Apple Pay in Nederland Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 47 Laatste
Acties:
  • 352.680 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:07
Yes! Het werkt

offtopic:
nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

aex351 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:42:
[...]

Dat is mooi, dus je moet hoe dan ook je telefoon ontgrendelen in het geval met een iPhone. Wat inhoudt, je telefoon naar je gezicht, moeilijk doen met je vinger of alsnog je pincode intikken. Dan is contactloos/mobiel betalen beter. Dan hoef je helemaal je telefoon niet te ontgrendelen tot 25 euro en erboven moet je net als met Apple Pay iets doen om de betaling te authenticeren. Waarbij banken gewoon een limiet vanaf 25 euro hanteren hier in Nederland. Dat ze dat in het buitenland anders doen veranderd niets aan de Nederlandse voorwaarden.
Als jij je telefoon uit je broek pakt en direct erop kijkt terwijl je 2x de uitknop indrukt doet die beide handelingen direct, je hoeft niet eerst Apple Pay op te starten, kijken en dan pas naar de terminal. Het werkt gewoon mega snel.

Met de Apple Watch is het enkel 2x de knop indrukken onder de kroon en je kan direct betalen, geen 'losse' verificatie.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blubber
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja het mooie is dus dat ING en Apple mensen blijkbaar zeer enthousiast weten te krijgen over het uitgeven van geld :o. Dat heeft die bank toch weer zeer pro voor elkaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 16:41
Naja, wat weer een teleurstelling... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Polo Diablo
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 28-07 08:25
Helaas mensen. Morgen weer een dag, tot morgen!

Tenzij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Fky85 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:03:
Helaas mensen. Morgen weer een dag, tot morgen!

Tenzij...
Vergeet de knipoog niet, let's keep the hype alive ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
owja, tot morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:57

aex351

I am the one

Blubber schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:02:
[...]

Ja het mooie is dus dat ING en Apple mensen blijkbaar zeer enthousiast weten te krijgen over het uitgeven van geld :o. Dat heeft die bank toch weer zeer pro voor elkaar ...
Is dat zo? volgens mij is het een handje vol mensen in dit topic die elkaar trollen met mogelijke theorieën :+. om vervolgens erachter te komen dat zodra het beschikbaar is en er betaald voor moet worden het helemaal niet zo leuk meer is :P

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:12
aex351 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:14:
[...]

Is dat zo? volgens mij is het een handje vol mensen in dit topic die elkaar trollen met mogelijke theorieën :+. om vervolgens erachter te komen dat zodra het beschikbaar is en er betaald voor moet worden het helemaal niet zo leuk meer is :P
Er hoeft niet betaald voor te worden, dat is al meerdere keren benoemd in dit topic. En ook bevestigd door ING. Gratis service dienst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:39
g00gle schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:15:
[...]

Er hoeft niet betaald voor te worden, dat is al meerdere keren benoemd in dit topic. En ook bevestigd door ING. Gratis service dienst ;)
Naja, je moet er sowieso voor betalen als je het wilt gebruiken. Of winkels gaan opeens dingen gratis weg geven, maar dan kan je Apple Pay ook weer niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
mithe schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:23:
[...]

Naja, je moet er sowieso voor betalen als je het wilt gebruiken. Of winkels gaan opeens dingen gratis weg geven, maar dan kan je Apple Pay ook weer niet gebruiken.
Tuurlijk je betaald tijdens het gebruik. Maar voor het gebruik hoef je niet per transactie te betalen of soortgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithe
  • Laatst online: 16:39
@g00gle Je bent inderdaad niet meer kwijt dan als je met pin/cash betaald :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mglange
  • Laatst online: 26-07-2022
De aankondiging dat ING Apple Pay zouden introduceren was er ook opeens op een woensdag ochtend. Morgen.....? >:)

Blijven speculeren.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

Mglange schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:31:
De aankondiging dat ING Apple Pay zouden introduceren was er ook opeens op een woensdag ochtend. Morgen.....? >:)

Blijven speculeren.... :+
Ik denk dat apple en ING voor een verassing gaan en lanceren het op zaterdag om 01;53.

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 17:11
aex351 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:42:
[...]

