Ah kijk interessant! Die had ik gemist. Mij wordt nu ook gelijk een stuk duidelijker hoe beta testen dus gaat.Dennisweb schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 20:06:
[...]
Maar in de config-beta zijn beide landen wel te vinden!
https://smp-device-conten...egion/v2/config-beta.json
Dat gezegd hebbende, heb ik meteen even een scriptje gemaakt met behulp van Pushover en bovenstaande link om me een push-notificatie te sturen als Nederland er ook tussen komt te staan.
Als Apple Pay nu opeens overal lanceert denk ik dat wij het vóór WWDC ook wel zullen hebben.
Geen idee. Dat is speculeren. Maar de negatieve ik beseft dat alles erg traag in Nederland gaat. Misschien in juli?Vinnienerd schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 23:56:
Als Apple Pay nu opeens overal lanceert denk ik dat wij het vóór WWDC ook wel zullen hebben.
Sinds gisteren ook maar via de bunq (Italië woonplaats “hack” ) apple pay geactiveerd. Direct al een paar keer kunnen gebruiken via mijn Apple watch. Werkt fantastisch eerlijk gezegd.
Voornamelijk omdat ik overdag tijdens werk mijn beurs nooit bij me heb. (Ligt altijd in mijn auto). Mocht ik ergens moeten betalen dan kan dat tenminste zonder eerst mijn beurs uit de auto te moeten halen.
Voornamelijk omdat ik overdag tijdens werk mijn beurs nooit bij me heb. (Ligt altijd in mijn auto). Mocht ik ergens moeten betalen dan kan dat tenminste zonder eerst mijn beurs uit de auto te moeten halen.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Geen Apple Pay beschikbaar na het onderhoud van ING afgelopen nacht
Nee, duh! Ik verwacht dat ‘binnenkort beschikbaar’ betekent: tegen of zelfs na de zomer. Het heeft in Nederland voor het gevoel al 84 jaar geduurd totdat Apple Pay aangekondigd werd. Dan kan die paar maanden er ook nog wel bij.Mglange schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:48:
Geen Apple Pay beschikbaar na het onderhoud van ING afgelopen nacht
Verwijderd
Precies. Uiterlijk eind augustus is het er eindelijkDennisweb schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:44:
[...]
Nee, duh! Ik verwacht dat ‘binnenkort beschikbaar’ betekent: tegen of zelfs na de zomer. Het heeft in Nederland voor het gevoel al 84 jaar geduurd totdat Apple Pay aangekondigd werd. Dan kan die paar maanden er ook nog wel bij.
Denk dat Apple Pay vanaf/rond/na de WWDC in NL beschikbaar wordt.
Dat zijn de mogelijkhedenQueenfanmichel schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:25:
Denk dat Apple Pay vanaf/rond/na de WWDC in NL beschikbaar wordt.
Waarschijnlijk ergens tussen morgen en Sint Juttemis.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Het werkt al middels een simpele workaround!
https://twitter.com/diotav/status/1127941863799967747
Nou, test het en leg uit
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Verwijderd
Loldiotav schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:37:
Revolutionair nieuw inzicht! Dat dat de afgelopen pagina’s nog niet 20 keer voorbij gekomen is.... (en net zo vaak debunked is)CarolV schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:04:
Apple Pay,heel leuk maar is gewoon contactloos betalen wat we nu al doen met de pinpas maar dan met je foon;) will see if I use it or not;)
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Neeeeeeee!! Ik had er echt veel meer van verwachtCarolV schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:04:
Apple Pay,heel leuk maar is gewoon contactloos betalen wat we nu al doen met de pinpas maar dan met je foon;) will see if I use it or not;)
©2004
Verwijderd
https://www.onemorething.nl/2019/05/apple-pay-nfc-tags/
Dit is behoorlijk interessant. Wordt de NFC deels opengezet. Waarschijnlijk enkel vanaf de iPhone 7. Want de 6 en de 6S kunnen namelijk niets uitlezen als je een NFC-app download.
