Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Metalbuster schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:51:
Zou er toch bijna een PS voor aanschaffen, maar ja, voor één game is dat wat overdreven.

Ik blijf dan maar hopen op een PC versie, hoewel die kans wel niet zo groot zal zijn.
Overdreven, net hoe je het bekijkt.
Een 2e hands PS4 met controller en RDR2 -> laten we zeggen 250,-
Rdr2 is zeker wel goed voor minimaal 100+ uur speeltijd. Dan is het maar 2,50 per uur.
Er van uitgaande dat je de PS4 dan niet stiekem gebruikt voor andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Zou er toch bijna een PS voor aanschaffen, maar ja, voor één game is dat wat overdreven.

Ik blijf dan maar hopen op een PC versie, hoewel die kans wel niet zo groot zal zijn.
En voor Spiderman, GoW, HZD en TLOU2 dan?
En vergeet niet dat je dan met kerst om een PSVR kunt vragen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik zou wel voor een Pro gaan je wilt RDR2 wel op zijn mooist spelen natuurlijk :P Maar er zijn genoeg PlayStation exclusives die de aanschaf van een PS4 Pro verantwoorden :P
Derbiss schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:44:

Part 2 van 'gameplay, an introduction' zal wel ver gaan komen zeker ;).
Om dan af te sluiten met 'and then there is RDR2 online..' zoals bij gta5
Eerlijk gezegd had ik de gameplay #2 trailer al verwacht. In eerste instantie dacht ik een maand na de #1 trailer. Daarna dacht ik ze doen het tijdens TGS2018. En als laatste dacht ik dat hij misschien vandaag uit zou komen omdat het exact 4 weken voor de release is. Helaas :P

[ Voor 61% gewijzigd door Chaoss op 28-09-2018 13:54 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SC4RF4C3 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:32:
Heb nog steeds nergens officeel kunnen vinden/lezen met hoeveel spelers de main story gespeeld kan worden, iemand anders?
Ik weet wel zeker solo , rockstar heeft nog nooit co-op toegestaan. Persoonlijk hoop ik ook dat het zo blijft , hekel aan coop in storylines

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 28-09-2018 13:19 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
G_Dragon schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:18:
[...]

Ik weet wel zeker solo , rockstar heeft nog nooit co-op toegestaan. Persoonlijk hoop ik ook dat het zo blijft , hekel aan coop in storylines
Maar gezien je de keuze hebt om John Marston mee te nemen is het zeker geen raar idee maar ze zullen het vast niet doen in de sp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Ik ben nu wel aan het twijfelen hoe ik het ga spelen. Heroic of brutal,met of zonder mini-map aan.. Zojuist eindelijk Chaoss' geripte lijst gelezen en ik ben erg onder de indruk. _/-\o_

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:56
Nooooo!!! :(
Kom er zojuist achter dat ik weekendje weg heb van 26-28 oktober.... :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
G_Dragon schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:18:
[...]

Beetje (boel) offtopic: maar in GTA SA kon je wel degelijk met twee spelers in de SP spelen :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
FoxLenny schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:27:
Dat kan wel balen zijn idd ja, kan zelf niks bedenken wat ik liever zou doen dat weekend, sterkte ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
FoxLenny schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:27:
digitaal preorderen, kan je dan al niet spelen vanaf de 22ste? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Derbiss schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:55:
[...]

Nee? Gewoon de 26e, voor alle versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
Derbiss schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:55:
[...]

Hoe dan? Pre loaden, utp eruit, tijd week naar voren zetten? Neem aan dat rockstar dat onmogelijk heeft gemaakt, anders zou het wel heel slecht zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ook weer zo'n 'lekker' detail:
Corpses don't simply disappear, but will rot instead.
Ik ben benieuwd hoe ver dat gaat en of er daadwerkelijk een skelet blijft liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
FoxLenny schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:59:
[...]

Hoe dan? Pre loaden, utp eruit, tijd week naar voren zetten? Neem aan dat rockstar dat onmogelijk heeft gemaakt, anders zou het wel heel slecht zijn....
Ah, ik dacht dat hier ergens gelezen te hebben (pag 18 of 19 ofzo).
My bad.. maar aan de andere kant, na die paar dagen zullen er zowieso al guides online zijn die je kunnen helpen indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
Derbiss schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:15:
[...]

