Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat hierboven staat inderdaad, uiteraard kun je nieuwe paarden kopen, maar je zult dan idd weer opnieuw moeten beginnen met een band opbouwen, ik zou er persoonlijk heel erg van balen als mijn getrainde vriend dood gaat, de optie om je eigen paard een naam te geven vesterkt dat gevoel nog eens.

En dat is wat ze volgens mij echt willen bereiken, je paard is hier niet zomaar een vervoermiddel zoals bij de meeste games.

Zo ook de afweging die je misschien moet maken om in gevaar je paard weg te sturen, maar dan heb je weer geen beschikking tot je volledige arsenaal.

Klein dingetje waar ik zelf op hoop in deze game maar dat is echt minimaal, ik hoop dat je tijdens het vissen niet weet welke vis je gaat vangen, bedoel meer dat er meerdere soorten vis zitten in 1 vijver en niet zoals bij FarCry5 van ok hier zit een vijver met alleen baars dus hier ga je ook een baars vangen,.. Lijkt mij veel leuker om verrast te worden wat vis betreft, nou ben ik in real life absoluut geen visser maar ik weet wel dat je niet overal en altijd dezelfde soorten vis vangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

D. Ninjai schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:06:
Wel cool dat je hoeden van tegenstanders eraf kunt schieten. Iets wat Clint ook deed in The good, the bad and the ugly dus dat wordt nadoen.
Dit kon in RDR1 ook al

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:01
Ook zonder schade zodat je iemand intimideert? RDR1 heb ik niet gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

D. Ninjai schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:30:
[...]

Ook zonder schade zodat je iemand intimideert? RDR1 heb ik niet gespeeld.
Jazeker. Het had verder geen functie (behalve dat de npc terug begon te schieten of op de vlucht sloeg), maar het was absoluut een ding. Zeker in dead eye heb ik best vaak een hoed afgeschoten terwijl ik liever het hoofd had geraakt :')

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
Chaoss schreef op maandag 24 september 2018 @ 19:44:
Dat de game uitverkocht is ben ik niet zo bang voor, zelfs GTA5 kon ik destijds zo oppikken bij de Intertoys.

Als aanvulling op de 200 diersoorten:

[...]
Digitale games kunnen niet uitverkocht raken :)
Weet alleen nog niet of het Xbox of PS wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:35
Hyped voor deze game niet normaal.
Hopelijk geen teleurstelling!

Misschien iets TE hyped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

barriie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:58:
[...]

Digitale games kunnen niet uitverkocht raken :)
Weet alleen nog niet of het Xbox of PS wordt...
Inderdaad, mocht hij echt uitverkocht zijn bij de lokale mediamarkt en speelgoed winkels (wat ik me bijna niet kan voorstellen) dan kan ik hem altijd nog digitaal aanschaffen, liever niet want dan issie weer een tientje duurder :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Had RDR1 nog op de schappen liggen. Paar dagen geleden ein-de-lijk met backwards programma opgestart en aan het spelen geraakt.
Hoezo heb ik dit nooit eerder gedaan? RDR1 komt anno 2018 nog prima mee. Vermaak me er meer dan prima mee
Dus, nog effe door-/ uitspelen en dan eens keertje RDR2 oppikken voor een leuk prijsje :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mu.siQ op 25-09-2018 16:46 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nieuwe wildlife screenshots (onderaan de pagina). Als dit ingame is dan ben ik onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wow dat ziet er echt spectaculair uit zeg. Volgens mij moet ik onderhand maar beginnen mensen een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar toe te wensen. Mijn zien ze voorlopig niet meer terug :-D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ziet er inderdaad fantastisch uit! Ga het niet over mijn hart verkrijgen om een vos om te brengen dus R* alsjeblieft geen side quests waar ik jacht moet maken op zo'n mooi beest <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32
D. Ninjai schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:16:
Ziet er inderdaad fantastisch uit! Ga het niet over mijn hart verkrijgen om een vos om te brengen dus R* alsjeblieft geen side quests waar ik jacht moet maken op zo'n mooi beest <3
Dat is toch juist mooi role playing in die tijd. Ze zouden je voor gek verklaren in die tijd als zoiets niet deed. Voor mij is dit juist wat de immersie versterkt.

Ach wacht maar totdat je een Mountain Lion op je nek krijgt vanuit het niets. Dan leer je het ook wel :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

En die vos heb je nodig om voor je paard een mooi kleedje te craften dus het is zinvol geweld. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 25-09-2018 21:21 ]

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Weet iemand of er ook een nachtrelease komt? Kon namelijk nergens iets vinden erover, zou wel leuk zijn aangezien ik daar altijd heen ga bij Rockstar's' games

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Speedbok schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:41:
Weet iemand of er ook een nachtrelease komt? Kon namelijk nergens iets vinden erover, zou wel leuk zijn aangezien ik daar altijd heen ga bij Rockstar's' games
Nog niets van gelezen, ik zag dat de lokale MM dat wel voor FIFA 19 deed, was een event op facebook van, Nog gepost of ze dat ook voor RDR2 gingen doen, geen reactie op gehad :P

Mocht het zijn dat er een nacht release komt, dan zou ik het misschien (voor het eerst) overwegen.

• barriie
Speedbok schreef op woensdag 26 september 2018 @ 00:41:
Als iemand die naar de nacht-release is geweest van GTA V en FIFA 18, doe het niet. Iedereen duwen en trekken om maar als eerste de game te hebben. Kan ook aan liggen dat ik in de stad woon.

Ik zit lekker in mijn pyjama van mijn vooraf geïnstalleerde game te genieten.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
barriie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:54:
[...]

Als iemand die naar de nacht-release is geweest van GTA V en FIFA 18, doe het niet. Iedereen duwen en trekken om maar als eerste de game te hebben. Kan ook aan liggen dat ik in de stad woon.

Ik zit lekker in mijn pyjama van mijn vooraf geïnstalleerde game te genieten.
een keer gedaan met GTA IV in 2008. was pas heel laat thuis, na 10 minuutjes spelen kreeg ik slaap en ging naar bed. was een fail avond :P

• barriie
Hamazaki schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:02:
[...]

een keer gedaan met GTA IV in 2008. was pas heel laat thuis, na 10 minuutjes spelen kreeg ik slaap en ging naar bed. was een fail avond :P
Eer dat het spel geïnstalleerd en geüpdatet is is het alweer 4 uur inderdaad. Is het voor mij niet waard, maar ieder zijn ding natuurlijk. Gelukkig komt deze op een vrijdag uit!

[ Voor 7% gewijzigd door barriie op 26-09-2018 09:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Nog wat nieuwe wildlife screens (zoals gisteren ook gemeld door Chaoss, maar nu ook in dit topic opgenomen):

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab39193008e/5bab39191261e-41-full.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab39312d4f9/5bab392fcbfcf-42-full.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab393d8cb26/5bab393d6c143-43-full.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab394ee1a88/5bab3948c665b-44-full.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab395b0e973/5bab395addfdf-45-full.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab396cdee36/5bab396aa13fa-46-full.thumb.jpg

En de eerdere screens die bij de wildlife informatie zijn vrijgegeven ook nog in volle glorie:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab39f918d08/5bab39f80f248-4ae7d6f237f23095f64fb5201d0d07d0.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab3a2158804/5bab3a1e610ed-7a0fca4fb8a210a70f0ed008746974f2.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab3a30380f8/5bab3a3017676-21dbd2c011f338df0cf808c37484138b.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab3a3c412e8/5bab3a3c1bb9b-36a0b3bd43b5c0a427f9256bdf5c8139.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab3a4aded25/5bab3a4ac1287-9354bcda943ce4d72346d3761c4069bc.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab3a58b4613/5bab3a5866a45-d15737d85ccea9784bb530bf4683cc05.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab3a67c9d4e/5bab3a67785d9-de8f6199f89579a56fab45c5cecd8a86.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab3a76181cb/5bab3a731b26b-e3a0cb9a124f6e6e64a3561f0e61559c.thumb.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door YdieresiS op 26-09-2018 10:04 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Chaoss schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:56:
Nieuwe wildlife screenshots (onderaan de pagina). Als dit ingame is dan ben ik onder de indruk.
Ziet er inderdaad goed uit. Neem aan dat het in-game is, maar lichtelijk opgepoetst wellicht.

Waar ik het meest benieuwd naar ben is in hoeverre je verplicht bent randactiviteiten/mini games te doen om progressie te maken en hoe het RPG systeem exact werkt. Oh en uiteraard hoe de besturing is ten opzichte van GTA.

• YdieresiS
bram1984 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:53:
[...]

Ziet er inderdaad goed uit. Neem aan dat het in-game is, maar lichtelijk opgepoetst wellicht.
De naam screenshots is misschien wat verwarrend, ik heb er nu screens van gemaakt in mijn post. Het kan zijn dat dit van een 4K versie komt, maar het kan ook heel goed dat het inderdaad nog wat opgepoetst is naderhand. Ik was alleen niet zo heel positief over de manen van die 3 bruine paarden in de screenshot, hopelijk ziet dat er anders uit als je achterop je paard zit, want die manen is wel iets waar je lang tegenaan gaat kijken.

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 22:52
Psyonara schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:56:

Dat is toch juist mooi role playing in die tijd. Ze zouden je voor gek verklaren in die tijd als zoiets niet deed. Voor mij is dit juist wat de immersie versterkt.
...
Idd, toen deden ze niet zo moeilijk. Waar wij nu met kleiduiven schieten, was het toen heel gewoon om levende vogels in de lucht te gooien die je vervolgens af kon schieten om te laten zien hoe goed je was.
YdieresiS schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:03:
[...]

De naam screenshots is misschien wat verwarrend, ik heb er nu screens van gemaakt in mijn post. Het kan zijn dat dit van een 4K versie komt, maar het kan ook heel goed dat het inderdaad nog wat opgepoetst is naderhand. Ik was alleen niet zo heel positief over de manen van die 3 bruine paarden in de screenshot, hopelijk ziet dat er anders uit als je achterop je paard zit, want die manen is wel iets waar je lang tegenaan gaat kijken.
Die manen zien er typisch uit als checkerboard artefacten. Op gepaste afstand van je TV met bewegend beeld gaat dat niet opvallen, tenzij je dus met je neus tegen het scherm aan gaat zitten (bij wijze van).

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik denk dat het ingame screenshots zijn maar dan gemaakt met een (al dan niet definitieve) photo mode. Met een photo mode kun je inderdaad screenshots maken die er net wat spectaculairder uitzien.

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bab3a30380f8/5bab3a3017676-21dbd2c011f338df0cf808c37484138b.jpg

Ik vraag me echt af of de sneeuwsporen/omtrek sneeuw om het liggend wild ingame ook zo eruit komt te zien. Dat geloof ik niet maar als dit als enigzins in de buurt gaat komen. :9~

• Psyonara
EvertonPride schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:57:
[Afbeelding]

Ik vraag me echt af of de sneeuwsporen/omtrek sneeuw om het liggend wild ingame ook zo eruit komt te zien. Dat geloof ik niet maar als dit als enigzins in de buurt gaat komen. :9~
Gta V ziet het er niet verkeerd uit met sneeuw. Maar in die RDR 2 screenshot ziet het er wel een stuk dikker uit. Vraag me eerder af hoe snel het er weer uit buffered.

