• Weirdoojp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-06 16:55
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

  • Jeroenvis
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:59
turambar schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 19:53:
[...]

Mooi pakket!

Ik begrijp alleen de reistijd 1,5 uur OV in combinatie met een flinke mobiliteitsvergoeding niet. Komt dat dan bij het bruto loon?
Excuus voor de late reactie. Dat klopt inderdaad, het is feitelijk extra bruto loon.

  • TheHoarder
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 26-06 23:00
Ook een stapje gemaakt. In 2023 was ik niet helemaal zeker of ik in de IT wilde blijven, mede door een veel te lage werkdruk en te weinig uitdaging. Gelukkig is het gras aan de overkant soms echt groener. ;)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

  • fluxy
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 20-06 01:56
fluxy schreef op zondag 14 september 2025 @ 20:41:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: Net Net een beetje meer over de 40
• Opleiding: HBO
• Werkervaring: 20 jaar
• (Woon) Locatie: Londen

2. Wat doe je:
• Functie: Software Developer (senior/lead)
• Werkgever/branche: Financiele Industrie / Aandelenhandel
• (Werk) Locatie(s): Londen
• Aantal vakantiedagen: Kan me het precieze aantal niet herinneren, maar standaard voor Engeland.
• Gewerkte uren/week: Gemiddeld tussen de 40 en 45 uur, heel af en toe meer als het nodig is.
• Reistijd: Anderhalf uur, maar doe ik zelden
• Thuiswerken: Bijna altijd, rond de 1-2 keer per maand in office.
• Werkdruk: Elk jaar groter, hoge stress op het moment, maar nooit zorgen dat ik mijn baan verlies, ik ben goed gewaardeerd bij mijn collegas.

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): ~€17,000
• Vakantiegeld: -
• Bonus, toeslagen, etc: ~€100,000 €200,000 dit kwartaal, varieert, gaat alleen maar omhoog elk kwartaal.
• Dertiende/veertiende maand: -
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): rond de €600,000 €1,000,000 dit jaar

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: standaard voor Engeland, weet niet precies hoeveel maar in de order van een paar honderd pond per maand
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: Prive pensioen
• Mobiliteit per jaar: -
• Overige: Ik vlieg een paar keer per jaar business class naar grote steden in de VS en Azie. Een beetje minder gevlogen het afgelopen jaar en dat vind ik ook niet zo erg. Wel nog jaarlijks een team retreat ergens op een mooie locatie.
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €600,000 €1,000,000
Geupdate met mijn laatste info. Het gaat lekker.

  • SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-06 08:59
Asitis schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:04:
[...]

Haha ik dacht dat ik die 10 jaar in ieder geval nog even vol zou maken, die laatste paar maanden is dan ook het punt niet. Wie weet hou ik er nog een horloge aan over ;)

Maar goed om te horen hoe jullie er over denken. Ik schommel ook steeds op dat randje van "het is best oke maar het voelt wat mager". Denk idd als ze het vakantiegeld er bovenop zouden doen dat het prima was, maar het feit dat vakantiegeld altijd is gebruikt om je maandelijks salaris 'te augmenteren' voelt nog steeds een beetje cru voor een tent die inmiddels miljoenen draait.
Ik zou je vooral niet gek laten praten hier, maar bekijk het volledige plaatje en wat jouw drijfveren zijn. Merk dat in dit topic dat salaris hoogtij viert, wat ook wel logisch is want dit topic gaat over salaris. Maar er zijn veel meer drijfveren waardoor je bij werkgever kan/wil werken. Bij mij zijn bijv. flexibel thuiswerken/ook reis afstand minimaal. Werk nu 5 minuten lopen van mn werk, en werk maar 1x per week thuis, en de werkdruk is laag. Dus toen m'n zoon was geboren kon ik daar volledig bij betrokken zijn. Nu kunnen drijfveren weer veranderen, maar wel belangrijk om volledige plaatje te bkijken en niet enkel zou ik meer kunnen verdienen, tenzij dat natuurlijk je drijfveer is, dat kan ook.

  • ZodexNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-06 10:34
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

  • Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-06 13:09
fluxy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 21:07:
[...]

Geupdate met mijn laatste info. Het gaat lekker.
Allereerst: _/-\o_

Het is sowieso een prachtig salaris. Ongetwijfeld zal er een groot verschil zitten tussen het niveau van Londen en NL, maar dan nog.

