Weg
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
[ Voor 13% gewijzigd door Cheezborger op 01-10-2018 16:31 ]
New Yorker schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:59:
Ik ga gewoon elke dorp afslachten die ik tegenkom!

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 01-10-2018 16:39 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit dus! Aan dit spel gaan we maanden speelplezier beleven!maartend schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:21:
Dat dus Good guy, bad guy en chaotic.
Sfeer is anders en ja krijg gewoon niet die vibe van de eerste game, die vibe die de game voor mij gewoon geniaal maakte.
Dus voor mij nu zeker dat ik deze laat gaan.
Prima troll, approved.v8power67 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:42:
Had gehoopt iets bijzonders te zien. Maar weer niks gezien wat ik als verbetering zie van rdr1.
Sfeer is anders en ja krijg gewoon niet die vibe van de eerste game, die vibe die de game voor mij gewoon geniaal maakte.
Dus voor mij nu zeker dat ik deze laat gaan.
Sorry ? Omdat ik niet een standaard hypetrain volg ben ik een troll..
Visueel ziet er prachtig uit. Gameplay ziet er echt gewoon saai uit. Sorry kan niks anders van maken.
Maar om mij als troll af te doen is wel beetje kansloos.

Imho wordt dit next level wat open world gaming betreft. Ik ben alleen naar enthousiaster geworden.
Ik vind de sfeer juist beter dan RDR1, ik krijg hier zo'n Hatefull Eight vibe bij:

[ Voor 42% gewijzigd door Chaoss op 01-10-2018 18:55 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Wat kijk ik hier naar uit, heb al wat verlof laten vastleggen vandaag.
Wat lijkt het mij mooi om gewoon een stad binnen te rijden, een saloon in te gaan en wat te drinken en wellicht roken (kon ook dacht ik), dit gaat zoveel immersie geven.
[ Voor 30% gewijzigd door Sipio op 01-10-2018 18:57 ]
Vind wel erg veel geld . Denk gewoon de standaard. Sinds heel lang dat ik weer uit kijk naar een game.
Ultimate plus de Collector's Edition Strategy Guide voor na het uitspelen. Ik heb ook nog nooit zo uitgekeken naar een game dat ik gewoon alle extra's wil hebben. En ik heb nog bol.com cadeaubonnen om de schade te beperken, anders ging ik voor de special.k1978 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:01:
Welke versie bestellen jullie ? Ultimate ?
Vind wel erg veel geld . Denk gewoon de standaard. Sinds heel lang dat ik weer uit kijk naar een game.
Dit zal waarschijnlijk de laatste trailer zijn. Er waren op het eind geen aankondigingen meer en dat is prima, genoeg gezien. En ze kunnen op de 26e gelijk een GOTY-edition uitbrengen want dat staat al wel vast
[ Voor 17% gewijzigd door D. Ninjai op 01-10-2018 19:40 ]
De goedkoopste. Al die special edition meuk doe ik toch nooit wat mee.k1978 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:01:
Wel digitaal in de PlayStation store. Dan kan ik vrijdag 00:00 gelijk los.
[ Voor 70% gewijzigd door Donstil op 01-10-2018 20:13 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 01-10-2018 20:48 ]
Je ziet het ook op de afbeelding in de post van @ChaossSipio schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:44:
Was mij de eerste keer niet opgevallen maar iemand zei het op reddit, maar tijdens die ontploffing onder die kar word het been van het paard afgeblazen damn..(2min20 ongeveer)
Cloud ☁️
Wat een sfeer in die trailer des te vaker ik hem kijk, gezellig met die meiden de stad in, beetje dansen zag ik al
Dat stukje met die kano ook, heerlijk.

De standaardversie. Het doosje ligt toch ergens in een kast, de papieren inhoud kijk je 1x naar en zo te zien heeft de standaardeditie voldoende content om maanden bezig te zijn. Ik verwacht dat sommige extra content vanzelf (gratis) te downloaden valt. Bij andere games zie je die tendens ook.k1978 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:01:
Bij GTA kreeg je bij het preorderen ook een code om de zeppelin te besturen, in latere versies zat die er gewoon bij.
Voor Battlefield 1 heb ik intussen al diverse gratis DLC's gekregen.
Bij Battlefield 5 wordt al aangegeven dat alle toekomstige DLC's gratis worden.
En zo niet bij RDR2, de standaard versie biedt m.i. meer content dan je kunt uitspelen, dus de extra's zijn misschien niet nodig
Op zoek naar indianen

Behalve de hoertjes, toch?New Yorker schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:59:
Ik ga gewoon elke dorp afslachten die ik tegenkom!
