Apple Pay in Nederland Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 47 Laatste
Acties:
  • 352.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LQG
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2022

LQG

Misschien beetje OT, maar... Over die Bunq work-around gesproken. Ik heb nu dus een pas aangevraagd op een Italiaans adres en daarna mijn adres direct weer teruggezet, maar hoe weet ik nou dat mijn pas gewoon in Nederland op mijn recentste adres binnenkomt? Vind dat in de app nergens terug...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
LQG schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:31:
Misschien beetje OT, maar... Over die Bunq work-around gesproken. Ik heb nu dus een pas aangevraagd op een Italiaans adres en daarna mijn adres direct weer teruggezet, maar hoe weet ik nou dat mijn pas gewoon in Nederland op mijn recentste adres binnenkomt? Vind dat in de app nergens terug...
Die komt gewoon op je NL adres. Ik heb het net zo gedaan en de pas komt gewoon in NL aan.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:30

DaveFlash

Here's to the crazy ones

LQG schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:31:
omdat pas als de pinpas gemaakt is je adres wordt uitgelezen bij bunq door de producent (Gemalto ergens in Nederland), daarom werkt de bunq truc ook. omdat puur voor het genereren van de kaartnummer op moment van bestellen naar je registratie adres wordt gekeken (of uitsluitend het land, dat weet ik niet precies), en pas als ze gaan verzenden mogen ze, ivm met privacy wet, je volledige adres bij bunq opvragen. :9

[ Voor 6% gewijzigd door DaveFlash op 06-06-2019 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:48:
[...]

Die van mij waren geannuleerd, maar dat zou door het adres kunnen komen. Inmiddels hoef je ook geen US-city meer te kiezen, maar gewoon Nederland. Opnieuw aangevraagd dus.
Ook was bij mijn vorige bestelling de bevestiging in het Engels. Nu een nieuwe bestelling en de bevestiging gehad in Nederlands...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wolfmeister geeft nu ook weer de Beta-landen weer.
https://www.wolfmeister.dev/tools/apple-pay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizzie33
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-01 09:57
_/-\o_ Bravo ING _/-\o_

Zelfs het meest gehypte topic is nu zo ongeveer uitgestorven 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vizzie33 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:17:
_/-\o_ Bravo ING _/-\o_

Zelfs het meest gehypte topic is nu zo ongeveer uitgestorven 8)7
Klopt, hype is hier helemaal weg. Zal nog wel weken/maanden duren ING kennende met hun gehype om niks. Want er is nog niks ;)

Zeker als je 6 weken geleden bekend maakt dat het COMING Soon is :O ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SliceOfLife
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08 11:21
De bovenste tabel zijn landen die ingezonden zijn door gebruikers.
This table displays information provided by users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:30:
[...]

Klopt, hype is hier helemaal weg. Zal nog wel weken/maanden duren ING kennende met hun gehype om niks. Want er is nog niks ;)

Het is erg rustig op twitter geen “grappige” gifjes meer waarschijnlijk door hun laatste actie mbt die afschrijvingen en de daaropvolgende “reclame”

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:54
Slasher schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:01:
[...]

Het is erg rustig op twitter geen “grappige” gifjes meer waarschijnlijk door hun laatste actie mbt die afschrijvingen en de daaropvolgende “reclame”
Inderdaad. De webcare heeft nu geen vragen meer te beantwoorden over Apple Pay, maar over de inbreuk op privacy die ze nu doen. Ik heb 'bezwaar gemaakt'. Ben ook niet blij met deze onverwachte actie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dennisweb schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:10:
[...]

Inderdaad. De webcare heeft nu geen vragen meer te beantwoorden over Apple Pay, maar over de inbreuk op privacy die ze nu doen. Ik heb 'bezwaar gemaakt'. Ben ook niet blij met deze onverwachte actie.
Je kan via Mijn ING toch opt-out doen?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-10 21:11
Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:30:
[...]

