Het scalen gebeurt dmv Chromie Time dat je aan- en uit kan zetten, gewoon opnieuw met Chromie in Stormwind of Orgrimmar praten dus als je wil farmen. Op max level gaat het automatisch weer uit.[b]Divak in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 286"Hoe gaat het dalijk met mount farmen als alle zones worden afgestemd op je level? Als je dan nu level 50 bent, wordt dan niet elke zone ook afgestemd naar level 50? Is farmen/solo dan nog wel mogelijk, of kan dat pas als je in Shadowlands vervolgens level 60 bent (en dan moet je ook nog/weer sterk genoeg zijn om de level 50 raids aan te kunnen).
Ben een arcane mage begonnen. Na kleine 3 uur spelen, bijna level 30... Echt insane hoe snel het kan gaan als je ook je heirloom enchant enzo! O_o
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hmmm ik twijfel of ik WoW met Shadowlands weer es op zal pakken. BFA halverwege ingestroomd en dan is er niet zoveel aan; dungeons worden gerushed, je loopt achter qua gear, etc. M'n oude guild bleek ook niet meer te bestaan.
Ik heb chars op Bloodhoof Alliance en was wat horde starter chars gaan levellen op Turalyon. Beide servers lijken me vrij rustig... Op welke servers zitten veel Tweakers? Ik heb de spelerslijst onderaan gezien, maar geen idee of die actueel is.
Verder zal ik gezien m'n dochtertje ws gelimiteerd zijn tot redelijk casual PvE...
Ik heb chars op Bloodhoof Alliance en was wat horde starter chars gaan levellen op Turalyon. Beide servers lijken me vrij rustig... Op welke servers zitten veel Tweakers? Ik heb de spelerslijst onderaan gezien, maar geen idee of die actueel is.
Verder zal ik gezien m'n dochtertje ws gelimiteerd zijn tot redelijk casual PvE...
Zo, alle classes op 50 op Kazzak. Extra hunter gemaakt en extra druid gemaakt. Had een tauren hunter en druid, maar remake ze naar HM tauren druid en mag’har orc hunter.
Toch geen flikker te doen in de prepatch en het event valt enorm tegen. Level record tot 50 was 4u 18m op m’n demon hunter.
Toch geen flikker te doen in de prepatch en het event valt enorm tegen. Level record tot 50 was 4u 18m op m’n demon hunter.
Ze hebben ook al allemaal pre-patch gear?Spellingerror schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 07:54:
Zo, alle classes op 50 op Kazzak. Extra hunter gemaakt en extra druid gemaakt. Had een tauren hunter en druid, maar remake ze naar HM tauren druid en mag’har orc hunter.
Nee, maar dat is de moeite ook niet. Ik merk niet heel veel verschil tussen een ilvl 60 en m’n ilvl 135 main. Zooi is zo makkelijk dat je met de juiste rotation een eind zult kopen bij SL
Zo heb al 2 Accursed Keepsake!! Ze zeggen dat die heel wat gaan opleveren na een tijdje....ben benieuwd heb nog de vanilla “ haunted momento “ maar die zal ik voor altijd bewaren
Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /
Ik wil op level 40 gaan levelen in Loch Modan. Maar klopt het dat dat helemaal niet kan? Of althans, het kan wel maar het gebied gaat tot level 30? En als het wel kan, hoe krijg ik dat dan voor elkaar?
Dit gebruik ik namelijk... en daar staat Loch Modan op level 40...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Als het goed is vallen de vanilla zones onder de Cataclysm Chromie time, zit je daarin te spelen?RustStorm schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:56:
Ik wil op level 40 gaan levelen in Loch Modan. Maar klopt het dat dat helemaal niet kan? Of althans, het kan wel maar het gebied gaat tot level 30? En als het wel kan, hoe krijg ik dat dan voor elkaar?
Ik heb zelf ook een paar altjes gelevelled de afgelopen 2 weken maar ik pak gewoon de Chromie time zones met de kortste dungeon queues, doe dan wat questjes terwijl ik wacht op een dungeon maar vooralsnog was het voornamelijk dungeons spammen. Ging ook supersnel.
Smart thinking! Ga dat later eens proberen. Thanks man!reggie2000 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:40:
[...]
Als het goed is vallen de vanilla zones onder de Cataclysm Chromie time...
Ik heb zitten levelen in WoD, laatste levels vanaf 47 in Elwynn forest. Hoefde ik niks speciaals voor te doen. Was klaar met de lag en het ganken in Gorgrond.RustStorm schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:01:
[...]
Smart thinking! Ga dat later eens proberen. Thanks man!
Ik ga denk ik ook niet naar Gorgrond. Heb dat gebied wel gedaan met m'n shaman laatst, maar inderdaad: het PvP aspect houdt mij toch wat tegen daar nogmaals naartoe te gaan.Helix schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:52:
[...]
Ik heb zitten levelen in WoD, laatste levels vanaf 47 in Elwynn forest. Hoefde ik niks speciaals voor te doen. Was klaar met de lag en het ganken in Gorgrond.
Update: nieuw project... zo veel mogelijk professions bijwerken...
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 15-11-2020 10:31 ]
Afgelopen nacht even flink ingelezen over covenants. Conclusie voor mij is dat Venthyr by far de tofste is. Maar zijn niet veel specs die goeie synergy hebben met de Venthyr class spell. Het maakt de keuze voor een main niet makkelijker..
Denk dat ik het idee dat alles perfect moet matchen maar moet laten varen en gewoon de class en covenant moet gaan spelen die me het tofste lijkt. Ik raid niet hardcore en doe geen hoge mythics dus dan maakt het allemaal niet zoveel uit denk ik..
Denk dat ik het idee dat alles perfect moet matchen maar moet laten varen en gewoon de class en covenant moet gaan spelen die me het tofste lijkt. Ik raid niet hardcore en doe geen hoge mythics dus dan maakt het allemaal niet zoveel uit denk ik..
Tesla M3LR '21
Op welke realm spelen de meeste Tweakers die Horde spelen ?
En zitten er veel in een Nederlandse guild ?
Jeetje... die professions.... om dat helemaal bij te werken vanaf scratch... dat kost echt ongekend veel gold zeg O_O
Buiten het doen van proffessions om iets te doen te hebben is er verder toch niet echt n reden om dat nog te doen?
In SL begin je ook weer van voor af aan met de proffessions
In SL begin je ook weer van voor af aan met de proffessions
Merkez
Ik wil graag een druid levelen. Maar, dan wel een Zandalari troll om het toch nog een beetje 'opnieuw' mee te maken.
MAAR.
Ik kijk ZO op tegen het afmaken van die super, super, super crappy war-campaign. Ik vind er gewoon geen reet aan, en begrijp echt niet dat die onderdeel moet zijn van het unlocken van Zandalari trolls (de Zandalar achievement heb ik natuurlijk wel).
Bah, irritant.
MAAR.
Ik kijk ZO op tegen het afmaken van die super, super, super crappy war-campaign. Ik vind er gewoon geen reet aan, en begrijp echt niet dat die onderdeel moet zijn van het unlocken van Zandalari trolls (de Zandalar achievement heb ik natuurlijk wel).
Bah, irritant.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
ik heb al heel lang niet meer wow retail gespeeld (wel classsic) maar ik heb een alliance character met veel gold (voor mijn doen).
Kan ik dat ook naar een horde character sturen? of op dezelfde server of op een andere?
Dan zou ik eens een horde kunnen maken.
Kan ik dat ook naar een horde character sturen? of op dezelfde server of op een andere?
Ja via auctionhouse, die andere char zet er een item op voor het bedrag wat je over wil hevelen.beebie121 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:33:
ik heb al heel lang niet meer wow retail gespeeld (wel classsic) maar ik heb een alliance character met veel gold (voor mijn doen).
Cross server is ook geloof ik wel mogelijk, alleen wat lastiger. Kan met wow-tokens of pets kopen/verkopen of natuurlijk een char verplaatsen naar andere server.
dat zie je verkeerd! je moet juist andere mensen slopen!RustStorm schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:24:
[...]
Ik ga denk ik ook niet naar Gorgrond. Heb dat gebied wel gedaan met m'n shaman laatst, maar inderdaad: het PvP aspect houdt mij toch wat tegen daar nogmaals naartoe te gaan.
Update: nieuw project... zo veel mogelijk professions bijwerken...
Ik ben zooooo slecht in PvP en vind het niet leuk. Maar, inderdaad: beter een goede offense dan een slechte defense.Ricmaniac schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:45:
[...]
dat zie je verkeerd! je moet juist andere mensen slopen!niet bang zijn gesloopt te worden.
@harrie_1 Je hebt gelijk: ik heb er uiteindelijk vrij weinig aan. Maar ik had op m'n oude server alle professions maxed met aanzienlijke hoeveelheid unique patterns/plans/enchants, en dat was heerlijk. Ik wil nu ook weer selfsufficient kunnen zijn... En als ik dan ook nog oude recipes kan verkrijgen en deze crafts verkopen op de AH, dan is dat helemaal leuk. Gaat er meer om dat ik een soort van completionist probeer te zijn in deze zaken... Ik houd het lang vol het niet te hebben, maar op een gegeven moment merk ik aan mezelf dat ik het toch allemaal weer hebben wil.
haha heel herkenbaar... Misschien toch maar wat euro's uitgeven om de char's te verplaatsen?
Merkez
Neuh!harrie_1 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:12:
haha heel herkenbaar... Misschien toch maar wat euro's uitgeven om de char's te verplaatsen?
Ik zit zelf op Draenor. Echt net 1 week terug en ook op zoek naar een guild. Wil zelf casual raiden. maar ga denk ik zoeken naar een Engels talige mits er hier nog iets voorbij komtSo_Surreal schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:03:
Op welke realm spelen de meeste Tweakers die Horde spelen ?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Misschien dat dit nu veranderd is, maar "vroeger" kon dit niet;Speedy55 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:37:
[...]
Ja via auctionhouse, die andere char zet er een item op voor het bedrag wat je over wil hevelen.
Cross server is ook geloof ik wel mogelijk, alleen wat lastiger. Kan met wow-tokens of pets kopen/verkopen of natuurlijk een char verplaatsen naar andere server.
Je kon geen AH items kopen die er door je eigen account op waren gezet. Dus om dit te doen had je destijds hulp nodig van iemand die je kunt vertrouwen. Ik heb toen nog een hoop gold overgeheveld via de Neutral AH in Gadgetzan met behulp van een guildy. Daarbij verloor je ook nog een deel aan de AH 'cut'.
Maar dit kun je zonder risico controleren door op het account waar het gold naartoe moet een grey item op de AH te zetten voor veel gold, en te checken of je dit op je andere account (met het gold) kunt kopen.
https://askinglot.com/can-i-send-gold-from-alliance-to-hordestefanass schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:49:
[...]
Misschien dat dit nu veranderd is, maar "vroeger" kon dit niet;
Je kon geen AH items kopen die er door je eigen account op waren gezet. Dus om dit te doen had je destijds hulp nodig van iemand die je kunt vertrouwen. Ik heb toen nog een hoop gold overgeheveld via de Neutral AH in Gadgetzan met behulp van een guildy. Daarbij verloor je ook nog een deel aan de AH 'cut'.
Maar dit kun je zonder risico controleren door op het account waar het gold naartoe moet een grey item op de AH te zetten voor veel gold, en te checken of je dit op je andere account (met het gold) kunt kopen.
Volgens deze link zou dat moeten kunnen via neutral AH. Die commissie gaat er wel af ja.
Zojuist maar even ingame getest;Speedy55 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:29:
[...]
https://askinglot.com/can-i-send-gold-from-alliance-to-horde
Volgens deze link zou dat moeten kunnen via neutral AH. Die commissie gaat er wel af ja.
Je kan op de neutral AH dus niet op hetzelfde account een item met 1 char te koop zetten en vervolgens kopen met een ander char van datzelfde account.
Het artikel waarnaar je linkt gaat niet over geld sturen tussen horde en alliance op hetzelfde account maar beschrijft eigenlijk de neutral AH.
Nog een tip qua gold... zorg ervoor dat als je titan residuum hebt dat je hier azerite items van koopt en deze dan weer gewoon verkoopt aan een vendor...