Dit is behoorlijk interessant. Wordt de NFC deels opengezet. Waarschijnlijk enkel vanaf de iPhone 7. Want de 6 en de 6S kunnen namelijk niets uitlezen als je een NFC-app download.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2019 11:42 ]
Je kan voortaan beter gebruik maken van België ipv Italië. Dan blijft de terminal tenminste NL tegen je babbelen.TheKerremenke schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:43:
Sinds gisteren ook maar via de bunq (Italië woonplaats “hack” ) apple pay geactiveerd. Direct al een paar keer kunnen gebruiken via mijn Apple watch. Werkt fantastisch eerlijk gezegd.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Thanks!diotav schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:37:
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Wat had jij er van verwacht dan?harm12nl schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:51:
[...]
Neeeeeeee!! Ik had er echt veel meer van verwachtIs dit mij even een eyeopener
![]()
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
[/sarcasmemodus] ik dacht eerlijk gezegd dat dat wel heel duidelijk was
©2004
Verwijderd
Monese Apple pay truc inmiddels werkend gekregen. Heel makkelijk. Toch Apple Pay Mastercard zolang ING er nog niet is een tussenoplossing

Net al eerste betaling in lokale supermarkt gedaan met mastercard apple pay, werkt goed.
Levering van Monese kaart was 6 werkdagen, goed te doen dus!

Net al eerste betaling in lokale supermarkt gedaan met mastercard apple pay, werkt goed.
Levering van Monese kaart was 6 werkdagen, goed te doen dus!
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2019 21:07 ]
Ja mensen tis gewoon betalen met je iphone met android ist googlepay en iphonne applepay;)
Thats all folks;)
Maar hey kan het installeren tegen die tijd;)
Thats all folks;)
Maar hey kan het installeren tegen die tijd;)
Raar. In de zoekresultaten op de ING site staat Apple Pay wel, maar de linkjes die ze zelf op social media plaatsen werken niet meer. Ik heb het nagevraagd en kreeg een voorgekauwd antwoord dat ze op die linkjes meer info zouden delen.
Heb aangegeven dat die linkjes nu dus stuk zijn. Webcaredame gaat navraag doen. Het blijft vreemd. Ik zie verder nog geen aanwijzingen dat AP met ING aanstaande is. Of Nederland moet vanochtend opeens uit de lucht komen vallen.
Heb aangegeven dat die linkjes nu dus stuk zijn. Webcaredame gaat navraag doen. Het blijft vreemd. Ik zie verder nog geen aanwijzingen dat AP met ING aanstaande is. Of Nederland moet vanochtend opeens uit de lucht komen vallen.
Gewoon geduld hebben.Dennisweb schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 01:01:
Raar. In de zoekresultaten op de ING site staat Apple Pay wel, maar de linkjes die ze zelf op social media plaatsen werken niet meer. Ik heb het nagevraagd en kreeg een voorgekauwd antwoord dat ze op die linkjes meer info zouden delen.
Ahhh ik dacht dat iemand gewoon willekeurig dit topic de naam Apple Pay had meegegeven, maar nu valt alles op zijn plaats.CarolV schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:51:
Ja mensen tis gewoon betalen met je iphone met android ist googlepay en iphonne applepay;)
[ Voor 14% gewijzigd door WhatsappHack op 15-05-2019 02:25 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
[Twitter: https://twitter.com/MEHA411/status/1128306244094132224]Dennisweb schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 01:01:
Ik kreeg net een reactie dat het om een fout ging. “We hebben echt nog geen nieuws!” Volgens mij wordt dit nog heel lang wachten.

Ik zet in dat we het met 2 week hebben. sowieso nog net voor de vakantie.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Joh, straks is het er en ben je er al snel aan gewend. Ik gebruik het al dagelijks sinds 2017, maar zo bijzonder vind ik het niet meer. In het begin vind je het geweldig, maar het wordt al snel normaal.Dennisweb schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:49:
[...]
Ik kreeg net een reactie dat het om een fout ging. “We hebben echt nog geen nieuws!” Volgens mij wordt dit nog heel lang wachten.
Dat is juist goed als het al snel normaal wordtMelvinW schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:10:
[...]
