ik de Multiplayer nog maar 1 uur heb gespeeld en ook niet wil gaan spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-05 09:43
kaasaanfiets schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:27:

Speelt het verhaal van RDR2 zich niet af voor die van RDR1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:06

Maxow

Hidden Sound System

stickfiguur schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:49:
[...]

Speelt het verhaal van RDR2 zich niet af voor die van RDR1?
Klopt inderdaad. Toen ik RDR2 had uitgespeeld, ben ik om die reden ook nog een keer opnieuw begonnen met RDR1. De grafische stap terug vond ik alleen wel erg groot. Je raakt snel verwend. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 20:08
Daarom zou ik graag een remastered versie van red dead redemption 1 met de engine van red dead redemption 2 zien uitkomen. Je hebt wel de enchanged versie van red dead redemption 1 voor xbox one, die is beter dan de originele versie voor xbox 360 maar een remastered versie voor ps5 en xbox series x zou fantastisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:55:
[...]

spoiler:
Eindelijk van die eikel af, ik had mijn favoriete paard opgeslagen in de stal en een slecht paard meegenomen zodat ik na de dood van Arthur het paard weer kon pakken. Maar helaas viel dit plan in het water toen ik als John de stal inging, wel heb ik al mijn geld behouden door de Aberdeen Pig Farm manier
spoiler:
Ik begrijp het, maar het was toch echt niet nodig om al dat geld te stallen toch? Na afloop krijg je die flinke som met geld en daar ben ik nog wel heel even zoet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDFS schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:21:
[...]

spoiler:
Ik begrijp het, maar het was toch echt niet nodig om al dat geld te stallen toch? Na afloop krijg je die flinke som met geld en daar ben ik nog wel heel even zoet mee
Klopt het is niet nodig, maar ik vind het wel fijn om me zuur verdiende geld na afloopt nog te hebben. Je krijg namelijk na het eind niet extreem veel geld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:05:
[...]

Klopt het is niet nodig, maar ik vind het wel fijn om me zuur verdiende geld na afloopt nog te hebben. Je krijg namelijk na het eind niet extreem veel geld
spoiler:
Meer dan 20.000

Ben echt benieuwd waar je dat aan op maakt. :D Ik heb echt nooit geldgebrek gehad. Ik kende die methode niet om Arthurs geld terug te krijgen. Maar ik had wel een van de schatkaarten maar afgerond tot de laatste aanwijzing, en die heb ik als John gedaan. Was alleen wel suf dat ik geld genoeg had voor het huis en toch die stomme hypotheek moest nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:12:
[...]

spoiler:
Meer dan 20.000

Ben echt benieuwd waar je dat aan op maakt. :D Ik heb echt nooit geldgebrek gehad. Ik kende die methode niet om Arthurs geld terug te krijgen. Maar ik had wel een van de schatkaarten maar afgerond tot de laatste aanwijzing, en die heb ik als John gedaan. Was alleen wel suf dat ik geld genoeg had voor het huis en toch die stomme hypotheek moest nemen :P
Oh dan heb ik het mis, dacht dat het een stuk minder was oeps..
Dank je wel voor de opheldering _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:13:
[...]

Oh dan heb ik het mis, dacht dat het een stuk minder was oeps..
Dank je wel voor de opheldering _/-\o_
Ik ga hieronder vertellen hoe, maar het is echt een enorme spoiler.... Ik probeer het zo verhuld mogelijk te beschrijven.

spoiler:
Op een gegeven moment ga je met 2 oude vrienden naar een berg om een oude vijand te confronteren. Veel sneeuw daar. Dat eindigt nogal bijzonder. Na dat alles moet je de hut in op zoek naar de schat, daar ligt enorm veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:17:
[...]

