at your service
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En bij zowel Max als Ricciardo laat de batterij weer eens niet op.

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2018 18:00 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
at your service
[ Voor 23% gewijzigd door TinusTegengas op 27-10-2018 18:01 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sorry mijn stream loopt 5 minuten voorSir_Lion schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:58:
[...]
Het zijn er 3... En dan nog niet eens in Q.
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online

Dat zou wel heel bijzonder zijn. Die hebben ze niet mee dit weekend.Sir_Lion schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:05:
Waren dat soft banden?!?
PSN: xMaurice93
Ik kon zweren dat ik op het einde toen Max ging pitten, en net voordat ze hem in de garage sleepten gele streepjes op de banden zag.Maurice079 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:06:
[...]
Dat zou wel heel bijzonder zijn. Die hebben ze niet mee dit weekend.
Zuurpruimvhal schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:08:
Nou ja, HAM zet hem over een paar uur gewoon op pole...
We gaan het zienvhal schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:08:

PSN: xMaurice93
Ik zag ook geel.Sir_Lion schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:07:
[...]
Ik kon zweren dat ik op het einde toen Max ging pitten, en net voordat ze hem in de garage sleepten gele streepjes op de banden zag.
Wellicht alleen bandjes voor in de garage?
Is niet erg Max zei gisteren nog in een interview dat hij bij de start liever een P2 heeft dan een P1, kan die bandjes sparen terwijl de Merc. moet werken.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Nou, het is meer dat je vanaf p1 geen slipstream hebt na de start. P2 zou dus misschien gunstiger zijn.BAS80 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:12:
[...]
Is niet erg Max zei gisteren nog in een interview dat hij bij de start liever een P2 heeft dan een P1, kan die bandjes sparen terwijl de Merc. moet werken.
Wel grappig als ze allemaal geen pole willen
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 27-10-2018 18:16 ]
Dus is de race op p2 als je regelmatig in de slip kan blijven hangen heb je ook minder bandenslijtage plus hij kan Ham een beetje zenuwachtig maken waardoor HAM mischien ook de banden slechter managed.MikeyMan schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:14:
[...]
Nou, het is meer dat je vanaf p1 geen slipstream hebt na de start. P2 zou dus misschien gunstiger zijn.
Ach ja (voor wat het waard is), het is wél voor het eerst dat VER alle 3 fp's bovenaan staat.vhal schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:08:
De RBR heeft genoeg pace om gewoon als eerste weg te rijden. Lastigste met als P1 starten is dat je niet goed uitkomt voor bocht 1.BAS80 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:17:
[...]
Dus is de race op p2 als je regelmatig in de slip kan blijven hangen heb je ook minder bandenslijtage plus hij kan Ham een beetje zenuwachtig maken waardoor hij mischien ook de banden slechter managed.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Genoeg redenen voor een p2 start positie dus.Bosmonster schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:19:
[...]
De RBR heeft genoeg pace om gewoon als eerste weg te rijden. Lastigste met als P1 starten is dat je niet goed uitkomt voor bocht 1.
Go Hamilton

