Ik heb een 3 dagen free trial gekregen om de nieuwe expansion te proberen. Mijn hoogste character is level 110. Na de battle of Lordaeron is mijn questlog leeg.. iemand een tip waar ik heen moet? (Alliance)
moest je dan niet in de SW haven ergens iemand vervelenPiet_Piraat7 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:16:
Ik heb een 3 dagen free trial gekregen om de nieuwe expansion te proberen. Mijn hoogste character is level 110. Na de battle of Lordaeron is mijn questlog leeg.. iemand een tip waar ik heen moet? (Alliance)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Even snel teruggezocht hoe dat ook alweer zat:Piet_Piraat7 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:16:
After the scenario you will return to the Stormwind docks. Speaking with Halford Wyrmbane nearby will complete the quest and begin A Dying World, which is the beginning of acquiring the Heart of Azeroth. However, the Heart of Azeroth is not actually obtainable until the launch of Battle for Azeroth on August 14th. These quests and completing the Battle for Lordaeron scenario leads into the quest line that starts Battle for Azeroth content and sending you to Kul Tiras.
@EelcoB thanks. Vreemd, volgens mij stond er niemand in de buurt om een quest te geven na het completen van die battle.
Verwijderd
Retail spelen om warm te draaien voor Classic is als op all inclusive vakantie gaan naar een hotel in Turkije om je voor te bereiden op een kampeervakantie op de Drentse hei.servival7 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 06:53:
Ik ben laatst voor het eerst weer begonnen, sinds TBC, om een beetje warm te draaien voor Classic.
Met andere woorden, Retail sucksVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:05:
[...]
Retail spelen om warm te draaien voor Classic is als op all inclusive vakantie gaan naar een hotel in Turkije om je voor te bereiden op een kampeervakantie op de Drentse hei.
Valt mee. Op max level is retail nog wel te doen maar dat levelen is echt oersaai in Retail. Dungeons ren je zo doorheen. Iedereen heeft heirloom gear dus daat hoef je het ook niet voor te doen.Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:05:
[...]
Retail spelen om warm te draaien voor Classic is als op all inclusive vakantie gaan naar een hotel in Turkije om je voor te bereiden op een kampeervakantie op de Drentse hei.
Met classic beleefde ik toch een stuk meer voldoening en plezier aan het levelen.
Oh sorry. Kazzak zit ik op.maontje schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:10:
[...]
Misschien handig om te vermelden welke realm je zit. Zodat de nl guilds daarvan kunnen reageren of je moet een Transfer geen probleem vinden.
Verwijderd
off topic: ik lach me nog steeds rot om die benaming 'retail'servival7 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:06:
[...]
Valt mee. Op max level is retail nog wel te doen maar dat levelen is echt oersaai in Retail. Dungeons ren je zo doorheen. Iedereen heeft heirloom gear dus daat hoef je het ook niet voor te doen.
Met classic beleefde ik toch een stuk meer voldoening en plezier aan het levelen.
adverb: "being sold by retail or at a retail price."
Wat denk je dat classic is? Daar zal je hetzelfde account voor moeten kopen
on topic: Als je BfA echt dood wil hebben dan moet je het levellen als in classic maken. Zelfs in Classic draaide het na een paar maanden echt alleen nog maar om end-game en duurde het twee tot vier weken weken om die 60 levels te doen (hardcore tot een actieve casual speler) plus een weekje tot 4 weken dungeons spammen/runnen om klaar te zijn voor Molten Core.
Als de levels in BfA net zo snel gingen heb je het over een maand tot twee maanden om uberhaupt max level te halen met een enkel character. Dan kan je na drie maanden eindelijk beginnen aan een raid tier waar de meesten al klaar mee zijn om gear voor de volgende te verzamelen. Dat was leuk in 2005 toen het nog nieuw was en 60 levels, niet in 2019.
Verwijderd
Ja ach, het beestje moet een naam hebben he. Al zijn er misschien betere opties dan 'retail' (die is wellicht beter van toepassing bij retail/private)Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:04:
[...]
off topic: ik lach me nog steeds rot om die benaming 'retail'
adverb: "being sold by retail or at a retail price."
Wat denk je dat classic is? Daar zal je hetzelfde account voor moeten kopen
on topic: Als je BfA echt dood wil hebben dan moet je het levellen als in classic maken. Zelfs in Classic draaide het na een paar maanden echt alleen nog maar om end-game en duurde het twee tot vier weken weken om die 60 levels te doen (hardcore tot een actieve casual speler) plus een weekje tot 4 weken dungeons spammen/runnen om klaar te zijn voor Molten Core.
Als de levels in BfA net zo snel gingen heb je het over een maand tot twee maanden om uberhaupt max level te halen met een enkel character. Dan kan je na drie maanden eindelijk beginnen aan een raid tier waar de meesten al klaar mee zijn om gear voor de volgende te verzamelen. Dat was leuk in 2005 toen het nog nieuw was en 60 levels, niet in 2019.
Wat betreft de tijd voor een casual speler om 60 te halen ben je misschien wat enthousiast. 2-4 weken lijkt mij erg kort hoor, tenzij je de /played tijd bedoelt? (althans een actieve casual speelt in mijn ogen ~3 uur per dag, 5 dagen per week)
Verwijderd
Zou kunnen dat maakt het alleen maar erger als BfA hetzelfde tempo aan zou houdenVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:34:
[...]
