Apple Pay in Nederland Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 47 Laatste
Acties:
  • 352.382 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:12
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:53:
Zojuist update gekregen van de KLM app, waarin staat dat je vanaf nu ook met Apple Pay bij hen kan betalen. Kan iemand even voor mij checken of het werkt door een reisje naar New York voor mij te boeken? :9
Tuurlijk, business class doen?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inunekko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 14:51
Khayma schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:56:
[...]

Heb je dat probleem niet met je pinpas? Portemonnee? Cash geld?
Met je pinpas is er een max van 25,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:44:
Overigens wel vreemd dat Nederland's grootste webwinkel, bol.com niet meteen meegaat in Apple Pay zoals CoolBlue dat al dat.
Bol.com is niet meer zo vooruitstrevend heb ik het idee. Relatief duur en qua service niet meer de beste. Dat Coolblue er boven op zit verbaasd me niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03
rimave schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:50:
Gaat iederen hier nu posten dat ie z'n lunch betaald heeft met Apple Pay? :+
O ja, heb ik ook. Leuk de verbaasde blik ;)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimave schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:50:
Gaat iederen hier nu posten dat ie z'n lunch betaald heeft met Apple Pay? :+
Nu je het er toch over hebt, ja!😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:06
mr.JamesBond schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:57:
[...]

Je bankpas en Apple Watch hebben beiden een viercijferige code, dus je zou kunnen stellen dat ze even (on?)veilig zijn. Maar een groot verschil is dat je geen bankpas hebt in de zoek mijn iPhone-app, maar wel je Apple Watch.

Conclusie: Apple Watch > bankpas
Plus je pinpas kan je gewoon tot 25 euro misbruiken (zonder pincode), je Apple Watch kan je helemaal niet misbruiken tenzij je die pincode weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-09 15:58
Misschien maar eens een Studentenrekening openen bij ING.

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LQG
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2022

LQG

Ik zie op dit forum dat mensen AP gebruiken via hun Macbook, ik kan op mijn macbook pro (met Touch ID) alleen maar een CC toevoegen... Hoe gebruik ik AP op mijn MacBook dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:51:
Ja, volg het normale proces, maar hij blijft maar die foutmelding geven. Via de app geprobeerd en ook via het +-je van wallet zelf.
Geen jailbraiks, geen bedrijfstelefoons en geen andere rare dingen..
Heb inmiddels ook de app van ING verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook geen resultaat
Dat is wel erg vreemd inderdaad. Ik zou even contact opnemen met Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1337
  • Laatst online: 21-09 09:59
waar kun je eigenlijk je transacties zien? Net bij de AH voor het eerst betaald, maar zie het niet terug in de Wallet of de Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:53:
Zojuist update gekregen van de KLM app, waarin staat dat je vanaf nu ook met Apple Pay bij hen kan betalen. Kan iemand even voor mij checken of het werkt door een reisje naar New York voor mij te boeken? :9
KLM is wel enthousiast ... "Nederlandse klanten", want voorlopig is het alleen voor de ING klanten.

Hopen dat bv. de creditcard partner van KLM, AMEX nog iets kan doen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
LQG schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:09:
Ik zie op dit forum dat mensen AP gebruiken via hun Macbook, ik kan op mijn macbook pro (met Touch ID) alleen maar een CC toevoegen... Hoe gebruik ik AP op mijn MacBook dan?
Doe je zelf dan helemaal geen moeite? https://support.apple.com/nl-nl/HT204506#macbookpro

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Verplicht de FAQ lezen ondertekenen en 90% van 10 vragen goed beantwoorden... daarna pas hier vragen.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Volgens mij moet deze even bij de Quick Reply...

ING & Apple Pay: veelgestelde vragen: https://www.ing.nl/partic...html##veelgestelde-vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LQG
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2022

LQG

Ohjazeker wel, maar als ik die stappen volg wordt mijn kaart niet herkend. Dus opgezocht: werkt alleen met creditcard, toch zijn er mensen die het hier gebruiken via hun MacBook dus daarom vraag ik hoe ze dat doen.

Niet zo oordelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 23:19
iAmRenzo schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:02:
[...]

Bol.com is niet meer zo vooruitstrevend heb ik het idee. Relatief duur en qua service niet meer de beste. Dat Coolblue er boven op zit verbaasd me niets.
SInds ik laatst een f**ing eye liner in een envelop kreeg toegestuurd ipv waterkoker, met speciale avondlevering, kan voor mij bol.com even de stoute hoek in, en dan nog zeuren dat ze dat ding van 2 euro retour gestuurd wilden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:14
LQG schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:12:
[...]

Ohjazeker wel, maar als ik die stappen volg wordt mijn kaart niet herkend. Dus opgezocht: werkt alleen met creditcard, toch zijn er mensen die het hier gebruiken via hun MacBook dus daarom vraag ik hoe ze dat doen.