Bij SL word titan residuum omgezet naar gold, maar dat is veel minder dan dat je voor de items krijgt
Bij SL word titan residuum omgezet naar gold, maar dat is veel minder dan dat je voor de items krijgt
Merkez
Dit is iets wat ik echt mis aan Retail.Tijn96 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:53:
[...]
Ik zit zelf op Draenor. Echt net 1 week terug en ook op zoek naar een guild. Wil zelf casual raiden. maar ga denk ik zoeken naar een Engels talige mits er hier nog iets voorbij komt
Ik heb nu al een aantal dagen gespeeld, maar sociaal gezien gebeurt er gewoon heel weinig.
In Classic gebeurde dit veel meer met randoms die je tegenkomt gedurende de reis.
Ik hoop eigenlijk dat dit kan veranderen met een guild.
Het helpt ook niet mee dat het einde xpac is, mensen zullen hoogstens online zijn om een char te levelen of gearen in Icecrown terwijl ze Youtube/Netflix kijken.So_Surreal schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:05:
[...]
Dit is iets wat ik echt mis aan Retail.
Ik heb nu al een aantal dagen gespeeld, maar sociaal gezien gebeurt er gewoon heel weinig.
In Classic gebeurde dit veel meer met randoms die je tegenkomt gedurende de reis.
Zelf zit ik overigens in een toffe,Engelstalige, sociale guild op Sunstrider.
| PoE | iPhone 13 Pro |
Ik denk dat het ook komt doordat leveling zones allemaal cross-play over verschillende realms gaat.Ezechiel schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:12:
[...]
Het helpt ook niet mee dat het einde xpac is, mensen zullen hoogstens online zijn om een char te levelen of gearen in Icecrown terwijl ze Youtube/Netflix kijken.
Zelf zit ik overigens in een toffe,Engelstalige, sociale guild op Sunstrider.
het enige wat ik nu zie op de 1. general is mensen die m helemaal vol spammen met dat ze bepaalde runs willen verkopen voor onnoemelijk veel goud. dat is wel sund
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
https://www.wowprogress.com/So_Surreal schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:05:
[...]
Dit is iets wat ik echt mis aan Retail.
hier kun je in ieder geval vinden welke guilds er rondlopen op je server
Heeft iemand goede tips hoe ik mijn item level kan verhogen? Zit nu op 53 (ben lvl 50). Als ik een raid probeer te joinen wordt ik continue declined
Tevens lukt het nog niet om Heroic dungeons te doen, dien hier min lvl 60 item level voor te hebben.
Heb ondertussen wel iets gekocht bij AH, maar om alles te kopen lukt niet ivm te weinig gold.
Heb ondertussen wel iets gekocht bij AH, maar om alles te kopen lukt niet ivm te weinig gold.
Pre-launch event dat op dit moment gaande is en doorgaat tot de release van SL.ScreamGT schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:24:
Heeft iemand goede tips hoe ik mijn item level kan verhogen? Zit nu op 53 (ben lvl 50). Als ik een raid probeer te joinen wordt ik continue declinedTevens lukt het nog niet om Heroic dungeons te doen, dien hier min lvl 60 item level voor te hebben.
Wat een enorme vette trailerServantes schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:14:
[YouTube: Watch the Shadowlands Launch Cinematic: “Beyond the Veil”]
Geen cgi trailer meer verwacht
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oh joh... de IC rares spawnen nu iedere 10 minuten...
jup was gisteravond tijdens rares killen wel even een verrassing, stonden bij Putricide en toen spawnde skadi opeens...iedereen confused en als een malle daarheen vliegen.RustStorm schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:36:
Oh joh... de IC rares spawnen nu iedere 10 minuten...
10 minuten is al een stuk beter inderdaad.
Vijf minuten had van mij ook gemogen
Zal vanavond na het werk weer eens even gaan probeeren
Vijf minuten had van mij ook gemogen
Zal vanavond na het werk weer eens even gaan probeeren
FUMES et CARNES
Zo dan, lekker donkerServantes schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:14:
[YouTube: Watch the Shadowlands Launch Cinematic: “Beyond the Veil”]
Geen cgi trailer meer verwacht
Default blanke hetero
Voor wie het nog niet mee had gekregen, add-ons updaten rondom de launch kan nog een uitdaging worden wanneer je geen Overwolf wil gebruiken, bijvoorbeeld vanwege je privacy:
https://www.wowhead.com/n...g-shadowlands-launch-week
https://www.wowhead.com/n...g-shadowlands-launch-week
| PoE | iPhone 13 Pro |
Misschien dan Wowup gebruiken:
https://wowup.io/
Deze gebruik ik momenteel zelf, werkt gewoon, althans nog geen problemen mee gehad.
Deze gebruik ik momenteel zelf, werkt gewoon, althans nog geen problemen mee gehad.
Wowup maakt gebruik van dezelfde repository afaikSpeedy55 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:40:
Misschien dan Wowup gebruiken:
Je zult dus een compleet andere repository moeten zoeken a la Elvui bijv.
Je Wowup zal blijven werken, maar add-on makers kunnen geen updates meer pushen.
Zoals hierboven al aangeven, gaat het om de repository.
Staat ook in de wowhead post:
Een aantal addon managers ondersteunt ook Github en Wowinterface als repositories. Als de addon daar ook gepubliceerd is zou dat een oplossing kunnen zijn.
Welke addon manager je ook gebruikt, Wowup, Ajour, Cursebreaker etc, maakt niet uit. Als ze gebruik maken van de Curseforge repository voor jouw addons kun je niks updaten.To be clear: This concerns the web repository which from which addons are downloaded, regardless of what client is used to download and manage them.
Een aantal addon managers ondersteunt ook Github en Wowinterface als repositories. Als de addon daar ook gepubliceerd is zou dat een oplossing kunnen zijn.
Gisteren even mijn feral druid afgestoft en naar Icecrown gebracht.
Was vergeten hoe leuk de class nu speelt. Ga zo goed als zeker een andere class als main spelen maar het beviel gisteren wel erg goed.
Zit er wel aan te denken om als druid te gaan tanken in SL (of Brewmaster)
Die 10 minuten timer op Rares is zalig btw.
Is nu een stuk leuker
Was vergeten hoe leuk de class nu speelt. Ga zo goed als zeker een andere class als main spelen maar het beviel gisteren wel erg goed.
Is nu een stuk leuker
[ Voor 13% gewijzigd door Iusedto op 18-11-2020 08:59 ]
FUMES et CARNES
Ik neig ook meer en meer richting (Zandalari Troll) Druid. Mede vanwege de veelzijdigheid. Alle rollen kun je probleemloos vervullen en vaak nog op een goeie manier ook. 1 van de belangrijkste criteria voor mij is de mogelijkheid om dingen te soloen. Dan is Druid wel 1 v/d beste classes in mijn optiek.Iusedto schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:39:
Is nu een stuk leuker
Speel zelf Balance dus ga dat denk ik spelen met Resto offspec.
Tanken is ook wel leuk (heb ook de mage tower Guardian skin
Feral is ook tof! Geen idee of kitty een beetje goed performed in Shadowlands maar er zal ongetwijfeld nog wel getweaked worden qua nummers.
[ Voor 5% gewijzigd door London op 18-11-2020 09:26 ]
Tesla M3LR '21
Helix schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:39:
[...]
Welke addon manager je ook gebruikt, Wowup, Ajour, Cursebreaker etc, maakt niet uit. Als ze gebruik maken van de Curseforge repository voor jouw addons kun je niks updaten.
Wowup kan ook van Github en Wowinterface gebruiken staat op hun website, dus ik hoop dat het blijft werken.antonvdijk schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:22:
[...]
Wowup maakt gebruik van dezelfde repository afaik
Je zult dus een compleet andere repository moeten zoeken a la Elvui bijv.
Je Wowup zal blijven werken, maar add-on makers kunnen geen updates meer pushen.
[ Voor 20% gewijzigd door Speedy55 op 18-11-2020 09:32 ]
de client (wowup in jouw geval) zal sowieso blijven werken. je zult alleen geen updates zien voor alle addons die je via curseforge repository hebt gedownload.Speedy55 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:31:
[...]
[...]
Wowup kan ook van Github en Wowinterface gebruiken staat op hun website, dus ik hoop dat het blijft werken.
in het geval van release week is dit een drama, omdat er soms meerdere updates per dag zijn voor een addon.
het probleem zit dus vooral voor addon makers: ga je je addon ergens anders dan curseforge aanbieden en weet elke user deze dan te vinden?
maar... overwolf heeft aangegeven naar de kalender te gaan kijken.
lijkt erop dat ze ondersteuning vanuit Twitch langer gaan aanbieden tijdens de release, zodat via die weg updates gedownload kunnen worden.to be continued
Maar... euhmm.. Is het zo'n straf om een weekje zonder addons te moeten spelen?
Nou ja, ik denk niet dat ik de eerste week in Shadowlands zit, ben meer met oude content nog bezig, beetje een verzamelaar, dus dan is het wel handig als ze gewoon werken.RustStorm schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:48:
Maar... euhmm.. Is het zo'n straf om een weekje zonder addons te moeten spelen?
die hele zombie invasion... dat is echt kansloos zeg... NIKS leuks aan te bedenken.
alleen maar zonde van de tijd als je er mee t emaken krijgen tijden shet levelen 
Betreft overigens my humble opinion...
[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 18-11-2020 12:52 ]
You have been infected !RustStorm schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:42:
die hele zombie invasion... dat is echt kansloos zeg... NIKS leuks aan te bedenken.alleen maar zonde van de tijd als je er mee t emaken krijgen tijden shet levelen
Maar het is inderdaad een kansloze invasion event (imo)
Zodra je veranderd direct op 5 drukken en respawnen was mijn tactiek
[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 18-11-2020 13:03 ]
FUMES et CARNES
Tof man die nieuwe startzone! Vanmorgen een Blood Elf Hunter afgetrapt, eens kijken hoever deze het gaat schoppen
superhippe witte identicon
Druid fanboy reporting for duty! Sinds Pandaria is dit mijn standaard eerste keuze geweest, waarbij dit de eerste expansion was waar ik niet getanked heb. Daar komt volgende week weer verandering inIusedto schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:39:
Is nu een stuk leuker
RGBear ftw!London schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:25:
[...]
Tanken is ook wel leuk (heb ook de mage tower Guardian skin) maar vind het altijd iets te veel verantwoordelijkheid. Heb in WoD een Prot Warrior gemained maar er werd zoveel van me verwacht dat ik snel burned out raakte.
In mijn optiek is die verantwoordelijkheid juist wat het tanken leuk en uitdagend maakt. Je kan zelf (of met je co-tank) persoonlijk verantwoordelijk zijn dat de rest van de raid wiped omdat jij een foutje maakt. Dito voor M+. Zeker met een eenvoudige rotatie als Guardian (tenzij je gaat catweaven tussendoor) maakt dat de uitdaging juist.
| PoE | iPhone 13 Pro |
Wowupio ondersteunt ook wowinterface en github, dacht ik. Maar sowieso hou ik nu al mijn addons up to date. De meeste zijn al 9.x compatibleHelix schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:39:
[...]
Welke addon manager je ook gebruikt, Wowup, Ajour, Cursebreaker etc, maakt niet uit. Als ze gebruik maken van de Curseforge repository voor jouw addons kun je niks updaten.
Heb zin om een nieuwe hunter te levelen, maar op deze manier is de fun er snel van af.Iusedto schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:00:
[...]
You have been infected !
Maar het is inderdaad een kansloze invasion event (imo)
Zodra je veranderd direct op 5 drukken en respawnen was mijn tactiek
Nog een weekje...

Zijn er geen nieuwe quests nu deze week?
