Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:42
bram1984 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:07:
[...]

De setting inderdaad maar je moet ook tegen de bijzonder saaie traversal kunnen. Het enige wat je doet is rondlopen en paardrijden. Dat is wat bij mij een dergelijke game de das om doet. In Horizon vond ik dat op zich niet erg vanwege de intrigerende en geheimzinnige wereld die er viel te ontdekken met gevaar dat overal op de loer lag, maar iedereen weet inmiddels wel zo'n beetje hoe het wilde westen eruitziet. En in GTA heb je daarbij tenminste nog talloze voertuigen te land ter zee en in de lucht.
Zo zie je maar dat smaken verschillen, want mij spreekt dat juist weer wel aan en kon de doodse wereld van HZD mij weer niet bekoren.

Rondhuppelen met je paard over uitgestrekte landschappen met prachtige vergezichten, count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vindt het ook niet saai. Je kunt ook stellen dat je in gta vooral alleen maar aan het lopen en autorijden bent.

Het lijkt er op dat RDR2 meer verschillende soorten paarden hebt en dat het bezit van een paard ook meer diepgang heeft.

Als je wilt autorijden dan moet je inderdaad geen western gaan spelen. Ik kan me niet herinneren dat ik me er in RDR1 aan geërgerd hebt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Chaoss schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 22:55:
Ik vindt het ook niet saai. Je kunt ook stellen dat je in gta vooral alleen maar aan het lopen en autorijden bent.

Het lijkt er op dat RDR2 meer verschillende soorten paarden hebt en dat het bezit van een paard ook meer diepgang heeft.

Als je wilt autorijden dan moet je inderdaad geen western gaan spelen. Ik kan me niet herinneren dat ik me er in RDR1 aan geërgerd hebt.
In GTA heb je ook fietsen, motoren, boten, vliegtuigen, helikopters etc.

Maakt verder niet, want genoeg mensen vinden het blijkbaar wel leuk. Ik bedoel alleen te zeggen dat RDR qua traversal vrij weinig te bieden heeft in vergelijking met andere open wereld games. In een semi realistische wereld is dat voor mij persoonlijk een totale dooddoener. In een Spider-Man man slinger ik gerust twee uur doelloos rond omdat het gewoon kicken is om te doen. Op een paard of in een auto zien heb ik na tien minuten wel gezien. Dat eerste doe ik zelfs in het echt dagelijks. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 06:18:
[...]

In GTA heb je ook fietsen, motoren, boten, vliegtuigen, helikopters etc.

Maakt verder niet, want genoeg mensen vinden het blijkbaar wel leuk. Ik bedoel alleen te zeggen dat RDR qua traversal vrij weinig te bieden heeft in vergelijking met andere open wereld games. In een semi realistische wereld is dat voor mij persoonlijk een totale dooddoener. In een Spider-Man man slinger ik gerust twee uur doelloos rond omdat het gewoon kicken is om te doen. Op een paard of in een auto zien heb ik na tien minuten wel gezien. Dat eerste doe ik zelfs in het echt dagelijks. ;)
Aan de andere kant ligt het er natuurlijk ook aan hoe de wereld gevuld is, ik weet dat ik bij HZD vaak de fast travel gebruikt hebt omdat ik anders toch alleen maar machines tegen zou komen die me zouden hinderen naar mijn doel. Bij The Witcher 3 heb ik dit dan weer veel minder gedaan omdat daar voor mij in de wereld meer te zien was en er overal wel wat interessants kon gebeuren. Bij RDR1 heb ik fast travel ook niet veel gebruikt omdat voor mij die wereld genoeg variatie bood. Als ik de informatie over de locaties lees, dan denk ik dat er voor mij weer genoeg afwisseling is om het interessant te houden. Maar we gaan het zien als de game uit is. Iedereen heeft daarnaast ook weer eigen dingen waar hij waarde aan hecht in een game, gelukkig kan dat en gelukkig dat er daarom ook zo veel verschillende soorten games gemaakt worden.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:01
Ik zat nog te twijfelen om de pre-order (excuus, ik ben gezwicht) voor de special edition in te wisselen voor de ultimate maar ik denk dat ik snel op de multiplayer ben uitgekeken waardoor ik de bonussen voor niks heb.

De singleplayer daarentegen. Ik neem een paar dagen verlof en dan ga ik er goed voor zitten en overal de tijd voor nemen. De Leone films zijn hier helemaal grijs gedraaid dus ben ontzettend blij met een goede Western game erbij! RDR1 is op PS Now niet te doen dus die heb ik moeten missen maar dat gaat nu niet gebeuren.

Ik had wel gehoopt op een meer mysterieuze hoofdpersonage zoals Harmonica en Blondie. Lekker vaag en sterke one liners. Desondanks wel vertrouwen in het verhaal en alle klassieke Western situaties zitten erin; bankoverval, schietpartij naast een rijdende trein, je kan de lijst afvinken in RDR2. Ik heb enorm veel waardering voor R* dat ze het zo authentiek mogelijk willen maken.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Alleen het zitten op een paard en een beetje rondreizen met weer ongetwijfeld mooie muziek is mij deze game al waard, elke keer als ik gta5 weer opstart en ik de levendige stad inrij met radio mirror park uit de speakers kan ik alweer intens genieten,.. Het is inderdaad voor iedereen anders, zo kon ik persoonlijk totaal niet genieten van HZD puur en alleen omdat je met zon gevlechte meid speelt, ik kan me dan gewoon niet zo goed inleven in een spel ondanks dat het op zich gewoon een goede game was.

Hetzelfde voor Spiderman bijvoorbeeld, zal een hele goede game zijn maar heb er werkelijk totaal niks mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 19-09-2018 08:42 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Het moment dat je in RDR1 op je paardje Mexico inrijdt. Prachtig!

• Sipio
  • Niet online
Heb RDR1 nooit gespeeld helaas, altijd jammer gevonden dat die nooit op de PC is gekomen, sinds een paar jaar pas een PS4, heb toen wel wat gezien bij een kameraad, zaten er een paar bij een kampvuur viool te spelen, dat sfeertje alleen al, mooi hoor.

