Ben nu lever 50. Hoogste dat ik ooit ben geweest. Nu zie ik veel mensen met heirlooms. Die kan je toch alleen hebben als je al een veel hoger char hebt?
Niet meer, met genoeg gold kan iedereen ze kopen. Precieze prijzen weet ik niet uit mijn hoofd maar denk aan tussen de 500 en 1000 gold per stuk.jaydenjarno schreef op zondag 19 mei 2019 @ 14:21:
Ben nu lever 50. Hoogste dat ik ooit ben geweest. Nu zie ik veel mensen met heirlooms. Die kan je toch alleen hebben als je al een veel hoger char hebt?
Wij hebben een nieuwe Nederlandse (raiding) guild aangemaakt as Alliance op Silvermoon. Altijd al een Engelse guild gehad, maar even toe aan wat nieuws, lekker Nederlands dus! Guild is nu nog zo goed als leeg, maar als je meer informatie wilt hebben mag je me een berichtje sturen 
Socials zijn ook meer dan welkom.
[ Voor 10% gewijzigd door Xalpaca op 20-05-2019 13:09 ]
Zijn hier mensen die druid speelde tijdens vanilla? Ik heb zelf in de latere uitbreidingen (night elf) druid gespeeld, altijd goed mee vermaakt. Maar ik lees op het internet veel wisselende verhalen, de meeste geven wel aan dat druids tijdens die versie van de game niet echt de moeite waren. Hoe zijn jullie ervaringen?
Wat voor soort guild is het? Zit zelf ook op Silvermoon en nog guildless. Ben niet op zoek naar hardcore raiding maar gewoon casual en Mythic+ bijvoorbeeld.88Gamer88 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:40:
Weet dat op Silvermoon als ally diverse NL talige guilds zijn.
(zit zelf ook in een NL guild op Silvermoon)
Raiding wordt wel gedaan maar niemand is verplicht. Mythic+ wordt dagelijks gelopen er zijn altijd wel genoeg mensen online om een groepje te maken.KNLMN schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:41:
[...]
Wat voor soort guild is het? Zit zelf ook op Silvermoon en nog guildless. Ben niet op zoek naar hardcore raiding maar gewoon casual en Mythic+ bijvoorbeeld.
En voor de rest zitten er ook heel veel casual leden.
Die met elkaar queste enzo.
Hier in Vanilla 2 jaar hardcore Druid gespeeld, full resto uiteraard aangezien een dps en tanking toen nog niet echt mogelijk was.co2301 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 07:25:
Zijn hier mensen die druid speelde tijdens vanilla? Ik heb zelf in de latere uitbreidingen (night elf) druid gespeeld, altijd goed mee vermaakt. Maar ik lees op het internet veel wisselende verhalen, de meeste geven wel aan dat druids tijdens die versie van de game niet echt de moeite waren. Hoe zijn jullie ervaringen?
Aan het einde van vanilla met MC/BWL gear de normale lvl 60 dungeons prima kunnen tanken maar toch voornamelijk resto gespeeld in raids tot aan AQ en Naxx.
Dus als je graag wil gaan healen en decursen dan is Druid zeker een class om te gaan spelen in Vanilla.
Wil je gaan dps'n/tanken (op raid niveau) dan is een andere class misschien beter.
Welke guild is dat zit zelf ook op silvermoon. Op dit moment ook zonder guild. Ben eerder ook wel wat het casual type.88Gamer88 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:27:
[...]
Raiding wordt wel gedaan maar niemand is verplicht. Mythic+ wordt dagelijks gelopen er zijn altijd wel genoeg mensen online om een groepje te maken.
En voor de rest zitten er ook heel veel casual leden.
Die met elkaar queste enzo.
En balance druid, was dat toen ook al een ding? Dat is wat ik het voornaamste gespeeld heb, resto eigenlijk nooit gespeeld.Tha-Skunk schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:35:
[...]
Hier in Vanilla 2 jaar hardcore Druid gespeeld, full resto uiteraard aangezien een dps en tanking toen nog niet echt mogelijk was.
Aan het einde van vanilla met MC/BWL gear de normale lvl 60 dungeons prima kunnen tanken maar toch voornamelijk resto gespeeld in raids tot aan AQ en Naxx.
Dus als je graag wil gaan healen en decursen dan is Druid zeker een class om te gaan spelen in Vanilla.
Wil je gaan dps'n/tanken (op raid niveau) dan is een andere class misschien beter.
Zie weer wat nieuwe namen hier. Misschien weer tijd om de GoT WoW Discord te promoten.
Zie onder deze post in het rode vak. Of vul even handmatig discord.gg/EwQvNDX in Discord.
We hebben ook een classic kanaal voor mensen die straks in de Beta gaan spelen.
Zie onder deze post in het rode vak. Of vul even handmatig discord.gg/EwQvNDX in Discord.
We hebben ook een classic kanaal voor mensen die straks in de Beta gaan spelen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Bijna alle druids die progressie raiden deden dat in resto spec, aangezien zowel feral als balance gewoon niet konden tippen aan de echte dps/tank classes.co2301 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:12:
[...]
En balance druid, was dat toen ook al een ding? Dat is wat ik het voornaamste gespeeld heb, resto eigenlijk nooit gespeeld.
In het begin zelden balance druids gezien tijdens het levelen of 60 dungeons.
We waren goed all round om alles een beetje te kunnen zeg maar.
Maar niemand gaat je weerhouden om balance te doen, ik denk zelf dat je ook gewoon als balance kan raiden, aangezien classic direct gebruik gaat maken van 16 debuf slots en je volgens mij als balance druid ook nog een extra buff geeft aan andere casters die in je groep zitten.
Speel gewoon wat je leuk lijkt, we zijn bijna 17 jaar verder als toen het voor het eerst uitkwam dus ik verwacht wel dat het allemaal iets makkelijker gaat nu.
