Apple Pay in Nederland Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 47 Laatste
Acties:
  • 351.698 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-06 00:20
Donstil schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 18:34:
Er is ook een gratis variant van Bunq toch?
Wat krijg ik dan? Want een enkele rekening zonder pasje zou al voldoende zijn mits ik dan ApplePay heb.
Met black friday hadden ze een actie voor een gratis rekening met een max van 250 euro per maand. Dat is prima voor mij. Via betaal verzoekje maak ik af en toe weer wat tientjes over naar de bunq rekening en zo kan ik af en toe toch Apple pay gebruiken 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:45
enzoronald schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:38:
[...]

Met black friday hadden ze een actie voor een gratis rekening met een max van 250 euro per maand. Dat is prima voor mij. Via betaal verzoekje maak ik af en toe weer wat tientjes over naar de bunq rekening en zo kan ik af en toe toch Apple pay gebruiken 😄
Vind het maar omslachtig. Dan moet ik alsnog elke keer kijken of er genoeg geld op staat. Zie mezelf al kloten met betaalverzoekjes in de rij bij de kassa met een volle tas in m’n hand.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 19:16
Alekz87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:50:
[...]

Vind het maar omslachtig. Dan moet ik alsnog elke keer kijken of er genoeg geld op staat. Zie mezelf al kloten met betaalverzoekjes in de rij bij de kassa met een volle tas in m’n hand.
Je kan automatisch top-uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:45
wes- schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:55:
[...]

Die term ken ik niet. Bedoel je automatisch geld overmaken wanneer onder een x bedrag?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:50:
[...]

Je kan er wel meer saldo opzetten, je kan alleen niet meer dan €250 aan betalingen doen per maand. Deze accounts waren wel relaxt voor en/of rekeningcombinaties als je partner enkel incidenteel met de pinpas betaalt. :P Er was ook een variant met €100 limiet, staat nog steeds in de voorwaarden. Maar ze zijn beiden niet meer te krijgen, dus eigenlijk boeit het niet zo. :P Je zal gewoon Premium zonder limiet moeten nemen als je nu Apple Pay wilt.

[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 26-03-2019 23:59 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:57:
[...]

Die term ken ik niet. Bedoel je automatisch geld overmaken wanneer onder een x bedrag?
Ja, en een zeer handige functie vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-06 17:21
Geert1976 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 04:39:
[...]

Ja, en een zeer handige functie vind ik zelf.
Hoe werkt dat dan precies? Ik kan wel vinden dat het mogelijk is automatisch elke week / weken een X bedrag toe te voegen, maar zie nergens de mogelijkheid saldo aan te vullen als het onder een x bedrag uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 14-06 21:24
Hemmik schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:26:
[...]

Weet je zeker dat je dan een Maestro heb voor Apple Pay? Klinkt meer als Mastercard. Bij Albert Heijn wordt Mastercard niet geaccepteerd, bij Starbucks bijvoorbeeld wel. Je fysieke pas is dan wel een Maestro.
Bedankt voor de tip, en even gecheckt: Zowel de fysieke kaart en de Apple Pay kaart zijn Maestro. Zal de volgende keer is opletten wat de fout melding precies zegt. Nu ik er over nadenk is het ook maar bij 1 specifieke AH. De AH 2 go bij mijn werk en op het station doen het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-06 15:15
Apple Pay gaat waarschijnlijk nog lang niet uitkomen in Nederland. Er zijn nu wel meer landen toegevoegd zoals: Portugal, Griekenland, Slovenië, Estonië, Oostenrijk en Slowakije

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:58
ex87 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:33:
Ik gebruik ook al een ruime 6 maanden Apple Pay via Bunq en de enige plek waar het wel is niet werkt is de AH. Dan krijg ik een foutmelding dat de pas niet geaccepteerd word en moet ik dus een fysiek pasje er tegen aan houden (en dan doet mijn Bunq pas het dus wel). Erg vreemd.

Bij elke andere plek werkt het prima. Gebruik het dagelijks hier bij de Starbucks, en voor lunch (wisselende plekken).

Ik moet er wel bijzeggen dat ik het alleen gebruik voor die dingen, en mijn Bunq account verder nergens voor gebruik.. Ik ga Bunq ook weer opzeggen zodra de ING ondersteund word.

Paar weken geleden in de US werkte het ook prima.
Zelfde probleem hier bij de Universiteits Spar (op VU), altijd "Betaal anders". Verder nergens problemen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
Tinxian schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 14:47:
Apple Pay gaat waarschijnlijk nog lang niet uitkomen in Nederland. Er zijn nu wel meer landen toegevoegd zoals: Portugal, Griekenland, Slovenië, Estonië, Oostenrijk en Slowakije
Om te huilen, duurt veels te lang dit :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

ed1703

Picture that!

kevintjuh93 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 14:56:
[...]

