Apple Pay in Nederland Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 47 Laatste
Acties:
  • 352.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:21

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:40:
Weet iemand of deze truc op gaat:

Ik heb een gezamenlijke en/of-rekening bij ING. Ik heb een pasje en mijn partner heeft een pasje. Hij gebruikt deze zelden, dus opzeggen is een optie, scheelt toch kosten in de maand.

Maar is het mogelijk om de ING-app op zijn en mijn telefoon te hebben en dan 'mijn' pas in zijn Wallet te zetten?
Zover ik weet krijg je een virtuele pas ipv "mijn" pas. Geen idee of je deze 2x kan gebruiken of kan creëren in de Wallet op basis van 1 pinpas.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb een gezamenlijke en/of-rekening bij ING. Ik heb een pasje en mijn partner heeft een pasje. Hij gebruikt deze zelden, dus opzeggen is een optie, scheelt toch kosten in de maand.

Maar is het mogelijk om de ING-app op zijn en mijn telefoon te hebben en dan 'mijn' pas in zijn Wallet te zetten?
Volgens mij is het bij ING verplicht om twee passen te hebben bij een en/of rekening.
Jouw truc kan misschien wel (of niet, gezien de reactie van @MrJvG13) maar de pashouder is verantwoordelijk voor de betalingen. Net als een pincode is het niet wenselijk om je pas te delen. Nu heb je nog een leuke relatie (hoop ik) maar ik heb bij ING nabestaanden/scheidingen voldoende ellende gezien met dit soort trucs waarmee je dit niet zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:38
Prophasis schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:21:
[...]

Vorige week was ik in Frankrijk, daar kan je bij veel plekken niet eens via NFC betalen. Heel irritant uiteindelijk, keken verbaasd op toen ik mijn pasje aan de bovenkant wilde houden. Het apparaat liet het wel toe, maar het werkte niet. Ze waren verbaasd dat het in Nederland wél (bijna) overal kon. Het lijkt me érg sterk als je overal met apple pay kan betalen daar.

PS: En dit was dan ook nog eens in Parijs.
Bijzonder. Ben net terug uit Lyon en heb daar alles contactloos betaald.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:21

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:51:
[...]

Bijzonder. Ben net terug uit Lyon en heb daar alles contactloos betaald.
Frans == bijzonder.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple Pay heel waarschijnlijk dit weekeinde live.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DogPatch06
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 29-09 07:12
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:30:
Bron?

PVOutput 3.7 kWp op ZO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, nu geloven we je met zo een stelligheid :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizzie33
  • Laatst online: 05-01 09:57
Nog ruim 16 minuten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:21

aex351

I am the one

Zwerver schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:36:
[...]

Wat echt complete onzin is. Als je hier in het VK kijkt, is een heel groot deel van de betalingen via de telefoon. Of via Apple pay of Android pay. En Nederland is vele malen meer gelijk aan het VK dan aan België.
Waarom zou het 'onzin zijn. Je vergelijkt nu appels met peren. Betalen met je betaalpas is nou eenmaal vooralnog makkelijker en betrouwbaarder dan met je telefoon. En aangezien mensen voor gemak kiezen en veiligheid, zullen ze niet snel denken. Oh laat ik eens moeilijk doen en betalen met mijn telefoon. En waarom zouden ze? Mensen die naar de winkels gaan nemen toch hun portemonnee mee. Daar zitten vaak ook andere pasjes bij en contant.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:35
aex351 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:48:
[...]

Waarom zou het 'onzin zijn. Je vergelijkt nu appels met peren. Betalen met je betaalpas is nou eenmaal vooralnog makkelijker en betrouwbaarder dan met je telefoon. En aangezien mensen voor gemak kiezen en veiligheid, zullen ze niet snel denken. Oh laat ik eens moeilijk doen en betalen met mijn telefoon. En waarom zouden ze? Mensen die naar de winkels gaan nemen toch hun portemonnee mee. Daar zitten vaak ook andere pasjes bij en contant.
ach mijn AH/aimiles pas staat op mn telefoon als ik na het inscannen daarvan gelijk telefoon/watch ernaast kan houden is dat ideaal (passen staan ook op mn watch namelijk)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Zie mijn volgende post. Verhouding tussen card en eWallet is 52%-27% in het VK wat qua betalingen en dergelijken redelijk op Nederland lijkt. RFID betalen met de pas is in de card betalingen meegenomen. Dus de angst bij de zuiderburen voor vernieuwing kan je niet zomaar overnemen op Nederland. En dat maakt zo’n stelling dus onzinnig.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:21

aex351

I am the one

AjDuLion schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:51:
[...]

