Vergeet ook niet, dat je ook afhankelijk bent van DPS en healer. Als je DPS niet interrupt, je healer niet slim omgaat met zijn cooldowns, als beide roles mechanics niet volgen of constant extra's pullen, dan gaan je runs er ook niet beter op worden.Henkje.doc schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:10:
[...]
Thanks voor het aanbod, zal komende periode nog wat meer oefenen met mythics zodat de pijnpunten duidelijk zijn.
[...]
Inmiddels 411 geworden en sonder problemen een m4 kunnen doen. Grootste probleem lijkt op de encounters zelf te zijn, maar ben er nog niet achter.
Wat dps betreft doe ik veel meer dps dan mn warrior tank en vind de Paladin ook fijner om mee te spelen.
Eens terug ingelogd sinds Maart, mede door Classic die een sub vereist en anderzijds gewoon bored en meestal log ik altijd wel eens een maandje in na ongeveer 6 maanden break.
En online kan je heel makkelijk 30 dagen keys vinden voor max 10 euro, scheelt toch 3 euro, soms staan ze zelfs maar 9.40 euro.
Anyway 3 daagjes bezig en heb een hekel aan Nazjatar en Mechanon, enerzijds door de layout ( in vooral Nazjatar dan ) die gewoon enorm kut is zonder flying, en voor flying moet je revered rep halen, wat op zijn beurt ook weer boring is want beide zones hebben van die mind-numbing daillies die me enorm doen denken aan MoP daillies op launch,er zijn wel een paar WQ's maar de manier van dallies doen met echt denken aan die grind daillies van MoP en golden lotus... en die zijn dan met terugwerkende kracht weer kut om te doen door de layout van Nazjatar zonder flying
Zal met de tanden op elkaar grinden worden tot ik revered ben en dan kan vliegen, helaas pindakaas.
Voor de rest tjah wat je verwacht als je terug komt, wou mijn fury warrior spelen en die had een kut ilvl ( achtergebleven alt van eind 2018 ) dus op 1 avondje van 330 naar 385 dankzij benthic gear en scaling WQ's, ook een 400 ilvl wep uit de nieuwe LFR bosses dus dat is als warrior zijnde weer heel leuk als je nog een 320 had.
M+ helaas ontoegankelijk, iedereen heeft ondertussen enorme raider.io scores en raider.io is helaas king zoals gearscore dat ooit was dus ja, gewoon elke group proberen te joinen en die 1ne invite tussen 85 declines aanpakken
voor de rest boeit m+ me toch weinig, puggen van raids ook niet, heb mijn hardcore gearing jaren achter mij.
Nuja eens zien of het vermakelijk blijft na deze 30 dagen, eventueel met hulp van classic en anders gewoon weer een break tot next expansion want content zullen we nu wel hebben gehad in BFA.
En online kan je heel makkelijk 30 dagen keys vinden voor max 10 euro, scheelt toch 3 euro, soms staan ze zelfs maar 9.40 euro.
Anyway 3 daagjes bezig en heb een hekel aan Nazjatar en Mechanon, enerzijds door de layout ( in vooral Nazjatar dan ) die gewoon enorm kut is zonder flying, en voor flying moet je revered rep halen, wat op zijn beurt ook weer boring is want beide zones hebben van die mind-numbing daillies die me enorm doen denken aan MoP daillies op launch,er zijn wel een paar WQ's maar de manier van dallies doen met echt denken aan die grind daillies van MoP en golden lotus... en die zijn dan met terugwerkende kracht weer kut om te doen door de layout van Nazjatar zonder flying
Zal met de tanden op elkaar grinden worden tot ik revered ben en dan kan vliegen, helaas pindakaas.
Voor de rest tjah wat je verwacht als je terug komt, wou mijn fury warrior spelen en die had een kut ilvl ( achtergebleven alt van eind 2018 ) dus op 1 avondje van 330 naar 385 dankzij benthic gear en scaling WQ's, ook een 400 ilvl wep uit de nieuwe LFR bosses dus dat is als warrior zijnde weer heel leuk als je nog een 320 had.
M+ helaas ontoegankelijk, iedereen heeft ondertussen enorme raider.io scores en raider.io is helaas king zoals gearscore dat ooit was dus ja, gewoon elke group proberen te joinen en die 1ne invite tussen 85 declines aanpakken
Nuja eens zien of het vermakelijk blijft na deze 30 dagen, eventueel met hulp van classic en anders gewoon weer een break tot next expansion want content zullen we nu wel hebben gehad in BFA.
Weet iemand een nederlandse guild voor een terugkerende speler die de wow classic experience (voor zover dat het zal zijn) wil beleven.
Op welke server moet ik in ieder geval zitten? Ik speel alliance.
Op welke server moet ik in ieder geval zitten? Ik speel alliance.
Lees dit topic even, is dedicated wow classic.
World of Warcraft Classic
World of Warcraft Classic
Zelf een mythic groep starten helpt hierbij. Ik doe dat ook met feral omdat niemand een feral accepteert.Katmi schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:50:
M+ helaas ontoegankelijk, iedereen heeft ondertussen enorme raider.io scores en raider.io is helaas king zoals gearscore dat ooit was dus ja, gewoon elke group proberen te joinen en die 1ne invite tussen 85 declines aanpakkenvoor de rest boeit m+ me toch weinig, puggen van raids ook niet, heb mijn hardcore gearing jaren achter mij.
Happy 15 years of WoW!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik accepteer ferals wel in mijn groepen. Kijk eigenlijk niet zo heel nauw naar classes, zolang ik maar geen 3 melee dps heb. Het jammere van ferals is dat er heel veel slechte zijn. Een goeie doet m.i. echt niet onder voor andere melee classes. Maar idd, het zelf opstarten van een groep is de way to go. Andere optie is om eerst te tanken om hoger ilvl dps gear te kunnen verzamelen.stomley schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 22:03:
[...]
Zelf een mythic groep starten helpt hierbij. Ik doe dat ook met feral omdat niemand een feral accepteert.
Heb sinds gisteren eindelijk ook flying unlocked, nu gelukkig nooit meer terug naar mechagon dailies. Hoef de essence en de andere dingen van exalted niet te hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door mpra op 27-08-2019 08:44 ]
Sommige doen het gelukkig, maar liefst hebben ze voor melee een warrior of rogue. Maar ik start graag mijn eigen groep en invite dan gewoon de eerste die aanvragen (Wel letten op groep samenstelling en week affix)mpra schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:41:
[...]
Ik accepteer ferals wel in mijn groepen. Kijk eigenlijk niet zo heel nauw naar classes, zolang ik maar geen 3 melee dps heb. Het jammere van ferals is dat er heel veel slechte zijn. Een goeie doet m.i. echt niet onder voor andere melee classes. Maar idd, het zelf opstarten van een groep is de way to go. Andere optie is om eerst te tanken om hoger ilvl dps gear te kunnen verzamelen.
Heb sinds gisteren eindelijk ook flying unlocked, nu gelukkig nooit meer terug naar mechagon dailies. Hoef de essence en de andere dingen van exalted niet te hebben.
Vind wel dat feral het iets lastiger heeft op aoe maar op boss win je het dan weer qua dmg
nu WoW classic uit is begon het bij mij te kriebelen om de game weer op te pakken.
Nu twijfel ik of ik moet skippen met een Booster of dat ik gewoon vanaf begin af aan ga spelen.
Levelen is leuk, maar hoelang
Wat zeggen jullie tegenover een oude speler die ooit 40 uur in de game heeft gestopt en daarna 10 jaar niet meer heeft aangeraakt.
Boosten of gewoon levelen vanaf 1 ?
en is de laatste uitbreiding een verreisten ? ik heb nu Legion ?
Nu twijfel ik of ik moet skippen met een Booster of dat ik gewoon vanaf begin af aan ga spelen.
Wat zeggen jullie tegenover een oude speler die ooit 40 uur in de game heeft gestopt en daarna 10 jaar niet meer heeft aangeraakt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik zou neigen naar; levelen. Dat gaat best vlot tegenwoordig en je ziet iets meer van de wereld dan alleen de laatste expansion.Pykow schreef op zondag 1 september 2019 @ 13:39:
nu WoW classic uit is begon het bij mij te kriebelen om de game weer op te pakken.
Maar wat betreft boosts en dat soort dingen; als je de laatste expansion (Battle for Azeroth) aanschaft dan zit daar meteen een boost bij. Dus als je een boost overweegt dan zou ik gewoon de expansion pakken.
Als je gewoon gaat levelen heb je de nieuwe expansion nog niet meteen nodig.. er is genoeg te doen tot en met level 110.
[ Voor 6% gewijzigd door icemotion op 02-09-2019 09:51 ]
Verwijderd
Euh als je alleen 1x 40 uur gespeeld hebt zou ik sowieso eens gaan levelen. Ik ga er wel vanuit dat je uberhaupt MMO's een beetje leuk vindt. Anders kun je beter een boost kopen.Pykow schreef op zondag 1 september 2019 @ 13:39:
Net weer sinds x aantal jaren mn wow account geactiveerd. Niet voor classic :-) (niemand zit te wachten op een tank-paladin daar
)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Sinds het uitkomen van classic, eerst dat eens gedaan. Ik kwam echter al snel tot de conclusie dat ik daar allemaal geen zin meer in had. Ongeïnspireerde omgevingen (anno 2019) en ronduit saaie quests (kill x, gather y).
Vervolgens me eens gaan storten op Legion (de laatste uitbreiding die ik heb betaald was Warlords of Draenor, echter dat ook niet veel gespeeld) en moet zeggen dat ik zeer positief verrast ben! De area's zien er prachtig uit en ook de hele manier van questen laat het overkomen alsof ik een veredeld singleplayer RPG aan het doen ben. Omdat ik, met uitzonderingen van dungeons, enkel solo speel is dat voor mij een uitkomst.
Ik heb er nu alweer bijna 10 uur opzitten en vermaak me kostelijk. Gekozen voor een Demon Hunter en net level 104. Het feit dat ook het levelen sinds een tijdje 25% sneller is, is iets dat voor mij een flink pluspunt is. De laatste keer dat ik echt serieus WoW speelde was ten tijde van WoTLK (DK gespeeld, nooit max level gehaald), waarbij ik ook dat niet extreem veel gespeeld heb. Cataclysm en later Warlords of Draenor (Mists of Pandaria heb ik overgeslagen) heb ik in zoverre gespeeld dat ik steeds een nieuw character op lvl 1 begon en feitelijk nooit de nieuwe content heb gezien.
Vervolgens me eens gaan storten op Legion (de laatste uitbreiding die ik heb betaald was Warlords of Draenor, echter dat ook niet veel gespeeld) en moet zeggen dat ik zeer positief verrast ben! De area's zien er prachtig uit en ook de hele manier van questen laat het overkomen alsof ik een veredeld singleplayer RPG aan het doen ben. Omdat ik, met uitzonderingen van dungeons, enkel solo speel is dat voor mij een uitkomst.
Ik heb er nu alweer bijna 10 uur opzitten en vermaak me kostelijk. Gekozen voor een Demon Hunter en net level 104. Het feit dat ook het levelen sinds een tijdje 25% sneller is, is iets dat voor mij een flink pluspunt is. De laatste keer dat ik echt serieus WoW speelde was ten tijde van WoTLK (DK gespeeld, nooit max level gehaald), waarbij ik ook dat niet extreem veel gespeeld heb. Cataclysm en later Warlords of Draenor (Mists of Pandaria heb ik overgeslagen) heb ik in zoverre gespeeld dat ik steeds een nieuw character op lvl 1 begon en feitelijk nooit de nieuwe content heb gezien.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Same, ik heb er nog geen uur op zitten, zondag zal ik wat langer kunnen spelen. Maar Legion lijkt me best prima. Mijn laatst betaalde uitbreiding was WotLK, en die vond ik erg tof om te spelen. Collega's zijn classic gaan spelen, dus moet een keuzen maken. Ik ga ook misschien mijn oude paladin reviven met thunderfury... keuzes maken, te weinig tijd,..oef.
Ik wil ook weer activeren, mooie aanbieding voor BfA, dus die heb ik maar genomen. Ik heb de game heel fanatiek gespeeld tijdens TBC/WotLK. Helaas is de realm nu echt niks meer, de beste guild staat nog niet eens op plek 1000 van de wereld (destijds echt goed en flinke competitie). Nu maakt dat voor persoonlijk speelplezier niet uit, maar voor de sfeer/lol in groepen/guilds vind ik van wel.
Een realm transfer en evt. faction change kost echter bij elkaar al € 55,-. Tegenwoordig zijn achievements gedeelds, mounts, pets, toys,.. Wat zou ik missen als ik nu gewoon een nieuwe realm kies en daar een character boost naar level 110? Alleen reputation denk ik? Of zijn er nog andere dingen die specifiek alleen voor mijn character tellen die ik dan kwijt raak? Alvast bedankt, kan mij wat (onnodig) geld schelen.
Een realm transfer en evt. faction change kost echter bij elkaar al € 55,-. Tegenwoordig zijn achievements gedeelds, mounts, pets, toys,.. Wat zou ik missen als ik nu gewoon een nieuwe realm kies en daar een character boost naar level 110? Alleen reputation denk ik? Of zijn er nog andere dingen die specifiek alleen voor mijn character tellen die ik dan kwijt raak? Alvast bedankt, kan mij wat (onnodig) geld schelen.
Reputation, sommige cosmetic / funny items die (nog) geen toy zijn. Gold is realm specifiek... maar dan heb je het inderdaad wel een beetje gehadDivak schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:53:
Ik wil ook weer activeren, mooie aanbieding voor BfA, dus die heb ik maar genomen. Ik heb de game heel fanatiek gespeeld tijdens TBC/WotLK. Helaas is de realm nu echt niks meer, de beste guild staat nog niet eens op plek 1000 van de wereld (destijds echt goed en flinke competitie). Nu maakt dat voor persoonlijk speelplezier niet uit, maar voor de sfeer/lol in groepen/guilds vind ik van wel.
Na zo’n 6 jaar niet gespeeld te hebben toch weer begonnen. Mijn oude karakters waren weg (?) dus nu weer lekker levellen, voelde weer als vanouds aan
Het nieuwe levellen vind ik helemaal niks. Alles schaalt mee waardoor je wel alles in 1 gebied kan doen. Maar het schaalt veel te laag mee. Je kan gewoon niet dood gaan. Althans, je moet moeite doen om dood te gaan. Zelfs in de dungeons. Daardoor gestopt. Misschien ooit met een boost richting max level. Dan de endgame gaan doen. Nog nooit gedaan
Klopt maar das ik wel omdat als je nu de zelfde slow gameplay zou doen can classis is het niet meer te doen om te lvlen naar 120.jaydenjarno schreef op zondag 8 september 2019 @ 09:56:
Het nieuwe levellen vind ik helemaal niks. Alles schaalt mee waardoor je wel alles in 1 gebied kan doen. Maar het schaalt veel te laag mee. Je kan gewoon niet dood gaan. Althans, je moet moeite doen om dood te gaan. Zelfs in de dungeons. Daardoor gestopt. Misschien ooit met een boost richting max level. Dan de endgame gaan doen. Nog nooit gedaan
Ze hebben het lvlen meer als een kennismaking van je class gemaakt ipv een echt avontuur zoals in classic en voor ieder is dat een verschil in fijn vinden.
Lijkt mij niet te kunnen.. Blizzard behoud al je characters. Misschien dat je in die 6 jaar gehackt ben. Je zou de character restore optie kunnen gebruiken, als je nog weet op welke server je zat moet je daar even kijken. (dit kan ook op je character menu. Restore character knopje zit ergens rechts onderTWCRay schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 23:40:
Na zo’n 6 jaar niet gespeeld te hebben toch weer begonnen. Mijn oude karakters waren weg (?) dus nu weer lekker levellen, voelde weer als vanouds aan
[ Voor 8% gewijzigd door Barnagma op 09-09-2019 12:07 ]
Verwijderd
Gisteren na 14 jaar mijn allereerste character weer eens gespeeld. Een level 60 arms warrior. Na mijn UI een beetje op orde te hebben gebracht en wat quests om te wennen in de dungeon queue gegaan.
Vrij lange queue, maar ondertussen kunnen questen dus het zal wel. Tweede trashpack in de dungeon zegt de tak: "Go fury or you will be kicked." Nu had ik niet eens de UI op orde voor fury, maar al had ik het rot een eind op. Zijn vote kick mislukte, waarop hij duidelijk maakte dat of ik werd gekicked of we opzoek konden naar een nieuwe tank. Aangezien we dus net 10 minuten in de queue hadden gezeten wachtend op een tank laat het gevolg zich raden...