Of je wacht nog even op de PC releaseCheezborger schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:30:
Ok. Deze game is waarschijnlijk een goede reden om als PC gamer een Xbox One aan te schaffen.
Maar dan wel een PS4 want die heeft imho betere exclusives
Ik denk dat het tijd wordt om weer eens naar buiten te gaan.Sipio schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:53:
Eindelijk de nieuwe beelden gezien, heb alleen maar het gevoel dat het nog langer lijkt te gaan duren voordat hij uitkomt
Wat kijk ik hier naar uit, heb al wat verlof laten vastleggen vandaag.
Wat lijkt het mij mooi om gewoon een stad binnen te rijden, een saloon in te gaan en wat te drinken en wellicht roken (kon ook dacht ik), dit gaat zoveel immersie geven.
Ik kom elke dag buiten voor mijn werk, heb meer zin om binnen te zitten en deze game te spelen, heb niet voor niks verlof aangevraagdbram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 05:17:
[...]
Ik denk dat het tijd wordt om weer eens naar buiten te gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 02-10-2018 06:44 ]
Verwijderd
Er zijn geen indianenXWB schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Op zoek naar indianen![]()
[...]
Behalve de hoertjes, toch?
[...]
Of je wacht nog even op de PC release
Hangt er zo maar vanaf wat je als beter beschouwd. Dat het geen slecht plan is om een console te kopen voor deze game, daar ben ik mee akkoord.Chaoss schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:51:
Als dat. 'even' 2 jaar gaat duren, als er al een pc versie komt, dan zou ik een console kopen.
Maar dan wel een PS4 want die heeft imho betere exclusives
Native Americans
Komt door het late tijdperk waarschijnlijk dat ze een geringe rol hebben. Het wilde westen was toen al bijna getemd. Maar 1 lid van de gang lijkt native, Charles Smith, misschien heeft ie missies waar je in aanraking komt met meer.
[ Voor 3% gewijzigd door D. Ninjai op 02-10-2018 07:58 ]
Weg
Dat concludeer je uit iets van zo weinig hmm. Ze laten toch juist niet de gevecten zienv8power67 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:08:
[...]
Visueel ziet er prachtig uit. Gameplay ziet er echt gewoon saai uit. Sorry kan niks anders van maken.
Ik bedoel de kroeg ofzo. Als je zin hebt om op je TV in een virtuele kroeg een virtueel drankje te drinken, dan is het tijd om je zorgen te maken.Sipio schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 06:44:
[...]
Ik kom elke dag buiten voor mijn werk, heb meer zin om binnen te zitten en deze game te spelen, heb niet voor niks verlof aangevraagd
Verwijderd
Klopt ja, maar er zullen geen getooide vrienden langs je vliegen met hun paardenD. Ninjai schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:47:
[...]
Native Americans![]()
Komt door het late tijdperk waarschijnlijk dat ze een geringe rol hebben. Het wilde westen was toen al bijna getemd. Maar 1 lid van de gang lijkt native, Charles Smith, misschien heeft ie missies waar je in aanraking komt met meer.
Maar als ik in deze game naar de kroeg ga en daarna de boel kort en klein sla is het geen probleem, irl wel vandaar liever ingamebram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:53:
[...]
Ik bedoel de kroeg ofzo. Als je zin hebt om op je TV in een virtuele kroeg een virtueel drankje te drinken, dan is het tijd om je zorgen te maken.
Maar maak je geen zorgen hoor Bram, het is niks meer dan voorpret voor een game wat ik zeg, verder gaat het helemaal goed met mij ook al betwijfel je dat misschien, (van de boel kort en klein slaan is natuurlijk een grapje)
[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 02-10-2018 09:02 ]
Ieder zijn eigen mening, geen probleem. Als je de game nog wel overweegt zou ik gewoon eens een stream op twitch kijken, dan kun je altijd nog kijken of het wat voor je is. De gameplaytrailers zeggen ook niet alles.v8power67 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:08:
[...]
Zelf zit ik wel in de hypetrain, gewoon omdat de gameplay mij zeker aanspreekt. Het lijkt mij lekker afwisselend genoeg om mij lang bezig te houden met genoeg opties om allerlei dingen interessant te houden. Waaronder mini games, keuzes die invloed hebben, mensen die je acties onthouden en voor mij genoeg actie in de gameplay filmpjes.