Ik ga hieronder vertellen hoe, maar het is echt een enorme spoiler.... Ik probeer het zo verhuld mogelijk te beschrijven.

spoiler:
Op een gegeven moment ga je met 2 oude vrienden naar een berg om een oude vijand te confronteren. Veel sneeuw daar. Dat eindigt nogal bijzonder. Na dat alles moet je de hut in op zoek naar de schat, daar ligt enorm veel geld.
what!? dit wist ik serieus niet, kan je hier ook nog heen nadat je de missie hebt gedaan? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:20:
[...]

what!? dit wist ik serieus niet, kan je hier ook nog heen nadat je de missie hebt gedaan? :o
Geen idee, ik zou het in elk geval proberen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op maandag 26 juli 2021 @ 15:26:
[...]

Geen idee, ik zou het in elk geval proberen :X
Ga ik doen, kom er nog op terug ( weet niet precies wanneer ). Weet jij toevallig niet het antwoord op mijn vorige vraag?
G_Dragon schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:31:
Vraagje:

Als je Red Dead Redemption 2 voor de release al had gekocht, kan je er nu ook voor kiezen om alleen de Story mode te installeren? Aangezien die 50% kleiner is en ik de Multiplayer nog maar 1 uur heb gespeeld en ook niet wil gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb gezocht en bij mij zelf wat dingen geprobeerd na je vraag, maar mij is het niet gelukt. Dat is alles wat ik weet :D Dus geen idee, maar ik zag de story mode ook niet los in de xbox winkel staan voor zover ik kon zien. Ik zie online los en dan story + online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Is rockstar al bezig met een ps5/xbx patch? Anders wacht ik nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:34
Farabi schreef op maandag 27 september 2021 @ 00:08:
Is rockstar al bezig met een ps5/xbx patch? Anders wacht ik nog even.
Bezig waarschijnlijk wel, maar er is nog geen datum bekend dus verder valt er niet veel meer over te zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gezien hoe lang vooruit ze de melding over GTA 5 gemaakt hebben, en nog meer hoeveel tijd ze er voor nodig hebben, is mijn verwachting dat die snel komt enorm laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:20

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

ArthurMorgan schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:32:
Gezien hoe lang vooruit ze de melding over GTA 5 gemaakt hebben, en nog meer hoeveel tijd ze er voor nodig hebben, is mijn verwachting dat die snel komt enorm laag.
Ik zou het serieus tof vinden als er een single player DLC zou komen! Maar dat gaat nooit gebeuren vrees ik :'(

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
Iemand die nog de online gedeelte speelt?

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-05 09:42
Pas nog een keer geprobeerd, maar blijf het niet echt leuk vinden.
GTA online is dat toch een stuk aantrekkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Nietdatikweet schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:53:
Iemand die nog de online gedeelte speelt?
nee, heb Online nooit leuk gevonden eerlijk gezegd :{

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
Jammer mensen. Ben nog beginnende dus zocht mensen die dit ook spelen.

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Nietdatikweet schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:11:
Ik en een vriend van me gaan dit spel weer oppakken, o.a. ook om wat online trophies binnen te halen voor de platinum. Dus mocht je op PS zitten mag je een DM met je PSN sturen of mij toevoegen. Heb dezelfde naam als hier. Dan kunnen we altijd kijken wat we doen enzo.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:05
Nietdatikweet schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:11:
[MULTI] Red Dead Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgetjunk
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-12-2024
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist mijn eerste (missie)/opdracht gehad bij Pearson.
Hij vroeg mij om op herten te jagen met pijl en boog.
Nadat ik een hert had meegenomen op mijn paard en bij hem afgeleverd heb ging
ik kijken bij challenges en stond nergens een vinkje bij, waardoor ik maar brons had als reward.
Zou iemand mij kunnen vertellen of ik deze challenge opnieuw kan doen?
En zo ja hoe ik dit zou kunnen doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
je kunt de missie opnieuw doen.

https://guides.gamepressu...tion-2/guide.asp?ID=46966

Overigens zou ik dat lekker voor een tweede playthrough bewaren en de eerste keer gewoon niks overnieuw doen als dat niet hoeft. Lijkt mij een betere ervaring te geven. Veel mensen die het spel uiteindelijk leuk vinden plakken er een tweede (of zelfs meer) run aanvast waarin ze meer proberen alles te doen.

