Maingau heeft al tijden geen sessies meer in de app of via de webportal staan bij mij, en blijkbaar bij meerdere niet. In het begin was er binnen een dag wel een melding van een Allego sessie, maar FastNed kwam nooit echt door. Heb verschillende sessies in Duitsland en Zwitserland gedaan en die staan er allemaal nog netjes in, maar ná Augustus werd het stil
Ik laad niet zo vaak bij FastNed/Allego, maar als, dan gebruikte ik Maingau. Dus ik zou toch wel één of twee sessies verwachten in de maanden sinds augustus.
Gisteren de Telekom pas voor 't eerst gebruikt, bij een Allego paal. Die zie ik vanochtend al terug in de App ( 12 minuten van de 99 vrije minuten ). Dus er is, in iedergeval bij Allego, wel gewoon dagelijks contact tussen Nederland en Duitsland. Waarom Maingau niets meer registreert?
Ik maak geen slapende honden wakker, en als Maingau ineens wakker wordt en wèl alle sessies weer toont/afschrijft, so be it, maar ik 'vrees' dat er echt iets goed mis loopt bij hen. En dat 't pasje het over een tijdje gewoon niet meer doet.
Gelukkig is er Telekom, en zijn er ook voldoende Allego palen.
@
_eLMo_ Ik heb ook al gezocht, maar nog niet gevonden.
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker