Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

*tumbleweed*

M'n sub maar weer verlengd, 8.2 ziet er goed uit en wil BFA toch echt de kans geven. Vorige keer weer vrijwel gelijk gestopt toen m'n eerste char 120 werd.

Nu verder gegaan met m'n Priest (Dwarf), level 112 atm en ben hooked @ Shadow. Wat een toffe spec zeg, fast paced en gewoon super nice om mee te spelen.

Even een nieuwe transmog uit de kast getrokken die ook wel vet vind :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TZbHaVE.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jW8vHSL.jpg

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Iusedto schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:24:
Lijkt me ook wel leuk, een Dark Iron shadow priest
Mijne is gewoon Dwarf :P Heb de reps niet voor die allied races.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
London schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:21:
*tumbleweed*

Nu verder gegaan met m'n Priest (Dwarf), level 112 atm en ben hooked @ Shadow. Wat een toffe spec zeg, fast paced en gewoon super nice om mee te spelen.

Even een nieuwe transmog uit de kast getrokken die ook wel vet vind :D
Ik heb net gisteren m'n eigen shadow dwarf naar 120 gebracht (Timewalking ftw) ;)

Mooie transmog heb je daar _/-\o_ Als ik me niet vergis is dat een recolor van een warlock tier set? Van waar heb je de nodige armor pieces gehaald als ik vragen mag? :9

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Kapoen schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:24:
[...]

Ik heb net gisteren m'n eigen shadow dwarf naar 120 gebracht (Timewalking ftw) ;)

Mooie transmog heb je daar _/-\o_ Als ik me niet vergis is dat een recolor van een warlock tier set? Van waar heb je de nodige armor pieces gehaald als ik vragen mag? :9
heb een inactive account 120 druid, (loopt ver achter) maar vond het nogal bewerkelijk altijd met alle forms / bars etc die stances die verspringen etc. dus zit te kijken naar een andere class.. is priest echt zo tof?
gaat dat ook lekker met healen en bijv pvp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
Vegetto schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:30:
[...]

heb een inactive account 120 druid, (loopt ver achter) maar vond het nogal bewerkelijk altijd met alle forms / bars etc die stances die verspringen etc. dus zit te kijken naar een andere class.. is priest echt zo tof?
Ik heb tot nu toe alleen nog maar shadow geprobeerd, over het healen kan ik niets zeggen helaas.
Dit is mijn vijfde level 120 (na DH, Pally, Rogue en Hunter) en het was eigenlijk de meest vervelende ervaring tot nu toe. Slechte gear maakte dat ik niet meer dan twee mobs tegelijk aankon zonder daarna te moeten eten.

Daarom dat ik voornamelijk herbalism, pet battles, archeology en timewalking gebruikte om te levellen. Nu ik richting ilevel 350 ga begint de klasse eindelijk wat vaart te krijgen en is het aangenaam om te questen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vegetto schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:30:
[...]

Ik vind Priest een leuke class. Alle specs gespeeld. Holy is een traditionele healing spec, en disc is iets anders dan alle andere specs waar je damage doet om te healen.

Of je het leuk gaat vinden kun je het beste met een class trial uitvinden denk ik. In pvp is priest momenteel niet heel erg goed, maar dat is vooral een probleem als je hoge rating speelt (ik gok dat jij dit niet doet?) Betekent dus niet dat Priest slecht is hoor. Alleen niet de allerbeste spec op dit moment.

Voor raids is disc/holy ongeveer de beste spec denk ik, on par met mw monk en resto shaman. Maar ook daarvoor geldt dat het eigenlijk alleen relevant is als veel undergeared raids doet. Als je in een normale raiding guild zit maakt het nooit heel veel uit welke class je nou precies speelt. Het gaat vooral om je eigen speelstijl / kun je de mechanics goed uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Thanks voor de reacties, zal eens een trial aanmaken en eens bekijken wat me bevalt, die poppen kun je gewoon weer verwijderen neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kapoen schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:24:
[...]

Thanks. Klopt, een recolor van de Warlock T6!

Head: Blackened Mask of Disgrace
Shoulders: Shadowsummoner Spaulders
Chest: Zealous Felslinger's Robe
Gloves: Undying Shadow Grips
Belt: Fel-Infused Cinch
Boots: Bone-Inlaid Sandals
Wapen: Gaze of Arrogance

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even Kul Tiran enhance shammy gemaakt.
Ziet er niet zo goed uit eerlijk gezegd. Misschien die toch maar als Dark Iron maken
*twijfel*

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:45:
Net even Kul Tiran enhance shammy gemaakt.
Ziet er niet zo goed uit eerlijk gezegd. Misschien die toch maar als
Dark Iron maken
*twijfel*
Go for it! ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik twijfel lichtjes. DI's zijn zo klein :)

Als ex-horde mis ik Taurens en Orcs size lol

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 18-04-2019 20:02 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 18 april 2019 @ 20:02:
[...]

Ik twijfel lichtjes. DI's zijn zo klein :)

Als ex-horde mis ik Taurens en Orcs size lol
Voor mij geldt: hoe kleiner hoe beter! Gnomes ftw. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Had niemand niet ff kunnen zeggen dat Fire Mage echt kickass is? :D Holy shit wat vet om dubbele Pyros te chainen!

