☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ku Klux Klan
h i l a r i s c h
beste random events met die gasten in welke game dan ooit
[ Voor 0% gewijzigd door Grindtegel op 07-05-2020 16:34 . Reden: tiepvautje ]
Ik reed net langs een tweetal dat een kruis aan het oprichten was, en dat viel om en plette hen.Grindtegel schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 16:32:
Ik speel rdr2 nu ook sinds eventjes en kan maar 1 ding zeggen:
Ku Klux Klan
h i l a r i s c h
beste random events met die gasten in welke game dan ooit

Wat niet grappig was, is dat ik daarna een stranger tegenkwam die in een weiland een schietoefening aan het doen was, en mij voor $5 uitnodigde om mee te doen. Ik ging akkoord, schoot een paar flessen van een hek en won, maar bij m'n laatste schot kwam ineens in beeld dat iemand getuige was van mijn acties, en wel vanwege "disturbing the peace", dus ik was wanted. Zucht. Toen liep ik naar de uitdager toe om mijn $5 te incasseren, en ik weet niet of ik op een verkeerde knop heb gedrukt, maar plots viel hij me aan. Dus ik sloeg terug, en binnen een paar seconden stonden er, midden in een weiland, zes lawmen om me heen. Ah, nog steeds die GTA-logica.
Dus ik heb me maar overgegeven, want ik wil die Honor-balk ooit helemaal naar rechts krijgen, en dat lukt niet als je iedere agent doodschiet die je lastigvalt.
Toen stapte ik in Saint Denis de cel uit, waar ik een zegspersoon van die Ku Klux Klan tegenkwam ("Eugenics Supporter" ofzo). Na zijn verhaal te hebben aangehoord maakte hij Arthur uit voor "fool", en rende weg. Dus ik erachteraan, komen we in een haven aan, rennen we een loopplank naar een boot op, en plots draait hij zich om en beukt Arthur in het water. Ik kon geen plek vinden om aan wal te klimmen, dus na een minuut te hebben rondgezwommen, verdronk ik.
Dat was RDR2 weer voor mij vandaag.
Dus na veertig uur geniet ik nog steeds van het spel, maar heb nog steeds ruzie met de controls.
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Het mensen helpen gaat bij mij ook regelmatig fout. Een heb ik per ongeluk met mijn paard overreden, een ander heb ik neergeschoten en een keer ben ik zelf overvallen. En soms reageert inderdaad de omgeving. De logica met de lawman gaat wel iets verder dan bij GTA met die bounties per gebied erbij.CodeCaster schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 17:28:
[...]
Ik reed net langs een tweetal dat een kruis aan het oprichten was, en dat viel om en plette hen.Dat was grappig.
Wat niet grappig was, is dat ik daarna een stranger tegenkwam die in een weiland een schietoefening aan het doen was, en mij voor $5 uitnodigde om mee te doen. Ik ging akkoord, schoot een paar flessen van een hek en won, maar bij m'n laatste schot kwam ineens in beeld dat iemand getuige was van mijn acties, en wel vanwege "disturbing the peace", dus ik was wanted. Zucht. Toen liep ik naar de uitdager toe om mijn $5 te incasseren, en ik weet niet of ik op een verkeerde knop heb gedrukt, maar plots viel hij me aan. Dus ik sloeg terug, en binnen een paar seconden stonden er, midden in een weiland, zes lawmen om me heen. Ah, nog steeds die GTA-logica.
Dus ik heb me maar overgegeven, want ik wil die Honor-balk ooit helemaal naar rechts krijgen, en dat lukt niet als je iedere agent doodschiet die je lastigvalt.
Toen stapte ik in Saint Denis de cel uit, waar ik een zegspersoon van die Ku Klux Klan tegenkwam ("Eugenics Supporter" ofzo). Na zijn verhaal te hebben aangehoord maakte hij Arthur uit voor "fool", en rende weg. Dus ik erachteraan, komen we in een haven aan, rennen we een loopplank naar een boot op, en plots draait hij zich om en beukt Arthur in het water. Ik kon geen plek vinden om aan wal te klimmen, dus na een minuut te hebben rondgezwommen, verdronk ik.
Dat was RDR2 weer voor mij vandaag.
Dus na veertig uur geniet ik nog steeds van het spel, maar heb nog steeds ruzie met de controls.
De missie dat je met die indiaan naar een kamp gaat om iets terug te stelen vond ik wel lastig. Tot ik het probeerde zonder te schieten
/▌
Ik ben gelukkig nu door de intro in de sneeuw, en bij het eerste kamp aangekomen. Misschien dat het me nu weer wat meer gaat grijpen. Maar het is tot nu toe niet wat ik ervan had verwacht.
Ik vond het rondrijden op je paard en cowboy spelen in deel 1 altijd erg relaxed, dus ik hoop dat dat gevoel hier ook weer terug komt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
De besturing wordt helaas niet beter en dat zal waarschijnlijk je grootste vijand blijken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik weet niet of ik het ga halen, ik doe ook random dingen tussendoor. Het blijft wel vermakelijk, zelfs zonder missies om te doen. Lekker vissen, jagen, of winkels overvallen.
Ik weet nu eindelijk hoe je geen bounty krijgt bij een overval, dat voegt ook wat meer lol toe, anders kost het alleen maar geld. Alleen een treinroof lukt alleen door de game te cheesen door het in een tunnel te doen, want de Lawmen hebben allemaal X ray en warmte camera's als het om een treinroof gaat.
Oja, en ik heb nieuwe liefde ondekt voor de pijl en boog. Zeker als iemand je een grote mond geeft en je hem dan een dynamite arrow in zijn gezicht schiet
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Maar wat een ramp vond ik het, een paar uur gespeeld en ik kon er echt niet mee overweg.
Alles wat ik deed ging fout of ik deed schijnbaar dingen die ik niet bedoelde.
Van de week spel weer in de PS4 gepropt, een mega update gehad en opnieuw begonnen.
En waarom weet ik niet, maar nu gingen de eerste paar uur voorspoedig en ben ik nu heerlijk aan het free-roamen in chapter 2 (Valentine en omstreken).
Verhaal boeit me niet echt, probeer de good-guy te zijn.
Controls lijken nu logisch of werken beter dan in de release versie
En wat ziet het er toch geweldig uit.
