Hier ook vandaag boodschappen gedaan bij Lidl en AHVerwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:17:
Ik had een telefoonkabel bij de Gamma gekocht en geprobeerd met Apple Pay. Ik ben verbaast hoe feilloos het werkt! Met Face ID werkt het ook goed hij scant meteen je gezicht en gewoon tegen de betaalterminal houden en klaar. En het werkt vanuit elke app. Een paar jaar geleden liet een vriend van mij zien op een Samsung Galaxy S6 met de mobiele betaalfunctie van ING in de begindagen en dat was een drama. Telefoon pakken, unlocken, app opzoeken, app unlocken en dan pas betalen. Toen was ik niet overtuigd. Zal nu wel anders zijn maar mijn eerste betaling was leuk! En het werkt feilloos
Bouwmarketen Praxis en Gamma gingen feilloos
En ook met via Apple Pay op in de webshop AMAC een betaling gedaan.
Alleen bij een terminal pakte mijn Apple Watch niet, maar daarna geprobeerd met mijn iPhone en dat zo gepiept. Ik denk dat ik me arm moest breken om het goed tegen de sensor te houden, dat is de enige nadeel van de watch. Sommige terminals zijn echt onhandig geplaatst.
Merkte jij ook dat het de betaling sneller leek te gaan dan met een pas? Of is dat placebo?