Kan me vergissen. Maar ik meen mij te herinneren dat balance toch best wel wat neat healing talents had (mana regen/spell power) en een talent dat je FF of insect swarm meer hit chance gaf.Tha-Skunk schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:31:
[...]
Bijna alle druids die progressie raiden deden dat in resto spec, aangezien zowel feral als balance gewoon niet konden tippen aan de echte dps/tank classes.
In het begin zelden balance druids gezien tijdens het levelen of 60 dungeons.
We waren goed all round om alles een beetje te kunnen zeg maar.
Maar niemand gaat je weerhouden om balance te doen, ik denk zelf dat je ook gewoon als balance kan raiden, aangezien classic direct gebruik gaat maken van 16 debuf slots en je volgens mij als balance druid ook nog een extra buff geeft aan andere casters die in je groep zitten.
Speel gewoon wat je leuk lijkt, we zijn bijna 17 jaar verder als toen het voor het eerst uitkwam dus ik verwacht wel dat het allemaal iets makkelijker gaat nu.
Insect swarm was eerst een resto talent.
Die is volgens mij vanaf burning crusade naar de balance tree verplaatst.
Zou inderdaad heel goed kunnen. Maar ach, vanilla was ook alweer 15 jaar geledenTha-Skunk schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:39:
Insect swarm was eerst een resto talent.
https://www.wowhead.com/n...ow-classic-not-a-bug-listTha-Skunk schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:31:
[...]
Ik moet opeens hier aan denken.. want volgens mij is het plan toch echt om 17 jaar terug in de tijd te gaan..
Door een WoW reclame zijn er weer herinneringen naar boven gekomen... Speel al jaren niet meer maar heb vanaf het begin dat WoW uit kwam wel jarenlang veeeel gespeeld. Wat een nostalgie zeg...
Het prikkelt zo om weer eens te beginnen met Classic straks, maar ik ben bang dat het toch weer meer van hetzelfde zal zijn en dat ik waarschijnlijk na een uurtje spelen erop ben uitgekeken. Alhoewel ik (of is dat een gevalletje, vroeger was alles beter) WoW in de begin jaren veel leuker vond dan de uitbreidingen die na The Burning Crusade kwamen.
Zijn er meer mensen die er zo in staan?
P.s. Zijn hier toevallig old skool WoW spelers die vroeger Alliance op Bronzebeard speelden?
Het prikkelt zo om weer eens te beginnen met Classic straks, maar ik ben bang dat het toch weer meer van hetzelfde zal zijn en dat ik waarschijnlijk na een uurtje spelen erop ben uitgekeken. Alhoewel ik (of is dat een gevalletje, vroeger was alles beter) WoW in de begin jaren veel leuker vond dan de uitbreidingen die na The Burning Crusade kwamen.
P.s. Zijn hier toevallig old skool WoW spelers die vroeger Alliance op Bronzebeard speelden?
Ik speelde in retail Alliance op Stormscale, samen met heel wat andere Nederlanders van het FTD forum (mochten er nog mensen zijn die weten wat dat is
)
Geen idee of de spelers van toen hier ook nog rondhangen op tweakers maar mochten jullie dit lezen en weer willen gaan spelen dan pm me even.
We zijn een Horde guild aan het opstarten samen met de makers van de Countdown to Classic podcast.
Momenteel zitten we in de opstart fase en worden er dingen besproken als raid days/times, roster en de guildname moet ook nog bedacht worden.
Zou leuk zijn om weer eens oude spelers van toen tegen het lijf te lopen en mee te spelen
Geen idee of de spelers van toen hier ook nog rondhangen op tweakers maar mochten jullie dit lezen en weer willen gaan spelen dan pm me even.
We zijn een Horde guild aan het opstarten samen met de makers van de Countdown to Classic podcast.
Momenteel zitten we in de opstart fase en worden er dingen besproken als raid days/times, roster en de guildname moet ook nog bedacht worden.
Zou leuk zijn om weer eens oude spelers van toen tegen het lijf te lopen en mee te spelen
Mijn reactie vorig jaar bij de aankondiging van officiele wow classic:Terpstars schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:44:
Door een WoW reclame zijn er weer herinneringen naar boven gekomen... Speel al jaren niet meer maar heb vanaf het begin dat WoW uit kwam wel jarenlang veeeel gespeeld. Wat een nostalgie zeg...

Mijn reactie deze week toen ik heel veel streamers zag spelen: Zal ik horde gaan? Of weer alliance als toen. Nee Horde is wel leuker denk. Maar kak druids zijn healers in classic, ik wil tanken, maar warrior is poep, toch maar druid. Of nee mage, mage is fun, iedereen vind mages leuk, troll mage met berserking en oranje haar. Ja, maar mage niet echt solo class, hmm toch maar hunter dan. Maar welk ras. Orc voor de pet damage en stun resistance of toch troll voor berserking en bow skill. Ik pve wel meer en die raptor mount is wel toffer dan de worg mount, dus troll heeft dan wel de voorkeur. Maar pvp server dus world pvp als een Orc is fijner. Plus nog niet eerder male orc gespeeld. Oh maar ff stream kijken van druid, nee toch van hunter, oh deze hunter speelt orc, oh die speelt troll. WAAROM HEB IK NOG GEEN BETA ACCESS!
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Haha heerlijk. Ik heb nog geen streams gekeken. Misschien toch eens gaan doen, of toch niet... Klinkt gevaarlijk als ik jouw verhaal zo lees ;-)ye-roon schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:15:
[...]
Mijn reactie vorig jaar bij de aankondiging van officiele wow classic:![]()
Mijn reactie deze week toen ik heel veel streamers zag spelen: Zal ik horde gaan? Of weer alliance als toen. Nee Horde is wel leuker denk. Maar kak druids zijn healers in classic, ik wil tanken, maar warrior is poep, toch maar druid. Of nee mage, mage is fun, iedereen vind mages leuk, troll mage met berserking en oranje haar. Ja, maar mage niet echt solo class, hmm toch maar hunter dan. Maar welk ras. Orc voor de pet damage en stun resistance of toch troll voor berserking en bow skill. Ik pve wel meer en die raptor mount is wel toffer dan de worg mount, dus troll heeft dan wel de voorkeur. Maar pvp server dus world pvp als een Orc is fijner. Plus nog niet eerder male orc gespeeld. Oh maar ff stream kijken van druid, nee toch van hunter, oh deze hunter speelt orc, oh die speelt troll. WAAROM HEB IK NOG GEEN BETA ACCESS!