Dat is mooi, dus je moet hoe dan ook je telefoon ontgrendelen in het geval met een iPhone. Wat inhoudt, je telefoon naar je gezicht, moeilijk doen met je vinger of alsnog je pincode intikken. Dan is contactloos/mobiel betalen beter. Dan hoef je helemaal je telefoon niet te ontgrendelen tot 25 euro en erboven moet je net als met Apple Pay iets doen om de betaling te authenticeren. Waarbij banken gewoon een limiet vanaf 25 euro hanteren hier in Nederland. Dat ze dat in het buitenland anders doen veranderd niets aan de Nederlandse voorwaarden.
FaceID is zo snel dat het uit je zak halen van de iPhone en naar de terminal bewegend, even kantelen naar je gezicht, ruim voldoende is om te ontgrendelen. Als je TouchID gebruikt gaat het ook in 1 beweging, zeker als je ook je duim hiervoor geauthenticeerd hebt. Helemaal niet moeilijk doen, dit is gewoon praktijk.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 17:28
De App store is wel down.. dus wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 09:02
Choasmarkk schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:46:
De App store is wel down.. dus wie weet ;)
App Store doet het hier anders perfect :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:03

TheVMaster

Moderator WOS
aex351 schreef op Tuesday 4 June 2019 @ 14:18:
[...]

Dus je hele punt is het kunnen omzeilen van de 25 euro limit. De banken hebben dit juist expliciet opgenomen in hun voorwaarden voor het gebruik van contactloos/mobiel betalen in Nederland. Dat zal met Apple Pay niet anders zijn. Dus ik mis je hele punt. Het voorbeeld van Google Pay ontgaat mij ook, want ook dat is niet officiele in Nederland uitgerold. Dus dat kan je alleen gebruiken via een omweg.

Betalen met een Android telefoon en een specifieke bank-app werkt als volgt. Afhankelijk van je telefoon: zet je telefoon tegen de terminal aan / eventueel even scherm aan zetten - ontgrendelen hoeft niet. 1) je betaald direct 2) bij limiet de bank-app wordt geopend en je voert een pincode in 3) eindig met je telefoon tegen de terminal aan.

Kortom, wat je zegt klopt gewoon niet. Tenzij jij mij nu kan laten zien dat de banken in Nederland hun voorwaarden ten aanzien van contactloos/mobiel betalen hebben aangepast.
Je weet dat het contactloze betalen om contactloos betalen met de bankpas gaat he....wat er in die voorwaarden staat. Contactloos betalen met je smartgadget maakt gebruik van een heel andere techniek. Is geen 'domme chip', maar een device die zelf een extra authenticatie kan doen (FaceID, PIN, TouchID, etc).

Dus je stelling dat de 25 euro limiet ook voor Apple Pay gaat gelden is compleet uit de lucht gegrepen. Moet zeggen dat ik ook bedragen boven de 1000 eu rustig zonder PIN afreken met mijn Watch.

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 04-06-2019 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Uffje schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:35:
[...]

Ik denk dat apple en ING voor een verassing gaan en lanceren het op zaterdag om 01;53.
De (technische) support staff is ze hiervoor dankbaar :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:54
Mar.tin schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:01:
Yes! Het werkt

offtopic:
nog niet
Hufter }:|

je had mij te pakken 8)7

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwArbo
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Nickk93 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:05:
[...]

Wat ik bedoel is het volgende scenario. Ik sta in een winkel en wil een bedrag hoger dan 25 euro met mijn telefoon afrekenen in het geval van de app van de ING of SNS (die van de Rabo en ABN heb ik geen ervaring mee). Dan heb ik 2 opties:
  1. Ontgrendel je scherm, open de app, voer je pincode in, hou telefoon tegen het pinapparaat
  2. Zet je telefoon aan, houd je telefoon tegen het pinapparaat, wacht op de foutmelding, de app is als het goed is nu geopend op je toestel, voer pincode in, hou telefoon nogmaals tegen het pinapparaat
Met Google Pay:
Ontgrendel je scherm, hou telefoon tegen het pinapparaat. Dit werkt ook voor bedragen hoger dan 25 euro. Je hoeft alleen nog iets op je scherm te selecteren als je een andere pas wil gebruiken.