Inmiddels 3 level 120's maar geen 1 char boven de 325 item lvl omdat ik het levellen van chars leuker vind dan gearen :')

Nouja, als je maar lol hebt. Fire Mage up next :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 18 april 2019 @ 20:56:
[...]
Voor mij geldt: hoe kleiner hoe beter!
Err.... :S

Gisteren geprobeerd weer eens verder te gaan met mijn Horde chars maar ik kom er niet doorheen.
Alliance zones zijn zo veel beter en dat terwijl ik sinds Vanilla alleen maar Horde heb gespeeld :X
London schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 06:28:
Had niemand niet ff kunnen zeggen dat Fire Mage echt kickass is? :D Holy shit wat vet om dubbele Pyros te chainen!
Fire mage is kick ass ;)

Destro lock is leuker :P

[ Voor 27% gewijzigd door Iusedto op 19-04-2019 08:42 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, mooie reactie! :)

Ik ben echt weer als een chaoot bezig in WoW... KT druid 110 aangetikt en daarna even in BfA aan het levelen geweest... 113 nu denk ik? daarna maar eens naar andere characters aan het kijken geweest. Gnome rogue wat levels gegeven. Is nu ergens in de 40 volgens mij. Een Void Elf aangemaakt; warrior tank. Ergens in de level 30 nu... etc etc... Dus met een hoop bezig, maar uiteindelijk bereik ik niks. :P End game is op dit moment volledig on-hold...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:02:
[...]
Ik ben echt weer als een chaoot bezig in WoW... KT druid 110 aangetikt en daarna even in BfA aan het levelen geweest... 113 nu denk ik? daarna maar eens naar andere characters aan het kijken geweest. Gnome rogue wat levels gegeven. Is nu ergens in de 40 volgens mij. Een Void Elf aangemaakt; warrior tank. Ergens in de level 30 nu... etc etc... Dus met een hoop bezig, maar uiteindelijk bereik ik niks. :P End game is op dit moment volledig on-hold...
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Heb 8 Horde chars die allemaal nog naar 120 moeten.
Bij Ally is mijn DK 120 en mijn KT druid 44 of zo en meer smaken heb ik niet :)
Liefst bouw ik een roster van Alliance chars op aangezien dat voor mij nieuw en uitdagend is.
Maar ja, het is wel een beste time sink als ik dat ga doen.

*edit* Krijg net een appje waarin een kennis adviseert om een male KT monk te maken.
Heb net op youtube gekeken en dat ziet er zeker gaaf uit :)
YouTube: Kul Tiran Monk Transmogs, Cast & Swing Animations Preview | Battle...

[ Voor 17% gewijzigd door Iusedto op 19-04-2019 12:01 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Doet niemand die Arathi rares meer voor mounts?

Zit al 15 minuten te wachten maar er is gewoon niemand die signed voor m'n groep :o

edit: Nou zowaar allemaal kunnen killen en 2 mounts rijker _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door London op 21-04-2019 10:38 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:11
London schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:20:
Doet niemand die Arathi rares meer voor mounts?

Zit al 15 minuten te wachten maar er is gewoon niemand die signed voor m'n groep :o

edit: Nou zowaar allemaal kunnen killen en 2 mounts rijker _/-\o_
Gisteren ook gedaan, donkey en skullripper gekregen. Ook wat pets. Maar meeste rares kun je wel solo, stuk of 4 heb je minimaal 2 man voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al die arathi rares heb ik al best vaak gedaan. Maar geen enkele mount heeft nog mogen droppen. RNG... ;) tof te lezen dat jullie wat mounts rijker zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan93
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:04
Deze WoW Veteran zou ook graag willen terugkeren, maar de vele tegenvallende berichten houden me tegen. Ik heb een kleine historie van terugkomen, weekje spelen om daarna weer uit te loggen en niet meer terug te komen, met name met de release van Legion. Ik heb helaas ook geen vrienden die WoW spelen. Wat vinden jullie nu van de staat van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Ik ben ook gaan spelen. Maar levellen vind ik niet het beste. Is meer "werken" dan gamen. Veel te makkelijk allemaal. Dungeons allemaal rushen en een vaste Curve. Je kan geen speciale wapens krijgen of zo. Alles is beetje standaard.
Dat zal in de endgame heel anders zijn maar daar ben ik nog nooit gekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk is eerlijk: het is niet meer zoals het vroeger is geweest. Maar dat wil niet zeggen dat het niet meer vermakelijk is. Levelen is inderdaad heel erg easy. Dat is ook logisch aangezien Blizzard daar de focus niet op legt. Dat is altijd endgame. En daar kan je helemaal in op gaan als je daar de tijd voor hebt. Dan kan je met medespelers bepaalde doelen stellen wat het spel uitdagend zal maken. Wil je dat niet, dan is er echt altijd wel wat te doen ingame. Ik ben er (soms helaas) nog steeds aan verknocht... en dat is na al die jaren niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mwah, tis allemaal niet heel bijzonder inderdaad. Komt ook omdat je voor het gevoel niet echt sterker wordt naar mate je hoger level wordt. Alles scaled netjes mee..

Ik heb ook geen incentive om mythic te gaan doen of een raid want je krijgt voldoende gear via WQ's, Emissaries en Warfronts. Daarbij gaan ze blijkbaar binnenkort een aantal rewards (WQ, Emissaries) weer verhogen qua item level dus om nou te zeggen dat je echt moet pushen voor goeie gear.. niet bepaald. Flinke outrage ook weer over op Reddit/MMO-Champ etc... In plaats van nieuwe content blijven ze gewoon item levels verhogen, voelt vrij lui aan.

Desalniettemin ben ik daar als filthy casual wel blij mee. Ik heb geen zin en tijd meer om 's avonds uren lang te raiden of mythic te doen. Ik wil niets moeten maar veel mogen en daar is WoW momenteel wel een uitermate geschikte game voor. Even een paar levels doen op een alt, snel een emissary cache scoren of wat vanity runs doen. Gaat allemaal prima.

Uitdaging zal er ongetwijfeld ook nog wel inzitten met hoge level mythics & raids maar dat is niet (meer) aan mij besteed. En heel eerlijk gezegd snap ik ook wel dat de mensen die die content doen zich enigszins genaaid voelen nu Blizz doodleuk ''casual'' content rewards een gratis item level upgrade geeft.

edit: Het enige wat ik jammer vind is dat die Allied Races repgated zijn. En nu kan je zeggen ''maar London, wil je nu echt alles op een presenteerblaadje krijgen?''. Nou nee, dat nou ook weer niet. Maar had een epic questline gemaakt voor die Allied Races. Het was toch een USP voor deze expansion en nu moet ik gedwongen een paar weken alle WQ's doen van een bepaalde faction alvorens ik een Allied Races poppetje kan starten, vind ik toch jammer.