Ah, ik dacht dat hier ergens gelezen te hebben (pag 18 of 19 ofzo).
My bad.. maar aan de andere kant, na die paar dagen zullen er zowieso al guides online zijn die je kunnen helpen indien gewenst.
Ach, ik wacht al ruim 8 jaar, kunnen die paar dagen er nog wel bij :+
En guide niet echt nodig, wil alles zelf doen :p Is met RDR ook gelukt om zonder hulp op 100% te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

FoxLenny schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:59:
[...]

Sony heeft het op de PS4 in ieder geval wel dichtzitten.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Chaoss schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:43:
Schaamteloze rip van reddit, maar hier is een overzicht met een samenvatting van de vele previews, staan leuke feitjes tussen:
[Afbeelding]
Voor iedereen die hier ook in zou willen kunnen zoeken, de Reddit afbeelding komt van GTAForums. Hier de bron dus: https://gtaforums.com/top...iews-20th-september-2018/

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

YdieresiS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:41:
[...]

Voor iedereen die hier ook in zou willen kunnen zoeken, de Reddit afbeelding komt van GTAForums. Hier de bron dus: https://gtaforums.com/top...iews-20th-september-2018/
Kwam vanmiddag dit topic op reddit tegen, is lekker overzichtelijk en de dubbele feitjes zijn er uit gehaald: https://www.reddit.com/r/...y_information_frequently/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Bol.com waarschuwt ook al dat de drie edities bijna uitverkocht zijn. Op reddit lach ik mij ook slap dat ik niet de enige ben die verlof heeft aangevraagd voor dit spel; gamecation :P

Ik gun trouwens Rockstar al mijn knaken maar ik lees wel dat ze bijzonder meedogenloos kunnen zijn voor het personeel. Werkweken van 80 uur is eerder regel dan uitzondering, zeker richting de release. Ze mogen na het uitbrengen op een langverdiende vakantie.

[ Voor 41% gewijzigd door D. Ninjai op 28-09-2018 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wacht even, eerst even de grootste bugs eruit, daarna mogen ze op vakantie :D

Hoe goed ze het ook proberen, de eerste 2 maanden verwacht ik nog best wat, en zelfs tamelijk grote, bugs tegen te komen. Zeker in Online.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Viel met GTA5 wel mee (voor zover ik mij kan herinneren). De single player games van Rockstar zijn altijd wel aardig stabiel. Desalniettemin zullen er snel genoeg updates uitkomen en er is tegenwoordig geen game die op de dag vd release geen update binnen hoeft te halen.

Bugs of niet, ik wil het 'm asap spelen, liever vandaag dan morgen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00
Chaoss schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:13:
Ook weer zo'n 'lekker' detail:

[...]

Ik ben benieuwd hoe ver dat gaat en of er daadwerkelijk een skelet blijft liggen :P
Tot de zombie versie uitgebracht wordt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:19
Ik heb net de ultimate edition besteld.
Wilde eerst voor de special gaan,maar voor die 5 euro meer....

Wat is die steelbook precies? is dat gewoon een stalen case waar t spel dan in zit of? :)

Ik heb deel 1 nooit gespeeld, net de review ervan gezien en zag er dope uit, laat staan met de graphics van nu.

Ik heb er zin in! maar eerst AC O uitspelen volgende week hehe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Er zijn weer nieuwe wildlife screenshots: https://www.rockstargames...reens?id=47&page=wildlife

Grizzly
Alligator
Wasbeer
Kat met vogel in bek
Havik
Paarden

[ Voor 76% gewijzigd door D. Ninjai op 28-09-2018 19:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vet dat de dieren ook op elkaar jagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Sipio schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:47:
[...]

OT, 105 GB ruimte.. Ik weet niet zeker maar heb wel eens opgevangen dat je op de PS4 die ruimte dan ook al dubbel moet hebben in verband met een kopie of zo?

Niet dat het veel uitmaakt, heb al zoveel games moeten verwijderen van mijn originele PS4, voor deze game gooi ik alles eraf :P
dat lijkt me niet, 105gb is al erg veel en dubbel vanwege een kopie? klinkt onwaarschijnlijk. pre ordered games zijn gewoon volledige games die je alvast download en op de dag van release worden er een aantal files aangepast en is het knallen maar _/-\o_

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

kan nog wel een game noemen hoor die de moeite waard is :D horizon zero dawn is een ps4 only game en echt een super vette game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Freakiebeakie schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:28:
[...]