Niet zo oordelen.
Kaart toevoegen op iPhone > iCloud sync > kaart zichtbaar op Mac > toevoegen.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:08

Toppe

Oké ✅

iAmRenzo schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:02:
[...]

Ik merk dit absoluut niet, ben echt groot fan van ze. Heb de service wel eens nodig gehad en niets anders dan lof hoor. Met gemiddeld 3/5 pakketjes per week kan ik mezelf toch wel leuke klant noemen denk ik...

Maar het lijkt soms wel of ze goede klanten anders behandelen dan eenmalige klanten, sommige zullen zeggen dat dit absoluut niet kan/mag of wat dan ook maar ik vindt het niet meer dan logisch....

Maar goed, nu ontopic. Apple pay is gewoon vet :+

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Sebas1337 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:10:
waar kun je eigenlijk je transacties zien? Net bij de AH voor het eerst betaald, maar zie het niet terug in de Wallet of de Watch.
In de wallet onder je pas. Duurde bij mij even voordat ik hem zag.

@LQG ik zou de volgende keer ff iets uitgebreider aangeven dat je de FAQ al had gelezen plus toevoegen wat je precies hebt gedaan. Krijg je die reacties ook niet :)
@diotav bedoel je gewoon de wallet iCloud synchronisatie in iCloud settings?

[ Voor 28% gewijzigd door iAR op 11-06-2019 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
De Scotch & Soda-app heeft ook ondersteuning gekregen voor Apple Pay waarbij je ook de bezorgopties, telefoonnummer en mailadres via het Apple Pay-betaalscherm kan aanpassen (in tegenstelling tot Coolblue waar je alleen goedkeuring geeft tot betaling en de gegevens al eerder hebt ingevuld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:32

amphora

Websites & Fotografie

xoniq schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:37:
[...]

[...]

Ik gebruikte Apple Pay met Bunq zonder problemen op mijn AW met watchOS 4. Dus zou gewoon moeten werken.
Toch vreemd dat het bij mij niet goed gaat dan. Wellicht gebruikt de ING een ander soort kaart waar WatchOS 4 niet mee overweg kan?

Zijn er hier mensen die ING Apple Pay werkend hebben op een Series 0 Watch?

[ Voor 9% gewijzigd door amphora op 11-06-2019 13:27 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 23:54

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Ik ben vandaag zonder pas de deur uit gegaan.
Voor uitzonderlijke gevallen heb ik nog een creditcard op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

amphora schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:26:
[...]

Toch vreemd dat het bij mij niet goed gaat dan. Wellicht gebruikt de ING een ander soort kaart waar WatchOS 4 niet mee overweg kan?

Als ik het niet vergeet kan ik vanmiddag wel even m'n S0 opsnorren en uit proberen
Joshoon schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:28:
Ik ben vandaag zonder pas de deur uit gegaan.
Voor uitzonderlijke gevallen heb ik nog een creditcard op zak.
Voelt wel gek, of niet?

Ik twijfel heel erg om ook een eigen betaal rekening te nemen bij ING vanwege Apple Pay, alleen moet ik naar dat filiaal en dat houdt me echt tegen hoor... :'(

Offfff... ik bestel een Android smartphone bij Bol.com, maak een account aan bij ING en stuur vervolgens die smartphone terug >:)

[ Voor 40% gewijzigd door Toppe op 11-06-2019 13:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sebas1337
[...]

Ja ik heb ook een 0 series en net bij de AH gewoon mee kunnen betalen.

Toevoegen ging gewoon via de ING app, na het toevoegen vroeg hij ook om de AW in te stellen. Krijg je wel weer een aparte bevestigings SMS van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lo3k
  • Laatst online: 08-05-2024
[...]
Ik heb er nog niet mee betaald via mijn S0 watch, maar als ik 2x klik op de knop op de zijkant komt de kaart netjes tevoorschijn en zegt ie "hold near reader to pay"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

meesje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:40:
Nog een tip: Herstart je iPhone als je onder Instelling niet de optie Wallet en Apple Pay ziet.

Dat was namelijk bij mij het geval. Na een herstart is deze optie wel aanwezig. Daar kan ik o.a. op mijn iPhone SE de optie Druk tweemaal op thuisknop aan/uit zetten.
Voordat je herstart, probeer eerst even de instellingen app geforceerd te sluiten. Dat hielp bij een collega.

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:14
iAmRenzo schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:16:
[...]
@diotav bedoel je gewoon de wallet iCloud synchronisatie in iCloud settings?
Klopt. Dit zijn dan "gesuggereerde" kaarten op je Mac wanneer je een kaart toe wilt voegen.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

OK. Dan is series 0 of WatchOS 4 dus in ieder geval niet het probleem. Dank voor de reacties!

Zit al met Apple Support aan de telefoon. Wordt vervolgd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:49
Net kunnen betalen bij het tankstation en de supermarkt. Heerlijk om die verbaasde gezichten te zien. Mannetje achter me zei tegen de cassiere "betaalde die meneer nou met zijn horloge?".