[ Voor 14% gewijzigd door London op 22-04-2019 09:53 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wow, ben even enhancement shaman aan het spelen maar wat is dat weer leuk geworden.
Wat een bakbeest :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Iusedto schreef op maandag 22 april 2019 @ 16:25:
Wow, ben even enhancement shaman aan het spelen maar wat is dat weer leuk geworden.
Wat een bakbeest :)
Enhancement is super tof ja! Sowieso vind ik Shamans vet omdat het de enige dps class/spec (Elemental) is die een shield kan wielden :+

Net voor het eerst Siege of Orgrimmar Mythic gecleared in m'n uppie op m'n 110 DK. Niets bijzonders natuurlijk maar nog niet eerder gedaan dus deed er een uur over :D Geen mount helaas maar wel heel erg veel coole plate transmogs dus ik ben blij!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op maandag 22 april 2019 @ 21:36:
[...]

Enhancement is super tof ja! Sowieso vind ik Shamans vet omdat het de enige dps class/spec (Elemental) is die een shield kan wielden :+

Net voor het eerst Siege of Orgrimmar Mythic gecleared in m'n uppie op m'n 110 DK. Niets bijzonders natuurlijk maar nog niet eerder gedaan dus deed er een uur over :D Geen mount helaas maar wel heel erg veel coole plate transmogs dus ik ben blij!
Ja, ik twijfel om een DI shaman of Lock te levelen. Beide gaan goed samen met het "vuur" thema
Ook qua Transmog is daar heel wat leuks mee te doen

Oh wow, voor het eerst sinds lange tijd een deserter debuff :)

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 22-04-2019 21:55 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Ik was Night Bane aan het farmen en dacht, laat ik ook eens Midnight proberen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1YqyFQ5.jpg

Super blij mee, heb nog nooit een zeldzame mount gevonden. Vind het ook één van de mooiste mounts in het spel.

[ Voor 14% gewijzigd door Spacejockey op 23-04-2019 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, raiden is nu helemaal stil komen te vallen. Helaas in de eerste weken steeds op Mechatorque gestrand en nu kom ik de groepen die deze boss voorbij zijn niet meer in omdat men alleen maar mensen neemt met de achievvement.

De groepen die geen achievement vragen bestaan uit louter mensen die mechatorque nog nooit gedaan hebben. Kip en ei probleem dus.

En om het erger te maken, kwam ik gisteren dus ook de nieuwe raid niet in omdat de groepen die er waren allemaal ahead of the curve voor BoD vroegen :(

Heb een alt met flut gear en 5 bonus rolls. Daar maar eens een boost op kopen om de achievement te halen en nog wat nuttige gear te halen. Op mijn andere characters zit ik op 410+ door Mythic+ ik wil gewoon die bosses een keer gedaan hebben de gear is voor die characters nutteloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Spacejockey schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:38:
Ik was Night Bane aan het farmen en dacht, laat ik ook eens Midnight proberen.

[Afbeelding]

Super blij mee, heb nog nooit een zeldzame mount gevonden. Vind het ook één van de mooiste mounts in het spel.
Ik ben jaloers, super mooie mount! Gefeliciteerd.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lol, deed vanmorgen ff die War Campaign questjes in Vol'dun op m'n Paladin.. Dropped opeens een Dune Scavanger mount. Blijk je die te kunnen verkopen voor 180k ofzo :F Maar goed als mount collector heb ik geen spijt dat ik hem gebruikt heb, maar stond wel ff te kijken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 22:12:
Zou het te doen zijn om een holy paladin te levelen vanaf nul ?
Of 20 als DI
Ja makkelijk. Tegenwoordig kan je elke class die kan healen als healer levelen. Ze hebben allemaal wel wat skills die damage doen. DPS zou alleen wel vele malen sneller gaan als je gewoon aan het questen bent oid

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:43:
Ugh, raiden is nu helemaal stil komen te vallen. Helaas in de eerste weken steeds op Mechatorque gestrand en nu kom ik de groepen die deze boss voorbij zijn niet meer in omdat men alleen maar mensen neemt met de achievvement.

De groepen die geen achievement vragen bestaan uit louter mensen die mechatorque nog nooit gedaan hebben. Kip en ei probleem dus.

En om het erger te maken, kwam ik gisteren dus ook de nieuwe raid niet in omdat de groepen die er waren allemaal ahead of the curve voor BoD vroegen :(

Heb een alt met flut gear en 5 bonus rolls. Daar maar eens een boost op kopen om de achievement te halen en nog wat nuttige gear te halen. Op mijn andere characters zit ik op 410+ door Mythic+ ik wil gewoon die bosses een keer gedaan hebben de gear is voor die characters nutteloos.
Transfer gewoon een keer man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan93
  • Registratie: November 2009
Denk dat ik het weer een keer ga proberen, op welke server zitten jullie? Of welke server raden jullie aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:35:
[...]
Transfer gewoon een keer man :P
Ik heb al twee keer betaald 10 characters getransferred. De eerste keer om van een dode server weg te komen voor ze realms samenvoegden. De tweede keer omdat de Fatboss guild naar de nieuwe serve transferde en de fanboys volgden, waardoor er regelmatig een 20+ minuten queue was.

Na € 400 aan transfer kosten ben ik er wel een beetje klaar mee blizzard te spekken.
Ricmaniac schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:45:
[...]

Ja makkelijk. Tegenwoordig kan je elke class die kan healen als healer levelen. Ze hebben allemaal wel wat skills die damage doen. DPS zou alleen wel vele malen sneller gaan als je gewoon aan het questen bent oid
Hoe is dungeon levellen deze expansion? Vorige expansion nog samen met een tank in dungeons gelevelled. healer + Tank = insrtant queue en dan gaat het best snel. Uiteraard wel alle dungeon quests ook mee pakken.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:43:

Wat ik ooit een keer heb gedaan in zo'n situatie is een fake achievement gebruiken. Niet heel trots op, maar werkte wel. Kwam meteen in een groep en bosses gingen soepel neer. Zodra je eenmaal de achievement hebt is je leven als pug zoveel makkelijker...