dat lijkt me niet, 105gb is al erg veel en dubbel vanwege een kopie? klinkt onwaarschijnlijk. pre ordered games zijn gewoon volledige games die je alvast download en op de dag van release worden er een aantal files aangepast en is het knallen maar _/-\o_
PS4 heeft echt idioot veel extra ruimte nodig bij een update. Toen ik nog een 500gb had kiep ik daar constant tegen aan, je hebt minimaal 50Gb vrije ruimte nodig om een update te installeren die soms maar een paar Gb groot is. Maar ook op 50Gb vrije ruimte kun je niet een game downloaden en installeren van 40Gb. 8)7 Als je RDR digitaal gaat aanschaffen zou je best eens 210Gb nodig kunnen hebben, hij ga 't eerst 105Gb downloaden en daarna heb je die ruimte nog eens nodig voor de installatie.

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 28-09-2018 21:48 ]

• Sipio
  • Niet online
Aangezien er velen zijn die wachten op nog iets van een trailer of gameplay, is dat überhaupt ergens aangekondigd of zijn dat meer aannames?

Elke keer maar het internet stalken voor wat nieuws :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Sipio schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:22:
Aangezien er velen zijn die wachten op nog iets van een trailer of gameplay, is dat überhaupt ergens aangekondigd of zijn dat meer aannames?

Elke keer maar het internet stalken voor wat nieuws :p
Ja, aan het einde van de eerste gameplaytrailer werd gezegd dat er nog een video komt over de missies. Die zal volgende week of anders die week daarna komen denk ik.

• Sipio
  • Niet online
Ok dan, wat een verwennerij waren die previews dan eigenlijk van diegenen die 2 uurtjes gespeeld hebben, was even lekker lezen, afwachten dan maar op meer nieuws.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Orodeth schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:28:
[...]

Denk dat de kans aardig aanwezig is. Alleen zat het een GTAV verhaal worden waarbij het jaren gaat duren :-(. Toch maar PS4 :D
Nou ja, deel 1 kwam ook niet op de pc.

GTA is natuurlijk altijd wel een PC game geweest.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
kleefei schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:55:
[...]

Overdreven, net hoe je het bekijkt.
Een 2e hands PS4 met controller en RDR2 -> laten we zeggen 250,-
Rdr2 is zeker wel goed voor minimaal 100+ uur speeltijd. Dan is het maar 2,50 per uur.
Er van uitgaande dat je de PS4 dan niet stiekem gebruikt voor andere games.
Predje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:02:
[...]

En voor Spiderman, GoW, HZD en TLOU2 dan?
En vergeet niet dat je dan met kerst om een PSVR kunt vragen! :)
Ja, ik speel weinig games en ben zeker geen console gamer. Voor mij zou het dus inderdaad voor één game zijn. Zal kijken hoe het loopt, wellicht dat hij over enkele jaren alsnog voor PC komt en anders is een PS tegen die tijd ook een stuk goedkoper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
Metalbuster schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:33:
[...]

[...]

Ja, ik speel weinig games en ben zeker geen console gamer. Voor mij zou het dus inderdaad voor één game zijn. Zal kijken hoe het loopt, wellicht dat hij over enkele jaren alsnog voor PC komt en anders is een PS tegen die tijd ook een stuk goedkoper.
TLOU1/2, GOW en Uncharted zijn ook zeer goeie games waar je je wel goed wat uren aan kwijt zal zijn. Hoeft in ieder geval niet voor maar 1 game te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:27
Al zou je hem voor 1 game kopen kan toch ook. Gewoon goed geprijsde tweede hands pro kopen. Red dead spelen en weer verkopen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1978 schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:48:
Red dead spelen en weer verkopen .
Over 3 jaar dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 18:42
Ik ben wel benieuwd wanneer er een nieuwe gameplay video komt, aangezien de release steeds dichterbij kruipt.

Net de preview in de Gameplay gelezen, komt overeen met de andere previews, maar heerlijk geschreven en dat maakt het wachten nog ondraaglijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wel kwellend ja, van sommige games snap ik niet dat er zoveel gameplay beelden naar buiten komt, bijvoorbeeld van Days Gone, Spiderman of AC Odyssee.

Nu is RDR2 een game die ik sowieso bij release ga halen maar normaal gesproken baseer ik mijn keuze op de gameplay trailers die ik vantevoren krijg te zien. In het geval van RDR2 zou ik de game dan niet gelijk halen.