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Freakiebeakie schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:35:

Het is jammer dat er zo weinig bekend is van het online gedeelte :(

@garrow, sharkcards zijn voor luie mensen, met een goeie groep kan je vrij eenvoudig veel geld verdienen in gta online. Zeker nu met de doomsday heist kan je vrij snel je zakken vullen
Het GTA al een half jaar niet meer opgestart misschien weer eens proberen dan. Moet m'n geld van de pre-order natuurlijk ook nog even uitgeven :)

Online ben ik inderdaad erg benieuwd na, echter is Rockstar wel erg terughoudend met de gameplay trailer release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Dit weekend staat de Tokyo Game Show ook weer voor de deur, en volgens de line-up van Sony krijgen we (nieuwe) trailers te zien van Red Dead Redemption 2 en andere titels.

Wellicht de gameplay trailer #2?

Link: https://gematsu.com/2018/...-live-stream-schedule#sie

PSN

• YdieresiS
srvdp schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:51:
Dit weekend staat de Tokyo Game Show ook weer voor de deur, en volgens de line-up van Sony krijgen we (nieuwe) trailers te zien van Red Dead Redemption 2 en andere titels.

Wellicht de gameplay trailer #2?

Link: https://gematsu.com/2018/...-live-stream-schedule#sie
Zou erg mooi zijn als er weer een nieuwe trailer uitkomt dit weekend. Ik hoop dan ook met wat meer beelden van de locaties en wat er per locatie te doen is. We zullen het zien of er een nieuwe trailer komt, maar met de gegevens uit de link lijkt de kans heel groot.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik verwacht wel dat het om trailer #2 gaat, zou lame zijn als ze de vorige trailer nogmaals laten zien. Uiteindelijk is over 5 weken de release ook al en ik verwacht eigenlijk ook nog een gameplay trailer #3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 06:18:
[...]

Op een paard of in een auto zien heb ik na tien minuten wel gezien. Dat eerste doe ik zelfs in het echt dagelijks. ;)
ik rij/vlieg/loop/etc in dit soort games toch echt heel anders dan in het dagelijks leven ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik ging in het echte leven ook vaak naar de hoeren maar dat neemt niet weg dat ik hoop dat het in RDR2 ook kan :+

Heb er persoonlijk geen problemen mee om bepaalde dingen in een game te doen die ik in het dagelijks leven ook doe, zoals bijv autorijden.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Afbeeldingslocatie: https://media.rockstargames.com/rockstargames-newsite/uploads/2054867851e75429a5fc0b9e25d6b4d52d6749b9.jpg
Today we’re excited to announce Red Dead Online, a new online connected experience set against the backdrop of Red Dead Redemption 2's enormous open world.

Red Dead Online is an evolution of the classic multiplayer experience in the original Red Dead Redemption, blending narrative with competitive and cooperative gameplay in fun new ways. Using the gameplay of the upcoming Red Dead Redemption 2 as a foundation, Red Dead Online will be ready to be explored alone or with friends, and will also feature constant updates and adjustments to grow and evolve this experience for all players.

Red Dead Online is planned for launch in November 2018, initially as a public beta, with more news to come soon. As with most online experiences of this size and scale, there will inevitably be some turbulence at launch. We look forward to working with our amazing and dedicated community to share ideas, help us fix teething problems and work with us to develop Red Dead Online into something really fun and innovative.

Access to Red Dead Online is free to anyone with a copy of Red Dead Redemption 2 on either PlayStation 4 or Xbox One.

Red Dead Redemption 2 will be available for PlayStation 4 and Xbox One on October 26, 2018.

For more information about Red Dead Online, check out IGN's Q&A here: http://www.ign.com/articl...devs-reveal-first-details

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als ik klaar ben met de SP ga ik het wel even checken maar ik verwacht er weinig van. Ben totaal niet van de mp games wil gewoon lekker mijn eigen ding doen. Gezien de populariteit van GTA online snap ik dat ze er een western versie van maken.

Maar zolang er maar een dijk van een SP game gaat komen.

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 19-09-2018 20:34 ]

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik zal waarschijnlijk op gegeven moment ook wel een kijkje nemen maar ben bang dat het richting GTA gaat. Belachelijk veel moeten grinden om ook maar een beetje speelgeld te verkrijgen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:56
Kan natuurlijk wel mooi woorden als er een soort Heists in komen, met meerdere mensen een bank of trein overvallen :) Dat is eigenlijk het enige wat ik in GTA V Online heb gedaan, met wat lui van de Tweakers crew was het altijd wel gezellig en leuk :P
Alleen nog 'even' een nieuwe console kopen (pc gamer, heb nog wel een 360). Aan het twijfelen tussen tweedehands Xbox one of maar meteen een nieuwe One X O-)
En bij dat laatste hoort dan eigenlijk nog wel een leuke 4K HDR tv, beetje zonde om dan op m'n oude 32 inch te spelen :+

• The_Worst

The_Worst

Unox

Als ik het interview moet geloven gaan heists wel weer een onderdeel spelen dus dan lijken mij zulke scenario's wel voor de hand liggend.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik ga sowieso eerst de single player spelen en de wereld ervaren zoals de makers het bedoeld hebben. Maar ben ook erg benieuwd naar online :)

GTA Online speel ik regelmatig, maar ik vraag mij af wat ze ervan geleerd hebben en wat we daarvan gaan terug zien in Red Dead Online.
Het is namelijk leuk om met bekenden te doen, maar aan willekeurige spelers heb je niks want die klooien maar wat aan. Ander minpunt van GTA Online vind ik al die fantasie-shit met auto's over racebanen die in de lucht hangen en al dat soort crap. Het is voor 10 minuten afwisseling best vermakelijk en grappig, maar het slaat nergens op. De humor en fantasie in de single player (o.a. in voertuigen die ook nergens op slaan, maar wel passen in de story) kan ik waarderen en is leuk, maar in het online deel is dat veel te ver doorgeschoten. Verder slaan de bedragen voor items nergens op, je moet echt gigantisch veel tijd hebben wil je dat soort bedragen verdienen door te spelen. Ik hoop ergens dat ze RD Online daarom iets meer op volwassen spelers richten, met net iets meer serieuze gameplay (en er mag best wat Rockstar-humor in).