Ja, dat kan.ArnoutV schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:02:
Als je het verhaal hebt uitgespeeld kun je dan terug de wereld in en gaan free-roamen of openstaande quests gaan doen?
Latin capital letter y with diaeresis
Sommige openstaande quests zijn niet meer beschikbaar na het verhaal. Er komt wel een andere sidequest naar voren. En is het een en ander te doen in New Austin en in de buurt van Backwater.ArnoutV schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:02:
Als je het verhaal hebt uitgespeeld kun je dan terug de wereld in en gaan free-roamen of openstaande quests gaan doen?
/▌
En behalve al mijn rants van hiervoor, heb ik een nieuwe.
Xbox Live is op dit moment down, waardoor ik niet kan inloggen op mijn Xbox. Daardoor werkt de Account Picker niet, en kan ik niet de single player van RDR2 opstarten.
Cache dan de laatste login ofzo...
[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 22-05-2020 22:07 ]
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Spoiler niet bekijken als je onder de 70 procent verhaallijn zit
Het is fijn dat het weer een wat fitter karakter is dat niet heel de tijd duizelingen krijgt, maar iritant dat John zo weinig geld heeft. Ik heb 11 dollar nu en een bounty op mijn hoofd van 10 dollar omdat ik per ongeluk op het verkeerde paard ging zitten waar ik ook meteen weer afstapte voor er mee weg te rijden ('hee, horse thief'). Ik ben bij mensen die toch dood zijn al weer het geld uit hun zakken aan het looten wat ik als Arthur niet meer deed omdat die geld genoeg had. Ik ga de volgende keer maar eerst die bounty betalen want de vorige keer zaten de Marshalls me achterna toen ik met een oom van John naar zijn boerderij reed.
Ik heb wel het idee dat dit rechte pad elk moment afgelopen kan zijn.
/▌
[ Voor 78% gewijzigd door MoldyInko op 24-05-2020 16:38 ]
Dan Epiloog 1, en we zijn in Farmer Simulator aanbeland. Ook een kleine sneak peek in Parenting Simulator. Cliche's klotsen tegen de plinten in de story line. Aanbeland in Epilogue 2, ik zit de rit wel uit. Maar nondeju wat een helse game is dit.
Tegelijkertijd, wat een technisch juweel. Zo frustrerend dat deze game tegelijkertijd zo slecht en zo goed is. Voor mij niet goed genoeg om het slecht te verbloemen helaas.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Moet je in het begin eens proberen door blackwater te komen naar dat gebied onder blackwater (waar je op het einde wel naartoe kan). Ze kunnen er geen muur neerzetten dat je er nog niet heen kunt maar zelfs met het snelste paard waarmee je de lawmen zo kwijt bent wordt je neergeschoten door een onzichtbare lawmen. Het is gewoon hardcoded denk ik dat je niet verder kunt :-)FirePuma142 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:24:
Gisteren na een hele lange tijd RDR2 maar weer eens opgestart. De frustratie over de lineaire gameplay en de clunky controls was al lang en breed op de achtergrond geraakt. Helaas, met een uurtje of twee was die frustratie weer volledig terug.
spoiler:De treinoverval, extreem lineair, nul invloed op de uitkomst. Confrontatie in het kamp met Dutch en Micah, zelfde laken een pak. Gevecht op de berg met Micah, zelfde laken een pak. Tussendoor nog een reis te paard met muziek en een knopje ingedrukt houden, brrrr.
Dan Epiloog 1, en we zijn in Farmer Simulator aanbeland. Ook een kleine sneak peek in Parenting Simulator. Cliche's klotsen tegen de plinten in de story line. Aanbeland in Epilogue 2, ik zit de rit wel uit. Maar nondeju wat een helse game is dit.
Tegelijkertijd, wat een technisch juweel. Zo frustrerend dat deze game tegelijkertijd zo slecht en zo goed is. Voor mij niet goed genoeg om het slecht te verbloemen helaas.
/▌
Van de makers van GTA, had je anders verwacht? Zo'n pseudo-gevoel dat je werkelijk alles kan doen wat je wil (zeker 'want Outlaw!'), maar de hele game is perfect hardcoded scripted.FirePuma142 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:24:
Gisteren na een hele lange tijd RDR2 maar weer eens opgestart. De frustratie over de lineaire gameplay en de clunky controls was al lang en breed op de achtergrond geraakt. Helaas, met een uurtje of twee was die frustratie weer volledig terug.
Maar gelukkig
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sucks, maar gaan we maar na afloop weer opnieuw beginnen en in Chapter 2 proberen alles te brengen. Gotta have some faith...
/▌
Je hebt het spel uitgespeeld heh. Je kan nog wat dingen doen, maar geen grote dingen meer verwachten. Ik ga zelf nog een beetje de wanted posters en question marks af.derKaiser29 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:45:
Te weinig content ná het uitspelen van het spel (dus na de epiloog). Wat is het nut van de toevoeging van New Austin als er niks te doen is? Waarom nam RockStar niet even de moeite om bijvoorbeeld vanaf de epiloog vrij toegang te verlenen tot Guarma? Het is een prachtige game, het verhaal vind ik waanzinnig maar ik mis toch een aantal elementen die het spel ook voor de langere termijn interessant houdt. Een DLC was ook welkom geweest.
Er is ook nog online en dan is het wachten op RDR3 (of GTA6
/▌
Ik heb alle trophies gehaald die er zijn, duurt een eeuwigheid en heb zoveel mogelijk gedurende mijn playtrough gedaan. Grootste nadeel: het verhaal duurt erg lang en vaak had ik geen idee wat er nu precies "gebeurde" omdat ik allerlei andere dingen aan het doen was zoals vogels bestuderen of dromenvangers en dinobotten zoeken. Online ook tussendoor gedaan met de award-reset glitch. Is inmiddels gepatched, geen idee of er nu goede glitches zijn om snel XP te vergaren.
Voordeel: min of meer het laatste wat ik deed, was de story afmaken waardoor het niet een enorme opgave werd om na het verhaal nog allerlei zaken te doen
Do { Ping } while ( LOL )
Controls vind ik soms wel onhandig; iemand aanspreken of je geweer trekken zit op LT; en gaat soms gewoon mis. Je wil iemand aanspreken, maar maakt 'm meteen hostile omdat je een geweer trekt.
Ander nadeel vind ik dat ze wel wat ver zijn gegaan met de nutteloze opties; kleding voor wam, moderate en koud weer... wat voegt het toe? Eten zodat je niet te dun wordt... waarom? Je paard borstelen... waarom? Haal die onzin gewoon weg, het kost nutteloze speeltijd.
Daarnaast vind ik het jammer dat die trapper niet een vaste plek heeft; kill je een legendary loop je een paar dagen met de skin op je paard rond omdat je die vent niet kan vinden. Uiteindelijk de skin maar bij m'n camp gedropt, want je hebt geen plek om 'm ergens anders te dumpen.... krijg ik een melding dat ik m'n legendary skin heb verlaten en dat het magisch naar de trapper is geteleporteerd...
Maar goed, dat zijn relatief kleine issues met een verder erg mooi spel wat best lekker speelt.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Die nutteloze interacties vind ik ook altijd zo gek in Rockstar games, misschien denken ze dat het daardoor meer "immersive" wordt?
(Ik vind het zelf wel leuk om te doen, net als slapen in de nacht. Alleen voor bepaalde zaken kies ik bewust de nacht uit omdat er minder mensen buiten zijn. 's Ochtends bonen en rond een uur of 6 's middags een dikke big game eten. In het kamp doe ik als ik wakker word vaak ook wat taken als hooi aan de paarden geven, water halen en hout hakken. Puur vanwege de immersie. Persoonlijk vind ik het dus echt veel toevoegen. Ik moet wel toegeven dat ik dat tijdens de eerste play through minder deed dan in de latere.)
De trapper heeft verschillende vaste locaties.... (elke locatie is vast en altijd, alleen als jij loopt te schieten in die omgeving, dan kan hij wel eens weggaan voor een dag of wat. )
hier een linkje naar de locaties. : https://img.rankedboost.c...DR2-Trapper-Locations.jpg
[ Voor 48% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-06-2020 13:00 ]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Mijn games die ik graag speel: AC-serie, UC-serie, TLOU (speel nu II), Horizon Zero Daw, God of War.
Westerns vind ik tof overigens.
Heb alleen geluiden omgevangen dat RDR een ontzettend 'trage' game is?
Kwam van HZD en de beperkingen hielden me echt tegen.
Ik ben recent opnieuw begonnen en als je eerste uren even door bent dan kun behoorlijk doen wat je wilt.
Pas als je echt de missies doet ga je verder in de hoofdstukken.
Dus ik rij rond, jaag, help mensen, jaag op andere bendes, kampeer, upgrade het kamp en jaag, ...
Ik vind het heerlijk rustgevend :-)

Ik denk dat ik er nog wel wat uurtjes zoet mee ben, net zoals GTA5
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ja, dat gebeurd. Of je rijdt er met je paard overheen.CAP-Team schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:39:
Ik heb de afgelopen weken behoorlijk wat uurtjes gemaakt in RDR2, ik vind het echt heel mooi gemaakt allemaal, top game. Besturing is af en toe wat lastig, ik wou laatst een keer iemand helpen omdat ie met z'n voet vast zat in een berenklem, schiet ik hem per ongeluk dood
Ik denk dat ik er nog wel wat uurtjes zoet mee ben, net zoals GTA5
/▌
Beetje mixed feeling. Net weg uit Valentine. Leuke games, alleen wel heel veel paardje heen en weer rijden.ArnoldSmiley schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 11:41:
Ik twijfel er heel erg over om RDR II te halen.
Mijn games die ik graag speel: AC-serie, UC-serie, TLOU (speel nu II), Horizon Zero Daw, God of War.
Besturing ook verre van ideaal. Graphics niet kapot van, maar kan uiteraard ook komen omdat ik net TLOUII heb doorgespeeld
Denk wellicht dat je heel erg moet wennen aan het tempo. Om een voorbeeld te schetsen wat ik nu leuk vind om te doen (zit op 92% completion): alle challenges halen. Heb nu alleen nog Survivor 10 en alle (!) Gambler challenges open staan. Ik heb dus flink gegrind bij bijvoorbeeld het plukken van een x aantal kruiden, binnen 17 minuten van een deel van de map naar een ander deel van de map rijden zonder water aan te raken (en toen ik er bijna was, knalde ik tegen iemand aan en mocht ik het weer opnieuw doen...) en een bepaald dier met een bepaald wapen om het leven brengen zonder daarbij schade op te lopen.ArnoldSmiley schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 11:41:
Ik twijfel er heel erg over om RDR II te halen.
Dus daar ben ik nog even zoet mee, maar ook met het studeren en skinnen van IEDER dier in de wereld voor een Trophy. Ik vind het nu heerlijk om ergens bait neer te leggen, in de verte te gaan wachten en dan het dier een headshot te geven. Vervolgens even wachten op de scavengers en ook die doodschieten.
Ook een savegame op het punt net voordat ik de Legendary Panther ga zoeken. De eerste keer ging mijn hart tekeer en werd ik gegrepen en gedood door de panther... Vervolgens weer een aantal x in-game dagen wachten tot die weer respawnde. Vervolgens het op een andere manier aangepakt: Predator Bait in een open veld en wachten op een afstandje. Volgens mij gingen er wel 5 minuten voorbij voor dat het beest toehapte. Ik wachtte geen moment en heb zowat mijn volledige ammo op het beest leeggeschoten.
Nu laad ik af en toe die savegame opnieuw in om te kijken op wat voor manieren ik de panther allemaal kan pakken. Rockstar heeft het jagen op onder andere een grote kat echt goed uitgewerkt: je paard wordt bang en je ziet de panther/cougar 9/10 keer te laat, waardoor je gegrepen wordt. Zelfde geldt voor een roedel wolven als je niet genoeg ammo bij je hebt; ze proberen je te flankeren en het is al vaker voorgekomen dat ik door ze werd gegrepen.
Ergo: het is een trage game en je moet ervan houden. Ik houd er van
Daarin verschillen wij heel erg. Ik ben een story-player, en haal maar heel weinig voldoening uit bijzaken die er niet toe doen voor de game. Zit nu in chapter 3, ga hem wel uitspelen maar soms is het ff taaiJDFS schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:56:
[...]
Denk wellicht dat je heel erg moet wennen aan het tempo. Om een voorbeeld te schetsen wat ik nu leuk vind om te doen (zit op 92% completion): alle challenges halen. Heb nu alleen nog Survivor 10 en alle (!) Gambler challenges open staan. Ik heb dus flink gegrind bij bijvoorbeeld het plukken van een x aantal kruiden, binnen 17 minuten van een deel van de map naar een ander deel van de map rijden zonder water aan te raken (en toen ik er bijna was, knalde ik tegen iemand aan en mocht ik het weer opnieuw doen...) en een bepaald dier met een bepaald wapen om het leven brengen zonder daarbij schade op te lopen.
Dus daar ben ik nog even zoet mee, maar ook met het studeren en skinnen van IEDER dier in de wereld voor een Trophy. Ik vind het nu heerlijk om ergens bait neer te leggen, in de verte te gaan wachten en dan het dier een headshot te geven. Vervolgens even wachten op de scavengers en ook die doodschieten.
Ook een savegame op het punt net voordat ik de Legendary Panther ga zoeken. De eerste keer ging mijn hart tekeer en werd ik gegrepen en gedood door de panther... Vervolgens weer een aantal x in-game dagen wachten tot die weer respawnde. Vervolgens het op een andere manier aangepakt: Predator Bait in een open veld en wachten op een afstandje. Volgens mij gingen er wel 5 minuten voorbij voor dat het beest toehapte. Ik wachtte geen moment en heb zowat mijn volledige ammo op het beest leeggeschoten.
Nu laad ik af en toe die savegame opnieuw in om te kijken op wat voor manieren ik de panther allemaal kan pakken. Rockstar heeft het jagen op onder andere een grote kat echt goed uitgewerkt: je paard wordt bang en je ziet de panther/cougar 9/10 keer te laat, waardoor je gegrepen wordt. Zelfde geldt voor een roedel wolven als je niet genoeg ammo bij je hebt; ze proberen je te flankeren en het is al vaker voorgekomen dat ik door ze werd gegrepen.
Ergo: het is een trage game en je moet ervan houden. Ik houd er van
Die zij-missies zijn wel leuk hoor, en als je naar een volgende chapter gaat kun je ze niet meer doen.ArnoldSmiley schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 07:35:
[...]
Daarin verschillen wij heel erg. Ik ben een story-player, en haal maar heel weinig voldoening uit bijzaken die er niet toe doen voor de game. Zit nu in chapter 3, ga hem wel uitspelen maar soms is het ff taai
/▌
De zijmissies vind ik ook echt wel wat toevoegen, al zijn dinobotten niet echt aan mij besteed...
Die random encounters worden wat repetitief op een gegeven moment, maar goed die hoef je niet te doen.
Mooi moment in de epiloog trouwens als
Wat bedoel je met de epiloog? Dat je opnieuw begonnen bent met de main story?K Hergersheimer schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:45:
Ik was vorig jaar gestopt na de main story. Deze week maar eens gestart met de epiloog. Het blijft toch echt wel een topper!
De zijmissies vind ik ook echt wel wat toevoegen, al zijn dinobotten niet echt aan mij besteed...
Die random encounters worden wat repetitief op een gegeven moment, maar goed die hoef je niet te doen.
Mooi moment in de epiloog trouwens als
spoiler:je Laramie door zijn hoofd schiet. Prachtige verwijzing naar RDR1
/▌
Nee, even in spoilers voor de zekerheid:Marzman schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:58:
[...]
Wat bedoel je met de epiloog? Dat je opnieuw begonnen bent met de main story?
De mainstory wil ik nog wel eens opnieuw gaan starten, RDR1 heb ik ook vaker gedaan. Een paar missies zijn echt wel gaaf om nog eens te doen. Maar ja, voldoende tijd vinden is ook lastig :-D
ah ja, dat zag ik als mainstory, het is wel even een soort pauze inderdaad met die klusjes, maar het verhaal is daar nog niet af.K Hergersheimer schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:03:
[...]
Nee, even in spoilers voor de zekerheid:spoiler:Nadat we afscheid nemen van Arthur en je begint met John en zijn boerderijklusjes, daar ben ik toen gestopt en nu dus weer 'gestart' met John/ Jim Milton
De mainstory wil ik nog wel eens opnieuw gaan starten, RDR1 heb ik ook vaker gedaan. Een paar missies zijn echt wel gaaf om nog eens te doen. Maar ja, voldoende tijd vinden is ook lastig :-D
/▌
Ik vind dat niet zo heeeel geweldig.RobinFoot schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:58:
Moet nog steeds het hoofdverhaal afmaken, maar vind het gewoon ook tof om die sidemissies te doen of rustig rond te rijden... :-)
Maar enfin: Gisteravond, 22.30h, mijn kleine zoontje van 18 maanden zet het op een krijsen in zijn bedje.
Even uit bedje gehaald, RDR2 stond op. Vind ie geweldig, wat ik dan doen is beetje paardrijden en niemand overhoop knallen. Maar wtf: Ik rijd ergens een bos in, zit daar gewoon de complete Ku Kux Klan een meeting te houden rond een kampvuur

De eerste keer dat ik die circus missie deed. Echt heerlijk. Of die gaat zoeken in van Horn. Volgens mij mis je echt veel van de game als je alleen met hoofdverhaal doet.
Het is jammer dat na het uitspelen van het verhaal alle sidemissies niet terug beschikbaar komen die je niet hebt gedaan. Op zich moet dat geen probleem zijn verder die gewoon terug beschikbaar te maken.ArthurMorgan schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 07:56:
De side missies zijn (volgens mij) juist ook veel afwisselender dan de hoofd missies.
De eerste keer dat ik die circus missie deed. Echt heerlijk. Of die gaat zoeken in van Horn. Volgens mij mis je echt veel van de game als je alleen met hoofdverhaal doet.
Dan zou je eerst het verhaal kunnen spelen. Ik vond het op momenten namelijk ook wel afleiden ook al zijn die sidemissies best tof, het is net zoiets als dat je een film kijkt op SBS6 en dat ze die dan onderbreken voor reclame en Hart in Actie.