Om te huilen, duurt veels te lang dit :'( :'(
Mee eens.. feit is alleen wel..

- Bunq is vorig jaar teruggefloten om Apple Pay binnen NL aan te bieden (omweg mogelijkheden daargelaten)
- Apple kon/kan dus geld verdienen binnen NL met pay, maar wil dit dus niet.. waarom???

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tinxian schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 14:47:
En Roemenië ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:03
Mijn Roemeense vrienden lachen hard. Het land dat geplaagd wordt door een door en door corrupte regeringspartij krijgt Apple Pay nog eerder dan wij.

Het probleem ligt bij de Betaalvereniging Nederland die de meerwaarde van Apple Pay niet inziet. Dat heeft Berend Jan Beugel meerdere keren in de pers laten weren.

Wat dat betreft is die club ook één grote nationale schande die innovatie in de weg staat. Preken voor eigen parochie. Als Apple daar dan niet aan meedoet, dan koop je toch een Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dennisweb schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:26:
[...]

Mijn Roemeense vrienden lachen hard. Het land dat geplaagd wordt door een door en door corrupte regeringspartij krijgt Apple Pay nog eerder dan wij.

Het probleem ligt bij de Betaalvereniging Nederland die de meerwaarde van Apple Pay niet inziet. Dat heeft Berend Jan Beugel meerdere keren in de pers laten weren.

Wat dat betreft is die club ook één grote nationale schande die innovatie in de weg staat. Preken voor eigen parochie. Als Apple daar dan niet aan meedoet, dan koop je toch een Samsung?
Ja, belachelijk dat 'dit soort' landen wel AP krijgen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online

ed1703

Picture that!

Dennisweb schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:26:
[...]

Ik vraag mij af of dat wel 100% de waarheid is..
Aan de andere kant:

- Het niet openzetten van NFC voor derden staat nog veel meer innovatie in de weg.
- Meerwaarde statement klopt, maar toch heeft de betaalvereniging ook aangegeven het een leuke toevoeging te vinden: https://www.rtlz.nl/tech/...pay-abn-amro-ing-rabobank

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-06 12:38
Zijn er meer mensen die geen andere pas kunnen toevoegen na het toevoegen van bunq voor Apple Pay? Krijg melding: Configuratie van Apple Pay mislukt maar AP werkt zelf gwn wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ed1703 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:21:
[...]
Mee eens.. feit is alleen wel..

- Bunq is vorig jaar teruggefloten om Apple Pay binnen NL aan te bieden (omweg mogelijkheden daargelaten)
- Apple kon/kan dus geld verdienen binnen NL met pay, maar wil dit dus niet.. waarom???
Ik denk omdat Apple er nog geen heil in ziet om met enkel een nogal kleine bank te lanceren en misschien is dat lastig voor de onderhandelingen. Misschien als het lang genoeg niet lukt om een overeenkomst te krijgen dat ze het bunq wel gaan toestaan in de hoop dat mensen dan gaan klagen/overstappen naar bunq om zo druk te zetten op de grote jongens. Bunq blij want alsnog de primeur en ongetwijfeld wat nieuwe klanten, Apple blij want hopelijk toch een extra stok achter de deur.

Maar we gaan het zien.
Ik denk dat het wel aan iets specifiek in NL ligt, Google Pay weigert immers ook om officieel te lanceren. (Kan wel, ook via bunq - zelfde workaround). Moet toch een reden voor zijn met ofwel iets juridisch of die betaalvereniging die vervelend dwars ligt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 14-06 21:07
niomar schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:46:
Zijn er meer mensen die geen andere pas kunnen toevoegen na het toevoegen van bunq voor Apple Pay? Krijg melding: Configuratie van Apple Pay mislukt maar AP werkt zelf gwn wel
Ik kan hem ook niet activeren, moet chatten met bunq. Hopelijk helpt het hahah. Of ze hebben me door...

Edit: actief!

[ Voor 42% gewijzigd door MartijnMartijn op 27-03-2019 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niomar schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:46:
Dan staat je iPhone regio op Nederland denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 22:06

Grin

Ride si sapis.

Apple Pay is Coming Soon to Austria, Portugal, Slovakia, Slovenia, Estonia, Greece, and Romania.

Hahaha een hele rits tweede wereldlanden is eerder dan NL. Het is toch niet te filmen... _O-

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Grin schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:15:
Apple Pay is Coming Soon to Austria, Portugal, Slovakia, Slovenia, Estonia, Greece, and Romania.