[ Voor 59% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-01-2022 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgetjunk
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-12-2024
ArthurMorgan schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 08:09:
je kunt de missie opnieuw doen.

https://guides.gamepressu...tion-2/guide.asp?ID=46966

Overigens zou ik dat lekker voor een tweede playthrough bewaren en de eerste keer gewoon niks overnieuw doen als dat niet hoeft. Lijkt mij een betere ervaring te geven. Veel mensen die het spel uiteindelijk leuk vinden plakken er een tweede (of zelfs meer) run aanvast waarin ze meer proberen alles te doen.
Thanks voor je antwoord! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 00:20
Nog mensen die aan Red Dead Redemption 2 begonnen zijn?

Ik had die nog steeds niet gespeeld, dus nu was een mooie kans, maar de game start wel heel traag, ik heb me zelf echt moeten overtuigen om door te zetten. Ik zit 6-7u ver en nu begin ik er zo wat in te komen.

Langs de andere kant krijg je die eerste uren zoveel informatie te verwerken dat ik al heel wat heb moeten opzoeken hoe iets juist werkt. Wie heeft het zelf bedacht om iets dat nog niet beschikbaar is aan te duiden met een uitroepteken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

MathieuT schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 10:58:
Nog mensen die aan Red Dead Redemption 2 begonnen zijn?

Ik had die nog steeds niet gespeeld, dus nu was een mooie kans, maar de game start wel heel traag, ik heb me zelf echt moeten overtuigen om door te zetten. Ik zit 6-7u ver en nu begin ik er zo wat in te komen.

Langs de andere kant krijg je die eerste uren zoveel informatie te verwerken dat ik al heel wat heb moeten opzoeken hoe iets juist werkt. Wie heeft het zelf bedacht om iets dat nog niet beschikbaar is aan te duiden met een uitroepteken :F
De pace is redelijk laid back. Zitten ook zaken in als rustig een potje pokeren. Daar kan je uren mee bezig zijn als je dat wil. Ik heb er een uurtje of 40 inzitten, maar moet nog heel wat doen, kom er alleen niet aan toe. Gisteren Train Sim World 2 gekocht, dus voorlopig gaat RDR2 verder naar achteren op de lijst. :$

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:23
Laat ze eerst maar eens een 60FPS patch uitrollen voor RDR2. Ik vond 30FPS echt drie keer niks om zo te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:24

SD5k

>4&X

vinom schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 12:52:
Laat ze eerst maar eens een 60FPS patch uitrollen voor RDR2. Ik vond 30FPS echt drie keer niks om zo te spelen.
Maar dat maakt het juist zo filmisch. ;)

Eens, ik zou ook zeker de game weer oppakken wanneer dit zou gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb het spel weer opgepakt, ik ben gestopt toen ik een paar missies in st denis had gedaan.
Het kon me toen om de een of andere manier niet meer zo boeien.

Zag weer wat filmpjes voorbij komen en het blijft een mooi spel moet ik zeggen.

Paar missies gedaan maar dat is wel even wennen met schieten en echt cover zoeken. heb net missie 53 Horsemen, Apocalypses gehaald nu de volgende missies gaan doen.

In het begin wilde ik missies voltooien net zoals in GTA dat je verder komt in de storyline en als je dan alles hebt uitgespeeld rustig de boel verkennen, alleen dat lukt me bij RDR2 niet. Vaak van die random events en dingen waardoor je toch langer bezig bent. Soms deed ik ook maar twee storyline missies in een hele avond.