ach mijn AH/aimiles pas staat op mn telefoon als ik na het inscannen daarvan gelijk telefoon/watch ernaast kan houden is dat ideaal (passen staan ook op mn watch namelijk)
Dus bij het tankstation geef jij even je iPhone aan de kassière achter het glas, zodat ze je airmiles pas kan scannen. Goed idee. Of anders doe je even je horloges af en geef je het door.

Kortom, een fysiek pasje blijft momenteel in veel situaties gewoon praktisch.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoezo betrouwbaarder?? Contant geld, wat is dat???? En allemaal verschillende pasjes nemen, wie doet dat nog? Ja de oude luitjes e.d. Met de telefoon betalen is overigens veiliger. Anyways de oudere mensen zullen inderdaad bij de pasjes blijven maar de next gen en de jeugd wil zeker mobiel betalen.
En betalen met de watch makkelijker dan betalen met welke pas dan ook. Je draagt hem altijd dus altijd bij je. Ik heb mijn pas zo goed als nooit bij mij en al nooit contact geld bij mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2019 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MrJvG13 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:42:
[...]

Alleen als je ook met dezelfde iCloud account op beide apparaten bent ingelogd.

Een extra betaalpas voor een en/of rekening kost €1 per maand. Maar volgens mij kan je de extra pas niet opzeggen.
Pas opzeggen kan wel, maar voor 1 euro gaan we niet moeilijk doen natuurlijk.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:41
aex351 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:55:
[...]

Dus bij het tankstation geef jij even je iPhone aan de kassière achter het glas, zodat ze je airmiles pas kan scannen. Goed idee. Of anders doe je even je horloges af en geef je het door.

Ik weet niet bij welke pomp jij tankt, ik laat m'n airmiles ook vanaf de telefoon scannen, maar hoef hem nooit af te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plhsnt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-06-2022
[...]

Ik geef inderdaad mijn telefoon aan de caissière als ze mijn Totalpas (in de Stocard-App) moet scannen.
Blijkbaar woon ik in een buurt waar dat nog kan, want ik merk dat dat in jouw buurt niet meer vanzelfsprekend is.

Verder kijk ik ernaar uit als Apple Pay gelanceerd wordt voor ING. Ik vind het namelijk handig om zo weinig mogelijk pasjes mee te hoeven nemen.
Het zou mooi zijn als tankpassen ook op Apple Pay beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:35
[...]

nee ? deze houd ik voor het glas zodat ze die kan scannen ?

vanmorgen mn telefoon bij de shell op de toonbank neergelegd zodat ze 2x kon scannen (tankpas/eten halen = 2x betalen)

wat gaat ze ermee doen wegrennen ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Betalen met je betaalpas is nou eenmaal vooralnog makkelijker en betrouwbaarder dan met je telefoon. En aangezien mensen voor gemak kiezen en veiligheid, zullen ze niet snel denken. Oh laat ik eens moeilijk doen en betalen met mijn telefoon. En waarom zouden ze? Mensen die naar de winkels gaan nemen toch hun portemonnee mee. Daar zitten vaak ook andere pasjes bij en contant.
Betalen per pas makkelijker? Nee, maar dat zal een stukje smaak zijn.
Betrouwbaarder? Nee, dat ook niet.
Veiliger? Nee.

Inderdaad bijna niemand die zal denken laat ik eens moeilijk doen en betalen met mijn telefoon, het is immers een stuk sneller en makkelijker om op die manier te betalen. :P
Ik neem zo min mogelijk pasjes mee. Ik heb m'n rijbewijs mee en een pinpas, maar dat laatste is ook enkel omdat echt geen enkel tankstation NFC ondersteunt. Kan niet wachten tot die ook overgaan. :) En rijbewijs digitaal op m'n telefoon zou tof zijn, hoef ik die ook niet meer mee te nemen binnen Nederland. :P Heerlijk.

Ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom betalen met een pinpas makkelijker en veiliger zou zijn dan via Apple Pay. Sowieso niet makkelijker. Dat geklooi met pasjes, blegh.
[...]

Zijn er nog tankstations die dat niet door het raam heen scannen dan? o0
Ik kan m'n klantenkaart gewoon laten scannen door het raam heen, ja ook op m'n iPhone.
En al zou ik hem moeten geven, als er ergens tienduizend camera's hangen dan is het wel in het tankstation. What's she gonna do? Hem jatten? :P Wegrennen en de pomp verder onbeheerd achterlaten? :P

Helaas ben je bij de meeste tankstations wel verplicht om daarna alsnog je portemonnee te pakken ipv lekker af te rekenen vanaf die zelfde iPhone, omdat die een aversie hebben tegen draadloos betalen (ook met je pinpas, dus je moet dat kreng verplicht in de terminal steken); maar dat wordt hopelijk nog eens een keer verplicht gesteld. Dan is dat probleem ook weer de wereld uit. :P

Dat is m'n laatste wens voor Apple Pay en contactloos betalen in het algemeen: tankstations die het ondersteunen. :P (En als ik er gebruik van zou maken, dan zou het vast ook erg fijn zijn als OV-vervoersbedrijven het gaan ondersteunen. ;))

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 05-06-2019 13:08 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:24
WhatsappHack schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:06:
[...]

Betalen per pas makkelijker? Nee, maar dat zal een stukje smaak zijn.
Betrouwbaarder? Nee, dat ook niet.
Veiliger? Nee.

Inderdaad bijna niemand die zal denken laat ik eens moeilijk doen en betalen met mijn telefoon, het is immers een stuk sneller en makkelijker om op die manier te betalen. :P
Ik neem zo min mogelijk pasjes mee. Ik heb m'n rijbewijs mee en een pinpas, maar dat laatste is ook enkel omdat echt geen enkel tankstation NFC ondersteunt. Kan niet wachten tot die ook overgaan. :) En rijbewijs digitaal op m'n telefoon zou tof zijn, hoef ik die ook niet meer mee te nemen binnen Nederland. :P Heerlijk.

Ik kan echt geen enkele reden bedenken waarom betalen met een pinpas makkelijker en veiliger zou zijn dan via Apple Pay. Sowieso niet makkelijker. Dat geklooi met pasjes, blegh.

[...]

Zijn er nog tankstations die dat niet door het raam heen scannen dan? o0
Ik kan m'n klantenkaart gewoon laten scannen door het raam heen, ja ook op m'n iPhone.
En al zou ik hem moeten geven, als er ergens tienduizend camera's hangen dan is het wel in het tankstation. What's she gonna do? Hem jatten? :P Wegrennen en de pomp verder onbeheerd achterlaten? :P

Helaas ben je bij de meeste tankstations wel verplicht om daarna alsnog je portemonnee te pakken ipv lekker af te rekenen vanaf die zelfde iPhone, omdat die een aversie hebben tegen draadloos betalen (ook met je pinpas, dus je moet dat kreng verplicht in de terminal steken); maar dat wordt hopelijk nog eens een keer verplicht gesteld. Dan is dat probleem ook weer de wereld uit. :P

Dat is m'n laatste wens voor Apple Pay en contactloos betalen in het algemeen: tankstations die het ondersteunen. :P (En als ik er gebruik van zou maken, dan zou het vast ook erg fijn zijn als OV-vervoersbedrijven het gaan ondersteunen. ;))
Apple Pay is überhaupt zelfs veiliger dan een pinpas :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:40

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Zelfs zonder de ING app kun je een kaart toevoegen aan Apple Wallet. Ik weet alleen niet 100% zeker of je dezelfde pas op 2 verschillende devices kan hebben staan.