Ik heb nooit horde gespeeld. Was altijd groot elf fan. Maar ja, Horde heeft de beste racials, zeker in Classic WoW. En zeker voor PvP… Waar ik echt van hou, maar om nu horde te gaan. Ik ken de gebieden en de quests dus echt niet en met Alliance kan ik ze dromen.. (Lore master achievement pre nerf)
Eindelijk m'n heritage armor set gehaald van de DIDs... Kijken of ik het voor elkaar krijg door te gaan met levelen tot 120. Met m'n druid is dat mislukt en met m'n DH ook...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik heb gisteravond eindelijk mijn Dark Iron Dwarf Shaman op 120 gekregen. De heritage armor is het inderdaad waard @RustStorm ! Nu even wat gear verzamelen.
Heb het misschien gemist, maar wat is de naam van de guild? Heb zelf ook nog wel chars op silvermoon.Xalpaca schreef op zondag 19 mei 2019 @ 22:36:
Wij hebben een nieuwe Nederlandse (raiding) guild aangemaakt as Alliance op Silvermoon. Altijd al een Engelse guild gehad, maar even toe aan wat nieuws, lekker Nederlands dus! Guild is nu nog zo goed als leeg, maar als je meer informatie wilt hebben mag je me een berichtje sturen
Onze guild heet TheDutchRaiders. We zijn net startende, dus nog veel actie betreft raiden kunnen we nog niet uitvoerenstomley schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:18:
[...]
Heb het misschien gemist, maar wat is de naam van de guild? Heb zelf ook nog wel chars op silvermoon.
Ben zelf ook meer casual. Met een dochter van 2 en een volgende onderweg id veel gamen niet meer aan de ordeXalpaca schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:30:
[...]
Onze guild heet TheDutchRaiders. We zijn net startende, dus nog veel actie betreft raiden kunnen we nog niet uitvoeren
Aw.... Prioriteiten he haha.stomley schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:36:
[...]
Ben zelf ook meer casual. Met een dochter van 2 en een volgende onderweg id veel gamen niet meer aan de orde
Je bent meer dan welkom hoor. Als je wilt stuur ik je vanavond wel ff mn battlenet.
Hehe ja prioriteiten zijn dan net andersXalpaca schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:38:
[...]
Aw.... Prioriteiten he haha.
Je bent meer dan welkom hoor. Als je wilt stuur ik je vanavond wel ff mn battlenet.
Da's goed! Zal vanavond ook even checken wat ik op silvermoon heb
Met alle reuring om wow classic begon het weer te kriebelen en na een pauze van een aantal jaar m'n account weer 30 dagen Playtime gegeven 😎. Net op Chambers of Aspects een level orc Hunter gemaakt die is inmiddels lvl20. Die gasten zien er upright toch een stuk beter uit dan hunched.
Zijn daar toevallig nog NL talige guilds? Ik ben zo casual als wat (gezin met jonge kinderen)
NL guild spreekt me wel aan 🤔
Hoe is Silvermoon qua queue-time? Ik zie dat die server als Full is bestempeld. Stel ik maak daar een Alliance Hunter, class tbd en ik heb een keer een uurtje dat ik kan gamen zit ik niet te wachten op een queue...
Zijn daar toevallig nog NL talige guilds? Ik ben zo casual als wat (gezin met jonge kinderen)
Hoe is Silvermoon qua queue-time? Ik zie dat die server als Full is bestempeld. Stel ik maak daar een Alliance Hunter, class tbd en ik heb een keer een uurtje dat ik kan gamen zit ik niet te wachten op een queue...
Hoe het op Silvermoon zelf is kan ik je helaas niet vertellen maar speel zelf op Ravencrest en deze is ook Full.Supershiva schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:36:
Met alle reuring om wow classic begon het weer te kriebelen en na een pauze van een aantal jaar m'n account weer 30 dagen Playtime gegeven 😎. Net op Chambers of Aspects een level orc Hunter gemaakt die is inmiddels lvl20. Die gasten zien er upright toch een stuk beter uit dan hunched.
Zelfs tijdens BFA release geen enkele problemen met queue's gehad. Hooguit enkele minuten moeten wachten, thats it..
Tnx voor je reactie. Geeft hoop 😎. Ik zie op realmpop EU (geen idee hoe accuraat die is) dat Silvermoon de allerdrukste server is met dik 570.000 characters en Ravencrest heeft er dik 420.000 scheelt dus wel 150.000 geen idee of dit ook zo vertaalt in een verschil in queue time.Pannekook schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:06:
[...]
Hoe het op Silvermoon zelf is kan ik je helaas niet vertellen maar speel zelf op Ravencrest en deze is ook Full.
Zelfs tijdens BFA release geen enkele problemen met queue's gehad. Hooguit enkele minuten moeten wachten, thats it..
Hoop dat er ook mensen van Silvermoon hun ervaring willen delen.
Old skool en nog steeds spelend op bronzebeard alliance (Paragon)Terpstars schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:44:
Speel op Silvermoon, en eigenlijk al maanden geen queues gehad.Supershiva schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:38:
[...]
Tnx voor je reactie. Geeft hoop 😎. Ik zie op realmpop EU (geen idee hoe accuraat die is) dat Silvermoon de allerdrukste server is met dik 570.000 characters en Ravencrest heeft er dik 420.000 scheelt dus wel 150.000 geen idee of dit ook zo vertaalt in een verschil in queue time.
Ik speel sinds een jaar op Silvermoon. Nog nooit issues gehad me queue's. Nou 1 keer toen de server er uit werd gegooid en iedereen tegelijk probeerde in te loggenSupershiva schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:36:
Zijn queues ook niet een beetje verleden tijd?
Altijd op Silvermoon gespeeld. Nagenoeg nooit tegen issues aangelopen wat betreft queue times. Veel Nederlandse (behulpzame) guilds. Aanrader!Supershiva schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:38:
[...]
Tnx voor je reactie. Geeft hoop 😎. Ik zie op realmpop EU (geen idee hoe accuraat die is) dat Silvermoon de allerdrukste server is met dik 570.000 characters en Ravencrest heeft er dik 420.000 scheelt dus wel 150.000 geen idee of dit ook zo vertaalt in een verschil in queue time.
Verwijderd
Niet op draenor. Maar dat is vooral tijdens de launch.Barnagma schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:36:
[...]
Ik speel sinds een jaar op Silvermoon. Nog nooit issues gehad me queue's. Nou 1 keer toen de server er uit werd gegooid en iedereen tegelijk probeerde in te loggen
Zijn queues ook niet een beetje verleden tijd?
Silvermoon alleen rond een launchdate van bv een nieuwe uitbreiding,verder nooit
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik zat lekker in de leveling flow dat ik na mijn Dark Iron Dwarf shaman ook snel even mijn Tauren Paladin naar 120 heb gewerkt (die was al 110). Die is klaar om met 8.2 de Heritage armor voor Taurens te gaan verzamelen.
Nou ik heb inmiddels een human hunter gemaakt op silvermoon, wie kan ik whisperen voor een guild invite?Xalpaca schreef op zondag 19 mei 2019 @ 22:36:
Tof! Je mag Priestbuddy whisperenSupershiva schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 13:19:
[...]
Nou ik heb inmiddels een human hunter gemaakt op silvermoon, wie kan ik whisperen voor een guild invite?
Zat even wat twitch streamers te kijken die de beta spelen maar het begon ook hier weer te kriebelen. alleen vroeger speelde ik op het account van m'n vader en zal nu dus zelf moeten beginnen 
Straks maar eens het een en ander uitzoeken want de laatste keer dat ik speelde was nog met the Lich King
Straks maar eens het een en ander uitzoeken want de laatste keer dat ik speelde was nog met the Lich King
Man man man hoe krijg je het toch voor elkaar zo veel characters max level te krijgen. Om een of andere reden kost het mij ongekend veel moeite het levelen er in te houden... en ik wil zo graag nog zo veel toons op max level krijgen... doh!Carthrax schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:52:
Ik zat lekker in de leveling flow dat ik na mijn Dark Iron Dwarf shaman ook snel even mijn Tauren Paladin naar 120 heb gewerkt (die was al 110). Die is klaar om met 8.2 de Heritage armor voor Taurens te gaan verzamelen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Expeditions doen tot je rested voorbij is. Dan door naar de volgende char, daar het zelfde doen. repeat until level 120. Zo heb ik er nu 3 op 112->115 staan. Alles op zn tijdRustStorm schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 23:05:
[...]
Man man man hoe krijg je het toch voor elkaar zo veel characters max level te krijgen. Om een of andere reden kost het mij ongekend veel moeite het levelen er in te houden... en ik wil zo graag nog zo veel toons op max level krijgen... doh!
En als TW is kan je met een tank spec er in een weekendje door heen knallen.
Ik doe nooit expeditions om te levelen maar de goede oude manier, gewoon questen. Zo krijg ik direct wat reputatie meer voor de facties.
Sinds kort gebruik gemaakt van de Azeroth Auto Pilot addon, die helpt ook de level tijden te verkorten.
Afgelopen weekend nog even alle questen vanaf de Shrine of the Storm gedaan om de Kul Tiran te unlocken.
Kreeg direct de wolf mount aan Alliance kant en paard aan de Horde kant.
Sinds kort gebruik gemaakt van de Azeroth Auto Pilot addon, die helpt ook de level tijden te verkorten.
Afgelopen weekend nog even alle questen vanaf de Shrine of the Storm gedaan om de Kul Tiran te unlocken.
Wat is dat voor achievement? Dat je alle races unlocked hebt? Zowel horde als alliance?Carthrax schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:48:
Gatverdamme!
Alliance: A Nation United en Tides of Vengeance.RustStorm schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:54:
[...]
Wat is dat voor achievement? Dat je alle races unlocked hebt? Zowel horde als alliance?
Gatverdamme!
Horde: Zandalar Forever! en Tides of Vengeance.
Als je die hebt dan krijg je de mounts. Dus indd zowel horde als alliance.
[ Voor 10% gewijzigd door Carthrax op 27-05-2019 10:56 ]
Dat zijn hele toffe mounts!
Altijd al afgevraagd hoe je daar aan komt... 
Wellicht dat ik ooit nog een keer m'n horde DH naar 120 ga brengen...
Wellicht dat ik ooit nog een keer m'n horde DH naar 120 ga brengen...
Verwijderd
Het kost ook gewoon veel tijd. De snelste manier (als je boosts niet mee rekent):RustStorm schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 23:05:
[...]
Man man man hoe krijg je het toch voor elkaar zo veel characters max level te krijgen. Om een of andere reden kost het mij ongekend veel moeite het levelen er in te houden... en ik wil zo graag nog zo veel toons op max level krijgen... doh!
- Full heirlooms
- Eventueel XP pots
- Quests only (met AAP addon), en invasions meepakken wanneer mogelijk.
Alle andere manieren zijn minder snel. Overigens merk ik zelf ook dat bepaalde chars niet echt snel gaan. Heb een 118 monk die al vrij lang tussen de 110 en 120 blijft hangen. Binnenkort maar eens de laatste 2 levels meepakken. En een paladin en warlock. Echt geen zin die te levelen.