M'n WOTLK main afgestoft en naar 50 geschopt (Frost DK). Speelt wel lekker ook! Mooi dat 2h viable is maar 2x 1h met Thunderfury transmog is ook wel wat waard moet ik zeggen 
In other news.. ik hunt al een week of 2 die Jade Direhorn mount in Pandaria land. Sta iedere dag om 6 uur op dus komt goed uit want dan zijn al die Warbringers up. Ging net toch maar eens kijken of ik hem echt nog wel nodig had.. Nee dus, schijnbaar heb ik hem dus gewoon al
In other news.. ik hunt al een week of 2 die Jade Direhorn mount in Pandaria land. Sta iedere dag om 6 uur op dus komt goed uit want dan zijn al die Warbringers up. Ging net toch maar eens kijken of ik hem echt nog wel nodig had.. Nee dus, schijnbaar heb ik hem dus gewoon al

[ Voor 44% gewijzigd door London op 19-11-2020 07:59 ]
Tesla M3LR '21
Er schijnen dus ontzettend veel mensen vreselijk te genieten van het invasionevent... onbegrijpelijk, maar wel fijn voor al die spelers. 
Door het event heb ik gisteren nauwelijks gespeeld...
haha bizar toch.
Door het event heb ik gisteren nauwelijks gespeeld...
Die rares hunten is opzich wel grappig maar gaat ook vlot vervelen merk ik wel. Het is nu echt de tijd doorkomen tot SL uitkomt
Mja heel leuk is het niet. Maar je krijgt in ieder geval de kans om het huis goed schoon te maken alvorens SL launched. Hoewel ze dat ook iets gecompliceerder hebben gemaakt door de spawn tijd te verkorten naar 10 minuten in plaats van 20RustStorm schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:53:
Er schijnen dus ontzettend veel mensen vreselijk te genieten van het invasionevent... onbegrijpelijk, maar wel fijn voor al die spelers.
Door het event heb ik gisteren nauwelijks gespeeld...haha bizar toch.
Tesla M3LR '21
Zijn er wat gasten (A) die samen voor de Hivemind mount willen gaan? Zag dat het wel een leuke puzzelsessie is waar je 5 man voor nodig hebt.
Eh, Thunderfury transmog? Ik dacht dat je legendary's niet kon transmoggen? Ben er wel een tijdje tussenuit geweest, dus heb een hoop gemist.London schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:55:
M'n WOTLK main afgestoft en naar 50 geschopt (Frost DK). Speelt wel lekker ook! Mooi dat 2h viable is maar 2x 1h met Thunderfury transmog is ook wel wat waard moet ik zeggen
* Gaius transmogt als hunter z'n bow nog altijd braaf naar Rhok'delar.
Wat mounts betreft, heb eindelijk een manier gezocht en gevonden om die mount uit de Vaults of Archavon-raid te halen. Of eigenlijk om überhaupt die raid in te komen. Hopen dat ie snel dropt.
Heb zelf m'n warrior, druid en mage geboost (ik had nog 2 oude boosts naar 48, dat laatste stukje was een uurtje questen), voor de transmog-setjes nu. Warrior is altijd wel leuk, maar voelt squishy. Druid is eigenlijk ook wel weer leuk, maar moet een beetje comfortabeler worden met de rotation en de skills. Mage valt me best wel tegen.
Denk dat het toch weer hunter gaat worden in SL. Mage mag weer verder slaven in de kelder om tassen te maken voor andere alts.
[ Voor 8% gewijzigd door Gaius op 19-11-2020 15:17 ]
Hoe dan, neem aan dat je bedoeld als de andere kant de macht over de battleground heeft?Gaius schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:16:
[...]
Wat mounts betreft, heb eindelijk een manier gezocht en gevonden om die mount uit de Vaults of Archavon-raid te halen. Of eigenlijk om überhaupt die raid in te komen. Hopen dat ie snel dropt.
Je kunt WG invliegen vlakbij de ingang van de raid. Daar heb je een grote "poort" met een richel waar je precies onder kunt staan. En aan de ene kant heb je iets minder ruimte vanwege sneeuw. Op die poort landen, dan een landmount nemen, en precies in het hoekje gaan staan op de sneeuw en lopen plus springen. En dan na een aantal pogingen (kan soms een minuutje duren) glitch je naar binnen. Dan spring je vervolgens naar beneden (hopen dat je niet doodvalt) en je kunt de raid in.Speedy55 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:30:
[...]
Hoe dan, neem aan dat je bedoeld als de andere kant de macht over de battleground heeft?
YouTube: WoW Glitch 8.3 Enter Vault of Archavon when enemy controlled
Ja, het is een glitch, dus eigenlijk mag het wellicht niet. Maar in dit geval is het resultaat dat ik wellicht een mount krijg uit een raid van dik 12 jaar geleden. Dat kan ik wel goedpraten voor mezelf.
Ja was mij nog niet gelukt, had het al keer geprobeerd, nog maar eens doen dan, pak nu meestal een horde char om dan die raid te doen en andersom.Gaius schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:45:
[...]
Je kunt WG invliegen vlakbij de ingang van de raid. Daar heb je een grote "poort" met een richel waar je precies onder kunt staan. En aan de ene kant heb je iets minder ruimte vanwege sneeuw. Op die poort landen, dan een landmount nemen, en precies in het hoekje gaan staan op de sneeuw en lopen plus springen. En dan na een aantal pogingen (kan soms een minuutje duren) glitch je naar binnen. Dan spring je vervolgens naar beneden (hopen dat je niet doodvalt) en je kunt de raid in.
YouTube: WoW Glitch 8.3 Enter Vault of Archavon when enemy controlled
Ja, het is een glitch, dus eigenlijk mag het wellicht niet. Maar in dit geval is het resultaat dat ik wellicht een mount krijg uit een raid van dik 12 jaar geleden. Dat kan ik wel goedpraten voor mezelf.
Wel goed te doen zo die rares. Ondertussen de Mail en Cloth transmogs gehaald, zojuist de quests gedaan op mijn rogue zodat ik hier ook mee verder kan, vind dit toch iets te ver gaan om overdag tussen het werken door te doen
. Kreeg op beide chars de bag en de mount ook gehad!
hi all,
Na een 2-jaar break toch weer overgehaald om te gaan spelen.
Welke site kan ik het beste nakijken voor de aankomende nieuw expamsion als priest.
Is dit wowhead, warcraftpriest of is er de laatste 2 jaar een betere site gekomen met in-depth priest info ?
wel geluk gehad, pas 3 weken aan het spelen, kon mee met jaina mythic run en na 3 runs de mount
Welke site kan ik het beste nakijken voor de aankomende nieuw expamsion als priest.
Is dit wowhead, warcraftpriest of is er de laatste 2 jaar een betere site gekomen met in-depth priest info ?
wel geluk gehad, pas 3 weken aan het spelen, kon mee met jaina mythic run en na 3 runs de mount
[ Voor 16% gewijzigd door sabriel op 19-11-2020 20:31 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Wowhead class guides of Icy Veins of de Priest discord, geen idee welke die laatste is vaak hebben die 1 of andere naam die met de class te maken heeft maar met een google search vind je die wel.sabriel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:29:
hi all,
Momenteel gaan die guides wel nog over de pre-patch dus eventuele talent specs en rotations hebben nog wat te maken met essences etc van BFA maar normaal worden die al snel op dag of 2 van de expansie bijgewerkt.
Maar zoveel gaat dat toch niet veranderen, als je essences etc van BFA verliest in SL dan heeft dit vaak meer te maken met dat je een ton aan secondary stats verliest.
Netjes, 1 van de tofste mounts ingame imosabriel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:29:
hi all,
Weet iedereen al wat hij/zij gaat spelen? Ik ga dit weekend m'n laatste chars naar 50 schoppen (Monk/DH/Warrior). Maandag hak ik de knoop door denk ik
Tesla M3LR '21
Jammer hoor, hebben de rares aangepast, waren nu meerdere up toen ik inlogde. Niet meer met een hele horde van rare naar rare vliegen dus.
Edit] Nvm, was gewoon de nacht, ze waren nog niet dood gemaakt.
Edit] Nvm, was gewoon de nacht, ze waren nog niet dood gemaakt.
[ Voor 19% gewijzigd door Black Eagle op 20-11-2020 09:26 ]
@London Wanneer ik een class kies, is het - altijd - de class die ik het leukste vind om te spelen. Dat betekent dat deze niet per sé de sterkste hoeft te zijn. Uiteindelijk wordt e.e.a. toch wel getweakt in loop van de tijd. 
Maar, om antwoord te geven op je vraag of ik al een keuze heb gemaakt: nope! Tast echt nog volledig in het duister...
Maar, om antwoord te geven op je vraag of ik al een keuze heb gemaakt: nope! Tast echt nog volledig in het duister...
Ja, ik weet wat ik ga spelen maar zal pas echt bij SL een definitieve keuze bepalen.London schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:45:
[...]
Weet iedereen al wat hij/zij gaat spelen? Ik ga dit weekend m'n laatste chars naar 50 schoppen (Monk/DH/Warrior). Maandag hak ik de knoop door denk ikHoe zwaar weegt de FOTM-club voor jullie? Sommige specs lijken nogal undertuned te zijn voor SL maar ik vraag me af hoe erg je je daar aan vast moet houden. Denk dat er nog wel flink getweaked zal worden naar mate SL gereleased is.
FOTM, meta of andere zaken interesseren me geen bal, maak altijd mijn eigen keuze.
In principe wil ik van elke rol een class hebben :
ranged - afliction warlock ( 99% zeker mijn main)
Melee : geen enkel idee nog. Ret pally waarschijnlijk maar WW monk, DK of survival hunter kan ook nog.
Healer : resto shaman
Tank : Guardian druid, eventueel Brewmaster monk.
Heb genoeg te doen in SL
*vermoed alleen dat Cyberpunk release roet in het eten gaat gooien
[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 20-11-2020 10:19 ]
FUMES et CARNES
Fair enough. Ik heb wel voor mezelf bepaald dat ik een veelzijdige class wil dus de pure dps classes vallen dan af.
Tanken heb ik geen zin in, healen is wel leuk dus dan vallen DK/DH/Warrior ook af.
Gaat het uiteindelijk tussen Paladin, Shaman, Monk, Priest & Druid. Dus daar ga ik de komende paar nachtjes nog maar ff over slapen
Tanken heb ik geen zin in, healen is wel leuk dus dan vallen DK/DH/Warrior ook af.
Gaat het uiteindelijk tussen Paladin, Shaman, Monk, Priest & Druid. Dus daar ga ik de komende paar nachtjes nog maar ff over slapen
Tesla M3LR '21
Off topic; die ga ik pas spelen als ik een keer een PS5 heb aangeschaftIusedto schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:15:
[...]
*vermoed alleen dat Cyberpunk release roet in het eten gaat gooien*
Heb ook zeker genoeg te doen in shadowlands. ook twijfel ik nog steeds over me main XD Denk dat ik toch gewoon bij me rogue blijf omdat ik die achievements niet kan achterlaten die bijna complete zijn op die characterIusedto schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:15:
[...]
Ja, ik weet wat ik ga spelen maar zal pas echt bij SL een definitieve keuze bepalen.
FOTM, meta of andere zaken interesseren me geen bal, maak altijd mijn eigen keuze.
In principe wil ik van elke rol een class hebben :
ranged - afliction warlock ( 99% zeker mijn main)
Melee : geen enkel idee nog. Ret pally waarschijnlijk maar WW monk, DK of survival hunter kan ook nog.
Healer : resto shaman
Tank : Guardian druid, eventueel Brewmaster monk.
Heb genoeg te doen in SL
*vermoed alleen dat Cyberpunk release roet in het eten gaat gooien*
Bij mij gooit SL juist roet in Cyberpunk.. ik had hem net de dag voordat ze de delay aankondigde gekocht omdat ik dacht: Mooi om even voordat shadowlands uit komt uit te spelen
@London FOTM (moest het even opzoeken
) doet me niet zoveel. Daarnaast heb ik een hunter met 15 jaar geschiedenis. Daar neem ik toch erg moeilijk afscheid van merk ik. Af en toe maak ik wel 's uitstapjes naar andere classes (vooral melee eigenlijk), maar ik merk overall dat ik toch altijd weer terugkeer naar m'n hunter.
Qua FOTM zit ik wel te twijfelen om m'n hunter om te zetten naar Void Elf. Want shiny nieuwe graphics.