Latin capital letter y with diaeresis
Als je beweerd dat deze game niets nieuws doet dan heb je imho niet goed naar de trailers gekeken of gelezen wat men in de previews uitlegt.
-een wereld die dynamischer is dan ooit (dit omvat heel veel)
-animaties van een nieuw niveau.
-organische manier van aangaan side quest en activiteiten.
-gigantische customization van je kleding/wapens/looks/paard.
-enorm veel detail in de wereld
En dat alles in een gigantische open wereld.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
West World met een GTA sausje er overheen.Chaoss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:35:
'je zit op de standaard hype train' klinkt ook zo negatief, net alsof iedereen een meeloper is ik zit op de hype train om datgene wat ik gezien heb.
Als je beweerd dat deze game niets nieuws doet dan heb je imho niet goed naar de trailers gekeken of gelezen wat men in de previews uitlegt.
En dat alles in een gigantische poppen wereld.
[YouTube: Red Dead Redemption 2 Gameplay Trailer #2 Breakdown: Every Easter Egg and Reference We Found]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat bedoel je precies met "poppen wereld"?Chaoss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:35:
'je zit op de standaard hype train' klinkt ook zo negatief, net alsof iedereen een meeloper is ik zit op de hype train om datgene wat ik gezien heb.
En dat alles in een gigantische poppen wereld.
Goede punten verder, maar weinig waard als de setting je niet zo heel erg aanspreekt en je snel uitgekeken raakt op het paardrijd -> missie -> paardrijd " loopje". Qua gameplay ben ik nog steeds heel erg bang dat het mij persoonlijk super snel gaat vervelen, al vind ik de game wel heel intrigerend voor wat het doet.
Edit: Ik ben overigens benieuwd naar die animaties van een nieuw niveau. Is daar een bron van? Wat ik tot nu toe gezien hebt, ziet er uitstekend uit, maar niet beter dan bijvoorbeeld Uncharted 4.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 02-10-2018 10:21 ]
https://www.gamerevolutio...-animated-horse-testiclesbram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:18:
[...]
Wat bedoel je precies met "poppen wereld"?
Goede punten verder, maar weinig waard als de setting je niet zo heel erg aanspreekt en je snel uitgekeken raakt op het paardrijd -> missie -> paardrijd " loopje". Qua gameplay ben ik nog steeds heel erg bang dat het mij persoonlijk super snel gaat vervelen, al vind ik de game wel heel intrigerend voor wat het doet.
Edit: Ik ben overigens benieuwd naar die animaties van een nieuw niveau. Is daar een bron van? Wat ik tot nu toe gezien hebt, ziet er uitstekend uit, maar niet beter dan bijvoorbeeld Uncharted 4.
Je bron
Hilarisch detail natuurlijk, maar om nu meteen van een ander niveau in animaties te spreken. Ik was in de veronderstelling dat men bedoelde next gen motion capturing of motion matching zoals in TLoU2: https://www.resetera.com/...g-the-last-of-us-2.49388/
Nou ja zolang TLOU2 nog niet uit is dan kan RDR2 natuurlijk nog steeds van "een ander niveau" zijn. Als TLOU2 uiteindelijk (eens) uitkomt zien we dan wel verder of dat wederom van "een ander niveau" is.bram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:42:
[...]
Hilarisch detail natuurlijk, maar om nu meteen van een ander niveau in animaties te spreken. Ik was in de veronderstelling dat men bedoelde next gen motion capturing of motion matching zoals in TLoU2: https://www.resetera.com/...g-the-last-of-us-2.49388/
Voor nu lijkt RDR2 wel iets unieks te doen. Zeker voor een open world game, iets wat TLOU en deel 2 natuurlijk niet zijn.
Ik ook, buiten is overratedSipio schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 06:44:
[...]
Ik kom elke dag buiten voor mijn werk, heb meer zin om binnen te zitten en deze game te spelen.
Heb speciaal voor RDR2 een PS4 pro gekocht, ga niet jaren wachten totdat Rockstar eindelijk eens een PC versie op de markt brengt.XWB schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Op zoek naar indianen![]()
[...]
Behalve de hoertjes, toch?
[...]
Of je wacht nog even op de PC release
Sorry typo. stomme smartphonebram1984 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:18:
[...]
Wat bedoel je precies met "poppen wereld"?