Voor mij in ieder geval net het verschil om Google Pay wel te gebruiken met Bunq en de mobiel betalen apps van de banken niet.
In sommige landen heeft Apple Pay restricties. Bijvoorbeeld; er wordt een pincode gevraagd of de transactie gaat niet door boven een bepaald bedrag. Zie deze pagina van Apple zelf: https://support.apple.com/nl-nl/HT207435

[ Voor 4% gewijzigd door TwArbo op 04-06-2019 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob!n
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-02-2024
Ik blijf ieder uur checken, en ik denk wel meerdere in dit topic hier. 10 min, wie weet. :D

Wat wel opvalt is dat https://www.wolfmeister.dev/tools/apple-pay niks meer laat zien. Weet iemand wat hiermee waarschijnlijk aan de hand is? Aanpassingen vanuit Apple?

Ook https://smp-device-conten...tic/region/v2/config.json die altijd netjes NL liet zien staat nu niet meer in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
harm12nl schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:50:
[...]

Hufter }:|

je had mij te pakken 8)7
:*
Rob!n schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:52:
Ook https://smp-device-conten...tic/region/v2/config.json die altijd netjes NL liet zien staat nu niet meer in de lijst.
De ING stelt het iedere keer dat iemand vraagt op twitter wanner het komt een uurtje uit :9

[ Voor 48% gewijzigd door Mar.tin op 04-06-2019 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:03

TheVMaster

Moderator WOS
Rob!n schreef op Tuesday 4 June 2019 @ 15:52:
Ik blijf ieder uur checken, en ik denk wel meerdere in dit topic hier. 10 min, wie weet. :D

Wat wel opvalt is dat https://www.wolfmeister.dev/tools/apple-pay niks meer laat zien. Weet iemand wat hiermee waarschijnlijk aan de hand is? Aanpassingen vanuit Apple?

NL heeft altijd in de beta versie gestaan niet in de 'productie' versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob!n
Mar.tin schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:52:
[...]

:*

[...]

De ING stelt het iedere keer dat iemand vraagt op twitter wanner het komt een uurtje uit :9
Hahah, dat zal wat zijn. Denk dat het support team er ook langzamerhand genoeg van heeft. Boycotten die handel! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forte
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:21
Rob!n schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:57:
[...]

Hahah, dat zal wat zijn. Denk dat het support team er ook langzamerhand genoeg van heeft. Boycotten die handel! >:)
Denk dat het support team überhaupt al genoeg heeft van elke dag te moeten zeggen dat het binnenkort komt :+ Het is duidelijk een trend als je hun Twitter doorspit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRinze
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:03
g00gle schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:24:
[...]

Tuurlijk je betaald tijdens het gebruik. Maar voor het gebruik hoef je niet per transactie te betalen of soortgelijk.
Over een aantal maanden "prijzen ING pakketten gaan omhoog" :P de onkosten die ze maken zullen ze linksom of rechtsom gaan compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG13
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-05 10:12
iRinze schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:02:
[...]

Over een aantal maanden "prijzen ING pakketten gaan omhoog" :P de onkosten die ze maken zullen ze linksom of rechtsom gaan compenseren.
Prijzen voor een betaalpakket blijven gelijk. Alleen de afschrijving wordt per maand ipv per kwartaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRinze
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:03
MrJvG13 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:03:
[...]

Prijzen voor een betaalpakket blijven gelijk. Alleen de afschrijving wordt per maand ipv per kwartaal.
Klopt, nog wel. Maar ik kan mij niet voorstellen dat er geen prijsverhoging (buiten de inflatiecorrecties) aan zit te komen. De tijd zal het leren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Mooi die stellige beweringen dat Apple Pay gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:05

JB

Cédric roelt!

aex351 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:13:
Dat (transactie kosten) is de grootste vertragende factor bij het hele Apple Pay beschikbaar stellen in NL :)

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 04-06-2019 16:15 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Voor de consument is t gewoon gratis. Je betaalt niets meer dan je voorheen betaalde voor pinpas/betalingen. Ben wel benieuwd waar jij op doelt

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJvG13
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-05 10:12
Waar wil je nou naar toe? Natuurlijk wordt alles duurder. Uiteindelijk zullen de betaalpakketten stijgen maar of dat nou direct aan Apple Pay straks ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

DoD Cerberus schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:25:
[...]