Hahaha een hele rits tweede wereldlanden is eerder dan NL. Het is toch niet te filmen... _O-
Inderdaad niet te filmen. Deze landen kennen veelal een hoge mate van corruptie.

Toch loont het voor Apple de dienst daar te introduceren. Wij zijn een hypermodern land waar Apple Pay geen toegevoegde waarde heeft. Als je mobiel wilt betalen, koop je maar een Android :)

Ik laat mij niet de wetten stellen door een club digibeten en heb daarom een tussenrekening bij bunq geopend. Gewoon zo nu en dan een paar tientjes storten en een Italiaanse pas erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:58
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D2quEJEWoAM9dNf.png

Grappig om te zien dit. ING Romania rolt Apple Pay uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 22:06

Grin

Ride si sapis.

Visualiseren doet het altijd goed, het doet me denken aan Astrix en Obelix: https://datawrapper.dwcdn.net/6K85O/9/

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:55:
[Afbeelding]

Grappig om te zien dit. ING Romania rolt Apple Pay uit.
Ja ze zijn wel in meer landen actief met Apple Pay... Alleen ING Nederland doet niet mee natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
Ik ben ook benieuwd of / wanneer die betaalkaarten van apple hier wordt geactiveerd . Misschien is dat de laatste stro halm om apple pay te gebruiken.

Vind het in ieder geval belachelijk lang duren terwijl ik mensen om me heen met FitBit en ringen zie betalen die geleverd zijn door ABN AMRO ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 08:58
Ben benieuwd of de credit card dienst van Apple ooit in Nederland kan gaan werken.

[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 27-03-2019 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidduh
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
mprkooij schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:35:
Ben benieuwd of de credit card dienst van Apple ooit in Nederland kan gaan werken.
Zullen we eerst maar beginnen met bidden of Nederland voor 2031 Apple Pay gaat krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:02:
Visualiseren doet het altijd goed, het doet me denken aan Astrix en Obelix: https://datawrapper.dwcdn.net/6K85O/9/
Lol, dat denk ik vooral bij het zien van Andorra eigenlijk. ;)
En Monaco wordt gezien als volwaardig Frankrijk zo te zien.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom het in Luxemburg niet beschikbaar is. Same shit as here, of zijn ze gewoon te klein? Verder wel triest idd dat wij de enige nog zijn aan deze kant die in het rood staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
WhatsappHack schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 15:47:
[...]

Dan staat je iPhone regio op Nederland denk ik?
Ja na het activeren weer terug gezet op NL. Ik kan hem ook wel gebruiken alleen geen andere passen toevoegen in de Wallet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-06 18:58
niomar schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:37:
[...]

Ja na het activeren weer terug gezet op NL. Ik kan hem ook wel gebruiken alleen geen andere passen toevoegen in de Wallet
Elke keer als je een nieuwe pas wilt toevoegen moet je de regio op één van de landen waar Apple Pay beschikbaar is zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
MelvinW schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:46:
[...]

Elke keer als je een nieuwe pas wilt toevoegen moet je de regio op één van de landen waar Apple Pay beschikbaar is zetten.
Ah duidelijk, bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:05
Er blijft helaas veel onduidelijkheid wat betreft Apple Pay in Nederland, ligt het aan Apple (te hoge bedragen) of ligt het aan de banken (te gierig en willen alles in eigen hand houden).

Het is mooi dat de Nederlandse banken PSD2 vrij vlot implementeren, met alle security gevolgen van onwetende klanten, maar dat Apple Pay (actief) tegen gehouden wordt..

Misschien kunnen we een open brief naar de Nederlandse banken sturen, al vraag ik me af of dat überhaupt iets gaat opleveren, maar misschien wel een poging waard is?

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Net mijn eerste betaling gedaan met Apple Pay :*). 16 hele wc rollen, was het helemaal waard :D

Klopt het trouwens dat je de pas laat bezorgen op je 'Italiaanse' adres? Ik hem laten versturen naar dit adres. Hierna meteen mijn eigen adres erin gezet. Dit is me niet helemaal duidelijk geworden in het stappenplan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MartijnMartijn schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:38:
Net mijn eerste betaling gedaan met Apple Pay :*). 16 hele wc rollen, was het helemaal waard :D

Klopt het trouwens dat je de pas laat bezorgen op je 'Italiaanse' adres? Ik hem laten versturen naar dit adres. Hierna meteen mijn eigen adres erin gezet. Dit is me niet helemaal duidelijk geworden in het stappenplan.
Als je je adres na aanvraag meteen terug hebt gezet, zou de pas gewoon naar je NL adres moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
WhatsappHack schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:40:
[...]