Wellicht dat Mercedes bij de kwalificatie de motor weer opschroeven. Maar dat houden ze in de race niet vol. Dus of Max nu wel of heen pole position pakt, tijdens de race hebben ze meer snelheid dan zowel Mercedes als Ferrari en komen er toch wel voorbij.vhal schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:08:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De Q zal de motor wel overleven, voor de rest is het lift & coast om de banden te sparen van de Mercedes.Maar de racepace van RB ziet er wel beter uit, ik ben benieuwd iigThomasG schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:22:
[...]
Wellicht dat Mercedes bij de kwalificatie de motor weer opschroeven. Maar dat houden ze in de race niet vol. Dus of Max nu wel of heen pole position pakt, tijdens de race hebben ze meer snelheid dan zowel Mercedes als Ferrari en komen er toch wel voorbij.
Het is toch wel jammer dat P7 genoeg is. De Mercedes heeft koelingsproblemen als het niet vooraan rijdt. In deze omstandigheden heeft de Mercedes ook koelingsproblemen. Het had veel leuker geweest als Hamilton morgen echt zijn best moest gaan doen, want dan hadden nog een kans dat zijn motor *plof* deed. Nu hoeft hij eigenlijk niets te doen, en dat maakt het wel een beetje saai.gambieter schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:26:
RB gaat Hami kampioen maken door Vettel van P1 te houden. Alsof Vettel daar hulp bij nodig heeft
Ook de quali kan nog verrassend worden..
Vettel die Max moet inhalen om kampioen te kunnen worden, dat wordt lachen...gambieter schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:26:
RB gaat Hami kampioen maken door Vettel van P1 te houden. Alsof Vettel daar hulp bij nodig heeft
Hoop dat ze beide all-risks verzekerd zijn.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja, zijn een set stokoude velgen met bijna evenzo oude banden. Na het inrijden va de pits na de stint oefenen ze direct even een pitstop (en dan gaan deze oude banden er dus op) en pas dan schuive n ze hem naar binnen.DutchCrownNL schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:10:
[...]
Ik zag ook geel.
Wellicht alleen bandjes voor in de garage?
een treffende spreuk
Vettel's verzekering heeft een Max Verstappen clausulehoevenpe schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:35:
[...]
Vettel die Max moet inhalen om kampioen te kunnen worden, dat wordt lachen...
Hoop dat ze beide all-risks verzekerd zijn.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ze hebben hem weer rechtop gezet zo te zien.
Achter een auto aan slijten je banden juist harder...BAS80 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:17:
[...]
Dus is de race op p2 als je regelmatig in de slip kan blijven hangen heb je ook minder bandenslijtage plus hij kan Ham een beetje zenuwachtig maken waardoor HAM mischien ook de banden slechter managed.
"Die rode zijn van Ferrari toch?"Ari Gold schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:39:
[...]
"Wie zit er in auto 3?"
"Wat betekent de roze kleur op de band?"
etc.
Toen ik eens bij m'n ouders F1 heb gekeken
[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 27-10-2018 19:08 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Was in Canada ook zo hoor ik net in de voorbeschouwing op Ziggo.SuBBaSS schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:18:
[...]
Ach ja (voor wat het waard is), het is wél voor het eerst dat VER alle 3 fp's bovenaan staat.
- DaniëlWW2
- Niet online
Klopt ja!TinusTegengas schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:19:
[...]
Was in Canada ook zo hoor ik net in de voorbeschouwing op Ziggo.

Nou ja, ik haal de slingers weer binnen (en hoop ze straks/morgen weer op te kunnen hangen).
Daar werd ie 3e in zowel kwali als race. Dat kan beter dus.
Als ze er dan toch nog naast grijpen, hebben ze zich in elk geval mooi ingedekt met een "excuus"Spotmatic schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:18:
Brrrr... weer een quali waar ik naar uitkijk. Max P1 of zullen ze het toch laten lopen zoals Helmut Marko aangaf?
Natuurlijk wilt Max wel de jongste pole sitter worden. Maar als de track temperatuur niet stijgt, denk ik dat we gewoon Mercedes weer vooraan zien.
Waarom zouden ze, is toch helemaal niet nodig om risico te nemen?ThomasG schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:22:
[...]
Wellicht dat Mercedes bij de kwalificatie de motor weer opschroeven. Maar dat houden ze in de race niet vol. Dus of Max nu wel of heen pole position pakt, tijdens de race hebben ze meer snelheid dan zowel Mercedes als Ferrari en komen er toch wel voorbij.
Omdat ze een race hart hebben? Of je houd van racen, of je vind het maar een bijzaak. Het seizoen is nog niet voorbij. Maar ja, het zal wel precies gaan zoals de andere jaren. Zodra Hamilton het WDC wint, trapt hij steevast zijn gaspedaal maar half in.toolkist schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:28:
[...]
Waarom zouden ze, is toch helemaal niet nodig om risico te nemen?
Gelukkig is er nog F1.5, dat is een stuk spannender dan het officiële WDC. Zeker de laatste jaren.
Als Max pole weet te pakken dan is dat wel een mooie reden om de topictitel aan te passen naar Maxico.WhySoSerious schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:39:
Waarom is de topictitel nog niet in Maxico veranderd?
"When you grow up your heart dies"
Morgenavond pas rond 21:45WhySoSerious schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:39:
-
cc @DaniëlWW2 dan maarsjaool schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:40:
[...]
Als Max pole weet te pakken dan is dat wel een mooie reden om de topictitel aan te passen naar Maxico.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik overweeg het misschien als Max pole pakt en morgen wint.WhySoSerious schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:39:
FTFYDaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:45:
[...]
Ik overweeg het misschien als Max pole pakt
Klaar voor de Q
verjaardagen weer af gegaan, mooi optijd!
GO MAX GO

[ Voor 20% gewijzigd door basvn op 27-10-2018 19:46 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik was gestopt met lezen na het eerste deel van je zinDaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:45:
[...]
Ik overweeg het misschien als Max pole pakt en morgen wint.

(Maar iedereen wist natuurlijk al dat het een compressor is die aandreven wordt door de uitlaatgassen)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
een treffende spreuk
Niet om partypooper te zijn, maar door met de topictitels te spelen, kan je wel enorm spoilen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:45:
[...]
Ik overweeg het misschien als Max pole pakt en morgen wint.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik dacht ook al dat er wat niet klopte.vliegnerd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:48:
Voor alle ziggo kijkers die echt willen weten hoe een turbo werkt... Wikipedia: Compressor (gas)
(Maar iedereen wist natuurlijk al dat het een compressor is die aandreven wordt door de uitlaatgassen)
En dat mensen, is waarom ik dus niet meteen ja zeg.JvS schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:50:
[...]
Niet om partypooper te zijn, maar door met de topictitels te spelen, kan je wel enorm spoilen.

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2018 19:51 ]
Ach...hij is oud-coureur...niet oud monteur. Dan kun je beter naar Marc Priestley luisteren.pro_6or schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:50:
Ai, ik leer altijd veel van Doornbos maar die turbo uitleg was wel zo slecht. Dit soort dingen kan hij dus niet zo goed.
Maar inderdaad...laat het dan maar achterwege.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Niet om partypooper te zijn, maar ik denk dat de meeste mensen het niet eens opvaltJvS schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:50:
[...]
Niet om partypooper te zijn, maar door met de topictitels te spelen, kan je wel enorm spoilen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De mensen die uitgesteld kijken wel.ThomasG schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:54:
[...]
Niet om partypooper te zijn, maar ik denk dat de meeste mensen het niet eens opvalt
Eenmaal uitgezonden is het geen spoiler meer natuurlijk. Dit komt zo vaak voor in topics over tv-series. Heb je iets nog niet gekeken moet je niet op het forum komen.
heb het nog niet terug kunnen vinden online.rvisser schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:05:
[...]
Ergens terug te zien? Groot gedeelte van de camera’s zijn van Nederlandse bodem
In het topic ja. Dingen in topictitels zetten is gewoon arelaxed spelen en het potentieel verpesten voor mensen die nog moeten kijken.sjaool schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:59:
[...]
Eenmaal uitgezonden is het geen spoiler meer natuurlijk. Dit komt zo vaak voor in topics over tv-series. Heb je iets nog niet gekeken moet je niet op het forum komen.
Soort van arena.
Zoals ik al zei, Ziggo adverteert de hele week al met Maxico...JvS schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:00:
[...]
In het topic ja. Dingen in topictitels zetten is gewoon arelaxed spelen en het potentieel verpesten voor mensen die nog moeten kijken.
Maar goed, ik hou er over op.
Met alle 4 de wielen over de kerb heen in bocht 11 -> tijd wordt afgenomen.
-
Het was dan ook origineel een honkbalveld. Echt waar!Paulus07 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:00:
Dat gedeelte met de tribunes is volgens mij wel een tof gedeelte om als toeschouwer te zitten bij een F1 race.
Soort van arena.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Jup en ook direct duidelijk, mogen ze vaker doen tracklimits op deze manier laten zien.Edd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:02:
Toch wel netjes weergegeven net..
Met alle 4 de wielen over de kerb heen in bocht 11 -> tijd wordt afgenomen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgend jaar beter gewoon een nummer geven oid, door alle softs zie ik de banden niet meer. of gewoon zoals potloden HB, H3, B2 etc etcDaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:04:
Bottas rijdt op US banden.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Daar kun je pas wat van zeggen als Max een tijd gezet heeft.Tito129 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:06:
Idd knappe tijd van Vettel. Wordt geen zekere pole voor max!
Volgend jaar nog wel alle soorten banden, alleen de gekozen banden voor een weekend heten dan simpel soft, medium of hard.franssie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:06:
[...]
Volgend jaar beter gewoon een nummer geven oid, door alle softs zie ik de banden niet meer. of gewoon zoals potloden HB, H3, B2 etc etc
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik hoop van wel, Vettel is toch over vwb kampioenschap!sjaool schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:07:
[...]
Daar kun je pas wat van zeggen als Max een tijd gezet heeft.
Haters everywhere but I don’t really care
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 27-10-2018 20:10 ]
Ik heb dat altijd bij de start en de eerste bochtATS schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:08:
Ik wordt altijd zo zenuwachtig als ze bij RBR zo pang binnen blijven, vooral als er regen dreigt...
- DaniëlWW2
- Niet online
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als die er niet waren, dan is het handig als iemand zegt van: hey je mag maar tot hier rijden.
Monaco?dindr schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:11:
Jantje toch die snelheid van RBR, krijg oppeens flashbacks!
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1