/▌
Haha, ja die cult is geweldig. Op een gegeven moment kom je ook langs ze als ze bezig zijn een kruis... ik zeg blijven kijkenArnoldSmiley schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 07:24:
[...]
Ik vind dat niet zo heeeel geweldig.
Maar enfin: Gisteravond, 22.30h, mijn kleine zoontje van 18 maanden zet het op een krijsen in zijn bedje.
Even uit bedje gehaald, RDR2 stond op. Vind ie geweldig, wat ik dan doen is beetje paardrijden en niemand overhoop knallen. Maar wtf: Ik rijd ergens een bos in, zit daar gewoon de complete Ku Kux Klan een meeting te houden rond een kampvuur![]()
![]()
![]()
Waar kan ik die vinden?JDFS schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:32:
[...]
Haha, ja die cult is geweldig. Op een gegeven moment kom je ook langs ze als ze bezig zijn een kruis... ik zeg blijven kijken
Zijn die laatste 2 chapters de moeite waard?
Als je het nu al beu bent zou ik zeggen van niet, zo heel veel anders zijn ze nietArnoldSmiley schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:00:
Zijn die laatste 2 chapters de moeite waard?
Na...lees her en der dat het verhaal aan het eind geweldig is. Ik vraag me dus af of dat echt zo is. Tot nu zit er weinig lijn in.dvdkiwi schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 13:33:
[...]
Als je het nu al beu bent zou ik zeggen van niet, zo heel veel anders zijn ze niet
De eplioog die volgt ná de storyline is wel leuk maar als je nu al moeite hebt om het spel uit te spelen zal het voor jou ook niet zo interessant zijn denk ik.
Heb net geruild tegen Spiderman. Game is zooooooo traag en je rijd zoooooo veel op dat stomme paard.dvdkiwi schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 21:47:
Ik vond het niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Niet dat het einde slecht is maar ze gooien er wederom een typisch Rockstar einde tegenaan wat we wel kennen van GTA.
De eplioog die volgt ná de storyline is wel leuk maar als je nu al moeite hebt om het spel uit te spelen zal het voor jou ook niet zo interessant zijn denk ik.
Verhaal wel tof. Net even Wikipedia gelezen; als ik dat geweten had, had ik wellicht overwogen hem uit te spelen. Anderzijds: weet nu hoe het afloopt, dus motivatie is helemaal weg.
Slechts 22 procent van de spelers die Red Dead Redemption 2 op de PlayStation 4 hebben gekocht hebben de game uitgespeeld. GameRevolution onderzocht hoeveel spelers games nog wel helemaal uitspelen en kwam dat de conclusie dat dit tegenwoordig erg weinig is.
Twee titels die al iets langer verkrijgbaar zijn doen het echter beter. Zo speelde 50,3 procent Spider-Man uit en 53,6 procent God of War uit. De exclusieve PS4-titels lijken het sowieso beter te doen dan andere games, zo voltooide maar liefst 61,7 procent Detroit: Become Human en 49,1 procent Yakuza Kiwami 2.
Ha ideaal toch, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met de KKK af te knallen :-)ArnoldSmiley schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 07:24:
[...]
Ik vind dat niet zo heeeel geweldig.
Even uit bedje gehaald, RDR2 stond op. Vind ie geweldig, wat ik dan doen is beetje paardrijden en niemand overhoop knallen. Maar wtf: Ik rijd ergens een bos in, zit daar gewoon de complete Ku Kux Klan een meeting te houden rond een kampvuur![]()
![]()
![]()
GoW en Spiderman werd daaretegen door 50% uitgespeeld, dus die vlieger gaat niet helemaal op vind ik.JDFS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 08:45:
Wel even een kanttekening: RDR2 is een van de meestverkochte games ooit op de PS4. Best aannemelijk dat maar 1/5e het heeft uitgespeeld.
Het is vrij makkelijk om uit te spelen toch? Je kan alleen de verhaalmissies doen en na 3 mislukte pogingen kun je naar de cutscene aan het einde van de missie. Dus zelfs casual gamers zoals ik kunnen het gemakkelijk uitspelen.JDFS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 08:45:
Wel even een kanttekening: RDR2 is een van de meestverkochte games ooit op de PS4. Best aannemelijk dat maar 1/5e het heeft uitgespeeld.
Het enige wat een beetje jammer is dat is dat je voor een lange periode in het spel zo'n grote afstanden per paard moet overbruggen (sommigen noemen het een paardrijsimulator
/▌
Met die dieren had ik wel wat raars. In dat stukje dat je met die indiaan wegrijdt bij het indianendorp voor een missie heb je een marshall die meerijdt. Net als die afscheid neemt en naar rechts wil en ik en die indiaan naar links gaat gaat die marshall daar rechtdoor en valt van zijn paard. Ik ben die missie een paar keer opnieuw gestart omdat ik die niet af had gemaakt en iedere keer gebeurde dat opnieuw op dat punt, het duurde vrij lang voor ik door had dat er wolven in die bosjes zaten die de marshall aanvielen waardoor hij van zijn paard viel.
Het is een beetje vaag omdat ik volgens mij niet eens de besturing had en in een gesprek zat met die indiaan zonder verder aandacht aan die marshall te schenken
/▌
zonder referral link
[ Voor 54% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2020 20:11 ]
Laatst de film The Revenant gekeken, is een beetje in dezelfde stijl als RDR2
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Heb hem binnen, blijkt het een duitse versie te zijn. Durf het niet te proberen, open maken is niet meer retour kunnen.twowheeler schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:16:
Nu 21 bij Amazon voor wie geïnteresseerd is https://www.amazon.nl/ROC...Redemption/dp/B01M6Y1Y4A/
[mbr]zonder referral link ;)[/mbr]

Omgeruild voor een nederlandse versie.twowheeler schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:19:
[...]
Heb hem binnen, blijkt het een duitse versie te zijn. Durf het niet te proberen, open maken is niet meer retour kunnen.
Man wat een game, nu net begonnen aan Chapter 2. Neem aan de alles behalve de gele bolletjes de side missions zijn? Eerst dat maar eens doen. Het spel is verbazend ontspannend eigenlijk.