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:16
Ik hoop dat ze met RDR Online inzien dat dat inderdaad niet in de setting past.
Heists kunnen nog steeds, maar ze zijn wat doorgeslagen in methodes om anderen af te maken in de vrije lobby.
Vliegende auto's en motoren met precisie raketten gaat nergens over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:39
https://www.psx-sense.nl/...van-ongekend-hoog-niveau/

:o
wat heb hier een portie zin in zeg!

[ Voor 3% gewijzigd door Nick25 op 20-09-2018 16:23 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:54
http://www.insidegamer.nl...PI_COOKIE_REDIRECTED=True

Ik kwam deze tegen op Insidegamer en met de preview van PSX Sense moet ik zeggen dat ik er nog veel meer zin in hebt dan dat ik al had.

Ik vind het leuk om te zien dat we als speler 'bezig' gehouden worden door bijvoorbeeld om de zoveel tijd naar de kapper te moeten omdat het haar en baard vanzelf groeit.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
LOL, Arthur wordt dik als hij te veel eet en te weinig rent (en dergelijke), de paardentestikels groeien en krimpen aan de hand van de weerstgesteldheid :D

Ze gaan wel erg ver de diepte in met dit spel.

Hier een heel rijtje met previews:
https://www.reddit.com/r/...2_latest_news_megathread/

[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-09-2018 17:00 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Oeh, ik wist niet dat er previews zouden komen die daadwerkelijk gebaseerd zijn op een speelsessie!

Alleen nog maar de preview van PSX Sense gelezen, maar ik ben nu echt wel gehyped! Realisme spreekt me aan.

Edit: ook die van insidegamer gelezen, de hype is real! Lang geleden dat ik zo'n zin had in een game!

Dit gaan 5 lange weken worden. :(

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 20-09-2018 18:33 ]

• spijkerhoofd
Chaoss schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:20:

Edit: ook die van insidegamer gelezen, de hype is real! Lang geleden dat ik zo'n zin had in een game!

Dit gaan 5 lange weken worden. :(
Ik denk dat het bij mij voor de eerste keer is sinds GTA V. Het is trouwens voor de eerste keer sinds de PS4 dat ik 2 games direct bij uitkomst ga kopen(die andere is BF V) :o

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

PSX Sense heeft alle nieuwe screenshots op een rijtje gezet

Dit gaat weer zin ontzettend sfeervolle game worden! Ik ben ook erg benieuwd naar de muziek. De sfeer in bepaalde scenes in RDR1 werden echt bepaald door de muziek.

• Tom
  • Niet online

Tom

Meerdere dingen gelezen. Eén reactie: :o :o :o
Erg gaaf! :D

• Sipio
  • Niet online
Gelukkig weer wat te lezen, de Citroën reclame op tv met die paar cowboys erin zag ik al RDR in.

*Gelezen, zelfs scheren en naar de kapper in de game, wat gaan ze weer ver met details echt schitterend hoor, mooiste lijkt mij nog de band opbouwen met je paard.

[ Voor 46% gewijzigd door Sipio op 20-09-2018 19:59 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:11

Oxigeon

En zo is dat!

https://www.xgn.nl/red-dead-redemption-2-preview

Hier nog eentje. Klinkt allemaal erg vet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Beelden zien er geweldig uit.

Maaaaaaar, je wapens, jezelf en je paard schoonmaken. Hoop niet dat het een leefsimulator gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat zal meevallen, en als je niet wilt zorgen voor eten en inkomen voor je kamp dan hoef je dat niet te doen. Je gang members zullen wel kortaf tegen je doen maar dat is alles. Echter is het zo dat het je bepaalde voordelen oplevert als je het wel doet. Idem met zorgen voor je paard het levert perks op als je het goed doet.

Ik ga er vanuit dat het laagdrempelig wordt gehouden dwz dat het niet veel moeite kost om aan eten voor jezelf en je paard te komen. Ik ga er ook vanuit dat de frequentie niet realistisch is en dat je dus niet 3x per dag MOET eten. Rockstar is een ontwikkelaar die dat soort game meganisme snapt en daarin een wel een juiste belans weet te vinden.

Uit de previews maak je ook op dat het allemaal erg natuurlijk aanvoelt en dat je niet gedwongen wordt maar dat de game je motiveerd om voor jezelf, je paard en je gang te zorgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Tl:dr
- Arthur can swim
- Faces get deformed from fist fights
- Limbs can be dismembered
- Arthur gets fat if he eats too much/ doesn't exercise enough
- Guns make sparks when fired, can ignite flammable substances as a result
- Guns require maintenance
- Guns can be customised a LOT with all kinds of various parts available
- Animals being skinned is shown in full
- Hair and beards grow and Arthur's can be styled - Real-time bruising and injuries
- Warm clothes are required in snowy environments - First person view is available (as well as three levels of 'zoom' in third person)
- Horses can be tied to a stake in the ground when not near a stable etc.
- Gunfire sounds amazing
- Animal carcasses can be used as hats (read this in another comment so not 100% sure it's true)
- Honour affects how a kill is portrayed: "stylish kills are rewarded with a cinematic execution that will revel in the gruesome details if your honour veers towards the bad, while killcams will be more colourful and heroic if your honour scale tips more to the side of good."
- You can carry out 'co-ordinated attacks' by employing fellow gang members to help.
- Clothes can be customised (rolling up sleeves, tucking trousers into boots etc.)
- Left trigger is used to focus on stuff as well as aim (contextual interaction options then appear, ie. to brush the horse or decide how to greet someone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

yep :(

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:56
Chaoss schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:33:
Dat zal meevallen, en als je niet wilt zorgen voor eten en inkomen voor je kamp dan hoef je dat niet te doen. Je gang members zullen wel kortaf tegen je doen maar dat is alles. Echter is het zo dat het je bepaalde voordelen oplevert als je het wel doet. Idem met zorgen voor je paard het levert perks op als je het goed doet.

Ik ga er vanuit dat het laagdrempelig wordt gehouden dwz dat het niet veel moeite kost om aan eten voor jezelf en je paard te komen. Ik ga er ook vanuit dat de frequentie niet realistisch is en dat je dus niet 3x per dag MOET eten. Rockstar is een ontwikkelaar die dat soort game meganisme snapt en daarin een wel een juiste belans weet te vinden.