Burp

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat blijft dit toch echt een hoogstandje kwaliteit, sinds de release van dit pareltje nog niet weer zoiets gezien! Elke keer weer genieten om dit spel te spelen :D, zit aan eraan te denken om het verhaal voor de 4e keer opnieuw te beginnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/41uNW9Zt-pXiKRJv91oNBXUCEGU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/rjaG4KvPmtVuacuEExGy88XN.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHXRKM1Selsr9mzceL7zHCfsumc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/38BsHiNWkpLqPd2T8fgv3AzE.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5lMJs0oOBf2w2wbjWNS-UlRcLI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/MLqde75od11knsetgFOs0PtC.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:54:
Wat blijft dit toch echt een hoogstandje kwaliteit, sinds de release van dit pareltje nog niet weer zoiets gezien! Elke keer weer genieten om dit spel te spelen :D, zit aan eraan te denken om het verhaal voor de 4e keer opnieuw te beginnen.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ben ook af en toe weer een missie aan het spelen en wat aan het free roamen,...hem echt weer helemaal uitspelen, ik weet niet of ik klaar ben voor die emotionele rollercoaster :+

En ik heb het al tig keer gezegd maar wat een mooie game is dit toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sipio schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:04:
[...]

Ben ook af en toe weer een missie aan het spelen en wat aan het free roamen,...hem echt weer helemaal uitspelen, ik weet niet of ik klaar ben voor die emotionele rollercoaster :+

En ik heb het al tig keer gezegd maar wat een mooie game is dit toch.
Ik hoop echt dat dit pareltje ooit 60FPS gaat krijgen :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:12:
[...]

Dan speel ik nooit meer een ander spel :+

ArthurMorgan schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:18:
[...]

Dan speel ik nooit meer een ander spel :+
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:12:
[...]

Na dat nieuws van een poosje terug waaruit bleek dat dat waarschijnlijk nooit meer gaat gebeuren was voor mij de reden om de game weer ff op te starten.

Niet fijn de 30fps maar het is wel een strakke en als ik heel even bezig ben dan stoort het me niet zo, tijdens vuur gevechten is het dan wel weer wat minder aanvoelen.

* Weet uiteraard niet zeker of dat nieuws ook waarheid was maar toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

@Sipio ga daar maar wel vanuit. Het online team is al (groten(deels)) opgeheven. Er is nooit iets voor de SP extra uitgebracht dus lijkt mij bijzonder vreemd als ze ineens met een 60fps komen.

Alle focus gaat naar GTA 6 en verder uitmelken van GTA 5 online

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shadow_Agent schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 19:53:
@Sipio ga daar maar wel vanuit. Het online team is al (groten(deels)) opgeheven. Er is nooit iets voor de SP extra uitgebracht dus lijkt mij bijzonder vreemd als ze ineens met een 60fps komen.

Alle focus gaat naar GTA 6 en verder uitmelken van GTA 5 online
Online kan me worden gestolen, maar de Single Player verdiend een 60FPS update! :D maar dat is een persoonlijke mening haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

G_Dragon schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 19:55:
[...]

Online kan me worden gestolen, maar de Single Player verdiend een 60FPS update! :D maar dat is een persoonlijke mening haha
Het online vond ik ook niets nee, kan ook mij gestolen worden ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ItalianStyle
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 05-04-2023
Ik zit al op 130 uur en nu net bezig met act 3. Ik ben veel te veel bezig met het kamp voorzien van alle upgrades en op speciale dieren jagen. Geweldige game iig. Ik vind de moeras bossen erg mooi qua leven en sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ItalianStyle schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 22:15:
Ik zit al op 130 uur en nu net bezig met act 3. Ik ben veel te veel bezig met het kamp voorzien van alle upgrades en op speciale dieren jagen. Geweldige game iig. Ik vind de moeras bossen erg mooi qua leven en sfeer.
Zo dan! maar dat is die game dubbel en dwars makkelijk waard aan uren, ik heb gisteren ook even gekeken naar mijn uren maar ik zit op 220 uur met 3 playthroughs. Deze game had een geweldig voorbeeld kunnen zijn voor de games die erna uitkwamen maar dit is helaas niet gebeurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
35 dagen 19 uur en 1 minuut, alleen op de xbox. Op de PC heb ik hem ook 2 keer helemaal uitgespeeld, en op stadia ben ik halverwege gekomen.
Daarnaast ook nog wel veel online gedaan. (PC vooral)

Ik vind het wel een aardig spelletje ;)

/edit: En dit is nog niks vergeleken bij GTA 5/online

[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-08-2022 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 08:40:
[...]