Ik liep rond in Saint Denis, had een perfecte pels op m'n paard liggen waar ik nog van af wilde voordat ik aan m'n volgende hoofdmissie begon, maar het was nacht, dus de trapper was gesloten.
"Laat ik eens een potje gaan pokeren om de tijd te doden", dacht ik. Ik had ook de stad uit kunnen rijden en terug kunnen fast travelen naar de stad, dat kost ook een paar uur ingame tijd, maar liever tien minuten naar kaarten kijken dan vijf minuten paardrijden en dan vijf minuten naar een laadscherm kijken.
Nu had ik een tijd niet gespeeld, maar ik heb wel alle gambler's challenges gehaald om die outfit compleet te krijgen. Daarvan heb ik geleerd dat je bij poker direct naast de dealer moet gaan zitten, zodat je als eerste je kaarten kunt bekijken, en moet opstaan van je stoel als je gaat verliezen (dan behoud je je win streak).
Dus ik ging zitten om te pokeren, zag dat ik aan de verkeerde kant van de tafel was gaan zitten, en liep om de tafel heen naar de stoel tegenover me. Daar wilde ik weer gaan zitten door op Y te drukken... en m'n speler pakte een willekeurige voorbijganger bij de keel om die te beroven. Zucht. Ik krijg een paar klappen van kroegbezoekers, ren naar buiten, bestijg m'n paard en word nog voor ik de stad uit kan vluchten doodgeschoten door agenten.
X-knop -> Turn off console.

Volgende keer slaap ik wel in een hotel om de tijd vooruit te spoelen.
Toch vraag ik me af wat nou het verschil is. Ik heb honderden uren in RDR2 zitten. Ben nu bezig met alle achievements en volledige compendium, maar ik heb dus nooit dat ik iemand onbewust aanval. Ik speel op de Xbox. Ik vind de besturing (zeker op een paard) niet altijd even top, maar ik val nooit iemand onbewust aan.
[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-09-2020 05:41 ]
Kan dat? In de nacht is het icoon van veel shops grijs en staat er een slotje bij, en als je LT indrukt om te interacten met de shopkeeper (die er wel staat), staat er iets van "some shops are closed at night".ArthurMorgan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 05:40:
Je kunt ook gewoon naar de trapper toegaan en dar aanklikken dat je naar de volgende dag wil. Gaat het ook automatisch...
Ik ben gewoon ongeduldig en onhandig.Toch vraag ik me af wat nou het verschil is. Ik heb honderden uren in RDR2 zitten. Ben nu bezig met alle achievements en volledige compendium, maar ik heb dus nooit dat ik iemand onbewust aanval. Ik speel op de Xbox. Ik vind de besturing (zeker op een paard) niet altijd even top, maar ik val nooit iemand onbewust aan.
Toepasselijke username heb je.
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 24-09-2020 09:05 ]
van de week nog gebruikt. Weet alleen niet uit mijn hoofd of je nu die LT moet gebruiken of op een bepaalde plek moet staan en dan de optie krijgt.CodeCaster schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:03:
[...]
Kan dat? In de nacht is het icoon van veel shops grijs en staat er een slotje bij, en als je LT indrukt om te interacten met de shopkeeper (die er wel staat), staat er iets van "some shops are closed at night".
username hiervoor was Trevor.... (GTA)Toepasselijke username heb je.![]()
Dit pareltje nog maar een keer helemaal opnieuw beleven.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik bewaar dit nog even tot de PS5 19 november op de mat ploft. Ik hoop dat op wat kortere laadtijden en stabielere FPS. Ik heb nog een heel lijstje PS4 games die ik nog een keer ga doen maar RDR2 maakt een goede kans om de eerste te zijn. (ik verwacht nog een half jaar tot een jaar te moeten overbruggen voordat next gen echt een beetje op gang komt)G_Dragon schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:06:
Gisteren opnieuw begonnen met de Single Player.
superhippe witte identicon
laadtijden heb ik amper door mijn Externe T5 SSD, echt dat is een top uitvinding!Retawsuna schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:02:
[...]
Ik bewaar dit nog even tot de PS5 19 november op de mat ploft. Ik hoop dat op wat kortere laadtijden en stabielere FPS. Ik heb nog een heel lijstje PS4 games die ik nog een keer ga doen maar RDR2 maakt een goede kans om de eerste te zijn. (ik verwacht nog een half jaar tot een jaar te moeten overbruggen voordat next gen echt een beetje op gang komt)
Die hogere FPS ben ik heel erg benieuwd naar, want alleen al 60FPS zal de speelervaring een groot stuk veranderen. Ik haal de Nieuwe Xbox pas eind 2021 dus zal nog even moeten wachten tot ik het kan proberen, Ik snap heel goed dat u wacht tot 19 November.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb een paar jaar geleden een 2TB externe HDD gekocht toen ik in ruimtegebrek kwam. De investering in een SSD nooit meer gedaan met de next gen in aantocht. Maar tof dat het goed werkt!G_Dragon schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:11:
[...]
laadtijden heb ik amper door mijn Externe T5 SSD, echt dat is een top uitvinding!
Die hogere FPS ben ik heel erg benieuwd naar, want alleen al 60FPS zal de speelervaring een groot stuk veranderen. Ik haal de Nieuwe Xbox pas eind 2021 dus zal nog even moeten wachten tot ik het kan proberen, Ik snap heel goed dat u wacht tot 19 November.
Ik ben trouwens wel benieuwd of er nog merkbaar is gepatched aan de single player game sinds release. Heb de game sinds die tijd nooit meer aangeraakt. Ik heb er zin in!
Ik weet niet hoelang het normaal duurt met opstarten maar het laadscherm tot ik kan spelen duurt net 1 minuut. Ja het loopt allemaal wel een stuk beter, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik sinds de release week dit stuk van de story niet meer heb gespeeld. De money glitch zit er nog wel steeds in, zelf vind ik dat je daarmee de speelervaring verpest en had gehoopt dat dit gepatched was.Retawsuna schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:19:
[...]
Ik heb een paar jaar geleden een 2TB externe HDD gekocht toen ik in ruimtegebrek kwam. De investering in een SSD nooit meer gedaan met de next gen in aantocht. Maar tof dat het goed werkt!