Waar ik vooral benieuwd naar ben voor mezelf is hoe ik deze expansion ga ervaren. Ik merk dat ik achteraf gezien de laatste 2-3 expansions niet echt serieus genomen heb. Nu ook, ik ben er een dik jaar tussenuit geweest, kom terug vlak voor een nieuwe expansion met een shitload aan content en mechanics die ik nooit op tijd kan afronden voor dat SL live gaat. En dat eigenlijk vooral omdat ik in een soort van "vroeger was alles beter"-gedachte ben blijven steken. Maar ik heb Classic geprobeerd. En ben er weer mee gestopt. Het is niet perse beter of slechter. Het is anders. En ik merk vooral dat ik het (de Classic-content) niet opnieuw hoef te doen. Dus ik hou het lekker bij retail, en heb zin in de nieuwe expansion. En ga terwijl ik daarmee bezig ben ook de oude nog 's rustig verkennen.
Qua FOTM zit ik wel te twijfelen om m'n hunter om te zetten naar Void Elf. Want shiny nieuwe graphics.
Waar ik vooral benieuwd naar ben voor mezelf is hoe ik deze expansion ga ervaren. Ik merk dat ik achteraf gezien de laatste 2-3 expansions niet echt serieus genomen heb. Nu ook, ik ben er een dik jaar tussenuit geweest, kom terug vlak voor een nieuwe expansion met een shitload aan content en mechanics die ik nooit op tijd kan afronden voor dat SL live gaat. En dat eigenlijk vooral omdat ik in een soort van "vroeger was alles beter"-gedachte ben blijven steken. Maar ik heb Classic geprobeerd. En ben er weer mee gestopt. Het is niet perse beter of slechter. Het is anders. En ik merk vooral dat ik het (de Classic-content) niet opnieuw hoef te doen. Dus ik hou het lekker bij retail, en heb zin in de nieuwe expansion. En ga terwijl ik daarmee bezig ben ook de oude nog 's rustig verkennen.
Ja had ik een paar weken al zeker besloten. En gaat een Hunter worden. Ik blijf graag Archer/Hunter classes spelen in RPG's en MMO's. Mijn andere liefde de Druid ga ik ook zeker blijven spelen. Zeker als er bijv een healer nodig in M+ of zo. En dan kijk ik voor een 3e char. Die moet mijn main proffs ondersteunen bijv. Dus daar ligt voorlopig de focus op.London schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:45:
[...]
Netjes, 1 van de tofste mounts ingame imo![]()
Weet iedereen al wat hij/zij gaat spelen? Ik ga dit weekend m'n laatste chars naar 50 schoppen (Monk/DH/Warrior). Maandag hak ik de knoop door denk ikHoe zwaar weegt de FOTM-club voor jullie? Sommige specs lijken nogal undertuned te zijn voor SL maar ik vraag me af hoe erg je je daar aan vast moet houden. Denk dat er nog wel flink getweaked zal worden naar mate SL gereleased is.
*Voor de mensen die nog een leuke Discord zoeken om over WoW/SL en andere dingen te praten. Check de link hier beneden in het Let op! stukje.*
[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 20-11-2020 12:15 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Weet nog niet wat m’n main word. Ik zie al m’n classes als mains eigenlijk
laatste expansions telkens mage gekozen. Wil nu wel even wat anders. Neig een beetje naar shaman. Drie unieke leuke specs. Niet de beste dps volgens de eerste rankings, maar dat kan altijd veranderen als ze nog wat gaan tunen. Andere twijfel opties: Rogue (maar melee in raids vind ik af en toe nog wat eng, je moet veel meer bewegen), Ret Pally (zelfde twijfel als Rogue), hunter of monk (windwalker). Komende dagen wat dungeons doen met alle opties om een keuze te maken.
Weet iemand om welke tijd SL morgen beschikbaar wordt voor ons (?)
Is de release voor EU niet dinsdagnacht 00:00?Keesknd schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:03:
Weet iemand om welke tijd SL morgen beschikbaar wordt voor ons (?)
Ik ben verder wel benieuwd hoe jullie je beslissen welke covenant te kiezen
Net eeeeeeeeeeindelijk de Blood Infusion quest gehaald voor Shadowmourne. Had de quest al een paar jaar maar nooit aan toegekomen omdat je er andere mensen voor nodig had. Nu bleek dat je het ook solo kan doen door een party te starten met 3 alts en dan steeds te alt+f4en. Hoop dus ergens in Shadowlands de 50 Shadowfrost shards te krijgen en dan kan ik weer een legendary afvinken 
Looks en feel boven de performance. Kyrian en Venthyr vind ik by far de tofste covenants dus 1 van die 2 zal het wel gaan worden op m'n main die ik nog altijd niet heb gekozenPowerblast schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:07:
[...]
Is de release voor EU niet dinsdagnacht 00:00?
Ik ben verder wel benieuwd hoe jullie je beslissen welke covenant te kiezen. Gaan jullie echt voor "the best" (ik kijk dan vooral naar het lijstje van wowhead) of kies je gewoon wat je er het leukste vind uitzien als setting zeg maar? Ik ga terug een expansion healen en vraag me echt af of ik nu Kyrian zou moeten gaan voor de vesper totem of niet
... Vind necrolord er bijvoorbeeld veel leuker uitzien, maar mis je dan echt veel performance zeg maar?
Tesla M3LR '21
Ben zelf ook nog altijd er niet uit wat m'n main wordt, ofwel m'n shaman na twee expansions terug van onder het stof. Ofwel m'n holy/disc priest... keuzesLondon schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:22:
Net eeeeeeeeeeindelijk de Blood Infusion quest gehaald voor Shadowmourne. Had de quest al een paar jaar maar nooit aan toegekomen omdat je er andere mensen voor nodig had. Nu bleek dat je het ook solo kan doen door een party te starten met 3 alts en dan steeds te alt+f4en. Hoop dus ergens in Shadowlands de 50 Shadowfrost shards te krijgen en dan kan ik weer een legendary afvinken![]()
[...]
Looks en feel boven de performance. Kyrian en Venthyr vind ik by far de tofste covenants dus 1 van die 2 zal het wel gaan worden op m'n main die ik nog altijd niet heb gekozen
[ Voor 11% gewijzigd door Powerblast op 22-11-2020 10:52 ]
Idd. volgens mij is het dinsdagnacht om 00:00 , dus eigenlijk woensdag.Powerblast schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:07:
[...]
Is de release voor EU niet dinsdagnacht 00:00?