Ik heb het idee dat de animaties uitgebreider zijn dan in Uncharted, er zijn diverse videos gemaakt die dit bespreken / uitleggen. Maar er zijn heel veel details: Hoe Arthur even anders gaat zitten op zijn paard, hoe hij loopt in verschillende soorten weersomstandigheden, hoe zijn houding is ten opzichte van andere NPC's, dat je tijdens gespreken nog andere dingen kunt doen zoals koffie inschenken. Hoe het vechten er uit ziet etc etc. En dan die paarden! viervoeters zijn erg lastig te animeren, maar de bewegingen van de paarden in RDR2 zijn gewoon realistisch:

Ik ben het met je eens dat wanneer de setting je niet aanspreekt dat je dan al 1 - 0 achter staat, dat geld voor elke game. Ik laat ook games schieten omdat de setting me niet aanspreekt. Mij spreekt de setting me wel aan maar los daarvan wordt ik heel enthousiast van hoe de wereld in elkaar steekt. Het óntdekken' alleen al moet fantastisch zijn. Gewoon rondlopen, jagen, random encounters en intussen genieten van de dynamische wereld.
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 02-10-2018 12:56 ]
Het voordeel is dat PC gamers geen brakke console port krijgen. Dat doet Rockstar dan weer goeditzmxtch schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:43:
[...]
Heb speciaal voor RDR2 een PS4 pro gekocht, ga niet jaren wachten totdat Rockstar eindelijk eens een PC versie op de markt brengt.
Goede mosterd na de maaltijd is nog steeds mosterd na de maaltijd.XWB schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:03:
[...]
Het voordeel is dat PC gamers geen brakke console port krijgen. Dat doet Rockstar dan weer goed
Dan is dan weer jammer. Het zou best cool zijn om de uithoeken van de open wereld te verkennen en indianen te ontmoeten.
Vervolgens kies je zelf wat je met ze doet

Ze zijn de indianen vergetenD. Ninjai schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:01:
Wauw! Ik kan niks bedenken wat ze zijn vergeten voor een onvergetelijke Western videogame!
En als je die eerder geposte lijst met alle features erbij pakt en alles wat ik over de game inmiddels al heb gelezen tja ik ben alvast erg enthousiast.
Maar ik denk dat als je de western setting niet veel aan vindt je dan zullen veel dingen je gewoon ook minder aanspreken.
Laat zelf ook wel games liggen waarvan ik de setting niks vind, Spiderman bijv zal een hele goede game zijn maar niks voor mij, ja misschien een keer 2de hands als het werkelijk een beetje lauw is qua andere games.
Ik zie mijzelf alleen niet genoodzaakt om in het spiderman topic te gaan vermelden dat ik de game niks vind, dat zal een ander een reet roesten.
Maar goed onderbouwde meningen zijn altijd welkom natuurlijk, ben 3 keer begonnen aan TLOU en ik denk echt dat gezien alle reviews en lof iets vreselijks misgelopen ben qua verhaal maar ik kon me er gewoon niet toe zetten, ik kan dan alleen weer niet goed onderbouwen waarom niet.
OT maar weer,.. (komt er ook nog een RDR2 slow chat)
Serieus????
Wat een kutgame. Nu al
Waarom geen indianen? De laatste AAA game waar indianen inzaten was echt een bazengame; Call of Juárez; het eerste deel.
Verwijderd
Die waren toen al weg.vosss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:36:
[...]
Serieus????
Wat een kutgame. Nu al
Waarom geen indianen? De laatste AAA game waar indianen inzaten was echt een bazengame; Call of Juárez; het eerste deel.
Yep, paarden zijn altijd kut. Hoewel dat beest in Shadow of the Colossus er ook erg goed uitziet.Chaoss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:55:
[...]
Sorry typo. stomme smartphoneer moet staan 'open wereld'
Ik heb het idee dat de animaties uitgebreider zijn dan in Uncharted, er zijn diverse videos gemaakt die dit bespreken / uitleggen. Maar er zijn heel veel details: Hoe Arthur even anders gaat zitten op zijn paard, hij hoe hij loopt in verschillende soorten weer, Hoe zijn houding is ten opzichte van andere NPC's, dat je tijdens gespreken nog andere dingen kunt doen zoals koffie inschenken. Hoe het vechten er uit ziet etc etc. En dan die paarden! viervoeters zijn erg lastig te animeren, maar de bewegingen van de paarden in RDR2 zijn gewoon realistisch:
[Afbeelding]
Ik ben het met je eens dat wanneer de setting je niet aanspreekt dat je dan al 1 - 0 achter staat, dat geld voor elke game. Ik laat ook games schieten omdat de setting me niet aanspreekt. Mij spreekt de setting me wel aan maar los daarvan wordt ik heel enthousiast van hoe de wereld in elkaar steekt. Het óntdekken' alleen al moet fantastisch zijn. Gewoon rondlopen, jagen, random encounters en intussen genieten van de dynamische wereld.