Maar hoe kom je als 'Software Developer (senior/lead)' aan een bonus van 4x je salaris erbij in een kwartaal? Is dat een winstuitkering die gelijkmatig verdeeld wordt over de medewerkers (dan: holy shit wat wordt daar veel winst gemaakt!) of heeft het te maken met doelen/targets die jij zelf moet behalen? Hoe vertalen jouw doelen zich dan tot concrete/directe winst voor het bedrijf?

'branche: Financiele Industrie / Aandelenhandel' geeft misschien al wel een hint dat er gewoon schofterig veel geld verdiend wordt :X

  • Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-06 10:29
Dirtbiter schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 09:49:
[...]

Allereerst: _/-\o_

Het is sowieso een prachtig salaris. Ongetwijfeld zal er een groot verschil zitten tussen het niveau van Londen en NL, maar dan nog.

Maar hoe kom je als 'Software Developer (senior/lead)' aan een bonus van 4x je salaris erbij in een kwartaal? Is dat een winstuitkering die gelijkmatig verdeeld wordt over de medewerkers (dan: holy shit wat wordt daar veel winst gemaakt!) of heeft het te maken met doelen/targets die jij zelf moet behalen? Hoe vertalen jouw doelen zich dan tot concrete/directe winst voor het bedrijf?

'branche: Financiele Industrie / Aandelenhandel' geeft misschien al wel een hint dat er gewoon schofterig veel geld verdiend wordt :X
Vermoed iets als high frequency trader (optiver type). Dat is puur algoritme en valt onder de classificatie en jouw laatste opmerking ;)

  • fluxy
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 20-06 01:56
Dirtbiter schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 09:49:
[...]

Allereerst: _/-\o_

Het is sowieso een prachtig salaris. Ongetwijfeld zal er een groot verschil zitten tussen het niveau van Londen en NL, maar dan nog.

Maar hoe kom je als 'Software Developer (senior/lead)' aan een bonus van 4x je salaris erbij in een kwartaal? Is dat een winstuitkering die gelijkmatig verdeeld wordt over de medewerkers (dan: holy shit wat wordt daar veel winst gemaakt!) of heeft het te maken met doelen/targets die jij zelf moet behalen? Hoe vertalen jouw doelen zich dan tot concrete/directe winst voor het bedrijf?

'branche: Financiele Industrie / Aandelenhandel' geeft misschien al wel een hint dat er gewoon schofterig veel geld verdiend wordt :X
"schofterig veel geld" dat klopt wel ja. Ik ben zelf geen trader, maar bouw gerelateerde interne applicaties. Van mijn bonus is niks gegarandeerd, als ik het goed doe in een kwartaal (bijvoorbeeld een app bouwen die inzicht geeft op hoe we winst maken of hoe we geld kunnen besparen die door een heleboel mensen in het bedrijf gebruikt wordt, of gewoon goede software infrastructuur uitbouwen die door veel mensen gebruikt wordt) krijg ik meer uitbetaald, anders minder. En als het bedrijf veel winst maakt dat kwartaal komt er nog een (grote) hoeveelheid bovenop. Ondanks dat ben ik zeker niet een grootverdiener in mijn bedrijf, denk dat ik ongeveer in het midden zit, of zelfs aan de lage kant als je het wereldwijd bekijkt. De quants verdienen een percentage van wat hun algoritme aan winst maakt, en die brengen echt vies veel geld binnen elk kwartaal.

  • wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Overigens betalen dergelijke partijen ook in Nederland erg hoge bonussen. Minder dan Londen, Chicago en met name New York, maar alsnog zijn het flinke bedragen. Meerdere malen je vaste jaarsalaris, zeg maar. Er even van uitgaande dat je je targets haalt en dat het bedrijf winst maakt. ;)

Mocht je geïnteresseerd zijn in deze sector in Nederland, deze site heeft volgens mij wel een redelijk compleet vacature-overzicht: https://amsterdamtradingjobs.com/.

  • Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-06 14:30
Bonussen in Nederland zijn over het algemeen aan banden gelegd. Binnen de financiele sector elders (NY, Londen, Tokyo) zijn de packages veel meer gerelateerd aan financiele targets. Doe je het goed dan zijn bonussen fantastisch. Doe je het niet goed dan kan je bonus erg laag zijn.
Met name bij Investment Banks, Private Equity firms etc zijn packages heel erg nauw verbonden aan financiele targets.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor


  • pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Chief schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 03:34:
Bonussen in Nederland zijn over het algemeen aan banden gelegd. Binnen de financiele sector elders (NY, Londen, Tokyo) zijn de packages veel meer gerelateerd aan financiele targets. Doe je het goed dan zijn bonussen fantastisch. Doe je het niet goed dan kan je bonus erg laag zijn.
Met name bij Investment Banks, Private Equity firms etc zijn packages heel erg nauw verbonden aan financiele targets.
Alsnog mag de bonus voor "identified staff" (zware/risicovolle banen in de sector, beurstijger zijn valt daar zeker onder) 100% van het jaarsalaris maximaal zijn. Maar we dwalen af.

  • Garrettvr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 09:12
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 32
• Opleiding: HBO ICT Business IT & Management
• Werkervaring: 9 jaar
• (Woon) Locatie: Drenthe

2. Wat doe je:
• Functie: ICT Coördinator
• Werkgever/branche: Verzekeringen
• (Werk) Locatie(s): Drenthe
• Aantal vakantiedagen: 25
• Gewerkte uren/week: 36
• Reistijd: 35
• Thuiswerken: Ja 50/50
• Werkdruk: Middel/laag

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): +- €5600
• Vakantiegeld: €5400
• Bonus, toeslagen, etc: €0
• Dertiende/veertiende maand: €5600
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €78.200

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: € 10.000
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: -
• Mobiliteit per jaar: € km vergoeding
• Overige: -
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 88200

Ben goed op mijn plek, leuke stappen gemaakt afgelopen jaar en voor nu ook tevreden over het salaris :)

[ Voor 4% gewijzigd door Garrettvr op 17-06-2026 15:24 ]

Groetjes van G


  • dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-06 22:26

dbzfan

Nee.

• Leeftijd: 36 > 38
• Opleiding: Msc
• Werkervaring: 14 jaar
• (Woon) Locatie: Brabant

2. Wat doe je:
• Functie: Verpleegkundig Specialist
• Werkgever/branche: Huisartsenzorg
• (Werk) Locatie(s): Midden-Brabant
• Aantal vakantiedagen: 27
• Gewerkte uren/week: 38 uur
• Reistijd: 25 minuten
• Thuiswerken: nee
• Werkdruk: gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 5630 > 6275
• Vakantiegeld: 8 procent
• Bonus, toeslagen, etc: -
• Dertiende/veertiende maand: Volledige 13e maand
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 78820 > 87850

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: geen idee
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: PFZW
• Mobiliteit per jaar: Volgens mij 23 cent per km
• Overige:
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): -

  • Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-06 14:30
pagani schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:39:
[...]

Alsnog mag de bonus voor "identified staff" (zware/risicovolle banen in de sector, beurstijger zijn valt daar zeker onder) 100% van het jaarsalaris maximaal zijn. Maar we dwalen af.
Is dat de regel in Nederland? In andere landen kunnen bonussen nl oplopen tot multilpes van basis jaarsalaris.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor


  • signific4nt
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 26-06 13:55
Update: En we zijn weer 2 jaar verder (grappig dat m'n 1e post afkomstig was uit 2019, maar here we are) :)
signific4nt schreef op maandag 30 september 2024 @ 16:17:


Update: Jaartje ouder. Zo'n 1.5 jaar bij mijn voormalige werkgever gewerkt met name Terraform & Azure (dank voor je pro tip @The Eagle :) )

Merkte voornamelijk dat ik werd weggepest (rechten ontnomen, werkzaamheden afgepakt, etc.) en merkte dat het solliciteren lastiger is geworden dan normaal. Werkte voorheen altijd via detachering/consultancy maar zij willen mij tegenwoordig niet wegens gebrek aan Cloud werkervaring van 1.5 - 2 jaar die ik heb. Qua certificeringen en 4 jaar Netwerk Engineer werkervaring kijken ze helemaal niet meer waardoor men mij ziet als een junior jammer genoeg. :(

En er wordt flink geconcureerd met elkaar qua Cloud vacatures merk ik..

Soms ook het geval dat ze mijn maandsalaris te hoog vinden t.o.v. de andere collega's (terwijl afgestudeerde master-studenten 3.5 - 4k+ bruto per maand kunnen vragen).