Uit de previews maak je ook op dat het allemaal erg natuurlijk aanvoelt en dat je niet gedwongen wordt maar dat de game je motiveerd om voor jezelf, je paard en je gang te zorgen.
Denk het ook, volgens mij heeft rockstar genoeg geleerd van "Niko! Let's go bowling!" :p
The_Worst schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:54:
- Animals being skinned is shown in full
[...]
Owjee, hopelijk gaat PvdD ofzo hier niet over zeuren :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
Startpost weer geupdate met linkjes naar een aantal previews en een hele reeks afbeeldingen die vrij zijn gegeven.

Als service hier ook nog even:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba4857e701c6/5ba4857a1946a-RDR-2-1.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba4858b09b2b/5ba4858adc7d0-RDR-2-2.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba485ce288a1/5ba485c9eb4e7-RDR-2-3.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba485f5d4b71/5ba485f277d40-RDR-2-4.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba4860560844/5ba486054d48a-RDR-2-5.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba4861171d6f/5ba4861149156-RDR-2-6.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba486231dc94/5ba4861d69c73-RDR-2-7.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba4862feaf05/5ba4862fdbf30-RDR-2-8.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba4864111824/5ba4863cbe454-RDR-2-9.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba48655802a5/5ba486520fca6-RDR-2-10.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba48668f0446/5ba48667c1647-RDR-2-11.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba4868760ec4/5ba4868305422-RDR-2-12.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba48692c10b8/5ba4869278979-RDR-2-13.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba4869e62b0f/5ba4869e4b3ff-RDR-2-14.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba486af3bce9/5ba486aadfb1e-RDR-2-15.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba486baae796/5ba486baa0241-RDR-2-16.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba486cd05e92/5ba486c760bc2-RDR-2-17.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba486d9b7ffb/5ba486d9a0ace-RDR-2-18.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba486e4cf945/5ba486e462de2-RDR-2-19.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba486ff0791c/5ba486fd63431-RDR-2-20.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba4870a42528/5ba4870a2ef5d-RDR-2-21.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba487156e5b1/5ba487153c465-RDR-2-22.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba487213f5c4/5ba48720cb03f-RDR-2-23.thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba48731425b0/5ba4872e9647d-RDR-2-24.thumb.jpg

Nu zelf tijd maken om een aantal previews te lezen. Als ik de reacties hier zo lees zal me dat lezen niet tegen gaan vallen :)

---edit---
Wow, gewoon wow. Wat een lof in de previews zeg. Enige waar ik nog mijn vraagtekens bij heb is het verzorgen van alles, waaronder Arthur zelf, je paard, je gang en je wapens. Ik hoop dat dit niet te veel het spelplezier weg haalt, dit is voor mij in sommige andere games wel het geval. Maar we gaan het meemaken.

[ Voor 3% gewijzigd door YdieresiS op 21-09-2018 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dit zijn de details die het hem doen en de wereld realistisch maken _/-\o_

Dat wapen modden lijkt me echt heel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb diverse previews gelezen nu, Ik vraag me echt af of ik dit jaar nog echt aan de online variant ga beginnen. Als het echt zo organisch en interactief is als voorgesteld lijkt het me bijna logisch om de SP minimaal 2 keer te spelen. En ik vraag me af of je dan al echt het merendeel gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:11

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet het niet hoor met dat zelf verzorgen. In eerste instantie lijkt me dit niet veel tijd te vergen, want dan waren ze er in de previews wel op teruggekomen. Schijnbaar past het je Stamina etc aan (kleren etc). Je weet niet hoeveel je meer of minder krijgt. Maar Rockstar kennende komt dit helemaal goed. En anders zal het wel aangepast worden middels patches. Want ze hebben niks aan zeurende mensen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt allemaal echt zeer vet! Wat een details weer _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Oxigeon schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:58:
Ik weet het niet hoor met dat zelf verzorgen. In eerste instantie lijkt me dit niet veel tijd te vergen, want dan waren ze er in de previews wel op teruggekomen. Schijnbaar past het je Stamina etc aan (kleren etc). Je weet niet hoeveel je meer of minder krijgt. Maar Rockstar kennende komt dit helemaal goed. En anders zal het wel aangepast worden middels patches. Want ze hebben niks aan zeurende mensen
GTA SAn Andreas had dit toch ook? Daar kon je door veel eten toch ook dikker worden? Dit ging ten koste van je Stamina maar kreeg je wel meer health van ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Trevor schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:53:
Ik heb diverse previews gelezen nu, Ik vraag me echt af of ik dit jaar nog echt aan de online variant ga beginnen. Als het echt zo organisch en interactief is als voorgesteld lijkt het me bijna logisch om de SP minimaal 2 keer te spelen. En ik vraag me af of je dan al echt het merendeel gezien hebt.
Als ik de reviews mag geloven is de wereld (flink) groter dan GTA5 dus dan heb je flink wat te exploren.

Ook mooi dat je sidequests / activiteiten oppikt door gesprekken te voeren, af te luisteren en dingen te lezen. Dat maakt het een stuk realistischer dan een vraagteken of uitroepteken boven het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
Een algemeen vraagje; welke editie gaan jullie kopen/is gepreorderd?
Ik vind het prijsverschil nogal groot en is het rechtvaardig topz van de goedkoopste versie..meh?
60-70-80€..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

standaard.
Ga geen extra geld uitgeven nu al voor een game welke ik nog niet gespeeld heb en waar de online versie nog in BETA uitkomt. (vind dit persoonlijk beetje tegenvallen, echter beta zegt soms ook niks, Fortnite is volgens mij officieel nog steeds BETA)

Verwacht dat de extra's eventueel later ook wel los bij te kopen zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou in plaats van de meerprijs voor een andere versie, de guide kopen.
Althans, dat doe ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
garrow schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:00:
standaard.
Ga geen extra geld uitgeven nu al voor een game welke ik nog niet gespeeld heb en waar de online versie nog in BETA uitkomt. (vind dit persoonlijk beetje tegenvallen, echter beta zegt soms ook niks, Fortnite is volgens mij officieel nog steeds BETA)

Verwacht dat de extra's eventueel later ook wel los bij te kopen zullen zijn.
Mja ik snap je wel. In een ideale wereld koop je het nog niet, speel je eerst de back log uit (of Spiderman in mijn geval) en koop je de goty-editie met alles erin.. maar het blijft wel red dead :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik heb nog maar 1 ding gelezen die ik zelf iets minder leuk vind,schijnt dat je paard dus dood kan en dan ook daadwerkelijk weg is, mag toch hopen dat je dan wel een nieuwe save kunt laden want dat lijkt mij niet tof :+

Als dogmeat dood had gekund in Fallout had ik hem nooit meegenomen op mijn avonturen, kon hij lekker thuis in het hok blijven en ik heb nu nog spijt dat ik Pebbles heb ingeruild voor een ander paard in Kingdom Come Deliverance.