Uncharted 2 (Ook zowat 10 jaar oud nu )heeft na mijn idee nog de beste sporen in dikke sneeuw. Rise of the Tomb Raider deed het ook niet verkeerd.

@Huiz vraag me af wat je uiteindelijk met jagen allemaal kan doen :P
EvertonPride schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:57:
[Afbeelding]

Moet kunnen hoor. In HZD was het sneeuw terrein ook flink "deformed" na een battle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

In God of War zag het er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w5gAtAv.gif

Dat ziet er niet wezenlijk anders uit dn de screen van RDR2, dus ik heb hoop #thehypeisreal :P

[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 26-09-2018 11:38 ]

• Psyonara
Chaoss schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:37:
In God of War zag het er zo uit:
[Afbeelding]

Dat ziet er niet wezenlijk anders uit dn de screen van RDR2, dus ik heb hoop #thehypeisreal :P
Ziet er flink verbeterd uit dan Uncharted 2.

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Psyonara schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:56:
[...]

Ach wacht maar totdat je een Mountain Lion op je nek krijgt vanuit het niets. Dan leer je het ook wel :P
Dit is echt de reden dat ik deze game waarschijnlijk laat liggen. Zo ontzettend de pest aan die constante jumpscares als ik gewoon lekker in de natuur loop, minding my own business. Af en toe kan ik best inkomen, maar RDR1 heb ik er uit frustratie uitgegooid na de zoveelste hartverzakking.

• Sipio
  • Niet online
Was dat echt zo erg dan met de jump scares in deel 1? Ben heel eerlijk dat ik daar ook niet zo van ben maar we zullen zien, hoop ook van harte dat ze bij die mooie 200 species dieren geen dikke spinnen hebben gestopt maar dat is heel persoonlijk denk ik.

Moet hem sowieso hebben deze game no matter what maar dat zou ik echt kut vinden.

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
Ik heb RDR1 nooit uitgespeeld, (no id waarom niet) is het handig om een play trough van rdr1 te zien voor het verhaal? Het is een toch een prequel? (op de ps4 is rdr zover ik kan vinden niet te koop)

[ Voor 15% gewijzigd door rejer op 26-09-2018 12:40 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Sipio schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:27:
Was dat echt zo erg dan met de jump scares in deel 1? Ben heel eerlijk dat ik daar ook niet zo van ben maar we zullen zien, hoop ook van harte dat ze bij die mooie 200 species dieren geen dikke spinnen hebben gestopt maar dat is heel persoonlijk denk ik.

Moet hem sowieso hebben deze game no matter what maar dat zou ik echt kut vinden.
Meestal hoor je eerst een geluid zodat je nog tijd hebt om iets te doen..

Maar ik ben toen ook uit het niets ineens gegrepen door zo'n beest...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Psyonara schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:05:
[...]

Ziet er flink verbeterd uit dan Uncharted 2.
Ja hehe mag het 9 jaar later op een geheel nieuwe generatie. :+
rejer schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:36:
Ik heb RDR1 nooit uitgespeeld, (no id waarom niet) is het handig om een play trough van rdr1 te zien voor het verhaal? Het is een toch een prequel? (op de ps4 is rdr zover ik kan vinden niet te koop)
Een daadwerkelijke playthrough is sowieso nooit meer nodig tegenwoordig, met alle story samenvattingen op YouTube tegenwoordig. Volgens mij is dit een prequel, dus prima zonder deel 1 achtergrond te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Serieus, jumpscares in RDR1? Totaal geen last van gehad. Het hoort gewoon bij de setting dat je de kans loopt om aangevallen te worden.

Volgens mij hoorde je de wolven en beren ook wel op afstand, ik ben er iig nooit van geschrokken.
bram1984 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:53:

Een daadwerkelijke playthrough is sowieso nooit meer nodig tegenwoordig, met alle story samenvattingen op YouTube tegenwoordig. Volgens mij is dit een prequel, dus prima zonder deel 1 achtergrond te spelen.
Ik zou op zijn minst een senvatting via YouTube kijken. Diverse hoofdpersonen uit deel 1 komen terug in deel 2 en dan is het wel leuk om met die kennis deze prequel te spelen.

[ Voor 51% gewijzigd door Chaoss op 26-09-2018 12:58 ]

• Sipio
  • Niet online
Een jump scare door een Poema oid kan ik wel hebben, al vind ik die kut slangen die af en toe aan je arm hangen in FarCry wel minder maar dat was geen reden om voor mij die game te laten liggen in ieder geval.

Als het inderdaad maar niet al te vaak voor komt.
Chaoss schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:56:
Serieus, jumpscares in RDR1? Totaal geen last van gehad. Het hoort gewoon bij de setting dat je de kans loopt om aangevallen te worden.

Volgens mij hoorde je de wolven en beren ook wel op afstand, ik ben er iig nooit van geschrokken.

[...]

Ik zou op zijn minst een senvatting via YouTube kijken. Diverse hoofdpersonen uit deel 1 komen terug in deel 2 en dan is het wel leuk om met die kennis deze prequel te spelen.
Daar kan ik me ook helemaal niks van herinneren.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dat ga ik toch al doen, ik vind het wel leuk om tijd in de band tussen mij en dat paard te steken om hem beter te maken. in gta V ging ik ook expres veel auto rijden zonder te crashen om mijn driving skills omhoog te krijgen

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Sipio
  • Niet online
Van mijn paard ga ik inderdaad ook goed werk maken, en van die heal kits of wat precies het ook moge zijn inslaan.