Ik ben echt helemaal klaar met de asos in WoW. De guild waarin ik raide viel uit elkaar dus ik raid niet meer. Een guild vinden die schappelijke tijden heroic raide bleek lastig. Inmiddels is mij daardoor duidelijk geworden dat buiten het raiden er eigenlijk niets meer is in WoW dat mij boeit.
De beslissing nu is dus doe ik nog een laatste pogign om een redelijke heroic raiding guild te vinden. Wetende dat ik inmiddel vreselijk achterloop en de laatste twee raids niet vanbinnen gezien heb. Of stop ik ermee in ieder geval tot de volgende expansion.
Vrij lange queue, maar ondertussen kunnen questen dus het zal wel. Tweede trashpack in de dungeon zegt de tak: "Go fury or you will be kicked." Nu had ik niet eens de UI op orde voor fury, maar al had ik het rot een eind op. Zijn vote kick mislukte, waarop hij duidelijk maakte dat of ik werd gekicked of we opzoek konden naar een nieuwe tank. Aangezien we dus net 10 minuten in de queue hadden gezeten wachtend op een tank laat het gevolg zich raden...
Ik ben echt helemaal klaar met de asos in WoW. De guild waarin ik raide viel uit elkaar dus ik raid niet meer. Een guild vinden die schappelijke tijden heroic raide bleek lastig. Inmiddels is mij daardoor duidelijk geworden dat buiten het raiden er eigenlijk niets meer is in WoW dat mij boeit.
De beslissing nu is dus doe ik nog een laatste pogign om een redelijke heroic raiding guild te vinden. Wetende dat ik inmiddel vreselijk achterloop en de laatste twee raids niet vanbinnen gezien heb. Of stop ik ermee in ieder geval tot de volgende expansion.
Wtf... en waarom dan? Trok je aggro? Deed je in zijn ogen te weinig damage? Wat zijn de voordelen van Fury tov Arms?Verwijderd schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:26:
*knip*
*knip*
there's no tweak without the tweaker
Verwijderd
Fury doet op max level iets meer dps en heeft betere AoE. Het ging hem vooral om het laatste aangezien hij meerdere groepen tegelijk pullde. De andere dps was mage en warlock, die houd je als arms warrior echt niet bij met aoe damage.virtualJac schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:14:
[...]
Wtf... en waarom dan? Trok je aggro? Deed je in zijn ogen te weinig damage? Wat zijn de voordelen van Fury tov Arms?
Ze hadden van mij best in de laatste legion levels de scaling wat scherper mogen maken en de levels 110-120 een stuk moeilijker. En dat bij iedere expansion bijstellen. Nu zijn de laatste levels ook een walk in the park en stelt levellen helemaal niets meer voor.stomley schreef op zondag 8 september 2019 @ 13:40:
[...]
Klopt maar das ik wel omdat als je nu de zelfde slow gameplay zou doen can classis is het niet meer te doen om te lvlen naar 120.
Ze hebben het lvlen meer als een kennismaking van je class gemaakt ipv een echt avontuur zoals in classic en voor ieder is dat een verschil in fijn vinden.
Aan de andere kant gelukkig maar dat questen de beste optie is, je zal maar in dungeons willen levellen met de retards die daar rondlopen.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2019 14:26 ]
Verwijderd
Dus je kreeg commentaar op de spec van je lvl60 warrior?Verwijderd schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:26:
Gisteren na 14 jaar mijn allereerste character weer eens gespeeld. Een level 60 arms warrior. Na mijn UI een beetje op orde te hebben gebracht en wat quests om te wennen in de dungeon queue gegaan.
Apart ventje dan. Volgens mij kan niemand het wat schelen in normale 5-mans met welke spec je komt aanzetten. Zolang je niet als Hunter met bandages probeert healer te spelen is er niets aan de hand
Deleted.
[ Voor 101% gewijzigd door Kleaudzak op 09-09-2019 15:10 ]
Verwijderd
Normaal denkende mensen maken zich aar inderdaad niet druk om, met elke spec kan je op dat level soepel een dungeon doen. Maar het was niet voor het eerst dat ik een mega irritante tank tijdens het levellen tref die alleen met de optimale aoe classes zo snel mogelijk door dungeons wil rammen. Al een paar keer gehad met mijn warlock levellen. Ik vote dan altijd om niet te kicken, maar als jij het slachtofffer bent...Verwijderd schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:34:
[...]
Dus je kreeg commentaar op de spec van je lvl60 warrior?
Apart ventje dan. Volgens mij kan niemand het wat schelen in normale 5-mans met welke spec je komt aanzetten. Zolang je niet als Hunter met bandages probeert healer te spelen is er niets aan de hand
Mijn monk levelde ik als tank, mijn broer was mee als dps en werd gekicked omdat hij te weinig dps zou doen. Hij deed het minste dps omdat hij itt de rest niet in full heirlooms rondliep. Dus ik ga midden in de dungeon zitten en verzet geen stap meer.
Zij: "WTF tank, do something!"
ik: "You just vote kicked my brother I'm not going to tank for you and I'm not going to take a deserter buff for you either..."
Zij: "Oh, shit..."
Mijn broer zit in een andere guild, ze hadden geen enkel benul

Er zitten inderdaad zeikerds tussen, maar de meeste mensen doen normaal. Ben mijn Druid als tank aan het levelen en als je bij sommige dungeons maar iets teveel tijd neemt begint het zeuren. Of ik wilde stoppen met skinnen want het duurde te lang, of dat dps steeds meer en meer mobs pullen, of dat je teveel mobs aanvalt want die kan je skippen (hallo ik doe het ook voor de rep). Die zelfde dps heeft trouwens geen idee hoe hun class werkt lijkt het. Mages die bijvoorbeeld niet spel stealen of alles AoE’en (zelfs bazen).
Maar goed het valt me op dat hoe hoger je level is hoe minder irritante ventjes er zijn. Ik level in oude dungeons omdat ik het leuk vind, niet om zo snel mogelijk door een dungeon te raggen, omdat ik persé level 120 moet zijn in één week.
Wist trouwens niet dat er een buff voor tanks en healers is tijdens Time Walk event, welke 60 extra badges geeft. Doe nu dus alleen maar Time Walking dungeons als die buff actief is, geeft 80 badges gemiddeld per dungeon
Maar goed het valt me op dat hoe hoger je level is hoe minder irritante ventjes er zijn. Ik level in oude dungeons omdat ik het leuk vind, niet om zo snel mogelijk door een dungeon te raggen, omdat ik persé level 120 moet zijn in één week.
Wist trouwens niet dat er een buff voor tanks en healers is tijdens Time Walk event, welke 60 extra badges geeft. Doe nu dus alleen maar Time Walking dungeons als die buff actief is, geeft 80 badges gemiddeld per dungeon
[ Voor 3% gewijzigd door Bisamrat op 10-09-2019 08:12 ]
Nadat ik na 12 uur al was uitgekeken op Classic en ik toch mijn sub had lopen voor een maand besloot ik mijn level 58 prot warrior vol met heirlooms een af te stoffen en te kijken of dit leuk was.
Alleen was ik wat verbaasd omdat ik nu voor zowel TBC als WOTLK dungeons kon queuen.
Daarnaast was de Sunken Temple ook voor level 60, die ik ook had gedaan met een groepje, dat ging prima afgezien van het feit dat ik bepaalde skills helemaal niet had gebruikt, maarja je kan niet alles goed doen na 5 jaar niet gespeeld te hebben.
Nu wat zitten googlen en begrijp ik hier nu uit dat de dungeons scallen met je groep mee? dus de begin dungeons van WOTLK zoals de Nexus dan ook level 60 zijn?
Dit maakt het wel weer leuk om via dungeons te gaan levelen, iets wat ik vroeger erg leuk vond maar ik ben gestopt met Warlords of Dreanor
Alleen was ik wat verbaasd omdat ik nu voor zowel TBC als WOTLK dungeons kon queuen.
Daarnaast was de Sunken Temple ook voor level 60, die ik ook had gedaan met een groepje, dat ging prima afgezien van het feit dat ik bepaalde skills helemaal niet had gebruikt, maarja je kan niet alles goed doen na 5 jaar niet gespeeld te hebben.
Nu wat zitten googlen en begrijp ik hier nu uit dat de dungeons scallen met je groep mee? dus de begin dungeons van WOTLK zoals de Nexus dan ook level 60 zijn?
Dit maakt het wel weer leuk om via dungeons te gaan levelen, iets wat ik vroeger erg leuk vond maar ik ben gestopt met Warlords of Dreanor
Scaling zit in de volgende gebieden / dungeons:LangeQuin schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:39:
Nadat ik na 12 uur al was uitgekeken op Classic en ik toch mijn sub had lopen voor een maand besloot ik mijn level 58 prot warrior vol met heirlooms een af te stoffen en te kijken of dit leuk was.
- Starting Zones: 1-20
- Classic Zones: 20-60
- Outland: 58-80
- Northrend: 58-80
- Cataclysm Zones: 80-90
- Pandaria: 80-90
- Draenor: 90-100
- Legion: 100-110
[ Voor 11% gewijzigd door Bisamrat op 10-09-2019 11:07 ]
Maar dat is in een groep ook heel irritantBisamrat schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:11: Of ik wilde stoppen met skinnen want het duurde te lang
Verwijderd
Na alle pech met uiteenvallende guilds, de laatste keer met dank aan classic nu weer terug in de guild waar ik vanaf WotLK in zat en eerder dit jaar wegging omdat het uit elkaar was gevallen.
We zijn maar met 6 man, maar we hebben voor mains en alts healer en tank beschikbaar en focussen vanaf nu op het pushen van M+. Raiden laat ik voor wat het is tot de volgende expansion.
In ieder geval weer een doel: elke dungeon minstens M+20 on time dit seizoen.
We zijn maar met 6 man, maar we hebben voor mains en alts healer en tank beschikbaar en focussen vanaf nu op het pushen van M+. Raiden laat ik voor wat het is tot de volgende expansion.
@Verwijderd , Welke server/faction zit je? Ik raak alweer gauw verveeld als ik inlog... Heb m'n pally naar 433 gekregen, maar het is nog steeds bijna onmogelijk om in fatsoenlijke PuG groepen te komen omdat ik nog 'maar' 900 r.io heb... Dus echt hoger als de occasional 10/11 kom ik niet. En lager als dat doen heeft gewoon geen nut voor mij. Heb ook nog een mistweaver monk op ~420 maar daar heb ik tzelfde probleem, rond de 8-9 dropt nog wel wat upgrades maar dan moet ik geluk hebben en hoger kom ik niet in .. want r.io..
Zelfde geld voor mijn rogue die op 424 zit.. daar moet ik al helemaal geluk hebben om anything hoger dan een 7 in te komen...
Dus mocht er iemand in een leuke guild op Outland (A) of Twisting Nether (H) zitten dan hou ik me aanbevolen

Dus mocht er iemand in een leuke guild op Outland (A) of Twisting Nether (H) zitten dan hou ik me aanbevolen
Verwijderd
Dat is best ambitieus. Ben benieuwd hoe ver jullie komen.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:38:
Na alle pech met uiteenvallende guilds, de laatste keer met dank aan classic nu weer terug in de guild waar ik vanaf WotLK in zat en eerder dit jaar wegging omdat het uit elkaar was gevallen.
Zoek gewoon op wowprogress.Pyr0_ schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:07:
@Verwijderd , Welke server/faction zit je? Ik raak alweer gauw verveeld als ik inlog... Heb m'n pally naar 433 gekregen, maar het is nog steeds bijna onmogelijk om in fatsoenlijke PuG groepen te komen omdat ik nog 'maar' 900 r.io heb... Dus echt hoger als de occasional 10/11 kom ik niet. En lager als dat doen heeft gewoon geen nut voor mij. Heb ook nog een mistweaver monk op ~420 maar daar heb ik tzelfde probleem, rond de 8-9 dropt nog wel wat upgrades maar dan moet ik geluk hebben en hoger kom ik niet in .. want r.io..Zelfde geld voor mijn rogue die op 424 zit.. daar moet ik al helemaal geluk hebben om anything hoger dan een 7 in te komen...
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2019 11:09 ]
Natuurlijk al lang gedaanVerwijderd schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:08:
[...]
Dat is best ambitieus. Ben benieuwd hoe ver jullie komen.
[...]
Zoek gewoon op wowprogress.
Mythic plus daarintegen vind ik erg leuk om te doen, de hoeveelheid invloed die een individuele speler heeft op een party van 5 is natuurlijk veel groter, en daardoor kan je echt een verschil maken. Hoevaak ik wel niet als tank het leven van andere mensen heb gered, ninja pulls opvangen en gewoon met pure skill je er doorheen bijten... je weet soms gewoon echt dat je een groep 'carried'.
De rush die een goeie run geeft die moeilijk was maar je toch gehaald hebt, dat krijg ik nergens anders..
Verwijderd
Ik heb vorig seizoen helemaal niet serieus aan M+ gedaan. Drie van de personen waar ik mee ga spelen hebben vorig seizoen +18 en +19 gedaan in een aantal dungeons, maar altijd met tank en healer pugs. En die willen ook wat progres zien. De hoop is dat het met een vast team beter gaat lukken.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:08:
[...]
Dat is best ambitieus. Ben benieuwd hoe ver jullie komen.
[...]
Zoek gewoon op wowprogress.
Voor mij wordt het een hele uitdaging, ik heb buiten het raiden nooit moeite gedaan voor meer dan een wekelijkse +10

Ik zit ook op Outland (A) en zit in een leuke guild Autumn Mist. Hier is altijd plek voor socials, geef maar een ingame /w aan Drakoo
Pyr0_ schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:07:
@Verwijderd , Welke server/faction zit je? Ik raak alweer gauw verveeld als ik inlog... Heb m'n pally naar 433 gekregen, maar het is nog steeds bijna onmogelijk om in fatsoenlijke PuG groepen te komen omdat ik nog 'maar' 900 r.io heb... Dus echt hoger als de occasional 10/11 kom ik niet. En lager als dat doen heeft gewoon geen nut voor mij. Heb ook nog een mistweaver monk op ~420 maar daar heb ik tzelfde probleem, rond de 8-9 dropt nog wel wat upgrades maar dan moet ik geluk hebben en hoger kom ik niet in .. want r.io..Zelfde geld voor mijn rogue die op 424 zit.. daar moet ik al helemaal geluk hebben om anything hoger dan een 7 in te komen...
Thanks @Elixyr, zal ik doen. Zal vanavond wel weer paar uurtjes online zijn.
Wil miss een healer / dps lvlen is priest in retail een leuke shadow / healer ?
Ben de afgelopen 6 weken continu aan het Raid-farmen geweest in ouwe content voor mounts;
Ulduar
Tot4W
ICC
Orgrimmar (mythic)
Firelands(Ragnaros)
Dragon Soul
Mogu'Shan Vaults
Throne of Thunder
0,0 drops, dat is echt diepe zucht...
Is het eigenlijk te doen, lvl 110-raids?
Ulduar
Tot4W
ICC
Orgrimmar (mythic)
Firelands(Ragnaros)
Dragon Soul
Mogu'Shan Vaults
Throne of Thunder
6 weken is nog niet zoveel hè, 1% drop. Pas na 13 weken zou je theoretisch/gemiddeld de eerste moeten krijgen. Een beetje geluk moet ook meewerken
Nu kan je op een frozen account gewoon met chars spelen die < lvl 20 zijn. Netjes.
Dat kan al een paar jaar, WoW is "free to play" tot level 20.Hurtebise schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 22:48:
Nu kan je op een frozen account gewoon met chars spelen die < lvl 20 zijn. Netjes.
Ow, ik dacht dat je dan op met een f2p account moest aanmelden, tot lvl 20.Divak schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 22:56:
[...]
Dat kan al een paar jaar, WoW is "free to play" tot level 20.
Nou, die war campaign cinematic is me weer wat.
spoiler:
Sylvanas wordt wel weer lekker neergezet als een nutjob, ook al vermoord ze Saurfang. Waarom zou ze na een klein sneetje snoeihard roepen dat niemand in de horde iets waard is.... Beetje overdreven. Bovendien is het voor de Undead altijd al duidelijk geweest dat ze eerder haar volgen dan de horde... Maargoed, wel geinig dat die nu dus loyaal blijken aan de horde (het tikken met de banners op het einde)
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik heb in t verleden wel eens raid mounts lopen farmen.. een half jaar Dragon Soul met 8 karakters voor ik m eindelijk eens had.joostvanpoppel schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:53:
Ben de afgelopen 6 weken continu aan het Raid-farmen geweest in ouwe content voor mounts;
Ulduar
Tot4W
ICC
Orgrimmar (mythic)
Firelands(Ragnaros)
Dragon Soul
Mogu'Shan Vaults
Throne of Thunder
Throne of the four winds had ik m op mn 1e run. Het blijft een willekeurige drop.
UTADDICT schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:44:
Nou, die war campaign cinematic is me weer wat.
spoiler:Sylvanas wordt wel weer lekker neergezet als een nutjob, ook al vermoord ze Saurfang. Waarom zou ze na een klein sneetje snoeihard roepen dat niemand in de horde iets waard is.... Beetje overdreven. Bovendien is het voor de Undead altijd al duidelijk geweest dat ze eerder haar volgen dan de horde... Maargoed, wel geinig dat die nu dus loyaal blijken aan de horde (het tikken met de banners op het einde)
spoiler:
het ging niet om het sneetje, Saurfang had haar driftig gekregen door zijn eerdere woorden.
het 'floepte' eruit daarom dat die guards loyaal zijn aan de horde, sylvanas heeft ze net uitgemaakt voor waardeloos.
valt overigens een beetje samen met die discussie "waarom deed sylvanas die shadow truc niet meteen in het begin om Saurfang te doden". wederom het psychologische spelletje en zoals Saurfang zei: ze wilde hem laten lijden. sneetje voor sneetje, laten zien wie de baas is.
ze flipte hem alleen toen Saurfang in woorden terugsloeg.
ik had trouwens ook de chills bij het tikken van de banners
het 'floepte' eruit daarom dat die guards loyaal zijn aan de horde, sylvanas heeft ze net uitgemaakt voor waardeloos.
valt overigens een beetje samen met die discussie "waarom deed sylvanas die shadow truc niet meteen in het begin om Saurfang te doden". wederom het psychologische spelletje en zoals Saurfang zei: ze wilde hem laten lijden. sneetje voor sneetje, laten zien wie de baas is.
antonvdijk schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:58:
[...]
spoiler:het ging niet om het sneetje, Saurfang had haar driftig gekregen door zijn eerdere woorden.
spoiler:
Ik vond het stukje dat ze daarna zei een stuk interessanter; "You are ALL nothing! Toy soldiers in tin plate. Beasts who howl for honor."
Zij is bezig met een groter spel. De Horde, de forsaken, de oorlog; allemaal means to an end. Een tijd terug waren er ook een serie webcomics waaronder eentje met de 3 windrunner zussen. Waarin de void, die in Alleria zit, heel hard uit zn plaat ging omdat Sylvanas "serves the true enemy" en waarin Sylvanas zelf zegt "They will serve Death, they will serve me"
Dat de undead (Forsaken) hierna kiezen voor de Horde is ook al een logisch gevolg, deels door de zaken die in Before the storm hebben gespeeld. In dat boek is het heel duidelijk dat er al flink wat Forsaken zijn die zich verlaten voelen door hun queen. Maar de Horde is voor veel forsaken nog wel hun thuis.
En als we dan bezig zijn met Death; de quests rondom Bwonsamdi aan de Horde kant. De Loa of Death die niet blij is en bang voor zijn baas als ie erachter komt dat Vol'jin zijn spirit niet meer is waar die hoorde te zijn.
Dit einde opent een hele set aan mogelijkheden in de strijd tussen Death en de Old Gods.. en we hebben Nzoth on the loose.
Zij is bezig met een groter spel. De Horde, de forsaken, de oorlog; allemaal means to an end. Een tijd terug waren er ook een serie webcomics waaronder eentje met de 3 windrunner zussen. Waarin de void, die in Alleria zit, heel hard uit zn plaat ging omdat Sylvanas "serves the true enemy" en waarin Sylvanas zelf zegt "They will serve Death, they will serve me"
Dat de undead (Forsaken) hierna kiezen voor de Horde is ook al een logisch gevolg, deels door de zaken die in Before the storm hebben gespeeld. In dat boek is het heel duidelijk dat er al flink wat Forsaken zijn die zich verlaten voelen door hun queen. Maar de Horde is voor veel forsaken nog wel hun thuis.
En als we dan bezig zijn met Death; de quests rondom Bwonsamdi aan de Horde kant. De Loa of Death die niet blij is en bang voor zijn baas als ie erachter komt dat Vol'jin zijn spirit niet meer is waar die hoorde te zijn.
Dit einde opent een hele set aan mogelijkheden in de strijd tussen Death en de Old Gods.. en we hebben Nzoth on the loose.
spoiler:
Vind het op zich wel jammer dat het wéér een expansion is richting de 'slechte' Horde. Staan ze weer te knokken buiten Orgrimmar.
Ehm... kom je net terug van een break? Volgens mij is Teldrassil afgebrand en zijn er warfronts in Arathi en Darkshore. Daarnaast is het begonnen in Silithus en hebben we een dazarlor raid gehad. Bovendien komt er nog een raid/patch aan.Metalbuster schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:47:
spoiler:Vind het op zich wel jammer dat het wéér een expansion is richting de 'slechte' Horde. Staan ze weer te knokken buiten Orgrimmar.
Een aantal maanden geleden vroeg ik hier of iemand mij een server kon aanraden, heb toen een nieuwe char aangemaakt op A-Silvermoon. Zit nu in een leuke Nederlandse guild waar we 2x pw casual raiden (zijn aotc EP en 1/8M). Als er nog mensen op zoek zijn naar een levendige leuke guild als social of raider, stuur mij dan een berichtje :-)
*snip* SPAM
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 03-10-2019 17:04 ]
Zo, Bee mount ook al binnen. Die repgrind is zodra je revered bent echt retemakkelijk met die goggles.
Nu een leuk zakcentje aan verdienen door alle jellies nog door te verkopen
een uurtje farmen voor 60k gold is niet slecht imo.
Nog een paar maand en het kost geen drol meer en heeft iedereen die beeAkaendra schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:34:
Zo, Bee mount ook al binnen. Die repgrind is zodra je revered bent echt retemakkelijk met die goggles.
Ik wacht mijn tijd nog even af
Vulpera en Mechagnomes dus.
Vraag me echt in godsnaam af wie er nou echt zit te wachten op gnomes maar met mechanische armen en benen. Ik en zo te zien ene boel andere mensen niet in ieder geval
Vraag me echt in godsnaam af wie er nou echt zit te wachten op gnomes maar met mechanische armen en benen. Ik en zo te zien ene boel andere mensen niet in ieder geval
Steekt arm omhoog! Mechanische armen en benen zie je toch niet als je gear aan hebt.Akaendra schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:14:
dan moet ik je helaas teleurstellenCarthrax schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:23:
[...]
Steekt arm omhoog! Mechanische armen en benen zie je toch niet als je gear aan hebt.
https://www.reddit.com/r/.../devmow/try_not_to_laugh/
veel plezier met je luier
Hahaha dat ziet er wel ....euh...raar uitAkaendra schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:22:
[...]
dan moet ik je helaas teleurstellen
Verwijderd
Voor degene die nog een 15y collector edition willen. Je kan ze bestellen bij de Mediamarkt.
Akaendra schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:22:
[...]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Raar is in deze nog een understatement...

Eens, maar die mechagnome racials maken er wel een heel erg goede Monk Tank van.Akaendra schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:14:
Verwijderd
Ugh, wat een pain zijn essences toch. Heb nu een alt die door de catchup mechanism met AP twee slopts vrijgespeeld heeft. 1 is nu voor twee van mijn drie specs leeg omdat ik maar twee algemene essences heb en geen specifieke voor die spec. En waar de rest van de gear nu rond de 815 hangt heb ik ook alleen maar groene essences.
Kan ik weer al die upgrades gaan doen en op drops hopen. Ondertussen wel mijn UI die elke zone wissel een popup geeft daty ik een empty essence slot heb ... dat weet ik k*t spel!
Kan ik weer al die upgrades gaan doen en op drops hopen. Ondertussen wel mijn UI die elke zone wissel een popup geeft daty ik een empty essence slot heb ... dat weet ik k*t spel!
Ik huil als ik denk aan de tijd die hier in is gaan zitten, terwijl bijna niemand dit gaat spelen. Buiten dat het er echjt belachelijk uitziet, ken ik zelf geen speler die zijn armor niet wil laten zien. Zonde van de tijd geweest.Akaendra schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:22:
[...]
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2019 09:36 ]
Verwijderd
Heart of flame kan je echter wel héél gemakkelijk halen. De rest is vooral kleine taakjes doen en binnen 3-4 weken heb je de meeste essences toch wel.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:32:
Ugh, wat een pain zijn essences toch. Heb nu een alt die door de catchup mechanism met AP twee slopts vrijgespeeld heeft. 1 is nu voor twee van mijn drie specs leeg omdat ik maar twee algemene essences heb en geen specifieke voor die spec. En waar de rest van de gear nu rond de 815 hangt heb ik ook alleen maar groene essences.