Meerdere op 1 apparaat kan wel, ik heb bijv. een MasterCard én Maestro bunq kaart toegevoegd aan de Wallet.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:48
Met Bunq kan je 1 pas aan meedere apparaten toevoegen (met verschillende Apple Id's).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• _odb_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-08 20:10
YEESSS!!!! Zojuist kwam de reclame voorbij op RTLZ. Vanaf dinsdag de 11e beschikbaar _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VRrQSxcR003PLGqih8Kve88K/thumb.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:19:
[...]

Zelfs zonder de ING app kun je een kaart toevoegen aan Apple Wallet. Ik weet alleen niet 100% zeker of je dezelfde pas op 2 verschillende devices kan hebben staan.

Meerdere op 1 apparaat kan wel, ik heb bijv. een MasterCard én Maestro bunq kaart toegevoegd aan de Wallet.
Dat kan zeker. Immers worden je iPhone, iPad, Apple Watch en Mac ook al gezien als aparte apparaten. Ze krijgen elk een uniek nummer toegewezen aan de kaart. Eén kaart die je aan alle 4 toekent heeft dus 4 verschillende ID's. Dat heeft voor- en nadelen trouwens. Het nadeel is dat je dan bij sommige diensten ook met hetzelfde apparaat moet dokken om herkend te worden. Dus als jij incheckt met je Apple Watch bij de QPark, dan kan je niet uitchecken met dezelfde pas via je iPhone - het ID is immers anders.
_odb_ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:23:
YEESSS!!!! Zojuist kwam de reclame voorbij op RTLZ. Vanaf dinsdag de 11e beschikbaar _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
[Afbeelding]
Echt? Zou mooi zijn, zijn we van al die (complot)theorieën af. :P
Was in 't begin wel leuk, maar intussen ging het nergens meer over :D

[ Voor 19% gewijzigd door WhatsappHack op 05-06-2019 13:26 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

plhsnt schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:00:
[...]

Verder kijk ik ernaar uit als Apple Pay gelanceerd wordt voor ING.
Nou dan zit je echt in het verkeerde topic :+

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Bron? Zeiden ze datum in de reclame?

Wow nog 6 dagen dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Profiel met één bericht..
Breng ons bronnen en feiten mysterieuze nieuweling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft de reclame nog meer gezien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:38:
Heb RTLZ maar even aangezet... zodra ik meer weet 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:07
Ik ben de RTL-Z aflevering nu aan het terugkijken. Doorspoelen gaat alleen niet op de ziggo go app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kratos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:14
[Afbeelding]
Is dat niet de reclame die al een tijdje beschikbaar was? https://www.iculture.nl/nieuws/apple-pay-reclame-ing-gelekt/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit nu de bewuste uitzending terug te kijken, maar omdat ik het niet heb opgenomen mag ik niet beyond 5 minuten doorspoelen; dus moet hem nog even uitzitten. Al moet ik zeggen dat ie wel interessant is, gaat toevallig over big tech en het opsplitsen van Facebook, Google, Apple, et cetera. :P

Laat het zo weten. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bolko schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:40:
[...]

Ik ben de RTL-Z aflevering nu aan het terugkijken. Doorspoelen gaat alleen niet op de ziggo go app
Mij lukt dat niet. Shit! Graag recording van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG13
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-05 10:12
DeNachtwacht schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:19:
[...]

Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Het lijkt me meer dan duidelijk dat de ING-app een virtuele pas stuurt naar de Wallet-app. Anders zouden alle V-Pay passen omgewisseld moeten worden voor een Meastro kaart.
Dezelfde pas op meerdere apparaten kan, maar dan moet je wel met dezelfde iCloud account zijn ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dinsdag zou logisch zijn. Launch is altijd op een dinsdag of woensdag morgen. Dus stel nu dinsdag 11 juni hebben we het uiterlijk 12 uur in de middag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SW_Fanaat
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-10 09:54
Haha zelfs RTL ziet een kijkerspiek door de komst van Apple Pay