Joh, straks is het er en ben je er al snel aan gewend. Ik gebruik het al dagelijks sinds 2017, maar zo bijzonder vind ik het niet meer. In het begin vind je het geweldig, maar het wordt al snel normaal.
Tja, hetzelfde kan je zeggen over een koelkast in huis. Toch ben jij niet blij als ik die bij je weghaal...MelvinW schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:10:
[...]
Joh, straks is het er en ben je er al snel aan gewend. Ik gebruik het al dagelijks sinds 2017, maar zo bijzonder vind ik het niet meer. In het begin vind je het geweldig, maar het wordt al snel normaal.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
*snip* offtopic
[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 15-05-2019 22:11 ]
Ja uiteindelijk is het gewoon betalen voor spullen. Heel fijn betalen voor spullen maar nog steeds betalenMelvinW schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:10:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nederland staat in de Apple Pay config-beta sinds 10 minuten. Introductie is aanstaande.
[ Voor 29% gewijzigd door Dennisweb op 16-05-2019 15:42 ]
Weet iemand hoelang het normaal duurt van verschijnen in de config-beta tot daadwerkelijke introductie?Dennisweb schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 15:37:
Nederland staat in de Apple Pay config-beta sinds 10 minuten. Introductie is aanstaande.
Vanaf morgen beschikbaar.Dennisweb schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 15:37:

EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dat durf ik niet te voorspellen. Hongarije en Luxemburg staan ook al een week in de config-beta. Opvallend is dat die landen direct onder IJsland staan. Daarom denk ik dat Hongarije, Luxemburg en Nederland binnen zeer afzienbare tijd Apple Pay geactiveerd krijgen.
Zoals al eerder gezegd: Apple Pay krijgt in Nederland (voorlopig) alleen maestro-ondersteuning. Ik ga ervan uit dat er virtuele kaarten door ING worden uitgegeven en je dus geen fysieke kaarten hoeft om te ruilen als je VPay hebt. Al is dat meer een gevoel..
[ Voor 24% gewijzigd door Dennisweb op 16-05-2019 16:08 ]
ING brengt niet veel naar buiten over een datum. Is Apple hierin leidend of ING?
Ik denk dat ING hun app al hebben voorbereid onder water, en Apple is degene die de schakelaar over moet zetten. (Zonder die schakelaar aan Apple's kant, kan je geen pas toevoegen in de Wallet van je iPhone.)jamiednb schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:09:
ING brengt niet veel naar buiten over een datum. Is Apple hierin leidend of ING?
Worden betalingen van Appel Pay direct van je rekening afgeschreven? Dus 1:1 zoals met een bankpas?
Of verzameld en in 1x afgeschreven zoals bij een creditcard?
Nee, in 1 keer, 1:1. Het werkt net als je Maestro PIN pas. Je pas geeft een pasnummer, een onder water CVC code etc aan de terminal, de terminal schrijft dit af. Apple Pay doet in feite exact hetzelfde als je pasjes. Daardoor kan je ook gewoon met AW betalen zonder telefoon in de buurt, omdat die pas data hard in je AW wordt opgeslagen.readytoflow schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:14:
Worden betalingen van Appel Pay direct van je rekening afgeschreven? Dus 1:1 zoals met een bankpas?
Verwijderd
Dus binnen maandje is het zover alDennisweb schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 15:37:
Goed nieuws
thx! ik vermoedde dat al. Maar was wat in verwarring door wat tegenstrijdige berichten.
Zit al even bij ING. doe er niet veel mee. Ga strak alles wat overblijft na de vaste lasten overboeken op ING voor dagelijkse betalingen.
Ideaal voor m'n vrouw. Die is elk jaar wel d'r bankpas kwijt.
Zit al even bij ING. doe er niet veel mee. Ga strak alles wat overblijft na de vaste lasten overboeken op ING voor dagelijkse betalingen.
Ideaal voor m'n vrouw. Die is elk jaar wel d'r bankpas kwijt.
Verwijderd
Als je nu op Wallet app de procedure start Apple Pay kan je al pas scannen voor Apppe Pay. Is nieuw sinds vandaag.
Release laat niet lang op zich wachten. Gok nu uiterlijk begin juni!
Ik krijg anders nog steeds de foutmelding "An error occured while setting up Apple Pay". Weet je zeker dat je regioinstellingen op Nederland staan?Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:46:
Als je nu op Wallet app de procedure start Apple Pay kan je al pas scannen voor Apppe Pay. Is nieuw sinds vandaag.
Verwijderd
Ja.Hidduh schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:31:
[...]
Ik krijg anders nog steeds de foutmelding "An error occured while setting up Apple Pay". Weet je zeker dat je regioinstellingen op Nederland staan?
Heel wat mensen op iCulture hebben dit ook.
Dat ligt er compleet aan welke betaalpas gebruikt wordt. Bij gebruik van een debit (maestro of mastercard) kaart zal het, net zoals met je pinpas, direct worden afgeschreven. Bij gebruik van een creditcard zal het 1 x per maand zijn.readytoflow schreef op Thursday 16 May 2019 @ 16:14:
Apple Pay is niets anders dan een Wallet voor je bestaande betaalpassen he. Ook op de kassabon zie je gewoon 'maestro of mastercard' staan....
Je weet zeker dat je regio niet op een reeds ondersteund Apple Pay land staat..? Heb je al bankpassen in je Apple Wallet zitten overigens?Verwijderd schreef op Thursday 16 May 2019 @ 16:46:
[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 16-05-2019 17:58 ]
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:32:
[...]
Ja.
Heel wat mensen op iCulture hebben dit ook.
De add-knop in Wallet krijg je alleen te zien als je (ooit) je regioinstellingen hebt gewijzigd naar een land waar Apple Pay al actief is. De 'normale' gebruiker die nog nooit via een omweg Apple Pay heeft geactiveerd of zijn regio heeft aangepast ziet dit niet. Probeer maar eens al je instellingen (Reset All Settings) te resetten in de instellingen-app, dan zie je 't als het goed is ook niet langer. Het plusje is voor mij zojuist ook verdwenen na het resetten van de settings.JackSparrow schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:57:
Je weet zeker dat je regio niet op een reeds ondersteund Apple Pay land staat..? Heb je al bankpassen in je Apple Wallet zitten overigens?
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik lees net dat het op dit moment ook mogelijk is om een Belgische (of Ierse) bunq maestro pas te gebruiken voor online betalingen....met Apple Pay.
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 16-05-2019 19:21 ]
Ik heb Bunq in m’n Wallet en krijg direct een error als ik op het plusje druk.
Ik zie daar nu ook mijn laatste drie betalingen met de Bunq pas en Apple Pay staan. Handig. Nooit geweten.
Ik zie daar nu ook mijn laatste drie betalingen met de Bunq pas en Apple Pay staan. Handig. Nooit geweten.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Op het bunq forum gaat het over een iOS update die er aan zit te komen... zou dat de update zijn die Apple pay voor NL aan zet voor ons?
Verwijderd
Link?ChrisM schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:36:
Op het bunq forum gaat het over een iOS update die er aan zit te komen... zou dat de update zijn die Apple pay voor NL aan zet voor ons?
Wordt niet gezegd dat het Apple pay is, hoor.. maar het zou kunnen!
https://together.bunq.com/d/10259-love-the-subtle-updates
https://together.bunq.com/d/10259-love-the-subtle-updates
Iemand met een Bunq maestro-pas die dit kan bevestigen via applepaydemo.apple.com ?JackSparrow schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:20:
Ik lees net dat het op dit moment ook mogelijk is om een Belgische (of Ierse) bunq maestro pas te gebruiken voor online betalingen....met Apple Pay.
Werkt enkel met Mastercard hier. Maestro is “not enabled for payments on the web”.MelvinW schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:52:
[...]
Iemand met een Bunq maestro-pas die dit kan bevestigen via applepaydemo.apple.com ?
Ik zie net dat die demo site nog Apple Pay v3 gebruikt, terwijl voor ondersteuning van Maestro minimaal v4 nodig is: https://developer.apple.c...y_version_4_release_notesdiotav schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:06:
[...]