Voor de consument is t gewoon gratis. Je betaalt niets meer dan je voorheen betaalde voor pinpas/betalingen. Ben wel benieuwd waar jij op doelt
't Is een beetje een dooddoener, maar de kosten worden in de omzetberekeningen wel degelijk verrekend in de kosten van het betaalpakket. ING blijft een commercieel bedrijf. Mocht Apple Pay erg groot worden en ze maken minder winst op de betaalrekeningen dan zullen ze echt wel de prijzen omhoog gooien. In de toekomst dus.

Overigens... https://smp-device-conten...egion/v2/config-beta.json doet het niet meer zoals aangegeven. Wellicht omdat er een nieuwe versie is gemaakt? Ik heb een paar usual suspects geprobeerd zonder resultaat >:)

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forte
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:21
azteke schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:46:
[...]

Overigens... https://smp-device-conten...egion/v2/config-beta.json doet het niet meer zoals aangegeven. Wellicht omdat er een nieuwe versie is gemaakt? Ik heb een paar usual suspects geprobeerd zonder resultaat >:)
Maar een idee, maar misschien hebben op dit moment alle deelnemende landen de beta afgerond en staat die json voor nu offline tot een nieuw land zich meld? Dat zal dus een snelle livegang van de live versie bevestigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bijna 17 uur!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:51

Leejow(saait)

Blater

Gaat dit nu elk uur geroepen worden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 17:02
Leejow(saait) schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:53:
[...]

Nee om 18uur is het geen 17uur

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rob!n
[...]

Ja, welkom in dit topic. Je hoeft hier niet te wezen he? Geen verplichting. Alleen een stel Apple Pay enthousiastelingen die al véél te lang wachten op deze functie. Take it, or leave it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
[...]

Erg he! Iedereen weet toch wel dat het pas werkt vanaf woensdag 5 juni om 12:00.. zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Er wordt nogal wat onrust Leejow(saait) in dit topic :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob!n
3... 2... 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

JB schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:59:
Er wordt nogal wat onrust Leejow(saait) in dit topic :+
*MJ popcorn gifje*

Wat gaan we als eerste merken? Dat we de pas aan de wallet toe kunnen voegen of dat ING zelf uit de kast komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 17:02

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob!n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Er wordt nu een andere header getoond. De telefoon toont nu een tijd van 12:00 en 4G, terwijl de vorige mock-up 9:41 en WIFI was. Dit betekend dat Apple Pay alleen op 4G gaat werken en vanaf 12:00 :+ :o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10 06:46
Nee volgens mij zelfde tekst als afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
He, vervelend, een storing bij Apple
https://www.apple.com/support/systemstatus/

Gelukkig staat Apple Pay op Groen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09

Kek

3flix

aex351 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:21:
[...]

Er wordt nu een andere header getoond. De telefoon toont nu een tijd van 12:00 en 4G, terwijl de vorige mock-up 9:41 en WIFI was. Dit betekend dat Apple Pay alleen op 4G gaat werken en vanaf 12:00 :+ :o.
op twitter staat dat andere plaatje:

https://twitter.com/ingnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
aex351 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:21:
[...]

12:00(24:00) 4G (4juni) ;-)

En ja volgens mij is tekst ook aangepast.
Vanmiddag rond 17:00 toen ik keek leek de pagina meer op een 404 pagina ;-).

[ Voor 14% gewijzigd door xbeam op 04-06-2019 17:26 ]

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• st_naram
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-06 22:26
xbeam schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:23:
[...]

12:00(24:00) 4G (4juni) ;-)
G is de 7e letter van het alfabet => 4 Juli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

st_naram schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:25:
[...]

Lijkt wel een slechte Amerikaanse detective serie zo, de spanning is in elk geval net zo hoog :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09

Kek

3flix

En dan gaat het ergens laat in de avond aan. Eindelijk ingesteld, maar je kan het nergens proberen want alle winkels zijn dicht... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
[...]

Alleen het jaartal mist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Famous schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:26:
[...]

Lijkt wel een slechte Amerikaanse detective serie zo, de spanning is in elk geval net zo hoog :D
Spanning :? :P. Ik lees trouwens op Twitter dat ze 2020 een mooiere jaartal vinden. Volgend jaar 4 juni wordt het. Nog wat nachtjes slapen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
[...]

Dat zag ik ook maar hoop nog op vanavond 4juni ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
Ze rollen het echt niet vanavond uit. Kan me haast niet voorstellen. Maar wie weet. Het komt vanzelf ergens deze maand. Of niet 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
Yes, de reclame staat live

[Video: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/s3-storage.textopus.nl/static/misc/ING_APPLEPAY_IC_VOICEOVERtest.mp4]

[ Voor 7% gewijzigd door xbeam op 04-06-2019 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Oud filmpje

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
g00gle schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:31:
Ze rollen het echt niet vanavond uit. Kan me haast niet voorstellen. Maar wie weet. Het komt vanzelf ergens deze maand. Of niet 😂
Updates en features roll je meestal juist s'nachts uit. Dan hebben ze de minste klant impact vaak moeten onderdelen van je serverpark worden herstart.

Voor het live zetten heb geen groot team nodig.
Meestal gebeurt dit door 1 of 2 mensen snachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
I know ;-) maar de boel beetje op jutten is altijd leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AiR60
ennnn Door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10 06:46
xbeam schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:35:
[...]

I know ;-) maar de boel beetje op jutten is altijd leuk
Nog even en niemand gelooft het als iemand het meld wanneer het daadwerkelijk live is :9

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AiR60
Nog even en zelfs ING gelooft het niet meer als het echt live gaat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rob!n
AiR60 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:40:
Hahahah! +1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AiR60 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:40:
Die lachen zich dood :9~ Om dit topic :'(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vizzie33
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-01 09:57
Ik hoop gewoon dat het nog heel lang duurt voor Apple Pay live gaat, ik haal meer plezier uit dit topic dan mobiel betalen 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:41
Tenenkrommend :9

Lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klerk559
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-01 11:33
hallo. ik ben nieuw hier. weet iemand toevallig wanneer apple pay live gaat bij ING in Nederland? ik ben erg nieuwsgierig. wie helpt mij?

[ Voor 8% gewijzigd door klerk559 op 04-06-2019 18:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

klerk559 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:00:
hallo. ik ben nieuw hier. weet iemand toevallig wanneer apple pay live gaat? ik ben erg nieuwsgierig. wie helpt mij?
WWDC 2020 waarschijnlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomVanOoijen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2023
Dat zal me niets verbazen..

PC: Ryzen 7 3700X | ASUS X570 PRIME-PRO | 16 GB DDR4-3600 | MSI GTX 1070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob!n
Wie heeft nog hoop op een release vanavond. 19:00? 20:00? Vannacht? Please ING... _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:45
Toch gebeurd er iets op de achtergrond, start Wallet net op en hij vraagt spontaan of ik een betaalkaart wil toevoegen. Gaat goed tot het einde.....
Maar dit heb ik nog niet eerder gezien.

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:32
Wie zit er ook - net zoals mij - door te scrollen in dit topic naar berichten met meer dan 5 thumbs up 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob!n
bing69 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:49:
Toch gebeurd er iets op de achtergrond, start Wallet net op en hij vraagt spontaan of ik een betaalkaart wil toevoegen. Gaat goed tot het einde.....
Maar dit heb ik nog niet eerder gezien.
Oeh! Echt?! 2 minuten? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:23
3.. 2.. 1..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:23
1900!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

Zou grappiger zijn als de Rabobank vanavond live ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rob!n
WouterG schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:01:
Zou grappiger zijn als de Rabobank vanavond live ging.
Goh, dat zou toch een stunt wezen. Ik verlies met het uur hoop. Vanaf vanochtend al trouwens... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AiR60
Naja we kunnen nu weer 55 minuten gaan hopen :)

Zoals ing zegt: ennnn door....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

deheij1 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:40:
Waarom duurt het allemaal zolang en waarom is ING zo traag, breed communiceren en dan iedereen laten wachten.
Ja, ik geloof niet dat ING weet wat momentum is.