Ik verheug me na de verhaallijn hebben uitgespeeld ook wel op het free roaming, beetje meer nutteloos de bad guy uithangen, ga mijn eerste keer meer de honorable kant kiezen denk ik zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/a6671zvpaio11.png

:P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:38
Ik ben zo hyped dat ik de special edition heb geannuleerd en daarvoor in de plaats de ultimate edition heb besteld bij bol. Wat ik nu zie wordt het legendarisch en dat moet beloond worden met een steelcase :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
spijkerhoofd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:11:
Ik ben zo hyped dat ik de special edition heb geannuleerd en daarvoor in de plaats de ultimate edition heb besteld bij bol. Wat ik nu zie wordt het legendarisch en dat moet beloond worden met een steelcase :o
Ik ook toen ik zag dat ik de SE had gepre-orderd voor 85euro bij bol en dat nu evenveel is als de Ultimate. Tja dan maar voor de steelcase gaan inderdaad.

Verder probeer ik niet te veel op Reddit te kijken, vooral die samenvatting van journalisten zijn riskant. Wel tof om te lezen wanneer je buiten de stad iemand van kant maakt en een getuige in een koets schiet er vandoor om je te laten signaleren, dat je die kan laten stoppen door in de lucht te schieten (doen ze natuurlijk niet allemaal). Maar ik hoef niet te weten dat in die stad, bij dat gebouw, in dat steegje het volgende kan triggeren. Maar het heeft mij wel 10x enthousiaster gemaakt hoe diep de gameplay wel niet is.

Het spel is trouwens 105GB groot volgens de doos van de bundel! :D

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:41
Ga lekker reviews afwachten.
Wat ik tot nu toe gezien heb doet me weinig. En krijg totaal de rdr1 vibe niet.
Plus las dat er dingen inzaten als scheren en kapper, en vissen...
Nee dat is niet het idee wat ik zie als nuttig tov deel 1...
Plus heb nog Spiderman en detroit te spelen.
En dan keer horizon 4.
En daarna eens kijken hoe ik 2e hands( want gun de devs mn geld niet met hun singleplayer content in dure versie vannde games stoppen acties) hem goedkoop kan roggelen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

D. Ninjai schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:46:

Verder probeer ik niet te veel op Reddit te kijken, vooral die samenvatting van journalisten zijn riskant. Wel tof om te lezen wanneer je buiten de stad iemand van kant maakt en een getuige in een koets schiet er vandoor om je te laten signaleren, dat je die kan laten stoppen door in de lucht te schieten (doen ze natuurlijk niet allemaal). Maar ik hoef niet te weten dat in die stad, bij dat gebouw, in dat steegje het volgende kan triggeren. Maar het heeft mij wel 10x enthousiaster gemaakt hoe diep de gameplay wel niet is.
Ik heb er een aantal gezien maar het spoiled eigenlijk niets omdat ze maar een uur zelf hebben gespeeld. Samengevat lijkt het er op dat je juist niet weet wat voor gevolgen je acties triggeren.

Maar het gaat inderdaad diep. mensen reageren anders op je als je vies bent. Familieleden kunnen op je gaan jagen als je iemand van hun hebt neergeschoten. Als je dieren te aak schiet kun je de vacht/pels niet meer verkopen. Dieren jagen ook op elkaar. Mensen herinneren jouw en je acties etc. Zoveel details, als het echt waar is dan is dit next level open world gaming.

[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 26-09-2018 22:15 ]

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
v8power67 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:06:
Ga lekker reviews afwachten.
Wat ik tot nu toe gezien heb doet me weinig. En krijg totaal de rdr1 vibe niet.
Plus las dat er dingen inzaten als scheren en kapper, en vissen...
Nee dat is niet het idee wat ik zie als nuttig tov deel 1...
Plus heb nog Spiderman en detroit te spelen.
En dan keer horizon 4.
En daarna eens kijken hoe ik 2e hands( want gun de devs mn geld niet met hun singleplayer content in dure versie vannde games stoppen acties) hem goedkoop kan roggelen.
Devs bij rockstar games mogen van mij juist verdienen, waren andere game studios ook maar zo goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SC4RF4C3 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:19:
[...]

Devs bij rockstar games mogen van mij juist verdienen, waren andere game studios ook maar zo goed.
Maar niet op deze manier, lijkt me?

• D. Ninjai
Chaoss schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:06:
[...]

Ik heb er een aantal gezien maar het spoiled eigenlijk niets omdat ze maar een uur zelf hebben gespeeld. Samengevat lijkt het er op dat je juist niet weet wat voor gevolgen je acties triggeren.

Maar het gaat inderdaad diep. mensen reageren anders op je als je vies bent. Familieleden kunnen op je gaan jagen als je iemand van hun hebt neergeschoten. Als je dieren te aak schiet kun je de vacht/pels niet meer verkopen. Dieren jagen ook op elkaar. Mensen herinneren jouw en je acties etc. Zoveel details, als het echt waar is dan is dit next level open world gaming.
Met triggeren bedoelde ik dat de journalist onbewust een sidequest had geactiveerd door verkenning en die ook van begin tot eind beschreef. Gezien je geen npc's met een ! boven hun hoofd zult zien had ik dat liever zelf willen ontdekken. Maar inderdaad het was maar een uur en is maar 1 sidequest van de weet ik niet hoeveel.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Sipio schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:54:
Van mijn paard ga ik inderdaad ook goed werk maken, en van die heal kits of wat precies het ook moge zijn inslaan.