Toen Gameplay trailer #1 uitkwam had ik het idee dat er in totaal 3 zouden komen verspreid over de weken tot de release. Nu denk ik dat er nog maar 1 gameplay trailer komt en ik denk dat die in de laatste week voor de release of de week daarvoor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Chaoss schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:00:
Wel kwellend ja, van sommige games snap ik niet dat er zoveel gameplay beelden naar buiten komt, bijvoorbeeld van Days Gone, Spiderman of AC Odyssee.

Nu is RDR2 een game die ik sowieso bij release ga halen maar normaal gesproken baseer ik mijn keuze op de gameplay trailers die ik vantevoren krijg te zien. In het geval van RDR2 zou ik de game dan niet gelijk halen.

Toen Gameplay trailer #1 uitkwam had ik het idee dat er in totaal 3 zouden komen verspreid over de weken tot de release. Nu denk ik dat er nog maar 1 gameplay trailer komt en ik denk dat die in de laatste week voor de release of de week daarvoor komt.
Dat is toch juist mooi? Je wilt de wereld als speler zelf ontdekken, sommige van die spellen vallen direct in handen van YouTubers die direct de eerste 3 uur van de storyline online knallen. Als ik dat dan nog moet spelen zit ik de hele tijd dejavu momenten te beleven..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Klein stukje over de animaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Chaoss schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:00:
Game developers hebben gewoon allemaal een andere aanpak, R* probeerd gewoon een mega hype te creeren, blijft zelf stil om mensen helemaal los te laten gaan op forums etc, ubisoft spammed ons plat met videos over ac odyssee omdat het de eerst ac game is die echt richting de rpg gaat met meer opties om je character op te bouwen. Als ubisoft met die gameplay videos een deel van de rpg doelgroep kan binnen harken is dat natuurlijk super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/efra9vldvcp11.jpg
Er zijn al mensen aan het spelen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik neem aan journalisten met een preview code? Wel vroeg 4 weken van te voren.. het kan natuurlijk ook een photoshop zijn.
Freakiebeakie schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:41:
[...]
Game developers hebben gewoon allemaal een andere aanpak, R* probeerd gewoon een mega hype te creeren,
Ik snap dat het een marketing tactiek is van R*, en het werkt :P

En ik hoef ook echt niet een uur gameplay van RDR2 te zien. Maar ik ben wel benieuwd naar de #2 gameplay trailer.

[ Voor 74% gewijzigd door Chaoss op 30-09-2018 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Chaoss schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:43:
Ik neem aan journalisten met een preview code? Wel vroeg 4 weken van te voren.. het kan natuurlijk ook een photoshop zijn.

[...]

Ik snap dat het een marketing tactiek is van R*, en het werkt :P

En ik hoef ook echt niet een uur gameplay van RDR2 te zien. Maar ik ben wel benieuwd naar de #2 gameplay trailer.
Maja wat ubisoft doet werkt ook, ik ben echt wel een beetje klaar met ubisoft games, farcry ,ac what ever ze lijken allemaal op elkaar. Maar toch als je ziet wat ze doen in ac odyssee, dan krijg ik toch de neiging om die game te kopen :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D. Ninjai
Nieuwe gameplay trailer komt vandaag om 15:00!

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/DmVyFTwQ/3255433_A-_BD5_B-4012-_A4_FD-_F306_B1_ABA914.png

https://twitter.com/Rocks.../1046535175407112192?s=20

[ Voor 82% gewijzigd door D. Ninjai op 01-10-2018 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
30 september om 4pm gepost.... dan is het toch 15:00 vandaag?

Heb er in elk geval zin in.

/edit: oh die plaatsingstijd zal weer aan mij aangepast zijn. Ze hebben dit om 1 uur 's nachts plaatselijke tijd gepost? rare lui :P

/edit 2: IGN heeft het wel over vandaag... https://nl.ign.com/reddea...play-trailer-komt-vandaag

Dat is het lastige van 's nachts posten rockstar :P Nou weten we nog niet waar we aan toe zijn :D

[ Voor 77% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-10-2018 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik was net uit bed dus kan wat mis zijn gegaan in de berekeningen :P
Als het vandaag is dan is het alleen maar beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tweet is geplaatst op 1 oktober. Morgen is dus 2 oktober.

Lijkt me toch evident?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:40:

Lijkt me toch evident?
Nope, als ik 's nachts tegen iemand zeg, ik spreek je morgen wel weer dan is dat na het slapen. Niet nog een dag later :D

Dus ja het kan 2 oktober zijn. Maar evident vind ik het zeker niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:40:

Lijkt me toch evident?
Nee, de tweet is geplaatst om op 30 september 16:00u in de USA, vermoedelijk New York. Wanneer men dan spreekt over morgen, dan is dat dus 1 Oktober 9:00u 's ochtends (CET 15:00u).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hindelaufen schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:10:
[...]