Als je je adres na aanvraag meteen terug hebt gezet, zou de pas gewoon naar je NL adres moeten komen.
Zeker, maar het kan even duren, @MartijnMartijn, tot je je pas hebt. Bunq heeft momenteel veel vertraging met het leveren van fysieke passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 01:33
Dennisweb schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:11:
[...]

Zeker, maar het kan even duren, @MartijnMartijn, tot je je pas hebt. Bunq heeft momenteel veel vertraging met het leveren van fysieke passen.
Ik heb pas twee passen aangevraagd voor Apple Pay, een Mastercard en een Maestro kaart, en beide kwamen binnen een paar dagen binnen. De Mastercard zelfs twee dagen later. Op zich maakt het ook niet echt uit, want via Apple Pay zijn de passen direct te activeren.

Ik had het trouwens eerst een paar maanden uitgesteld, omdat ik de hoop had dat Apple Pay toch nog snel naar Nederland zou komen, maar zoals het er nu naar uitziet kan het nog wel even duren. Ik heb nu zowel een wearable van ABN AMRO als een Apple Watch met Apple Pay en eigenlijk komen mijn pasjes mijn portemonnee niet meer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
@jona Ik denk dat Apple Pay op zijn vroegst begin 2022 naar Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

Dennisweb schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:18:
@jona Ik denk dat Apple Pay op zijn vroegst begin 2022 naar Nederland komt.
Ik lig er niet wakker van of het nu of in 2022 komt, maar hoe kom je bij deze stelling?

... na de zomer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Uffje schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:39:
Ik lig er niet wakker van of het nu of in 2022 komt, maar hoe kom je bij deze stelling?
Iets met een glazenbol en er keihard overheen wrijven.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:56:
[...]

Iets met een glazenbol en er keihard overheen wrijven.
@Uffje @Donstil Nee. Er zijn afspraken gemaakt over maximumtarieven per transactie. Die afspraken lopen nog tot eind 2021. Apple overschrijdt die limieten, wat dus tegen de wet is. Daarom verwacht ik dat er pas in 2022 opnieuw over onderhandeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:08:
[...]

@Uffje @Donstil Nee. Er zijn afspraken gemaakt over maximumtarieven per transactie. Die afspraken lopen nog tot eind 2021. Apple overschrijdt die limieten, wat dus tegen de wet is. Daarom verwacht ik dat er pas in 2022 opnieuw over onderhandeld wordt.
Waar liggen die maximumtarieven eigenlijk?
Want een CC betaling kost een veelvoud van een Apple Pay betaling toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:20:
[...]

Waar liggen die maximumtarieven eigenlijk?
Want een CC betaling kost een veelvoud van een Apple Pay betaling toch?
Goede vraag: http://pinnenzakelijk.nl/...erchange-fee-verordening/

Je zou dan zeggen: ‘bereken het surplus aan de klant’. Maar dat mag niet van Apple. En zo schieten we er geen meter mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50
Ik heb ook maar een Bunq account aangemaakt. Ga hier niet meer op wachten.
Nu nog even lid van een pack worden.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

rimave schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:44:
Ik heb ook maar een Bunq account aangemaakt. Ga hier niet meer op wachten.
Nu nog even lid van een pack worden.
Dan wil ik wel mee doen ;)
Ben het wachten ook een beetje beu..

Heb het trouwens geactiveerd op mijn iPhone maar mijn AW geeft steeds een fout 8)7
Zegt dat het een ongeldige kaart is..

[ Voor 19% gewijzigd door Famous op 28-03-2019 13:34 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wes- schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 23:55:
[...]

Hoe kan ik dit doen? Ik vind in de app alleen de mogelijkheid om hier een notificatie voor te krijgen.
Automatisch lijkt het niet te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:45:
[...]

Hoe kan ik dit doen? Ik vind in de app alleen de mogelijkheid om hier een notificatie voor te krijgen.
Automatisch lijkt het niet te gaan.
Automatisch kan niet. Je kan alleen periodiek geld overmaken. Maar zoals het bij PayPal werkt (‘als ik geen saldo heb, haal het dan maar van mijn ING/ABN werkt niet). Bunq is een bank, geen payment processor.

Al zegt Ali zelf dat het een fintech start-up en geen bank is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dennisweb schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:54:
[...]

Automatisch kan niet. Je kan alleen periodiek geld overmaken. Maar zoals het bij PayPal werkt (‘als ik geen saldo heb, haal het dan maar van mijn ING/ABN werkt niet). Bunq is een bank, geen payment processor.

Al zegt Ali zelf dat het een fintech start-up en geen bank is :?
Ohja?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3cSevLYWVeAxxpUAC5pKlV7z/medium.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 28-03-2019 13:58 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Daar kan ik niet voor kiezen.
Bank afhankelijk wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Famous schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:58:
[...]

Daar kan ik niet voor kiezen.
Bank afhankelijk wellicht?
Dit is in de Bunq app onder ‘Add money’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

fsfikke schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:59:
[...]

Dit is in de Bunq app onder ‘Add money’.
Snap ik, maar dat zie ik niet staan.
ik zie alleen "Stort vanaf ING"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier is dat ook niet beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1903/539521/UJK0Qp39.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik heb Apple Pay werkend op mijn iPhone.
Krijg het alleen niet voor elkaar op mij AW, hij blijft de melding geven "Ongeldige kaart" of "Verbinding met Apple Pay mislukt".

Zowel handmatig toevoegen als de kaart kopiëren uit iPhone werkt niet.

Iemand tips? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Famous schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:51:
Krijg het alleen niet voor elkaar op mij AW, hij blijft de melding geven "Ongeldige kaart" of "Verbinding met Apple Pay mislukt".

Staat de regio op je Watch wel op Italië?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Famous schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:02:
[...]

Als je de eerste keer hebt overgemaakt (minimaal 20 euro) kun je vervolgens periodiek datzelfde bedrag doen. Dit schermpje krijg je direct na je eerst boeking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dennisweb schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:52:
[...]

Staat de regio op je Watch wel op Italië?
Yesch!
Zowel de iPhone als de Watch staan beide nog IT.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik heb de Executive Liaison uit Ierland opnieuw aan de lijn gehad. Ik had namelijk gemaild dat veel Nederlanders zich buitengesloten voelen.

Volgens Apple heeft het ermee te maken dat in Nederland er een ‘complexe situatie’ ontstaan is. Op de vraag of dat aan de banken of aan Apple ligt, kreeg ik te horen dat ze me dat niet mag vertellen.

Apple is er in ieder geval van op de hoogte dat de roep om Apple Pay in ons land groter wordt. Er wordt ook serieus naar gekeken.

Verder spreekt Apple tegen dat 42 het maximale aantal landen is waarin Apple Pay actief zal worden. Volgens haar worden er verderop in dit jaar nog meer landen toegevoegd. Apple is er niet zeker van of de betaalmethode wel of niet naar Nederland komt, maar het is wel in onderzoek.

De afdelingen aldaar zijn ervan op de hoogte dat Nederlandse klanten ook graag Apple Pay willen. Er wordt dus wel degelijk serieus naar gekeken. De beweringen van een aantal verenigingen en instanties dat Apple Pay geen toegevoegde waarde heeft zijn ook doorgezonden naar de afdelingen.

Er is dus wel een proces gaande, maar het gaat wel even duren. Gewoon rustig afwachten dus. Apple sluit in ieder geval niet uit dat Nederland later dit jaar zal worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domini2006
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-06-2024
Famous schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:58:
[...]

Yesch!
Zowel de iPhone als de Watch staan beide nog IT.
Bij mij had het ermee te maken dat mijn pas een nieuwe cvc code had gegenereerd in de app van Bunq. Kijk eens of die nog hetzelfde is? Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

domini2006 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:02:
[...]

Bij mij had het ermee te maken dat mijn pas een nieuwe cvc code had gegenereerd in de app van Bunq. Kijk eens of die nog hetzelfde is? Succes!
Die klopt inderdaad gewoon, is niet veranderd.
Herstarten van AW of iPhone helpt ook niet.

Ik krijg ook wel de voorwaarden te zien, druk op akkoord en dan laadt die even.
Daarna komt pas de error.

[ Voor 13% gewijzigd door Famous op 28-03-2019 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Famous schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:08:
[...]

Die klopt inderdaad gewoon, is niet veranderd.
Herstarten van AW of iPhone helpt ook niet.

Ik krijg ook wel de voorwaarden te zien, druk op akkoord en dan laadt die even.
Daarna komt pas de error.
Even chatten met Bunq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

De pas is nu wel werkend, alleen kan ik nog niet verifiëren.

Heb de support een berichtje gestuurd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Famous schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:02:
[...]

Ik heb een Duits Bunq account, via mijn Duitse bankrekening werkt het, maar een Nederlandse IBAN invullen werkt niet merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
fsfikke schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:09:
[...]

Ik heb een Duits Bunq account, via mijn Duitse bankrekening werkt het, maar een Nederlandse IBAN invullen werkt niet merk ik.
Dat is correct. Nederland behoort niet tot de landen waar Top Up mogelijk is. Het werkt alleen in Oostenrijk, België, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje. Grofweg de landen waar nu ook Apple Pay werkt of gaat werken.

https://together.bunq.com...p-and-how-do-i-make-one/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Dennisweb schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:13:
[...]

Dat is correct. Nederland behoort niet tot de landen waar Top Up mogelijk is. Het werkt alleen in Oostenrijk, België, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje. Grofweg de landen waar nu ook Apple Pay werkt of gaat werken.

https://together.bunq.com...p-and-how-do-i-make-one/3
Bijzonder , want bij mij werkt het wel. Net nog even gecheckt.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zN0yhsp/BA78972-C-FB58-4-D16-BFA5-70-E854-FF1-B5-F.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/XkXt9kn/81-CB0-F09-849-A-413-B-87-FF-2-FEE670-F3-C5-A.png

[ Voor 88% gewijzigd door enzoronald op 28-03-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als ik mijn adres op IT laat staan kan het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
enzoronald schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:23:
[...]

Bijzonder , want bij mij werkt het wel. Net nog even gecheckt.
Ja. Dat kan ik ook. Maar ik doelde erop dat je nul euro op je bunq hebt staan en dan “alles onder dat bedrag” automatisch van je hoofdrekening af kan laten boeken. Zeg maar zo als PayPal ook doet, maar dan voor Apple Pay.

Dat kan dus niet. Volgens mij is er ook geen enkele aanbieder die Apple Pay wel op die manier aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 18:19:
Als ik mijn adres op IT laat staan kan het dan wel?
Dat is ten zeerste af te raden, immers stuurt bunq er ook post heen, kan het gebruikt worden voor verificatie, op je afschriften komt het te staan, passen zullen er heen gaan, belastingdienst zal raar opkijken, etc. Een automatische overboeking instellen bij de andere bank is dan nog beter.

[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 28-03-2019 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
WhatsappHack schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:03:
[...]

Dat is ten zeerste af te raden, immers stuurt bunq er ook post heen, kan het gebruikt worden voor verificatie, op je afschriften komt het te staan, passen zullen er heen gaan, belastingdienst zal raar opkijken, etc. Een automatische overboeking instellen bij de andere bank is dan nog beter.
Ooh ik krijg vrijwel nooit post van mijn hoofd bank dus had daar niet zo 1.2.3 bij stil gestaan. Belasting dienst zaken ga ik er ook niet mee doen maar het zijn zeker valide punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:08:
[...]

Naar mijn weten gaat Apple niet over de benoemde limieten? Ik weet ook niet of dit uberhaupt van toepassing is op die marginale surplus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:06:
[...]

Ooh ik krijg vrijwel nooit post van mijn hoofd bank dus had daar niet zo 1.2.3 bij stil gestaan. Belasting dienst zaken ga ik er ook niet mee doen maar het zijn zeker valide punten :)
Belastingdienst krijgt een overzicht van al je bankrekeningen. Die zullen wel raar kijken als opeens blijkt dat je blijkbaar een huisje in Italië hebt. :P Dat bedoelde ik meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _odb_
  • Laatst online: 04-04-2024
Zojuist ook ApplePay met Bunq op mijn telefoon en AW3 gezet. Net even getest bij de supermarkt, het werkt goed. Het kassameisje keek mij aan alsof ik Hans Klok was. Heerlijk die verbazing... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 01:33
Famous schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:51:

Ik had dat probleem ook dat ik wel Apple Pay op mijn iPhone kon activeren, maar niet op mijn Apple Watch. Wat bij mij hielp was de cvc-code weer een paar keer te vernieuwen. Toen werkte het activeren opeens probleemloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:07

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Dennisweb schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:52:
Ik heb de Executive Liaison uit Ierland opnieuw aan de lijn gehad. Ik had namelijk gemaild dat veel Nederlanders zich buitengesloten voelen.

Volgens Apple heeft het ermee te maken dat in Nederland er een ‘complexe situatie’ ontstaan is. Op de vraag of dat aan de banken of aan Apple ligt, kreeg ik te horen dat ze me dat niet mag vertellen.
Ik snap vooral eigenlijk niet waarom ze het niet gewoon uitbrengen in Nederland door bunq zijn gang te laten gaan en Apple Pay te releasen. Dan creëer je in ieder geval de mogelijkheid dat iedereen die dit wil makkelijk naar bunq kan gaan en Apple Pay te gebruiken.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-06 15:29
Is jullie applepay pas een Mastercard of maestro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Maestro

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
thomastvd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:26:
Is jullie applepay pas een Mastercard of maestro?
Heb beide gehad omdat ik benieuwd was. Gebruik nu altijd de Maestro omdat de Mastercard op sommige plekken niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Als ik maestro kies krijg ik geen kaart nummer & cvc code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
xh3adshotx schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:39:
[...]

Heb beide gehad omdat ik benieuwd was. Gebruik nu altijd de Maestro omdat de Mastercard op sommige plekken niet werkte.
Dat probleem heb ik dus ook. Alleen als ik een maestro kaart kiest met het Italië verhaal dan krijg ik alleen een iban & een geldig tot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Ik heb via bunq zowel maestro als mastercard gekoppeld aan mn apple pay. Dit weekend meerdere keren in belgie gebruikt (maestro). Werkt erg goed. Lijkt erop dat vrijwel alle handterminals die ze gebruiken contactloos ondersteunen en dus ook apple pay. Ze keken af en toe wel vreemd op als ze zien dat je afrekent zonder ook maar iets in je handen te hebben.
Wat ik wel vreemd vond; na stuk of 10x moest ik (met apple pay dus) alsnog een pincode invoeren. Mn eigen pincode bleek niet te werken. Iemand enig idee wat dat kan zijn?

Edit: opgehelderd. Het was de eerste apple pay transactie boven de 20 euro. De pas zelf was in bunq nog gedeactiveerd terwijl ik hem al wel via apple pay had gekoppeld. Er was uberhaupt dus nog geen pincode aan gekoppeld. Vermoedelijk heeft het daarmee te maken. Activeren gaan we maar pas doen als de passen daadwerkelijk goed en wel zijn aangekomen op het juiste adres :)

[ Voor 26% gewijzigd door jdevries189 op 31-03-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gisteren een dagje Amsterdam gedaan en mijn portemonnee thuis gelaten. Alleen de iPhone met Apple Pay mee.

Ging perfect, erg blij mee.

Klopt het dat het toestel bij de terminal weg kan als er een Vinkje op de iPhone verschijnt? Ik wachtte nu steeds op de terminal maar volgens mij is dat niet nodig. Ook lijkt de afstand tussen iphone en terminal fijner dan met een pasje.

Toen ik er gisteren weer geld op wilde bij storten kreeg ik overigens een melding of ik dit voortaan automatisch wilde. Ik heb dit geactiveerd dus ben benieuwd wat dat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:49
Donstil schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:40:
Klopt het dat het toestel bij de terminal weg kan als er een Vinkje op de iPhone verschijnt? Ik wachtte nu steeds op de terminal maar volgens mij is dat niet nodig. Ook lijkt de afstand tussen iphone en terminal fijner dan met een pasje.
Ja, dan kun je je iPhone/Watch weghalen, omdat alle benodigde gegevens overgedragen zijn. De terminal controleert dan waarschijnlijk alleen nog of de bank akkoord geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:40:
Gisteren een dagje Amsterdam gedaan en mijn portemonnee thuis gelaten. Alleen de iPhone met Apple Pay mee.

Ging perfect, erg blij mee.

Toen ik er gisteren weer geld op wilde bij storten kreeg ik overigens een melding of ik dit voortaan automatisch wilde. Ik heb dit geactiveerd dus ben benieuwd wat dat geeft.
Wat ik doe met mijn iPhone is alvast Apple Pay activeren terwijl de caissière bezig is met scannen, zodat ik instant kan betalen zodra zij klaar is met scannen.
Hetzelfde als ik op een terrasje zit en wil afrekenen, tegen de tijd dat de ober met zijn pin automaat komt ben ik in 1,5 seconde klaar.

Antwoord op jouw vraag: bij het horen van 't pingetje of trilling kan je iPhone weer wegdoen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik vind zelf vooral de combinatie Apple Pay + Apple Watch goud. op de iPhone gebruik ik het weleens maar dan kun je net zo goed gewoon je pinpas achter je telefoonhoesje stoppen. Hoef je geen app meer te openen ook dus het scheelt je nog tijd ook.

[ Voor 18% gewijzigd door DeNachtwacht op 31-03-2019 13:54 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:54:
Ik vind zelf vooral de combinatie Apple Pay + Apple Watch goud.
Upselling at its finest! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:47:
[...]

Wat ik doe met mijn iPhone is alvast Apple Pay activeren terwijl de caissière bezig is met scannen, zodat ik instant kan betalen zodra zij klaar is met scannen.
Hetzelfde als ik op een terrasje zit en wil afrekenen, tegen de tijd dat de ober met zijn pin automaat komt ben ik in 1,5 seconde klaar.

Antwoord op jouw vraag: bij het horen van 't pingetje of trilling kan je iPhone weer wegdoen
oohh schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:46:
[...]