Werkt enkel met Mastercard hier. Maestro is “not enabled for payments on the web”.
Het is dan alsnog afhankelijk van de bank of ze het inschakelen of niet. Het is dus mogelijk dat bunq dat vandaag heeft gedaan, maar ik kan zo geen website vinden met Apple Pay v4 of nieuwer om dat te testen.
Er komt iedere week een bunq update he. Dit voegt wel een optie toe om de pasjes te kunnen hernoemen (voor in de app) begreep ik.
De website van secrid zou het ondersteunen....MelvinW schreef op Thursday 16 May 2019 @ 20:10:
[...]
Ik zie net dat die demo site nog Apple Pay v3 gebruikt, terwijl voor ondersteuning van Maestro minimaal v4 nodig is: https://developer.apple.c...y_version_4_release_notes
Het is dan alsnog afhankelijk van de bank of ze het inschakelen of niet. Het is dus mogelijk dat bunq dat vandaag heeft gedaan, maar ik kan zo geen website vinden met Apple Pay v4 of nieuwer om dat te testen.
Je hebt overigens een Belgische of Ierse maestro pas van bunq nodig...diotav schreef op Thursday 16 May 2019 @ 20:06:
[...]
Werkt enkel met Mastercard hier. Maestro is “not enabled for payments on the web”.

De bovenste pas is IT en de onderste BE of IE begreep ik.
sorry voor de tripple post....heb even slechte internetverbinding blijkbaar
[ Voor 76% gewijzigd door TheVMaster op 16-05-2019 20:28 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door TheVMaster op 16-05-2019 20:22 ]
Release notes noemen ondersteuning voor Maestro op ‘t web 👏
Dat is al sinds iOS 12.1 zo. Er is echter nog geen bank die het ondersteunt en Apple zegt ook nog steeds dat het nog niet gebruikt kan worden.Vinnienerd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:05:
En als het al ondersteund wordt door Apple en de banken is het nog maar de vraag waar je er mee kunt betalen. Ik ken maar weinig merchants waar je met maestro kan betalen, en geen enkele is op de Nederlandse markt actief.
Ga er maar vanuit.
Welke release notes?Vinnienerd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:05:
??oohh schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:14:
En als het al ondersteund wordt door Apple en de banken is het nog maar de vraag waar je er mee kunt betalen. Ik ken maar weinig merchants waar je met maestro kan betalen, en geen enkele is op de Nederlandse markt actief.
Al mijn ING passen zijn Maestro en worden overal geaccepteerd?
Daarbij:
https://www.ing.nl/partic...ssen/betaalpas/index.html
ING levert beide, als je de ene niet wilt, mag je zo te zien ook VPAY aanvragen of andersom.
Je bedoeld op het web

We hebben het over online betalen met Maestro, niet in winkels.Vorkie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:31:
[...]
??
Al mijn ING passen zijn Maestro en worden overal geaccepteerd?
Daarbij:
https://www.ing.nl/partic...ssen/betaalpas/index.html
ING levert beide, als je de ene niet wilt, mag je zo te zien ook VPAY aanvragen of andersom.
Ja lange dagMelvinW schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:34:
[...]
We hebben het over online betalen met Maestro, niet in winkels.

Verwijderd
Mwah...tot nu toe hebben we alle aankondigingen op maandag gehad. Dus of 20 mei of 27 mei Apple Pay
Eh....ze moeten dus online Apple Pay ondersteunen he. SecrID doet dat bijvoorbeeld, daar heeft iemand al met z'n maestro bunq apple pay pas kunnen bestellen.MelvinW schreef op Thursday 16 May 2019 @ 21:34:
[...]
We hebben het over online betalen met Maestro, niet in winkels.

Zowaar uitgenodigd door ING (random pick

Ze activeren het aanstaande zondag op de Mijn ING app.