Ik ben verder wel benieuwd hoe jullie je beslissen welke covenant te kiezen. Gaan jullie echt voor "the best" (ik kijk dan vooral naar het lijstje van wowhead) of kies je gewoon wat je er het leukste vind uitzien als setting zeg maar? Ik ga terug een expansion healen en vraag me echt af of ik nu Kyrian zou moeten gaan voor de vesper totem of niet
... Vind necrolord er bijvoorbeeld veel leuker uitzien, maar mis je dan echt veel performance zeg maar?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Nee, over 27 uur released het dus maandag op dinsdagVisgek82 schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:12:
[...]
Idd. volgens mij is het dinsdagnacht om 00:00 , dus eigenlijk woensdag.
En ik heb ein-de-lijk(!!) m'n main gevonden: Unholy Death Knight. Oftwel m'n WOTLK/Cataclysm/Pandaria main met de meeste dagen played en meeste exalted reps. Vandaag even proefgedraaid en Blizz heeft fantastisch werk geleverd met de huidige Unholy spec
[ Voor 33% gewijzigd door London op 22-11-2020 20:44 ]
Tesla M3LR '21
Geheel volgens traditie zorg ik dat de topicstart voor morgen middernacht is bijgewerkt voor Shadowlands
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Of een nieuw deel?Zeror schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:20:
Geheel volgens traditie zorg ik dat de topicstart voor morgen middernacht is bijgewerkt voor Shadowlands
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Dat ook. Nieuwe expansion = nieuw topicstart + nieuw deel
Hoi, ik ben nieuw hier 
Ik ben sinds een aantal weken weer helemaal verslaafd en ben van plan in Shadowlands weer actief te spelen. In MoP heb ik voor het laatst echt actief gespeeld, de andere uitbreidingen een stuk minder (qua raiden vooral). BfA vond ik sowieso niet zo interessant. Mijn main is een resto druid (balance OS) en ben echt de dagen al aan het aftellen tot Shadowlands

Ik ben sinds een aantal weken weer helemaal verslaafd en ben van plan in Shadowlands weer actief te spelen. In MoP heb ik voor het laatst echt actief gespeeld, de andere uitbreidingen een stuk minder (qua raiden vooral). BfA vond ik sowieso niet zo interessant. Mijn main is een resto druid (balance OS) en ben echt de dagen al aan het aftellen tot Shadowlands
@Aeline Welkom op het forum
Een nieuw gezicht is altijd leuk
Zo, laatste dag BFA.
Altijd wel weer een apart gevoel, de start van een nieuwe expansie.
Ik heb er wel enorme zin in
Weet nog niet waar ik mee ga starten maar het wordt Warlock of Paladin
Een nieuw gezicht is altijd leuk
Zo, laatste dag BFA.
Altijd wel weer een apart gevoel, de start van een nieuwe expansie.
Ik heb er wel enorme zin in
Weet nog niet waar ik mee ga starten maar het wordt Warlock of Paladin
[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 23-11-2020 10:36 ]
FUMES et CARNES
nog iets meer dan een halve dag tot shadowlands en ik denk er vrij zeker van te zijn dat ik m'n resto druid als eerst ga lvlen. De afgelopen weken steeds gewisseld tussen rogue en warlock maar zodra ik m'n druid naar max lvl schopte ben ik daar toch weer verliefd op geworden en zal die het dus worden.
Het enige probleem wat ik nog heb is of ik weer wil gaan focussen op raiden (wat ik deed toen ik tijdens MoP stopte) of dat ik met een vriend die ook weer is begonnen meer ga focussen op PVP. Geen keus tussen die 2 kunnen maken zorgt er ook voor dat ik niet goed weet wat voor soort guild ik zoek
Het enige probleem wat ik nog heb is of ik weer wil gaan focussen op raiden (wat ik deed toen ik tijdens MoP stopte) of dat ik met een vriend die ook weer is begonnen meer ga focussen op PVP. Geen keus tussen die 2 kunnen maken zorgt er ook voor dat ik niet goed weet wat voor soort guild ik zoek
Hoppa
Energie drank in huis. Lekkere oven schotel en genoeg hapjes voor vannacht.
goed gezelschap en dan vanaf 12 uur knallen als de servers het houden.
En qua main ga ik sinds jaren weg van mijn Tauren Paladin en waarschijnlijk ga ik een Shaman of Unholy dk mainen.
Energie drank in huis. Lekkere oven schotel en genoeg hapjes voor vannacht.
goed gezelschap en dan vanaf 12 uur knallen als de servers het houden.
En qua main ga ik sinds jaren weg van mijn Tauren Paladin en waarschijnlijk ga ik een Shaman of Unholy dk mainen.
[ Voor 27% gewijzigd door DidierB op 23-11-2020 15:19 ]
zal vanavond met de guild online zitten,maar moet gewoon werken en ga er vanuit dat de lag as usual weer een probleem gaat zijn dus waarschijnlijk log ik gewoon lekker uit om 00:15 a 00:30 , maar de gezelligheid tot die tijd houd me wel wakker
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Nog even last minute changes in covenants op de laatste dag XD
Voor rogue is Venthyr ineens Best in slot voor single target
Nou is het zo dat het verschil tussen BiS en Worst letterlijk 40 dps is dus maakt het geen reet uit maar best apart nog zulke changes very last minute.
Goed desondanks ga ik op al mijn characters nog steeds gewoon lekker een covenant kiezen waar ik denk dat zij het beste bij passen. Gewoon lekker voor de lore en de vibe die ze hebben. Het word naar mijn inziens zo'n fluctuerend systeem waardoor je de beste nooit kan kiezen omdat het steeds veranderd.
Voor rogue is Venthyr ineens Best in slot voor single target
Nou is het zo dat het verschil tussen BiS en Worst letterlijk 40 dps is dus maakt het geen reet uit maar best apart nog zulke changes very last minute.
Goed desondanks ga ik op al mijn characters nog steeds gewoon lekker een covenant kiezen waar ik denk dat zij het beste bij passen. Gewoon lekker voor de lore en de vibe die ze hebben. Het word naar mijn inziens zo'n fluctuerend systeem waardoor je de beste nooit kan kiezen omdat het steeds veranderd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.