Ja, dan kun je je iPhone/Watch weghalen, omdat alle benodigde gegevens overgedragen zijn. De terminal controleert dan waarschijnlijk alleen nog of de bank akkoord geeft.
Cool. Dat dacht ik ook idd.
Hoelang houd het ApplePay venster actief de nadat FaceID gescand is? Want dat is wel handig om te weten om het lekker te timen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 14-06 21:24
Donstil schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:46:
[...]

[...]

Cool. Dat dacht ik ook idd.
Hoelang houd het ApplePay venster actief de nadat FaceID gescand is? Want dat is wel handig om te weten om het lekker te timen.
Mijn ervaring: Zolang als je scherm aanblijft (er is vast een time out, maar ik heb hem nog niet gezien) vaak unlock ik zodra ik bestel en hou dan het scherm actief en kan dan zeker een minuut later nog betalen.. Lock ik mijn scherm dan is het (logischerwijs) direct vergrendeld.

Ik heb zelf gezocht bij Apple maar kon geen officiële timeout vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Gebeurd soms wel eens dat bijvoorbeeld op 't terras bij het afrekenen ik al in Apple Pay zit maar door een trage pin apparaat ik 1 tot 2 minuten moet wachten...tot nu toe geen enkel probleem geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Geert1976 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:04:
[...]

Upselling at its finest! ;)
;) Tsja ik werk niet bij Apple, en ik vind de apple Watch nog behoorlijk prijzig voor wat hij biedt, maar het werkt wel echt goed met Apple Pay.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-06 19:07
Ik heb al een tijdje via Monese twee debit Mastercards gekoppeld aan Apple Pay, een Euro-rekening en een pond sterling-rekening, de passen staan gewoon op mijn Nederlandse woonadres (daar zijn de fysieke passen naar toe verstuurd).
Na het aanpassen van de regio in de iPhone instellingen kon ik zonder problemen de twee passen toevoegen aan Wallet en sindsdien gebruik Apple Pay op mijn Watch en iPhone, erg ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
VirinR schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:11:
Ik heb al een tijdje via Monese twee debit Mastercards gekoppeld aan Apple Pay, een Euro-rekening en een pond sterling-rekening, de passen staan gewoon op mijn Nederlandse woonadres (daar zijn de fysieke passen naar toe verstuurd).
Na het aanpassen van de regio in de iPhone instellingen kon ik zonder problemen de twee passen toevoegen aan Wallet en sindsdien gebruik Apple Pay op mijn Watch en iPhone, erg ideaal!
Zet je daar dan je hele bankrekening op, of gewoon een paar tientjes? Ik voorzie problemen met de Brexit in aantocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Dennisweb schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:46:
[...]

Zet je daar dan je hele bankrekening op, of gewoon een paar tientjes? Ik voorzie problemen met de Brexit in aantocht.
Maar een paar tientjes, ik gebruik het alleen voor snelle uitgaven zoals AH to go en de kantine. Monese heeft al aangegeven dat ik hun diensten kan blijven gebruiken in het kader van Brexit, daar zal niks aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Krijgen jullie een cvc code bij de maestro kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-06 16:53
VirinR schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:11:
Gisteren maar even aangemaakt, pas komt 14 april binnen volgens de app. Zou wel fijn zijn als dit werkt :P

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
Dutchdude99 schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:15:
[...]

Gisteren maar even aangemaakt, pas komt 14 april binnen volgens de app. Zou wel fijn zijn als dit werkt :P
Ik heb het gedaan toen Apple Pay net uit was bij Monese, de twee passen had ik al.
Vergeet niet je regio van je iPhone (en Apple Watch evt.) aan te passen naar UK, dan zou die het moeten doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
thomastvd schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:53:
Krijgen jullie een cvc code bij de maestro kaart?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Ik niet. net met bunq support gesproken. en volgens die medewerker kan je bij een maestro kaart geen cvc code krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

thomastvd schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:41:
[...]

Ik niet. net met bunq support gesproken. en volgens die medewerker kan je bij een maestro kaart geen cvc code krijgen.
Niet als je hem thuisgestuurd krijgt.
Wel in de app.

Overigens werkt het nog steeds niet op mijn AW. Support van Bunq zegt helaas niets zinvols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:55
thomastvd schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:41:
[...]

Als je geen CVC hebt, dan is het waarschijnlijk een Nederlandse pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Hemmik schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:50:
[...]

Als je geen CVC hebt, dan is het waarschijnlijk een Nederlandse pas.
Ik heb echt het italie verhaal gevolgd. Ik ga het nog eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bij mij wilde hij ook niet in 1x idd. Uiteindelijk gelukt en dan heb je CVC

Pagina: 1 ... 3 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.