Interessante combi. Zelf heb ik :Verwijderd schreef op Thursday 23 May 2019 @ 10:02:
Inmiddels gebruik ik de volgende combinatie.
-Bunq Free voor alle NL vaste lasten en toeslagen (en deel inkomen)
-N26 (Black) voor alle betalingen met pas. Ook stort ik een deel van het inkomen hier want met Bunq weet je het nooit(zoals wellicht sommige weten is mijn rekening zonder pardon geblokkeerd/gesloten geweest) Vanwege de aankoopverzekering gebruik ik hem steeds meer. In Hotels werkt ie ook
- Transferwise account voor internationale (non EU) transfers daar waar N26 niet alle valutas ondersteunt en bij Bunq je Premium moet hebben.
- Amex/ICS voor de CC betalingen waar N26 eventueel niet zou worden geaccepteerd
Revolut heb ik nog maar gebruik ik niet meer omdat het geen volledige bank is en prepaid kaarten levert die nog slechter worden geaccepteerd dan debit kaarten zoals N26.
Wat ik nu wel mis is de mogelijkheid om te storten(wat ik 1-2x per jaar nodig heb). En GWK rekent er aardig hoge prijzen voor. Ik zou hiervoor ABN/ING/Rabo/SNS overwegen, waarmee ik dan ook Bunq zou vervangen.(Stiekem hoop ik dat Bunq/MoneYou dit ook gaan bieden, maar verwacht het niet)
Verder heb ik Knab ook maar opgezegd wegens gebrek aan innovatie en niet het geld waard is (vind ik). Hoewel de Klantenservice aangenaam is en misschien wel een van de beste in het bankwezen past het product niet meer bij me.
Ben benieuwd of er meer leden zijn die soortgelijke combi’s hebben
- bunq Premium voor alle vaste lasten, uitgaven en dagelijks betalingsverkeer
- SNS voor hypotheek en inkomen (dat laatste wordt na aftrek hypotheek doorgestort naar bunq)
- ICS voor CC betalingen waarbij de bunq passen niet worden geaccepteerd
N26 en Revolut heb ik wel, maar gebruik ik verder nooit.
Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app