De landen die op 1 mei 2018 zijn aangekondigd, werden ook pas de 18 en 19de van juni geactiveerd. Dit heeft niets met ING te maken en die zullen hier ook geen invloed op hebben... Apple pay zal hoogstens nog tot einde maand op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG13
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-05 10:12
Jongens rustig aan!
Als Apple zegt binnenkort duurt het echt geen maanden. Als het nog maanden zou duren had Apple er wel bij geplaatst komende zomer of herfst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MrJvG13 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:41:
Jongens rustig aan!
Als Apple zegt binnenkort duurt het echt geen maanden. Als het nog maanden zou duren had Apple er wel bij geplaatst komende zomer of herfst.
ING bedoel je?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rick24999
  • Laatst online: 18-04-2024
Op de Nederlandse website van Apple staat “Binnenkort beschikbaar”
Indien het inderdaad nog tot de herfst duurde stond er “najaar” of iets dergelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Dubbelpost

[ Voor 159% gewijzigd door DaSaN op 07-06-2019 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 09:02
DaSaN schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:26:
ING is de certificering van Apple door, maar moet nu nog voldoen aan de load tests. Dit schijnt wat lastiger te zijn, vandaar de vertraging.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:26:
ING is de certificering van Apple door, maar moet nu nog voldoen aan de load tests. Dit schijnt wat lastiger te zijn, vandaar de vertraging.
Bron? Als dit zo zou zijn kan zie ik het eerste week juli live gaan, eerste dinsdag van juli. Nog 4 weken ;)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je je reactie mist, dan is deze verplaatst naar de TrashCan. Status updates voegen niets toe en zijn offtopic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Huh? Het laatste bericht in dit forum is van gisterenavond. Gaat het wel goed jongens? :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:32:
Huh? Het laatste bericht in dit forum is van gisterenavond. Gaat het wel goed jongens? :)
Er valt niks te melden namelijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizzie33
THE_BASE schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:32:
Dit geeft alleen maar aan hoe slecht de marketing dus is. Bijna niemand boeit het meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vizzie33 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:55:
[...]

Dit geeft alleen maar aan hoe slecht de marketing dus is. Bijna niemand boeit het meer.
Dit. Momentum is gone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 18:31

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Vizzie33 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:55:
[...]

Ik zit ook alweer te denken om weer Bunq Premium te activeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Inmiddels worden de kattes-memes weer voor de dag gehaald op Twitter door ING-klantenservice, dus wie weet _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Cheesy op 07-06-2019 12:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Nieuw onderhoud gepland dit weekend! Dinsdag Apple Pay?! :o :+

Nee, zonder gein - ik was aardig ‘thrilled’ voor Apple Pay, maar zoals velen anderen is voor mij het momentum (mede gecreëerd door dit topic haha) ook compleet weg. Ik zie wel wanneer het live-gedeelte aangekondigd wordt.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 16:46
Los van wat ING doet zou ik het al fijn vinden om mijn AMEX/Visa toe te kunnen voegen aan mijn wallet.. Misschien is het voor de load beter als de hype weer een beetje is ingedut ;)

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

En het mooie is dat veel tweakers (ook vanwege dit topic) nu mooi wel een ING rekening hebben. Ze lachen zich kapot daar.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizzie33
amphora schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:41:
En het mooie is dat veel tweakers (ook vanwege dit topic) nu mooi wel een ING rekening hebben. Ze lachen zich kapot daar.
Dat kan ik mij niet voorstellen. Ik zie mensen pas overstappen op het moment dat alle info is gegeven en er een release datum bekend is, of vanaf wanneer het live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 20:16
Vizzie33 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:55:
[...]

Dat kan ik mij niet voorstellen. Ik zie mensen pas overstappen op het moment dat alle info is gegeven en er een release datum bekend is, of vanaf wanneer het live is.
nee hoor gisteren een rekening geopend :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizzie33
jhijman schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:05:
[...]

nee hoor gisteren een rekening geopend :*)
Waarom wacht je niet op verdere details dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mithe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:56
Vizzie33 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:07:
[...]

Ik denk dat mensen gewoon gelijk willen kunnen beginnen als het er is. En dan niet eerst afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
Vizzie33 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:07:
[...]

omdat het 5 dagen kost voordat je alles thuis hebt en ik coming soon toch echt deze maand vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 09:02
jhijman schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:11:
[...]
coming soon toch echt deze maand
Maak dat de ING maar wijs :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelvano
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-09 13:30
Vizzie33 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:55:
[...]

Twee/drie weken geleden overgestapt 😅🙈
Maar wel m’n oude bank dus nog even aangehouden. Vervelend wel dit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
mark0172 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:12:
[...]