Ben benieuwd of de ING ook zo'n soort intern topic heeft maar dan met het aantal nieuwe klanten en webcare reacties. Maar serieus, vandaag of morgen is nog te doen... later is echt slechte timing.

[ Voor 27% gewijzigd door iAR op 04-06-2019 19:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

hallo. ik ben nieuw hier. weet iemand toevallig wanneer apple pay live gaat bij ING in Nederland? ik ben erg nieuwsgierig. wie helpt mij?
Is gister live gegaan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Heb je 't nog niet ingesteld?? |:(
Wallet app force quiten. Ing app opstarten en dan wallet. Wel binnen 10 seconden. Dan zie je de plus om de kaart toe te voegen. Wel in de minuut veelvoud van 5 op de plus drukken anders werkt het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-10 18:45
Was toch gisteren al duidelijk dat ze vandaag niet live zouden gaan. Nog even geduld ;-)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ypzdBn9_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AiR60
Ik ga morgen naar mn werk en laat mn portemonnee thuis, als ik bij de lunch moet afrekenen en het werkt niet zeg ik dat het aan hun apparatuur ligt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Misschien werkt het net zoals bij Amazon Prime. Komt ook altijd een dag later...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

AiR60 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:18:
Ik ga morgen naar mn werk en laat mn portemonnee thuis, als ik bij de lunch moet afrekenen en het werkt niet zeg ik dat het aan hun apparatuur ligt 😂
In restaurant van hoofdkantoor ING that is :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob!n
Wat wel opvalt is dat ING al een goede 4 uren niet meer over Apple Pay via Twitter heeft gecommuniceerd. Waar ze dat afgelopen dagen bijna elk uur deden. Of ze zijn er écht klaar mee of de term binnenkort is niet meer van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
JB schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:20:
[...]

In restaurant van hoofdkantoor ING that is :?
Whahaha da's een goeie 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Rob!n schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:21:
Wat wel opvalt is dat ING al een goede 4 uren niet meer over Apple Pay via Twitter heeft gecommuniceerd. Waar ze dat afgelopen dagen bijna elk uur deden. Of ze zijn er écht klaar mee of de term binnenkort is niet meer van toepassing.
Waren er wel vragen?
Problemen?
Storing?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Sta je dan in de Jumbo...
Portemonnee vergeten op het werk... iPhone wel bij me...
Wat een timing haha

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2019 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Als iemand nou weer even via Twitter kan vragen of ze morgen met hun Apple watch kunnen betalen.

Daar kunnen ze moeilijk omheen draaien als het antwoord nee is en zo weten er allemaal wat meteen wat ons morgen te wachten staat :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AiR60
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:26:
Sta je dan in de Jumbo...
Portemonnee vergeten op het werk... iPhone wel bij me...
Wat een timing haha
Pas weggaan als hij het doet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
AiR60 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:30:
[...]

Pas weggaan als hij het doet :p
Sta je daar weken later nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 17:11
Plisson schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:31:
[...]

Sta je daar weken later nog :+
Geen probleem eten en drinken genoeg daar

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rob!n schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:21:
Weinig vragen van klanten of klaar er mee.

Heb inmiddels Bunq trial maar weer omgezet in Premium :'( Aangezien ING nog wel even duurt :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 21:03
AiR60 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:06:
Naja we kunnen nu weer 55 minuten gaan hopen :)

Zoals ing zegt: ennnn door....
Wat een geweldig leven hebben we hè! We hebben gewoon elk uur iets om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:55
Morgen ochtend :9 :9 :9
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:38:
[...]

Heb inmiddels Bunq trial maar weer omgezet in Premium :'( Aangezien ING nog wel even duurt :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ocirina
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:28
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:38:
[...]

Inmiddels een vraag. Niemand reageert (nog)?
Mwah. Deze zeg ik niet op. Ben erg tevreden met bunq. En middels bunq pack is het relatief goed te betalen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ocirina schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:46:
[...]

Inmiddels een vraag. Niemand reageert (nog)?
Met een aparte hashtag zie ik

Pagina: 1 ... 22 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.