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SW_Fanaat schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:43:
Haha zelfs RTL ziet een kijkerspiek door de komst van Apple Pay
Ik vermoed dat het ook wel eens een mooie troll van @_odb_ zou kunnen zijn, maar wie weet. :P
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:42:
Nu dinsdag zou logisch zijn. Launch is altijd op een dinsdag of woensdag morgen. Dus stel nu dinsdag 11 juni hebben we het uiterlijk 12 uur in de middag.
Of 19.00 als Apple vaak updates pusht. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door WhatsappHack op 05-06-2019 13:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wel gek dat nog geen enkel persoon/media dit opgepikt heeft. Normaal stroom Twitter direct vol met nieuwsberichten etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob!n
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-02-2024
Klopt ja... Maar dat hij daadwerkelijk wordt uitgezonden is iets wat tot op 't heden nog niet was gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Cheesy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:44:
Wel gek dat nog geen enkel persoon/media dit opgepikt heeft. Normaal stroom Twitter direct vol met nieuwsberichten etc.
dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob!n schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:44:
[...]

Klopt ja... Maar dat hij daadwerkelijk wordt uitgezonden is iets wat tot op 't heden nog niet was gebeurt.
Lijkt me niet dat ze datum bekend maken in reclame, zou leuke troll actie zijn haha :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
Ik denk dat Apple pay vanmiddag om 15.00 aangaat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SW_Fanaat
Ik heb hem gekeken maar geen enkele Apple reclame helaas ;)

Edit: Ik heb de RTL-Z uitzending gekeken

[ Voor 27% gewijzigd door SW_Fanaat op 05-06-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob!n
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:46:
[...]

Lijkt me niet dat ze datum bekend maken in reclame, zou leuke troll actie zijn haha :>
Leuke troll? Laten we met z'n alle hopen dat dit absoluut geen troll is en dit gewoon de doorslag is. Zal een hoop verhelderen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kratos
SW_Fanaat schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:47:
Ik heb hem gekeken maar geen enkele Apple reclame helaas ;)
Via welk platform heb je gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb uitzending ook bekeken en zie nergens deze reclame helaas.
Gekeken via Ziggo Go :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2019 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SW_Fanaat
Held348 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:47:
[...]

Via welk platform heb je gekeken?
ZiggoGo. Doorspoelen lukte helaas niet maar de uitzending duurde maar een kwartiertje gelukkig. Alle reclame zat aan het einde van de uitzending voordat de nieuwe uitzending begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SW_Fanaat schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:48:
[...]

ZiggoGo. Doorspoelen lukte helaas niet maar de uitzending duurde maar een kwartiertje gelukkig. Alle reclame zat aan het einde van de uitzending voordat de nieuwe uitzending begon.
Same. En the apple pay soap continues ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ze zullen het vast binnenkort online gooien die reclame, dan doen mensen de persoonlijke aanbiedingen op je transacties weer vergeten.
Zoals het verteld werd op Slam snap ik dat mensen een opgetrokken wenkbrauw kregen als ze het nog niet hadden gelezen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW_Fanaat
AiR60 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:47:
Ik denk dat Apple pay vanmiddag om 15.00 aangaat....
Ben ook wel benieuwd naar de bron hiervan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kratos
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:49:
[...]
Sams. En the apple pay soap continues ;)
CJ: Ahh sh*t here we go again!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Laten we elkaar dan niet meer in de zeik nemen, we hebben genoeg dode mussen in dit topic gehad nu. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJvG13
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:42:
Dat is niet waar. Landen zijn ook live gegaan op een maandag (Zweden, Denemarken, Finland en de Arabische Emiraten) of donderdag.
Maar over het algemeen is Apple Pay meestal live gegaan op een dinsdag of woensdag.

[ Voor 6% gewijzigd door MrJvG13 op 05-06-2019 13:53 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:04
Dit topic 8)7 _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AiR60
SW_Fanaat schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:50:
[...]

Ben ook wel benieuwd naar de bron hiervan ;)
Die bron kan ik je wel geven hoor :) Dikke duim ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een actie van @_odb_. Mooi bewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrJvG13
Famous schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:49:
Ze zullen het vast binnenkort online gooien die reclame, dan doen mensen de persoonlijke aanbiedingen op je transacties weer vergeten.
Zoals het verteld werd op Slam snap ik dat mensen een opgetrokken wenkbrauw kregen als ze het nog niet hadden gelezen.
Het is wel iets genuanceerder. Ze gaan alleen ING producten aanbieden op basis van je betalingen/ inkomsten. Echter is dit heel makkelijker uit te schakelen via deze link.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• _odb_
Ja boys (and girls), trollers gonna troll. Kon het niet laten... >:)
Ben het wachten zat, laten we hopen dat ik toch gelijk heb met de datum :). Excuus voor iedereen die de uitzending heeft lopen terugkijken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_odb_ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:56:
Ben het wachten zat, laten we hopen dat ik toch gelijk heb met de datum :). Excuus voor iedereen die de uitzending heeft lopen terugkijken :9~
Hele goeie! Het terugkijken was wel een straf nu ik weet dat het niet zo is 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AiR60
_odb_ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:56:
Ik vond hem wel leuk, zeker gezien iedereen als een malle de reclame wilden gaan bekijken :)

Kan niet iemand ff de ing site faken alsof de datum bekend is van release? :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:14
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 14% gewijzigd door g00gle op 05-06-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kratos
g00gle schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:59:
Gebruik die foto van @_odb_ om ING via twitter uit de tent te lokken >:) :9
Haha dat is nog niet zo'n slecht idee 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 17:02
Dinsdag begint ook het EK damesvoetbal, ik denk dat het wel een logische datum is.

Maar dan zouden ze dit weekend al wel beginnen met reclame

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:58:
[...]

Hele goeie! Het terugkijken was wel een straf nu ik weet dat het niet zo is 😂
Het kon erger zijn, het item an sich over grote techbedrijven was best heel interessant eigenlijk.
Wat dat betreft is de schade beperkt. :+

Eigenlijk is het wel raar dat ING en Apple geen heldere datum geven voor Apple Pay...
Maarja, na tienduizend verzoeken om een datum: ze gaan niets zeggen zo blijkt. :P Beetje jammer.
Ergens ook stom, want te lang wachten sloopt het hype-effect; niemand blijft eindeloos verwachtingen onderhouden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Moeten we dat dan allemaal niet even doen? Wellicht gaat hun hele plan naar de knoppen en moeten ze wel met juiste info komen. Kunnen we beter de datum nog wat verder naar voren zetten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

MrJvG13 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:52:
[...]

Het is wel iets genuanceerder. Ze gaan alleen ING producten aanbieden op basis van je betalingen/ inkomsten. Echter is dit heel makkelijker uit te schakelen via deze link.
offtopic:
Ik weet dat, heb het nieuwsbericht gelezen en de reacties.

Daarom zei ik specifiek erbij .. als mensen het nog niet gelezen hebben.
Bij Slam zeiden ze niet dat je het uit kon zetten namelijk, eerder Nu doet ING iets.....

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _odb_
Je zou denken dat het voor de ING marketingtechnisch fantastisch is om nu een statement te geven over Apple Pay, zeker gezien de negatieve publiciteit omtrent het nieuwe privacy-statement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

_odb_ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:03:
Je zou denken dat het voor de ING marketingtechnisch fantastisch is om nu een statement te geven over Apple Pay, zeker gezien de negatieve publiciteit omtrent het nieuwe privacy-statement.
They really don't care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 17:28
Ja! Dan neemt de webcare contact op met de bobo's om het te controleren en zeggen ze ''nee dat moet niet kunnen want op datum X komt het pas''. :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:04
iAmRenzo schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:02:
[...]

Moeten we dat dan allemaal niet even doen? Wellicht gaat hun hele plan naar de knoppen en moeten ze wel met juiste info komen. Kunnen we beter de datum nog wat verder naar voren zetten!
Ik denk dat we gewoon allemaal even een stap terug moeten nemen en geduld moeten hebben lol. Dit gaat echt nergens meer over. ING gaat niet loslaten, tenzij ze dat echt willen. Het zal gewoon ineens uit de lucht komen vallen zonder aankondiging, zoals dat altijd al met Apple Pay gegaan is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
AiR60 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:58:
[...]

Kan niet iemand ff de ing site faken alsof de datum bekend is van release? :)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4fbQPxN/2019-06-05-14-04-35-Window.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• g00gle
Members only:

[ Voor 23% gewijzigd door g00gle op 05-06-2019 14:09 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kratos
Heb het toch even geprobeerd :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/G8jW6HwCZ0GrqMZHe3LaNohv/thumb.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kratos
g00gle schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:06:
Members only:
Thats me 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Je doet je naam eer aan!
Nu ff buzz creëren! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:01:
[...]

Het kon erger zijn, het item an sich over grote techbedrijven was best heel interessant eigenlijk.

Eigenlijk is het wel raar dat ING en Apple geen heldere datum geven voor Apple Pay...
Maarja, na tienduizend verzoeken om een datum: ze gaan niets zeggen zo blijkt. :P Beetje jammer.
Ergens ook stom, want te lang wachten sloopt het hype-effect; niemand blijft eindeloos verwachtingen onderhouden. :P
Eens! Het wachten en niet een datum of een maand weten waarin het gebeurd. Het effect word minder maar ach de lol erom hier is wel leuk 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het zou nog mooier zijn als er ook een variant is van die screenshot vanaf het KPN platform en verschillende afspeeltijden voor die van Ziggo, komt het nog natuurlijker over hehe. Heerlijk kinderachtig eigenlijk. Maar wel wat de webcare verdient na al die stompzinnige antwoorden. :P Transactie van eigen e-meel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er maar even een retweet van gedaan 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

WhatsappHack schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:11:
Het zou nog mooier zijn als er ook een variant is van die screenshot vanaf het KPN platform en verschillende afspeeltijden voor die van Ziggo, komt het nog natuurlijker over hehe. Heerlijk kinderachtig eigenlijk. Maar wel wat de webcare verdient na al die stompzinnige antwoorden. :P Transactie van eigen e-meel.
Je moet soms vuur met vuur bestreiden.
Ik zie de tweet van @Held348 niet terug...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zerothe2nd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-11-2023
Ligt straks de halve web support afdeling van ING overhoop omdat ze bang zijn dat RTL Z perongeluk wat verkeerd heeft gedaan. 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:27

DaveFlash

Here's to the crazy ones

er zijn hier een paar trollen actief, mag ik die vriendelijk verzoeken om weer huiswaarts te keren naar het Verboden Bos?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• g00gle
Haha en straks krijgen we een tweet terug met 'n screenshot van de post van @_odb_ in dit topic. Dan kan je mij echt wegdragen. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door g00gle op 05-06-2019 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerothe2nd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-11-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou hilarisch zijn!! 😂😂 RTL helemaal overstuur🤣🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
WhatsappHack schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:01:
[...]

Het probleem met het in een vroeg stadium roepen van een datum is dat er maar iets verkeerd hoeft te gaan en dan moet je weer de datum gaan verschuiven wat weer negatieve publiciteit is. Daarom zijn bedrijven altijd huiverig om te vroeg een specifieke datum te noemen.

Dan is het ook voor de consumenten beter om pas een datum te noemen als je 99% zeker bent dat het die datum wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Googolplex1
  • Laatst online: 13-10 12:05
Op https://www.applepaysupplies.com kun je nu wel als land Netherlands kiezen...

[ Voor 5% gewijzigd door Googolplex1 op 05-06-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dit was al voorbij gekomen ;)

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 17:11
Straks komt de TC weer voorbij

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex1
  • Laatst online: 13-10 12:05
Paragon93 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:17:
[...]

Dit was al voorbij gekomen ;)
Oeps, zie het nu inderdaad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:28
Iemand had voor het gemak ook MacRumors maar even getagged onder je tweet _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kratos
DutchCrownNL schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:25:
[...]

Ik zag het net inderdaad 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCrownNL schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:25:
[...]