Zal wel meevallen allemaal :+

Nog nooit zo hyped geweest als nu voor deze game, dit topic komt nu ook wat meer tot leven, maar zoveel mogelijk lezen komende lange weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd! Heb de standaard versie gepreoderd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hoewel ik online op de lange termijn pas ga spelen wel de ultimate gekocht. Uiteindelijk ga ik toch wel online spelen. Ik had eerst de digitale gedaan, maar die heb ik gecanceld (wel de 2 miljoen GTA geld gehouden blijkbaar :D ) omdat ik de map aan de muur wel heel graag wil hebben. (en 15 euro goedkoper, ook best lekker.)

@Sipio je kunt het paard wegsturen als er gevaar dreigt. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-09-2018 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Om eerlijk te zijn kan ik mij er nog steeds helemaal niks bij voorstellen om cowboytje / idiaantje te gaan spelen maar het blijft een Rockstar game. Het zal dus hoe dan ook vast een toffe game worden. Ik laat me gewoon verrassen :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
30 euro.. + 60 = 90 euro :| first world problems :)
Waarom deze versie en niet die andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derbiss schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:44:
[...]

30 euro.. + 60 = 90 euro :| first world problems :)
Waarom deze versie en niet die andere?
Omdat ik liever de hardcover wil dan de paperback.

Overigens heb ik hem nog kunnen orderen voor € 29,99 maar die staat er niet meer bij op bol.com
€ 90,- voor al die uurtjes die je er in gaat stoppen is goedkoper dan menig andere vorm van vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:46:
[...]

Overigens heb ik hem nog kunnen orderen voor € 29,99 maar die staat er niet meer bij op bol.com
€ 90,- voor al die uurtjes die je er in gaat stoppen is goedkoper dan menig andere vorm van vermaak.
Ja snap je wel.
Bedankt voor de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:46:
[...]

.
Neem aan dat je het boek vooral koopt omdat je het leuk vindt om te hebben? lijkt me niet echt toegevoegde waarde te hebben.

Heb ooit bij FF XIII zo'n boek gekregen, was een aanbieding game + gratis boek. Leuk om een keer door te bladeren maar het had niet echt toegevoegde waarde qua informatie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:21:
[...]

Neem aan dat je het boek vooral koopt omdat je het leuk vindt om te hebben? lijkt me niet echt toegevoegde waarde te hebben.

Heb ooit bij FF XIII zon boek gekregen, was een aanbieding game + gratis boek. Leuk om een keer door te bladeren maar het had niet echt toegeveogde waarde qua informatie etc.
Nou, voor alle locaties en (hidden) trophies te kunnen vinden heeft het wel toegevoegde waarde.
Koop het voornamelijk voor het hebben inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Derbiss schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:01:
[...]

Mja ik snap je wel. In een ideale wereld koop je het nog niet, speel je eerst de back log uit (of Spiderman in mijn geval) en koop je de goty-editie met alles erin.. maar het blijft wel red dead :)
Heb hem al op pre-order staan hoor, maar dan de standard edtion :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Tijd voor nieuwe gameplay trailers! Mijn geduld raakt op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sir_Hendro schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:43:
Om eerlijk te zijn kan ik mij er nog steeds helemaal niks bij voorstellen om cowboytje / idiaantje te gaan spelen maar het blijft een Rockstar game. Het zal dus hoe dan ook vast een toffe game worden. Ik laat me gewoon verrassen :9
Hoe kun je je nou niets bij een western game voorstellen? Je hebt toch wel eens een western film gekeken? Anders moet je toch echt eens 'The hateful Eight' en 'Once uppon a time in the west' gaan kijken :D

In een notedop: wildernis verkennen, jagen, geld verdienen om kickass wapens te kopen/upgraden, bank- postkoets- treinovervallen, rivallerende gangs uitschakelen, gokken en hoereren etc etc. Whats not to love :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ach we zien wel joh. Het ziet er in ieder geval fantastisch uit en Rockstar weet wel hoe ze een verhaal moeten neerzetten met veel verstopte humor. Een miskoop zal het absoluut niet worden. Ik hoop dat ik het net zo leuk als GTA zal vinden. Dit zou een mooie overbruggende game zijn tot ooit GTA 6 uitkomt. Uiteindelijk is dat toch hun beste franchise. :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Sipio
  • Niet online
Ik las dat iemand zijn paard gewond was geraakt in the middle of nowhere en hij geen spullen bij zich had om hem te healen, toen hij terug kwam was het paard doodgebloed en schijnbaar had hij daar al een goede band mee,.. Het gaat mij iig niet gebeuren dat ik dat niet bij me ga hebben.

Wat zijn ze ver gegaan met details in dit spel, het lijkt mij bijna te mooi om waar te zijn allemaal zo goed klinkt het.

Zie me al helemaal terug komen in het kamp, mooie zonsondergang, paard nog even voeren en borstelen en wat whiskey achterover slaan onder het genot van mooie muziek :P (192!) verschillende muziek stukken)

Heb op het moment geen eens zin meer om een andere game te spelen >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kwdtje
  • Laatst online: 18:42
Chaoss schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:26:
[...]

Hoe kun je je nou niets bij een western game voorstellen? Je hebt toch wel eens een western film gekeken? Anders moet je toch echt eens 'The hateful Eight' en 'Once uppon a time in the west' gaan kijken :D
Of als je Netflix hebt, "Godless" is een prachtige miniserie. Zeker aan te raden.

Na het lezen van de previews kan ik niet anders concluderen dan dat het een hele, hele lange maand wordt....

• Sipio
  • Niet online
'Godless' was goed inderdaad, en het is inmiddels verwijderd maar ik vond 'Deadwood' ook heel mooi.

Qua films zijn er zoveel mooie te noemen maar als ik dan toch voor 1 moet kiezen is het voor mij 'The Good The Bad and the Ugly'

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ziet er allemaal zeer gaaf uit, lijkt dat de serie een grote stap maakt, vergelijkbaar met GTA 4 naar GTA 5, die laatste voelde veel completer en een stuk minder saai aan. Zo vond ik ook RDR1 op een gegeven moment vrij repetief worden, helemaal als je ervoor GTA5 had gespeeld.

Stiekem hoop ik nog dat dit spel naar de PC komt aangezien het dezelfde engine gebruikt als GTA 5 en dit een groot succes op de pc is!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Rdr1 is ook een stuk ouder dan gta5. Het main verhaal van GTA5 vond ik goed uitgewerkt. Was de eerste keer dat je met 3 verschillende hoofdpersonages speelde waarbij je je toch verbonden voelde met alle 3. Verse had de game ook sterke humor.

Qua side activiteiten was GTA5 minder sterk, leuk dat tennissen, golf spelen etc. maar het was compleet nutteloos en het voelde echt als een mini game in een andere game. En dat pakketjes ophalen met de mini duikboot was ook tergend. Qua side activiteiten vond ik GTA5 niet sterker dan RDR1. RDR1 moet het ook hebben van zijn hoofverhaal de zij activiteiten waren repetief, leuk om af en toe mensen in nood te helpen. En het jagen was nog wel aardig en enigsinds nuttig. Maat naast de mainquest waren alleen de wanted criminalen opsporen echt leuk om te doen.

Wat ik nu van RDR2 heb gezien en gehoord wordt dit wel echt Next level. De manier waarop je sidequests aangaat, hoe alles met elkaar verbonden is etc. Ik las bevoordeeld dat als je een winkelier doodschieten dat de winkel dan ook dicht gaat tot er een nieuwe winkelier is gevonden. Ik heb het idee dat je in RDR2 veel meer gaan nadenken over je acties omdat bijna alles een gevolg heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
De killcam schijnt meer bruut te zijn als je de bad guy speelt, nou ben ik eigenlijk meer van de good guy maar brute killcams ben ik niet vies van, keuzes >:)

Zou wel eens de eerste game kunnen zijn die ik meerdere keren doorspeel.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ja en met good guy karma schijn je meer een heroïsche killkam te krijgen :P

Als ik echt het idee hebt dat het aardig wat invloed heeft dan zou ik deze game ook wel eens 2x kunnen spelen. Ik begin in ieder geval met een good guy.

• Sipio
  • Niet online
Ik ook voornamelijk,.. maar als ze mijn paard pijn doen dan komen ze het te weten :P

Waar ik trouwens eerst dacht dat ik dat kamp wel een beetje links zou laten liggen denk ik nu juist het tegenovergestelde, lijkt een gezellige boel daar.

Het jagen schijnt ook vrij realistisch te zijn, kermende beesten als je ze niet goed raakt, ben al niet zo'n jager maar zal hier ongetwijfeld nodig zijn, best kans dat ik al het vlees gewoon koop cowboy mietje :+

• rejer
  • Laatst online: 13:31
Het zou leuk zijn dat een enemy niet dood zou gaan door in niet vitale delen te schieten. Ik vind het zo nep altijd dat je iemand drie keer in zijn hand schiet dat ie opeens dood valt.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Pre order voor standaard versie geannuleerd.

Ultimate Edition pre orderd. RDR 1 2x uitgespeeld dus het gaat zeker geen miskoop worden.

Weg

• Tom
  • Niet online

Tom

Chaoss schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:29:

Wat ik nu van RDR2 heb gezien en gehoord wordt dit wel echt Next level. De manier waarop je sidequests aangaat, hoe alles met elkaar verbonden is etc. Ik las bevoordeeld dat als je een winkelier doodschieten dat de winkel dan ook dicht gaat tot er een nieuwe winkelier is gevonden. Ik heb het idee dat je in RDR2 veel meer gaan nadenken over je acties omdat bijna alles een gevolg heeft.
Een ‘gewoon’ vervolg op RDR 1 met tof verhaal, hedendaagse graphics, gave sfeer en leuke missies had ik al top gevonden (en verwacht), maar wat je noemt: dat is wel echt gaaf! In veel artikelen die deze week uit zijn gekomen lees je over hoe de wereld echt leeft, de interacties en keuzes die zaken beinvloeden. Dat is behoorlijk vernieuwend, althans als het echt zo diepgaand en goed uitgewerkt is.
Veel recente games zien er prachtig uit en zijn vermakelijk, maar de laatste jaren is er weinig vernieuwing qua gameplay. Een Uncharted, Assassins Creed, etc. is elke keer mooier/uitgebreider, maar qua gameplay veelal hetzelfde. Het zou niet verkeerd zijn als Rockstar de lat eens hoger legt zodat anderen ook weer innoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop nog steeds op pc release.
Anders moet ik kiezen tussen PS4 of Xox one.

Heb geen pro of X. Dus ben bang dat ik op 30 frames dadelijk moet spelen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
De previews waren op een ps4 pro. Ook dat was op 30 fps, met framedrops... (wel 4k en hdr, dus misschien nog een 1080 versie met hogere framerates, maar daar is niks over bekend)

De pc versie zal wel komen, maar ik verwacht hem niet heel snel. Rockstar richt zich best nadrukkelijk op mensen die hem dan weer kopen. Dat gebeurt eerder als er wat met tijd tussen zit. Net als ze gedaan hebben bij GTA 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32
Trevor schreef op zondag 23 september 2018 @ 09:39:
De previews waren op een ps4 pro. Ook dat was op 30 fps, met framedrops... (wel 4k en hdr, dus misschien nog een 1080 versie met hogere framerates, maar daar is niks over bekend)

De pc versie zal wel komen, maar ik verwacht hem niet heel snel. Rockstar richt zich best nadrukkelijk op mensen die hem dan weer kopen. Dat gebeurt eerder als er wat met tijd tussen zit. Net als ze gedaan hebben bij GTA 5.
Dit keer wacht ik rustig af als hij toch naar PC komt dan ga ik daar voor. Ook al zou ik een console hebben dan waarschijnlijk 2de hands kopen voor een lagere prijs.

Daarnaast ook huiver hoe het Online gedeelte zal gaan. Boog met Dynamite vind ik niet erg of kogels van Magnesium. Maar als het daar buitenom oppressor variables krijgt ben ik weg. Kom dan met een Steampunk openworld game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 22:52
Ik had hem al gepreordered maar hoe meer ik lees, hoe meer zin ik krijg in het spel. De vorige vond ik ook super, heel verademend thema naast alle oorlogsspellen en dergelijke.
Hoop wel op wat meer variatie met de zijavonturen, na de 100e houd-de-dief reed ik meestal heel hard de andere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Ik lees hier steeds meer over mensen die 'm besteld hebben, zijn jullie niet 'bang' dat ie pas later in de middag komt? Mijn vrije dag is aangevraagd en ik ben van plan 's ochtends vroeg bij MediaMarkt/NedGame o.i.d. direct de game op te halen en als een speer terug naar huis te knallen om de hele dag te kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
MrAelon schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:47:
Ik lees hier steeds meer over mensen die 'm besteld hebben, zijn jullie niet 'bang' dat ie pas later in de middag komt? Mijn vrije dag is aangevraagd en ik ben van plan 's ochtends vroeg bij MediaMarkt/NedGame o.i.d. direct de game op te halen en als een speer terug naar huis te knallen om de hele dag te kunnen genieten.
Idem, al heb ik geen vrije dag aangevraagd. 😃Ook vaak genoeg meegemaakt dat het in een pakketje komt ipv envelop en je net zal zien dat er niemand thuis is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:38

ScreamGT

joejoe

Trevor schreef op zondag 23 september 2018 @ 09:39:

Ik zie zoveel mensen opperen dat deze versie wél naar de PC komt. Ook herinner ik mij dat dit bij RDR 1 ook wel even zou gebeuren. Guess what; mensen wachten daar nu nog steeds op.

Oftewel, ik ben bang dat je nog heel erg lang moet wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
rejer schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 16:00:
Het zou leuk zijn dat een enemy niet dood zou gaan door in niet vitale delen te schieten. Ik vind het zo nep altijd dat je iemand drie keer in zijn hand schiet dat ie opeens dood valt.
Dit zit al in RDR(1) dus verwacht dat het er in blijft, was voornamelijk erg handig bij het Bounty Hunting, 2 kogels in je been een een lasso om je nek :+
ScreamGT schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:59:
[...]

Ik zie zoveel mensen opperen dat deze versie wél naar de PC komt. Ook herinner ik mij dat dit bij RDR 1 ook wel even zou gebeuren. Guess what; mensen wachten daar nu nog steeds op.

Houd er wel rekening mee dat de consoles van toen een andere architectuur hadden dan de pc's. Die code porten kost waarschijnlijk gewoon te veel.

Dit is tegenwoordig een stuk minder erg en het porten gaat dan ook een stuk sneller.

[ Voor 40% gewijzigd door barriie op 24-09-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was je dat met GTA 5 ook van plan? Toen was de game op release namelijk overal uitverkocht.

Als je je hier dan toch druk om maakt, kan je de game beter gewoon digitaal aanschaffen. Dan kun je preloaden en hoef je ook niet meer op de installatie te wachten en kan je gelijk van 12 uur 's nachts aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ScreamGT schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:59:
[...]

Ze hebben gekeken of het kon. Maar de code was zo beroerd dat het nog slechter zou zijn dan de port van GTA 4. Daarom is hij er niet voor gekomen. Gezien het (voor de duidelijkheid, financiële) succes van de PC versie van GTA 5... ja hoor ik wil met iedereen die dat wil zo de weddenschap aangaan dat hij binnen 3 jaar op PC uitkomt. (Het ligt er denk ik een beetje aan wat Sony en Microsoft van plan zijn met de opvolgers van de huidige console. Als daar geen concrete plannen zijn die gedeeld worden met de gamemakers zal het een stuk sneller zijn zelfs. Waarschijnlijk een half tot anderhalf jaar na de huidige release. Als de volgende gen echter begin 2020 uitkomt en ze al bezig zijn daarvoor kan het best zo zijn dat ze besluiten het pas daarna te doen.) Maar ik denk niet dat een beslissing 8 jaar geleden op basis van code toen geschreven ook maar iets zegt over de huidige situatie.
Trouwens zijn er ook al wel wat leaks van mensen die mogelijk aan de PC versie werken. Alleen zijn zulke leaks altijd wat troebel en niet 100% te controleren.

En nee, ik ga er zelfs vanuit dat ik hem pas in de loop van de middag krijg. Vind het prima. Misschien dat ik wat Twitch ga kijken. De spoilers van het begin lijken me niet zo vervelend. Plus dat ik dan gewoon andere keuzes kan maken ;)

/edit: In 2011 zei RS al dat het niet zou gebeuren. : https://www.technobuffalo...ption-for-pc-isnt-viable/ En later hebben ze ergens (ik kan de uitspraak zo snel niet vinden) gezegd dat de reden was dat de code te lastig te porten was. Dat ze het hele spel eigenlijk omnieuw zouden moeten schrijven.

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-09-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
bram1984 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:15:
[...]

Was je dat met GTA 5 ook van plan? Toen was de game op release namelijk overal uitverkocht.

Als je je hier dan toch druk om maakt, kan je de game beter gewoon digitaal aanschaffen. Dan kun je preloaden en hoef je ook niet meer op de installatie te wachten en kan je gelijk van 12 uur 's nachts aan de gang.
GTA 5 destijds niet op release gekocht, geen ervaring mee dus. Ik heb de game het liefst fysiek maar mocht ie echt uitverkocht zijn bij de MediaMarkt, Nedgame en de GameMania dan ga ik 'm inderdaad dan alsnog digitaal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik werk op de vrijdag altijd maar 4 uurtjes, ik denk dat de lekkerste uurtjes ooit worden met de gedachte dat ik daarna de stad in kan gaan om de game op te pikken (ik denk dat de locale intertoys hier nog wel versies heeft, dat hoop ik toch).. Ik ga de week daarop wel een paar dagen verlof nemen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrAelon schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:06:
[...]

