Die ondersteunen geeneens iDeal.

Alles nog met den acceptgiro, volgens betaalmethoden uit den ouden doosch. Na een keer per ongeluk de betaling vergeten te hebben (na tig jaar nooit een termijn gemist te hebben) en meteen zo'n mild amusante dreigbrief te hebben ontvangen "in naam der koningin! Dit keer geen 10 jaar dwangarbeid, maar de volgende keer op tijd betalen, of anders!!1!" ben ik toch maar overgestapt op automagisch incasso.

Bespaart tijd (vanwege dat acceptgiro gezeik) en je vergeet het niet meer.
Apple Pay ondersteuning komt er vast wel.

Over een jaar of 20, als het eigenlijk al niet meer gebruikt wordt. Maar dat is dan handig voor de oude generatie Tweakers die vast blijft houden aan wat ze kennen.

Ja ik hoop ook dat veel shops snel overgaan. Geen iDeal meer maar gewoon met Apple Pay lappen in alle webshops kijk ik echt naar uit. Zal nog wel ff duren voordat echt iedereen het implementeert (zullen vast ook wat anti-Apple systeembeheerders zijn die het gewoon weigeren te implementeren

), maar fijn dat CoolBlue in België alvast het goede voorbeeld geeft. Als ze dat in NL ook doen dan gaan andere toko's hopelijk ook snel over. En dan hoop ik niet alleen webwinkels als CB en Bol.com, maar ook andere zaken; zoals bijvoorbeeld ISP's (hosting/servers, domeinregistratie, etc.) of zaken als een Staatsloterij. Gewoon lekker breed accepteren en dikke vinger naar Betaalvereniging Nederland die maar blijft mekkeren dat het helemaal niets toevoegt.

Hoezo dat dan?

Apple Pay is wat dat betreft veiliger dan een pas met NFC.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)