Voor mij juist een pluspunt. Ik had die "random" encouters na een paar keer wel gezien. Leuk bedacht, maar elke keer behoorlijk hetzelfde. Je wordt "heel onverwachts" overvallen, of je moet iemand voor de 100e x gif uit iemand zn been zuigen of een blinde geld geven. Eigenlijk ook wat @SinergyX zegt. Je impact op de wereld is niet heel denderend. Daarnaast is er ook vrij weinig te ontdekken in de game. Dat zeg ik niet goed, de game nodigt je niet uit om op ontdekking te gaan, los van het jagen of het scoren van een mooi paard. De game beloont mij daar te weinig voor. GTA deed dat ook niet, maar die game blijft gewoon pure fun en chaos. Lekker fastpaced.G_Dragon schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:53:
Wat voor mij wel een minpunt is in de 2e playthrough is dat er nu Fast Travel is toegevoegd door middel van een update, dit is echt overbodig en maakt het veel te makkelijk. Het reizen is juist toegevoegd zodat je meer van de wereld en random encounters tegenkomt.
De stranger missies zijn wel altijd leuk, maar ook niets nieuws. Jagen vond ik wel leuk om te doen. Altijd tof als je dat beestje tegenkwam die je nog nodig had voor een upgrade.
Toen ik de KKK een keer tegen kwam in het bos heb ik er dynamiet tussen gegooid. Was niks van over. Wel realistisch dat ik ze daarna nooit meer gezien heb
[ Voor 26% gewijzigd door Hulleman op 12-10-2020 13:50 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |