Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:11
Zodra je pathfinder part 2 hebt zijn ook die antigrav dingen overbodig ook :)
Flying maakt Nazjatar ook een heel stuk beter..
Gisteren normal eternal palace gedaan tot aan azshara dus we mogen niet klagen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Als ik weer eens wat meer tijd heb moet ik toch mn game tijd weer eens activeren (ff kijken of ik meteen die mount meepak door n half jaar te doen.. )

En dan eens stappen zetten in de nieuwe gebieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:24
Gisteren ook eindelijk Flying binnen en dus de nieuwe mount. Op Mechagon bleek dat ik de Scrapforged Mechaspider kon maken. 2 mounts in 1 dag, wat een mooie dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:14
ik heb met 8.2 weer een Sub aangemaakt, maar toch wel weer geschrokken van het grinden voor OA Pathfinder, als casual ben je daar gewoon weken mee bezig zo voelt het :)

ach ja ooit halen we hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan makkelijk 1k rep halen per dag. Duurt denk ik 1 uurtje voor de nieuwe factions. Dan ben je inderdaad wel even bezig, maar weken zal ook wel meevallen. Of je moet 1 uur per week spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:25:
[...]

Ja je kun als je alle quests doe, dan krijg je de opdracht een powercore te maken, dan krijg je een questreward zo'n mechanized crawler
Cool stuff. Wist ik niet... kom ik vanzelf wel een keertje denk ik dan. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:19
RustStorm schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:43:
[...]

Cool stuff. Wist ik niet... kom ik vanzelf wel een keertje denk ik dan. :)
Ja, gewoon al die quests doen, ik kreeg hem net nadat ik revered was, daarvoor kreeg ik de quest om nieuwe ideeën op te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:08
Nog 3k rep te gaan. Vandaag geen rep erbij ivm internet storing.

Gisteravond wel gezien dat pet battles 200% xp geven. Gelijk een van mijn pets naar lvl 25 gebracht. Gaat erg rap zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 21:11:
Nog 3k rep te gaan. Vandaag geen rep erbij ivm internet storing.

Gisteravond wel gezien dat pet battles 200% xp geven. Gelijk een van mijn pets naar lvl 25 gebracht. Gaat erg rap zo :)
Is het deze week pet battle event???? Crap...

Zonde van drie gemiste dagen... kijken hoe ver ik kom met de vier overige dagen.

Overigens: zojuist ook de spiderbot mount gehaald... :) Een ontzettend lelijk ding!

[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 13-07-2019 08:59 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
RustStorm schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 05:23:
[...]

Zonde van drie gemiste dagen... kijken hoe ver ik kom met de vier overige dagen.

Overigens: zojuist ook de spiderbot mount gehaald... :) Een ontzettend lelijk ding!
Hahaha nice :) ik moet nog 4 parts voor die mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:14
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:39:
Je kan makkelijk 1k rep halen per dag. Duurt denk ik 1 uurtje voor de nieuwe factions. Dan ben je inderdaad wel even bezig, maar weken zal ook wel meevallen. Of je moet 1 uur per week spelen.
ik speel idd maar een paar uur per week :P meestal 1/2 dagen per week, en ik snap het wel hoor maar het is wel wat frustrerend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-08 12:04
Toch de verleiding weer niet kunnen weerstaan en mijn account uit het stof getrokken. Hopelijk niet voor niets. Betaald met ingame gold dus het schaad mijn portomonnee in ieder geval nog niet.

Spelen de meeste van jullie Horde of Alliance hier tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar aan het proberen, zal ik een guild kunnen vinden op Kazzak Horde. Zou wel leuk zijn om AOTC te halen in Palace

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik ben enorm aan het twijfelen om terug wow te spelen na een hele tijd gestopt te zijn, hoogste char is level 107, toen bfa nog niet uit was.

Dat wil dus zeggen dat ik bfa nog niet heb dus direct wel in de kosten... €45 vind ik wel wat veel, waar vind je die goedkoper en betrouwbaar?
subscription kan ik met gold betalen, is nu 180k heb ik gezien maar dan heb ik wel maar 10k gold over :D worth it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valdourian schreef op zondag 14 juli 2019 @ 20:34:
Ik ben enorm aan het twijfelen om terug wow te spelen na een hele tijd gestopt te zijn, hoogste char is level 107, toen bfa nog niet uit was.

Dat wil dus zeggen dat ik bfa nog niet heb dus direct wel in de kosten... €45 vind ik wel wat veel, waar vind je die goedkoper en betrouwbaar?
subscription kan ik met gold betalen, is nu 180k heb ik gezien maar dan heb ik wel maar 10k gold over :D worth it?
Als je heeeeel erg twijfelt... waarom zou je het dan wél gaan spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:38
Valdourian schreef op zondag 14 juli 2019 @ 20:34:

subscription kan ik met gold betalen, is nu 180k heb ik gezien maar dan hebo ik wel maar 10k gold over :D worth it?
Je kan eerst naar 110 levelen om te kijken of je het wat vindt. Hoef je alleen maar een sub voor te kopen. Of je dit met ingame gold of met echt geld doet laat ik aan jou over :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
RustStorm schreef op zondag 14 juli 2019 @ 21:16:
[...]

Als je heeeeel erg twijfelt... waarom zou je het dan wél gaan spelen? :)
Ik bedoel dat ik nog twijfel tussen wow en FF14...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valdourian schreef op zondag 14 juli 2019 @ 21:52:
[...]

Ik bedoel dat ik nog twijfel tussen wow en FF14...
FF14... al gespeeld? Nee? Dan zou ik voor een nieuwe ervaring gaan. In plaats van eenzelfde ervaring in een net iets ander jasje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
RustStorm schreef op zondag 14 juli 2019 @ 21:55:
[...]

FF14... al gespeeld? Nee? Dan zou ik voor een nieuwe ervaring gaan. In plaats van eenzelfde ervaring in een net iets ander jasje. :)
klopt, maar ik ben niet helemaal overtuigd van die japanse stijl van FF14 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valdourian schreef op zondag 14 juli 2019 @ 22:04:
[...]

klopt, maar ik ben niet helemaal overtuigd van die japanse stijl van FF14 :p
Op basis van je twee replies kom ik tot de conclusie dat je WoW weer een kans moet gaan geven. Go for it man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
RustStorm schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 05:23:
[...]

Yep, zo te zien pet battle week deze week.... Naja, ik heb ook nog eea te levelen, maar ik heb de laatste keer via Squirt in een non pet battle week de nodige pets geleveld, ik moet er zo te zien nog een kleine 50 naar max lvl brengen momenteel, als het goed is zijn ze wel allemaal al 13+, dus de meeste battles kunnen ze wel overleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor de eerste keer eens wat pvp pet battles gedaan. Minder leuk dan ik dacht, want vrijwel iedereen speelt dezelfde combi waardoor winnen vrij makkelijk was voor mij (ik speelde toevallig, zonder dit uitgezocht te hebben een counter comp).

De rewards lijken ook wat matig voor zover ik heb kunnen zien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Ik vraag me wel is af hoe mensen zo snel hun rep voor part 2 bij elkaar hebben kunnen krijgen.

Ik doe zelf iedere dag de benodigde WQ + daily.
Ga bijna iederedag mee met een raid groep voor de rares.

Heb een contract gekocht voor de 10 extra rep en ben er nog langena niet.

Qua questline zit nog aan de 1900/3000 rep voor de gaurds dus hier moet ook nog op wachten voor dat verder kan.

Volgens mij doe ik iets helemaal verkeerds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 17-09 10:13
Zijn er nog casuals aanwezig op Shattered Halls? Server was 10 jaar geleden redelijk druk, maar nu 'medium'. Heb zelf het stokje weer opgepakt en ben een orc warrior aan het levelen. Zou wel leuk zijn om leuke casual guild te vinden.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

88Gamer88 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:39:
Ik vraag me wel is af hoe mensen zo snel hun rep voor part 2 bij elkaar hebben kunnen krijgen.

Qua questline zit nog aan de 1900/3000 rep voor de gaurds dus hier moet ook nog op wachten voor dat verder kan.

Je moet gebieden scouten op zoek naar quests. Niet enkel naar de quests op je map kijken. Als je in de nieuwe zones dat elke dag doet, zou je nu al een week revered kunnen zijn. Zorg ook dat je die 850 rep per dag quest doet in Mechagon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:12:
[...]

Je moet gebieden scouten op zoek naar quests. Niet enkel naar de quests op je map kijken. Als je in de nieuwe zones dat elke dag doet, zou je nu al een week revered kunnen zijn. Zorg ook dat je die 850 rep per dag quest doet in Mechagon.
Welke quest kan je nog meer scouten buiten de daily queste die verdeelt zijn op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
88Gamer88 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:40:
[...]

Welke quest kan je nog meer scouten buiten de daily queste die verdeelt zijn op de map?
Bijv. op mechagon in het noord-weste waar Rustfeather spawned zit soms een daily quest. En in het noord-oosten aan de kust ook nog wel eens. Deze zie je niet op de map, maar zijn er wel degelijk. Ook deze zitten in de rotatie. Dus zover ik weet moet er elke dag wel 1 zijn (correct me if i'm wrong). Voor Nazjathar weet ik het niet zeker. Ik kom er bijna niet :p

Je gaat het effect van zo'n contract pas echt merken als je dagelijks veel world quests doe. Met 4 op een dag ga je het amper zien :).

[ Voor 18% gewijzigd door Barnagma op 16-07-2019 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
Barnagma schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:51:
[...]

Bijv. op mechagon in het noord-weste waar Rustfeather spawned zit soms een daily quest. En in het noord-oosten aan de kust ook nog wel eens. Deze zie je niet op de map, maar zijn er wel degelijk. Ook deze zitten in de rotatie. Dus zover ik weet moet er elke dag wel 1 zijn (correct me if i'm wrong). Voor Nazjathar weet ik het niet zeker. Ik kom er bijna niet :p

Je gaat het effect van zo'n contract pas echt merken als je dagelijks veel world quests doe. Met 4 op een dag ga je het amper zien :).
Ha ik snap hem.

Dan heb ik waarschijnlijk een addon die ze laat zien op de map waar ik wezen moet.

(vond al zo raar dat nooit een quest ben tegen gekomen die niet op me map stond.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
88Gamer88 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:39:

Ik heb bijna elke dag alle daily's gedaan en ik heb hem sinds vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
88Gamer88 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:58:
[...]

Ha ik snap hem.

Dan heb ik waarschijnlijk een addon die ze laat zien op de map waar ik wezen moet.

(vond al zo raar dat nooit een quest ben tegen gekomen die niet op me map stond.)
Als je weinig naar je minimap kijkt ga je er zo langs. Dus je moet er even de gewoonte van maken dat je er met een schuin oog naar kijkt. En anders hebben sites als wowhead wel een daily overview van wat er te doen is per zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

88Gamer88 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:58:
[...]

Ha ik snap hem.

Dan had je allang revered moeten zijn, aangezien ik het redelijk rustig aan heb gedaan en eergister revered was bij beide facties. Zonder contract en Darkmoon fair buff. Of doe je niet dailly alles op beide gebieden?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ok, het is beslist. Ik ga mijn account nog eens uit de kast halen :)
Ik heb bijna alle classes op level 100, maar is er veel veranderd op gebied van classes de laatste expansions/updates?
Ik speel graag een class die vlot speelt, en abilities spamt :p
Speelde veel ret paladin maar herinner mij dat er veel cd tussen de abilities zat en dat is een echte afknapper voor mij.
Dus, liefst een low cd class en met misschien met heal spec daar ik graag healer speel ook. Shaman? Druid? Wat heb je zoal nog? xD
Of mss puur dmg en mage? Heb altijd wel graag frost gespeeld...
Pffff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:44

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Valdourian schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:12:
Ik heb bijna alle classes op level 100, maar is er veel veranderd op gebied van classes de laatste expansions/updates?
Speelde veel ret paladin maar herinner mij dat er veel cd tussen de abilities zat en dat is een echte afknapper voor mij.
Dus, liefst een low cd class en met misschien met heal spec daar ik graag healer speel ook. Shaman? Druid? Wat heb je zoal nog? xD
Hey, dat kan zomaar niet! Jij ging FFXIV spelen! >:)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Thrace Grumble schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:45:
[...]

Hey, dat kan zomaar niet! Jij ging FFXIV spelen! >:)
Klopt, heb de trial even gespeeld en ziet er een zeer goede mmo uit, maar ik kan niet wennen aan die anime stijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
Eergisteren PathFinder part 2 unlocked en gisteren de spiderbot mount :)

Uiteindelijk 3 weken over gedaan. iedere avond uurtje de dalies doen en eigenlijk maar 1 epic pet battle.
De world Quests gaan nu een stuk sneller dankzij het vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Speel zelf met veel plezier Fury Warrior. Weinig CD dus je kan skills blijven spammen. En je kan in ieder geval jezelf aardig healen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
zijn er nog leuke horde guilds op draenor?

oowja ik ben super casual :P

[ Voor 27% gewijzigd door mierenmepper op 17-07-2019 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Ret paladin is als nog heel erg goed in raids.

Death knight, alleen die heeft wel weer downtime ivbm rune regeneration. Frost DKs hebben hier minder last van. Hunters zijn ook altijd nog behoorlijk goed (en weinig CD/downtime). Elemental shaman is erg leuk, met weinig downtime. Je moet de CDs die je hebt wel goed timen wil je er leuk DPS mee kunnen doen. Durf niks te zeggen over enhancement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 17:41

Maduth

Probeersel

Gisteren de 3 dagen gratis geclaimd om toch mijn nieuwsgierigheid te laten kijken. Waar ik gelijk tegen aan loop, is alle opties en grindwerk. Ik heb nog geen flying in de laatste 3 uitbreidingen dus als ik dat wil hebben, moet ik echt onwijs veel gaan questen [bijna full time job]. Weet ook niet welk character ik wil spelen want ik vind alles leuk ;). Overal moet je tegenwoordig rev of exalt. voor zijn. Toch blijft het stomme spel trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:13:
Gisteren de 3 dagen gratis geclaimd om toch mijn nieuwsgierigheid te laten kijken. Waar ik gelijk tegen aan loop, is alle opties en grindwerk. Ik heb nog geen flying in de laatste 3 uitbreidingen dus als ik dat wil hebben, moet ik echt onwijs veel gaan questen [bijna full time job]. Weet ook niet welk character ik wil spelen want ik vind alles leuk ;). Overal moet je tegenwoordig rev of exalt. voor zijn. Toch blijft het stomme spel trekken :+
Vind het ook irritant, een mmo waar je moet grinden en dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 17:41

Maduth

Probeersel

Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:31:
[...]

Vind het ook irritant, een mmo waar je moet grinden en dingen doen.
Is meer een verhaaltje, door de bomen het bos niet meer kunnen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Maduth schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:43:
[...]

Is meer een verhaaltje, door de bomen het bos niet meer kunnen zien ;)
Had ik ook heel erg na jaren niet gespeeld te hebben. Na een week of 2 heb je alles wel weer onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Maduth schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:13:
In principe kan je flying in de oudere xpacs nog wel even links laten liggen, je blijft er toch niet lang genoeg tijdens het levellen. Alleen in BfA zou ik de uitdaging aangaan :)

Bijkomend voordeel, op level 120 kan je in de oudere xpacs veel sneller grinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 17-07-2019 12:18 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Klein vraagje:
Welke van deze 3 is het slechts?
Edit: speel Fury Warrior
wow

[ Voor 8% gewijzigd door servival7 op 17-07-2019 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 22:12
servival7 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:03:
Klein vraagje:
[Afbeelding: wow]
Belangrijke vraag, Wat is je Class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
stomley schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:05:
[...]

Belangrijke vraag, Wat is je Class?
sorry dacht dat ik dat erbij had gezet. Fury warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
servival7 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:36:
[...]

sorry dacht dat ik dat erbij had gezet. Fury warrior
Zou ik die van on use laten vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
servival7 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:03:
Klein vraagje:
Edit: speel Fury Warrior
[Afbeelding: wow]
Sim yo self ;)

www.raidbots.com
Als je de addon SimC nog niet heb even downloaden. En het lappie tekst kopieren plakken in find top gear. De 3 trinkets selecteren en je heb zo je antwoord :).

Edit:
Ik heb de ballen verstand van Fury, maar volgens mij is crit/haste super goed voor je spec. Geen idee hoe hoog vers in je lijstje staat. Maar de ancient tustkar sea charm heeft meer strength. Dus ik zou (zo op het eerste zicht) de punchcard + ancient tuskar sea charm nemen.

Nogmaals Sims geven het beste antwoord :)

[ Voor 25% gewijzigd door Barnagma op 18-07-2019 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Gister in 1 raid night 7/8 bosses verslagen. Alleen Aszhara over. Hadden vorige week al een paar pogingen kunnen doen maar heel ver kwamen we niet. Nu dus volgende raid night de hele avond besteden aan haar.

Note: ik heb het nog wel over normal :P. Het average ilvl van onze raid group kruipt langzaam omhoog, nu richting de 419. Heroic volgt dus vrij snel. Zelf sinds gisteren op 422.5 ilvl dankzij een hele mooie 455 TF pants in mijn M+ chest!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Hier nog warlocks aanwezig? En hoe staat die class er voor in 8.2?
Affliction is altijd mijn favo spec geweest.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
MetalPool schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:49:
Hier nog warlocks aanwezig? En hoe staat die class er voor in 8.2?
Affliction is altijd mijn favo spec geweest.
Warlocks zijn altijd al sterk geweest. En zijn momenteel nog steeds erg goed in PVE. En dat geld voor alle 3 de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Barnagma schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:14:
[...]

Warlocks zijn altijd al sterk geweest. En zijn momenteel nog steeds erg goed in PVE. En dat geld voor alle 3 de specs.
https://www.wow-dps.com/wow-dps-ranking/

Dit zegt toch iets anders op single target maar soit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
De sim rankings zijn leuk, maar zeggen lang niet alles. Het ligt toch nog bij de speler zelf. Als jij 0 controllen heb over je pet zal je als demo nooit goed presteren. Of als jij je dots te laat refreshed, dag dag affliction deeps.

Een warlock brengt gewoon een hoop utility en goede dps. En zal daarom altijd een gewilde class blijven in raids.

Logs zijn een beter voor referentie dan sims

[ Voor 8% gewijzigd door Barnagma op 19-07-2019 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Barnagma schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:14:
[...]

Oke thanks. Ga ik m vanavond maar is afstoffen denk ;)
Fijn weekend allen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:16:
[...]

https://www.wow-dps.com/wow-dps-ranking/

Dit zegt toch iets anders op single target maar soit :D
Het jammere aan de url die je meegeeft, is dat de sample size niet vernoemd wordt. Als we bijv kijken naar: https://www.warcraftlogs....=dps&dataset=95&class=DPS dan krijgen we een andere ranking te zien. Waar ook weer vooral de sample size interessant is.

Patchwerk sims zijn verder leuk maar hoe vaak heb je nou echt een patchwerk gevecht? Bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Argh twijfels, of een feral druid verder lvlen of een uh dk.. beide 98.. what to do. Heb al een hunter, dh en shaman op 120.

Mensen hier ervaring met 1 van de 2 en zo ja hoe bevalt deze in pvp en pve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag exalted geworden met beide nieuwe facties. Dus dat is ook weer gedaan. Nu nog alle drie die bodyguards naar level 30 brengen en hopen dat ik Soundless wat vaker ga tegenkomen ( levend ... ) . Of dat die andere twee rares een keer zo vriendelijk gaan zijn hun mount te droppen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
stomley schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 19:52:
Argh twijfels, of een feral druid verder lvlen of een uh dk.. beide 98.. what to do. Heb al een hunter, dh en shaman op 120.

Mensen hier ervaring met 1 van de 2 en zo ja hoe bevalt deze in pvp en pve?
Ik raid als UH DK. Ze zitten ergens in het midden. Een goede DK kan echt flink wat dps er uit knallen. Als je een goede pull heb schiet je zo ver omhoog. Staat leuk op de damage meters :9. Tot je army of the death over is.

In mythic+ zit je ook prima. Goed getimede grips en stuns zijn altijd welkom. En je kan (als je alles goed timed) hele mooie aoe dps doen. AMS is leuk om sommige mechanics compleet te negeren.

In PVP zijn ze (zo ver ik weet) sterk. Ik zelf pvp bijna nooit, af en toe een BG of arena. But thats about it.

Edit
De Death Knight discord is actief en heel erg behulpzaam. Altijd een handig dingetje als je een nieuwe class/spec oppak :)

[ Voor 20% gewijzigd door Barnagma op 22-07-2019 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DK, en dan met name Frost, is mijn favoriete class. Echter speel ik het niet omdat ik vind dat de class verwaarloosd wordt door Blizzard. Het is al jaren bandages plakken om ze een beetje viable te houden. Met name de modifier knob is een veel geziene fix vanuit Blizzard. DK kan verder geen enkel van de nieuwe allied races gebruiken BeCaUsE l0Re! Zodoende mist het verfrissing.

En das jammer want als ik Frost DK speel dan voldoet dat visueel heel erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Kaap schreef op maandag 22 juli 2019 @ 09:57:
DK kan verder geen enkel van de nieuwe allied races gebruiken BeCaUsE l0Re! Zodoende mist het verfrissing.
Lore wise zouden Dark Iron dwarfs DK kunnen zijn. Al weet ik niet 100% zeker meer of Arthas door burning steppes of searing gorge is geweest.

De rest is veilig geweest van de scourge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Ook eventjes de drie dagen gratis geclaimed.
Ik ben level 95 en moet dus nog wat levels, wordt niet echt enthousiast van retail wow.
LFG had een que van 35+ minuten zelfs als healer.
Beetje geleveld in het WoD gebied maar daar kom ik ook gewoon niemand tegen.
Ik wacht toch maar tot classic.
Wat mij vooral verbaasd is de lange wachttijd voor lfg, als healer had ik voeger binnen een paar minuten een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zspirit schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:08:
Ook eventjes de drie dagen gratis geclaimed.
Ik ben level 95 en moet dus nog wat levels, wordt niet echt enthousiast van retail wow.
LFG had een que van 35+ minuten zelfs als healer.
Beetje geleveld in het WoD gebied maar daar kom ik ook gewoon niemand tegen.
Ik wacht toch maar tot classic.
Wat mij vooral verbaasd is de lange wachttijd voor lfg, als healer had ik voeger binnen een paar minuten een groep.
je speelt dan ook oude content, en WoD is letterlijk waar de snelste expac om doorheen te komen door te questen/treasures looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Akaendra schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:28:
[...]

je speelt dan ook oude content, en WoD is letterlijk waar de snelste expac om doorheen te komen door te questen/treasures looten.
Aha dus ik moet helemaal geen instances doen, dat verklaard de que.
Misschien vanavond nog even questen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
Zspirit schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:56:
[...]

Tenzij je een premade party heb zijn dungeons niet de snelste manier van levelen. Het is wel aan te raden om de dungeon quest te doen zodra je die heb.

Gewoon questen en bonus objectives doen. Er zijn een aantal guides hoe je binnen een (paar) uur door WoD heen kan banjeren. Sommige methodes maken gebruik van leveling potions (300% extra exp) alleen deze zijn rete duur, en volgens mij niet eens meer te verkrijgen. In je garrison kan je een potion kopen die geeft 20% extra exp. Kost een beetje resources.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
  • Laatst online: 11-09 23:39
Zspirit schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:56:
[...]

Het beste is om addon Handynotes-Dreanor te downloaden en alle tresures te looten.
Daarnaast zijn er in elke zone 3-6 bonus objectives die reteveel xp geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
Azerox schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:24:
[...]

Het beste is om addon Handynotes-Dreanor te downloaden en alle tresures te looten.
Daarnaast zijn er in elke zone 3-6 bonus objectives die reteveel xp geven.
Ga ik dat vanavond nog eens bekijken, thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo, zaterdagochtend met een recruiter vane en NL raiding guild op Kazzak gepraat, en heb misschien een invite voor een raiding guild :) Nu hopen dat hij binnenkort weer online is voor de invite zelf :+

Prot paladin gaat goed, nu op 411. Helaas nog een wapen op 370, aangezien ik 0,0 Str 1H krijg.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zspirit schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:03:
[...]

Ga ik dat vanavond nog eens bekijken, thanks!
Mocht je nog in Draenor zijn, in je garrison kun je 10% xp potions kopen van garrison resources. Verder wat bonus objectives doen en je vliegt door de levels heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
corset schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:48:
Zo, zaterdagochtend met een recruiter vane en NL raiding guild op Kazzak gepraat, en heb misschien een invite voor een raiding guild :) Nu hopen dat hij binnenkort weer online is voor de invite zelf :+

Prot paladin gaat goed, nu op 411. Helaas nog een wapen op 370, aangezien ik 0,0 Str 1H krijg.
Ben nu ook bezig met mn prot paladin. Ben nu lvl 117 en een beetje. Kan lekker mobs pullen zonder angst om neer te gaan.

Heb ook al een landing Benthic gear klaarliggen

Mn main Warrior tank is nu 417

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het blijft leuk om te lezen waar een ieder druk mee is. :)

Ik ben iedere dag vooral bezig met de nieuwe dailies en WQs en dan is er alweer weinig speeltijd over voor andere dingen.

AH moet ik ook bij blijven houden met diverse characters. Maar dat kost me meer gold dan dat het me oplevert op het moment (denk ik;)).

Voor de rest blijf ik proberen te levelen. Heb er toch vier in de 110 die makkelijk naar 120 zouden kunnen. Maar ik kan me er niet toe zetten om er aan te beginnen... ben eerder bezig met de toons onder de level 60 etc... pffffff ;)

Vandaag maar weer eens kijken wat er allemaal gedaan kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
RustStorm schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 06:15:
Het blijft leuk om te lezen waar een ieder druk mee is. :)

Ik ben iedere dag vooral bezig met de nieuwe dailies en WQs en dan is er alweer weinig speeltijd over voor andere dingen.

AH moet ik ook bij blijven houden met diverse characters. Maar dat kost me meer gold dan dat het me oplevert op het moment (denk ik;)).

Voor de rest blijf ik proberen te levelen. Heb er toch vier in de 110 die makkelijk naar 120 zouden kunnen. Maar ik kan me er niet toe zetten om er aan te beginnen... ben eerder bezig met de toons onder de level 60 etc... pffffff ;)

Vandaag maar weer eens kijken wat er allemaal gedaan kan worden. :)
Er is genoeg te doen idd.
Ben zelf bijna klaar met de rep voor mn laatste horde allied race: de trolls.

Waarschijnlijk ga ik daar dan nog een horde paladin op rollen. Troll Pali is een nieuwe combinatie. Ben benieuwd.

Sinds de unlock van pathfinder een stuk relaxter spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Gisteren iLevel naar 420 gekregen op mijn Tauren Warrior. Moet nu wel echt Mythics gaan doen.
Ook nog even 20k gold er doorheen gejankt om die traveler mount te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb m'n 3 dagen geclaimd, maar ik was er na een half uurtje alweer klaar mee, vrees dat ik nu echt definitief over de verslaving heen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Deze week krijg je 50% bonus reputatie voor elke world quest
This Week
All week, open your map (default hotkey: m) and then select any of the six main Battle for Azeroth zones to consider the World Quests available to you. Hover your mouse over a World Quest on the map to see what tasks are needed complete it, the rewards you’ll receive, and the time remaining that the quest is available to you.

Look for the following all week long:
  • Your Adventure Guide has a quest for you.
  • Quest requirement: Complete 20 World Quests
  • Reward: 1,000 War Resources
  • Passive buff: +50% to Reputation gains from World Quests
If you’ve been looking to impress some emissaries, this is the week to do it!
Dus nu is het ideale moment om Pathfinder achievement te halen. Moet zelf alleen nog revered geraken bij Rustbolt Resistance. Voor de rest alles sinds gisteren op revered en dat scheelt een hoop dailes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Bisamrat schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:51:

[...]

Dus nu is het ideale moment om Pathfinder achievement te halen. Moet zelf alleen nog revered geraken bij Rustbolt Resistance. Voor de rest alles sinds gisteren op revered en dat scheelt een hoop dailes :).
Darkmoonfair is er ook weer dit weekend! Pak je die bonus er ook nog eens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
Bisamrat schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:51:

[...]

Qua Rustbolt heb je weinig aan de 50% rep bonus.
Aangezien bijna alles daily queste zijn.

Heb je denk meer aan de Darkmoonfair die morgen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14

maontje

better off Playing

88Gamer88 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 10:37:
[...]

Contract erbij dan hebben de WQ ineens weer wel nut. Het is neit veel maar die 10 extra rep zoudan 15 extra rep moeten worden met de 50% bonus rep.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
88Gamer88 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 10:37:
[...]

De 850 rep WQ wordt wel 1275 rep. Dat is dan ook de enige quest die ik daar doe, als ik al iets op dat eiland doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
@mpra klopt, maar dat is alleen een pet battle WQ. Voor de rest is alles daily.

Ik heb het zelf wel paar keer geprobeerd.
Maar nooit mee bezig gehouden qua pet battle's. Dus met dat handje vol lvl 25 pets die ik heb was ik iederekeer binnen paar seconden klaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

shoombak schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:00:
Ik heb m'n 3 dagen geclaimd, maar ik was er na een half uurtje alweer klaar mee, vrees dat ik nu echt definitief over de verslaving heen ben.
Same hier. Heb nog wat pvp gedaan maar ben er wel klaar mee. Met Retail dan want ik zit echt te wachten op Classic. En Retail zal echt met een heeeele verdomd goeie expansion moeten komen willen ze me daar nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:19
88Gamer88 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:09:
@mpra klopt, maar dat is alleen een pet battle WQ. Voor de rest is alles daily.

Ik heb het zelf wel paar keer geprobeerd.
Maar nooit mee bezig gehouden qua pet battle's. Dus met dat handje vol lvl 25 pets die ik heb was ik iederekeer binnen paar seconden klaar :p
Die daily van 850 is geen pet battle, dat is degene waar 3 rares, 6 kistjes of dingen moet doen op het eiland.

Maar dankzij die rep buff wel sneller exalted dan verwacht met de nieuwe facties.
Nog maar 3 en dan hebben we er 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Hairy23 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:55:
[...]

Die daily van 850 is geen pet battle, dat is degene waar 3 rares, 6 kistjes of dingen moet doen op het eiland.

Maar dankzij die rep buff wel sneller exalted dan verwacht met de nieuwe facties.
Nog maar 3 en dan hebben we er 90
Deze bedoelde ik idd. Pet battles heb ik geen pets voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
mpra schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:20:
[...]

Deze bedoelde ik idd. Pet battles heb ik geen pets voor :X
Die had ik ook niet, maar die kun je heel makkelijk krijgen. Je hebt alleen Ikky, Unborn Valkyr en Twilight Clutch Sister nodig. En eventueel Zandalari Kneebiter.

Kopen op AH of zelf ff vangen, die Unborn Valkyr kun je zo vinden in Sholazar Basin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Helix schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:28:
[...]

Die had ik ook niet, maar die kun je heel makkelijk krijgen. Je hebt alleen Ikky, Unborn Valkyr en Twilight Clutch Sister nodig. En eventueel Zandalari Kneebiter.

Kopen op AH of zelf ff vangen, die Unborn Valkyr kun je zo vinden in Sholazar Basin.
Maar dan moet ik ze nog steeds lvlen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Nu online
mpra schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:11:
[...]

Maar dan moet ik ze nog steeds lvlen toch?
Sommige pets staan al met lvl 25 op de AH. (Moet je al wel minimaal een pet op lvl 25 hebben anders kun je die niet leren) Zo niet, kun je ze met ultimate battle training stone instant naar level 25 brengen. En natuurlijk nog ff rare maken als ze dat nog niet zijn met flawless battle stone.

Neem aan dat je nog wel een paar pet charms hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
Helix schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:56:
[...]

Sommige pets staan al met lvl 25 op de AH. (Moet je al wel minimaal een pet op lvl 25 hebben anders kun je die niet leren) Zo niet, kun je ze met ultimate battle training stone instant naar level 25 brengen. En natuurlijk nog ff rare maken als ze dat nog niet zijn met flawless battle stone.

Neem aan dat je nog wel een paar pet charms hebt?
Eerlijk gezegd, geen idee. Betwijfel het, heb WoD overgeslagen en heb daarmee ook geen rank 3 garrison. Begreep dat dat een makkelijke manier was om die pets te fixen. Eerlijk gezegd speel ik nu pas weer sinds anderhalve week oid (inmiddels ilvl 425 - DK tank), genoeg te doen zonder me hier ook nog in te moeten verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Nu online
mpra schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:22:
[...]

Eerlijk gezegd, geen idee. Betwijfel het, heb WoD overgeslagen en heb daarmee ook geen rank 3 garrison. Begreep dat dat een makkelijke manier was om die pets te fixen. Eerlijk gezegd speel ik nu pas weer sinds anderhalve week oid (inmiddels ilvl 425 - DK tank), genoeg te doen zonder me hier ook nog in te moeten verdiepen.
Ik ben ook pas begonnen met spelen in BFA, met een 110 boost die er bij zat. Is echt niet zoveel werk..
Een rank 3 garisson heb ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
@mpra dat heb je vlot gedaan.
Heb beduidend langer gedaan om 419 te bereiken en begint langzaam het eindpunt te worden. Voor mn 409 Prot Pala hetzelfde.

Mythic 5 het hoogste wat lukt binnen de tijd.

Haal met mn prot pala meer lol dan mn prot warrior. Totaal andere speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Henkje.doc schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 06:32:
@mpra dat heb je vlot gedaan.
Heb beduidend langer gedaan om 419 te bereiken en begint langzaam het eindpunt te worden. Voor mn 409 Prot Pala hetzelfde.

Mythic 5 het hoogste wat lukt binnen de tijd.