[...]
Ik huil als ik denk aan de tijd die hier in is gaan zitten, terwijl bijna niemand dit gaat spelen. Buiten dat het er echjt belachelijk uitziet, ken ik zelf geen speler die zijn armor niet wil laten zien. Zonde van de tijd geweest.
Imo is het essence verhaal vooral reden tot klagen als je iets van 10 alts hebt en daar allemaal actief op wil spelen. Dan snap ik het wel.
Verwijderd
5 alts, waar ik wekelijks M+ mee doe en dan is het echt rete irritant ja.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:49:
[...]
Heart of flame kan je echter wel héél gemakkelijk halen. De rest is vooral kleine taakjes doen en binnen 3-4 weken heb je de meeste essences toch wel.
Imo is het essence verhaal vooral reden tot klagen als je iets van 10 alts hebt en daar allemaal actief op wil spelen. Dan snap ik het wel.
Zijn er nog bepaalde servers in de EU waar veel Nederlanders actief zijn? En hoelang heb je na een boost ongeveer nodig aan gear e.d. verzamelen voordat je PvP kunt doen?
Ik speel momenteel op Bloodhoof. Eergister na een lange tijd weer ingelogd. Gister 7/8 normal gedaan met de guild. Was een alt run dus kon meteen met ze mee. Zijn niet heel veel Nederlanders actief zover ik het kon zien. Maar wel genoeg om te raiden.Xa!pt schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 15:20:
Zijn er nog bepaalde servers in de EU waar veel Nederlanders actief zijn? En hoelang heb je na een boost ongeveer nodig aan gear e.d. verzamelen voordat je PvP kunt doen?
Speel zelf met wat maatjes op Outland Alliance wat m+ runs en pvp
Pleh, laatste stukje rep grind voor de pathfinder deel 2. Nog 25% Mecha en 75 Naz. Je wordt meteen afgestraft als je een paar maandjes wat anders speelt. Ik moest ook tortollen en champions nog doen.
En dat alleen maar om wat sneller alts te levelen in de toekomst. Om bij een nieuwe expansion het weer “kwijt” te zijn. 😂
En dat alleen maar om wat sneller alts te levelen in de toekomst. Om bij een nieuwe expansion het weer “kwijt” te zijn. 😂
En toch blijf ik de stelling op de site van blizzard vreemd vinden:
"If one recruit adds more than 30 days of game time at once (for example, by getting a 6 month recurring subscription), the recruiter will receive one monthly reward immediately, and secure additional rewards at a rate of one per month based on the date the game time was added to the recruit's account."
Ik zie toch echt niet dat als ik kies voor 6 maanden sub in 1x betalen er maandelijks ongeveer 10 euro wordt afgeschreven, dan pakken ze toch ook het gehele bedrag, maar de raf rewards worden wel uitgesmeerd over de 6 maanden periode.
wordt terecht stevig over gemopperd op de forums
"If one recruit adds more than 30 days of game time at once (for example, by getting a 6 month recurring subscription), the recruiter will receive one monthly reward immediately, and secure additional rewards at a rate of one per month based on the date the game time was added to the recruit's account."
Ik zie toch echt niet dat als ik kies voor 6 maanden sub in 1x betalen er maandelijks ongeveer 10 euro wordt afgeschreven, dan pakken ze toch ook het gehele bedrag, maar de raf rewards worden wel uitgesmeerd over de 6 maanden periode.
Verwijderd
Ja ik denk dat niemand hier op zit te wachten. Plus, het hele concept is een beetje ruk. Welke nieuwe speler gaat er nou nog een 15 jaar oud spel spelen. Volgens mij halen de meeste mensen gewoon een tweede account.fitznl schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 12:36:
En toch blijf ik de stelling op de site van blizzard vreemd vinden:
Verwijderd
Goed, corrupted gear dus. Als je dit net zo random krijgt als war- en titanforged gear is het de grootste shit feature ooit. Dat betekent als ik corrupted gear krijg dat ik het nooit ga gebruiken.
Pool op de vloer waar je niet in kan staan... alsof er al niet genoeg Affixes zijn die je bewegingsruimte beperken danwel dwingen te bewegen. Extra adds die spawnen, als je iedereen pissed wil hebben in een timed run...
Extra damage taken en healing reduced, er zijn op hogere levels genoeg abilities die iemand ineens naar <50% health brengen, dat is met sommige affixes nu al een (mana) probleem voor healers als het te vaak gebeurt.
En elke curse komt neer op meer werk voor de healer. Ik kan als healer alvast vertellen dat iemand met veel corrupted gear mijn groep niet in komt.
Pool op de vloer waar je niet in kan staan... alsof er al niet genoeg Affixes zijn die je bewegingsruimte beperken danwel dwingen te bewegen. Extra adds die spawnen, als je iedereen pissed wil hebben in een timed run...
Extra damage taken en healing reduced, er zijn op hogere levels genoeg abilities die iemand ineens naar <50% health brengen, dat is met sommige affixes nu al een (mana) probleem voor healers als het te vaak gebeurt.
En elke curse komt neer op meer werk voor de healer. Ik kan als healer alvast vertellen dat iemand met veel corrupted gear mijn groep niet in komt.
Gewoon testen en (uitgebreide)feedback geven. Dat werkt voor Blizzard toch wel het best.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:17:
Goed, corrupted gear dus. Als je dit net zo random krijgt als war- en titanforged gear is het de grootste shit feature ooit. Dat betekent als ik corrupted gear krijg dat ik het nooit ga gebruiken.
Dat gezegd. Van wat ik heb gezien, is het idee leuk alleen de uitvoering is een beetje meh. de punishment is te groot voor wat je er voor terug krijg (van wat ik voor bij heb zien komen, nog geen tijd gehad om op de PTR te gaan)
Edit
Preach heeft een goede video gereleased over currupted gear.
[ Voor 7% gewijzigd door Barnagma op 24-10-2019 12:07 ]
Verwijderd
Als ik die corrupted zone zie aanhet eind en dan denk aan afgelopen week in M+ met sanguine, dan heb je in bijvoorbeeld Tol Dagor al bijna geen plek meer om te staan. die zone is dan gewoon een group wiper.Barnagma schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:54:
[...]
Gewoon testen en (uitgebreide)feedback geven. Dat werkt voor Blizzard toch wel het best.
Dat gezegd. Van wat ik heb gezien, is het idee leuk alleen de uitvoering is een beetje meh. de punishment is te groot voor wat je er voor terug krijg (van wat ik voor bij heb zien komen, nog geen tijd gehad om op de PTR te gaan)
Edit
Preach heeft een goede video gereleased over currupted gear.
...
Of grievous in combinatie met de corruption die +damage taken -healing doet.
Hoe gaan ze dit ballancen?
Ze hadden heel TF weer teru gmoeten brengen naa MoP state.
Valor drops, en upgraden door valor te gebruiken en klaar.
Dit is weer een RNG fest waar niemand op zit te wachten en ook nog niet eens heel erg goed lijkt te zijn.
Valor drops, en upgraden door valor te gebruiken en klaar.
Dit is weer een RNG fest waar niemand op zit te wachten en ook nog niet eens heel erg goed lijkt te zijn.
Ben ik ook benieuwt naar. Zo veel corruption stacken dat je die creeping death krijgt gaat een absolute no-no worden. Ik heb het idee dat die voidzone nog wel bij gewerkt word.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:26:
[...]
Als ik die corrupted zone zie aanhet eind en dan denk aan afgelopen week in M+ met sanguine, dan heb je in bijvoorbeeld Tol Dagor al bijna geen plek meer om te staan. die zone is dan gewoon een group wiper.
Verwijderd
Bijv door dat specifieke item niet in TD te gebruiken, of door goed om te gaan met je sanguine management.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:26:
[...]
Als ik die corrupted zone zie aanhet eind en dan denk aan afgelopen week in M+ met sanguine, dan heb je in bijvoorbeeld Tol Dagor al bijna geen plek meer om te staan. die zone is dan gewoon een group wiper.
Verwijderd
Het debuffs hangen niet van het item af, maar van de totale hoeveelheid corruption op je items. Het probleem is dus dat je meerdere sets moet gaan verzamelen. Zodat je je corruption level kan afstemmen op de affixes.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:46:
[...]
Bijv door dat specifieke item niet in TD te gebruiken, of door goed om te gaan met je sanguine management.
Met andere woorden het RNG war-/titanforge systeem levert items met RNG corruption effecten op die het random geupgrade item ook nog eens beperkt bruikbaar maken.
Als ik zat te wachten op weer 5 verschillende gear sets verzamelen en in mijn bags houden, dan was ik wel classic gaan spelen.
Krijg je straks de situatie ... yes ilevel upgrade en BiS item ... shit dan ga ik over een corruption grens heen dus die kan ik niet gebruiken.
Zowel het beneficial effect als de hoeveelheid corruption zijn random. Blizzard heeft de RNG ziekte gekregen en het wordt er daardoor niet leuker door.
Voor mij is het duidelijk, een set BiS niet corrupted gear verzamelen en dan een pauze tot het volgende seizoen/volgende expansion. Wie gaat er daarna nu nog dungeons runnen voor een item dat met kleine kans corrupted is en dan ook nog eens heel ongunstig kan zijn. Ik vorzie in ieder geval dat crafters makkelijk aan hun mats kunnen komen omdat er veel meer gedisenchant en gescrapt zal worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2019 14:10 ]
Weer sinds 11 jaar gaan spelen. Ik moet toch zeggen, zeker met de war campaign.. ik vind de story line toch best wel goed. Ik moet eigenlijknog terug naar Legion, Pandaria, Catalysm en nog een, even naam kwijt...
om daar de storylines ook te doen. Ik vind het upgradesystem ook best prima. Als prot paladin (was ik eigenlijk sinds de beta al), is het erg leuk spelen geworden. Tot patch 1.3 was het horror, maar te doen. Nu is het ietjes minder skill, maar toch nog wel erg leuk. Kan meer concentreren op plezier van het spelen.
Ik vind het wel jammer dat ik eigenlijk niet echt meer mijn Thunderfury van toen kan zien. Ik neem 'm af en toe mee naar timewalking dungeons. Ik kijk ook erg uit naar de komende content patch. De storyline van Ttians & Old gods vind ik erg tof. Begint nu behoorlijk veel meer op zijn plaats te vallen.
Alleen doe ik verder geen raids, behalve de oude, wat wel leuk is, maar die kan ik soloen nu. Naxxramas pre-TBC was een hel om te doen.
Ik denk niet dat ik meer de kennis heb om de time walking raids te doen voor de nieuwe 15th anniversary mount. Oh well :-)
Ik vind het wel jammer dat ik eigenlijk niet echt meer mijn Thunderfury van toen kan zien. Ik neem 'm af en toe mee naar timewalking dungeons. Ik kijk ook erg uit naar de komende content patch. De storyline van Ttians & Old gods vind ik erg tof. Begint nu behoorlijk veel meer op zijn plaats te vallen.
Alleen doe ik verder geen raids, behalve de oude, wat wel leuk is, maar die kan ik soloen nu. Naxxramas pre-TBC was een hel om te doen.
Ik denk niet dat ik meer de kennis heb om de time walking raids te doen voor de nieuwe 15th anniversary mount. Oh well :-)
[ Voor 6% gewijzigd door gitaarwerk op 01-11-2019 10:46 ]
Vanavond Blizzcon, eens kijken welk van de leaks nu echt is en welke niet
Ik ga een gokje wagen en zeggen dat die anniversary raid vrij eenvoudige mechanics zal bevatten, net om iedereen een kans te geven die mount binnen te halen. Voor de twee andere mounts (high def versies van classic mounts) moet je aan de slag in pvp, maar ik veronderstel dat die ook wel binnen een redelijke inspanning te krijgen zijn.gitaarwerk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:07:
Hopelijk zijn er geen zeldzame drops aan verbonden zoals die pet uit de Molten Core anniversary raid

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Hm, ik hoop het. Lijkt me ook wel weer leuk om aantal van die oude raids te doen met meerdere mensen.Kapoen schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:50:
[...]
Ik ga een gokje wagen en zeggen dat die anniversary raid vrij eenvoudige mechanics zal bevatten, net om iedereen een kans te geven die mount binnen te halen. Voor de twee andere mounts (high def versies van classic mounts) moet je aan de slag in pvp, maar ik veronderstel dat die ook wel binnen een redelijke inspanning te krijgen zijn.
Hopelijk zijn er geen zeldzame drops aan verbonden zoals die pet uit de Molten Core anniversary raid
Ik hoop ook dat de raid finder dan werkt. Want ik ben eigenlijk nu gewoon solo.
Molten core anniversary raid niet gedaan, dat is jammer. Ik ben benieuwd... nog een weekje of twee wachten dan.
Van wat ik begrepen heb zal de nieuwe 'anniversary raid' gewoon een koppeling zijn van een aantal events geregiseerd door Chromie, dus niet noodzakelijk een (aantal) volledige raid(s).gitaarwerk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:54:
[...]
Hm, ik hoop het. Lijkt me ook wel weer leuk om aantal van die oude raids te doen met meerdere mensen.
Ik hoop ook dat de raid finder dan werkt. Want ik ben eigenlijk nu gewoon solo.
Molten core anniversary raid niet gedaan, dat is jammer. Ik ben benieuwd... nog een weekje of twee wachten dan.
Heel subjectief uiteraard, maar ik vond de Molten Core raid niet zo'n succes. De 'carrot on a stick' was ook een mount, een high def versie van de bekende Core Hound. Gewoon de raid beëindigen was al een moeilijkheid met een random pug. Heel vaak werden er Goblin Gliders gebruikt aan de ingang om een deel van de trash te kunnen skippen, maar uiteraard liep dat nog vaker mis waardoor er een trein aan trash over de raid heen liep.
Na een aantal pogingen kreeg ik dan toch de achievement en mount, om uiteindelijk nooit meer te gebruiken. Ik ben niet zo'n liefhebber van 'oversized' en flashy mounts

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Haha, jup,... ik zie de core hounds nog wel veel. Ik vind op sich achievement hunten ook wel leuk hoor. Het is wel tof om gewoon wat unieke items te hebben. Maarja, het is natuurlijk ook gewoon digitaal en een spelletje.Kapoen schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:02:
[...]
Van wat ik begrepen heb zal de nieuwe 'anniversary raid' gewoon een koppeling zijn van een aantal events geregiseerd door Chromie, dus niet noodzakelijk een (aantal) volledige raid(s).
Heel subjectief uiteraard, maar ik vond de Molten Core raid niet zo'n succes. De 'carrot on a stick' was ook een mount, een high def versie van de bekende Core Hound. Gewoon de raid beëindigen was al een moeilijkheid met een random pug. Heel vaak werden er Goblin Gliders gebruikt aan de ingang om een deel van de trash te kunnen skippen, maar uiteraard liep dat nog vaker mis waardoor er een trein aan trash over de raid heen liep.
Na een aantal pogingen kreeg ik dan toch de achievement en mount, om uiteindelijk nooit meer te gebruiken. Ik ben niet zo'n liefhebber van 'oversized' en flashy mountsMaar ja... FoMo he
Voordat ik de eerste keer stopte was ik ook vrij fanatieke raider. Mijn thudnerfury was ook de eerste in EU voor paladins. Dat klonk heel leuk, vervolgens waren mensen van all over the place die characters hadden aangemaakt om mij vervelende berichten te sturen. Dat was een beetje jammer. Zelfs nefarian op patch 1.3 getanked nog (dus zonder de righteous fury thread buffs e.d.). Wat meer "het onmogelijke" gedaan, omdat het wel gewoon mogelijk was. Dat is tof om dan te laten zien. Maar al dat theorycrafting, avonden achter elkaar spelen. Vrije dagen... pfoe..dat ga ik niet meer doen. Het is dan wel leuk om nog steeds in kleine groepjes dingen te halen. Het transmog gedeelte is ook leuk om zo een toffe looks te bouwen. Dat vond ik bij Guild Wars 2 ook erg leuk, alleen het verhaal + muziek vond ik toch vrij mager. Qua sfeer overtreft WoW dat wel.
Blijft jammer dat ze de legendaries niet open stellen voor transmorgs. Dat was toch wel veel werk. Ook dingen als de AQ openings quest nog gedaan na zijn tijd. Heb nog de underwater breathing ring. Dat zijn wel toffe items :-)
Ik durf alleen niet meer in een raiding guild te stappen meer, haha.