Zo dan! maar dat is die game dubbel en dwars makkelijk waard aan uren, ik heb gisteren ook even gekeken naar mijn uren maar ik zit op 220 uur met 3 playthroughs. Deze game had een geweldig voorbeeld kunnen zijn voor de games die erna uitkwamen maar dit is helaas niet gebeurd.
Ik heb op de Xbox trouwens ook 100% en alle achievements (SP, ik mis er 2 voor online, en ik heb die kleine vogeltjes niet uitgemoord.) dat kost je ook al rond de 220 uur. Is dat niet nog een keer wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:02:
[...]

Ik heb op de Xbox trouwens ook 100% en alle achievements (SP, ik mis er 2 voor online, en ik heb die kleine vogeltjes niet uitgemoord.) dat kost je ook al rond de 220 uur. Is dat niet nog een keer wat voor je?
Ik heb online 2 keer geprobeerd, maar beide keren was ik er snel klaar mee. Vind dan de Single Player een stuk leuker en dat kan je meer op je eigen tempo doen zonder dat je word lastig gevallen door overpowerede spelers O-). Of heb je nog tips?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:08:
[...]

Ik heb online 2 keer geprobeerd, maar beide keren was ik er snel klaar mee. Vind dan de Single Player een stuk leuker en dat kan je meer op je eigen tempo doen zonder dat je word lastig gevallen door overpowerede spelers O-). Of heb je nog tips?
Ik bedoel juist alles in single player. Online raad ik niet aan verder.

Bedoel meer al die dieren vinden, observeren en schieten. Eventueel al die kwartetten etc gewoon eigenlijk alles zoeken en doen wat er is in de game. Met 3 volledige runs in 220 uur heb je volgens mij nog best veel dingen die je waarschijnlijk nooit gezien of gedaan hebt. Sommige wat grindy, andere erg grappig/leuk.

Ik heb het zelf in mijn derde of vierde run gedaan, veel in chapter 2, maar ook gezorgd dat het afwisselend bleef. Dus soms op zoek naar bepaalde dieren, dan weer wat kaarten zoeken, een side missie, gewoon een beetje ronddwalen en naar mensen luisteren.

[ Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-08-2022 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:13:
[...]

Ik bedoel juist alles in single player. Online raad ik niet aan verder.
Oh dan begreep ik je inderdaad verkeerd, sorry was twee dingen tegelijk aan het doen. Blijkbaar is dat geen goed idee :P.
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:13:
[...]

Bedoel meer al die dieren vinden, observeren en schieten. Eventueel al die kwartetten etc gewoon eigenlijk alles zoeken en doen wat er is in de game. Met 3 volledige runs in 220 uur heb je volgens mij nog best veel dingen die je waarschijnlijk nooit gezien of gedaan hebt. Sommige wat grindy, andere erg grappig/leuk.

Ik heb het zelf in mijn derde of vierde run gedaan, veel in chapter 2, maar ook gezorgd dat het afwisselend bleef. Dus soms op zoek naar bepaalde dieren, dan weer wat kaarten zoeken, een side missie, gewoon een beetje ronddwalen en naar mensen luisteren.
Volgens mij zit ik bij een savegame ook op de 89%, dus ik heb inderdaad nog meer dan genoeg te ontdekken en te zien in de game. Poker heb ik wel heel veel gespeeld, je bent veel uur kwijt aan die zij activiteiten want er zijn genoeg te doen. Ik heb nog nooit die Dinosaur bones gevonden :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-05 16:09

Stimulate14

⭐⭐⭐

Wii4all schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:51:
Ik heb het spel weer opgepakt, ik ben gestopt toen ik een paar missies in st denis had gedaan.
Het kon me toen om de een of andere manier niet meer zo boeien.