Haal met mn prot pala meer lol dan mn prot warrior. Totaal andere speelstijl.
Tsja heb wat geluk gehad met drops en voor de rest gewoon veel m+ gedaan. Inmiddels 433 (farm m+10's nu) waarmee het eind in zicht begint te raken. Ik heb helaas geen guild om mee te raiden en pugs zijn wel redelijk onmogelijk te joinen... heb in legion wel alle raids op hc gepugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
mpra schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:04:
[...]

Tsja heb wat geluk gehad met drops en voor de rest gewoon veel m+ gedaan. Inmiddels 433 (farm m+10's nu) waarmee het eind in zicht begint te raken. Ik heb helaas geen guild om mee te raiden en pugs zijn wel redelijk onmogelijk te joinen... heb in legion wel alle raids op hc gepugd.
Ah kijk. In plaats van m10 op farm doe ik m5 kreupelend en wel.
Dingen die misgaan: sommige tactics begrijpen en uiteindelijk rotation en juiste moment coildowns gebruiken. Nu is het nog te vaak Panic mode=on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Op welke settings speelt iedereen hier? Ik heb net een nieuwe PC dus had het op Graphics 10 gezet + render scale naar 4k.. dat laat zelfs mijn RTX 2070 Super draaien op 120% power limit :+

Ik moet alleen zeggen dat ik werkelijk geen enkel verschil zie tussen graphic setting 7 - 10, ook render scale op 4k of gewoon op mijn eigen resolutie van 2560x1440 zie ik eigenlijk geen verschil in.

Het enige verschil dat ik zie is dat met render scale op 4k mijn RTX 2070 Super 80 graden wordt met fan speed op 81% en een verbruik van ~275w heeft. Render scale gewoon op 100% en dan gaat het verbruik met 65w omlaag, fanspeed naar 60% en temperatuur naar 70 graden (heb een fps cap op 144, refresh rate van mijn scherm). :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Henkje.doc schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:52:
[...]

Dingen die misgaan: sommige tactics begrijpen en uiteindelijk rotation en juiste moment coildowns gebruiken. Nu is het nog te vaak Panic mode=on :)
Als je wil kunnen we wel eens samen wat M+ doen. In mijn guild zitten aardig wat mensen die hele hoge Keys pushen (voor mij hele hoge). En ik tank zelf ook +9, +10s op tijd met m'n prot pally. Als je wil kan ik je ook met je prot pally een beetje helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
Henkje.doc schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:52:
[...]

Ik heb zelf ook een prot pally (ilvl 412) en herken wel wat je zegt. Maar m6 is er nog wel prima op te farmen. Voor de rest maak ik meestal gewoon zelf een groep om wat hoger te gaan. Als de key dan failt, is toch maar mijn eigen key.

Denk dat het vooral ligt aan of je weet welke packs je moet pullen etc. Ik kan je anders wel een keer healen en je mogelijk wat tips geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Redblader schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 02:05:
Op welke settings speelt iedereen hier? Ik heb net een nieuwe PC dus had het op Graphics 10 gezet + render scale naar 4k.. dat laat zelfs mijn RTX 2070 Super draaien op 120% power limit :+

Ik moet alleen zeggen dat ik werkelijk geen enkel verschil zie tussen graphic setting 7 - 10, ook render scale op 4k of gewoon op mijn eigen resolutie van 2560x1440 zie ik eigenlijk geen verschil in.

Het enige verschil dat ik zie is dat met render scale op 4k mijn RTX 2070 Super 80 graden wordt met fan speed op 81% en een verbruik van ~275w heeft. Render scale gewoon op 100% en dan gaat het verbruik met 65w omlaag, fanspeed naar 60% en temperatuur naar 70 graden (heb een fps cap op 144, refresh rate van mijn scherm). :P
Als je dat verschil niet ziet dan heb je misschien een bril nodig ;)
Ik speelt zelf op native 4k en 2070 rtx (niet super) en zie zelfs het verschil tussen 9 en 10.
Alles op max (10) 4k en 4x MSAA kom ik niet boven de 71 graden met 98% usage.
Heb power limit op 110 en 160mhz core en 900mhz ram overclock. Fan komt ook niet boven 60%.
FPS is stabiel 60 in 80% van de gevallen. 25m raid 50-60fps en 40m raid 40-50 fps.
DX12 enabled maakt trouwens alles een stuk stabieler dan op DX11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Azerox schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:12:
[...]

Als je dat verschil niet ziet dan heb je misschien een bril nodig ;)
Ik speelt zelf op native 4k en 2070 rtx (niet super) en zie zelfs het verschil tussen 9 en 10.
Alles op max (10) 4k en 4x MSAA kom ik niet boven de 71 graden met 98% usage.
Heb power limit op 110 en 160mhz core en 900mhz ram overclock. Fan komt ook niet boven 60%.
FPS is stabiel 60 in 80% van de gevallen. 25m raid 50-60fps en 40m raid 40-50 fps.
DX12 enabled maakt trouwens alles een stuk stabieler dan op DX11.
Met render scale op 4k heb ik ook nog prima fps, boven de 100 fps in open world en altijd boven de 60 fps tijdens raid fights. Heb mijn FPS cap op 144 staan, aangezien ik een 144Hz scherm gebruik. Hierbij is mijn GPU min of meer hardlocked op 120% power draw / 100% use.

Wanneer ik naar 2560x1440 switch met 2x MSAA dan zit ik in open world op 120-144 fps, in raids op 144 fps en tijdens bosses kom ik niet onder de 80 fps als laagste dips. Hierbij is de power draw op mijn GPU maar 70-80% / 70% gpu use.

Ik weet niet hoe groot je beeldscherm is, maar op mijn 27" monitor is er simpelweg geen enkel verschil te zien tussen 4k render scale of 2560x1440 met MSAA. Zeker niet wat 65 watt extra verbruik en extra fan noise zou verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Redblader schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:21:
[...]