Expeditions is weinig verkeerd mee tegenwoordig maar ik vind het gewoon te saai, saaier dan met AAP door de questen gaan ( en ik heb het al 8x ofzo gedaan
)
Probleem met expeditions grinden is dat je nergens rep hebt en geen fp's, al is dat dat eerste niet meer zo belangrijk als je al Pathfinder part 1 hebt op een bepaalde toon en het 2de probleem kan je tegenwoordig een map voor kopen bij de 7th legion vendor die je alle fp's geeft in Kul'Tiras en Zandalar zones.
Dus eigenlijk is er niets mis mee nee, je hebt wel wat minder WQ's beschikbaar in zones omdat je niet de storyline hebt doorgespeeld en bepaalde fp's zullen phased zijn, bv in Drustvar als je niet ver genoeg komt heb je op het einde een fp zonder flightmaster omdat je npc's daar niet zijn geraakt.
Ik ben ook maar een dark iron paladin aan het levelen momenteel, het is wat futloos zonder 8.2 en zeker zonder guild, op een punt kom je met je toon op een ilvl wat eigenlijk te slecht is voor een deftige raid guild maar weer veel te goed is voor LFR, dus de enige optie is een m+ rond de 5-6 te runnen voor improvements maar met dat raider.io gezever wat een fikse opmars heeft deze expansie is dat bijna net zoals vroeger met Gearscore.
Probleem met expeditions grinden is dat je nergens rep hebt en geen fp's, al is dat dat eerste niet meer zo belangrijk als je al Pathfinder part 1 hebt op een bepaalde toon en het 2de probleem kan je tegenwoordig een map voor kopen bij de 7th legion vendor die je alle fp's geeft in Kul'Tiras en Zandalar zones.
Dus eigenlijk is er niets mis mee nee, je hebt wel wat minder WQ's beschikbaar in zones omdat je niet de storyline hebt doorgespeeld en bepaalde fp's zullen phased zijn, bv in Drustvar als je niet ver genoeg komt heb je op het einde een fp zonder flightmaster omdat je npc's daar niet zijn geraakt.
Ik ben ook maar een dark iron paladin aan het levelen momenteel, het is wat futloos zonder 8.2 en zeker zonder guild, op een punt kom je met je toon op een ilvl wat eigenlijk te slecht is voor een deftige raid guild maar weer veel te goed is voor LFR, dus de enige optie is een m+ rond de 5-6 te runnen voor improvements maar met dat raider.io gezever wat een fikse opmars heeft deze expansie is dat bijna net zoals vroeger met Gearscore.
Vandaag de 4e Allies Races ontgrendeld de Kul Tiran.
Zit alleen te twijfelen of ze leuk genoeg vind om mee te lvl'en...
Zit alleen te twijfelen of ze leuk genoeg vind om mee te lvl'en...
Afgelopen weekend even op de PTR gekeken en de quest line gedaan voor de Gnome heritage armor en dat ziet er toch best goed uit. Gaat een leuke nieuwe look worden voor mijn Gnomes.
Toch aan het twijfelen of ik mijn subscription nog een keertje moet aanzetten. Heb gezocht maar kan helaas niets vinden. Zijn er nog ergens goedkope game time te krijgen? Of is het gewoon nog steeds het voordeligst via de website van WoW zelf?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik kijk meestal op gocdkeys.com. Toevallig deze maand gewoon via WoW zelf gedaan maar dit kan een euro of 2 goedkoper zijn. Volgens mij vooral interessant vanaf 60dagen sub.Oxigeon schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:00:
Toch aan het twijfelen of ik mijn subscription nog een keertje moet aanzetten. Heb gezocht maar kan helaas niets vinden. Zijn er nog ergens goedkope game time te krijgen? Of is het gewoon nog steeds het voordeligst via de website van WoW zelf?
Ik had ze nog nooit gezien op de prijsvergelijkers. Inmiddels ook deze gevonden voor €9.46. Dat is natuurlijk wel een heel goedkoop prijsje. Al weet ik niet of dit wel kan uiteraardPannekook schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:18:
[...]
Ik kijk meestal op gocdkeys.com. Toevallig deze maand gewoon via WoW zelf gedaan maar dit kan een euro of 2 goedkoper zijn. Volgens mij vooral interessant vanaf 60dagen sub.
De Link: https://key.igvault.com/e...l&utm_campaign=allkeyshop
[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 06-06-2019 16:13 ]
Deze ken ik zelf niet, haal zelf meestal 60 dagen keys via Instant-Gaming. Goede ervaring met deze site, is dan ook niet de goedkoopste van dit soort sites.Oxigeon schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:13:
[...]
Ik had ze nog nooit gezien op de prijsvergelijkers. Inmiddels ook deze gevonden voor €9.46. Dat is natuurlijk wel een heel goedkoop prijsje. Al weet ik niet of dit wel kan uiteraard
De Link: https://key.igvault.com/e...l&utm_campaign=allkeyshop
Inmiddels de subscription ook maar aangezet. Vanavond maar een de TradeSkillManager instellen en kijken of ik nog wat in Azeroth weet van vroeger. Mijn Hunter op Draenor is nog steeds aanwezig
.
Zitten er nog een guild van Tweakers of Draenor waar ze noobs accepteren?
BeNeLeague was een beetje de Tweakers guild op Draenor. Maar die is ten zielen.Oxigeon schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:56:
Inmiddels de subscription ook maar aangezet. Vanavond maar een de TradeSkillManager instellen en kijken of ik nog wat in Azeroth weet van vroeger. Mijn Hunter op Draenor is nog steeds aanwezig.
Dus waarschijnlijk moet je ff rondkijken. VLC zitten nog wel een paar op die ook in de Discord zitten. Geen idee of ze noob friendly zijn. Wat is je ingame naam, of bnet?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Mijn bnet: Oxigeon#2696junglebeast schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:53:
[...]
BeNeLeague was een beetje de Tweakers guild op Draenor. Maar die is ten zielen.
Dus waarschijnlijk moet je ff rondkijken. VLC zitten nog wel een paar op die ook in de Discord zitten. Geen idee of ze noob friendly zijn. Wat is je ingame naam, of bnet?