Haha het ontdekken lijkt mij juist weer weinig spannend, omdat ik de wereld an sich niet echt geheimzinnig vind ofzo, ik weet het niet. Ik verwacht geen mysterieuze grotten met overblijfselen van lang vervlogen beschavingen. Kan R* niet een Max Payne achtige lineaire game maken met cowboys. Daar loop ik dan weer iets warmer voor.
Denkt iemand dat ik beter de losse game kan aanschaffen inclusief de preoder extra’s? Want ik weet niet of die te koop zijn in-game...
Jamaar ze hadden toch gewoon wat eerder kunnen laten afspelen? Ik bedoel dan maak je by far de grootste western wereld ooit en dan laat je het verhaal afspelen als de indianen nèt weg zijn. Wat is dat man?!

[ Voor 25% gewijzigd door D. Ninjai op 02-10-2018 13:54 ]
Setting bevalt me erg goed maar waar ik tegenaan loop is dat je opgejaagd wilt bent. Ik zou liever zelf de bountyhunter zijn (op de momenten dat ik er zin in heb) en verder mijn eigen gang gaan. Rondtrekken, jagen, vissen en verder wat rondhangen in dorpjes. Heb er geen behoefte aan om overvallen te plegen of te matten. Als dat online wel mogelijk is (zo speelde ik GTA V) dan komt die game er nog wel een keer maar nu effe niet. Ondanks dat de game er in 4K indrukwekkend uitziet met al dat natuurschoon en vergezichten.Sipio schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:11:
Westerns vind ik persoonlijk zelfs de mooiste genre qua films, ben daarom wat deze game betreft al behoorlijk wild. Zoveel zijn er niet en dan komt nu Rockstar die in mijn ogen en voor mij persoonlijk altijd de mooiste games maken met een game als dit.
En als je die eerder geposte lijst met alle features erbij pakt en alles wat ik over de game inmiddels al heb gelezen tja ik ben alvast erg enthousiast.
Maar ik denk dat als je de western setting niet veel aan vindt je dan zullen veel dingen je gewoon ook minder aanspreken.
Laat zelf ook wel games liggen waarvan ik de setting niks vind, Spiderman bijv zal een hele goede game zijn maar niks voor mij, ja misschien een keer 2de hands als het werkelijk een beetje lauw is qua andere games.
Ik zie mijzelf alleen niet genoodzaakt om in het spiderman topic te gaan vermelden dat ik de game niks vind, dat zal een ander een reet roesten.
Maar goed onderbouwde meningen zijn altijd welkom natuurlijk, ben 3 keer begonnen aan TLOU en ik denk echt dat gezien alle reviews en lof iets vreselijks misgelopen ben qua verhaal maar ik kon me er gewoon niet toe zetten, ik kan dan alleen weer niet goed onderbouwen waarom niet.
OT maar weer,.. (komt er ook nog een RDR2 slow chat)
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dan hadden ze het gewoon wat eerder kunnen laten afspelen? Zo makkelijk werkt het helaas niet. De basis van dit hele spel draait op RDR1. Waarschijnlijk zal ook een hoop daarvan hier terug te vinden zijn. 10/15 jaar eerder zag de wereld er waarschijnlijk weer veel anders uit.vosss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:35:
[...]
Jamaar ze hadden toch gewoon wat eerder kunnen laten afspelen? Ik bedoel dan maak je by far de grootste western wereld ooit en dan laat je het verhaal afspelen als de indianen nèt weg zijn. Wat is dat man?!
Daarbij komt ook nog eens dat de westerns niet eens altijd over Cowboys en Indianen gaan. Dat dat het algemene beeld is van een western maakt het misschien nog wel erger, en ik ben juist blij dat het daar waarschijnlijk weer niet over gaat.
Ik ook! Nog even getwijfeld of ik de RDR bundel icm de Ps4 pro zou aanschaffen maar vanwege ernstige? schaarste van de ps4 Pro toch maar de ps4 pro icm FIFA voor 389 bij Amazon besteld. Zodat ik de 26e meteen aan de slag kanitzmxtch schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:43:
[...]
Heb speciaal voor RDR2 een PS4 pro gekocht, ga niet jaren wachten totdat Rockstar eindelijk eens een PC versie op de markt brengt.
Dacht afgelopen weekend even snel een ps4 pro te kopen maar 3 mediamarkten 2 Intertoys en 1 Bart Smit binnengelopen en overal uitverkocht.
Mijn game pc kan voorlopig uitrusten!
Ik kan me voorstellen dat het verhaal op zich (dat je bij een gang zit etc) niet bij iedereen in de smaak valt, maar al die dingen die je noemt hoop ik toch ook wel in de game te doen tussen de missies door, en zeker nadat ik het verhaal zelf heb uitgespeeld.Lekker Ventje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:02:
[...]
Setting bevalt me erg goed maar waar ik tegenaan loop is dat je opgejaagd wilt bent. Ik zou liever zelf de bountyhunter zijn (op de momenten dat ik er zin in heb) en verder mijn eigen gang gaan. Rondtrekken, jagen, vissen en verder wat rondhangen in dorpjes. Heb er geen behoefte aan om overvallen te plegen of te matten. Als dat online wel mogelijk is (zo speelde ik GTA V) dan komt die game er nog wel een keer maar nu effe niet. Ondanks dat de game er in 4K indrukwekkend uitziet met al dat natuurschoon en vergezichten.
Had begrepen dat er wel iets aan bounty hunting te doen is in ieder geval.
Red Dead Online heeft dan weer niet mijn prioriteit maar ga het zeker wel proberen als het uitkomt.
In de laatste trailer zie je dat Arthur een wanted-poster van de muur trekt dus het zal hetzelfde systeem zijn als in RDR1.Sipio schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:09:
...
Had begrepen dat er wel iets aan bounty hunting te doen is in ieder geval.
...
Ok, heb deel 1 nooit gespeeld helaas, zit eraan te denken om via youtube ergens een soort van recap te zoeken om eens door te kijken als dat er is.huiz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:27:
[...]
In de laatste trailer zie je dat Arthur een wanted-poster van de muur trekt dus het zal hetzelfde systeem zijn als in RDR1.
Wat die spoilers betreft in die nieuwe previews,.. ben wel tempted om te gaan lezen maar ik denk er nog even over na.
(Klein stukje van IGN gelezen maar dat waren toch al wel dingen die ik liever zelf wil ontdekken)
[ Voor 8% gewijzigd door Sipio op 02-10-2018 20:10 ]
Daar aangekomen waren er meestal medeboeven die op wacht stonden en als je die allemaal om zeep had geholpen dan kon je de boef vangen. Of door te doden of met de lasso. Levend kreeg je meestal meer geld.
Als je dan met het bewijs of met de gevangene naar de sheriff reed, dan werd je onderweg nog een enkele keer aangevallen door nieuwe boeven.
Hopelijk zit er dit keer meer variatie in.
Geen idee of ik dit ene goed punt vind of niet eigenlijk.Soccer98 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:07:
Nieuwe info over de map. Ik heb het voor de zekerheid in een spoilertag geplaatst.
spoiler: spoilerInsidegamer heeft bevestigd dat de hele map van RDR1 ook in RDR2 zit.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Game Informer schijnt dus woord voor woord alles te beschrijven inclusief de spoiler van RDR1.Chaoss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:00:
LET OP! Gamespot, IGN en Game Informer hebben nu een extended preview online staan omdat ze de eerste 5 uur van de game hebben gespeeld. Schijnen beschrijvingen in te staan van de eerste missies etc.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Een gelijkaardige feature zit ook in de Far Cry games. Een aantal keer is leuk maar na 20 posters ben je er een beetje klaar meehuiz schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:28:
In RDR1 kon je Wanted-posters van muren trekken en dan kon je de map overtrekken om de bewuste persoon te zoeken. Er werd wel een indicatie gegeven op de map, zodat je wist waar je ongeveer moest zoeken.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb nu een pre-order met betalen bij afhalen staan bij MM (Centrum Groningen) maar ben ergens bang dat ik pas rond de middag een seintje krijg dat de game af te halen is. Dat zijn kostbare uurtjes die ik op mijn paard door zou kunnen brengenChaoss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:54:
[...]
Misschien dat jij dit weet omdat je er werktmaar bepaald iedere mediamarkt voor zich of ze een nachtopening gaan doen voor een bepaalde game?
Ik zag deze foto voorbij komen van de map, weet niet hoe serieus dit te nemen is.Soccer98 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:07:
Nieuwe info over de map. Ik heb het voor de zekerheid in een spoilertag geplaatst.
spoiler: spoilerInsidegamer heeft bevestigd dat de hele map van RDR1 ook in RDR2 zit.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Dat is de originele map geplakt aan de map die twee jaar geleden gelekt is. Op de GTA forums en op Reddit analyseren ze alle beelden van Red Dead en waarschijnlijk is die gelekte map, los van wat kleine aanpassingen, kloppend.RobinNL schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:39:
[...]
Ik zag deze foto voorbij komen van de map, weet niet hoe serieus dit te nemen is.
spoiler: spoiler
Dan is het echt een mega kaart.Soccer98 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:01:
[...]
Dat is de originele map geplakt aan de map die twee jaar geleden gelekt is. Op de GTA forums en op Reddit analyseren ze alle beelden van Red Dead en waarschijnlijk is die gelekte map, los van wat kleine aanpassingen, kloppend.
In RDR1 vond ik het al ver om met het paard van zuid naar noord te gaan.
Nu komt daar nog een heel stuk bij.
Burp
Maar t idee is nu ook meer dat je rondtrekt met je kamp over de kaart, dus dan zullen de afstanden wel een beetje meevallen.Wii4all schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:09:
[...]
Dan is het echt een mega kaart.
RDR is lang geleden maar er zat wel een Fast Travel in toch. Dat zal in RDR2 niet anders zijn verwacht ik.Wii4all schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:09:
[...]
Dan is het echt een mega kaart.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja klopt dat is waar, je kon ervoor kiezen om in 1 keer bij het waypoint uit te komen ipv dat je elke keer het hele stuk moest afleggen.Gunner schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:55:
[...]
RDR is lang geleden maar er zat wel een Fast Travel in toch. Dat zal in RDR2 niet anders zijn verwacht ik.
D'r waren ook specifieke trophies welke je moest halen zonder het gebruik van die fast travel optie.
Burp
In RDR2 kun je via treinen fast travel doen wat ik heb gelezen, ben alleen benieuwd of je paard dan ook mee kan reizen, ga ik wel vanuit. Sowieso een fast travel punt zodra je je tent een upgrade kunt geven.Gunner schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:55:
[...]
RDR is lang geleden maar er zat wel een Fast Travel in toch. Dat zal in RDR2 niet anders zijn verwacht ik.
Er zal hopelijk toch net als in GTA5 wel 'aim down sight' inzitten?
Omdat je in die laatste trailer first person zag maar geen ads.
Zal wel goedkomen, kan me niet voorstellen dat ze dat eruit zouden laten.
[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 03-10-2018 12:08 ]
De mediamarkt in Drachten heeft het wel een nachtopening gehad voor FIFA 19MrAelon schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:25:
Zelf al geïnformeerd bij de plaatselijke NedGame en GameMania, deze gaan in ieder geval in Groningen geen nachtopening doen. MM kon mij dat concreet niet vertellen maar verwacht ik ook niet.

Inderdaad het hoofd verhaal neemt je mee over de kaart. Eignelijk werkt het bij de meeste open wereld games zo. RDR1 had dit ook, met het verschil dat een deel van de kaart ook echt locked was tot een bepaald punt in de mainquest. Bij RDR2 is gelijk de hele kaart beschikbaar.Brilsmurfffje schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:53:
[...]
Maar t idee is nu ook meer dat je rondtrekt met je kamp over de kaart, dus dan zullen de afstanden wel een beetje meevallen.
Er is in ieder geval bekend dat je de tent in je camp kunt upgraden, zodra je dat doet wordt elke locatie waar je kamp ooit gestaan heeft een fast travel punt.Gunner schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:55:
[...]
ja DuH!, een .45 in je zak lijkt me wel voldoende aangezien een simpele trap in je zak je al uitschakelt xD
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ik zag het inderdaad ook in Drachten dat de MediaMarkt een nachtopening geeft gehad. Ik ga ze denk ik even een mailtje sturen met het verzoek voor een nachtopening voor RDR2.Chaoss schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:23:
[...]
De mediamarkt in Drachten heeft het wel een nachtopening gehad voor FIFA 19geen idee hoeveel mensen daar op afkomen maar ik kan me niet voorstellen dat het veel volk trekt. Lijkt me dat RDR2 wel een (flink) grotere release is.
[...]
Inderdaad het hoofd verhaal neemt je mee over de kaart. Eignelijk werkt het bij de meeste open wereld games zo. RDR1 had dit ook, met het verschil dat een deel van de kaart ook echt locked was tot een bepaald punt in de mainquest. Bij RDR2 is gelijk de hele kaart beschikbaar.
[...]
Er is in ieder geval bekend dat je de tent in je camp kunt upgraden, zodra je dat doet wordt elke locatie waar je kamp ooit gestaan heeft een fast travel punt.