Met render scale op 4k heb ik ook nog prima fps, boven de 100 fps in open world en altijd boven de 60 fps tijdens raid fights. Heb mijn FPS cap op 144 staan, aangezien ik een 144Hz scherm gebruik. Hierbij is mijn GPU min of meer hardlocked op 120% power draw / 100% use.

Wanneer ik naar 2560x1440 switch met 2x MSAA dan zit ik in open world op 120-144 fps, in raids op 144 fps en tijdens bosses kom ik niet onder de 80 fps als laagste dips. Hierbij is de power draw op mijn GPU maar 70-80% / 70% gpu use.

Ik weet niet hoe groot je beeldscherm is, maar op mijn 27" monitor is er simpelweg geen enkel verschil te zien tussen 4k render scale of 2560x1440 met MSAA. Zeker niet wat 65 watt extra verbruik en extra fan noise zou verantwoorden.
Misschien dat dan daar het verschil zit want ik gebruik een 42,5 inch monitor (zie inventaris tweakers).
Ik bedoelde dan het verschil tussen 7-10 in settings en niet render scale.
Kan me voorstellen dat jet met een hogere renderscale op 1080p geen verschil ziet tussen 1440 en 4k.
Maar nette FPS hoor. Je hebt dan zeker een i7? (ik een 2600x).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redblader
Azerox schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:30:
[...]

Misschien dat dan daar het verschil zit want ik gebruik een 42,5 inch monitor (zie inventaris tweakers).
Ik bedoelde dan het verschil tussen 7-10 in settings en niet render scale.
Kan me voorstellen dat jet met een hogere renderscale op 1080p geen verschil ziet tussen 1440 en 4k.
Maar nette FPS hoor. Je hebt dan zeker een i7? (ik een 2600x).
Heb inderdaad een i7, een 9700k @ 5Ghz. Sinds DX12 gebruikt WoW wel goed meerdere cores, ik zie load op alle 8.

Toch wordt er nog het zwaarste geleund op een enkele core, bij mij piekt alleen Core#7 nog wel eens tot 100% load. Was een van de redenen waarom ik alsnog voor een Intel systeem ben gegaan en niet voor een Ryzen.

Ik kan bij verschillende graphics settings overigens inderdaad wel iets verschil zien, hoewel het verschil niet heel groot is. Was vooral bij de render scale waar ik geen enkel verschil zie :P

[ Voor 10% gewijzigd door Redblader op 19-08-2019 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Redblader schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:19:
[...]

Heb inderdaad een i7, een 9700k @ 5Ghz. Sinds DX12 gebruikt WoW wel goed meerdere cores, ik zie load op alle 8.

Toch wordt er nog het zwaarste geleund op een enkele core, bij mij piekt alleen Core#7 nog wel eens tot 100% load. Was een van de redenen waarom ik alsnog voor een Intel systeem ben gegaan en niet voor een Ryzen.

Ik kan bij verschillende graphics settings overigens inderdaad wel iets verschil zien, hoewel het verschil niet heel groot is. Was vooral bij de render scale waar ik geen enkel verschil zie :P
Dat verklaart de hogere FPS (en Super natuurlijk).
Als je boven de 60fps komt gaat het weer wat meer om de CPU.
Mijn CPU draait misschien op 30% bij 4k 60 FPS. (ik wist al dat ik een 60hz scherm ging halen).
Klopt, had ik ook op 1080p wel eens de render zo hoog gezet maar zag ook weinig verschil.
Enige voordeel wat het kan bieden is dat je geen AA meer nodig hebt. (ivm de randjes kleiner worden).
42.5 inch 4k lijkt veel en onnodig groot, met WOW is het echt amazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
hanswfje schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:07:
[...]

Als je wil kunnen we wel eens samen wat M+ doen. In mijn guild zitten aardig wat mensen die hele hoge Keys pushen (voor mij hele hoge). En ik tank zelf ook +9, +10s op tijd met m'n prot pally. Als je wil kan ik je ook met je prot pally een beetje helpen?
Thanks voor het aanbod, zal komende periode nog wat meer oefenen met mythics zodat de pijnpunten duidelijk zijn.
mpra schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:24:
[...]

Ik heb zelf ook een prot pally (ilvl 412) en herken wel wat je zegt. Maar m6 is er nog wel prima op te farmen. Voor de rest maak ik meestal gewoon zelf een groep om wat hoger te gaan. Als de key dan failt, is toch maar mijn eigen key.

Denk dat het vooral ligt aan of je weet welke packs je moet pullen etc. Ik kan je anders wel een keer healen en je mogelijk wat tips geven.
Inmiddels 411 geworden en sonder problemen een m4 kunnen doen. Grootste probleem lijkt op de encounters zelf te zijn, maar ben er nog niet achter.

Wat dps betreft doe ik veel meer dps dan mn warrior tank en vind de Paladin ook fijner om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Henkje.doc schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:10:
[...]

Thanks voor het aanbod, zal komende periode nog wat meer oefenen met mythics zodat de pijnpunten duidelijk zijn.

[...]

Inmiddels 411 geworden en sonder problemen een m4 kunnen doen. Grootste probleem lijkt op de encounters zelf te zijn, maar ben er nog niet achter.

Wat dps betreft doe ik veel meer dps dan mn warrior tank en vind de Paladin ook fijner om mee te spelen.
Het probleem zit hem in het feit dat als je niet hoger probeert, je ook niet hoger zult komen. De ilvl die nu dropt blijft immers ongeveer hetzelfde ilvl als dat je aan hebt.

Daarnaast moet je ook de affixes van m+ leren, waarbij m7 en m10 toch wel weer heel anders (kunnen) ziin dan m6 en m9.

Jezelf proberen blijven te pushen is de enige manier om verder te komen. Daarnaast is het ook van belang om alle dungeons gedaan te hebben en niet alleen de makkelijke zoals Atal'Dazar etc. Bijna iedereen kijkt naar je raider.io score namelijk.
Pagina: 1 ... 29 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.