Kunnen we snel Bunq uitzwaaien
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Klopt, maar daarvoor moeten ze wel de versie 4 van de Apple Pay API gebruiken. Daarnaast kunnen websites zelf kiezen welke netwerken ze wel en niet willen ondersteunen. Ik kan het me voorstellen als web winkels liever alleen iDEAL accepteren wanneer de kosten daarvoor lagen zijn dan Maestro.JackSparrow schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:53:
[...]
Eh....ze moeten dus online Apple Pay ondersteunen he. SecrID doet dat bijvoorbeeld, daar heeft iemand al met z'n maestro bunq apple pay pas kunnen bestellen.
Verwijderd
Dan weet ik bijna zeker maandag 27 mei live of week later 3 juni WWDC.Famous schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:59:
![]()
![]()
Zowaar uitgenodigd door ING (random pick) voor de "test" van Apple Pay
![]()
Denk dus 3 juni, hebben ze ruim 2 weken om te testen
Ik heb ergens gehoord (weet het niet zeker) dat het accepteren van ideal duurder is dan het accepteren van Apple Pay. Tja....ik denk dat de meeste NL webshops gewoon versie 4 van de Apple Pay API gaan gebruikenMelvinW schreef op Thursday 16 May 2019 @ 22:03:
[...]
Klopt, maar daarvoor moeten ze wel de versie 4 van de Apple Pay API gebruiken. Daarnaast kunnen websites zelf kiezen welke netwerken ze wel en niet willen ondersteunen. Ik kan het me voorstellen als web winkels liever alleen iDEAL accepteren wanneer de kosten daarvoor lagen zijn dan Maestro.
Hoe wat waar?Famous schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:59:
![]()
![]()
![]()
Maar eh...ik neem aan dat je een mail hebt ontvangen ofzo? We geloven je natuurlijk niet op je blauwe ogen...heb je een screen ofzo?Famous schreef op Thursday 16 May 2019 @ 21:59:
![]()
![]()
![]()

En hoezo ga je bunq uitzwaaien..? Jij betaald dus 7,99 om alleen Apple Pay te gebruiken..?
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 16-05-2019 22:45 ]
Verwijderd
Eens, we verlangen bewijsJackSparrow schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:32:
[...]
Maar eh...ik neem aan dat je een mail hebt ontvangen ofzo? We geloven je natuurlijk niet op je blauwe ogen...heb je een screen ofzo?![]()
En hoezo ga je bunq uitzwaaien..? Jij betaald dus 7,99 om alleen Apple Pay te gebruiken..?![]()
![]()
![]()
En ja, ik betaalde ook €5 ( Bunq pack) alleen maar voor Apple Pay een tijd lang
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2019 22:48 ]
Er zijn zoveel mensen, die netzoveel dingen roepen....dus kom maar door met de screenshot...:+
Ja, ik ook.JackSparrow schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:32:
[...]
En hoezo ga je bunq uitzwaaien..? Jij betaald dus 7,99 om alleen Apple Pay te gebruiken..?![]()
![]()
![]()
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Kan wel hoor: https://buckaroo.nl/oplossingen/betaalmethoden/maestroMelvinW schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:07:
[...]
Dat is al sinds iOS 12.1 zo. Er is echter nog geen bank die het ondersteunt en Apple zegt ook nog steeds dat het nog niet gebruikt kan worden.
Ach, even de hype krikken
Sorry
Zit nu inderdaad bij Bunq voor €7,99
Sorry
Zo is dat...ach, dan is het zowat net zo geprijsd als de meeste andere banken.
Famous schreef op Thursday 16 May 2019 @ 23:01:
Ach, even de hype krikken![]()
Sorry![]()

[ Voor 33% gewijzigd door TheVMaster op 16-05-2019 23:03 ]
Er is geen enkele bank (behalve bunq dus sinds vandaag?) die dit i.c.m. Apple Pay ondersteunt. Apple zegt zelf ook nog dat het niet mogelijk is: https://support.apple.com/en-us/HT201239
6. In Italy, you can use your iPhone and Apple Watch to make Apple Pay purchases in stores with your Maestro card. Maestro cards can't be used within apps and on the web. In Japan, Visa cards can't be used within apps and on the web.
