In mijn geval zal de paal geleverd worden door NewMotion (Shell) en zij leveren een slimme paal die zelf de afgegeven stroom bijhoudt en factureert deze aan mijn werkgever. Deze zal de kosten overmaken aan de eigenaar van de energiemeter (in mijn geval mijn huisbaas/VVE).Elmar1982 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:35:
Even een vraag. Als je leaseauto besteld is (EV) ga je kijken natuurlijk voor een laadpaal kijken.
Maar hoe werkt dit?
Ik kan er 1 aanschaffen voor 60 euro per maand op mijn eigen parkeerplek. Gebruiken ze dan jouw elektriciteitsnet en moet jij dit gewoon bij je leverancier aftikken, wat je zelf kan declareren bij de leasemaatschappij?
Of wordt dit op het net van de gemeente aangesloten met een pas die direct bij de leasemaatschappij verrekend wordt?
Ik heb een eigen parkeerplek maar wel op een hofje, dus niet echt direct naast de deur.
Hoe dat bij jou geregeld is, kun je navragen bij de leasemaatschappij.
Maar aangezien jouw parkeerplaats (ver) van je eigen meterkast ligt, zal dit misschien wel een publieke paal moeten worden.
[ Voor 54% gewijzigd door Room42 op 22-11-2018 13:46 . Reden: Toch maar even gequote i.v.m. nieuwe pagina ;-) ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron