Da's misschien jouw ervaring, niet de mijne. Heb al een paar keer een dispuut gehad dat ondanks dat ik zaken volledig onderbouwd had niet ten gunste van mijn uitpakten.
En zoals ook door anderen hier beschreven kost een garantie claim je een hoop tijd en pakt dat niet altijd gunstig uit.
Ergo het is niet zo zwart / wit of gunstig zoals jouw ervaring blijkbaar.
En nee geen reclame, mensen zijn te eigenwijs om te willen testen en komen er pas later achter dat 1 of meer cellen slecht(er) zijn.
Dat was maar een geintje (over het verhuren) vind dat een nette geste van je! Precies wat je zegt als je deze route bewandeld zul je alle cellen moeten testen. Dit heb ik overigens ook zeer summier gedaan middels het testen van de interne weerstand. (en dat geeft ook niet heel veel garanties).
"Paar tientjes, misschien 2" klopt ook niet.
Hier ga ik je wel even op callen, hoe goedkoop kun jij aan een MB31 A grade cel komen dan?
Ik betaal er netto (kan btw aftrekken)
56 euro voor. per stuk maar ik kocht de mijne per 32 wat uitkwam op 51,20 per stuk.
Jij meent ze dus voor minder dan 31,20 te kunnen inkopen, en dan heb ik het over volledige kosten thuis geleverd dus inclusief de transport kosten.
(ok hier heb ik 1 klein voordeeltje, NKON zit op 40 minuten rijden bij mij vandaan dus ik heb ze zelf eventjes opgehaald).
BenSKIP schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 03:48:
[...]
Verschillende ervaringen bij 8 boxen: verkeerde breaker geinstalleerd, schroefjes dol, gaten die niet overeen komen, roest onder de verflaag, geen busbars meegeleverd, defecte pcb busbar, defecte BMS, geen eva tape, incomplete kabelset en verkeerde kleur geleverd. Het zijn V1 boxen. De verkopers staan niet open voor verbetering en kunnen niet tegen kritiek, blijven bij hoog en laag de kwaliteit verdedigen en zijn niet bereid te compenseren, heb AliBaba moeten laten ingrijpen voor ik vervangende onderdelen / aanvullende onderdelen en compensatie kreeg. Voor mij dus geen Yixiang meer.
@
Hermarcel
Ook ik deel de bovenstaande ervaring met Yixiang, mijn 2 V2 boxen kwamen incompleet en men was vooral niet genegen om me dan ook maar enigszins tegemoet te komen.
Ook hoop gehouwehoer gehad met logistiek.
Wat je ook zegt of vraagt het is iig nooit iets waar Yixiang iets aan kan doen, ligt altijd bij een ander.
AKA Kudt club die geen enkele verantwoording neemt.
[
Voor 23% gewijzigd door
cyclone op 18-06-2025 09:29
]
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...