Anyway, vanaf morgen begin ik met m'n eerste interne dienstverband i.p.v. detachering/consultancy uurtje-factuurtje.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 13% gewijzigd door signific4nt op 20-06-2026 00:35 ]


  • eppo16
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 15:14
De afgelopen jaren een mooie groei doorgemaakt. Tevreden met de werkplek en het salaris.
Zou ik elders meer kunnen verdienen?

2021
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 30
• Opleiding: ICT Beheerder (MBO) Niv 3, MDM, ITIL V3, MCSA Win 7, Windows 8, MOS 2010
• Werkervaring: 7 jaar (IT)
• (Woon) Locatie: Flevoland

2. Wat doe je:
• Functie: Servicedesk Medewerker (senior)
• Werkgever/branche: Rijksoverheid
• (Werk) Locatie(s): Utrecht en Groningen
• Aantal vakantiedagen*: 144 wettelijk en 22 bovenwettelijke uren op basis van 36 uur
• Gewerkte uren/week*: 36 uur p.w
• Reistijd**: 60 min Utrecht, 75 min Groningen
• Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €3250
• Vakantiegeld: 8% - €3150
• Bonus, toeslagen, etc: €0
• Dertiende/veertiende maand: 8,33% - €3230 (IKB)
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €45.300

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden: Forse km vergoeding (standplaats €0,19) per km), overige locaties €0,37 per km.

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg -
• Type pensioenregeling / pensioenfonds -
• Mobiliteit per jaar: -
• Overige: Op jaar basis €5000,00 studie/certificatie
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): -

Recent (december 2020) promotie gemaakt naar Senior. Op basis van schaal/trede kan ik nog 3 jaar groeien. Pensioen gedeelte niet ingevuld.

Is bovenstaand reëel?

Mijn wens is om door te groeien richting het management, een team aansturen en/of coördinerende rol. Hierin ben ik nog zoekende welke richting het definitief wordt.

2026
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 35
• Opleiding: ICT Beheerder (MBO) Niv 3, MDM, ITIL V3, MCSA Win 7, Windows 8, MOS 2010, Win 10/W11. Bezig met Itil V4 en Agile.
• Werkervaring: 12 jaar (IT)
• (Woon) Locatie: Flevoland

2. Wat doe je:
• Functie: Servicedesk ICT Coordinator
• Werkgever/branche: Rijksoverheid
• (Werk) Locatie(s): Utrecht
• Aantal vakantiedagen*: 144 wettelijk en 60 bovenwettelijke uren op basis van 36 uur
• Gewerkte uren/week*: 38 uur p.w
• Reistijd**: 60 min Utrecht
• Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €5080
• Vakantiegeld: 8% - €4876
• Bonus, toeslagen, etc: €0
• Dertiende/veertiende maand: 8,33% - €5059
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €71.120

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden: Forse km vergoeding (standplaats €0,25) per km)

• Bijdrage werkgever in pensioeninleg -
• Type pensioenregeling / pensioenfonds -
• Mobiliteit per jaar: -
• Overige: Op jaar basis €5000,00 studie/certificatie
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): -

  • Garrettvr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 09:12
Garrettvr schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 15:22:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 32
• Opleiding: HBO ICT Business IT & Management
• Werkervaring: 9 jaar
• (Woon) Locatie: Drenthe

2. Wat doe je:
• Functie: ICT Coördinator
• Werkgever/branche: Verzekeringen
• (Werk) Locatie(s): Drenthe
• Aantal vakantiedagen: 25
• Gewerkte uren/week: 36
• Reistijd: 35
• Thuiswerken: Ja 50/50
• Werkdruk: Middel/laag

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): +- €5600
• Vakantiegeld: €5400
• Bonus, toeslagen, etc: €0
• Dertiende/veertiende maand: €5600
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €78.200

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: € 10.000
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: -
• Mobiliteit per jaar: € km vergoeding
• Overige: -
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 88200

Ben goed op mijn plek, leuke stappen gemaakt afgelopen jaar en voor nu ook tevreden over het salaris :)
Gisteren gelezen dat de er een nieuw CAO voorstel ligt op basis van het laatste gesprek tussen partijen.
per 1-7 1,5% er bij
per 1-1-2027 2,5% er bij
per 1-1-2028 verwacht ik 1 trede omhoog te gaan, einde van mijn schaal. €200,- bruto er bij.