Maak dat de ING maar wijs :O
ach gok kost 1,55 euro per maand, Er zijn dagen dat ik meer uitgeef aan prulleria dus ik beschouw dit leergeld/nice to have/ want it really bad geld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
De Apple Pay Supplies zijn hier verzonden. Lijkt er toch op dat ze die dingen niet gaan versturen als het niet komende week gelanceerd gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:47
THE_BASE schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:15:
De Apple Pay Supplies zijn hier verzonden. Lijkt er toch op dat ze die dingen niet gaan versturen als het niet komende week gelanceerd gaat worden?
Wil niet gemeen doen maar een Wrap zaak in Amsterdam hebben die stickers al dik 9 maanden op hun raam geplakt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG13
Khayma schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:18:
[...]

Wil niet gemeen doen maar een Wrap zaak in Amsterdam hebben die stickers al dik 9 maanden op hun raam geplakt :+.
Dat kan. Maar de Apple Pay stickers zijn pas sinds deze week via de officiële weg te bestellen en vooral te laten bezorgen op een Nederlands adres.
Dus dat zegt wel degelijk iets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Werkelijk...al 2 dagen worden hier hele discussies gevoerd over stickers... 7(8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJvG13
Geert1976 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:23:
Werkelijk...al 2 dagen worden hier hele discussies gevoerd over stickers... 7(8)7 |:(
Dat mag je vinden. Maar als je de live gang van andere landen hebt gevolgd dan is (serieus) het bestellen van de stickers en de uitlevering hiervan een goede indicatie dat Apple Pay binnen un maand live gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 17:02
Dat nederland is toegevoegd is het nieuws bij de stickers, bij mij zijn ze ook shipped

Dat geeft iig wel een indicatie dat het niet nog maanden gaat duren voor Apple Pay actief wordt in NL.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Toch vind ik het persoonlijk slecht gespeeld van ING.
Zo te lezen ben ik niet de enige.

Ze konden er ook "zomer/najaar 2019" van maken, of een bepaalde maand noemen.
Nu hebben ze even aandacht gehad maar een maand later wordt er eerder gebitched dan dat iedereen nog hyped is.

Maar ach, we kunnen stickers bestellen :9

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrJvG13
Valt toch wel mee. Mensen zijn toch gewoon te ongeduldig.
Kunt het ook zo zien, je weet nu in ieder geval dat het eraan zit te komen.

En dat gehype dat valt in het dagelijks leven nogal mee. Dat is meer hier op tweakers en bv iCulture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Famous schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:40:
Toch vind ik het persoonlijk slecht gespeeld van ING.
Zo te lezen ben ik niet de enige.

Ze konden er ook "zomer/najaar 2019" van maken, of een bepaalde maand noemen.
Nu hebben ze even aandacht gehad maar een maand later wordt er eerder gebitched dan dat iedereen nog hyped is.

Maar ach, we kunnen stickers bestellen :9
Het gerucht begon toen ing in Roemenië apple pay uitrolde, 27 maart ofzo was dat.
En toen in begin mei de banner van ing. zal het nog 2 maand zijn..?. dan komt het nu binnen 1 maand, ik had vandaag verwacht, of iig dit weekend, maar het kan nog. of 11 of 18 juni zijn ook genoemde dagen.
This allemaal een gok, maar de sticker zegt toch wel dat het nu onderweg is. en geen 2 maand meer duurt.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn maar een paar maanden exclusief, dus voor die tijd moet het echt wel online. Even geduld nog :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:23:
Aan de ene kant is dat natuurlijk van de zotte. Maar het geeft alleen maar aan dat de informatie summier is.

Het is in mijn optiek niet anders dan het speculeren over een nieuwe iPhone. Je wacht tot er iets aan informatie lekt en anders ga je speculeren.

Daar is dit topic op dit moment voor, binnenkort zal het richting ondersteuning gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timt1996
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-10 16:32
Ik zie dat de optie om een kaart toe te voegen (en het "+") in de wallet app, vandaag zichtbaar zijn geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelRanger03
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:36
timt1996 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:27:
Ik zie dat de optie om een kaart toe te voegen (en het "+") in de wallet app, vandaag zichtbaar zijn geworden. :)
Telefoon met regio NL toont hier nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timt1996
PixelRanger03 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:30:
[...]