Enige vervelende is dat (in mijn geval drie) kaarten slecht te onderscheiden zijn. Er staat bij alle kaarten dezelfde naam "betaalpas" en dit is niet aan te passen. Heb zoals eerder al besproken in dit topic een feature request ingeschoten bij Apple.

www.nanon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m0SqHwS.jpg
KLM is er ook op tijd bij.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon
  • Laatst online: 19-09 23:54

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Toppe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:32:

[...]

Voelt wel gek, of niet?

Ik twijfel heel erg om ook een eigen betaal rekening te nemen bij ING vanwege Apple Pay, alleen moet ik naar dat filiaal en dat houdt me echt tegen hoor... :'(

Offfff... ik bestel een Android smartphone bij Bol.com, maak een account aan bij ING en stuur vervolgens die smartphone terug >:)
Voelt zeker gek.
Ik had het al anderhalf jaar via Bunq, maar nu het met mijn reguliere (hoofd)bankrekening kan, stap ik volledig over.
Scheelt weer wat ruimte in mijn telefoonhoesje :P

Gewoon naar ING kantoor gaan joh, is zo gefixt, het is het waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
Joshoon schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:47:
[...]

Voelt zeker gek.
Ik had het al anderhalf jaar via Bunq, maar nu het met mijn reguliere (hoofd)bankrekening kan, stap ik volledig over.
Scheelt weer wat ruimte in mijn telefoonhoesje :P

Gewoon naar ING kantoor gaan joh, is zo gefixt, het is het waard ;)
Ik zit helaas bij ABN, maar ook al bijna een jaar bij Bunq. Werkt ook prima en ach, EUR 5 per maand via een bunq pack met anderen. Geloof dat de rest wel snel zal volgen. Ga er zeker niet nu ineens speciaal voor naar de ING aangezien ik het toch al kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 18:16

YRH

Iemand enig idee of het mogelijk is om het telefoonnummer waarop je de verificatiecode ontvangt voor het instellen van Apple Pay te wijzigen? Bij mij staan er nullen voor mijn telefoonnummer waardoor ik deze berichten niet ontvang, instellen lukt daardoor niet op mijn macbook.
Bij mijn Apple ID klopt mijn telefoonnummer wel gewoon dus daar ligt het niet aan.

[ Voor 13% gewijzigd door YRH op 11-06-2019 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Vanochtend via Chat mijn Bunq laten opheffen.
Kan nu al niet meer inloggen

Lekker snel! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SliceOfLife
  • Laatst online: 23-08 11:21
Max2000 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:07:
Misschien maar eens een Studentenrekening openen bij ING.
Let wel dat er minstens €100,- per maand op gestort moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
azteke schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:35:
[...]

Voordat je herstart, probeer eerst even de instellingen app geforceerd te sluiten. Dat hielp bij een collega.
Te laat.... :+ Maar goede toevoeging natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YRH schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:54:
Iemand enig idee of het mogelijk is om het telefoonnummer waarop je de verificatiecode ontvangt voor het instellen van Apple Pay te wijzigen? Bij mij staan er nullen voor mijn telefoonnummer waardoor ik deze berichten niet ontvang, instellen lukt daardoor niet op mijn macbook.
Bij mijn Apple ID klopt mijn telefoonnummer wel gewoon dus daar ligt het niet aan.
Probeer nog een keer de code te verzenden. Bij mij werkte het de tweede keer. 0031 moet kloppen aangezien dit overeenkomt met +31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH

YRH

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:58:
[...]

Probeer nog een keer de code te verzenden. Bij mij werkte het de tweede keer. 0031 moet kloppen aangezien dit overeenkomt met +31.
Heb denk ik al wel 10x geprobeerd, misschien even wat meer geduld hebben omdat Apple het ook wel druk zal hebben met het versturen van verificatiecodes :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• winwiz
Ik ben erg benieuwd hoeveel er vandaag is geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1337
YRH schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:59:
[...]

Heb denk ik al wel 10x geprobeerd, misschien even wat meer geduld hebben omdat Apple het ook wel druk zal hebben met het versturen van verificatiecodes :)
Codes komen van de ING en stonden bij mij ook nullen voor, maar kreeg ze wel direct binnen. Volgens mij stuurt ING deze naar het nummer wat daar bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:18
YRH schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:59:
[...]

Denk dat ze daar wel om kunnen gaan met de 'drukte' aangezien er al een paar landen eerder live zijn gegaan die iets groter waren ;) - maar inderdaad zoals hierboven aangegeven het gaat naar je nummer wat geregistreerd is bij ING zover ik kon zien.

[ Voor 12% gewijzigd door ZiSE op 11-06-2019 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH

YRH

Sebas1337 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:08:
[...]

Codes komen van de ING en stonden bij mij ook nullen voor, maar kreeg ze wel direct binnen. Volgens mij stuurt ING deze naar het nummer wat daar bekend is.
Hij is binnen, komt inderdaad vanaf ING. Had gewoon even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 07:38
Cougar schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:52:
[...]