Ik verheug me na de verhaallijn hebben uitgespeeld ook wel op het free roaming, beetje meer nutteloos de bad guy uithangen, ga mijn eerste keer meer de honorable kant kiezen denk ik zo.
ik speel meestal zoals ik zelf ben :D, ik ben een keer diep teleurgesteld toen ik fallout 3 als badguy ging spelen. sindsdien speel ik gewoon zonder een bepaalde kant te forceren. in the witcher 3 was dat iig erg leuk aangezien je beslissingen daar ook echt dingen veranderen.

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Ben aan het twijfelen de ultimate edition of de normale versie te pre-orderen. RDR1 was een van de spellen die qua verhaal de meeste indruk op mij heeft achtergelaten... dit vervolg zal alleen maar beter zijn. Voor de 25 EUR meerprijs zijn er toch een paar leuke extra's. Wat zijn jullie overwegingen?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

• Sipio
  • Niet online
Freakiebeakie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:46:
[...]

ik speel meestal zoals ik zelf ben :D, ik ben een keer diep teleurgesteld toen ik fallout 3 als badguy ging spelen. sindsdien speel ik gewoon zonder een bepaalde kant te forceren. in the witcher 3 was dat iig erg leuk aangezien je beslissingen daar ook echt dingen veranderen.
Same here, ga in eerste instantie gewoon op mijn eigen gevoel af, en games waarin je keuzes er toen doen zijn vind ik altijd wel mooi zoals idd Fallout, Witcher komen helaas voor mij weer gigantische spinnen in voor dus die valt helaas af voor mij.

OT, ik heb zelf gewoon de standaard editie weg laten leggen bij Intertoys, die extra missie boeit mij denk ik niet zoveel, alvast een paard was wellicht wel leuk geweest maar ga er waarschijnlijk toch meerdere kopen ingame dus dat maakt ook niet zoveel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Jenzo schreef op donderdag 27 september 2018 @ 03:06:
Ben aan het twijfelen de ultimate edition of de normale versie te pre-orderen. RDR1 was een van de spellen die qua verhaal de meeste indruk op mij heeft achtergelaten... dit vervolg zal alleen maar beter zijn. Voor de 25 EUR meerprijs zijn er toch een paar leuke extra's. Wat zijn jullie overwegingen?
Ik vind het wel leuke extra's, zeker die bankoverval missie. Niet echt waard voor die meerprijs maar aangezien ik er honderden uren in ga stoppen kan ik er mee leven.

Maar ik zal ze pas activeren na het uitspelen want ik wil het spel eerst zonder boosts ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jenzo schreef op donderdag 27 september 2018 @ 03:06:
Gewoon standaard hier. Ik betaal niet de helft van de prijs van een spel voor wat vage dingen. Bonus sp missies zijn normaalgesproken suf plus het is te duur wat mij betreft.

Moet ook geld besparen voor extra harde schijven. 105gb. _O-

• ArthurMorgan
  • Niet online
https://www.rdr2.org/news...med-exclusivity-revealed/

PS4 krijgt de online DLCs een maand eerder dan Xbox. Dus de (al niet zo heel erg realistische) hoop op crossplay kan de prullenmand in.

Ik blijf toch de xbx trouw denk ik, verwacht eigenlijk gewoon iets betere prestaties daarvan door de betere hardware.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
@Verwijderd denk niet dat Rockstar meegaat in dat bootje ;) Het is tenslotte geen Fortnite een miezerige gamepje.

Rockstar kennende blijven ze gewoon los draaien van elke console en is prima ook. Want geld halen ze toch wel binnen.

Vraag me alleen af waarom BLOPS zoveel nodig had als opslag.

[ Voor 20% gewijzigd door theduke1989 op 27-09-2018 09:28 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ging er al nooit vanuit hoor. Alleen de diverse plekken over RDR worden doodgegooid met opmerkingen daarover. Nu kunnen ze daar dus mooi mee stoppen. (Ok, de kans dat dat gaat gebeuren is niet veel groter dan de voormalige crossplay hoop. :D :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-09 04:42
rejer schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:36:
Wat ik heb gezien is het mogelijk..
En gratis..
Een uk account aanmaken en dan een week PS now proberen .
En je kunt een week rdr1 spelen
Wil je wat langer spelen gewoon een nieuw uk account aanmaken met ander emailadres

[ Voor 8% gewijzigd door sanant op 27-09-2018 10:12 ]

PSN: ghpeet

Hopelijk hebben we allemaal genoeg vrije ruimte over,

https://www.psx-sense.nl/...-ruimte-voor-installatie/

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Ik had uit voorzorg maar ff wat games van intern naar extern verplaats van de week (One X), had al zo'n vermoeden dat het, op zijn zachts gezegd, een flinke game zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik heb al chronisch tekort aan ruimte met mijn 500GB, dit kan ook wel bij...

Weg

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Sipio schreef op donderdag 27 september 2018 @ 06:56:
[...]

Witcher komen helaas voor mij weer gigantische spinnen in voor dus die valt helaas af voor mij.
lijkt me heel vervelend als je zo'n hekel/ angst heb voor iets dat je er een spel als witcher 3 voor moet laten liggen :| .
zelf na een burnout ook last gehad van angsten en ik moet zeggen dat je er vrij makkelijk vanaf kan komen.
je moet het alleen willen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

New Yorker schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:40:
Ik heb al chronisch tekort aan ruimte met mijn 500GB, dit kan ook wel bij...
Voor de snelheid is het (op xbox one) sowieso wel aan te raden een externe USB 3.0-schijf te gebruiken.