Nee, de tweet is geplaatst om op 30 september 16:00u in de USA, vermoedelijk New York. Wanneer men dan spreekt over morgen, dan is dat dus 1 Oktober 9:00u 's ochtends (CET 15:00u).
Dan zou er dus nu een nieuwe video moeten zijn?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
G_Dragon schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:22:
[...]

Dan zou er dus nu een nieuwe video moeten zijn?
Nee het is nog geen 9:00u in New York. Straks om 15:00u (Nederlandse tijd) komt die nieuwe video. En als dat niet blijkt te kloppen dan eet ik mijn horloge op. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hindelaufen schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:29:
[...]

Nee het is nog geen 9:00u in New York. Straks om 15:00u (Nederlandse tijd) komt die nieuwe video. En als dat niet blijkt te kloppen dan eet ik mijn horloge op. 8)7
Haha oeps dacht dat je 9 uur Nederlandse tijd bedoelde, mijn fout :).
Ben erg benieuwd naar het 2e filmpje

EDIT: Je hoeft gelukkig niet je horloge op te eten : https://www.psx-sense.nl/...edemption-2-komt-vandaag/

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 01-10-2018 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Het word vast wel hier neer geplemt zodra het online staat dus ik zie het vanzelf wel verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
Freakiebeakie schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:41:
Het word vast wel hier neer geplemt zodra het online staat dus ik zie het vanzelf wel verschijnen
Ik refresh inderdaad gewoon deze pagina voor de nieuwtjes in plaats van alle lappen tekst te lezen. Ben er alleen nog niet over uit of ik het filmpje wel of niet wil zien. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
De doemdenker in mij voorziet een zwaar gedowngrade trailer en het halve internet zal ontploffen en teleurgesteld zijn :+

Hoop en denk het niet, verheug me wel op de nieuwe beelden ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ga wel kijken, live om 15:00 zal wel niet lukken ivm werk, dan vanavond maar.

Die vorige gameplay trailer zat imho niets aan spoilers in. De nieuwe trailer zou over de mission etc gaan, ben benieuwd naar de opbouw, ik weet vrij zeker dat Rockstar geen verhaal spoiled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 09:14
Zo, netjes toch net maar de Ultimate edition besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:27
Echt lang geleden dat ik zo hyped was voor een game, niet normaal.. _/-\o_

Iemand enig idee van inschatting of je deze game gewoon echt kan ophalen op de dag van release? Zal wel niet uitverkocht zijn toch bij de Mediamarkts bijv? Ik heb toevallig op de dag van de release vrij en mijn vriendin is een weekendje in het buitenland.... O+

[ Voor 63% gewijzigd door Granaatappel op 01-10-2018 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Granaatappel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:17:

Iemand enig idee van inschatting of je deze game gewoon echt kan ophalen op de dag van release? Zal wel niet uitverkocht zijn toch bij de Mediamarkts bijv? Ik heb toevallig op de dag van de release vrij en mijn vriendin is een weekendje in het buitenland.... O+
Ik heb hem gewoon online ge-preordered bij de Bol.com. Ik loop liever het 'risico' de game pas wat later op de dag te krijgen dan dat hij uitverkocht is en je een extra dat moet wachten. Het lijkt me niet dat de game uitverkoopt (ik ga wel eens grote releases gewoon op launchdag in de winkel, Mediamarkt, halen en dan liggen er vaak nog een hoop games).

In ieder geval, ik heb er enorm veel zin in :) Om de tijd nog wat te overbruggen heb ik de nieuwe AC ook gekocht, daar kan ik komende vrijdag al mee aan de slag.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hindelaufen
Granaatappel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:17:

Als ik jou was zou ik hem wel reserveren, het zou toch eeuwig zonde zijn gezien de prachtige situatie die je gecreëerd hebt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bij coolblue was het tijdelijk "uitverkocht".

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Zwaar hyped en ik zou wensen dat ik een DeLorean had en even 88mph kon doen naar eind okt! :+
Enige wat me echt frustreerd is de gedachte aan de enorme installatie procedure. (En bij GTA V was deze al langggg. ;( )

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:32
Hindelaufen schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:25:
[...]