Ik zit helaas bij ABN, maar ook al bijna een jaar bij Bunq. Werkt ook prima en ach, EUR 5 per maand via een bunq pack met anderen. Geloof dat de rest wel snel zal volgen. Ga er zeker niet nu ineens speciaal voor naar de ING aangezien ik het toch al kan gebruiken.
ING heeft voorlopig exclusief afgesproken met Apple. Op iCulture staat een heel interview met directeur ING van de afdeling betalingen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
Lees hier alles mee ;). Dus ben wel op de hoogte, maar die “exclusieve” tijd zal in mijn ogen echt niet langer zijn dan 3 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:35
Cougar schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:16:
Lees hier alles mee ;). Dus ben wel op de hoogte, maar die “exclusieve” tijd zal in mijn ogen echt niet langer zijn dan 3 maanden.
Als je kijkt naar anderen landen gaat het wel langer duren dan 3 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vanochtend Apple Pay op mijn iPhone 7 ingesteld. Dat ging prima. Echter vanmiddag bij de Jumbo kreeg ik een foutmelding dat betaling niet geautoriseerd was of iets dergelijks. Ik had in de wallet en apple pay instellingen nog niet alles aangevuld. Misschien dat het daar aan ligt dat het niet werkt. Verder heb ik ook niet het telefoon icoontje staan zoals @Rivanov hieronder wel heeft. Is dat per iPhone verschillend ? Zie aan de screenshot dat Rivanov minimaal een X heeft. Heb dus zelf een 7. Verder komt alles in de screenshot overeen met mijn iPhone.

Hele thread gelezen en zag ergens dat je na het instellen van AP dus eerst nog een keer met je normale pas moet betalen ? Lijkt mij stug maar kan natuurlijk wel zo zijn echter lees ik dat verder nergens hier in deze thread.
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 06:53:
Apple Pay instellingen binnen de ING Bankieren app.

[Afbeelding]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

amphora schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:42:
OK. Dan is series 0 of WatchOS 4 dus in ieder geval niet het probleem. Dank voor de reacties!

Zit al met Apple Support aan de telefoon. Wordt vervolgd!
Op advies van Apple Support de Watch losgekoppeld, opnieuw gekoppeld en backup teruggezet. Lijkt nu te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
MRE-Inc schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:18:
Vanochtend Apple Pay op mijn iPhone 7 ingesteld. Dat ging prima. Echter vanmiddag bij de Jumbo kreeg ik een foutmelding dat betaling niet geautoriseerd was of iets dergelijks. Ik had in de wallet en apple pay instellingen nog niet alles aangevuld. Misschien dat het daar aan ligt dat het niet werkt. Verder heb ik ook niet het telefoon icoontje staan zoals @Rivanov hieronder wel heeft. Is dat per iPhone verschillend ? Zie aan de screenshot dat Rivanov minimaal een X heeft. Heb dus zelf een 7. Verder komt alles in de screenshot overeen met mijn iPhone.

Hele thread gelezen en zag ergens dat je na het instellen van AP dus eerst nog een keer met je normale pas moet betalen ? Lijkt mij stug maar kan natuurlijk wel zo zijn echter lees ik dat verder nergens hier in deze thread.

[...]
Het lijkt er op dat dit wel met een iPhone moet maar niet met de Apple Watch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EPICOSAURUS
  • Laatst online: 18-09 17:06
Alekz87 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:12:
[...]

ING heeft voorlopig exclusief afgesproken met Apple. Op iCulture staat een heel interview met directeur ING van de afdeling betalingen.
Voor de liefhebbers: Interview Roel Popping ING Apple pay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
MRE-Inc schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:18:

[...]
Die opmerking kwam van mij. Daarmee bedoel ik niet dat dit na het activeren van Apple Pay moet doen, maar wanneer je nog niet eerder contactloos hebt betaald met de betaalpas die je aan Apple Pay hebt gekoppeld. Toen mijn ING bankrekening enkele weken geleden actief werd moest ik de eerste keer met mijn betaalpas op de normale "ouderwetse" manier betalen in de pinautomaat voordat het contactloos betalen werkte met die pas. Vandaar mijn opmerking op de persoon waarbij het niet werkte, dat dit mogelijk een oorzaak zou kunnen zijn. :)

Dit staat dus los van de activatie van Apple Pay.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

"ING is in Nederland een exclusieve partner. Is er een termijn afgesproken hoe lang dat duurt?

Wij zijn blij dat we op dit moment de enige zijn die dit mogen aanbieden, maar ik kan er verder niet op ingaan wat de inhoud is, onder welke voorwaarden of hoe lang."

Dit is nou jammer :|

... na de zomer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mithe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:39
Uffje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:25:
[...]

"ING is in Nederland een exclusieve partner. Is er een termijn afgesproken hoe lang dat duurt?

Wij zijn blij dat we op dit moment de enige zijn die dit mogen aanbieden, maar ik kan er verder niet op ingaan wat de inhoud is, onder welke voorwaarden of hoe lang."

Dit is nou jammer :|
Die gaat natuurlijk niet vertellen hoelang mensen moeten wachten voor hun eigen bank :)
En hoelang ik moet wachten voordat ik overstap naar een andere bank :+

[ Voor 6% gewijzigd door mithe op 11-06-2019 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

mithe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:26:
Die gaat natuurlijk niet vertellen hoelang mensen moeten wachten voor hun eigen bank :)
Nope, ING wil eerst nog meer zieltjes binnenharken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
En voor wat betreft creditcard en zakelijke rekening ondersteuning:
Het werkt alleen met debitcards, komt er ook ondersteuning voor creditcards?

Op dit moment bieden we aan de kassa de betaalpasvariant en online kun je dat ook gebruiken. Creditcards zit wel in de pijplijn, maar dat komt verderop in de tijd. Nu ga je vragen wanneer, maar dat is op dit moment nog niet bekend.

Hoe zit het met zakelijke rekeningen, want die worden momenteel nog niet ondersteund voor Apple Pay?

Dat klopt en dat blijft voorlopig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

mithe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:26:
[...]

Ja is opzich logisch, hoop dat het bij een dag blijft :P

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeXTcube
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-03 23:55
NeXTcube in "Apple Pay in Nederland"
Op de website van ING staat dit:
"Waar kan ik met Apple Pay betalen?

Je kunt betalen in winkels die contactloze betalingen met Maestro accepteren op betaalautomaten. En op het internet en in mobiele applicaties die Apple Pay-betalingen met Maestro accepteren."
Toevoeging:

Maestro zegt dit: https://www.mastercard.nl/nl-nl/consumers/features-benefits/contactless.html

Maar ik lees net in een paar reacties dat er winkels zijn waar het niet werkt (bijv. action, lidl)

Wordt er ergens al bijgehouden bij welke winkels Apple Pay 100% niet werkt?

[ Voor 22% gewijzigd door NeXTcube op 11-06-2019 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:24:
[...]

Die opmerking kwam van mij. Daarmee bedoel ik niet dat dit na het activeren van Apple Pay moet doen, maar wanneer je nog niet eerder contactloos hebt betaald met de betaalpas die je aan Apple Pay hebt gekoppeld. Toen mijn ING bankrekening enkele weken geleden actief werd moest ik de eerste keer met mijn betaalpas op de normale "ouderwetse" manier betalen in de pinautomaat voordat het contactloos betalen werkte met die pas. Vandaar mijn opmerking op de persoon waarbij het niet werkte, dat dit mogelijk een oorzaak zou kunnen zijn. :)

Dit staat dus los van de activatie van Apple Pay.
Crap.... ik heb idd net een nieuwe pas.... Wel al een keer normaal mee betaald om de pas te activeren, maar nog nooit contactloos mee betaald. Wellicht dat het nu wel werkt. Heb ook al mijn gegevens aangevuld in de Wallet & Apple Pay instellingen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Apple is gek van Black Friday (29 nov dit jaar), zou me niets verbazen dat ze dan ook Apple Pay via andere banken willen toelaten. Ook al is black friday hier niet zo groot als in de USA is dit ook wel het weekend waar we in Nederland vooral sinterklaas inkopen doen. Marketing technisch zou eind november voor Apple in Nederland een slimme zet zijn om Apple Pay breder uit te rollen. Of anders vlak voor kerst. Komt ook wel redelijk overeen met de 5 maanden die de exclusiviteit in België heeft geduurd volgens dat iCulture interview artikel.

[ Voor 13% gewijzigd door amphora op 11-06-2019 14:37 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 07:38
amphora schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:34:
Apple is gek van Black Friday (29 nov dit jaar), zou me niets verbazen dat ze dan ook Apple Pay via andere banken willen toelaten. Ook al is black friday hier niet zo groot als in de USA is dit ook wel het weekend waar we in Nederland vooral sinterklaas inkopen doen. Marketing technisch zou eind november voor Apple in Nederland een slimme zet zijn om Apple Pay breder uit te rollen. Of anders vlak voor kerst.
Gaan we nu speculeren tot eind 2019 wanneer de rest volgt. *pakt popcorn*

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Alekz87 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:35:
[...]

Gaan we nu speculeren tot eind 2019 wanneer de rest volgt. *pakt popcorn*
Tuurlijk! Dit topic mag niet uitsterven als morgen de hype van de lancering door ING weer over is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckremers
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:18
Weet iemand of Apple pay ook werkt zonder internetverbinding? Ik heb namelijk geen data bundel :)

Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeXTcube schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:30:

[...]

Toevoeging:

Maestro zegt dit: https://www.mastercard.nl/nl-nl/consumers/features-benefits/contactless.html

Maar ik lees net in een paar reacties dat er winkels zijn waar het niet werkt (bijv. action, lidl)

Ligt aan ruk-geconfigureerde terminals in de winkel. Hier werkt het bij zowel Action als Lidl. En Albert Heijn, Plus, Jumbo, Gamma, de dierenarts, de kapper; overal waar ik contactloos kan dokken. De enige plek waar het niet kon is bij het tankstation.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
luckremers schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:36:
Weet iemand of Apple pay ook werkt zonder internetverbinding? Ik heb namelijk geen data bundel :)
Yup.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
luckremers schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:36:
Ja dat werkt prima. Logisch ook, je pinpasje heeft ook geen internet he :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is het nog wachten tot ING ook de mastercard credit card ondersteund voor ApplePay ipv een virtuele maestro-kaart, of maakt dit nu niets meer uit voor bijvoorbeeld in Amerika waar niet overal meastro word ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeXTcube
WhatsappHack schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:36:
[...]

Ligt aan ruk-geconfigureerde terminals in de winkel. Hier werkt het bij zowel Action als Lidl. En Albert Heijn, Plus, Jumbo, Gamma, de dierenarts, de kapper; overal waar ik contactloos kan dokken. De enige plek waar het niet kon is bij het tankstation.
Zucht.... daar was ik al bang voor. Het kan nog altijd "Hit & Miss" zijn, jammer.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:42:
Nu is het nog wachten tot ING ook de mastercard credit card ondersteund voor ApplePay ipv een virtuele maestro-kaart, of maakt dit nu niets meer uit voor bijvoorbeeld in Amerika waar niet overal meastro word ondersteund?
Dat maakt wel degelijk uit want het is nog steeds een Maestro betaling. Maar ING gaat het ook invoeren voor hun MasterCards, alleen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

NeXTcube schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:30:

[...]

Toevoeging:

Want jij gaat eerst op die lijst kijken? Het gewoon proberen met een plastic ruitenkrabber als backup gaat sneller ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:13

Bruzski

watte ??

via kaarten zie je direct welke winkels Apple Pay ondersteunen :) :)
https://www.iculture.nl/tips/apple-pay-winkels-accepteren/

[ Voor 31% gewijzigd door Bruzski op 11-06-2019 14:56 ]

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, dat bevestigd ook het beeld dat het bij Lidl gewoon overal zou moeten werken. Klacht indienen dus als het dat niet doet. :P
En leuk om te zien dat Apple ook een partner is van Apple Pay. :+ (Kan je er eindelijk mee dokken in hun stores :’))

De BP though... Die ga ik eens ff bellen om te vragen of ze dan ook van plan zijn eens hun onbemande tankstations te voorzien van contactloos betalen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeXTcube
Sweet! kon me bijna niet voorstellen dat er geen lijst was.

@Verwijderd zo te zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20-09 22:19
Ik denk dat de overstapservice van ING het erg druk heeft/krijgt ;)

Zie dat de Google Trends op Apple Pay Rabobank, Apple Pay ABN en ING Rekening openen Sky rocket gaan, net als de tweets naar hen toe :P

[ Voor 7% gewijzigd door itguy013 op 11-06-2019 15:16 ]

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeXTcube
WhatsappHack schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:03:
[...]

Ah, dat bevestigd ook het beeld dat het bij Lidl gewoon overal zou moeten werken. Klacht indienen dus als het dat niet doet.
En leuk om te zien dat Apple ook een partner is van Apple Pay. :+ (Kan je er eindelijk mee dokken in hun stores :’))

De BP though... Die ga ik eens ff bellen om te vragen of ze dan ook van plan zijn eens hun onbemande tankstations te voorzien van contactloos betalen.
Dat kan per station verschillen want er zitten veel franchises tussen, waarschijnlijk de meerderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Vanochtend bij het tankstation een broodje gekocht, en dat gaat prima met apple pay!

Zojuist heb ik een 2e pas gekoppeld, van de gezamenlijke rekening.
Nu heb ik mooi 2 ING pasjes in de wallet staan, maar zijn ze bijna niet uit elkaar te houden, dan moet ik aandachtig naar de laatste cijfers van het rekeningnummer kijken. (en dan bedenken welke er bij de persoonlijke of gezamenlijke pas hoort)
Ik zie zo snel geen optie om een pas een naam (of andere kleur?) te geven. Of is er iets anders om ze makkelijk uit elkaar te houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
Kan je met ing een pas ook koppelen aan meerdere devices, met verschillende apple id’s?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bedenk me net dat de AH waarschijnlijk niet in die lijst met notable partners staat, omdat AH nog altijd weigert MasterCard te ondersteunen... Alle winkels die op die lijst staan hebben gemeen dat ze dat wél ondersteunen.
RonnieB82 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:17:
Vanochtend bij het tankstation een broodje gekocht, en dat gaat prima met apple pay!