Ingame: Oxigeon
HmmmKNLMN schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:18:
[...]
Altijd op Silvermoon gespeeld. Nagenoeg nooit tegen issues aangelopen wat betreft queue times. Veel Nederlandse (behulpzame) guilds. Aanrader!

Heb je dan nooit tijdens de eerste weken van een nieuwe expansie gespeeld?
IEDERE keer is het de eerste 2 maanden van een nieuwe expansie echt verschrikkelijk.
Queue's die langer dan 2 u duren, de eerste weken van een expansie.
Nu valt het mee, met de enorme droogte van content. Het begint nu toch wel ferm tegen te steken.
Een char met ilvl te hoog voor lfr/m+ 2 .. maar door die rating kan je bijna in geen enkele M+ groep meer geraken. Net zelfde als Gearscore indertijd.
Onlangs begonnen met het spelen van WoW. Ben nu level 31 en druk bezig met questen.
Nu heb ik 2 lockboxes geloot en ik heb ondertussen begrepen dat ik die zelf niet kan openen. Ik speel op Silvermoon, als hier iemand is die ze wel kan openen laat maar horen dan mail ik ze en mag je de inhoud houden
Een is heavy bronze (level 25) en een is ornate bronze.(lvl 1)
Nu heb ik 2 lockboxes geloot en ik heb ondertussen begrepen dat ik die zelf niet kan openen. Ik speel op Silvermoon, als hier iemand is die ze wel kan openen laat maar horen dan mail ik ze en mag je de inhoud houden
Kleine tip: je kan 'm ook door een Rogue laten openen. Ff vragen aan de Rogue > dan rechtermuistoets op portrait Rogue > trade > en dan in het non-trade slot plaatsen zodat hij in jouw bags blijft. Meestal zit er overigens niet echt iets van waarde in
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Dat betekend wel dat ik een rogue moet kennentemp00 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 23:26:
Kleine tip: je kan 'm ook door een Rogue laten openen. Ff vragen aan de Rogue > dan rechtermuistoets op portrait Rogue > trade > en dan in het non-trade slot plaatsen zodat hij in jouw bags blijft. Meestal zit er overigens niet echt iets van waarde in
Jammer dat je herbalism, mining en enchanting niet tegelijk kan hebben, dat zou ideaal zijn, alles wat je in het wild vind/loot kun je verkopen of disenchanten.
Ik heb wel een rogue alleen op een andere server maar dat zou voor lockpicking niet uit moeten maken (niet zeker).Ryan1981 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:35:
[...]
Dat betekend wel dat ik een rogue moet kennenKen er geen!
Maar over het algemeen zit er voornamelijk meuk in dus gewoon verkopen die handel
Had gister een rogue op een andere server, toen ik wilde traden kreeg ik een vaag bericht dat het item alleen gedeeld kon worden met personen op een andere server (zal wel dezelfde moeten zijnCarthrax schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:48:
[...]
Ik heb wel een rogue alleen op een andere server maar dat zou voor lockpicking niet uit moeten maken (niet zeker).
Maar over het algemeen zit er voornamelijk meuk in dus gewoon verkopen die handel
Een normale trade gaat niet indd, maar onder in het trade vak zit nog een vakje waar je dan de lockbox in kan doen, de andere partij kan lockpicken maar de lockbox blijft in jouw bezit.Ryan1981 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 08:46:
[...]
Had gister een rogue op een andere server, toen ik wilde traden kreeg ik een vaag bericht dat het item alleen gedeeld kon worden met personen op een andere server (zal wel dezelfde moeten zijn)
Op dezelfde manier als dat iemand anders jouw gear gaat enchanten.
Anders ben ik vast en zeker vanavond wel online mocht het nog niet gelukt zijn
Had net een rogue die mij geholpen heeft. Als ik het kistje in dat blokje eronder deed kon hij hem veranderen in "pick lock" maar verder kwamen we niet, hij wilde niet echt testen dus heeft hij ze via trade geopend.Carthrax schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:04:
[...]
Een normale trade gaat niet indd, maar onder in het trade vak zit nog een vakje waar je dan de lockbox in kan doen, de andere partij kan lockpicken maar de lockbox blijft in jouw bezit.
Op dezelfde manier als dat iemand anders jouw gear gaat enchanten.
Anders ben ik vast en zeker vanavond wel online mocht het nog niet gelukt zijn(Carthos#2541)
Dit zat er in:

Die laatste staat nu op AH foor 8000 gold hoop dat ie verkoopt!
Als ik er nog meer heb zou ik nog wel een keer willen proberen om via dat onderste trade boxje hem te unlocken, ik weet niet of die gast snapte wat hij moest doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ryan1981 op 13-06-2019 09:39 ]
Er NU van afhalen en een veelvoud van dat vragen! Denk aan bijvoorbeeld 35.000-50.000.Ryan1981 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:38:
[...]
[Afbeelding]
Die laatste staat nu op AH foor 8000 gold hoop dat ie verkoopt!
Er zijn er niet zo veel meer van op de EU servers, en je weet maar nooit of je iemand tegen komt die patterns verzameld!
N.B. het zal wellicht niet meteen voor zo veel gold verkopen, maar geeft het ruim de tijd...
Zou het graag doen maar er staan er nog 5 op mijn server die er voor 10K staan, die van mij gaat dus nooit voor meer verkocht worden. Een persoon heet HoelaatRustStorm schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:45:
[...]
Er NU van afhalen en een veelvoud van dat vragen! Denk aan bijvoorbeeld 35.000-50.000.
Er zijn er niet zo veel meer van op de EU servers, en je weet maar nooit of je iemand tegen komt die patterns verzameld!
N.B. het zal wellicht niet meteen voor zo veel gold verkopen, maar geeft het ruim de tijd...
Dat is jammer.Ryan1981 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:46:
[...]