Als ik jou was zou ik hem wel reserveren, het zou toch eeuwig zonde zijn gezien de prachtige situatie die je gecreëerd hebt. _/-\o_
Ik pre-order helemaal niets. Ik haal de game wel 3/4 dagen voor de release op bij één van mijn vaste adresjes. Mocht ik bij hoge uitzondering tóch naast het net vissen, dan koop ik 'm wel gewoon digitaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wel benieuwd naar de gameplay trailer vanmiddag. Hopelijk krijgen we een echte minuten durende demo te zien in plaats van de snippets die er tot nu toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Blij dat ik deze thread nog even open vandaag. Ik dacht vanochtend toch echt dat ze pas dinsdagmiddag de video online zouden zetten. Scheelt toch weer 24 uur wachten. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
SparksNL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:45:
[...]

Ik pre-order helemaal niets. Ik haal de game wel 3/4 dagen voor de release op bij één van mijn vaste adresjes. Mocht ik bij hoge uitzondering tóch naast het net vissen, dan koop ik 'm wel gewoon digitaal :P
3/4 dagen voor de release?
Sure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:20:
[...]

3/4 dagen voor de release?
Sure?
Als je iemand kent bij een plaatselijke Intertoys die daar niet moeilijk over doet, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik wil hem digitaal kopen dus dat moet prima lukken op de dag van release lijkt me. Tenzij de digitale versie later pas beschikbaar wordt :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
bram1984 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:25:
[...]

Als je iemand kent bij een plaatselijke Intertoys die daar niet moeilijk over doet, waarom niet?
Mwah bij een triple A release van Rockstar gaat dat allemaal niet zo makkelijk ben ik bang ;).
Maar goed, wie ben ik, we zien de screenshots tegemoet ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SemperFidelis op 01-10-2018 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

bram1984 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:25:
[...]

Mooie hier van is, als dit uitlekt of iemand hier achter komt, raak jij als winkelier je licentie kwijt om bij vervolg releases dit product te mogen verkopen. Laat staan dikke boetes. Altijd jammer dat sommige zich hier niet aan kunnen houden en hun boefjes status willen behouden, ondanks de risico’s voor zichzelf en het bedrijf.

Werk zelf bij de MM, doe veel inkoop en spreek dagelijks met deze partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Ik hoop het guys, dat het vandaag is!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2018 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuusj schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:23:
[...]

Ik heb hem gewoon online ge-preordered bij de Bol.com. Ik loop liever het 'risico' de game pas wat later op de dag te krijgen dan dat hij uitverkocht is en je een extra dat moet wachten. Het lijkt me niet dat de game uitverkoopt (ik ga wel eens grote releases gewoon op launchdag in de winkel, Mediamarkt, halen en dan liggen er vaak nog een hoop games).

In ieder geval, ik heb er enorm veel zin in :) Om de tijd nog wat te overbruggen heb ik de nieuwe AC ook gekocht, daar kan ik komende vrijdag al mee aan de slag.
Je kunt als je het écht wilt natuurlijk toch naar de MM o.i.d. rijden en de bol order retourneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:30:
[...]

Mwah bij een triple A release van Rockstar gaat dat allemaal niet zo makkelijk ben ik bang ;).
Maar goed, wie ben ik, we zien de screenshots tegemoet ;)
ScreamGT schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

Mooie hier van is, als dit uitlekt of iemand hier achter komt, raak jij als winkelier je licentie kwijt om bij vervolg releases dit product te mogen verkopen. Laat staan dikke boetes. Altijd jammer dat sommige zich hier niet aan kunnen houden en hun boefjes status willen behouden, ondanks de risico’s voor zichzelf en het bedrijf.

Werk zelf bij de MM, doe veel inkoop en spreek dagelijks met deze partijen.
Ik lees het hier vaak zat hoor, van mensen die iemand kennen. YGZ verzendt bijvoorbeeld ook steevast altijd te vroeg (tenzij ze de game pas een dag voor release ontvangen).

En zo ingewikkeld is het niet. Winkel slaat gewoon een random andere game aan van dezelfde prijs en op de dag van release slaan ze deze weer retour om de juiste game (RDR2 in dit geval) daar tegenover weer te leveren. Dus je krijgt ook geen bonnetje om het te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik koop hem, zoals al m'n games, gewoon digitaal. Kan dan ook nog de aanschafprijs delen met m'n broertje ;)

Win/win. Ben eigenlijk ook erg benieuwd naar het verschil tussen de XONE en XONEX met deze game. Misschien is er genoeg reden voor mij om dan toch maar eens die X te halen ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

[...]

Op zich wil ik wel bestellen maar ik ben van plan de 26'ste vrij te nemen. Bij een bestelling is het risico mij iets te groot dat ik de game dan pas in de 2'de helft van de middag krijg, dan heb ik voor niets vrij genomen.

Dan sta ik liever om 9 uur 's ochtends bij de mediamarkt, lijkt me sterk dat zo'n game in Friesland is uitverkocht (toch? :+)
bram1984 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:42:
[...]

Ik lees het hier vaak zat hoor, van mensen die iemand kennen. YGZ verzendt bijvoorbeeld ook steevast altijd te vroeg (tenzij ze de game pas een dag voor release ontvangen).

En zo ingewikkeld is het niet. Winkel slaat gewoon een random andere game aan van dezelfde prijs en op de dag van release slaan ze deze weer retour om de juiste game (RDR2 in dit geval) daar tegenover weer te leveren. Dus je krijgt ook geen bonnetje om het te bewijzen.
Als je iemand kent zal dat wel schelen, vooral als het om een lokale gamewinkel gaat. Als die winkelier een goede kennis / vriend vna je is kan hij er ook wel van op aan dat jij die game niet gaat streamen etc. Gewoon cash betalen en aps op de dag van de release aanslaan op de kassa.

Denk dat die kans bij een Mediamarkt of een Intertoys eens tuk kleiner is. Een grote partij als Rockstar zit er ook bovenop en de boetes voor retail zijn niet mals. Ik heb het ook wel eens geprobeerd bij een MM of Intertoys maar kreeg de game echt niet mee.

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 01-10-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]

Ik heb in het verleden 4 games ge-preordered by bol.com en 4 keer deze pas (ver) na de releasedatum thuis ontvangen. Ik zou 'm nog bij een andere partij bestellen als ik jou was voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:32
bram1984 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:42:
[...]

[...]

Ik ken helemaal niemand persoonlijk in de desbetreffende winkels. De situatie is precies zoals jij in je laatste paragraaf schetst. Men geeft logischerwijs geen bonnetje mee en loopt daardoor weinig risico.

En ja, dit lukt mij meestal 3/4 dagen voor release al (in principe zodra de game is geleverd in de winkel). Bij de Witcher 3 was dit zelfs 5 dagen voor release al het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hindelaufen
SparksNL schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:03:
[...]

Ik ken helemaal niemand persoonlijk in de desbetreffende winkels. De situatie is precies zoals jij in je laatste paragraaf schetst. Men geeft logischerwijs geen bonnetje mee en loopt daardoor weinig risico.

En ja, dit lukt mij meestal 3/4 dagen voor release al (in principe zodra de game is geleverd in de winkel). Bij de Witcher 3 was dit zelfs 5 dagen voor release al het geval.
Loop je dan niet het risico dat R* je banned? Er zal toch wel eenigzins contact zijn met de R* servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit echt al helemaal startklaar hier op me werk :P
Kom maar op met de trailer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
theHoff schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:53:
[...]

Ik heb in het verleden 4 games ge-preordered by bol.com en 4 keer deze pas (ver) na de releasedatum thuis ontvangen. Ik zou 'm nog bij een andere partij bestellen als ik jou was voor de zekerheid.
Bij mij is het altijd goed gegaan bij bol.com. Ik durf hem nu ook niet meer te wijzigen bij een andere zaak, zeker als ze niet indiceren dat ze bijna door de voorraad heen zijn. Want als ik nu elders reserveer dan kom je onderaan de lijst en dan loop je het risico dat je langer moet wachten als ze toch niet voldoende krijgen.

Nog een half uur, ik zit er ook straks klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeDoc88
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 07:20
Dit lijkt mij een mooi moment om als PC-gamer toch maar een PS4 (pro) aan te schaffen :)
De bundel is bij Bol.com en Nedgame te pre-orderen voor EUR 438,-. Heeft iemand hier ervaring met eerdere releases of er verschil zit in de leverdatum voor de losse game of de bundel? Wil wel zsm kunnen spelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
D. Ninjai schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:27:
[...]

Bij mij is het altijd goed gegaan bij bol.com. Ik durf hem nu ook niet meer te wijzigen bij een andere zaak, zeker als ze niet indiceren dat ze bijna door de voorraad heen zijn. Want als ik nu elders reserveer dan kom je onderaan de lijst en dan loop je het risico dat je langer moet wachten als ze toch niet voldoende krijgen.

Nog een half uur, ik zit er ook straks klaar voor!
Ik bedoelde ook niet "of", ik bedoelde "en". Je kan altijd terugzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

theHoff schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:53:
[...]

Ik neem de gok wel, heb de game voor 53,99€ kunnen kopen. En ja, 60€ voor AC, 60€ voor PS+.. en dan komt Fallout 76 nog voor 60€. 240€ op 2 maanden verstoken aan wat games :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +4 Henk 'm!
It's 15:00 , kom maar op met die trailerrrrr :D

[ Voor 77% gewijzigd door G_Dragon op 01-10-2018 15:03 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D. Ninjai
Hij is online! https://www.rockstargames...demption2/videos?id=12103

Wauw! Ik kan niks bedenken wat ze zijn vergeten voor een onvergetelijke Western videogame! Wat een details, wat een uitzichten. Ontzettend gaaf!

[ Voor 48% gewijzigd door D. Ninjai op 01-10-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
D. Ninjai schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:01:
Hij is online! https://www.rockstargames...demption2/videos?id=12103

Wauw! Ik kan niks bedenken wat ze zijn vergeten voor een onvergetelijke Western videogame! Wat een details, wat een uitzichten. Ontzettend gaaf!
Ik heb hem helaas zonder geluid moeten zien. Maar wat een geweldige game moet dit gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon te ziek voor woorden deze gameplay en alles wat er verteld word !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Viel mij niks aan tegen, integendeel zelfs! Hoopte misschien alleen dat ze de releasedate op 2 oktober zouden hebben gezet maar helaas. :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wow wat ontzettend mooi! first person view ziet er goed uit. In GTA vond ik het niks, hier lijkt het veel prettiger van opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:09:
Viel mij niks aan tegen, integendeel zelfs! Hoopte misschien alleen dat ze de releasedate op 2 oktober zouden hebben gezet maar helaas. :'( :+
Ga ze please mailen, dan krijg je een taart van me :o :o :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
Wow, gewoon weer wow. Trailer ook toegevoegd aan de startpost. Hier ook zonder geluid gekeken, vanavond nog maar een keer kijken met geluid.

Veel mooie dingen gezien, maar ook het uitzicht op 00:29 en 01:30, wat gaaf. En ook alle weersomstandigheden en dergelijke, wow. Ook het wijdse gevoel op 04:00. Ik heb hier echt zin in.

Ik hoop dat ik AC Odyssey op tijd uitgespeeld heb, anders verdwijnt die denk ik een tijdje in de kast, ik kijk meer uit naar deze game. Pak ik AC wel weer op als ik RDR2 heb uitgespeeld. Het hier een een veel grotere wow factor bij en veel meer zin in dan in AC.

[ Voor 3% gewijzigd door YdieresiS op 01-10-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ Ik zag blackjack

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Epic trailer, zelfs zonder geluid :P, straks thuis nog eens met geluid bekijken.

Dit wil je toch allemaal verkennen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZuwlYB8HwOmupuiq65OZNoEf/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Wauw! :9~ O+
Die gameplay ziet er fantastisch uit! Kan niet wachten tot eind van deze maand. Ik ga maar maandje ziek thuis zitten in november denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

https://www.rockstargames...demption2/videos?id=12103

Gameplay trailer deel2!

[ Voor 17% gewijzigd door Freakiebeakie op 01-10-2018 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@Freakiebeakie Ik zou even de berichten boven je bekijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Chaoss schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:29:
Epic trailer, zelfs zonder geluid :P, straks thuis nog eens met geluid bekijken.

Dit wil je toch allemaal verkennen:
[Afbeelding]
Dat is dat uitzicht wat ik bedoelde op 01:30 in de trailer. Ik kan niet wachten om dat te verkennen, net als die mooie vlakten langs de bergen op 04:00. Heerlijk om je nu al zo in te kunnen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

The_Worst schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:35:
@Freakiebeakie Ik zou even de berichten boven je bekijken. :+
Ohh lol heb ik het gemist, ik had nog gekeken maar was vast zo enthausiast dat ik er zo voorbij gescrolled ben xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hindelaufen schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:09:
[...]

Loop je dan niet het risico dat R* je banned? Er zal toch wel eenigzins contact zijn met de R* servers.
Grapje denk ik? Rockstar die spelers gaat verbannen omdat ze van de winkel een early copy van de game hebben? Alle reviewers meteen ook maar meenemen?

Vette trailer trouwens.
Pagina: 1 ... 6 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.