Weet iemand hoe laat de pre-load beschikbaar is nederlandse tijd? dan kan die ik die bv 's nachts al aanzetten.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Nog meer nieuws: tot 32 spelers online & Playstation ontvangt online content 30 dagen eerder dan Xbox.

https://www.psx-sense.nl/...t-30-dagen-eerder-op-ps4/

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Gunner schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:58:
[...]

Voor de snelheid is het (op xbox one) sowieso wel aan te raden een externe USB 3.0-schijf te gebruiken.

Weet iemand hoe laat de pre-load beschikbaar is nederlandse tijd? dan kan die ik die bv 's nachts al aanzetten.
De pre-load start volgens PSN op de 22e.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Freakiebeakie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:43:
[...]

lijkt me heel vervelend als je zo'n hekel/ angst heb voor iets dat je er een spel als witcher 3 voor moet laten liggen :| .
zelf na een burnout ook last gehad van angsten en ik moet zeggen dat je er vrij makkelijk vanaf kan komen.
je moet het alleen willen :)
Is ook vervelend en er is zeker ook wel schaamte hoor, ben 46 jaar oud en bang voor een paar pixels zeggen de meesten dan ook, kan het ook niet uit leggen aan iemand die die angst niet heeft denk ik maar ik kan gewoon niet naar grote spinnen kijken, ook niet op plaatjes laat staan als ze je aanvallen in een game, dat gaat echt niet, tot op de dag van vandaag de persoon nog dankbaar die voor Skyrim een no spider mod maakte anders was ik nooit aan die game begonnen, en dan heb je ook nog helden die die game in VR spelen, respect :P

OT, 105 GB ruimte.. Ik weet niet zeker maar heb wel eens opgevangen dat je op de PS4 die ruimte dan ook al dubbel moet hebben in verband met een kopie of zo?

Niet dat het veel uitmaakt, heb al zoveel games moeten verwijderen van mijn originele PS4, voor deze game gooi ik alles eraf :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:47:
[...]

Is ook vervelend en er is zeker ook wel schaamte hoor, ben 46 jaar oud en bang voor een paar pixels zeggen de meesten dan ook, kan het ook niet uit leggen aan iemand die die angst niet heeft denk ik maar ik kan gewoon niet naar grote spinnen kijken, ook niet op plaatjes laat staan als ze je aanvallen in een game, dat gaat echt niet, tot op de dag van vandaag de persoon nog dankbaar die voor Skyrim een no spider mod maakte anders was ik nooit aan die game begonnen, en dan heb je ook nog helden die die game in VR spelen, respect :P
Herkenbaar, ik heb het dan alleen in het echte leven dat als ik een spin zie er iets knapt in me hoofd en ik echt bang word en het benauwd krijg. buitenom die situaties weet dondersgoed dat die beesten eerder bang voor mij zijn dan andersom, maar toch zo gauw ik er een tegenkom is het mis.

In games zoals Skyrim of films heb ik hier gelukkig geen last van, dat lijkt mij inderdaad dubbel zo vervelend voor je. kan me een klein beetje inleven hoe dat zou kunnen zijn :o

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
srvdp schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:31:
[...]

De pre-load start volgens PSN op de 22e.
Domme opmerking wellicht maar..
Mijn ps4 draaide al zot tijdens god of war.
Is het beter om de digitale versie van RDR2 te downloaden ivp de fysieke schijf of maakt dit niets uit hiervoor?
Derbiss schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:07:
[...]

Domme opmerking wellicht maar..
Mijn ps4 draaide al zot tijdens god of war.
Is het beter om de digitale versie van RDR2 te downloaden ivp de fysieke schijf of maakt dit niets uit hiervoor?
De schijf wordt alleen als DRM check gebruikt, dus dat maakt niks uit. Daarnaast is het niet de disc die herrie maakt, maar de fan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik ga mischien een beetje TE op in een game ik weet het niet :P

Heb ook niet bepaald een hekel aan spinnen, ontzettend nuttig en als er irl 1 ergens zit dan vraag ik de helpende persoon die hem weggaalt ook a.u.b in leven te laten, heb al een keer de auto in een berm gestuurd en via de bijrijdersstoel eruit ontsnapt, kwam er 1 onder de zonneklep vandaan fuuuuuu haha, stond ik daar te wachten in de berm op een collega :+

Maar ok genoeg erover, back to Red Dead, ik las dat als je bijv een single shot rifle had dat je dan 2x op de schietknop moet drukken om weer een nieuwe kogel in te laden, ik neem aan dat dit dan ook zo is voor de single action revolvers, nou weet ik uiteraard de controls nog niet maar een doorladen had ik zelf dan liever via R1 gedaan dan 2 x R2, we zullen zien, ben erg benieuwd naar de controls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
bram1984 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:09:
[...]

De schijf wordt alleen als DRM check gebruikt, dus dat maakt niks uit. Daarnaast is het niet de disc die herrie maakt, maar de fan.
Ja, ik weet dat het de ventilator is maar dacht dat het beïnvloed werd.
Ok bedankt voor de feedback, fysieke versie it will be.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bram1984 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:09:
[...]

Toen ik nog een PS3 gebruikte was het standaard dat de disc geinstalleerd wordt, en op de X1 is dat ook zo. Op de PS4 blijkbaar niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Gunner schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:23:
[...]

Toen ik nog een PS3 gebruikte was het standaard dat de disc geinstalleerd wordt, en op de X1 is dat ook zo. Op de PS4 blijkbaar niet?
De disc wordt wel gebruikt als je deze voor het eerst gebruikt. Bij Spider-Man ging de PS4 eerst een 46gb bestand kopiëren van disc naar harde schijf.

PSN

Gunner schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:23:
[...]

Jawel? Het spel wordt vanaf de disc op je schijf gezet en vervolgens heb je alleen de schijf nodig om het spel op te starten.
Derbiss schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:18:
[...]

Ja, ik weet dat het de ventilator is maar dacht dat het beïnvloed werd.
Ok bedankt voor de feedback, fysieke versie it will be.
Nee, de fan wordt gebruikt om de boel (CPU) te koelen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bram1984 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:37:
[...]

Jawel? Het spel wordt vanaf de disc op je schijf gezet en vervolgens heb je alleen de schijf nodig om het spel op te starten.
Ach ja, net zoals op Xbox. Ik heb je antwoord verkeerd gelezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NenF2018
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik krijg vanavond mijn PS4 Pro binnen....Kan niet wachten op deze game.

• Hindelaufen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-04 12:41
D. Ninjai schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:46:
[...]

Ik ook toen ik zag dat ik de SE had gepre-orderd voor 85euro bij bol en dat nu evenveel is als de Ultimate. Tja dan maar voor de steelcase gaan inderdaad.

Het spel is trouwens 105GB groot volgens de doos van de bundel! :D
Hoe lang duurt het volgens jullie om het spel te installeren van af een schijfje? Uiteraard inclusief de onvermijdelijke download.
105GB is een flinke berg.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:10
Hindelaufen schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:00:
[...]

Hoe lang duurt het volgens jullie om het spel te installeren van af een schijfje? Uiteraard inclusief de onvermijdelijke download.
Dat zal voornamelijk afhangen van je internetsnelheid.
Daarnaast kun je het spel al starten (althans iig op de Xbox) voordat hij alles gedownload / geïnstalleerd heeft.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Bij GTA kon je volgens mij de startmissie spelen nadat de eerste +-10GB is geïnstalleerd. Hangt af van de ontwikkelaar of je tijdens het installeren/downloaden al kan spelen of niet. Ik ga zelf het spel rond de 22e digitaal preorderen zodat het spel kan preloaden en automatisch de day-1 patch ook meegenomen wordt (als die er is).

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21:43

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Hindelaufen schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:00:
[...]

Ik download bij KPN met 100 Mbit/s dus 3 uurtjes? laat vaak mijn Xbox aanstaan wanneer ik op bed ga en dan is het 's morgens altijd geïnstalleerd.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ben zo enthousiast geworden dat ik hem digitaal gepreorderd heb, nog wel,de special edition waar ik normaal nooit iets buiten de basis game koop.
Vooral digitaal omdat ik hem dan zeker de 26e heb en niet dat gezeur heb met disc te wisselen.

• Powder Toastman
gnauw schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:58:
Ben zo enthousiast geworden dat ik hem digitaal gepreorderd heb, nog wel,de special edition waar ik normaal nooit iets buiten de basis game koop.
Vooral digitaal omdat ik hem dan zeker de 26e heb en niet dat gezeur heb met disc te wisselen.
Zover ik weet wordt het spel geleverd op één schijfje, dus hoeft er niet gewisseld te worden. Na installatie van de inhoud van de schijf wordt de schijf enkel voor DRM gebruikt. De rest van de data wordt gedownload. Zal dus 60GB+ aan download vergen, dus wel fijn als je een enigszins vlotte verbinding hebt. Heb zelf een instap glasvezelabonnement van 50Mbit.
Voordeel van digitaal kopen is dan wel weer dat hij al eerder begint met downloaden.

Heb zelf ook de Special Edition gepreorderd maar dan fysiek, voornamelijk vanwege de landkaart die erbij zit en een klein beetje voor de extra missie. Doe ik anders nooit, sterker nog, koop nooit games op release. Heb toch een enorme backlog, te weinig tijd en koop meestal spellen als ze gezakt zijn in prijs of tweedehands. Laatste keer gat ik een game op release kocht was GTA V voor de 360.

• DutchOwnage
Powder Toastman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:26:
[...]

Heb zelf ook de Special Edition gepreorderd maar dan fysiek, voornamelijk vanwege de landkaart die erbij zit en een klein beetje voor de extra missie.
Zou die landkaart ook ergens nog online komen te staan? Vast wel denk ik? Lijkt me toch wel handig eigenlijk, maar heb de SE al digitaal in de pre-order staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DutchOwnage schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:33:
[...]

Zou die landkaart ook ergens nog online komen te staan? Vast wel denk ik? Lijkt me toch wel handig eigenlijk, maar heb de SE al digitaal in de pre-order staan.
Sowieso in de guide.

• richards3
  • Niet online
Powder Toastman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:26:
[...]

Zover ik weet wordt het spel geleverd op één schijfje, dus hoeft er niet gewisseld te worden. Na installatie van de inhoud van de schijf wordt de schijf enkel voor DRM gebruikt. De rest van de data wordt gedownload. Zal dus 60GB+ aan download vergen, dus wel fijn als je een enigszins vlotte verbinding hebt. Heb zelf een instap glasvezelabonnement van 50Mbit.
Voordeel van digitaal kopen is dan wel weer dat hij al eerder begint met downloaden.
Gaat meer om het wisselen als je een andere game wilt spelen.

• Powder Toastman
gnauw schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:48:
[...]

