Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:19
Noob hier :)
Ik wil een Seplos thuis batterij die ik bij Deligreen wil gaan bestellen. Een paar vragen hierover:
  1. Ik heb begrepen dat als je via Aliexpress besteld je geen btw betaald en toch via EU geleverd krijgt. Iemand hier ervaring mee? Klopt dit? hoe lang was de lever tijd?
  2. Werken de maandelijkse kortings codes bij het bestellen of als CashbackXXL een caskback heeft? En zijn er black friday aanbiedingen?
  3. Iemand adviseerde mij EVE grade A batterijen, is dat inderdaad aan te raden?
  4. Ik zou graag een pre-assembled toestel willen bestellen, echter zie ik niet dat je het merk EVE kunt kiezen. Zou je dit kunnen customizen door ze te contacteren? Iemand ervaring mee?
  5. Mocht ik uiteindelijk wel EVE willen en op DYI kit uitkom (kom ik wel uit, maar ik doe liever niets fout), wat is dan het slimste om de liggende of staande variant te kiezen? Ik zie discussies over wat beste is voor batterijen, maar niet echt duidelijke conclusie. Is verrijdbaar (staand) handig mocht er iets mis zijn dat ik alles snel uit de garage naar buiten kan rijden? Of wat zijn de voor en na-delen van de formfactors?
  6. Ik zou graag willen starten met 16kWh en in te toekomst als de prijs zakt uitbreiden naar 32kWh. Aangezien dit topic al vele jaren loopt, kan iemand mij een idee geven hoeveel de batterijen per jaar in prijs zakken? Is dit bv 10% dalen, of meer een halvering? Ik heb totaal geen idee
  7. Als ik wil uitbreiden moet ik dan weer voor Seplos gaan of is het BMS en de size leidend?

[ Voor 4% gewijzigd door The Source op 29-10-2025 22:19 ]

Pagina: 1 ... 119 120 Laatste