Zou het graag doen maar er staan er nog 5 op mijn server die er voor 10K staan, die van mij gaat dus nooit voor meer verkocht worden. Een persoon heet Hoelaat
Ik krijg ook weer zin om WoW weer op te pakken. Ik heb altijd Horde gespeeld op Stormscale maar ik wil nu de Alliance kant wel is proberen. Wat is een actieve Alliance server met een Tweakers guild die ook nog wel actief is? Ik ga een Priest maken, zal healer in PvE en damage in PvP spelen waarschijnlijk.
Ik zou graag terug willen komen om het verhaal van WoW weer eens op te pikken. Weet iemand of er nog een scroll of ressurection achtig iets bestaat? Ik heb geen zin om meteen de volle pot voor gametime EN license te betalen.
[ Voor 20% gewijzigd door matthewk op 14-06-2019 16:26 ]
Consultant - Autogek
De base game en alle expansions behalve de laatste zitten tegenwoordig bij de sub inbegrepenmatthewk schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:22:
Ik zou graag terug willen komen om het verhaal van WoW weer eens op te pikken. Weet iemand of er nog een scroll of ressurection achtig iets bestaat? Ik heb geen zin om meteen de volle pot voor gametime EN license te betalen.
Legion heb ik nog, maar ik kreeg maanden geleden nog zo'n mail of ik niet terug wou komen voor 7 dagen.hanswfje schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:58:
[...]
De base game en alle expansions behalve de laatste zitten tegenwoordig bij de sub inbegrepen.
Consultant - Autogek
*!@%@#%!!#$... per ongeluk WoW van m'n pc verwijderd vandaag (wilde via de launcher de beta er af gooien)... en ik ben ALLES kwijt voor wat betreft m'n addons... kan heel m'n TSM opnieuw gaan instellen, al m'n Pet Battle Teams opnieuw opstellen en scripts instellen... echt... wauw...
Zou bij per direct stoppen. -_-
Net opnieuw begonnen, verhaal is ZO goed.
En sylvanas is echt top... ze doet ALLES om haar volk te redden en de reden voor haar oorlog met the alliance is echt te begrijpen.
Wat een fantastische storywriting waarbij je eigenlijk enkel als undead haar positie snapt.
En sylvanas is echt top... ze doet ALLES om haar volk te redden en de reden voor haar oorlog met the alliance is echt te begrijpen.
Wat een fantastische storywriting waarbij je eigenlijk enkel als undead haar positie snapt.
Consultant - Autogek
Verwijderd
Haha, herkenbaar. Ook eens meegemaakt.RustStorm schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 15:48:
*!@%@#%!!#$... per ongeluk WoW van m'n pc verwijderd vandaag (wilde via de launcher de beta er af gooien)... en ik ben ALLES kwijt voor wat betreft m'n addons... kan heel m'n TSM opnieuw gaan instellen, al m'n Pet Battle Teams opnieuw opstellen en scripts instellen... echt... wauw...
Was voor mij dan ook direct het einde betreft TSM
Moest ik toch heel even kijken op mijn kalender of hiet niet 1 April wasmatthewk schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:04:
Net opnieuw begonnen, verhaal is ZO goed.
Heb je toevallig de TSM desktop app? Die maakt namelijk backups van je TSM profielen voor zover ik weet.RustStorm schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 15:48:
Pet battle teams e.d. is idd meer werk, maar ik kan evt een export maken van mijn teams + scripts? Daar zitten de meeste Legion, BFA, world tamers en ook de 3 dungeon teams wel in zitten?
Hero of the day!EelcoB schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 07:53:
[...]
Heb je toevallig de TSM desktop app? Die maakt namelijk backups van je TSM profielen voor zover ik weet.
Pet battle teams e.d. is idd meer werk, maar ik kan evt een export maken van mijn teams + scripts? Daar zitten de meeste Legion, BFA, world tamers en ook de 3 dungeon teams wel in zitten?
Pet battle meuk heb ik gelukkig al grotendeels geregeld. Thanks!
Ik zag dat toevallig een keer voorbij komen in de instellingen (zelf gelukkig nog nooit nodig gehad)RustStorm schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:18:
[...]
Hero of the day!![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik op m'n laptop en desktop wow draaien, en beide addons mappen zijn redelijk synchroon, ik moet daar toch echt eens een goeie oplossing voor bedenken icm mijn Synology NAS.
Wat moet je instellen voor pet battles dan? Heb je daar ook een addon voor?RustStorm schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:18:
[...]
Hero of the day!![]()
![]()
![]()
Je hebt Rematch, waarmee je makkelijk teams voor bepaalde trainers/battles kunt opslaan, en deze automatisch inlaadt wanneer je met je muis over de trainer gaat. Verder biedt Rematch ondersteuning voor TD Petbattlescript, waarmee je dus de pet battles kunt semi automatiseren.Scallius schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:00:
[...]
Wat moet je instellen voor pet battles dan? Heb je daar ook een addon voor?
Xu-Fu's Pet battle strategies heeft een mooi overzicht van alle battles en bijbehorende teams +scripts
[ Voor 13% gewijzigd door EelcoB op 19-06-2019 11:15 ]
25 juni komt 8.2 dus eindelijk. Eerst maar even bezig met de heritage armor voor mijn Gnomes en Taurens
Dus dan komt iedereen terug?Carthrax schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:24:
25 juni komt 8.2 dus eindelijk. Eerst maar even bezig met de heritage armor voor mijn Gnomes en Taurens
Moet ik rushen, ik zit vol in het verhaal. Ik zat vroeger altijd te mekkeren over het verhaal, maar je merkt echt dat er veel tijd is gestoken in het verhaal en hoe dit in het questen is verweven. Het enige wat ik mis is medespelers.
Consultant - Autogek
Ik heb net een pauze ingelast, mede omdat er tot vorige week nog geen release datum voor 8.2 was.
Of ik volgende week dan maar terug ga spelen weet ik nog niet, ik denk dat het beter is voor mezelf om toch zeker enkele maanden weg te blijven en andere dingen te doen.