Telefoon met regio NL toont hier nog niks
Regio staat hier gewoon op Nederland, heb voor de zekerheid nog geswitcht naar een land met Apple pay en weer terug naar Nederland, maar het blijft zichtbaar hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheOsirian
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 31-03 12:22
Bij mij ook geen plusje, wel als ik switch naar bijvoorbeeld Italie, maar verdwijnt weer als ik terug ga naar Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online

YRH

timt1996 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:27:
Ik zie hem inderdaad ook, maar erop klikken geeft direct een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timt1996
Wanneer ik op kaart toevoegen klik, kom ik op het scherm terecht waar ik op "ga door" kan drukken en vervolgens kan ik de kaart toevoegen door de kaart met de camera te scannen of handmatig in te voeren. Dit werkt echter vanzelfsprekend nog niet met de ING kaart, waardoor er de melding komt dat de kaart nog niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:06
Hier geen plusje in de wallet app helaas. even geswitched naar Italie komt hij wel tevoorschijn, terug naar Nederland niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leip, mijn order voor stickers hebben ze zonder nader bericht gecancelled :P

Die plus in wallet staat er hier al maanden, maar geeft nogsteeds dezelfde foutmelding zolang de regio NL is.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vizzie33
Jaaaaa nieuwe hype. We hebben een plusje als de regio veranderd wordt.
We worden gek 7(8)7 7(8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11-10 08:04
Dit topic is in één smiley te vertalen:

7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het plusje kan blijven staan als je switched naar bijv italie of VK
Dan ga je naar instellingen , wallet en apple pay en zet pay cash aan.
switch weer terug naar NL en plusje blijft staan.
Het doet geen ene moer maar hey altijd leuk om een plusje te hebben toch?

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:53
Misschien gewoon een slotje zetten totdat het daadwerkelijk live is.
Hoeven de modjes ook niet steeds te ruimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Wat ik gaaf vind om te zien is dat wij al enorm modern zijn in NL en een groot deel van de EU. Gister een stukje gezien op het Amerikaanse CNBC over betalingsverkeer. Dat we dat hier al langer kennen en contactloos kunnen betalen daar waar een soort van WiFi-logo wordt getoond. Apple Pay is prachtig voor ons maar een veel kleinere praktische stap in verhouding tot de VS waar enorm veel banken en manieren om te betalen zijn. Dan is Apple Pay en Apple Card pure vernieuwing en gemak wat nog nauwelijks beschikbaar was tot op heden.

En wij hippe ongeduldige Nederlanders maar braaf jaren wachten, genekt door onze luxe. Achja, wachten wordt beloond, het komt er echt aan vroeg of laat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizzie33
mr.JamesBond schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:06:
Dit topic is in één smiley te vertalen:

7(8)7
Maar dit topic is echt veel leuker dan apple pay hoor, dat het nog maar lang wachten is })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:44
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Pq1V1QY.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Iets wat je sowieso om de week krijgt ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:42:
[...]

Iets wat je sowieso om de week krijgt ;)
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
Weet je nog dat we het hier twee weken geleden ook al over hebben gehad? Onderhoud is periodiek en heeft niets met Apple Pay te maken.

Verder: 'coming soon'. Dus. Zolang ING verder niks aankondigt, komt het ook niet. Dus ook niet 'begin volgende week'. Als ING wat aankondigt, kun je ervan uit gaan dat je gerust daarna nog een paar weken kan wachten. Het is echt niet zo dat ze bijvoorbeeld dinsdag wat aankondigen en woensdag live zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Stickers zijn hier verscheept en we zien het allemaal wel.

Het plusje? Die zie ik echt alleen als ik de regio veranderd en hij blijft ook niet staan.
Voor de rest gaan we het wel zien... de fun is er wel een klein beetje af zo :-|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mention
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik begrijp je enthousiasme. Toch graag inhoudelijk reageren. Het is geen levertijden topic :)

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 07-06-2019 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:09
Regio veranderen?😝 ik mis wat. Kom op mensen, ik wil ook een plusje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benvanerp
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01-2022
Ik denk dat het ergens de komende week gaat gebeuren. WWDC is achter de rug dus support van Apple is volop beschikbaar en daarnaast verwacht ik dat ze voor de vakanties in NL beginnen willen lanceren zodat ook binnen ING de bezetting op orde is.

[ Voor 86% gewijzigd door benvanerp op 07-06-2019 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizzie33
Ja, of niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Zou op zich kunnen, wachten tot iedereen terug van hemelvaart/pinkstervakantie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benvanerp
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01-2022
WWDC is dan achter de rug en de vakanties nog niet echt begonnen. Ik denk dat als je wil lanceren je ook een gegarandeerde bezetting wil hebben.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:33
Modbreak:Het begint nu wel erg slowchatten te worden. Probeer het een beetje inhoudelijk en interessant te houden. Random data noemen of alleen een smiley voegt natuurlijk niet zoveel toe :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lieven schatten, ik wil jullie droom niet verpesten maar ik heb het + icoon er al voor de afgelopen 3 weken zitten, dus dat is niets speciaals 😛

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2019 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marco282
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 14:41
Mijn apple pay via bunq (duitsland omweg) werkt sinds een paar dagen niet meer. Andere mensen hier ook last van? Als dat zo is, wellicht dat ING exclusief contract heeft en dat apple/bunq daarbij meer geforceerd wordt om de "omweg" te blokkeren om het eventuele contract te honoreren?

Ik heb zelf ook ING dus ik hoop dat ze het snel lanceren, toch vervelend zo zonder ineens.

[ Voor 14% gewijzigd door marco282 op 07-06-2019 21:07 ]

3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco282 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:06:
Mijn apple pay via bunq (duitsland omweg) werkt sinds een paar dagen niet meer. Andere mensen hier ook last van? Als dat zo is, wellicht dat ING exclusief contract heeft en dat apple/bunq daarbij meer geforceerd wordt om de "omweg" te blokkeren om het eventuele contract te honoreren?

Ik heb zelf ook ING dus ik hoop dat ze het snel lanceren, toch vervelend zo zonder ineens.
Apple Pay sinds mrt '18 met NL kaart, maar gelukkig geen problemen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgwj1983
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:50
marco282 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:06:

Werkt hier nog prima via ik geloof italie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco282
Misschien dat het een andere oorzaak heeft voor me dan. Hopenlijk niet te lang wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
ING in Duitsland geeft dit aan
2019 wird die ING ihren Kunden in Deutschland Apple Pay anbieten.

misschien hebben ze idd alleenrecht in de landen waar ze het gaan bieden

Maar om te weten of bunq daardoor niet werkt, geen idee. Werkt het in Roemenië allebei, is dan de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
BUNQ werkt gewoon hier.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 16:26

Bruzski

watte ??

Apple pay/bunq werkt hier ook prima, oa. Intratuin/ aardbeien groenteboer😜

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco282
Ja ik kan het niet eens activeren, dubbel klikken op power button doet niks. Op mn apple watch geeft die aan "card unavailable, for details, go to the apple watch app on your iphone".

Daar geeft die weer aan dat de kaart ongeldig is, en als ik hem opnieuw wil toevoegen via de bunq app krijg ik de volgende melding: "Could not set up apple pay, an error occured while setting up Apple Pay". In de app heeft die wel gewoon het "add to apple pay" button.

Maar even geduld hebben dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco282 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:33:
Ja ik kan het niet eens activeren, dubbel klikken op power button doet niks. Op mn apple watch geeft die aan "card unavailable, for details, go to the apple watch app on your iphone".

Daar geeft die weer aan dat de kaart ongeldig is, en als ik hem opnieuw wil toevoegen via de bunq app krijg ik de volgende melding: "Could not set up apple pay, an error occured while setting up Apple Pay". In de app heeft die wel gewoon het "add to apple pay" button.

Maar even geduld hebben dan
Ik heb al wel een paar -niet geldig- vliegtickets en NS kaartjes in mijn Wallet app maar mijn watch doet niks wanneer ik dubbel op de knop druk.
Moet ik specifiek naar de wallet app toe gaan. Dus ik denk hierdoor dat de ‘+’ op iPhone gewoon een bug is

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:09
Meeste mensen hier:

A, 30 nieuwe berichten... (scrollend naar beneden)
Kak nog steeds niet live...😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
Ik zou er niet vanuit gaan dat dit iets betekent: dit soort onderhoud voeren ze heel vaak uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mel33 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:52:
ING in Duitsland geeft dit aan
2019 wird die ING ihren Kunden in Deutschland Apple Pay anbieten.

misschien hebben ze idd alleenrecht in de landen waar ze het gaan bieden

Maar om te weten of bunq daardoor niet werkt, geen idee. Werkt het in Roemenië allebei, is dan de vraag
In Duitsland hebben al tig banken Apple Pay, daar is ING zeker niet de eerste/enigste.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG13
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 23:43:
[...]

Ik heb al wel een paar -niet geldig- vliegtickets en NS kaartjes in mijn Wallet app maar mijn watch doet niks wanneer ik dubbel op de knop druk.
Moet ik specifiek naar de wallet app toe gaan. Dus ik denk hierdoor dat de ‘+’ op iPhone gewoon een bug is
Als ik mijn Apple watch volledig uit is geweest en in zet de watch weer aan dan opent de Wallet ook niet met m’n bunq pas ala ik 2x op de zijknop druk.
Eerst moet ik handmatig de Wallet openen.
Dat eenmaal gedaan werkt Wallet / Apple Pay weer met 2x op de zijknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrJvG13 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:52:
[...]