Ja ach, het beestje moet een naam hebben he. Al zijn er misschien betere opties dan 'retail' (die is wellicht beter van toepassing bij retail/private)
Wat betreft de tijd voor een casual speler om 60 te halen ben je misschien wat enthousiast. 2-4 weken lijkt mij erg kort hoor. (althans een actieve casual speelt in mijn ogen ~3 uur per dag, 5 dagen per week)
Ik heb zelf indertijd gererolled om met vrienden te spelen (geen transfers, er achter komen dat vrienden en bekenden op een andere server spelen als je al 60 bent deed pijn). Heb mijn priest toen in twee weken naar 60 gelevelled. Wel geholpen met een lening op level 40 voor de mount. Was toen niet zo veel langzamer in /played dan het record.
Laatste levels was een grind wegen gebrek aan quests, maar die deed ik op de Timbermaws, waardoor ik binnen no time genoeg had verdient voor een epic mount met de agility weapon enchants. (misschien had ik dit niet moeten zeggen, trucje zal wel herhaalbaar zijn in classic)
Verwijderd
Wat ik zo lees moet je het met flink doorstampen kunnen doen in 5-6 dagen /played. Dus als je er inderdaad goed voor gaat zitten moet het in een week of twee te doen zijnVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:39:
[...]
Zou kunnen dat maakt het alleen maar erger als BfA hetzelfde tempo aan zou houden
Ik heb zelf indertijd gererolled om met vrienden te spelen (geen transfers, er achter komen dat vrienden en bekenden op een andere server spelen als je al 60 bent deed pijn). Heb mijn priest toen in twee weken naar 60 gelevelled. Wel geholpen met een lening op level 40 voor de mount. Was toen niet zo veel langzamer in /played dan het record.
Laatste levels was een grind wegen gebrek aan quests, maar die deed ik op de Timbermaws, waardoor ik binnen no time genoeg had verdient voor een epic mount met de agility weapon enchants. (misschien had ik dit niet moeten zeggen, trucje zal wel herhaalbaar zijn in classic)
Ik denk dat ik er 4-5 maanden over heb gedaan, wat met ~10 dagen /played ongeveer uitkomt op 2 uur per dag. Zou best wel kunnen kloppen
Verwijderd
Klopt ik was best wel fanatiek destijds. Dat maakt het nu ook zo moeilijk. Ik zou best mythic raiding willen doen. Maar de meeste guilds vragen daarvoor een tijdsinvestering die ik niet meer kan doen.Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:47:
[...]
Wat ik zo lees moet je het met flink doorstampen kunnen doen in 5-6 dagen /played. Dus als je er inderdaad goed voor gaat zitten moet het in een week of twee te doen zijn(maar dan ben je iets meer dan een 'actieve casual' geweest destijds haha)
Ik denk dat ik er 4-5 maanden over heb gedaan, wat met ~10 dagen /played ongeveer uitkomt op 2 uur per dag. Zou best wel kunnen kloppen
Met een goed levelling guide moet het voor een casual echter ook te doen zijn in ongeveer 5 dagen played. (Die casual quest dan optimaal en maakt meer gebruik van rested bonus)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2019 16:16 ]
Verwijderd
Dit zullen meer mensen hebben (vooral de oude garde) waardoor er of veel Guilds gaan sneuvelen of veel huwelijkenVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:15:
[...]
Klopt ik was best wel fanatiek destijds. Dat maakt het nu ook zo moeilijk. Ik zou best mythic raiding willen doen. Maar de meeste guilds vragen daarvoor een tijdsinvestering die ik niet meer kan doen.
Ja daar ligt mijn handicap; ik ren altijd rond als een losgeslagen kleuter en ben alles behalve efficient bezigMet een goed levelling guide moet het voor een casual echter ook te doen zijn in ongeveer 5 dagen played. (Die casual quest dan optimaal en maakt meer gebruik van rested bonus)
Verwijderd
Da's denk ik meer omdat je toendertijd nog niet gewend was aan levelen. En men niet goed wist wat ze moesten doen.servival7 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:06:
[...]
Valt mee. Op max level is retail nog wel te doen maar dat levelen is echt oersaai in Retail. Dungeons ren je zo doorheen. Iedereen heeft heirloom gear dus daat hoef je het ook niet voor te doen.
Zo ervaar ik het zelf wel in ieder geval.
En vroeger kon je 10 min wachten totdat een questmob gespawned was en dan te laat zijn met taggen. Weer 10 min verder.

Classic gaat gewoon WoW worden zoals het vroeger was. Exact dat en niet anders. Ik ga het wel af en toe spelen, maar heb meer zin in nieuwe content.
Omg, was ik vergeten maar dat was inderdaad een "ramp"in classic.Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:11:
[...]
En vroeger kon je 10 min wachten totdat een questmob gespawned was en dan te laat zijn met taggen. Weer 10 min verder.
Begon al vaak in de begin gebieden.
Weet nog dat je in het undead gebied en named NPC moest killen en als mensen dan niet wilde groepen dan stond daar gewoon een groep mensen omheen te wachten op de respawn.
Classic gaat een hoop mensen heel vies tegenvallen
FUMES et CARNES
Maar ondertussen zijn we wel al een pak slimmer en weten we dat je tussendoor wat mobs kan grinden of kan gaan gatheren. En zeker als je een stuk of 10 mobs hebt gegrind merk je dat je meer XP hebt verzamelt dan de quest eigenlijk geeftIusedto schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:25:
[...]
Omg, was ik vergeten maar dat was inderdaad een "ramp"in classic.
Begon al vaak in de begin gebieden.
Weet nog dat je in het undead gebied en named NPC moest killen en als mensen dan niet wilde groepen dan stond daar gewoon een groep mensen omheen te wachten op de respawn.
Classic gaat een hoop mensen heel vies tegenvallen
even wat 8.2 gespeeld gister, en ben er toch wel blij mee. Weer leuke content, en wat nieuwere omgevingen. Vanavond nog even in Mechagon beginnen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik twijfel of ik weer een sub neem om 8.2 te gaan spelen.corset schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:01:
even wat 8.2 gespeeld gister, en ben er toch wel blij mee. Weer leuke content, en wat nieuwere omgevingen. Vanavond nog even in Mechagon beginnen.
Speel al maanden niet meer en dat bevalt ook wel lol
Maar ja, WoW blijft altijd trekken hehe.
Misschien moet ik gewoon overnieuw gaan beginnen. Wilde nog altijd eens een Dark Iron "x class" gaan spelen en daar ben ik nooit aan toe gekomen.
FUMES et CARNES
8.2 voelt voor mij beetje als Argus/Firelands, gewoon goede content met genoeg te doen. Natuurlijk heb je de "lol BFA is dood, niemand speelt het meer Classic is het beste" circle jerk geneuzel. Maar ja, ik vind het zelf leuk spelenIusedto schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:04:
[...]
Ik twijfel of ik weer een sub neem om 8.2 te gaan spelen.
Misschien moet ik gewoon overnieuw gaan beginnen. Wilde nog altijd eens een Dark Iron "x class" gaan spelen en daar ben ik nooit aan toe gekomen.
Nu nog een goede competente raiding guild vinden (zou ook nieuw zijn sinds Dazar'alor) om heroic mee te clearen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja dat valt mij ook op en ik moet bekennen dat het me toch wel verbaast ook.corset schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:27:
[...]
Natuurlijk heb je de "lol BFA is dood, niemand speelt het meer Classic is het beste" circle jerk geneuzel. Maar ja, ik vind het zelf leuk spelen
Classic is niet beter of slechter maar is anders, totaal anders.
Lijkt wel of je of voor de 1 of voor de ander moet kiezen en dat terwijl je gewoon lekker beide casual kan spelen voor 1 een dezelfde sub.
Net als die oude discussie van je bent Horde of Alliance en kan niet beide spelen.......
FUMES et CARNES
Verwijderd
Dat betwijfel ik dus. Want ik verwacht dat enorm veel mensen classic gaan spelen tegelijkertijd. Het gaat niet zoals op de private servers zijn waar een handjevol (paar k) mensen spelen.Paterpor schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:37:
[...]
Maar ondertussen zijn we wel al een pak slimmer en weten we dat je tussendoor wat mobs kan grinden of kan gaan gatheren. En zeker als je een stuk of 10 mobs hebt gegrind merk je dat je meer XP hebt verzamelt dan de quest eigenlijk geeft, en zo dus zal alles heel goed meevallen.
Niet dat ik daar nou op hoop of zo, maar ik vraag mij wel sterk af hoe 'leuk' sommige aspecten nou echt gaan zijn voor het gros van de spelers.
De Classic vs Retail discussie is gewoon belachelijk. Precies of je mag niet genieten van iets te spelen dat niet een ander niet leuk vindt. Achja...
Wat je trouwens zegt over private servers is volledig onwaar. Northdale server heeft bij momenten 15.000 spelers rondlopen en is druk van begin to einde (vooral de starting zones zijn enorm druk). Toch kan je daar perfect levellen, al is het niet top efficïent maar ook dat is een deel van de ervaring.
Edit: Trouwens als je wil weten hoe Classic launch ga zijn kon je vorige week dit voelen op de nieuwe pserver Silver Hand. Daar zat meer man te spelen dan dat één layer groot zal zijn.
Edit 2: Ik heb trouwens bij stress test gevoeld hoe hard alles zal meevallen. Het was namelijk makkelijker te levellen met veel volk dan op de pservers. Ik had het gevoel dat mobs sneller terugkwamen.
Dat het druk zal zijn is zeker, ergens gaat dat ook wel leuk zijn. Na een tijdje loopt alles wel los en dan zal het vertragen toch verminderen.Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:14:
[...]Dat betwijfel ik dus. Want ik verwacht dat enorm veel mensen classic gaan spelen tegelijkertijd. Het gaat niet zoals op de private servers zijn waar een handjevol (paar k) mensen spelen.
Niet dat ik daar nou op hoop of zo, maar ik vraag mij wel sterk af hoe 'leuk' sommige aspecten nou echt gaan zijn voor het gros van de spelers.
Wat je trouwens zegt over private servers is volledig onwaar. Northdale server heeft bij momenten 15.000 spelers rondlopen en is druk van begin to einde (vooral de starting zones zijn enorm druk). Toch kan je daar perfect levellen, al is het niet top efficïent maar ook dat is een deel van de ervaring.
Edit: Trouwens als je wil weten hoe Classic launch ga zijn kon je vorige week dit voelen op de nieuwe pserver Silver Hand. Daar zat meer man te spelen dan dat één layer groot zal zijn.
Edit 2: Ik heb trouwens bij stress test gevoeld hoe hard alles zal meevallen. Het was namelijk makkelijker te levellen met veel volk dan op de pservers. Ik had het gevoel dat mobs sneller terugkwamen.
[ Voor 15% gewijzigd door Paterpor op 27-06-2019 13:41 ]
Ben gisteravond ook weer begonnen. Sinds de launch van Bfa geen sub meer gehad. Weer genoeg te doen en content ziet er leuk genoeg uit. Gelijk 15 item levels erbij. Zit nu pas op 358 ☺
Hmm, dark iron dwarf class keuze is nog lastig 
Warlock is goede keuze maar als Paladin krijgen ze wel een zeer bijzondere class mount zeg. Echt mooi.
Maar als hunter krijgen ze een speciale pet.
Erg lastig allemaal
Warlock is goede keuze maar als Paladin krijgen ze wel een zeer bijzondere class mount zeg. Echt mooi.
Maar als hunter krijgen ze een speciale pet.
Erg lastig allemaal

FUMES et CARNES
Bij Magni Bronzebeard kan ik geen nieuwe quests oppakken.Buikpluis schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:59:
[...]
Om te beginnen zie ik dat je de quests voor je neckpiece (Hearth of Azeroth) niet gedaan hebt. Deze kan je heel gemakkelijk solo doen en krijg je een stuk of 30 ilvls erbij. De quest kan je oppikken bij Magni Bronzebeard in Silithus.
Daarna is er sinds vandaag een nieuwe patch, dus je kan gemakkelijk betere gear krijgen door die questline te volgen. Deze start bij Nathanos Blightcaller in Zandalar.
Wanneer je dat gedaan hebt gewoon zoveel mogelijk mythic+ doen en blijven grinden in het nieuwe gedeelte wat gekomen is met deze patch.
Eerst verder met je warcampaign dan en Nazjatar verderservival7 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:49:
[...]
Bij Magni Bronzebeard kan ik geen nieuwe quests oppakken.
Ik vermaak mij prima met de twee nieuwe zones en de quests. Tijd geleden dat ik BfA gebied aan het spelen ben geweest...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Ik vind de nieuwe zones erg leuk. Progressie gaat goed. Helaas wat weinig geluk met de nieuwe herb. Nog steeds geen rank 2 kunnen halen. Nou goed, dat komt wel een keer.
Ben er sinds Wotlk uitgeweest en sinds vorige week weer m'n account afgestoft. Een warrior van level 1 aan het levelen. Best wel aardig wat verandert inderdaad, zoals ik hier al gelezen had. Valt me op hoe sterk een warrior is tijdens levelen. Eerst was dat best wel tricky met meerdere mobs tegelijk, maar nu kun je ze eigenlijk op het gemakje 1 voor 1 killen zonder de helft van je health te verliezen.
Ik vind arms ook zeer fijn levelen, terwijl ik dat eerst met fury vond. Ook vind ik het nieuwe talentpuntensysteem wel apart. Bijna geen points meer uitdelen, maar gelijk de talent zelf kiezen.
Nog maar eens lezen over alle voor mij nieuwe zaken als boosts, heirlooms, professions etc
Ik vind arms ook zeer fijn levelen, terwijl ik dat eerst met fury vond. Ook vind ik het nieuwe talentpuntensysteem wel apart. Bijna geen points meer uitdelen, maar gelijk de talent zelf kiezen.
Nog maar eens lezen over alle voor mij nieuwe zaken als boosts, heirlooms, professions etc
there's no tweak without the tweaker
Vraag me wel eens af hoe het zou zijn op een RP server.
In al mijn 15 jaren WoW heb ik dat nog nooit gedaan
In al mijn 15 jaren WoW heb ik dat nog nooit gedaan
FUMES et CARNES
Dit weekend op de valreep nog even Curve weten te halen met dank aan iemand op Twitch die curveruns doet. zat mee te kijken op zijn stream, en aangemeld voor zijn premade groep... Had alleen niet verwacht al uitgenodigd te worden voor een run, dus op mn laptop gespeeld met 10fps
Wel gehaald, maar echt op de valreep, en niet door mijn performance
Verder weer druk bezig om op de nieuwe gebieden de battle pets weer te pakken zien te krijgen terwijl ik wat aan het questen ben.

Verder weer druk bezig om op de nieuwe gebieden de battle pets weer te pakken zien te krijgen terwijl ik wat aan het questen ben.
Wat zijn Curveruns?EelcoB schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:32:
Dit weekend op de valreep nog even Curve weten te halen met dank aan iemand op Twitch die curveruns doet. zat mee te kijken op zijn stream, en aangemeld voor zijn premade groep... Had alleen niet verwacht al uitgenodigd te worden voor een run, dus op mn laptop gespeeld met 10fpsWel gehaald, maar echt op de valreep, en niet door mijn performance
![]()
In dit geval om de ahead of the curve achievement te halen voor Jaina op heroic of hogere difficulty. Deze verdwijnt straks met de nieuwe raid die uitkomt. Uiteraard komt er dan weer een nieuwe curve achievement bij, welke veel gevraagd wordt als je een raid via een PUG wil doen.
Ik hoef gelukkig geen PUGs te doen aangezien onze guild wekelijks runs houdt voor socials/alts, want dat is behoorlijk lastig zonder Curve.
Waarom zou je het weer gaan spelen dan ?Iusedto schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:04:
[...]
Ik twijfel of ik weer een sub neem om 8.2 te gaan spelen.
Ik ben er in Januari mee gestopt en mis het totaal niet. Vandaag toevallig volledig van mijn systeem gewist.
Het belangrijkste voor mij was vooral het samenspelen als groep in raids en dungeons maar na 10 jaar ER nooit meer een groep gevonden die mij hetzelfde gevoel kon geven en werd op het laatst alleen nog maa een verplicht nummertje. Het gevoel van "Wow blijft trekken" heb ik dus helemaal niet meer.
Wel goed om te lezen dat het spelletje an zich nog steeds leeft bij heel veel mensen en dat het nog steeds een MORPG van de gevestigde orde is. Veel succes met de komende nieuwe raids.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dacht vandaag lekker 2e dag Nazjatar te ontdekken.
Denken de horde spelers anders over
.
Wordt toch maar even spelen zonder war mode on.

Denken de horde spelers anders over
Wordt toch maar even spelen zonder war mode on.

[ Voor 47% gewijzigd door 88Gamer88 op 01-07-2019 21:20 ]
Weet iemand een leuke transmog set voor een Tauren Warrior?
Ik zie er nu uit als een afgestorven koraal.
https://worldofwarcraft.c...ter/eu/ahnqiraj/bierdopje

Jazeker, Heritageservival7 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:55:
Weet iemand een leuke transmog set voor een Tauren Warrior?
[Afbeelding]
Nog niet bekend hoe je deze kan krijgen. Klopt dat?
Zo, toch maar even een maandje sub genomen om 8.2 eens te testen
FUMES et CARNES
Als je een tauren level 120 heb, en exalted ben met Thunderbluff kan je in Orgrimarr een quest krijgen (daar waar je ook de quests start voor de allied races).servival7 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:55:
[...]
Nog niet bekend hoe je deze kan krijgen. Klopt dat?
Edit.
Quest duurt niet super lang. Is voornamelijk wat lore en hier en daar iets killen.
[ Voor 12% gewijzigd door Barnagma op 03-07-2019 09:42 ]
Ow dat gaat nog wel even duren dan. Ben op 110 begonnen dus ben hooguit friendly met Thunderbluff.Barnagma schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:41:
[...]
Als je een tauren level 120 heb, en exalted ben met Thunderbluff kan je in Orgrimarr een quest krijgen (daar waar je ook de quests start voor de allied races).
Edit.
Quest duurt niet super lang. Is voornamelijk wat lore en hier en daar iets killen.
Haal de thunderbluff tabbart en doe TBC/WOTLK heroics. Beetje transmog, veel reputation. En het kost niet veel tijd.servival7 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:52:
[...]
Ow dat gaat nog wel even duren dan. Ben op 110 begonnen dus ben hooguit friendly met Thunderbluff.
En als je nog geen max level ben, boeit transmog dan echt zo veel
Ben al wel 120. Maar bedoel dat ik met deze Char begonnen ben met levelen op 110.Barnagma schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:56:
[...]
Haal de thunderbluff tabbart en doe TBC/WOTLK heroics. Beetje transmog, veel reputation. En het kost niet veel tijd.
En als je nog geen max level ben, boeit transmog dan echt zo veel?
Dus heb al die begin quests waar je automatisch Thunderbluff reputation krijgt gemist.
Voor de tauren heritage armor moet je ook nog op een char het "Stay of Execution" scenario gedaan hebben.
whoops verkeerd gelezenservival7 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:57:
[...]
Ben al wel 120. Maar bedoel dat ik met deze Char begonnen ben met levelen op 110.
Dus heb al die begin quests waar je automatisch Thunderbluff reputation krijgt gemist.
die wist ik nietVoor de tauren heritage armor moet je ook nog op een char het "Stay of Execution" scenario gedaan hebben.
Gisteren dus al mensen gezien die flying hadden unlocked in BfA? Hoe hebben ze dat g edaan dan? Zijn er meer reputation mogelijkheden dan enkel en alleen de quests/dailies?
Ik heb overigens helemaal geen haast hoor, maar het viel me wel op!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik weet dat je met pet battles (ook al zijn het geen WQs) wat rep kan krijgen. Weet alleen niet of dit eenmalig is of daily. Maar of dat nou een extra 8 tot 10k rep is?RustStorm schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:45:
Gisteren dus al mensen gezien die flying hadden unlocked in BfA? Hoe hebben ze dat g edaan dan? Zijn er meer reputation mogelijkheden dan enkel en alleen de quests/dailies?
Ik loop sowieso al een dag of 2 met beide rep achter. Heb gewoon geen tijd voor die dailies en WQs na raiden.
Ja blijkbaar wel, Boneshock op de discord heeft ook al flying, ik zit zelf nu op 7/12 rustbolt en 5/12 nazjatorRustStorm schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:45:
dus ga het wel redden binnen een week.
Zit zelf op 8/12 rustbolts en 3/12 unshackled. Ik spendeer iets meer tijd in Mechagon xD ik ben ook al heel aardig op weg met de rares, hoef er nog maar 4. Ik heb er 3 gemist vorige week en doppelgang die was bugged voor mij en een paar guildies dus die kregen we nooit gespawned. Verder nog maar 1 blueprint voor de achievement te gaan, nog maar 3 kleuren voor m'n mechanocat etc.
Ik vind nazjatar gewoon niet zo leuk als mechagon denk ik 😄
Ik vind nazjatar gewoon niet zo leuk als mechagon denk ik 😄
Verwijderd
De pet battles leveren circa 3k op.Barnagma schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:54:
[...]
Ik weet dat je met pet battles (ook al zijn het geen WQs) wat rep kan krijgen. Weet alleen niet of dit eenmalig is of daily. Maar of dat nou een extra 8 tot 10k rep is?
Ik loop sowieso al een dag of 2 met beide rep achter. Heb gewoon geen tijd voor die dailies en WQs na raiden.
De mensen die revered zijn hebben veel rares gefarmed en letterlijk elke quest die er is gedaan. Zo lastig is het allemaal niet. Het kost je gewoon wat tijd.
Pff ik loop ook achter met de rep grind
Heb geeneens battlepets voor die extra rep. Ben er nu meebezig om te levelen enzo.
Heb geeneens battlepets voor die extra rep. Ben er nu meebezig om te levelen enzo.
De Daily pet battles leveren bij mij maar 75 rep op, ook met de quest die er dan uit komt, weet dus niet waar ze vandaan halen dat ze bij elkaar 3k rep opleveren?Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:13:
[...]
De pet battles leveren circa 3k op.
De mensen die revered zijn hebben veel rares gefarmed en letterlijk elke quest die er is gedaan. Zo lastig is het allemaal niet. Het kost je gewoon wat tijd.
Verwijderd
https://www.wowhead.com/n...ith-legendary-pet-battlesEelcoB schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 11:37:
[...]
De Daily pet battles leveren bij mij maar 75 rep op, ook met de quest die er dan uit komt, weet dus niet waar ze vandaan halen dat ze bij elkaar 3k rep opleveren?
Ah, die 3k rep geldt alleen voor Nazjatar, dat verklaart het eea, ik spendeer de meeste tijd in Mechagon. Wellicht toch die pet battles maar ns even doen in Nazjatar, dat tikt best aan, en ik heb keus genoeg aan pets.
Ik moet ook eens de nieuwe pet battle dungeon gaan doen, moet ik eerst even een team lijstje + scripts gaan aanmaken in Rematch.
Verwijderd
Ik heb echt niks met pet battles, maar voor de rep en eventueel verkopen op een andere realm heb ik ze ook maar naar 25 gelevelled.
Kost ook weinig moeite verder. Er zijn goede guides beschikbaar hoe je je tegenstanders het beste kunt verslaan.
Kost ook weinig moeite verder. Er zijn goede guides beschikbaar hoe je je tegenstanders het beste kunt verslaan.
Ik spendeer ook redelijk wat tijd aan alle dailies en quests en shite wat er bij komt kijken... En, zoals gezegd, heb ik alles behalve haast. Flying komt wel een keer. Het viel me gewoon op dat mensen het dus binnen een week voor elkaar hadden gekregen revered te worden met beide facties. En eerlijk gezegd kan ik me daar nog steeds niet erg veel bij voorstellen hoe dat gelukt zou moeten zijn.
Best website ever voor pet battles...
Een guildie van mij postte vanochtend zijn flying foto. Heel de guild snapt er niets van, hij gaf alleen aan dat ie z'n dailies deed en 2 uurtjes per dag speelde.RustStorm schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:59:
Ik spendeer ook redelijk wat tijd aan alle dailies en quests en shite wat er bij komt kijken... En, zoals gezegd, heb ik alles behalve haast. Flying komt wel een keer. Het viel me gewoon op dat mensen het dus binnen een week voor elkaar hadden gekregen revered te worden met beide facties. En eerlijk gezegd kan ik me daar nog steeds niet erg veel bij voorstellen hoe dat gelukt zou moeten zijn.
Jou geloof ik wel: hem geloof ik niet.Scallius schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:08:
[...]
Een guildie van mij postte vanochtend zijn flying foto. Heel de guild snapt er niets van, hij gaf alleen aan dat ie z'n dailies deed en 2 uurtjes per dag speelde.
Nee maar zonder dollen; het zal ongetwijfeld mogelijk zijn het op een legale manier te hebben behaald. Anders zouden we er wel van weten,.
[ Voor 27% gewijzigd door RustStorm op 04-07-2019 13:10 ]
Gisteren met een nieuwe lock aangekomen in dat eerste 8.2 gebied .....en dat is pittig als je gear < 290 is 
Krijgt er daar wel een soort zone ability bij die je elke 30 seconden kan gebruiken en die is ook wel nodig lol
Ga toch de switch maken naar Ally denk ik. Vooral ivm flying aangezien ik BFA eigenlijk alleen mijn human DK heb gespeeld.
Krijgt er daar wel een soort zone ability bij die je elke 30 seconden kan gebruiken en die is ook wel nodig lol
Ga toch de switch maken naar Ally denk ik. Vooral ivm flying aangezien ik BFA eigenlijk alleen mijn human DK heb gespeeld.
[ Voor 21% gewijzigd door Iusedto op 04-07-2019 14:20 ]
FUMES et CARNES
Gewoon wat Benthic gear aanschaffen op je main, dan zit je zo op een acceptabel ilvlIusedto schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 14:17:
Gisteren met een nieuwe lock aangekomen in dat eerste 8.2 gebied .....en dat is pittig als je gear < 290 is
Inmiddels een weekje bezig op mn Orc Warrior. Van item level 343 naar 393. Gaat vlot met de nieuwe gear drops e.d.
Gestaag met mn rep bezig voor het vliegen. Gaat vrij vlot.
Gestaag met mn rep bezig voor het vliegen. Gaat vrij vlot.
Nog mensen op Sunstrider Horde? Of een realm die ermee kan samenspelen?
Ik ben nogal lonely daar, dus als iemand graag samen iets wil doen zoals dailies, dungeons, raids of whatever, hit me up: Zorian#21889
Ik ben nogal lonely daar, dus als iemand graag samen iets wil doen zoals dailies, dungeons, raids of whatever, hit me up: Zorian#21889
Hmm, mijn unholy DK lijkt wel een stuk sterker tegenwoordig. Zal wel zijn omdat ik maanden niet gespeeld heb 
Vind tot nu toe 8.2 wel leuk
Waar vind je eigenlijk een heart forge ?
[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 07-07-2019 21:32 ]
FUMES et CARNES
nou.. weekendje even 80 -> 108 gedaan.
80-85 doodsaai, en voelde wat traag aan
85-90 was voorbij voordat ik het doorhad
90-100 oh was dat iets? Zelfs zonder flying ging dat nergens over.
100-108 ik kan niet wachten tot ik hier weg ben. Wat een saaie gebieden. Ik heb in Legion het levellen altijd het zwakste gevonden
Maar, Rogue bevalt goed. Snel, quirky, wat RNG en toch nog een goede basis.
80-85 doodsaai, en voelde wat traag aan
85-90 was voorbij voordat ik het doorhad
90-100 oh was dat iets? Zelfs zonder flying ging dat nergens over.
100-108 ik kan niet wachten tot ik hier weg ben. Wat een saaie gebieden. Ik heb in Legion het levellen altijd het zwakste gevonden
Maar, Rogue bevalt goed. Snel, quirky, wat RNG en toch nog een goede basis.
Ze hebben UH Dks een overall damage increase gegeven met 8.2 (volgens mij iets van 5%).Iusedto schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:29:
Hmm, mijn unholy DK lijkt wel een stuk sterker tegenwoordig. Zal wel zijn omdat ik maanden niet gespeeld heb
Hearthforge is te vinden in silithus. Daar waar je in het begin ook je neck heb gehaald. Dus gewoon de portal pakken in je faction hub.
Ik heb bij mijn achievements niks staan over rep. Ik heb vorig jaar ergens al part one gehaald en nu zie ik bij part two staan: haal part one en ontdek beide nieuwe gebiedenRustStorm schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:45:

Sinds een paar dagen weer begonnen met WoW vanwege de nieuwe patch. Nazjatar valt behoorlijk tegen moet ik zeggen, ik had gehoopt op een gemoderniseerde en verbeterde versie van Vash'jir (een van mijn favoriete zones) maar helaas is het gewoon weer een 13-in-een-dozijn standaard zone geworden. Ook nog eens een heel irritante zone met veel hoogteverschil waardoor je constant moet omlopen, ik vind het jammer.
Voordat ik kan vliegen ben ik nog wel een tijdje bezig dus ik moet maar doorbijten. Zo jammer dat dat nog steeds achter een rep wall zit.
Voordat ik kan vliegen ben ik nog wel een tijdje bezig dus ik moet maar doorbijten. Zo jammer dat dat nog steeds achter een rep wall zit.
[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 08-07-2019 11:52 ]
Bij mij staat er wel dat je revered moet zijn.invine schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:46:
[...]
Ik heb bij mijn achievements niks staan over rep. Ik heb vorig jaar ergens al part one gehaald en nu zie ik bij part two staan: haal part one en ontdek beide nieuwe gebieden
Vanmiddag maar even snel de gebieden exploren en kijken of ik flying krijg danservival7 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:55:
[...]
Bij mij staat er wel dat je revered moet zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door invine op 08-07-2019 12:03 ]
Even kijken op wowhead.com/flying daar kan je goed zien hoeveel je nog moet
@Carthrax Daar staat inderdaad dat ik nog de reputation moet, maar ingame staat dat er dus niet bij..
Maar één manier om daar achter te komen en straks even die gebieden ontdekken en kijken of die complete of niet
Maar één manier om daar achter te komen en straks even die gebieden ontdekken en kijken of die complete of niet
Bij part 1 staat een achievement voor de rep daar.invine schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:03:
[...]
Vanmiddag maar even snel de gebieden exploren en kijken of ik flying krijg danstaat het bij jou bij part one of bij part two?
En bij part 2 staat in kleine lettertjes dat ik ook met de nieuwe gebieden revered moet zijn.
Ingame staat het ook maar klein aan de bovenkant. Veel mensen zien hem in het begin over het hoofd ingameinvine schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:06:
@Carthrax Daar staat inderdaad dat ik nog de reputation moet, maar ingame staat dat er dus niet bij..
Verwijderd
Vraag mij af of je wel de juiste achievement voor je hebt. Kun je een screenshot maken?invine schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:06:
In de kleine lettertjesinvine schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:06:

Als het goed is kan ik morgen vliegen... wat een schijtirritant gebied is dat nazjatar. Heb je lekker de darkmoon faire buff ga je 100x dood door al die hordes waar je doorheen moet. Hup weer terug naar thunderbluff...
Haha nee ik bedoelde de hordes mobs
ik heb warmode al uit, daar kan ik helemaal niet tegen
Dark iron holy pally gemaakt vanavond.
Wil meer gaan healen en ook eens Ally proberen
Wil meer gaan healen en ook eens Ally proberen
FUMES et CARNES
Sinds vandaag kan ik ook vliegen. Maakt het allemaal meteen een stuk minder spannend / interessant...
Eens zien of het me lukt de twee facties npg exalted te krijgen. Voor de rest zal ik denk ik enkel en alleen nog maar de rares voor de mounts killen; Sounless is elusive! Nauwelijks nog gezien, laat staan afgemaakt...
Eens zien of het me lukt de twee facties npg exalted te krijgen. Voor de rest zal ik denk ik enkel en alleen nog maar de rares voor de mounts killen; Sounless is elusive! Nauwelijks nog gezien, laat staan afgemaakt...
Wel op TwistingNether! Ben wel aan om samen wat te grinden! SoT#2809Zorian schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:58:
Nog mensen op Sunstrider Horde? Of een realm die ermee kan samenspelen?
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Nice, added!SonOfTorture schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:02:
[...]
Wel op TwistingNether! Ben wel aan om samen wat te grinden! SoT#2809
Ik kan juist niet wachten tot ik kan vliegen en niet meer die hordes mobs achter me aan krijg.RustStorm schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:24:
Sinds vandaag kan ik ook vliegen. Maakt het allemaal meteen een stuk minder spannend / interessant...
Scheelt een hoop dismounts.
Helaas gaat het voor mij nog wel even duren voordat ik kan vliegen:

Ik kan sinds nu ook vliegen, jeej. Nu gaat alles een stuk makkelijker, ga lekker mn alts oppakken nu
Toevallig vant weekend WoW weer es opgepakt. Level 100 pally in full heirlooms, warmode en xp potions. 1 invasion WQ is goed voor 140K experience. Ik heb serieus minder dan de helft van Azsuna gequest en 2 questlines in Valsharah. Met 3 invasions erbij was het voldoende voor level 110.corset schreef op maandag 8 juli 2019 @ 08:17:
Ik heb mijn heirlooms geupgrade voor level 120. Ik ben gisteravond Voldun uitgekomen op 114.
Same, Val'shara gedaan + halve Azsuna en done. Maar dat maakt het niet veel boeiender.Kaap schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:12:
[...]
Toevallig vant weekend WoW weer es opgepakt. Level 100 pally in full heirlooms, warmode en xp potions. 1 invasion WQ is goed voor 140K experience. Ik heb serieus minder dan de helft van Azsuna gequest en 2 questlines in Valsharah. Met 3 invasions erbij was het voldoende voor level 110.
Ik heb mijn heirlooms geupgrade voor level 120. Ik ben gisteravond Voldun uitgekomen op 114.
Gisteren voor elkaar gekregen de Crimson Tidestallion te kopen! Anderen net zo veel mazzel gehad als ik? Ik hoop het!
Vandaag maar weer hopen op een van de mounts die van de rares kunnen droppen.
Nope niet gelukt. Wel 1 deel van de repgrind kunnen halen en de laatste missie om die spiderbot te krijgen nu openstaan.RustStorm schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 05:40:
Gisteren voor elkaar gekregen de Crimson Tidestallion te kopen! Anderen net zo veel mazzel gehad als ik? Ik hoop het!
Nog iets minder dan 4k en dan heb ik flying unlocked.
Wat is meest efficiënte manier om rep te grinden in mecha? Heb echt een hekel aan het gebied en moet is nog 14k rep daar.Henkje.doc schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:19:
[...]
Nope niet gelukt. Wel 1 deel van de repgrind kunnen halen en de laatste missie om die spiderbot te krijgen nu openstaan.
Verwijderd
Dinsdag op de valreep Cutting Edge Jaina gehaald. Leuk en had ik niet meer verwacht!
Gisteren de nieuwe dungeon gedaan. Op 'normal' (we waren redelijk laat begonnen en niet veel tijd voor de hardmode). Ik vind het een leuke dungeon. De fights zijn niet overdreven complex maar geven je wel een leuke uitdaging. Het viel mij wel op hoe ongelofelijk veel loot er dropt. Vooral punchcards. Mijn bags beginnen overvol te raken. Luxeprobleem denk ik?
Voor de mensen die de nieuwe dungeon nog niet gedaan hebben en wel gaan doen: zorg dat je er rustig de tijd voor neemt en niet binnen een uurtje weg moet. Wij hebben er denk ik anderhalf uur over gedaan. Dat was zonder voorbereiding, maar wel met een 415+ gemiddelde groep.
Als mensen het leuk vinden kan ik wel een video maken van de fights, de volgende keer dat ik de dungeon ga doen.
Gisteren de nieuwe dungeon gedaan. Op 'normal' (we waren redelijk laat begonnen en niet veel tijd voor de hardmode). Ik vind het een leuke dungeon. De fights zijn niet overdreven complex maar geven je wel een leuke uitdaging. Het viel mij wel op hoe ongelofelijk veel loot er dropt. Vooral punchcards. Mijn bags beginnen overvol te raken. Luxeprobleem denk ik?
Voor de mensen die de nieuwe dungeon nog niet gedaan hebben en wel gaan doen: zorg dat je er rustig de tijd voor neemt en niet binnen een uurtje weg moet. Wij hebben er denk ik anderhalf uur over gedaan. Dat was zonder voorbereiding, maar wel met een 415+ gemiddelde groep.
Als mensen het leuk vinden kan ik wel een video maken van de fights, de volgende keer dat ik de dungeon ga doen.
Spiderbot...?Henkje.doc schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:19:
[...]
Nope niet gelukt. Wel 1 deel van de repgrind kunnen halen en de laatste missie om die spiderbot te krijgen nu openstaan.
Rares farmen. volgens mij staat er op wowhead een uitgebreide guide (kan hem nu niet linken wat die sties zijn geblocked op mn werkstomley schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:26:
[...]
Wat is meest efficiënte manier om rep te grinden in mecha? Heb echt een hekel aan het gebied en moet is nog 14k rep daar.
Heb zelf niet veel bijzonders gedaan. Alleen de daily missies. Zit er 1 bij die je altijd krijgt en 850 rep waard is.stomley schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:26:
[...]
Wat is meest efficiënte manier om rep te grinden in mecha? Heb echt een hekel aan het gebied en moet is nog 14k rep daar.
Maar vooral iedere dag even de tijd nemen om wat rep te halen en stug doorgaan. Dat ande te gebied vindt ik lastiger want ik doe geen pet battles.
Zo, even iets anders gedaan :
Dark Iron Dwarf Paladin gemaakt terwijl ik eigenlijk Horde speel
Geen Gold hier op deze server
Holy als spec terwijl ik altijd melee speel
Warmode aan terwijl ik PVP haat.
Ben benieuwd
Dark Iron Dwarf Paladin gemaakt terwijl ik eigenlijk Horde speel
Geen Gold hier op deze server
Holy als spec terwijl ik altijd melee speel
Warmode aan terwijl ik PVP haat.
Ben benieuwd
[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 11-07-2019 20:57 ]
FUMES et CARNES
Met een anti gravity pack is het echt ezpz daar. Dus zorg dat je die maakt of vind in de zone (even vragen in general channel of die in de gaten houden). Sowieso de dagelijkse World Quest doen (850 rep) en de paar dailies die er zijn.stomley schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:26:
[...]
Dan beetje rondvliegen met anti gravity en rares killen (eerste keer is 75 rep).
[ Voor 21% gewijzigd door Bulligan op 12-07-2019 09:17 ]
Ja je kun als je alle quests doe, dan krijg je de opdracht een powercore te maken, dan krijg je een questreward zo'n mechanized crawler
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.