Ik sta dan zeker ‘s nachts voor de deur!
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Heb er zin in!
Tesla M3LR '21
Ik kom er ook niet meer aan toe voor 26 oktober 2018.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als het er ook maar ongeveer zo uitziet als God Of War op de PS4 en niet zo slecht loopt als Fallout 4 ben ik al wel dik tevreden.
De pro is inderdaad slecht verkrijgbaar.. Heb wel een aantal weken moeten wachten voordat ik hem in Juni via bol.com kon bestellen voor 399 (zonder games). Elke andere shop was t uitverkocht of voor 439 (ex. games)schumi1986 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:51:
[...]
Ik ook! Nog even getwijfeld of ik de RDR bundel icm de Ps4 pro zou aanschaffen maar vanwege ernstige? schaarste van de ps4 Pro toch maar de ps4 pro icm FIFA voor 389 bij Amazon besteld. Zodat ik de 26e meteen aan de slag kan
Dacht afgelopen weekend even snel een ps4 pro te kopen maar 3 mediamarkten 2 Intertoys en 1 Bart Smit binnengelopen en overal uitverkocht.
Mijn game pc kan voorlopig uitrusten!
GTA IV was anders een brakke poort van heb ik jou daar. Die draaide destijds echt voor geen ene meter op recente hardware.XWB schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:03:
[...]
Het voordeel is dat PC gamers geen brakke console port krijgen. Dat doet Rockstar dan weer goed
GTA V deden ze het een stuk beter mee.
Ik vind je conclusie een beetje voorbarig dus om te stellen dat PC gamers geen brakke console port krijgen. Als ze hem überhaupt al krijgen.
Niet iedereen is misschien happig op Marktplaats, maar ik heb mijn normale PS4 voor 230 euro kunnen verkopen, en een Pro gekocht voor 300. Zaten twee controllers bij en twee games waaronder GTA5.itzmxtch schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:49:
[...]
De pro is inderdaad slecht verkrijgbaar.. Heb wel een aantal weken moeten wachten voordat ik hem in Juni via bol.com kon bestellen voor 399 (zonder games). Elke andere shop was t uitverkocht of voor 439 (ex. games)
Ik vind een upgrade naar de Pro voor 7 tientjes toch wel een prima deal. Is inderdaad een 2e hands, voor mij prima. Heb de originele bon erbij, en de pro is nog geen jaar oud.
[ Voor 4% gewijzigd door NenF2018 op 04-10-2018 09:47 ]
Vriendin is dat weekend met haar vriendinnen naar Budapest, dus het rijk is voor mijzelf

Weg
Is het nou bekend of de PS4 versie ook HDR gaat ondersteunen ?
UPDATE
Wel HDR maar geen native 4K resolutie.
[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 04-10-2018 12:09 ]
Ik hoop toch dat dit het geval zal zijn voor de PS4 Pro, heb speciaal een Pro aangeschaftjori040 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:52:
One X bezitters krijgen wat ze verdienen: https://www.evilgamerz.co...t-native-4K-op-de....html
Heb in bericht een update gedaan:Wel HDR maar geen native 4K resolutie.ZlM01 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:59:
[...]
Ik hoop toch dat dit het geval zal zijn voor de PS4 Pro, heb speciaal een Pro aangeschaft
Beide versies zullen er goed uitzien hoor.
Is toch gewoon dezelfde trailer? Notabene opgenomen vanaf een PS4projori040 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:52:
One X bezitters krijgen wat ze verdienen: https://www.evilgamerz.co...t-native-4K-op-de....html
UPDATE
Wel HDR maar geen 4K resolutie.
Er is volgens mij geen reden om aan te nemen dat de PS4 versie geen HDR ondersteund.
[Sorry mijn PC/toetsenbord doet even raar]
[ Voor 255% gewijzigd door jori040 op 04-10-2018 12:42 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De game ziet er super uit in de trailers, zolang er geen downgrade komt, en dat lijkt me sterk, ben ik een tevreden mensch.
HDR heeft m'n scherm niet, dus daar kan ik niet over inzitten.
De trailers waren om te smullen en vergeet niet dat daar de compressie van Youtube nog overheen zat.
(Dus het kan alleen maar beter worden.)
Verder gaat het me toch vooral om de gameplay en immersie.
PSN ID: Ancta
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
X en ps4 kan het max op 30 fps?
Weg
Dit topic is gesloten.
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online
PC topic: [PC] Red Dead Remption 2
- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!
Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"
Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.