Zelf heb ik na de 5e guild die uit elkaar viel in BfA m'n subscription stop gezet. Het is gewoon klaar voor mij. Te veel ellende met guilds en al de rng op rng op rng ben ik ook geen fan van. Ach ja, het was mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:22:
[...]

Wat ik ooit een keer heb gedaan in zo'n situatie is een fake achievement gebruiken. Niet heel trots op, maar werkte wel. Kwam meteen in een groep en bosses gingen soepel neer. Zodra je eenmaal de achievement hebt is je leven als pug zoveel makkelijker...

Zelf heb ik na de 5e guild die uit elkaar viel in BfA m'n subscription stop gezet. Het is gewoon klaar voor mij. Te veel ellende met guilds en al de rng op rng op rng ben ik ook geen fan van. Ach ja, het was mooi :)
Volgende tier denk ik dat ik gewoon zo snel mogelijk een boost koop als ik pech heb met puggen. Faken is lastiger omdat iedereen raider.io gebruikt en die is niet te faken.

Vorige tier heb ik nog met de guild gecleared in een redelijke tijd. Vervolgens geen enkel probleem om succesvolle pugs te vinden gehad. Een vriend van me pugt ook alles en had in BoD in week twee de mazzel dat hij met een guild mee kon die een tank tekort kwam en ze heroic clearden. Hij heeft vanaf dat moment iedere week BoD met een pug gecleared. Hij wordt gewoon gevraagd of hij nog beschikbaar is...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2019 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Warmode is wel echt fucking vervelend soms zeg. Ben nu (als alliance) in horde territory WQ's aan het doen en ben echt al 5x geganked door een groepje hordes. Get gut en l2p enzo maarja 5v1 wat wil je doen dan :?

Heb WM maar uitgezet nu..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

London schreef op woensdag 24 april 2019 @ 17:43:
Warmode is wel echt fucking vervelend soms zeg. Ben nu (als alliance) in horde territory WQ's aan het doen en ben echt al 5x geganked door een groepje hordes. Get gut en l2p enzo maarja 5v1 wat wil je doen dan :?

Heb WM maar uitgezet nu..
Wel grappig omdat alliance echt precies hetzelfde doet. En ja, je kan er niks tegen doen als je alleen speelt. Dan maar uitzetten. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:33:
[...]

Wel grappig omdat alliance echt precies hetzelfde doet. En ja, je kan er niks tegen doen als je alleen speelt. Dan maar uitzetten. :7
Ik zoek meestal in de group finder anderen die in dezelfde zone willen questen. Dat doen heel veel spelers aan het aantal groepen te zien. Vandaar dat je in je eentje vaak tegenover 5 tegenstanders komt te staan.

Als ik even snel wat wil doen zonder een groep te zoeken dan neem ik wel even de portal naar Stormwind. Alleen spelend is WM inderdaad een marteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:24:
[...]

Ik zoek meestal in de group finder anderen die in dezelfde zone willen questen. Dat doen heel veel spelers aan he aantal groepen te zien. Vnadaar dat je in je eentje vaak tegenover 5 tegenstanders komt te staan.

Als ik even snel wat wil doen zonder een groep te zoeken dan neem ik wel even de portal naar Stormwind. Alleen spelend is WM inderdaad een marteling.
Doe ik ook, tenminste, ik queue voor elke WQ apart. Werkt prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, your spec does some serious damage.
Hmm, why is XXX spec is on top on the meters ?
You are the first XXX I have ever seen
So, how do you like XXX ?

...you still suck as a spec

oh WoW, wat een community :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou niet zonder ze kunnen... :-/

Gisteren overigens Crucible of Storms LFR gedaan; leuk hoor! :) Zeker het tweede gevecht is een grappige uitdaging. :) En meteen 2 loot pieces mogen ontvangen die volgens icy-veins BiS zijn. Dus dat is mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

RustStorm schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 07:54:
Gisteren overigens Crucible of Storms LFR gedaan; leuk hoor! :) Zeker het tweede gevecht is een grappige uitdaging. :) En meteen 2 loot pieces mogen ontvangen die volgens icy-veins BiS zijn. Dus dat is mooi. :)
Ik moest lachen, want die 2 woorden (LFR én uitdaging) in één zin passen niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
RaseriaN schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:26:
[...]

Ik moest lachen, want die 2 woorden (LFR én uitdaging) in één zin passen niet echt ;)
Tsk een beetje negatief doen over de pracht en praal van LFR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:26:
[...]

Wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Maar, inderdaad, je hebt wat dat betreft gelijk. Zal ook geen moeite doen het uit te leggen wat ik bedoelde. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spacejockey
Mijn laatste centen ook maar uitgegeven:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hgmlot0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacejockey schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 00:28:
Mijn laatste centen ook maar uitgegeven:

[Afbeelding]
Ik wil zo graag al die vrij dure mounts... maar pfoeh ik kom niet zo gemakkelijk aan al het goud... nou ja :) het is niet anders. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacejockey
Ik moet opbiechten dat ik een token heb gekocht, anders kon ik hem ook niet betalen. Had geen zin om weken gold te gaan zitten farmen en ik wilde deze mount al heel lang.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spacejockey
Wat een geluk heb ik deze week. Eerst Midnight, nu de Valarjar Stormwing. Ik heb ontelbaar van die kistjes geopend tijdens Legion en een deel van BFA, nooit een mount gekregen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O7qYqwl.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Spacejockey op 27-04-2019 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Err, Allaince noobie vraag.
Waar haal je upgrades for Heirlooms als Alliance ? Was dat niet Ironforge ?

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 28-04-2019 18:54 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:27
Iusedto schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:53:
Err, Allaince noobie vraag.
Waar haal je upgrades for Heirlooms als Alliance ? Was dat niet Ironforge ?
Yes.. Ironforge hall of explorers. Achterin de bibliotheek of wat het ook is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Voor mensen die zich afvragen hoe lang het duurt om 7th Legion (of de Horde counterpart) exalted te krijgen: 4 dagen. Wel volle bak iedere dag alle WQ's gedaan in Arathi/Darkshore/Horde zones en de War Campaign natuurlijk. Nu net Dark Iron Dwarfs unlocked _O_ Fucking vet!

Kul Tiran up next. Gaat wat langer duren denk ik, 7th Legion rep hebben ze echt gebuffed volgens mij.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Heroic Crucible done.

Heb als warlock weer eens wat mogen tanken na een lange tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:11:
Heroic Crucible done.

Heb als warlock weer eens wat mogen tanken na een lange tijd :D
Is arcane mage niet beter daarvoor? Of hebben jullie die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:25:
[...]

Is arcane mage niet beter daarvoor? Of hebben jullie die niet.
wat zijn mages?
enige ranged caster dps die wij hebben ben ik als warlock en een balance druid of 2. We hadden wel mages hoor, maar die zijn gestopt/minder tijd voor WoW.

We zijn zeker nog wel aan het recruiten enzo, maar voor nu zitten we nog even genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnI-NL
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-10-2024
Ben na gestopt te zijn in oktober 2018 weer van plan WoW te gaan doen maar zijn er mensen hier die een leuke guild hebben en nog mensen kunnen gebruiken? Heb heroic ghuun nog gedowned maar erna wegens tijd moeten stoppen, begint toch wel weer beetje te branden dus als er nog guilds zijn die mensen kunnen gebruiken laat maar weten heb 3 op 120 en de rest op 110 nog. Pm maar of reageer hieronder maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan toch maar niet wennen aan die horde pyramide stad. Wat een ramp als je Boralus gewent bent

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
Dag mensen,

Wie kan mij helpen om de lore achter WoW beter te leren begrijpen?

Ik weet dat er boeken zijn, heb daar al eens ingedoken, maar er schijnt niet echt specifiek een chronologische volgorde te zijn.
En als dat wel zo is, dan zegt de een dit en de ander zegt dat en weet je uiteindelijk nog niets...

Ik weet ook dat er een YouTube kanaal is van Nobbel87, die heeft ook superveel van de lore ingesproken, echter op een of andere manier kan ik niet naar hem luisteren..
De beste man zal er ongetwijfeld héél veel moeite in hebben gestoken, maar de manier waarop hij verteld werkt voor mij zo afleidend dat ik heel veel momentjes heb van "wat heeft ie nou net verteld" of "waar waren we ook alweer"?

Is er nog iets anders naast de boeken of het kanaal van Nobbel waar ik de lore kan aanhoren/lezen?
World of Warcraft heeft mij altijd vastgehouden met op en af spelen en wil de lore graag begrijpen.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Milo44 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:54:
Dag mensen,

Wie kan mij helpen om de lore achter WoW beter te leren begrijpen?

Ik weet dat er boeken zijn, heb daar al eens ingedoken, maar er schijnt niet echt specifiek een chronologische volgorde te zijn.
En als dat wel zo is, dan zegt de een dit en de ander zegt dat en weet je uiteindelijk nog niets...

Ik weet ook dat er een YouTube kanaal is van Nobbel87, die heeft ook superveel van de lore ingesproken, echter op een of andere manier kan ik niet naar hem luisteren..
De beste man zal er ongetwijfeld héél veel moeite in hebben gestoken, maar de manier waarop hij verteld werkt voor mij zo afleidend dat ik heel veel momentjes heb van "wat heeft ie nou net verteld" of "waar waren we ook alweer"?

Is er nog iets anders naast de boeken of het kanaal van Nobbel waar ik de lore kan aanhoren/lezen?
World of Warcraft heeft mij altijd vastgehouden met op en af spelen en wil de lore graag begrijpen.
Chronicles. 3 boeken die de geschiedenis van Warcraft vrij beknopt en helder leesbaar omschrijven. Vanaf het ontstaan van de wereld tot en met Cataclysm.

Je gaat details uit de 'normale' boeken missen. Maar het is wel een heel goede samenvatting van alles. Inclusief een aantal stukken die gewoon worden rechtgetrokken uit alle verschillende media.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
icemotion schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:33:
[...]

Chronicles. 3 boeken die de geschiedenis van Warcraft vrij beknopt en helder leesbaar omschrijven. Vanaf het ontstaan van de wereld tot en met Cataclysm.

Je gaat details uit de 'normale' boeken missen. Maar het is wel een heel goede samenvatting van alles. Inclusief een aantal stukken die gewoon worden rechtgetrokken uit alle verschillende media.
Toen ik dit las schoot het mij ineens te binnen ja!
Inmiddels Chronicles I, II en III bemachtigd. Toen ik laatste keer voor de Chronicles keek, was deel 3 nog (net) niet uit.
Ik ga eens beginnen met deze, bedankt!

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man, waarom krijg ik mijn party raid frames niet lager
Ben de laatste dagen in een heal modus btw :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik snap nu de ''A Turtle made it to the water'' memes op Reddit en MMO-Champion enzo...

Wat een ellendige faction om rep mee te halen. Snel revered en dan ben ik er ook klaar mee!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
London schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:07:
Ik snap nu de ''A Turtle made it to the water'' memes op Reddit en MMO-Champion enzo...

Wat een ellendige faction om rep mee te halen. Snel revered en dan ben ik er ook klaar mee!
YouTube: Words of Wisdom from Scrollsage Nola (aka Maryann Strossner)

Het is wel anders een aardig oud vrouwtje ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
Dagboekje:

Afgelopen weekend kreeg ik de ingeving om eens een char op Silvermoon te beginnen. De add-on AAP erop gezet, dark iron dwarf shaman aangemaakt en gaan.
Nu zet de addon direct Warmode aan zodra je in SW komt. Ik heb nooit maar dan ook nooit pvp aan maar de 15% extra is toch wel heel aantrekkelijk dus we laten het eens aan staan. Ik stap SW uit en poef daar lag ik, een rogue die aan het campen was dus direct met mijzelf in conclaaf of ik Warmode weer uit ga zetten voor een zorgeloze level ervaring. Toch maar niet gedaan en gelukkig daarna kunnen levelen. Nu blijken er best veel horde rogues het leuk te vinden om low levels af te maken in de verschillende zones maar het mocht de pret verder niet drukken.
De komende tijd dus maar even verder op Silvermoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Carthrax schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:04:
Dagboekje:

Afgelopen weekend kreeg ik de ingeving om eens een char op Silvermoon te beginnen. De add-on AAP erop gezet, dark iron dwarf shaman aangemaakt en gaan.
Nu zet de addon direct Warmode aan zodra je in SW komt. Ik heb nooit maar dan ook nooit pvp aan maar de 15% extra is toch wel heel aantrekkelijk dus we laten het eens aan staan. Ik stap SW uit en poef daar lag ik, een rogue die aan het campen was dus direct met mijzelf in conclaaf of ik Warmode weer uit ga zetten voor een zorgeloze level ervaring. Toch maar niet gedaan en gelukkig daarna kunnen levelen. Nu blijken er best veel horde rogues het leuk te vinden om low levels af te maken in de verschillende zones maar het mocht de pret verder niet drukken.
De komende tijd dus maar even verder op Silvermoon.
Super coole combo. Overweeg ook zo'n combo te gaan starten vanavond! Dark Irons vind ik echt baas en Shamans idem dus _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
London schreef op zondag 28 april 2019 @ 23:03:
Voor mensen die zich afvragen hoe lang het duurt om 7th Legion (of de Horde counterpart) exalted te krijgen: 4 dagen. Wel volle bak iedere dag alle WQ's gedaan in Arathi/Darkshore/Horde zones en de War Campaign natuurlijk. Nu net Dark Iron Dwarfs unlocked _O_ Fucking vet!

Kul Tiran up next. Gaat wat langer duren denk ik, 7th Legion rep hebben ze echt gebuffed volgens mij.
En zorg dat je A Nation United (en Tides of Vingeance ofc) hebt gedaan. Enkel rep gaat het niet unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
En Warmode staat weer uit. Ik zit nu in Stranglethorn maar het was 1 groot gank feest. Je komt aan het questen niet toe want het is blijkbaar leuk om low levels continu af te maken.
Jammer van die 15% extra xp maar het is de frustratie niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:19:
En Warmode staat weer uit. Ik zit nu in Stranglethorn maar het was 1 groot gank feest. Je komt aan het questen niet toe want het is blijkbaar leuk om low levels continu af te maken.
Jammer van die 15% extra xp maar het is de frustratie niet waard.
Welkom in de wondere wereld van PvP... dat is exact de reden dat ik tijdens Vanilla van mijn PvP server ben gevlucht en ik nooit meer naar PvP om heb gekeken. Ik zie daar, net als jij, écht de fun niet van in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ondertussen 3 nieuwe chars op Silvermoon 1-120 geleveld met warmode aan, nergens last van gehad.
Op dit moment met een Void Elf Mage bezig, speelt erg lekker moet ik zeggen.

Heb heel lang een BE Mage gespeeld en gezien ik naar Alliance ben geswitched voelt ie ook heel toepasselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook alleen in STV misschien 2-3x gehad dat een 120 mij doodmaakte. STV is wel de gank zone bij uitstek en vrijwel elke andere zone heeft dat minder. Je kan ook overwegen om een andere zone te pakken. :P

Maar wat Carthrax zegt is wel typerend voor een bepaald type spelers. Een handjevol keren geganked worden en het is meteen opgeven / te gefrustreerd worden en dus maar naar PvE-only. Zie het ook bij sommige guildies die warmode niet eens geprobeerd hebben tijdens de BFA launch.

Ik snap het ergens ook wel, je wilt gewoon lekker levelen zonder gezeur. Zelf ben ik echter een pvp'er (geweest) en ga graag de uitdaging aan. Ook een hogere level speler kan je trollen als lagere level speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Hehe ja ik ben het type laat mij met rust ik wil questen ;)
Ik had ook puur warmode aan omdat a: AAP dat standaard aan zet en b: die 15% extra xp is zo fijn.

Misschien dat ik hem in een ander gebied wel weer aan zet maar de rust tijdens het questen is voor mij toch wat meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:11
Ik heb op Ravencrest een warlock geleveld met warmode aan. In mijn beleving werd er voornamelijk in STV geganked. Verder bleef het uit, voornamelijk doordat je op level 60 je flying mount krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
STV is altijd al een gankparadijs geweest; dat was het een 10tal jaar geleden ook. :)
ik denk inderdaad dat het bij de meeste andere zones best meevalt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Gisteravond nog maar eens een poging gedaan voor het Vial of the Sands recipe, en zowaar zat ie in de 1e Canopic Jar die ik gisteravond mocht openen *O*
Nu maar even de materialen gaan verzamelen om er 1 te maken voor mezelf, vendor materialen zijn ~29k, de rest kan ik zelf wel verzamelen. O-)

Ik heb helaas niet bijgehouden hoeveel ik er heb moeten openen, maar volgens mij heb ik redelijke mazzel gehad, als ik Wowhead zo lees met 100+ Canopic jars

[ Voor 21% gewijzigd door EelcoB op 09-05-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:51
Hi all,

Gaan we het dan toch weer doen?
Na de release BFA uitgeprobeerd, 2 chars geleveld naar 120 (outlaw roque, was erg OP in PVP toen) en mijn voormalige main een warrior.

Waarom gestopt? Zelfde bump & grind gevoel als in Legion en Lore wise was ik niet helemaal overtuigd.