Vooruitzicht is per 1-1-2027 rond de €6000,- bruto te zitten als maandloon. :D

Groetjes van G


  • Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:38

Stufferdt

doet ook maar wat.

Ruime overweging, PhD, Archimate of CISSP. Wil je die verder toelichten? Concrete lijntjes naar een PhD?

Impact op alles is bij de opties nogal anders. CISSP is nou ook weer niet het veelkoppige ontembare monster dat ze er soms graag van maken. En zou het nog even heroverwegen als CCSP 5x niet gelukt is. Wellicht is de manier van vragen (waar al hele fora over zijn volgeschreven...) gewoonweg niet je ding.

Edit: verder een net pakket lijkt me.

[ Voor 5% gewijzigd door Stufferdt op 23-06-2026 17:20 ]

😀😀😀


  • Sylvester7
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-06 13:20
snip: niet reageren kan ook hè

[ Voor 93% gewijzigd door We Are Borg op 25-06-2026 14:42 ]


  • Chest3r
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-06 14:31
Promotie gemaakt :)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

  • stinno
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 15:19
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 2% gewijzigd door stinno op 25-06-2026 15:15 . Reden: verduidelijkt dat totaal exclusief rsu's is ]


  • Garrettvr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06 09:12
Je hebt jouw totaal package verkeerd berekend. Dit is het totaal (12 maanden loon + bonus + andere zaken etc)....

Groetjes van G


  • stinno
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 15:19
Garrettvr schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 15:10:
[...]

Je hebt jouw totaal package verkeerd berekend. Dit is het totaal (12 maanden loon + bonus + andere zaken etc)....
Excuus, aangepast!

  • Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:03
Voor een starter een riante start, zeker een traineeship waar je vaak een dag mag besteden aan persoonlijke ontwikkeling en varierende opdrachten hebt. Wens je veel plezier, dat het werk leuk is is het belangrijkste ;).

  • SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-06 08:59
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 37
• Opleiding: HBO Associate degree
• Werkervaring: 13 jaar
• (Woon) Locatie: Leeuwarden

2. Wat doe je:
• Functie: Proces Analist
• Werkgever/branche:  Telecom
• (Werk) Locatie(s): Leeuwarden
• Aantal vakantiedagen: 20
• Gewerkte uren/week: 40
• Reistijd: 5 min
• Thuiswerken: 1 dag op kantoor 4 thuis
• Werkdruk: laag

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €5058,50
• Vakantiegeld: zit in salaris
• Bonus, toeslagen, etc: afhankelijk van resultaten, maar tot nu toe altijd rond het maand salaris geweest
• Dertiende/veertiende maand: €0
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €65.760,50

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: €7037,40
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: ABP 18,97% (vanuit werkgever)
• Mobiliteit per jaar: OV 1e klas, ook prive (8305,32)
• Overige: 300 thuiswerk vergoeding
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €81403,22

 Na heel lang meelezen ook eens tijd om mijn pakket te delen, ben er zelf heel tevreden mee. Ik reken zelf zaken zoals OV business card niet mee, want ik reis zelf zo zelden met de trein prive dat het voor mij zeker geen 8305,32 waard is en het is 5 minuten fietsen naar het werk. Maar dit was de prijs van de NS businesscard 1e klas + ICE

  • Sylvester7
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-06 13:20
signific4nt schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 00:06:
Update: En we zijn weer 2 jaar verder (grappig dat m'n 1e post afkomstig was uit 2019, maar here we are) :)


[...]


***members only***

Veel succes me(r)t de NFI.
Pagina: 1 ... 221 222 Laatste

Let op:
De TS is geüpdatet: voor het posten van lijstjes graag het nieuwe format gebruiken.

Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.

Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.

Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussiëren Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif. Verplaatst dan de discussie naar Algemeen arbeidsmarkt topic
Idem bij gebruik van ~~~~~~~~~~~~~~~[offtopic] tags.

Uiteraard is hier ook het verbod op werving (in de breedste zin van het woord) van toepassing.

Laatste puntje:
Kloon-accounts zijn niet toegestaan. Meen je dat je een reden hebt waarom deze regel niet voor jou zou hoeven gelden, neem dan vooraf contact op met een moderator, dan kunnen we kijken wat we kunnen doen.