offtopic:
Wilde nog een Rick rolled doen maar dat vond ik te ver gaan
Wilde nog een Rick rolled doen maar dat vond ik te ver gaan
Alleen medewerkers hebben toegang tot de beta
Er is dacht ik een profiel voor nodig dat op een iPhone geïnstalleerd moet worden om geswitched te worden naar het beta netwerk van Apple Pay.. Dat is niet iets wat ze aan klanten gaan geven
Verwijderd
Is volgens mij onjuist. De eerste dag op Twitter toen ze Apple Pay deden aankondigen las ik dat ze mensen uitnodigden voor Apple PayMelvinW schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:07:
Alleen medewerkers hebben toegang tot de betaEr is dacht ik een profiel voor nodig dat op een iPhone geïnstalleerd moet worden om geswitched te worden naar het beta netwerk van Apple Pay.. Dat is niet iets wat ze aan klanten gaan geven
Link? Kan het me haast niet voorstellen dat ze daadwerkelijk klanten hebben uitgenodigd.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:09:
[...]
Is volgens mij onjuist. De eerste dag op Twitter toen ze Apple Pay deden aankondigen las ik dat ze mensen uitnodigden voor Apple Pay
Kreeg dm van ing dat de testlijst vol was, dus ze laten klanten wel testen.
Haters everywhere but I don’t really care
Denk dat het wel kan hoorMelvinW schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:02:
[...]
Er is geen enkele bank (behalve bunq dus sinds vandaag?) die dit i.c.m. Apple Pay ondersteunt. Apple zegt zelf ook nog dat het niet mogelijk is: https://support.apple.com/en-us/HT201239
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Vinnienerd op 16-05-2019 23:16 ]
Verwijderd
Heel wat testers. Zie https://twitter.com/robin.../1123863292156493830?s=21MelvinW schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:10:
[...]
Link? Kan het me haast niet voorstellen dat ze daadwerkelijk klanten hebben uitgenodigd.
En hier dat ze diegene op beta lijstje zetten.
https://twitter.com/ingnl/status/1123871897152831489?s=21
Ze zeggen echter ook dit: https://twitter.com/ingnl/status/1123579301289439233Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:17:
[...]
Heel wat testers. Zie https://twitter.com/robin.../1123863292156493830?s=21
Het zou kunnen natuurlijk, maar mij lijkt het zeer onwaarschijnlijk.
Dat zegt vrij weinig...behalve dat iemand zegt dat hij wil beta-testen en dat ING dan voor de grap zegt ' we zetten je op het lijstje'. Verder nergens dat ING zegt dat ze mensen inviten voor een beta test.Verwijderd schreef op Thursday 16 May 2019 @ 23:17:
[...]
Heel wat testers. Zie https://twitter.com/robin.../1123863292156493830?s=21
tja daar gebruiken ze toch allemaal de visa's en mastercards en
ook in die landen, werdt maestro toch uberhaupt nooit online gebruikt, volgens mij is dat echt een dingetje van o.a. belgie, ierland en de uk, dat maestro vroeger online werdt gebruikt. en bij sommige banken misschien nu ook nog wel
Inderdaad. In Nederland werd het pasnummer daarvoor niet eens op kaarten gezet. Knab deed het dacht ik wel, maar volgens mij waren die nummers niet bruikbaar.DaveFlash schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:20:
[...]
tja daar gebruiken ze toch allemaal de visa's en mastercards en
[...]
ook in die landen, werdt maestro toch uberhaupt nooit online gebruikt, volgens mij is dat echt een dingetje van o.a. belgie, ierland en de uk, dat maestro vroeger online werdt gebruikt. en bij sommige banken misschien nu ook nog wel
https://www.nccgroup.trus...or-19-digit-credit-cards/
Maestro werkt ook gewoon met PAN-nummers alleen worden ze niet geaccepteerd, behalve in België. Maar intern zijn het gewoon net MasterCards.
Maestro werkt ook gewoon met PAN-nummers alleen worden ze niet geaccepteerd, behalve in België. Maar intern zijn het gewoon net MasterCards.
Dit topic is gesloten.