Nu ben ik van plan een Human Monk te gaan levelen maar deze class is compleet nieuw voor mij. (Meerdere 110's).

Algemene vraag:
Aangezien ik periodes heb waarin ik WoW weken achter mekaar speel en dan weer maanden niet. Is de huidige staat van BFA (incl eng-game)in combinatie met een voor mij nieuwe class het waard om WoW weer op te pakken?

Thanks in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hijissegek schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:06:
Hi all,

Na de release BFA uitgeprobeerd, 2 chars geleveld naar 120 (outlaw roque, was erg OP in PVP toen) en mijn voormalige main een warrior.

Waarom gestopt? Zelfde bump & grind gevoel als in Legion en Lore wise was ik niet helemaal overtuigd.

Nu ben ik van plan een Human Monk te gaan levelen maar deze class is compleet nieuw voor mij. (Meerdere 110's).

Algemene vraag:
Aangezien ik periodes heb waarin ik WoW weken achter mekaar speel en dan weer maanden niet. Is de huidige staat van BFA (incl eng-game)in combinatie met een voor mij nieuwe class het waard om WoW weer op te pakken?

Thanks in advance.
WoW kun je altijd op elk moment oppakken. Er zijn tegenwoordig altijd catch up mechanics. Of je het leuk gaat vinden kan ik niet beoordelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EelcoB
Kennelijk is het mijn lucky week, Mogu'shan Vaults nog weer een keer gelopen voor de battle pets, en zowaar de Astral Cloud serpent gedropt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Dark Iron Dwarf shaman alweer op level 65, het tempo zit er weer lekker in ;) Toch leuk om eens op zo'n drukke server te zitten (Silvermoon) ipv mijn standaard low pop RP servers.

[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 13-05-2019 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 13:28

Dhrax

Prog Lord

hijissegek schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:06:
Hi all,

Algemene vraag:

Thanks in advance.
Gewoon doen, denk dat het beeld wat jij schetst toepasbaar is op veel mensen hier.

Ik kan persoonlijk net zo snel hooked zijn als net zo snel weer totaal uitgekeken op de game. Dit gaat eigenlijk zo vanaf 2004 af en aan.

Ben inmiddels ook rustig een Warlock aan het levelen en heb eveneens een 120 Main Tank momenteel :)

Niet zo serieus meer nemen allemaal, de game is gigantisch, je kunt al lang niet meer alles doen. Als je overdag werkt moet je sowies avonds keuzes maken wat te doen.
EelcoB schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:23:
Kennelijk is het mijn lucky week, Mogu'shan Vaults nog weer een keer gelopen voor de battle pets, en zowaar de Astral Cloud serpent gedropt *O*
Nice! Die is echt heel gaaf :D

[ Voor 17% gewijzigd door Dhrax op 14-05-2019 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
https://gear.blizzard.com...ry-collector-s-edition-eu

Hoop dat dit ding nog van die status Out of stock afgaat.. of dat ie ergens anders ook nog beschikbaar wordt. Die statue is pretty neat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:14:
https://gear.blizzard.com...ry-collector-s-edition-eu

Hoop dat dit ding nog van die status Out of stock afgaat.. of dat ie ergens anders ook nog beschikbaar wordt. Die statue is pretty neat!
Amazon.de :)
Ik twijfel nog om het te kopen of niet, tis wel echt vet he :+
Aan de andere kant heb ik nog zoveel dingen nodig momenteel, dat ik het eigenlijk niet kan verantwoorden ha.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2019 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:23:
[...]

Amazon.de :)
Ik twijfel nog om het te kopen of niet, tis wel echt vet he :+
Aan de andere kant heb ik nog zoveel dingen nodig momenteel, dat ik het eigenlijk niet kan verantwoorden ha.
Good to know.. mogelijk dat Bol.com m ook nog aan gaat bieden.. die doet dergelijke dingen ook wel vaak.

En ik ben zelf over een anderhalve maand jarig.. het geld dat ik dan standaard krijg voor mijn verjaardag mag ik aan dit soort dingen spenderen van mezelf.. dit is wel een mooi doel daarvoor.

Anders was ik mogelijk voor een van de statues die ze voor Blizzcon hebben gemaakt gegaan.. zit al tijden te kijken voor een toffe WoW collectible voor in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:53:
[...]

Good to know.. mogelijk dat Bol.com m ook nog aan gaat bieden.. die doet dergelijke dingen ook wel vaak.

En ik ben zelf over een anderhalve maand jarig.. het geld dat ik dan standaard krijg voor mijn verjaardag mag ik aan dit soort dingen spenderen van mezelf.. dit is wel een mooi doel daarvoor.

Anders was ik mogelijk voor een van de statues die ze voor Blizzcon hebben gemaakt gegaan.. zit al tijden te kijken voor een toffe WoW collectible voor in de kast.
Inmiddels ook uitverkocht bij Amazon.de, nog wel te verkrijgen bij Amazon.co.uk. Ik heb de mijne daar nu besteld. Alhoewel ik al tijden niet meer speel, wil ik mijn CE collectie in stand houden :+

Edit: Is overigens een kwestie van tijd voordat Bol.com hem ook krijgt lijkt mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2019 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeathMaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11-2022
https://www.gamemania.nl/...ersary-collectors-edition

Nog niet op Bol/MediaMarkt/elders te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nieuwsgierig wat voor materiaal gebruikt word voor Ragnaros. Hopelijk geen plastic :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beschikbaar bij Nedgame, net pre-ordered voor een (belachelijke) 139 euro. Mocht Bol hem nog krijgen ga ik hem mooi daar bestellen!

https://www.nedgame.nl/pc...tor-s-edition/5786147798/

Gamemania vraagt een vooruitbetaling van 25 euro en ben op m'n werk op dit moment. Better safe than sorry.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:35:
Beschikbaar bij Nedgame, net pre-ordered voor een (belachelijke) 139 euro. Mocht Bol hem nog krijgen ga ik hem mooi daar bestellen!

https://www.nedgame.nl/pc...tor-s-edition/5786147798/

Gamemania vraagt een vooruitbetaling van 25 euro en ben op m'n werk op dit moment. Better safe than sorry.
Preorder ook gedaan bij Gamemania, echter nu geen 25€ aanbetaling, maar het volledige bedrag? We zullen wel zien, anders heb ik het geluk dat ze redelijk in de buurt zitten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben aan het hopen op een bol.com listing... Anders wordt het toch GameMania ben ik bang. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Hmm jammer, ook op gamemania uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
88Gamer88 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:45:
Hmm jammer, ook op gamemania uitverkocht.
Pfew, toch blij dat ik dan toch die preorder maar gedaan heb, het lijkt er op dat er toch beperkte voorraad aanwezig is overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begin toch wel wat spijt te krijgen dat ik nog geen pre-order heb geplaatst.

Ik houd mijn vingers gekruist en blijf hopen op een bol.com listing.

Mocht iemand er onverhoopt 2 hebben besteld; ik neem graag de tweede van je over mocht ik niet mer in staat blijken een order te plaatsen; PM me maar als je er voor open staat. :)

Dat gezegd hebbende ben en blijf ik bezig met het levelen van diverse toons in WoW. Heb inmiddels m'n DID paladin op 101 gekregen. Nog 9 levels te gaan en het armor is binnen. Naast het levelen ook af en toe nog wat instances aan het runnen met m'n druid voor mogs en worldbosses voor mounts. Weinig geluk gehad tot dusverre... Wat niet is kan nog komen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bol maar even gemaild haha, misschien kunnen ze bevestigen of ie nog komt. Zit al 3 dagen te refreshen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:42:
Begin toch wel wat spijt te krijgen dat ik nog geen pre-order heb geplaatst.

Ik houd mijn vingers gekruist en blijf hopen op een bol.com listing.

Mocht iemand er onverhoopt 2 hebben besteld; ik neem graag de tweede van je over mocht ik niet mer in staat blijken een order te plaatsen; PM me maar als je er voor open staat. :)

Dat gezegd hebbende ben en blijf ik bezig met het levelen van diverse toons in WoW. Heb inmiddels m'n DID paladin op 101 gekregen. Nog 9 levels te gaan en het armor is binnen. Naast het levelen ook af en toe nog wat instances aan het runnen met m'n druid voor mogs en worldbosses voor mounts. Weinig geluk gehad tot dusverre... Wat niet is kan nog komen! :D
Ik ben blij dat ik op de valreep toch besloten heb :D Het guild waar ik in zit gaat momenteel niet zo lekker, geen raids momenteel, dus ook ik ben maar bezig om wat alts te levelen, gisteren mijn Rogue naar 119 gekregen, dus nog even, en dan heb ik mn 4e 120. Ik moet nog steeds verder met het unlocken van de nieuwe races :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KNLMN
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-12-2024
Met de aankondiging van de release date van Classic kon ik het toch niet weerstaan om BfA maar even weer aan te slingeren. Half jaar geleden gestopt omdat vrienden waar mee ik speelde stopten met spelen. Samen met één maat weer begonnen en om er weer even in te komen m'n 110 monk opgepakt om te levelen.

Om dit keer niet zo snel burned out te raken mezelf als doel gesteld om Kul'Tirans te unlocken.

Reden waarom ik post op 't forum is puur om vragen of er wel eens groups gevormd worden met Tweakers-Only mensen? Heeft Tweakers haar eigen guild?

Ik hoor 't wel! Tot in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
KNLMN schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:12:
Met de aankondiging van de release date van Classic kon ik het toch niet weerstaan om BfA maar even weer aan te slingeren. Half jaar geleden gestopt omdat vrienden waar mee ik speelde stopten met spelen. Samen met één maat weer begonnen en om er weer even in te komen m'n 110 monk opgepakt om te levelen.

Om dit keer niet zo snel burned out te raken mezelf als doel gesteld om Kul'Tirans te unlocken.

Reden waarom ik post op 't forum is puur om vragen of er wel eens groups gevormd worden met Tweakers-Only mensen? Heeft Tweakers haar eigen guild?

Ik hoor 't wel! Tot in game.
Tweakers heeft wel een list met spelers. Deze is alleen niet up-to-date. En wordt naar mij idee weinig mee gedaan.

Ik vind wel leuk om met mede Tweakers te spelen.

Is me battle.net ID: NL88Gamer88#2429

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Jullie kunnen mij ook toevoegen, speel de laatste tijd ook alleen.

Battle ID: williamboss#2911

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Na enige tijd (5 jaar hier en daar een week of wat gespeeld en dan weer verlaten) nu echt de wow deel wat te pakken. Heb wat vrije tijd inmiddels om handen en dat is altijd Nice voor wow!

Ben van plan om al mijn eerder gemaakte characters even te laten voor wat het is door alle wijzigingen die ik gemist heb e.d. ik heb veel heirlooms en heirlooms mount etc. Dus wil het liefst met een classic beginnen te spelen die ik nog nooit hoog level heb gehad.
Lekker vanaf 0 beginnen (1 eigenlijk) met een nieuwe char dus, met stiekem wat bonus xp door de heirlooms.

Ik zou graag willen starten maar twijfel nog tussen de factions. Ben in het verleden altijd horde geweest met één Alliance alt.

Zijn hier nog actieve guilds waar veelal NL in zit en die altijd paraat staan voor adviesen e.d.? Ik merk toch dat ik met veel dingen qua info achterloop en veel het spel weer verliet omdat de guild waarin ik zat gewoon niet actief was of niet reageerde.

Ik dacht ik probeer hier eens info op te doen over een leuke casual guild met toekomstige plannen voor mythics en misschien een raid hier en daar.

Het plan is in ieder geval om of Priest of Shaman te gaan.

Groet'n en alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 88Gamer88
Weet dat op Silvermoon als ally diverse NL talige guilds zijn.

(zit zelf ook in een NL guild op Silvermoon)
Pagina: 1 ... 26 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.