GTA 5 destijds niet op release gekocht, geen ervaring mee dus. Ik heb de game het liefst fysiek maar mocht ie echt uitverkocht zijn bij de MediaMarkt, Nedgame en de GameMania dan ga ik 'm inderdaad dan alsnog digitaal halen.
Dat is dus een risico bedoel ik. Kun je beter een pre-order plaatsen om 'm af te halen. ;)

En dan is je download pas klaar als het middag is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Bram, jij maakt mij bang :P

Mischien toch maar ff gewoon in de winkel preorderen, ga er echt vanuit dat er nog wel wat zijn maar als ik hem die vrijdag niet kan installeren dan flip ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:07:
Bram, jij maakt mij bang :P

Mischien toch maar ff gewoon in de winkel preorderen, ga er echt vanuit dat er nog wel wat zijn maar als ik hem die vrijdag niet kan installeren dan flip ik :+
Kleine moeite en je kan pas betalen in de winkel, als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 22:52
Misschien wordt een preorder wel een paar dagen eerder geleverd :+

En nee, ik ben toch aan het werk tot een uur of 18. Misschien ga ik wel eerst een heleboel YT filmpjes kijken om te zien wat anderen (verkeerd) doen. Kan ik daarna betere keuzes maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
bram1984 schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:32:
[...]

Dat is dus een risico bedoel ik. Kun je beter een pre-order plaatsen om 'm af te halen. ;)

En dan is je download pas klaar als het middag is. :P
Pre-order voor ophalen vind ik een goed idee, dat ga ik doen. En mag toch hopen dat ik die game, mocht het nodig zijn, sneller naar binnen kan trekken dan pas na het middag uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Klinkt misschien raar maar persoonlijk zou ik hem nu niet eens een paar dagen eerder willen hebben, zit er nu al zo lang op te wachten.. 26 oktober is gewoon DE dag.

Ik hoop wel dat anderen hem eerder hebben en hier ervaringen posten om mij lekker te maken :p

Ben naar van alles op zoek om maar wat te lezen over de game, gisteren nog maar eens The Good The Bad and The Ugly gekeken, ga voor release nog wel op zoek naar een aantal westerns.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Je kan al 3 dagen van te voren preloaden voor zover ik zie, dus dat is echt het makkelijkst denk ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:21
Dit is een van de zeldzame games die ik lekker digitaal ga kopen. Normaal altijd fysiek om daarna door te verkopen, maar zo'n epische game als dit blijf toch echt in mijn bezit.

Dus idd preloaden vanaf wanneer mogelijk, de 23e dus lees ik en dan los op de 26e. Man, wat kijk ik er naar uit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik kwam dit net tegen op de fb pagina van RDR2:
The diverse habitats and climates of Red Dead Redemption 2 are home to around 200 species of animals, birds and fish, all of which behave and respond to their environment in a unique way.
Met de plaatjes:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/42429462_10156693420485097_1378833580330844160_n.jpg?_nc_cat=1&oh=d5b53c315104abe1a5589e42c78dcf1d&oe=5C297634

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/42423105_10156693420565097_8261920165713674240_n.jpg?_nc_cat=1&oh=e31d0ef63cd37fb8512571fa94e14a78&oe=5C5B6FCE

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/42424666_10156693420615097_1795221378253717504_n.jpg?_nc_cat=1&oh=3d5ccc8a56d7cb10ca9a909021504524&oe=5C18FC14

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/42450971_10156693420675097_8011260325221367808_n.jpg?_nc_cat=1&oh=684b58b512c00886f20a515114f6b5c7&oe=5C168134

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Cool, ik hoop wel dat ze een goede manier gevonden hebben om ook in Online veel dieren te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:01
Als ik de lijst van hoe je jezelf moet onderhouden bekijk dan verbaast het mij dat urineren er niet tussen staat. Misschien willen ze niet vergeleken worden met Postal :+

Wel cool dat je hoeden van tegenstanders eraf kunt schieten. Iets wat Clint ook deed in The good, the bad and the ugly dus dat wordt nadoen.

En ik heb inmiddels mijn PS4 ingeruild voor een Pro, wil er optimaal van genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bij coolblue is ps4 versie al uitverkocht.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door dit soort dingen wil ik dus de guide!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat de game uitverkocht is ben ik niet zo bang voor, zelfs GTA5 kon ik destijds zo oppikken bij de Intertoys.

Als aanvulling op de 200 diersoorten:
There are 19 breeds of horse in Red Dead Redemption 2 from Appaloosas and Arabians to Shires to Mustangs, each of which handles differently with its own defined characteristics. Horses can be captured and broken out in the wild, purchased from stables or acquired by more underhanded means, of course.

Your horse is your constant companion, and you will rely on them just as heavily as on any of your fellow gang members so it is important to take good care of your animal. By keeping it groomed and well-fed, you will start to see improvements in stamina, performance and handling and it will become less skittish as the bond grows between you. With 59 different styles of coat, and a huge range of customizable tack, including saddles, horns, stirrups, spurs, you can create a horse that is truly your own, and develop a personal and unique relationship as you explore the world together.

Discover more at https://www.rockstargames...mption2/features/wildlife

[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 24-09-2018 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Sipio schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:31:
Ik heb nog maar 1 ding gelezen die ik zelf iets minder leuk vind,schijnt dat je paard dus dood kan
dat kan ik haast niet geloven , mensen (zoals ik) die ultimate heben gekocht krijgen ook een paard, lijkt me niet dat die dan dood kan gaan. en als ie al dood kan dan kunnen we vast zo een nieuwe krijgen bij 1 of andere stal.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:54
Wat ik me voor kan stellen is dat je dan inderdaad dat ras wel weer kan krijgen maar dat je opnieuw moet beginnen met de stamina en band met je paard op te bouwen
Dat zou, op basis van alle info die ik nu gelezen heb, best wel logisch zijn.

Dus als je eenmaal een heleboel energie en tijd in je paardje gestoken hebt, er misschien toch maar een beetje zuinig op zijn? :-)
Pagina: 1 ... 4 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor RDR 2 Online is een apart topic: [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2 Online

PC topic: [PC] Red Dead Remption 2

- Geen platform vs. platform discussie.
- Plaats spoilers tussen tags!

Tip: het instellen van een standaard load-out als je van je paard stapt: poor Leno in "[PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2"

Tip: als je problemen hebt met de controls er valt e.e.a te tweaken in de settings.