Gaat meer om het wisselen als je een andere game wilt spelen.
Ah ok, had ik verkeerd begrepen dan. Alhoewel RDR2 bij mij denk ik de eerste weken erin blijft, de weinige uurtjes die ik per week heb om te gamen, besteed ik dan vrijwel zeker enkel aan RDR2.
Maar dat is voor een ieder anders natuurlijk.

• richards3
  • Niet online
Powder Toastman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:50:
[...]

Ah ok, had ik verkeerd begrepen dan. Alhoewel RDR2 bij mij denk ik de eerste weken erin blijft, de weinige uurtjes die ik per week heb om te gamen, besteed ik dan vrijwel zeker enkel aan RDR2.
Maar dat is voor een ieder anders natuurlijk.
Gaat denk ik voor mij ook gelden, maar me zoon denkt daar vast anders over.

• Derbiss
gnauw schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:58:
Hoeveel betaal je die dan?
In de PSStore zie ik hem aan 70€ staan.
Ik heb fysiek nu gepreorderd voor 10€; het is een klein verschil maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
SE is 85 euro in de NL store iig.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Schaamteloze rip van reddit, maar hier is een overzicht met een samenvatting van de vele previews, staan leuke feitjes tussen:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/klun0zsjzqo11.png

[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 27-09-2018 17:44 ]

Ik vraag me af of die 105gb zonder of met 4K content is

• Dr.Gordon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-09 09:24
Het zal moeilijk worden om deze te negeren tot de pc versie er is. Ook geprobeerd met GTA V maar uiteindelijk toch eerst op xbox gespeeld om daarna op pc nog eens te kopen.

Het ziet er weer goed uit en gezien de pc versie van GTA V ben ik toch hoopvol dat ze hier ook een pc versie aan breien want die zal op mijn pc beter tot zijn recht komen dan op mijn ps4.

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17 Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb

• Sipio
  • Niet online
Proberen niet te zwichten dan maar en eerst de console versie kopen, ik heb toen voor GTA5 een PS4 gekocht (bundel) en later inderdaad ook nog de PC versie gekocht toen hij uitkwam.

Gaat bij RDR2 niet gebeuren omdat mijn PC die niet gaat draaien anders zou ik het zo weer doen.

En voor een PC upgrade komt toch eerst een goede 4kHDR tv.

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Heb nog steeds nergens officeel kunnen vinden/lezen met hoeveel spelers de main story gespeeld kan worden, iemand anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Main game is alleen single player. RDR2 online heeft wel coop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
4 weken nog, ben wel toe aan wat nieuws nu heb alles al tig keer gelezen en gezien :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Sipio schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 06:51:
4 weken nog, ben wel toe aan wat nieuws nu heb alles al tig keer gelezen en gezien :p
Part 2 van 'gameplay, an introduction' zal wel ver gaan komen zeker ;).
Om dan af te sluiten met 'and then there is RDR2 online..' zoals bij gta5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Na het lezen van Chaoss' post heb ik nu nog meer zin gekregen in de game! Heel vet dat New Austin terugkeert. Op GTAForums analyseren ze nu ook allerlei screenshots en daar zijn ze er vrijwel zeker van dat Mexico uit RDR1 ook in deze game zit. Zou echt vet zijn als zowel de nieuwe als de oude wereld in RDR 2 zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik kwam nog wat afbeeldingen tegen waarvan ik me niet kon herinneren dat ik ze eerder had gezien, zag ze ook niet in de startpost terug. Misschien leuk om nog te delen (en voor eventueel toch al eerder vertoonde plaatjes alvast mijn excuses).
Verschillende bronnen, dus verschillende formaten afbeeldingen

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade738b742d/5bade734b444d-52752ceee93c19171d689a6f719a71f9edc9eb6d.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade744a8c35/5bade74498ff7-DchkiCfV4AAvo8I.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade7527ea02/5bade7525b354-Dchkj_5UQAAxXOp.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade75eb1c00/5bade75e811ae-DchkjD0VMAASI6X.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade769f0070/5bade769d57f3-DchklB4U0AAteDp.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade774e073d/5bade774d6abe-e6ba8e9614958f1cc7cb31c0e5b197c453d1798b.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade7b06991c/5bade7aac8be7-rdr2-screenshot-025-1525356011535.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade7c4d5763/5bade7c0dc8d5-red-dead-redemption-2_6030595.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade7d6460ec/5bade7d63b015-Red-Dead-Redemption-2-Gameplay.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade7e491145/5bade7e485abf-red-dead-redemption-2-v1-549983-1920x16.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade85087d16/5bade84fde1ae-5-in-red-dead-redemption-2-there-are-no-main-missions-or-side-missions--just-stuff-to-do.thumb.jpg

En omdat deze kleiner zijn maar gewoon hier plaatsen:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade78417e94/5bade78410dad-l_5aea8c15cd4c7.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bade79b4594c/5bade79b37575-l_5aea8c15d1729.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door YdieresiS op 28-09-2018 10:39 . Reden: Nog wat informatie en afbeeldingen toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Zou er toch bijna een PS voor aanschaffen, maar ja, voor één game is dat wat overdreven.

Ik blijf dan maar hopen op een PC versie, hoewel die kans wel niet zo groot zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orodeth
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 12:34
Metalbuster schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:51:
Zou er toch bijna een PS voor aanschaffen, maar ja, voor één game is dat wat overdreven.

Ik blijf dan maar hopen op een PC versie, hoewel die kans wel niet zo groot zal zijn.
Denk dat de kans aardig aanwezig is. Alleen zat het een GTAV verhaal worden waarbij het jaren gaat duren :-(. Toch maar PS4 :D
Pagina: 1 ... 5 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.