Daar issie dan: World of Warcraft - Shadowlands
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Belachelijke writing, Sylvannas defeat nooit the lich king 1v1 maarja je moet je expansie mogelijk maken 
Zijn trouwens 3 versies te koop op de Bnet shop :
- 40 Euro versie zonder 120 boost dus enkel de expansie en de mogelijkheid voor AR DK's in 8.3.5
- 55 Euro versie met 120 boost en mount en transmog set
- 75 Euro versie met alles van de 55 Euro versie + een pet + weapon enchant illusion + 30 dagen game time
Beetje shitty dat ze de boost uit de base versie halen en in de 55 Euro versie steken, dan moet je eigenlijk dit jaar al de ''digital deluxe'' kopen voor een boost dus je expansie is 10 euro duurder dan BFA als je echt de boost wilt.
Afwachten wat cd key websites gaan aanbieden maar zal ook wel geen boost bij zitten, en 75 euro voor de duurste Bnet shop versie kan je al bijna de fysieke CE voor gaan halen imo, die ook wel alles zal bevatten.
Zijn trouwens 3 versies te koop op de Bnet shop :
- 40 Euro versie zonder 120 boost dus enkel de expansie en de mogelijkheid voor AR DK's in 8.3.5
- 55 Euro versie met 120 boost en mount en transmog set
- 75 Euro versie met alles van de 55 Euro versie + een pet + weapon enchant illusion + 30 dagen game time
Beetje shitty dat ze de boost uit de base versie halen en in de 55 Euro versie steken, dan moet je eigenlijk dit jaar al de ''digital deluxe'' kopen voor een boost dus je expansie is 10 euro duurder dan BFA als je echt de boost wilt.
Afwachten wat cd key websites gaan aanbieden maar zal ook wel geen boost bij zitten, en 75 euro voor de duurste Bnet shop versie kan je al bijna de fysieke CE voor gaan halen imo, die ook wel alles zal bevatten.
Level squish is ook een feit. Ongeveer het beste wat ik al gehoord heb van de expansion.
Ik vind de prijzen wel extreem duur.
[ Voor 18% gewijzigd door Paterpor op 01-11-2019 20:18 ]
Waar heb je dat gelezen als ik mag vragen?Paterpor schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:17:
Level squish is ook een feit. Ongeveer het beste wat ik al gehoord heb van de expansion.
Je mag dat vragen
Oh, nog even refreshen dan maar. Zojuist wel de Deluxe upgrade gekocht :-)Paterpor schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:22:
[...]
Je mag dat vragen. Info stond op mmo-champion.com. Ik vermoed van een andere stream gehaald.
Update 12:04 PM PDT: Shadowlands squishes us to Level 50, with a new Level 60 cap!
[ Voor 12% gewijzigd door Clavis op 01-11-2019 20:24 ]
Jezús ... de animatie teams bij blizzard hebben de laatste maanden op volle toeren gedraaid blijkbaar.
Die trailers van al hun nieuwe aankondigingen zijn talrijk en ongelofelijk
Die trailers van al hun nieuwe aankondigingen zijn talrijk en ongelofelijk
Best wel logisch tbh, zeg jij maar eens tegen een newbie '' jij gaat 130 levels moeten halen '' 
En de expansie is idd duur, tenzij je geen fuck geeft om de lvl 120 boost dan heb je em voor 39.99
Vind het wel een naaistreek dat ze de boost uit die versie halen en in de 55 euro versie steken, heb wel nog 10 euro gratis ongebruikt Bnet credit dus kan het wel voor 45 hebben maar toch.
En de expansie is idd duur, tenzij je geen fuck geeft om de lvl 120 boost dan heb je em voor 39.99
Vind het wel een naaistreek dat ze de boost uit die versie halen en in de 55 euro versie steken, heb wel nog 10 euro gratis ongebruikt Bnet credit dus kan het wel voor 45 hebben maar toch.
[ Voor 59% gewijzigd door Katmi op 01-11-2019 20:26 ]
40€ voor het spel te kopen maar dan nog maandelijkse kost is 50€ voor het spel te spelen. Ik vind het toch veel voor een uitbreiding. Die deluxe versies interesseren me niet. Met de level squish lijkt me levellen wel leuker te zijn.
Voor mij is levelen voorbij gestreeft maar heb dan ook al ongeveer 30x geleveld van 0 naar max lvl op 10 jaar tijd.
Nuja heb ook niet echt een boost nodig want heb elke class max lvl maar wil toch eens Horde volgende expansie dus dan was een boost wel leuk want nummer 31 levelen naar 120 heb ik geen zin in
Ik verwacht trouwens met die level squish dat levelen nog altijd even lang duurt maar dan gewoon veel meer xp tussen bv 40 en lvl 60...
Zou me verbazen als lvl 1 tot 60 zo snel blijft als nu als 60 de level cap gaat zijn.
Nuja heb ook niet echt een boost nodig want heb elke class max lvl maar wil toch eens Horde volgende expansie dus dan was een boost wel leuk want nummer 31 levelen naar 120 heb ik geen zin in
Ik verwacht trouwens met die level squish dat levelen nog altijd even lang duurt maar dan gewoon veel meer xp tussen bv 40 en lvl 60...
Zou me verbazen als lvl 1 tot 60 zo snel blijft als nu als 60 de level cap gaat zijn.
Het is net een WotLK reboot 
Ik ben benieuwd hoe ze dit qua lore in gedachten hebben gehad. De laatste expansion zegt mij vrij weinig, voor Legion heb ik nog wel de moeite genomen om van die recap filmpjes te kijken.
Lees net dat Kael’thas ook weer terug komt....The Sunwell was merely a setback
Maar ja, in de realm of the dead kan je iedereen wel recyclen
Ik ben benieuwd hoe ze dit qua lore in gedachten hebben gehad. De laatste expansion zegt mij vrij weinig, voor Legion heb ik nog wel de moeite genomen om van die recap filmpjes te kijken.
Lees net dat Kael’thas ook weer terug komt....The Sunwell was merely a setback

[ Voor 26% gewijzigd door vhal op 01-11-2019 20:47 ]
Uther komt ook terug lees ik net. Ik weet niet zo goed wat ik hier van vindt maar op deze manier is het wel heel makkelijk om inhoud te blijven verzinnen. Ik wacht nog wel even af met aankopen.vhal schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:44:
Lees net dat Kael’thas ook weer terug komt....The Sunwell was merely a setback![]()
Maar ja, in de realm of the dead kan je iedereen wel recyclen
Op Twitch kan je al mensen de demo zien spelen op Blizzcon, van wat ik zie nog steeds dezelfde abilities per class / class design van BFA, is voor mij al een huge Whomp Whomp geluid want BFA class design was de main reden dat ik er na 4 maanden al over was.
Nuja early demo etc en misschien dat later in de beta de classes op de schup gaan, dus ik laat nog even mijn hooivork in de schuur
Nuja early demo etc en misschien dat later in de beta de classes op de schup gaan, dus ik laat nog even mijn hooivork in de schuur
wotlk vond ik een hele toffe uitbreiding. Sylvanas haeeft een diepere kracht dan alleen als banshee queen. Einde van war campaign in BfA was dat wel zichtbaar. Grappige is wel weer dat juist deze karakters zwaarder ‘tellen’ dan Sargeras, welke toch wel beetje de ultieme badass was uiteindelijk. Jarexxus die de lich king heeft ‘gemakt’.
Ben benieuwd naar de armor sets. Zien er wel beter uit dan de huidige,...
Heb nog een jaar om alle wotlk-bfa content te spelen ;-)
Ben benieuwd naar de armor sets. Zien er wel beter uit dan de huidige,...
Heb nog een jaar om alle wotlk-bfa content te spelen ;-)
Mijn grote vraag nu met Shadowlands: Zijn Horde en Alliance nog vrijanden in de Shadowlands of vechten zij aan zij met hun Covenants en bestaan Horde/Alliance daar niet?
Heel die ''covenants'' in Shadowlands gaat weer de anti fun grind/meh functie zijn van deze expansie, calling it now.
'' full endgame narrative campaign '' want de War Campaign was zo leuk meneer
edit : geen class overhauls en slechts 1 nieuwe class ability via die Covenant boel, klinkt niet goed na BFA want alle classes spelen enorm boring en ''flat'' in BFA.
'' full endgame narrative campaign '' want de War Campaign was zo leuk meneer
edit : geen class overhauls en slechts 1 nieuwe class ability via die Covenant boel, klinkt niet goed na BFA want alle classes spelen enorm boring en ''flat'' in BFA.
[ Voor 29% gewijzigd door Katmi op 01-11-2019 22:56 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.