Als ik mijn Apple watch volledig uit is geweest en in zet de watch weer aan dan opent de Wallet ook niet met m’n bunq pas ala ik 2x op de zijknop druk.
Eerst moet ik handmatig de Wallet openen.
Dat eenmaal gedaan werkt Wallet / Apple Pay weer met 2x op de zijknop.
Raar, hier werkt dat wel alleen zegt ie de eerste keer dat er geen kaarten zijn. Meteen daarna weer 2x indrukken en voila: ze zijn er. ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:58
Ik had dat plusje niet in beeld (regio: Nederland). Toen de regio op 'Italië' gezet en toen verscheen het plusje in de Wallet wel. Toen geprobeerd de N26 kaart (debit) toe te voegen, aangezien Apple Pay d.m.v. N26 ook in Italië werkt. Kan een paar stappen doorlopen, maar uiteindelijk krijg ik de melding dat de kaartverstrekker het nog niet ondersteunt.

Afgaande op die melding vermoed ik dat zowel ING als N26 op Apple moeten wachten voordat die 'het' vrijgeeft. Pas als Apple Apple Pay vrijgeeft in Nederland, kan de betreffende bank/kaartverstrekker het toevoegen van de kaart mogelijk maken en ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 10:45:
[...]

Raar, hier werkt dat wel alleen zegt ie de eerste keer dat er geen kaarten zijn. Meteen daarna weer 2x indrukken en voila: ze zijn er. ;)
2x op de homeknop brengt je naar de meest recente app. De langere knop zou wel Apple pay moeten openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
het is te hopen voor diegene die nu de DP draaien van iOS 13 dat wanneer ING live gaat, Apple Pay ook 100% werkt. ;)

In alle andere landen werkt voor zover ik lees A.P prima met deze allereerste DP van iOS 13 , maar aangezien A.P compleet nieuw is voor de ING....time will tell

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 08-06-2019 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG13
Tja wie draait er dan ook een DP op je dagelijkse device.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ocirina
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:26
Geert1976 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:22:
het is te hopen voor diegene die nu de DP draaien van iOS 13 dat wanneer ING live gaat, Apple Pay ook 100% werkt. ;)
Dit is mijn inziens ook precies de reden waarom het wat langer duurt. Ik had het vermoeden dat ING AP al wilde inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwArbo
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
rendejo schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:54:
Ik had dat plusje niet in beeld (regio: Nederland). Toen de regio op 'Italië' gezet en toen verscheen het plusje in de Wallet wel. Toen geprobeerd de N26 kaart (debit) toe te voegen, aangezien Apple Pay d.m.v. N26 ook in Italië werkt. Kan een paar stappen doorlopen, maar uiteindelijk krijg ik de melding dat de kaartverstrekker het nog niet ondersteunt.

Afgaande op die melding vermoed ik dat zowel ING als N26 op Apple moeten wachten voordat die 'het' vrijgeeft. Pas als Apple Apple Pay vrijgeeft in Nederland, kan de betreffende bank/kaartverstrekker het toevoegen van de kaart mogelijk maken en ondersteunen.
Probeer eens je regio op Duitsland te zetten. N26 is Duits dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
MrJvG13 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:25:
Tja wie draait er dan ook een DP op je dagelijkse device.
hele bevolkingsstammen kan ik je vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Geert1976 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:25:
[...]

hele bevolkingsstammen kan ik je vertellen...
Ik doe dat ook, juist om een device te hebben wat ik dagelijks gebruik en zo dus tegen meer nieuwe zaken of wijzigingen aanloop dan dat ik zou doen met een test device.

Gisteren wel met iPhoneX iOS13b1 Apple Pay(Monese) geweigerd bij de Lidl, waar ik eerst wel kon betalen met iOS12. Verder niet gekeken waar het aan lag.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:06:
[...]

2x op de homeknop brengt je naar de meest recente app. De langere knop zou wel Apple pay moeten openen
Het ging ook om 2x drukken op "de langere knop" (die heet side button/zijknop). :P
We hadden het niet over de Digital Crown. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st_naram
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-06 22:26
:D

[ Voor 100% gewijzigd door st_naram op 08-06-2019 15:41 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.