En ICulture 😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizzie33
  • Laatst online: 05-01 09:57
Is die reclame op rtl z nou gewoon door iemand nep gemaakt hier? Ik had ff uurtje niet gekeken hier, ruim 80 reacties 😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

*foutje*

[ Voor 98% gewijzigd door iAR op 05-06-2019 14:30 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• g00gle
Haha deze troll van @_odb_ en @Held348 gaat z'n eigen leven leiden op Twitter straks:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gdNrfN9.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

acst schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:16:
Het probleem met het in een vroeg stadium roepen van een datum is dat er maar iets verkeerd hoeft te gaan en dan moet je weer de datum gaan verschuiven wat weer negatieve publiciteit is. Daarom zijn bedrijven altijd huiverig om te vroeg een specifieke datum te noemen.

Dan is het ook voor de consumenten beter om pas een datum te noemen als je 99% zeker bent dat het die datum wordt.
Wat je natuurlijk moet doen is zorgen dat het allemaal juist getimed is. Eerst coming soon. En daarna kun je steeds specifieker zijn. Ik bedoel als je voorwaarden wijzigt per 1-6, dan kun je niet nog eens 3 weken wachten zonder commentaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 17:11
Commentaar is er nu al zat... lekker boeien denken ze dan

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +2 Henk 'm!
xoniq schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:09:
[...]

Apple Pay is überhaupt zelfs veiliger dan een pinpas :+.
Ik weet niet of dat écht zo is. Ik beschouw ze beiden als gelijkwaardig qua beveiliging, wel lijkt Apple Pay me iets privacyvriendelijker als je af en toe afwisselt van apparaat waarmee je betaalt en al helemaal voor online betalingen. De winkelier krijgt dan minder data. Verder weet ik niet 1,2,3 waarom Apple Pay echt (noemenswaardig) veiliger zou zijn dan een pinpas? :) Maar het is hoe dan ook op z'n minst zeker niet *onveiliger*, en dat is het belangrijkste. (Immers beweerde aex dat AP onveiliger zou zijn, not true.)

Het enige voordeel is I guess dat als iemand je pinpas jat dat ze dan nog tot €25 kunnen lappen met NFC (krijg je terug van de bank meen ik), als je telefoon gejat wordt kunnen ze €0 betalen tenzij je zoiemand bent die 0000 als code gebruikt. Maar dan ben je ook achterlijk ook, with no offense. :P Ben eigenlijk benieuwd of Apple daar op controleert... "Beveiligingscode is niet veilig genoeg om Apple Pay te activeren", zou mooi zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 05-06-2019 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJvG13
WhatsappHack schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:33:
[...]
zoiemand bent die 0000 als code gebruikt.
Daar zeg je iets; Ik heb (geen grap) ooit een pincode voor mijn ING-creditcard gehad met 3x un 0 erin.
Ik dacht echt dit is een grap, maar het was echt de pincode van de creditcard. Je zal toch verwachten dat betaalde combinaties uitgesloten zijn.
Gelukkig kan je de pincode van de ING-creditcard makkelijk zelf aanpassen via een betaalautomaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trithemis
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 09:56

trithemis

Dragonfly

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrJvG13 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:40:
[...]

Daar zeg je iets; Ik heb (geen grap) ooit een pincode voor mijn ING-creditcard gehad met 3x un 0 erin.
Ik dacht echt dit is een grap, maar het was echt de pincode van de creditcard. Je zal toch verwachten dat betaalde combinaties uitgesloten zijn.
Gelukkig kan je de pincode van de ING-creditcard makkelijk zelf aanpassen via een betaalautomaat.
Op zich valt dat nog mee denk ik. Immers kan het dan x000, 0x00, 00x0 of 000x zijn, waarbij x een getal is tussen de 0-9. Dat zijn alsnog flink wat combinaties die je toevallig maar goed moet hebben; denk dat de kansen niet groter zijn dan een pincode als 1962 om echt maar even iets willekeurigs te noemen. :P Immers moet de dief ook maar weten dat er 3x een 0 in je code zit om het aantal pogingen te reduceren. Maar dat is niet veel anders als ze van een andere pincode 3 cijfers al weten. Het maakt het dan zeker veel meer kans om de juiste toevallig te raden als ze zo'n groot deel van je pin weten, maar nog steeds ben je heeeeeel snel door die 3 pogingen heen terwijl je in het slechtste geval 40 pogingen nodig hebt. :P

[ Voor 16% gewijzigd door WhatsappHack op 05-06-2019 14:51 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.