Ik ben trouwens wel benieuwd of er nog merkbaar is gepatched aan de single player game sinds release. Heb de game sinds die tijd nooit meer aangeraakt. Ik heb er zin in!
Kan niet wachten tot ik de nieuwe console aanschaf
O die money glitch was mij niet bekend, vergelijkbare truc met dat scheepswrak in GTA5?G_Dragon schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:22:
[...]
Ik weet niet hoelang het normaal duurt met opstarten maar het laadscherm tot ik kan spelen duurt net 1 minuut. Ja het loopt allemaal wel een stuk beter, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik sinds de release week dit stuk van de story niet meer heb gespeeld. De money glitch zit er nog wel steeds in, zelf vind ik dat je daarmee de speelervaring verpest en had gehoopt dat dit gepatched was.
Kan niet wachten tot ik de nieuwe console aanschaf
Ik zag laatst een laadtijd voorbijkomen van 2:08 op de Xbox One X vs. 0:38 op de Series X.
Oh dan is 1 minuut nog best snelRetawsuna schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:27:
[...]
O die money glitch was mij niet bekend, vergelijkbare truc met dat scheepswrak in GTA5?Hoe dan ook, ik maak er geen gebruik van.
Ik zag laatst een laadtijd voorbijkomen van 2:08 op de Xbox One X vs. 0:38 op de Series X.
Uh geen idee want heb die bij GTA nooit gedaan, ik zag dat je in Rdr2 elke keer een Gold Nugget kon pakken, Saven & reloaden.
Ik hoop dat Rockstar snel weer zo'n topper gaat neerzetten!
De kwaliteit die de single player van Rdr2 heeft zie je niet vaak meer
Overigens, details als deze zorgen ervoor dat RDR2 een speciaal plekje in mijn hart blijft houden: https://www.reddit.com/r/...dy_dead_wolf_crying_over/
Dat heb ik dus herbeleefd door new game te gaan beginnenJDFS schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:16:
@G_Dragon ik wou dat ik de eerste opstart en de missie in de sneeuw weer opnieuw kan herleven. Dit was op 26 oktober 2018, de MM in Amsterdam-West stond eerder die dag vol met mensen die RDR2 aan het ophalen waren. Wat een ervaring was die eerste missie zeg.
Overigens, details als deze zorgen ervoor dat RDR2 een speciaal plekje in mijn hart blijft houden: https://www.reddit.com/r/...dy_dead_wolf_crying_over/
Helaas is je eerste beleving altijd uniek en zal je die nooit overtreffen.
Maar door het helemaal opnieuw te spelen valt je mond toch wel weer opnieuw los met wat voor een wereld en details Rockstart heeft neergezet
Wow dat filmpje met die wolf
Zit nu rond 60% en het oog voor detail is echt geweldig. Mooiste vond ik dat mn paard zich helemaal de tyfus schrok van een krokodil aan de waterkant, dat soort bijzonderheden geven net even dat extra realisme. Een van de weinige games waar ik echt even rustig rondkijk en de omgeving in me opneem.G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:22:
[...]
Dat heb ik dus herbeleefd door new game te gaan beginnen
Helaas is je eerste beleving altijd uniek en zal je die nooit overtreffen.
Maar door het helemaal opnieuw te spelen valt je mond toch wel weer opnieuw los met wat voor een wereld en details Rockstart heeft neergezet!
Wow dat filmpje met die wolf![]()
Heb het nu een paar maanden niet gespeeld maar wil in dit najaar de rest gaan uitspelen. Net een upgrade van oude 46" LCD naar een 65"OLED TV dus ben erg benieuwd of de grafische pracht nog beter tot zn recht gaat komen.
Geloof mij dat gaat het zeker!Er1k989 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:39:
[...]
Heb het nu een paar maanden niet gespeeld maar wil in dit najaar de rest gaan uitspelen. Net een upgrade van oude 46" LCD naar een 65"OLED TV dus ben erg benieuwd of de grafische pracht nog beter tot zn recht gaat komen.
Ben namelijk van 4K naar OLED gegaan en het ziet echt veel mooier uit!
Heb nu 3,5 jaar een C7. Nog steeds verwonder ik me over de beeldkwaliteit. Je hebt een uitstekende upgrade gedaan!Er1k989 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:39:
[...]
Fijn om te zien dat deze game nog steeds gewaardeerd word! Ik ben gister ook weer begonnen. Heerlijk al die details kan daar ook echt van genietenG_Dragon schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:06:
Gisteren opnieuw begonnen met de Single Player.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Ik ben er vandaag anderhalf jaar na uitspelen opnieuw aan begonnen. Mijn kritiek bij de eerste keer was dat het een traag spel is, maar dat moet je juist leren waarderen. Juist de rust legt talloze details bloot. Het verhaal, de prachtige wereld en uiteenlopende missies maken dit voor mij toch een van de beste games ooit.G.Scholtens schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:02:
Sinds vandaag deze weer uit mijn backlog gehaald. Maar ik vind de game zeer traag overkomen op de ps4. Word dit nog anders na verloop van tijd of beetje saaie game verder?
En als je de sidemissies leuk vind moet je die doen als je ze hebt. Want als je naar een nieuw hoofdstuk gaat kunnen die weg zijn.Mrs.ED schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:12:
[...]
Ik ben er vandaag anderhalf jaar na uitspelen opnieuw aan begonnen. Mijn kritiek bij de eerste keer was dat het een traag spel is, maar dat moet je juist leren waarderen. Juist de rust legt talloze details bloot. Het verhaal, de prachtige wereld en uiteenlopende missies maken dit voor mij toch een van de beste games ooit.
/▌
Ik vond het toch echt wel een taaie game om door te komen. Het was mij op de een of andere manier wat te hardcore, wat het plezier in een game voor mij weg nam. Ik denk wel mijn grootste teleurstelling van deze consolegeneratie.... de gameplay is zó enorm traag. Passend bij de setting, maar wat mij betreft niet de beste gameplay keuze.G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:47:
Zag bij het opslaan dat ik alweer op 23% zit, speelt gewoon heerlijk weg.
Ik hoop dat Rockstar snel weer zo'n topper gaat neerzetten!
De kwaliteit die de single player van Rdr2 heeft zie je niet vaak meer.
