Mwah, tis allemaal niet heel bijzonder inderdaad. Komt ook omdat je voor het gevoel niet echt sterker wordt naar mate je hoger level wordt. Alles scaled netjes mee..
Ik heb ook geen incentive om mythic te gaan doen of een raid want je krijgt voldoende gear via WQ's, Emissaries en Warfronts. Daarbij gaan ze blijkbaar binnenkort een aantal rewards (WQ, Emissaries) weer verhogen qua item level dus om nou te zeggen dat je echt moet pushen voor goeie gear.. niet bepaald. Flinke outrage ook weer over op Reddit/MMO-Champ etc... In plaats van nieuwe content blijven ze gewoon item levels verhogen, voelt vrij lui aan.
Desalniettemin ben ik daar als filthy casual wel blij mee. Ik heb geen zin en tijd meer om 's avonds uren lang te raiden of mythic te doen. Ik wil niets moeten maar veel mogen en daar is WoW momenteel wel een uitermate geschikte game voor. Even een paar levels doen op een alt, snel een emissary cache scoren of wat vanity runs doen. Gaat allemaal prima.
Uitdaging zal er ongetwijfeld ook nog wel inzitten met hoge level mythics & raids maar dat is niet (meer) aan mij besteed. En heel eerlijk gezegd snap ik ook wel dat de mensen die die content doen zich enigszins genaaid voelen nu Blizz doodleuk ''casual'' content rewards een gratis item level upgrade geeft.
edit: Het enige wat ik jammer vind is dat die Allied Races repgated zijn. En nu kan je zeggen ''maar London, wil je nu echt alles op een presenteerblaadje krijgen?''. Nou nee, dat nou ook weer niet. Maar had een epic questline gemaakt voor die Allied Races. Het was toch een USP voor deze expansion en nu moet ik gedwongen een paar weken alle WQ's doen van een bepaalde faction alvorens ik een Allied Races poppetje kan starten, vind ik toch jammer.
[
Voor 14% gewijzigd door
London op 22-04-2019 09:53
]