Nu heb ik mooi 2 ING pasjes in de wallet staan, maar zijn ze bijna niet uit elkaar te houden, dan moet ik aandachtig naar de laatste cijfers van het rekeningnummer kijken. (en dan bedenken welke er bij de persoonlijke of gezamenlijke pas hoort)
Ik zie zo snel geen optie om een pas een naam (of andere kleur?) te geven. Of is er iets anders om ze makkelijk uit elkaar te houden?
Met 2 kaarten is dat niet zo moeilijk toch? Je hoeft enkel te onthouden dat de voorste kaart x is en de achterste kaart y - plus kan je onthouden dat je default pas de gene is die gekoppeld is aan prive/gedeeld (doorhalen wat niet van toepassing is). :P Je standaardkaart staat altijd helemaal vooraan. ;)
Nachtapotheker schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:18:
Kan je met ing een pas ook koppelen aan meerdere devices, met verschillende apple id’s?
In principe wel, maar check ff in ING voorwaarden of dat mag als het een apparaat van een ander is. Daarnaast krijg je het kaartnummer en de CVC niet zo te zien, dus mogelijk moet je dan eerst ff inloggen met de Bankieren app van ING. (Die je daarna er weer af kan lazeren)

[ Voor 18% gewijzigd door WhatsappHack op 11-06-2019 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeXTcube
RonnieB82 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:17:

Dat vroeg ik me ook af? Draait er iemand al IOS 13 Beta? Ik geen developers account om te test.
Misschien dat de Wallet interface is aangepast want het is best onduidelijk. Ik heb zelfs 3 passen.

Op de Watch is het wel stukken overzichtelijker dan de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
NeXTcube schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:25:
[...]

Dat vroeg ik me ook af? Draait er iemand al IOS 13 Beta? Ik geen developers account om te test.
Misschien dat de Wallet interface is aangepast want het is best onduidelijk. Ik heb zelfs 3 passen.

In iOS13 is dat (vooralsnog) hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

[...]

Na de opmerking van @WhatsappHack dacht ik al dat ik wat over het hoofd zag...

Uitgevonden dat je bij Instellingen je standaardkaart kan selecteren.
Dat de kaarten altijd in dezelfde volgorde staan helpt ook natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeXTcube
RonnieB82 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:27:
[...]

Na de opmerking van @WhatsappHack dacht ik al dat ik wat over het hoofd zag...

Uitgevonden dat je bij Instellingen je standaardkaart kan selecteren.
Dat de kaarten altijd in dezelfde volgorde staan helpt ook natuurlijk :)
Het blijft wel onoverzichtelijk, maar misschien moet ik gewoon wennen. hahaha.
Ben tot heden alleen tickets gewend ipv meerdere betaalpassen van een uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Misschien een domme vraag... maar als ik Applepay op een ING heb geactiveerd....kan ik dan voor die kaart "contactloosbetalen" (als in pe-applepay) uitzetten?
Ik denk van wel maar wil geen flater slaan in de shop omdat ik het heb uitgezet en dit niet moest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

peerke63 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:43:
Misschien een domme vraag... maar als ik Applepay op een ING heb geactiveerd....kan ik dan voor die kaart "contactloosbetalen" (als in pe-applepay) uitzetten?
Ik denk van wel maar wil geen flater slaan in de shop omdat ik het heb uitgezet en dit niet moest....
Yep. Je kan de wallet app openen en dan een kaart verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Nu ik Apple Pay overal juist heb geconfigureerd dacht ik dat ik ook voortaan wel m'n App Store aankopen etc met Apple Pay kon doen, maar dat lijkt (nog) niet te kunnen? Zie nog steeds alleen maar de opties CreditCard / iDeal (tegoed) / PayPal / Mobiele telefoon. Je zou toch verwachten dat Apple dit ook wel zou aanbieden. Lijkt er op dat Apple Pay echt alleen maar is voor éénmalig betaal transacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:47

Grin

Ride si sapis.

azteke schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:48:
[...]

Volgens mij is dat niet zijn vraag, of ik begrijp je antwoord niet...

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

Grin schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:50:
[...]

Volgens mij is dat niet zijn vraag, of ik begrijp je antwoord niet...
Ik denk dat hij bedoeld of je dan contactloos betalen op de fysieke pas weer kan uit (laten) zetten :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 00:32

Saninl

THE_BASE schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:25:
Bunq opzeggen doe ik nog niet, ik heb Bunq Promo, dat is gratis Premium tot 250,- uitgaven per maand.

Het extra voordeel dat ik heb gemerkt: ZeroFX, hiermee heb ik al flink euro’s verspaard als ik met buitenlandse valuta’s wil betalen.

Daarnaast is het openen van een IBAN erg makkelijk om bv. Videoland twee weken gratis te gebruiken. :)
Ik heb hetzelfde inderdaad, zo'n Bunq Promo deal. Die houd ik ook gewoon nog 'actief', ik ga wel echt actief verder met ING vanaf nu. Wie weet ooit nog even schakelen naar Bunq ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peerke63
azteke schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:48:
[...]

MMM... dat was niet de vraag zoals ik 'm bedoelde :)

Kan ik op de site van de ING... contactloos betalen voor die kaart (die ik nu gebruik voor ApplePay) uitzetten...

Dus niet ApplePay weer uit zetten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
peerke63 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:54:
[...]

Kan ik op de site van de ING... contactloos betalen voor die kaart (die ik nu gebruik voor ApplePay) uitzetten...

Ja want je gebruikt die kaart niet voor Apple Pay. Je hebt een nieuwe virtuele Maestro kaart op je iDevice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azteke

azteke

King

peerke63 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:54:
[...]

Dan begreep ik je opmerking over pre-applepay niet :P

Je kan blijkbaar contactloos betalen voor je fysieke pas uitzetten. Bron: https://radar.avrotros.nl...elen-contactloos-betalen/
Klant bij ING
Log in op Mijn ING, ga onderin het menu naar het kopje 'Betaalpas' en klik op 'Paslimieten en contactloos betalen'. Klik vervolgens op 'Instellingen wijzigen', onderaan kun je de functie contactloos betalen uitzetten. De beslissing moet je vervolgens bevestigen door het invoeren van een TAN-code. Lees meer op de site van ING.

ING-klanten kunnen ook langsgaan bij een ING-kantoor of telefonisch de functie uitschakelen: 020 22 888 88.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Oké oké! Ik zit nu bij ING om klant te worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Max2000
  • Laatst online: 17-09 15:58
Toppe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:01:
Oké oké! Ik zit nu bij ING om klant te worden :+
Ben benieuwd of je helemaal over gaat stappen of er een extra rekening bij neemt.
Zit ook te twijfelen om een ING rekening te openen. Want het lijkt me toch wel heel fancy om Apple Pay te hebben.

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:06
Max2000 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:05:
[...]

Ben benieuwd of je helemaal over gaat stappen of er een extra rekening bij neemt.
Zit ook te twijfelen om een ING rekening te openen. Want het lijkt me toch wel heel fancy om Apple Pay te hebben.
Je kan 't erbij doen, en als 't bevalt, langzaam aan alles overhevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SliceOfLife
  • Laatst online: 23-08 11:21
[...]

Momenteel is die functionaliteit nog identiek. Wel heb ik beta feedback naar Apple gestuurd. Hopelijk kunnen ze nog een functie introduceren om passen onderscheidend te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:53
Alles zo'n beetje doorgelezen. maar toch nog een vraag waar ik niet zo gauw een antwoord op zie in dit forum.
Mijn vriendin heeft de touchid niet aanstaan om de dood eenvoudige reden dat het niet lekker werkt.
haar profiel op haar vingers pakt niet zo lekker. Ze gebruikt dus alleen de pincode.
kan je applepay ook gebruiken met alleen een pincode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
azteke schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:56:
[...]

Dan begreep ik je opmerking over pre-applepay niet :P

Je kan blijkbaar contactloos betalen voor je fysieke pas uitzetten. Bron: https://radar.avrotros.nl...elen-contactloos-betalen/

[...]
Ahhh okeeee… dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Saninl schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:53:
[...]
Ik heb hetzelfde inderdaad, zo'n Bunq Promo deal. Die houd ik ook gewoon nog 'actief', ik ga wel echt actief verder met ING vanaf nu. Wie weet ooit nog even schakelen naar Bunq ;-)
Twijfel wel om Bunq Apple Pay er uit te halen, ik heb er nu 4 kaarten in staan en is best onoverzichtelijk.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 22:13
THE_BASE schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:19:
[...]

Twijfel wel om Bunq Apple Pay er uit te halen, ik heb er nu 4 kaarten in staan en is best onoverzichtelijk.
Done that en gelijk ook opgezegd. :P

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
rimave schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:20:
[...]

Done that en gelijk ook opgezegd. :P
Ik heb de passen uit Apple Pay verwijderd. Blijf nog wel klant, i.v.m. ZeroFX en bv. Online Cards en delen van rekening op vakantie.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zeve schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:16:
Alles zo'n beetje doorgelezen. maar toch nog een vraag waar ik niet zo gauw een antwoord op zie in dit forum.
Mijn vriendin heeft de touchid niet aanstaan om de dood eenvoudige reden dat het niet lekker werkt.
haar profiel op haar vingers pakt niet zo lekker. Ze gebruikt dus alleen de pincode.
kan je applepay ook gebruiken met alleen een pincode?
Volgens mij is het niet mogelijk om Apple Pay te activeren als TouchID niet geconfigureerd is. Wel kan je TouchID uitzetten voor Apple Pay, maar dat is pas na setup vziw.

Maar probeer het ff en laat ons het weten zou ik zeggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Googolplex1
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-09 16:05
WhatsappHack schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:36:
[...]

Waarschijnlijk ondersteunen ze bij dat tankstation geen CDCVM (https://support.apple.com/HT202527).
Pagina: 1 ... 32 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.