Doet niks af aan de kwaliteit van de game, want dan staat deze game (samen met TLOU2) op eenzame hoogte deze generatie en de komende jaren.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Hardcore? Ik ben 43 en het is een van de eerste games die ik weer speelde in jaren. Je kan gewoon oneindig proberen als een missie niet lukt en zelfs skippen na drie pogingen.Hulleman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:36:
[...]
Ik vond het toch echt wel een taaie game om door te komen. Het was mij op de een of andere manier wat te hardcore, wat het plezier in een game voor mij weg nam. Ik denk wel mijn grootste teleurstelling van deze consolegeneratie.... de gameplay is zó enorm traag. Passend bij de setting, maar wat mij betreft niet de beste gameplay keuze.
Doet niks af aan de kwaliteit van de game, want dan staat deze game (samen met TLOU2) op eenzame hoogte deze generatie en de komende jaren.
Ik vond het meer spelen als een film, heb ook veel sidemissies niet gedaan omdat ik wilde weten hoe het verhaal verder ging (en daar achteraf spijt van).
/▌
Helemaal met je eens.Hulleman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:36:
[...]
.... de gameplay is zó enorm traag. Passend bij de setting, maar wat mij betreft niet de beste gameplay keuze.
Elke keer weer koffie brouwen bij het kampvuur en vlees koken, telkens met dezelfde animatie.
Maar wat mij het meest tegenstond was het maken van split point kogels. Waarom is er niet de mogelijkheid om gewoon de hoeveelheid kogels aan te geven die je wil aanpassen? Nu moet je alle kogels stuk voor stuk 'slpitten' met je mes. Over trage gameplay gesproken. Op een gegeven moment ben ik gewoon gestopt met kogels splitten omdat het zo verrekte langzaam gaat.
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het een hele toffe game hoor maar sommige 'cowboy simulator' aspecten voelden inderdaad veel te traag aan.
Gelukkig valt dat allemaal redelijk in het niet bij de brakke Rockstar controls maar dat terzijde
Oh dan ben ik bang dat je een van de weinigen bent, hoor namelijk meer positieve berichten dan negatief.Hulleman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:36:
[...]
Ik vond het toch echt wel een taaie game om door te komen. Het was mij op de een of andere manier wat te hardcore, wat het plezier in een game voor mij weg nam. Ik denk wel mijn grootste teleurstelling van deze consolegeneratie.... de gameplay is zó enorm traag. Passend bij de setting, maar wat mij betreft niet de beste gameplay keuze.
Vind juist die rustig playthrough zo lekker, het past bij de game en story
Het is ook passend en ik snap de keuze van Rockstar heel goed. Prachtige game met een ongekende kwaliteit. In mijn omgeving heb ik 5 vrienden die de game gespeeld hebben en er niet door heen kwamen. Zou wel met de leeftijd en tijd te maken hebben. Ff snel RDR2 spelen en progressie boeken is er namelijk niet bij.G_Dragon schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:24:
[...]
Oh dan ben ik bang dat je een van de weinigen bent, hoor namelijk meer positieve berichten dan negatief.
Vind juist die rustig playthrough zo lekker, het past bij de game en story
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Je hoeft de game ook niet in een maand uit te spelenHulleman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:56:
[...]
Het is ook passend en ik snap de keuze van Rockstar heel goed. Prachtige game met een ongekende kwaliteit. In mijn omgeving heb ik 5 vrienden die de game gespeeld hebben en er niet door heen kwamen. Zou wel met de leeftijd en tijd te maken hebben. Ff snel RDR2 spelen en progressie boeken is er namelijk niet bij.
Zal de game in ieder geval een poging geven, zal hem niet verkopen of verwijderen.Mrs.ED schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:12:
[...]
Ik ben er vandaag anderhalf jaar na uitspelen opnieuw aan begonnen. Mijn kritiek bij de eerste keer was dat het een traag spel is, maar dat moet je juist leren waarderen. Juist de rust legt talloze details bloot. Het verhaal, de prachtige wereld en uiteenlopende missies maken dit voor mij toch een van de beste games ooit.
Grafisch is het best een top game, maar de traagheid is gewoon enorm wennen.
Nu eerst in ieder geval The Order gekocht en vermaakt me prima met deze oudere game
Eerlijk mijn mening, deze hoort in hetzelfde straatje wat een game had kunnen zijn, kunnen worden, maar nooit is geweest, division en GTA horen daar ook bij.Hulleman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:36:
Zo'n ongekende detail in de gamewereld, ruimte, style, en dan uiteindelijk zo'n liniair verhaaltje neerzetten.
Zoals @Marzman het zegt, het speelt als een film, en vaak moet je een film nooit voor de tweede keer kijken, zelfs als je dat doet, geeft het niet meer het gevoel van de eerste keer. En dat is prima voor het volk dat films meerdere malen kan kijken, nieuwe details vinden of perfecte dialogen/settings opnieuw bekijken (ik zou 300 alleen maar opnieuw kijken voor het 'this is sparta moment', maargoed
Het gevoel geven dat je een verschil kan maken, de wereld beter (of slechter) van jouw acties, nee.. het staat in het script dat X en Y moeten gebeuren, hou je daar maar gewoon aan, want zo staat het in het script. Dan hoeft het zeker niet helemaal vrij en eigen keuze te zijn, maar een game als Detroit:BH vind ik dan factor 10 beter door de keuzes, maar vooral ook de gedachte erachter.
De keuzes van good/evil zijn niet meer dan een andere scene, je wordt niet de legendarisch gevreesde cowboy of de 'legend of good', en dat vind ik persoonlijk de grootst gemiste kans in deze game. Natuurlijk zit je deels vast aan deel 2 (nouja, deel 1, chronologisch), maar beetje creatief en je kan daar op elke manier nog iets van maken. Of geef het gewoon non-canon eindes, zoals FF deed, dat in ieder geval 1x het gevoel geeft dat jouw keuzes daadwerkelijk impact hebben op het verhaal (nee, dat hebben ze niet).
Natuurlijk, zo'n genre moet je ding zijn, singleplayer liniair is dat nooit voor mij geweest met enkele uitzondering (omdat je daar net iets genoeg vrijheid hebt in keuzes/manier), het is alleen jammer dat naar mijn idee het 10x meer had kunnen zijn, net als GTA, net als Division.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.