Zag weer wat filmpjes voorbij komen en het blijft een mooi spel moet ik zeggen.

Paar missies gedaan maar dat is wel even wennen met schieten en echt cover zoeken. heb net missie 53 Horsemen, Apocalypses gehaald nu de volgende missies gaan doen.

In het begin wilde ik missies voltooien net zoals in GTA dat je verder komt in de storyline en als je dan alles hebt uitgespeeld rustig de boel verkennen, alleen dat lukt me bij RDR2 niet. Vaak van die random events en dingen waardoor je toch langer bezig bent. Soms deed ik ook maar twee storyline missies in een hele avond.
Hier ook, ik zit op een kleine 20% van de single player. Moet er echt tijd voor vrij maken. Vanaf dag 1 gekocht en al die tijd ligt het maar stof te happen, zonde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:02:
[...]

heb je nu wel of niet alles tropies/achievements?

Op de PS4 heb ik hem platinum dus alles gedaan wat er te doen valt/ je moet doen. Inclusief die orchideën zoeken, alle dieren zoeken en schieten (remember die kut eland :X en dat ene vogeltje :X ), alle poker/ dominoes etc (nooit weer!) en alle andere missies/challenges/whatever. En alle online zaken dus ook, was niet altijd even leuk zeker het online gebeuren. Maar wat glitches prima te doen 8)

Was het meer dan waard! Al raakte ik van bepaalde zaken erg gefrustreerd soms haha

-edit- volgens social club:
SP - 6 Days 20 Hours 20 Minutes
MP - Play Time 43 Hours - 1 Day 19 Hours

Trophies Completed
51 Of 51

[ Voor 6% gewijzigd door Shadow_Agent op 12-08-2022 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:33:
[...]

heb je nu wel of niet alles tropies/achievements?
49, 2 online dingen niet
The Real Deal
Red Dead Online: Achieve MVP 3 times (in a round with at least 4 players).

Strength in Numbers
Red Dead Online: Complete a Free Roam mission as part of a Posse with at least 2 members
In SP heb ik echt alles wat achievable was gedaan. Dus alle dieren, alle flora, paarden, sigaretten kaarten etc. Online heb ik wel veel gedaan, maar vind dat lang zo leuk niet als SP. Die blijf ik gewoon elke paar jaar wel weer opnieuw doen. En waarschijnlijk elke keer als completionist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:48:
[...]

49, 2 online dingen niet

[...]

In SP heb ik echt alles wat achievable was gedaan. Dus alle dieren, alle flora, paarden, sigaretten kaarten etc. Online heb ik wel veel gedaan, maar vind dat lang zo leuk niet als SP. Die blijf ik gewoon elke paar jaar wel weer opnieuw doen. En waarschijnlijk elke keer als completionist.
Kan ik mij alles bij voorstellen hoor! Vond online ook op een gegeven moment enorm langdradig worden. Heb de awards reset glich misbruikt om level 50 te halen bijvoorbeeld.

SP is superieur _/-\o_

Acties:
  • +6 Henk 'm!
:D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fujMtddsGfAYIk_c8yeawXCMRQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uZ2g8W1Q6osBpfLMp8RObtaK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vm7d07Ek2eTEiM8x_B3UYRymjN0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MLbzVYLKVl2z3icPRNJ3KeBe.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwqDu997qAoLkPcH4Nl8ztZhCw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v2ZzxA0DlhOObnqYJt94E5SH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2hgezK6cgb_ScWphXzqMfDA5Xg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9OwSmfDc7Ung5zq64oM0xuAR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjmXsjg6UQyK8YpRF6_kvT4GW0M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3ijUJiYsmAUpGhz5P8DdOzaK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XXGXOlEmJf_61d9-ZNWFiFIZU-A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/On45rkNTsfXqQRxkJXR4vqH1.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 61 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.