Of ik volgende week dan maar terug ga spelen weet ik nog niet, ik denk dat het beter is voor mezelf om toch zeker enkele maanden weg te blijven en andere dingen te doen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Zit ook te twijfelen om 8.2 te spelen, wil eigenlijk ook weer wat zin opbouwen voor classic.
Maar geen idee wat ik voor andere spellen moet spelen...
_moet_ spelen? Jeetje...mentalozzie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:31:
Zit ook te twijfelen om 8.2 te spelen, wil eigenlijk ook weer wat zin opbouwen voor classic.
Ik heb wel een beetje hetzelfde "probleem" hoor... en dat terwijl ik echt nog HEEL veel spellen heb liggen... o.a. voor de ps4.
Ik heb deze week een mage naar 110 geboost. Met 8.2 in de aantocht is het aan te raden om timewalking te gebruiken om zsm 120 te zijn en dan catchup content te doen voor gear? Of moet ik eerst alle zones/storylines af hebben?
Argh ik dacht klaar te zijn om met 8.2 de tauren heritage armor te gaan halen blijkt dat je de war campaign af moet hebben op dat character. Ik dacht eerst alleen een 120 tauren en exalted Thunder Bluff maar nee hoor
.
De campaign heb ik wel gedaan aan de horde kant maar op een ander poppetje. Dus snel even de questen doen en oh ja je moet revered zijn met Honorbound...noooo dus even farmen de komende dagen.
.
De campaign heb ik wel gedaan aan de horde kant maar op een ander poppetje. Dus snel even de questen doen en oh ja je moet revered zijn met Honorbound...noooo dus even farmen de komende dagen.
Waar haal je toch alle energie vandaan om dat voor elkaar te krijgen... onvoorstelbaar.Carthrax schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:59:
Argh ik dacht klaar te zijn om met 8.2 de tauren heritage armor te gaan halen blijkt dat je de war campaign af moet hebben op dat character. Ik dacht eerst alleen een 120 tauren en exalted Thunder Bluff maar nee hoor
.
Hallo,
Sinds een paar dagen heb ik mijn level 100 mage weer opgepakt na een paar jaartjes inactiviteit. Ik ben nu op zoek naar een Nederlandse guild. Weet iemand een leuke?
Ik ben nog wel erg noob en druk doende de rotatie weer te leren maar wellicht dat er een guild voor de gezelligheid is.
Sinds een paar dagen heb ik mijn level 100 mage weer opgepakt na een paar jaartjes inactiviteit. Ik ben nu op zoek naar een Nederlandse guild. Weet iemand een leuke?
Ik ben nog wel erg noob en druk doende de rotatie weer te leren maar wellicht dat er een guild voor de gezelligheid is.
Misschien handig om te vermelden welke realm je zit. Zodat de nl guilds daarvan kunnen reageren of je moet een Transfer geen probleem vinden.BarryOSeven schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:27:
Hallo,
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
https://www.wowprogress.c...eek=&lang=nl&class=&spec=BarryOSeven schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:27:
Hallo,
Ik ben laatst voor het eerst weer begonnen, sinds TBC, om een beetje warm te draaien voor Classic.
Nu heb ik met alle world quests mijn gear opgewerkt naar ilvl 369.
Wat raden jullie aan om nu te doen voor betere gear? Ik vind PvP het leukst maar ik kom allemaal Characters tegen die veel meer hp hebben dan ik.
https://worldofwarcraft.c...ter/eu/ahnqiraj/bierdopje
Wat raden jullie aan om nu te doen voor betere gear? Ik vind PvP het leukst maar ik kom allemaal Characters tegen die veel meer hp hebben dan ik.
Op de valreep heb ik gisteren de laatste stappen kunnen halen met mijn Tauren. De hele rep grind voor honorbound om de War Campaign te kunnen doen voltooid, Baine geholpen en nu met de patch verder zodat ik de Heritage Armor kan unlocken. Wat een werk
Om te beginnen zie ik dat je de quests voor je neckpiece (Hearth of Azeroth) niet gedaan hebt. Deze kan je heel gemakkelijk solo doen en krijg je een stuk of 30 ilvls erbij. De quest kan je oppikken bij Magni Bronzebeard in Silithus.servival7 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 06:53:
Ik ben laatst voor het eerst weer begonnen, sinds TBC, om een beetje warm te draaien voor Classic.
Daarna is er sinds vandaag een nieuwe patch, dus je kan gemakkelijk betere gear krijgen door die questline te volgen. Deze start bij Nathanos Blightcaller in Zandalar.
Wanneer je dat gedaan hebt gewoon zoveel mogelijk mythic+ doen en blijven grinden in het nieuwe gedeelte wat gekomen is met deze patch.
Thanks ga ik dat doen. Hoop veranderd sinds TBCBuikpluis schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:59:
[...]
Om te beginnen zie ik dat je de quests voor je neckpiece (Hearth of Azeroth) niet gedaan hebt. Deze kan je heel gemakkelijk solo doen en krijg je een stuk of 30 ilvls erbij. De quest kan je oppikken bij Magni Bronzebeard in Silithus.
Daarna is er sinds vandaag een nieuwe patch, dus je kan gemakkelijk betere gear krijgen door die questline te volgen. Deze start bij Nathanos Blightcaller in Zandalar.
Wanneer je dat gedaan hebt gewoon zoveel mogelijk mythic+ doen en blijven grinden in het nieuwe gedeelte wat gekomen is met deze patch.
Helaas wel...servival7 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:07:
[...]
Thanks ga ik dat doen. Hoop veranderd sinds TBC
LFR Crucible al geprobeerd? of desnoods Heroic / Mythic dungeons? Heroic kan je zelf voor queuen, dus wellicht is dat eenvoudiger om te beginnen, ik meen dat de ilvl voor Heroic bosses 385 is? (Geen idee of 8.2 hierin iets gewijzigd heeft?)servival7 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 06:53:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.